這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...
謝偉哥提點!步步為營,戒急用忍!
謝謝偉哥提點。這兩天重倉股表現不俗,的而且確令自已覺得大市又開始要Gogogo. 很容易便又輕言追貨
昨日幾乎全錢升的科技股晶片股覺得系曇花一現 會跌返嘅哼哼
但願如此,謝偉哥提醒。
晶片科技股still burning money, a long long way to go!
望你燈一次,古樂半導體又+6%,兩日帳面+17%,哈哈。
2136 ccass 新紅基又多左1.6m貨, 呢幾日應該買左吾少. 係吾係要買埋另一個基金手上既貨,數夠票先做野呢?
師兄計到重差幾多先買晒?
5仔o的貨無咩大變動呀,反而法包將之前拎左o的貨,差唔多比返出黎,之後應該無得再食包了
終於捱完法包, 希望儘快有好日子
多謝偉哥2018 @62食
2018@63食 多謝偉哥too
我地而家係到刺激緊偉哥
我63.5 :P
我都$$63.4 (^ω^)
為免比呢班友持續的打臉, 睇來我要暫時闗閉留言功能, 直至2018跌返落60元為止。
唔怕,下午偉哥中國、偉哥戲院、偉哥紡織、偉哥汽車大升,佢地就轉呔嫁啦
我怕明天如果2018升上65元, 會有更多網友出來刺激我, 順便也刺激下今日沽貨的, 哈哈。
機會都幾大,今日大市成交金額唔細,資金湧入可以炒幾日,加上美股又連升2日,勢頭幾好,自己估彈到26500左右先停
哦,你地死啦,激嬲偉哥,佢以後唔比number 你地
咁又唔會, 最多下次醒隻絕世好股1660比大家, 睇下佢任憑風吹兩打, 我自巍然不動, 熊市奇葩,深感佩服!
偉哥咁易嬲嘅咩呵。偉哥,你幻想我家下幫你按摩緊頭肩頸,有冇師兄幫偉哥揑幾下對腳底。係呢,近排有冇心水no.咁呀
XD 64, 我都被刺激了
偉哥,1660係你新no.?😅熊二可弹7-8%
Q兄,2018高收,下次升市日食盡D一博,吾好嘥。
哈哈, 明天等住睇Rocky, QwQ, Michelle, 真丹尼爾陪我一齊被刺激。好在下午戲院升返少少, 不至於大升市顆粒無收。
你地就好啦,我今日屎都無得食,升幾多點都唔關我事
今日升勢咁靚,聽日再升多D合情合理
上面電話故障!再來一次!偉哥、Tin兄,接住 🍌 🍌
哈哈, 等緊QwQ你今晚切蕉, 明天出動葵花寶典。
哈哈,聽日以A0高開作計算,都當偉哥贏,緊張!
喂呀,好衰㗎你笑人
之後偉大俠使出吸升大法,吸收所有金錢!
QwQ2018年11月1日 下午5:09喂呀,好衰㗎你笑人睇到呢到留言, 真係好懷疑QwQ是否已切了蕉, 今晚就練神功, 如果唔係點解會咁嬌嗲?
係咪要逐出師門咁話喇
見到Q兄咁嬌嗲,搞到我都硬左.. 個拳頭
學生哥兄唔係有2018call?
我琴日走左,重要微蝕,慘,我通常一放隻野就會爆
聽日應該有份出來刺激偉哥,十分榮幸
一通 log-in 唔到
其實橙有能力補裂口是好事, 一柱擎天大成交, 横行一個月. 安走勢向好. 但仍有回調的.
強烈歡迎 Get Nice 加入橙團掃橙, 它是大廚, 炒嘢勁
咁今日教煮乜餸,果皮炒..or清炒果皮..
1132,掛定$0.38食糊.
388,走勢都強,10月頭跌一跌穿$200後再無見$200樓下.
oman大佬你吸手3條乜都見了底,睇你想食幾大
200楼下买一定赚不记得是否oman兄说的,事实证明很有道理!
我憑記憶喺,oman看勢一絶
期指升今早升了近500點,但成交縮至11萬張,淡友被夾住,未投降,後市仲要上.
Clear..今日就用降龍18掌收拾淡友
再出...鎖喉功擒龍功蓮花掌
你會否明天出埋天下最強的葵花寶典?
似會出渣波龍爪手
1132,唔該加些力上$0.38.
