置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年3月18日 星期三

如何成為一個精明的投資者之 每天要做的事 (已更新)


要做一個精明的投資者,說易不易、說難不難。

首先,問問你自己是不是一個精明的投資者? 你每天會做什麼事?  如果你的答案是每天都只是追看“偉哥投資手札”,那我雖然內心很高興,但也要說你是“too simple、too naive”.....

以今早互太紡織(01382)為例,於早上8時左右在港交所披露易網站發出通告,指互太紡織第二大股東兼創辦人之一蔡建中先生將會出售其持有的11.83%互太紡織股權,即1.71億股,每股作價10元,比上日收市價折讓11.5%。

如果你見到這單新聞,而巧合地你:

A. 原本想買入互太紡織的股份,並且已經每日落盤在11-11.1元左右買入,那麼你看到這則通告的話,你會維持買盤不變、改低價錢還是取消買盤,先作觀望? 一個理性的投資者見到配售作價如此大折讓,而且出售股權也多,相信肯定不會選擇維持買盤不變,最少會是改低買入價、甚至取消買盤,那今日競價時段成交的7.1萬股@11.08,那些買盤是屬於不理性的投資者......還是那些投資者根本沒有留意到有這則通告,因此沒有改變或取消買盤?

B. 如果你已持有互太紡織股份,那你合理估計當然是如此大折讓價配售後,互太紡織的股價在短期內會承受較大的沽壓,股價顯著下跌是合理預期,那你仍然選擇按兵不動,即使今早的競盤成交價11.08元是如此的吸引,你是否錯失高沽、低買的機會........還是說你根本沒有看到這則通告,因此錯失早上高位減持的機會?



我相信今早互太紡織公佈配售股份後,競價時段仍可以以11.08元如此高價成交了7.1萬股,只因不少投資者根本沒有留意港交所網站的通告,也因此造就了有些投資者沒有取消高價的買盤、有些持股的股東也沒有把握機會高位沽貨,故此競盤時段成交價竟然只是比上日收市價微跌2%!

看到這裡,想問問大家作為一個精明、盡責的投資者,你每日要做些什麼事?

不妨問問自己,你每天做了什麼?

我呢? 我要做的事說多不多,說少不少,每日必做的包括:

1. 每天早上花30-45分鐘速讀兩份普通報章及兩份財經報章 (信報、經濟日報);

2. 每天瀏覽港交所的披露易網站。披露易網站更新的時間是早上6:00-8:30;中午12:00-12:30;下午4:15-11:00,故此最少要在早上8:30、中午12:30及晚上11時後看看最後的更新,順便可以從中尋找潛在的投資/投機機會;

3. 每天下午5時後看港交所當天更新的股權披露 (按每日摘要搜尋),參考大股東、內幕人士及基金的買賣,可以從中發掘到一些投資/投機靈感;

4. 晚上跟進自己手上持股及有興趣的股票的走勢及新聞,如有需要的話,預先輸入第二天的買賣訂單;

5. 如當天日間有買進一些平時少跟進的股票,晚上抽空再研究一次,看看有沒有遺漏了的地方;

6. 瀏覽本地的財經新聞及其它財經網站,主要是雪球,參考其他投資者的看法及發掘投資/投機機會;

7. 最後當然是更新網誌及與網友們分享、討論。

上述要做的事不算很多,但也不少,平時仍可以輕鬆應對,花時間最多的可能是更新網誌及與網友討論;只是遇著業績期,尤其是3月下旬這些密集的業績期,基本上每晚可能只睡4-5小時左右,以便騰出多些時間看業績報告。


我知道很多網友每日都難以花費太多時間在投資相關事宜,只是大家要知道:一分耕耘、一分收穫,如果你們想在投資道路上走得更遠、更順利的話,那付出是難免的,因為這個世界是沒有不勞而獲的。

249 則留言:

  1. 我也要好好梳理吓每日自己關於投資要做的事.

    回覆刪除
  2. 今早有見到通告 唸住10.2未跌完 冇買到
    最近訓練自己多跟進公告 每晚都有睇 有時花多眼亂 見到自己有印象既公司公告會特別注意

    回覆刪除
  3. 但又要搵食。。邊有咁多時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 有邊嗰唔駛搵食呀?人人只有24小時. 所以我集中選股, 坐吓, 又坐吓, 看中線一些.

      刪除
    2. 每個人找到適合自己的方法就可以,畢竟不是全職投資者

      刪除
    3. 重覆我上文最後的一段話: 我知道很多網友每日都難以花費太多時間在投資相關事宜,只是大家要知道:一分耕耘、一分收穫,如果你們想在投資道路上走得更遠、更順利的話,那付出是難免的,因為這個世界是沒有不勞而獲的。

      刪除
    4. 如果投資額不夠大的話(<100萬),再努力亦可能得不到相應回報。不過投資是漫長的,投資知識總會有用。

      刪除
    5. 又不是的,相信大部份網友都不是咬著金鎖匙出世,資本初時都是慢慢儲蓄返來,但隨後要壯大還是要靠理財.......而且學到的知識是一世陪著你,越年輕的就越要花時間在這方面,掌握到技巧可是一生受惠的。

      正如當初我不是在讀書時已開始炒股,早早交左學費,那現在才入市,資本無疑是多了很多,但也會輸得更慘。

      刪除
    6. 偉哥,感激!真的塞錢入我袋,謝謝

      刪除
    7. 偉哥對沒有會計底, 但想看財務報表的人有沒有心得及建議? 謝

      刪除
    8. 雖然我係讀會計出身, 但無實戰經驗, 都係唔太識睇有冇伏位=.=

      刪除
    9. 自己做開電腦, 會用google excel 去yahoo.finance 自動攞資料,減少時間去週圍時間, 睇偉哥網學倒睇人既買賣習慣, 去決定幾時買賣,因為資金少, 好難好似各位師兄食幾格就少,買賣會塡紀錄, 去留意自己係咪太多無謂既賣出同買入.

      刪除
    10. 沒有會計底的,唯一建議是學學會計基本知識,不需很多,只要能正確理解、解讀會計報表就可以。

      我都只是在大學上過一個introduction to accounting的入門course而已,已經夠用。

      刪除
    11. 謝偉哥無私分享心得! 因時間關係, 只能看中線一些. 有時間就是到偉哥度收料吧!

      刪除
    12. 睇左偉哥既文章真係好有用, 之前自己都有諗做短線投機或中線投資,但實際點去操作(觀察,分析,買入同賣出), 真係有好多野要知, 唔同做法有唔同既風險同機會. 因為擺落去既資金唔同, 有D跟左偉哥買, 但賣出既時機好難跟到足

      刪除
    13. 想請教香港IT人,如何設置用google excel 去yahoo.finance 自動攞資料??

      刪除
    14. To 學習者,
      如果你想拎股價等資料,可以用GOOGLE SHEET 內置的GOOGLEFINANCE Function。
      可以參考以下網址
      https://support.google.com/docs/answer/3093281?hl=zh-Hant

      刪除
  4. 我每日都做既事就係set左F5 2min refresh睇偉哥網一次...........

    回覆刪除
  5. 每人投資心態不同,知識不同,工作不同...
    在這裡真的學多了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實網友們來自不同的地方、領域,我都從中學習不少新事物。

      刪除
    2. 對,昨日有位網友對濠賭股詳盡分析,這些資訊在網上也不易搜集,其實也是多得偉哥你的吸引力,引來各高手百花齊放。

      刪除
  6. 但機會總留給有準備的人。

    回覆刪除
  7. 我正正是偉哥口中,“too simple、too naive”.....的一員!自拜讀這綱後確實獲益良多,所以只要身邊朋友有炒股的我都會叫他們參考一下偉哥這綱!我也是上年十月才开始看,除了看偉哥對股票的分折外,小第亦很欣賞和認同偉哥對時事的看法和了解,每每能道出社會的某些癥結所在,實叫小弟佩服!很想跟偉哥說聲多謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝了,識得搵到呢度,已經不"simpe, naive"了,哈哈。

      刪除
    2. 小弟跟Danny兄同感,要同偉哥講聲多謝!

      刪除
  8. 市傳4月上市的廣發证劵,偉哥點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 等定價,看看比A股有幾多折讓。

      刪除
  9. little simple, little naive la, 一半係借偉哥靈感,一半係自己靈感攪到樣樣都係一半一半咁啦,睇偉哥投資手扎其實係十幾年習慣好難戒喎,哈哈。

    回覆刪除
  10. 偉哥你好,請教在題目"高銀地產(00283) - 挾淡倉?"中,在http://webb-site.com/dbpub/CCASSnotes.asp
    鍵入什麽資料,才可以顯示三幅圖?
    我鍵入0283,找不到你顯示的三個畫面.
    有乜秘技?