睇黎收市前岩岩好清到
又中 !!!Oman 真神人也 !!!
唔好意思,差少少沽唔到,明天要沽$0.385.
承你貴言。似乎很明顯是伍生的友好或暗手在搶籌碼, 準備在23號的EGM上為關連交易護航。
偉哥,如是者交易通過機會甚大?長遠唔係好事...今朝都未開市就排左沽貨,可惜沽唔到。
交易能否通過, 還要看伍生有多少暗手或友好護航。我相信實德那個大戶會投反對票的, 再加上我們散戶齊心的話, 可能可以集合到10%股份投反對票, 有機會否決這關連交易的。
700,$300是一個重要指標,應反彈過不到.如企返上$300可能又是另一景勢了.
沽1132@$0.385
Oman兄雖然一直唔睇好1132,但操作真係好強
oman兄搞親1132要出黎備案先,嘻嘻
大市仲不想回.
825今日都上了,前兩日排1.51,一直收唔到
26000 1,2天可能到,27k都有机会,太多人看淡了
市升, 資金又集中大型股, 小型股又食蕉, 睇來市跌應該對我比較有利, 最壞的情況是攬住一齊跌, 好過市升股跌。
慘慘完全不受惠今天巿場升幅
恆指好強,成交700億,真係要試26200。
呢D市求反彈,唔用衍生工具的話,正股都傾向用北水相關股會方便D(快上快落又較易跟市況走)
奇怪:53上午表決私有化, 下午才停牌, 通過了!?國浩今議決私有化http://std.stheadline.com/daily/article/detail/1901762-財經-國浩今議決私有化暫停買賣http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/1101/LTN201811019990_C.PDF
私有化股中途停牌, 係比較罕見的做法, 而且停牌前股價仲要跌.....理論上有些人士在中午前已知道投票結果。最記得當年98私有化, 上午股東大會都未開完, 股價已偷步跌。
巧驚喎😱
印象中如果私有化表決當天要停牌的, 一般都是早上未開市前就停牌, 不然就全天都不停牌的, 好少是中段停牌。
國浩:私有化作價合理 小股東:出價太低http://hd.stheadline.com/news/realtime/fin/1354257/
感覺被否決.....早上接近11點後的交易大部份是主動賣盤居多, 似有人已提前知道結果。
估唔到有基金股東早早表示贊成都唔掂...
尚未知是否私有化失敗。如果真是失敗的話, 估計是過唔到數人頭一關, 似乎好多小股東親自出席EGM投票反對, 而財顧那邊沒有安排足夠的人頭票護航。
做左咁多次都唔做足D, 抵死
即管看看是否如此, 現在仍未肯定私有化是否失敗, 只是從中途停牌, 加上11點過後, 差不多清一色是主動沽盤, 有個10K的更加直接沽130.7元, 比私有化作價有3.2%折讓, 如此急於沽貨, 估計是有消息所致。如果對私有化冇信心的話, 理應昨天或再早的時間已沽, 無需要到會議進行期間才急沽。
還有的DRESS CODE事件, 似乎是想阻止小股東出席EGM投票。
其實我有信心佢會成功, 佢好早已經搞私有化
今天上午正當投票在進行中, 一位女士指責公司沒有暫停交易, 我相信這就是下午停牌的原因。我也相信佢多數會成功私有化。順便說一句,我享用了一頓非常不錯的免費午餐!
哈哈, 原來如此內情, 咁有貨的可以放下心頭大石。
多謝師兄, 等我重緊張咗成個下午☹️
真的失敗了,証明有鴨仔。
唉,就算失敗都無錢撈,一手太貴
唉😭
即使我估計錯了, 但我很高興,因為53是一間值得長期持有的好公司, 或者下次私有化的價格會更高。如先前承諾, 我投了反對票。
請問偉哥點解要法院通過?