    回覆刪除
    回覆
    1. 借問師兄乜位置,我也大抵找不了

      刪除
    2. 偉哥你好,可否說一說怎样在webb-site.com找到有用的資料。謝謝!

      刪除
    3. 其實很簡單,去到webb-site之後,在最上面stock code一欄輸入你想查的股票號碼,然後入到那隻股的畫面,每個制、功能都按下、玩下,反正免費任你用.....按多幾次你就明白有什麼功能及用途,我都是這樣摸索返來的。

      刪除
  11. 3883業績不錯,賺10億,派息有7.5%,銷售情況理想
    中國奧園(03883.HK)公布2015年首兩個月的合同銷售表現,合同銷售總額約為17.7億元人民幣,按年增長約28%

    回覆刪除
    回覆
    1. 內房股我是暫時不會再沾手了.....即使要買,可能是選國企內房會比較穩陣。

      刪除
    2. 我覺得與賭股一樣低殘,有相當值博率
      難得是3883能夠維持派息

      刪除
    3. 如果要博內房的話,似乎已講到明要賣資產的272更值博。

      刪除
    4. 272,791億總負債,如只賣94億上海資產,負債依然沉重

      刪除
    5. 272淨負債比率本身只有79%,與一般內房相若;如果傳聞中93億元出售上海新天地辦公樓成事,則淨負債比率會跌到5成多;此外,出售資產不限於上海新天地,因為羅生之前講過有更多資產可供出售,如再有其它項目出售,負債比率會更健康,估值也應相應提高。

      雖然如此,內房我自己就暫時無興趣沾手。

      刪除
  12. 我就會每日收工上網睇下D 財經網站,去HKEX SEARCH 下持股有沒新通告,最重要當然經常睇"偉哥投資手札" !

    回覆刪除
  13. 我自己每日朝早如果有時間,都會掃一次披露易的公告(但近期朝早根本冇時間,慘),中午食飯時間有時忍唔住又會睇下,然後每晚11點之後又會掃一次
    睇披露易最大的問題係公告成日多到嘔,唔訓練好速讀同篩選過濾的能力,日日咁做會好辛苦

    坦白講,自己真心覺得每日跟進幾十隻股票,睇佢地的公告再做分析,有時再查下資料,加留意下一d異動股殼股套利股......的發展,已經好辛苦好辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 好佩服偉哥一個人可以兼顧咁多野,簡直好似開咗外掛一樣..........

      刪除
    2. 當每日習慣了咁做,就不覺得辛苦,反而唔做好似唔自在。

      刪除
  14. 其實現在一些比較懶些的方法是你可以到港交所網站登記,然後輸入自己關注的股份名單,那相關公司如有最新的通告會自動電郵通知你,以免你遺漏了最新的消息;其次可以在雪球關注你有興趣的股份,同樣地會在你的雪球主頁顯示相關股份最新的消息及通告,省卻時間。

    回覆刪除
  15. 偉兄指每天要做個幾樣野,我樣樣都做齊有多無少,最重要睇哂所有扇稿版吹咩股,
    如果吾係死了都吾知咩事,

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以生果報的專欄一定要睇, 通常佢地唱好就是短期見頂,要快快手沽出獲利先,候低先再買返,好多隻都係咁。

      刪除
  16. 中午公佈個別股份好壞消息,往往D買賣盤都仲掛係到,好消息比壞消息影響勁好多,
    因錢個個有,1:00時個個搶上去,反而壞消息無趺得咁勁,因不是個個有貨.
    不過搶到低位一般人較難,因大多數人都用第三代中端機,比交易所機慢,

    回覆刪除
    回覆
    1. fai兄仲有677?
      自異動後沒有其他動作……
      無news無通告……
      太静了

      刪除
    2. 仲有貨,業績前有機炒上!!

      刪除
    3. 以前仲係下午2:30開市的時候,不少股會選擇在中午公佈業績,真係好多搵快錢的機會.....而家少左呢支歌仔唱。

      刪除
    4. faistock 可公開手上持股?