私有化失敗了, 肯派發末期股息, 都算有D良心!國浩集團有限公司(「本公司」)之董事會(「董事會」)謹此宣佈,董事會會議將於二零一八年十一月十三日星期二舉行,以考慮(其中包括)建議宣派末期股息(如有)。
內房根本上是非常偏低的!恒指半日勁升460點 內房股熱炒http://www2.hkej.com/instantnews/stock/article/1981253/%E6%81%92%E6%8C%87%E5%8D%8A%E6%97%A5%E5%8B%81%E5%8D%87460%E9%BB%9E+%E5%85%A7%E6%88%BF%E8%82%A1%E7%86%B1%E7%82%92
昨天是個重要的日子,三條消息都是十分重要的。 第一條是中共政治權開會,表示明白現在市場有下滑風險,部份企業經營有困難,中央會制定方針對策,又表示支持上市企業合法合規回購自己公司股份,上證2500點是政策底大概可以確定。 第二條重要新聞,特朗普首席經濟顧問庫德洛表示,美國並非一定要將貿易戰升級,如果中美會談有成果,還可能取消部份商品徵稅,後着是什麼?我們當然不清楚,但美國態度軟化應是事實。 第三條消息是匯豐證券發表報告,指港股極度偏低,這是造市者在試水溫的一種手段,有其它大戶的默契,一段港股的反彈浪可以預期。 DPZ Blog
很有道理。A股既然已经见底,港股又99%人看淡,大反弹是应该的。这个问题想了很久,到处没人看好,看9000点的也有,股市在这气氛怎可以不升?可惜0809气氛如何不太记得,是否大部分人看淡就可以确认是底部这问题只恨自己经验不够。
Qtea,不是牛市,剛看恐慌沒意思,大市現在開始做熊二彈!港股還未經歷低成交既熊三,那有可能立刻牛市?
正路, 美國:1. 最多再加息四次, 即1厘, 也有可能再加半厘就玩完了!2. 仍然需要出售晶片, 波音飛機, iPhone, 電腦和手機軟件給中國, 即無法斷絕跟中國來往做貿易!3. 別忘記最重要的一點, 美國仍然需要繼續搵中國的笨賊, 賣貴野給中國, 同時買中國的平野來享受!因此, 樓市股市最終會gogogo! 不要相信我太多!!!
可能真是熊弹吧。今天全攻2800,打算持有到市场不再看淡。现在步步惊心!
借貿易戰解決依個藉口,港股依家做熊二反彈!
哈哈, 呢個藉口已是最近幾個月以來第三次用了, 每次的效力都是1500-2000點的反彈。
話時話偉哥信唔信波浪理論?
唔識波浪理論, 也沒有研究。
嗰個好浮誇話樓蛈七成嘅fb我走去睇左,見有人質欵言論過佐火,佢D粉絲留言話老師係唔會錯架,咁八千見啦哈哈哈
係好搞笑唔知點解佢出既新聞post特別多人comment多人護航
dr. ng?
新一代大淡友, 取代羅家聰的位置。
我覺得條友似邪教教主,我睇完佢D 文章都嚇左一跳,點解可以on9 成咁
我見到個排版就完全唔想睇。水蛇春咁長...
我都覺得係誇張,但係佢識債我唔識債應該係估計圍堵中國最差的情況
日前分享了Tregunter講經濟周期的專欄,尾段中提及一位人物,名字叫周金濤。周金濤曾是內地著名基金經理,「曾」是因為,周大師2016年底去世。網友MT LAU分享了周大師生前廿個預言文章(按連結),部分已經命中,其餘的亦待揭盅,文章於2016年12月28日刊出。大家可花數分鐘閱讀,越睇大家會睇心寒,但危機過後,將會是另一輪資產大轉移的時刻。有危,先有機。現階段老套果句,就是cash is king,當到了周期底,而大家手上沒子彈,機會就白白浪費。以下是周大師生前數個預言,中與否、信與否,大家自行判斷。「 2017年中期、三季度之後,將看到中國和美國的資產價格全線回落,2019年出現最終低點,那個低點可能遠比大家想像的低。」「 我奉勸大家,如果想發債最好發五年的,2018年之後就能夠感到我說的話的意義。」「 40歲以上的人,人生第一次機會在2008年,如果那時候買股票、房子,你的人生是很成功的。2008年之前的,上一次人生機會1999年,40歲的人抓住那次機會的人不多,所以2008年是第一次機會。 第二次機會在2019年,最後一次在2030年附近,能夠抓住一次你就能夠成為中產階級。」「 1985年之後出生、現在30歲以下的人,第一次人生機會只能在2019年出現。所以現在25歲到30歲的人,未來的5年,只能好好工作。因為買房什麼都不行,這個就是由人生的財富命運所決定的。」
要看全文,去蘋果找連结看
今日又有新文,又係全民護航
個個都預-20% 你唔會記得佢講咩, 佢一講-70% 大家都會睇一睇
今日繼續細注增持了仍在谷底的1729。不知是我太樂觀了, 還是市場對佢太悲觀。
1729沒命了,比招股低40幾%
哈哈, 我溝左幾次貨, 目前平均成本低於0.38元了, 升25%就可以返家鄉。
偉哥.幾毫子又成交不多的四五線細價股.熊市裡莊家也棄守.通常到牛市尾莊家才大郁升的.升起來倍計幾和味.以我股本有限.持過多真壓死本。
佢目前基本因素真係唔錯, 但市場好擔心貿易戰對佢的影響, 尤其是盈利主要來自Google, 我純粹賭市場過度悲觀。或者要等到貿易戰打完, 佢先會升。
今日均價0.37減持了約20%的橙天, 有些排0.38的還未成交到, 寄望明天。出左壞消息都唔跌, 加上股價已接近回到關連交易公佈前, 所以先減持一些獲利。
賺少一截吧, 我記得個時0.5徘徊左好耐的..
當然, 賺少了很多, 但幸運的是自9月低位已反彈了55%, 不然不只沒有賺, 還要蝕錢。只能慶幸自己一直以來堅持分散投資, 控制好注碼, 將持倉風險控制在可以接受的範圍,所以9月低位時頂得住壓力沒有減持。
1132早上仍0.355成交時,我預計下午會造高,在11.00am隨意掛0.38全數賣掉,快收市諗住掃晒0.38賣家,竟只掃50萬股就停手,我的沒有賣出,寄望明天價更高。
0.38真是太準了,希望粒橙聽日生性
今早均價0.383再減持了15%的橙天。
今日 終於平均價2.92 沽出全部 1866 , 流動性太低, 沽左幾日先沽清下次都係只買3983算數
2382如果明天再反彈, 重上75元的話, 可能會開淡倉。
今早均價3元多沽左2382即月85C, 睇下會唔會比人夾死。扣埋手續續, 打和點當88元。
偉哥,我見2382期權冇咩買賣盤,呢D情況你一般會點決定落盤價錢?
叫莊家報價, 然後以BID 價高1-2格沽出, 一般都可以成交到的。BID ASK Spread 一般都15-20格, 中間價係成交唔到的, 一定要蝕些少比佢。
叫莊家報價 << 是否要打電話叫才最有效?我試過 9click "要求報價"粒制,多數都冇反應
偉哥,請問還持有98嗎
有
睇返這幾日橙天走勢好像不似只為了上補裂口, 會唔會南海跟橙天一齊做大龍鳳, 之前互告又買自己野目的都係專登壓低股價吸籌, 收齊貨再公佈賣盤?
應該唔會啦。
明天又藉特朗普與習近平傾電話談貿易戰問題來夾淡倉。這一波應該可以上返去26000點以上。
一個電話,地獄上天堂
偉哥這文章睇左3-4次,每次想追就睇一次,忍得好痛苦,但又怕手多多段段撈中伏,死忍!
money cnn 都叫人撈中國科技股, 今次應該夾到好勁
尋日一心講期權話呢個反彈浪會見27000以上,因為大戶力壓10月期指結算,好似彈弓一様壓得勁彈得勁。
上個月期權專家金曹有篇文章講10月期指不會穿250咪一樣穿,因為無人會知道,大家都是靠估,但一心準蠅度較高,但他推介的期權,做法大多是有保護的,因為公開推介,安全為主賺蝕規限了。因為我是賭徒性格,或者可以說進取,習慣了做法同佢相反,十次有八次都是草船借箭用人的銀両買相反方向,睇中兩邊賺,睇錯會輸得好傷,所以極少叫人做,有人會點解我自己又做,不是我藝高人膽大,而係我肯認錯止蝕,期貨市場生存只有一個方法,睇中耐心揸,睇錯止蝕投降,但大部份人唔肯止蝕,可惜的是期貨市場的對手同股市唔同。好多人破產就是做錯了方向還死不認錯,加碼再溝貨,望反敗為勝,可能有時會有機會,不過機會不大,好似上個月的put ,最多時升近20幾倍,期權按金加了多少倍?隨了親身體驗之外,恐怕冇人會知。
舞照跳,没事了
我又講講草船借箭係D咩,我最早聽到此名是出於杜生口中。期權是由期指演變出來的,要還原也很簡單,只要SP、LC或SC、LP同價便可。而草船借箭一般是用不同價組成,通常會差800点左右。假設是上下400,在25400做SP25000和LC25800,收和付期權金很接近,結算時在25000或25800,用期指入市和用草船借箭入市有咩分別,大家可用不同結算價計計便知。對方向有看法我會直接用期指或2800入市。但
ktc2018年10月31日 下午6:06講左咁耐你都係唔明,炒出炒入是巳前的事。現在是以長揸指數成份股為骨幹,以期指入市,用注碼和期權來對應中短期波動。唔再同你講啦,冇你咁好氣,你太煩啦!