      刪除
  17. 我每日看三份報紙,看披露易,仍努力試看ccass但不太懂看,看偉哥,開始重視基本因數,投機小了,投資多了。但心感功力不夠,仍學習中,希望偉哥繼續指教,跟你多一天學懂投資多一點,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. CCASS你用WEBB SITE看,來來去土都是看看券商持倉的集中度及每日變化。

      你可以以510為例,嘗試看看誰是主要炒家。

      刪除
    2. 你之前話ccass係T+2, 但係佢個closing price又顯示係當日收巿價既,咁姐係佢日子show出黎既資料係前2個交易日定係當日嫁? 謝謝

      刪除
    3. T+2是顯示兩天前的交易情況,即今日顯示的是3月17日的情況。

      刪除
    4. 見到係富昌即係點?

      刪除
    5. 富昌似乎係一個活躍的炒家牌。

      刪除
  18. 2626下星期回水,想再找套利機會,但1390現價仍不吸引,現價3.85,要約4.09,有6%水位,但不似2626未表決前已知大多數會通過,不知點解得6%,要再接近法院會議前再看看。大家有沒有其他套利推介
    獨立股東擁有合共214,275,002 股公司股份的權益,佔已發行的公 司股份約41.3%,有權於法院會議上投票表決
    計劃安排在法院會議上,獲得計劃股東所持的計劃股份所附投票權(親身或由代表 在法院會議所投)至少75%批准通過(以投票表決方式進行),而在法院會議反對計劃 安排的票數(以投票表決方式進行),不超過所有無利害關係的公司股份所附的總投 票權的10%

    回覆刪除
    回覆
    1. 以股價看,反映私有化通過的機會很高.....但是我覺得值博率一般,即使要博都等投票前一刻才買,無需買定,我唔相信個折讓會再收窄。

      刪除
  19. 回覆
    1. 1.92買左右萬股...當755咁

      刪除
    2. 1.95 入左手, 我當佢 885, 市值仲係細, 街貨唔多

      刪除
    3. 我今早$1.96入, $2.14沽左啦
      點解偉哥話無套利機會?
      唔係有保低價?

      刪除
    4. 套利交易指低風險、可預見收益的交易,以2080為例,只有低於1.87元買入才叫套利交易,1.87元以上的只是一般的投機,因為回報沒有保証。

      刪除
    5. 2080不論資產淨值或盈利都低,新股東入主後,短期可以操作的空間不多。

      刪除
  20. 偉哥,福耀玻璃今日招股,你可否比意見?

    回覆刪除
    回覆
    1. 縱觀目前中港兩地同時上市的,H股比A股貴的,只有兩隻,而且都只是貴幾%而已,故此基本上先A後H的,升幅都已局限了。以定價上限比A股折讓16%計,可能升幅也就最多16%左右,除非A股又再大升。

      刪除
  21. 請教一下,什麼樣的情況,私有化要數人頭?

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據股份註冊地限制(私有化張程會詳細列明)

      刪除
  22. 真心多謝偉哥分享经驗,但要保持足够的休息,健康才是最大的價值投資!也才能令金錢投資細水長流

    回覆刪除
  23. 說得很好,一分耕耘一分收獲
    現今做投資者並不容易

    回覆刪除
  24. 嘩~ 原來偉哥投放那麼多時間在投資上!
    老實說,你比一些行內人更專業,更肯付出去對待投資!
    PETER 朱(萬子良)話齋: 我欣賞你~
    3月了,每曰睡那麼少時間,小心身體~

    回覆刪除
    回覆
    1. 身體都習慣了捱.......正如我說那位已自立門戶開基金公司的昔日同窗,屋邨仔出生,為人就不怎樣,但都是靠努力先捱到上位.....數年前偶然在街上碰到佢,30幾歲人已經捱到恍似50歲咁,可見佢都是日捱夜捱先上到位。

      刪除
  25. 另外2080復牌,奧克斯鄭堅江接手,偉哥覺得前景如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實近排買殼的國內買家都是大有來頭,不說泛海,還有755、711、1908的買家、甚至6880的都是實力雄厚的,但除了510是比較確定會成為泛海的金融旗艦外,其它的就只有711動作頻頻,不知道什麼時候才會有動作,故此我是傾向在要約期內看看有沒有機會套利,太長線的就暫時不考慮。

      刪除
    2. 師傅就過譽了,只是分享看法而已.

      刪除
    3. 講真,唔係刷鞋,偉哥唔係師傅級,已經係精神領袖級,佢一話入市都成為好多人既強心針。

      刪除
  26. 偉哥點睇43分拆業務上市?

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有跟進,等詳細分拆文件出了再看看.