算啦,佢哋已經承認錯,又何必再舊事重提呢。草船借箭係冇Law規定幾多可做,最主要是睇本身財力和忍受能力,夠膽咪做價內,愈價內收期權金咪愈多,收到有膽識咪買近call ,冇膽咪買遠些咯,同牛熊一樣原理,愈近爆炸力愈高,愈逺敏感度愈低,同牛熊不同是冇收回機制。
我唔佢真心認錯或是假,可能佢同我炒期指一様,一分鐘之前的我打倒一分鐘後的我,我已經講過好多次短倉風險極大,黃國英講冇幾年賺錢經驗,不要做短倉。
以前炒過期貨牛熊,輸到怕了,現在只跟偉哥炒股,大家目的只為求財,無謂浪費時費,真心説 ktc 的期貨投資,只要大市每月無升跌就有錢執,如果長期跌或大跌,同派得好Sir 講法一樣,肯定破產,但就不知道他如何能用期指期扠控制波動。
2018, 睇黎今日係時候一齊出黎受傷害
期結日入既LC,今日都係機會收割了
2382 option感覺成交好少,想試下開SC但淆底
有排自宮了XDD
偉大俠,好在尋日冇聽你枝笛而喀嚓一声,係練葵花寶典前上左Google:《葵花寶典》第一頁「欲練神功,引刀自宮」第二頁「若不自宮,也能成功」第三頁「即使自宮,未必成功」尾二頁時「若要成功,不要自宮」最後一頁 「若已自宮,馬上進宮」哈哈哈哈...今日必然穩守26000以上(如無意外)
哈哈, 我見你昨日咁嬌嗲, 以為你已經淨身, 然後送條蕉一分為二, 送比我及Lee Tin留念。
ktc君,你終於覺悟了。何苦要同隻豬玩泥漿摔角呢?豬寫d嘢,當笑話睇便算
原來錯的是我,你同樣喜歡玩泥漿摔角......留言數目有限,請珍重
我係唔想其他C兄錯信了草船借箭這個名詞,借了是要還的,還得起先好借。
依道用期指期權的股友寥寥無幾,大家都係食花生睇戲多。更何況隻豬分分鐘連SPAN計按金都唔識,真係有人跟隻豬開倉,就由得他撞板矣
我都學緊期權,真係要好識計數。上月期結前開左張LC,但操作好差,結果呢幾日大升都要微蝕離場。總好過牛熊,做大戶點心。
你地唔會跟到, 佢只會講返轉頭, 講左唔等於買左, 買左唔等於講左, 你明的
總好過牛熊,做大戶點心你有這種看法,證明你仍然不曉各種衍用工具的特性。牛熊證其實十分公平,視乎你懂不懂用罷了。
牛熊證的確有佢既好處同埋用牛熊證同期權比較,感覺已經錯左。用輪同期權比較會合理D。
輪和牛熊都是由期權變出來的。
不公平是在開價上,因為我們只可L,不可S!
驃叔叔,請問如何善用牛熊?我常常用來賭恆指上落,一個唔該就打靶。。。
我都被打了好多,求教..
牛熊点公平?想學野
牛熊一買就俾大戶0risk套利,點公平?
以我所知有些人會買貼近回收價的午熊來搏一兩日。
公平 同 有冇作用我會認為係兩件事。
你地真係好FUNNY,鍾意賭上落,仲乜唔用期指。唔想被打靶,買69066,60765就得啦,咁簡單都要人畀意見
買牛熊睇錯邊被打靶很正常 , 打靶可當自動止蝕HSI近價牛熊要用注碼控制風險, 好處是裂口800~1000千錯邊其實會比期指輸少好多. 另外時機好緊要, 值搏率高先出手如果成日都好驚被打靶,又鍾意坐艇死守個種性格, 那還是買正股吧.