      刪除
  27. 多謝偉哥把花了這麼多時間得到的成果跟大家分享, 其實, 大家是否可以用一些方式, 分工合作, 分配各自的任務, 再共享成果, 當然, 可能會一定的難度, 大家可考慮一下. 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較難,始終每人分析的方法與角度不同.....不過如果多些人肯公開分享看法就最好,可以集思廣益。

      刪除
  28. 沽左880@9.78食糊先,研究是否換馬。

    回覆刪除
  29. 偉哥唔止分析強,有毅力,竟然可以長時間每日瞓4-5個鐘,有時見你凌晨4點開新post跟手朝早9點又要覆大家,呢樣真係冇幾多個做到,佩服!

    回覆刪除
  30. 多謝waigor分享, 我真心自認自己係乜都唔識... simple and naive, 我會努力學習!!!

    回覆刪除
  31. 偉哥, CCASS顯示在2月23日, 高銀證券已持有283 81%,點解重會有挾淡倉情況發生? 順路多謝偉哥無私分享, 授人以漁

    回覆刪除
    回覆
    1. 你留意看看283的沽空數據.....最近是有人頻頻沽空,也因此被人挾淡倉,由3日前的5元挾到最高8元以上。

      刪除
    2. 沽空比例是不是沽空股數/發行股數? 即388000/3567747535=0.011%, 沽空比例去到幾多先為之高?

      刪除
    3. 沽空比例是看將當日沽空股數 / 當日成交股數,比例高與低是相對性的,例如一隻股平時沒有人沽空,但突然連續幾日每日有2-3成的沽空率,那就算高;又或者有些藍籌股慣常每日都是兩成的沽空比率,有幾日突然升至5-6成的沽空率,那對這股而言就算高。

      刪除
    4. 明白了, 因沽空率只影響短期價格, 對於佔發行股份多少%並没影響到控制權, 而沽空只是投機活動。謝謝!

      刪除
  32. 1148真是奸,幾日前好似要跌穿3.8,現在挑戰4元,好彩按兵不動

    回覆刪除
  33. 偉哥的投資技藝和知識加耐性,這個是多數散戶所需要學習的東西,謝謝偉哥

    回覆刪除
  34. 我最佩服偉哥就係呢一點, 成日都分享自己既投資心得同教人點去投資, 唔會收收埋埋
    偉哥多謝你!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外偉哥可以大約分享你每日既行程?
      想用黎參考下, 睇下可以點樣自己每日投資習慣

      刪除
    2. 肯定是每日早上看報紙....然後就按港交所的網站更新時間來看通告、股權披露等,日間有時間看市的話就看看其它即時財經新聞.....晚上也是看通告、分析、回顧及市後檢討的工作。

      刪除
  35. 我每天都會抽時間鍛鍊身體, 因病過以後發現, 老土啲講句 - 健康最重要.
    唔健康, 賺到錢都無用. 有精神, 先可以KEEP住最佳狀態.
    跟手睇報紙, 睇BLOG, (偉哥個BLOG 幾乎可以SET 做HOMEPAGE, 但公司機, 唔可以俾老細發現).

    仲有時間的話會睇下書, 調劑一下, 因為成日睇住個市, 個人易變得太TENSE.

    真心佩服偉哥搜尋和看資料的速度, 分析, 買/賣盤, 還有時間回答網友問題.
    仲未計佢睇住盤生意同照顧家庭的時間...

    回覆刪除
    回覆
    1. 十分同意你的講法

      每人每日都有廿四小時,但不是每人都懂得或者能夠善於利用手上嘅時間,
      多方面都兼顧到偉哥咁好就是了。

      偉兄,真心佩服你的個人魄力及胸襟,亦十分感恩在車手網碰到你。謝謝!

      刪除
    2. 非常認同,無健康,搵到幾多錢都無用,網友都要抽時間鍛煉身體,唔好掛住睇市,要平衡先好

      刪除
  36. 偉哥
    你月前買入的701北海還持有嗎?點睇他的分拆、北海1991年上市、從未玩過財技、他的市值得8億、還可玩什麼花臣啦、賣殼就全不相同、咁多當年實業股已變天擴張、北海算是失敗的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 還持有等業績。

      北海的發展比較慢,或覺可能與股權架構有關,沒有一個話得事的大股東。

      刪除
    2. 北海股價似是大風雨的前夕,平時踢都不肯變的公司,肯分拆已是求變,股價實在橫行好多年啦,照看再大跌機會不高,如果公司肯變的話,向上升想像無限、值博率是很高的。