期指感覺心理壓力大D嘛(相對牛熊輸盡100%,期指理論會輸突)期指 VS 牛熊 = 借錢賭百家樂(借錢=會輸突,但百家樂有技巧提高勝率) VS 用本金去賭大細(最多輸100%,但賭大細俾莊食賠率+冇技巧)
破26100買熊試試運氣如何
上次借貿易戰談判挾高2千點, 今次力度可能相若。
偉哥隻1729勁
我諗要等真係停左貿易戰, 才會真爆上。而家都係出下口術, 侵侵講野邊度信得過。不過市場就係鬥儍, 明知侵侵出口術, 但需要有反彈的藉口, 所以大家又來憧憬下先。
偉哥2382到位開佢波
非常有趣的讨论!【盘前必读】 习近平同美国总统特朗普通电话https://xueqiu.com/8152922548/116155906
不要說這麼多,你們都應該努力利用很難得到的高位來賣空賺取盡可能多的收益。
習近平同特朗普通電話,無疑起動一個升浪,消息會興奮幾天,之後或有另個壞消息來打擊的,轉角市熊去牛來100%不會,大家把握要下車。
仍然有許多港人認為美國等西方世界勢力有能力摧毀中國的經濟和政治體制!
國浩私有化失敗了
先有1132 跌幅第一, 今日又有53 跌幅第一, 再係咁我唔掂啦
大股東私有化國浩,股價未來一大段時間一定無運行。班小股東呀支呀阻,個莊必壓死價來懲罰。
大股東擁有超過75%的權益, 這麼好的公司, 我自己希望國浩53將繼續上市數百年, 幫我子孫賺錢, 而不是私有化!
國浩肯定會維持派息的。
入番一注8525 黎坐,已經唔知第幾次入
2136要交收既都應該交收哂乾到呢,又考驗耐性
睇返1212,前2日SHK收左成千萬股,無記錯係暗手收的,唔知呢兩日會唔會申報增持呢
0.5%由getnice沽比SHK 簡單又暴力
2136 暗手又收多1.8m貨. 等劉生出手等到謝晒皮了.
話唔定佢係想等我地有機會過3機1426串2136串1132。🤣🤣
2136而家就好似等緊巴士, 原預計10-15分鐘班車到站, 點知等了30分鐘都未有, 而家走又驚一走架巴士就來, 唔走又唔知要繼續等幾耐😁
今日全版綠色得2136一隻紅色...
如果今日收市1212出增持披露真係唔知細劉咩玩法...
讓時間驗證吧!林毅夫: 美向華發起貿易攻勢反招損, 並且預期從現在到2020年,中國可以保持年均6.5%左右的經濟增長。http://www2.hkej.com/instantnews/china/article/1981914/%E6%9E%97%E6%AF%85%E5%A4%AB%3A%E7%BE%8E%E5%90%91%E8%8F%AF%E7%99%BC%E8%B5%B7%E8%B2%BF%E6%98%93%E6%94%BB%E5%8B%A2%E5%8F%8D%E6%8B%9B%E6%90%8D
時間是最好的證人
讓時間驗證吧!1. 仍然有不少華人認為美國等西方世界勢力有能力摧毀中國的經濟和政治體制, 中國將再次被列強瓜分!2. 我自己深信中國將走向更富有和更強大的世紀!
但有時崛起擴張太快(如南海問題),會招人忌眼。慢進才是王道。
橙10:22 1M get nice掃的
雖然是數字遊戲都報吓喜先,自31/10至今日組合已經追返大約10%,可惜先前重整組合令到基數細咗但都好開心😁😁輕身在路上感覺畀之前健康啲輕鬆啲🤣主力內房、藥業加埋港交所呢次反彈進賬不少🤩🤩仲有隻奇葩826等待爆發😍
注意:只有此網誌的成員可以留言。
謝偉哥提點!步步為營,戒急用忍!
回覆刪除謝謝偉哥提點。這兩天重倉股表現不俗,的而且確令自已覺得大市又開始要Gogogo. 很容易便又輕言追貨
回覆刪除昨日幾乎全錢升的科技股晶片股覺得系曇花一現 會跌返嘅哼哼
回覆刪除但願如此,謝偉哥提醒。
刪除晶片科技股still burning money, a long long way to go!