      刪除
    3. 感覺熱緊身,403都是,等通告。

      刪除
    4. 市場推廣真係好重要

      刪除
    5. 北海大成交(以它有二百萬股已很多)、0.48和0.485一手掃近50萬股,住幾個月希望有好回報。衝破1個月高位成0.495

      刪除
  37. 小注減持了510@0.53,將目前持股平均成本再拉低至約0.26元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥效應加市場有效理論,0.53 應有阻力,對深港通得益的股會看長一點。

      刪除
    2. 510下一波爆發應是泛海正式入主後,兼炒深港通概念。

      刪除
    3. 510似乎跌唔下來,回小小又在慢慢上。
      偉哥如果中長線持有可行嗎??

      刪除
    4. 中線持有與否就要自行決定.....我自己今日減持小注後,仍保留大部份持股,但平均成本已降至0.26元,基本上與122一樣,是穩坐釣魚船,毫無心理壓力,可以睇長少少。

      刪除
    5. 0.53不會磨太耐吧~我估

      刪除
    6. 今日買盤仍很積極。

      刪除
    7. $0.53-0.55 一其有成45M 沽盤壓住。
      情況同星期一 係$0.48-$0.49.破位前一樣。
      可能3:00後又係一野就爆上$0.55 。 。。@@

      刪除
    8. 上面有大沽盤壓住,但0.52的大買盤中完又排,中完又排,完全是入貨格。

      刪除
  38. 見已到目標價於$1.3先走一半122,短短1個月已有超過50%回報,謝偉哥!

    剩返一半食花生等睇戲。

    回覆刪除
  39. 1367停咗一輪今日又嚟過,呢啲股又炒乜呢?1685終於肯回頭,沽出後有啲後悔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 1367來來去去都係炒市值細、街貨少,同埋炒賣殼概念。

      刪除
  40. 之前的留言可能過長, 不見了.
    偉哥要幫忙撈一撈, 謝謝

    回覆刪除
  41. 710今晚出業績,期望蔡生的最後一份業績會帶來驚喜。

    回覆刪除
  42. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  43. 今早只能夠買入大半注1206@平均價3.9,低位的買盤買唔到。
    後悔沒有用AO盤掃。

    另外,增持多半注2280@6.81。

    回覆刪除
    回覆
    1. 2280 係創業板時係大牛股, 升過去22. 轉板之後一路都好弱, 今次咁大收購都係炒得半日, 睇來未轉勢, 偉哥係睇好佢來緊業績?

      刪除
    2. 2280唔只炒左半日, 之前係$5靜左一段時間, 幾日上左7幾

      刪除
    3. 1206業績好過卷商預期,衰在冇息

      刪除
    4. 2280偉哥是否睇好收購帶來的增長收益?

      刪除
    5. 2280現在是消化春江鴨由5.4買到上7元邊的獲利貨。收購的作價合理,現在互聯網+成為國策,相信2280還有下一波的炒作機會。

      1206的母公司是清華同方,造假機會微乎其微,加上母公司在業績前在3元以上也多番增持,應該也是看好。冇息,唯有以增長來補不足之處。

      刪除
    6. 下午補埋另外半注的1206@3.98。

      刪除
    7. 好的,留意下,你有何看法?

      之前發期權予管理層時有留意,但過了一段時間忘記再跟進。

      刪除
    8. 公司業務唔差好多都係大客又有不同行業. 阿里,華為,中國移動
      又係騰訊遊戲服務最大IT服務供應商,騰訊遊戲業務今年増長不錯
      又有滬港通結算業務系統的軟件開發及測試工作合同,好大機會深港通都可以拿到contract?
      又有做雲端
      上半年業績不差

      刪除
    9. 我念念不忘的是那期權的行使條件: 連續5天市值高過100億元。

      刪除
    10. 嘩,一注就20萬,比我的1注半注碼仲多。

      刪除
    11. 走勢幾好,都係細注咋..嘻嘻,多謝偉哥先

      刪除
    12. 哈哈, 所以說呢度大戶都幾多。

      刪除
    13. 哈哈...可唔可以買起隻510 同320 ?

      刪除
  44. 偉哥3399同1148同日出績,今日都同樣唔錯咁,會唔會有機會整條2串1 XD

    回覆刪除
  45. 本身諗住8002出業績加申請轉主板應該升番排
    點知家下每日都先升後回, 每日埋數都回少少, 睇黎好快會落番3.7-3.8

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以3.7左右等佢應該冇錯啦。

      刪除
    2. 偉哥 請教一下通常創業板轉主板大約幾耐會出結果?

      刪除
    3. 之前有些個案快就2個月完成。

      刪除
  46. 6.75 入左2280 `(*∩_∩*)′

    回覆刪除
  47. 999 it, 主要顧客應該不是內地人, 可能受益於租金下跌, 近期公司也有回購, 不知大家意見?

    回覆刪除
    回覆
    1. 公司月初連續數天回購,而股價也大升,不知是否有什麼消息,還是只是資金借勢炒作。

      上半年核心盈利約3600萬元,比上年同期有所增長;但存貨續增,有隱憂。

      刪除
    2. 我覺得網購既興起同海外配送既便利,會影響i.t. 做代理既品牌業務
      而海外品牌進注香港,會影響i.t.自家品牌既銷路
      其實i.t.值唔值我投資,我覺得直接入佢地門市睇下cashier人流

      刪除
    3. 這也是不利因素。我太太現在也少了在本地時裝店買衫,多了上網到外國網站郵購衫、鞋。

      刪除
    4. 越來越多人都係咁,我自已去lT門市也只會看一看Size啱唔啱@_@。冇計,人哋代購越來越平,最近見IT代理既門市喺一D商場都少咗。再加上內地旅客短期減少,我對lT同一D收租兼地產收租股如恆隆都有保留。 偉哥,今日我都食埋尾注8002@3.9 同550@1.46,多謝晒。亦睇到2820若增長如預期應該PEG會喺0.5左右兼收購有協同效應,跟喺6.88 & 6.78 入咗

      刪除
    5. IT代理果面食水咁深, 早就好少人買
      自家品牌又唔生性, 抄款都算, D料愈黎愈差但係價錢愈黎愈貴
      除左門市位置好之外, 諗唔到有咩優勝既地方

      刪除
  48. 雖然今日濠賭股反彈力不俗,但27的業績及持續不派末期息應該會對其有不少沽壓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比彭博預期的10%差咁多市場都無反應,大家可能對估值麻木左。

      刪除
    2. 已跌到對壞消息無反應。

      刪除
    3. 對啊!美其名話已消化了壞消息。簡單D去估,連14年也只得微不足道的增長,我不敢想像15年業績會跌幾多成,加上27在第三、四期的發展,我認為現價買27的投資者風不細,我相佢會年內跌穿$30。

      刪除
  49. 麥格理比1148目標價4.5因預測盈利升39%,我都想

    回覆刪除
  50. 今日還以為指數可以在高位收......但一隻中移動成為淡友重點攻擊的對象,睇看百元防線大機會被擊破。

    回覆刪除
  51. 我想問下偉哥, 點解0493一直都係浮浮沉沉, 無起色, 坐左好耐..

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇跟進呢隻,唔知原因。

      估值是便宜,但國內網購大行其道會否令其前景黯淡?

      刪除
  52. 增持多半注1206@3.95....持貨平均成本也是3.95。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好嘢,1206高追唔敢跟又破位上升。呢排真係損失慘重,唔係輸錢而係以為錯失機會唔再追,點知一次又一次再錯,哈哈。

      刪除
  53. 回應主題:
    其實投資可以好簡單,好慳時間
    只要係幾年一次既大跌市先大量入貨穩陣大股,平時完全唔理/唔炒出炒入,只係收息/儲錢
    都可以有好好既回報(say 年回報1x-2x%)

    正如偉哥話佢投資物業賺既錢仲多過股票
    如果用投資物業既心態等低位大舉入貨(ie 98, 03, 09, 11)似乎易贏D

    我睇番自己record大部份賺既錢都係11-12年買果批貨generate

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然明白有時間可以多D好似偉哥咁出入薄cut賺多D錢
      亦appreciate 偉哥既用心

      刪除
    2. 等樓災、股災無可否認是獲厚利的方法,但太被動。

      這幾年每年平均回報有3成,係前幾年將賺到的錢拿去還按揭,到上年先正式將盈利累積....如果保持這成績,不用3年已可以翻一番。

      刪除
  54. 122感覺今日比較多大戶沽貨,仍然重貨的朋友要留意。

    回覆刪除
  55. 尾市1884@0.94的賣盤成交了,執5個位。

    玩左3轉,累積回報20%。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。