刪除望你燈一次,古樂半導體又+6%,兩日帳面+17%,哈哈。
刪除2136 ccass 新紅基又多左1.6m貨, 呢幾日應該買左吾少.
回覆刪除係吾係要買埋另一個基金手上既貨,數夠票先做野呢?
師兄計到重差幾多先買晒?
刪除5仔o的貨無咩大變動呀,反而法包將之前拎左o的貨,差唔多比返出黎,之後應該無得再食包了
刪除終於捱完法包, 希望儘快有好日子
刪除多謝偉哥2018 @62食
回覆刪除2018@63食 多謝偉哥too
刪除我地而家係到刺激緊偉哥
刪除我63.5 :P
刪除我都$$63.4 (^ω^)
刪除為免比呢班友持續的打臉, 睇來我要暫時闗閉留言功能, 直至2018跌返落60元為止。
刪除唔怕,下午偉哥中國、偉哥戲院、偉哥紡織、偉哥汽車大升,佢地就轉呔嫁啦
刪除我怕明天如果2018升上65元, 會有更多網友出來刺激我, 順便也刺激下今日沽貨的, 哈哈。
刪除機會都幾大,今日大市成交金額唔細,資金湧入可以炒幾日,加上美股又連升2日,勢頭幾好,自己估彈到26500左右先停
刪除哦,你地死啦,激嬲偉哥,佢以後唔比number 你地
刪除咁又唔會, 最多下次醒隻絕世好股1660比大家, 睇下佢任憑風吹兩打, 我自巍然不動, 熊市奇葩,深感佩服!
刪除偉哥咁易嬲嘅咩呵。偉哥,你幻想我家下幫你按摩緊頭肩頸,有冇師兄幫偉哥揑幾下對腳底。係呢,近排有冇心水no.咁呀
刪除XD 64, 我都被刺激了
刪除偉哥,1660係你新no.?😅
刪除熊二可弹7-8%
Q兄,2018高收,下次升市日食盡D一博,吾好嘥。
刪除哈哈, 明天等住睇Rocky, QwQ, Michelle, 真丹尼爾陪我一齊被刺激。
刪除好在下午戲院升返少少, 不至於大升市顆粒無收。
你地就好啦,我今日屎都無得食,升幾多點都唔關我事
刪除今日升勢咁靚,聽日再升多D合情合理
刪除上面電話故障!再來一次!
刪除偉哥、Tin兄,接住 🍌 🍌
哈哈, 等緊QwQ你今晚切蕉, 明天出動葵花寶典。
刪除哈哈,聽日以A0高開作計算,都當偉哥贏,緊張!
刪除喂呀,好衰㗎你笑人
刪除之後偉大俠使出吸升大法,吸收所有金錢!
刪除QwQ2018年11月1日 下午5:09
刪除喂呀,好衰㗎你笑人
睇到呢到留言, 真係好懷疑QwQ是否已切了蕉, 今晚就練神功, 如果唔係點解會咁嬌嗲?
係咪要逐出師門咁話喇
刪除見到Q兄咁嬌嗲,搞到我都硬左.. 個拳頭
刪除學生哥兄唔係有2018call?
刪除我琴日走左,重要微蝕,慘,我通常一放隻野就會爆
刪除聽日應該有份出來刺激偉哥,十分榮幸
刪除一通 log-in 唔到
回覆刪除其實橙有能力補裂口是好事, 一柱擎天大成交, 横行一個月. 安走勢向好. 但仍有回調的.
刪除強烈歡迎 Get Nice 加入橙團掃橙, 它是大廚, 炒嘢勁
刪除咁今日教煮乜餸,果皮炒..or清炒果皮..
刪除1132,
回覆刪除掛定$0.38食糊.
388,
刪除走勢都強,
10月頭跌一跌穿$200後再無見$200樓下.
oman大佬你吸手3條乜都見了底,睇你想食幾大
刪除200楼下买一定赚不记得是否oman兄说的,事实证明很有道理!
刪除我憑記憶喺,oman看勢一絶
刪除期指升今早升了近500點,
刪除但成交縮至11萬張,
淡友被夾住,
未投降,
後市仲要上.
Clear..今日就用降龍18掌收拾淡友
刪除再出...鎖喉功擒龍功蓮花掌
刪除你會否明天出埋天下最強的葵花寶典?
刪除似會出渣波龍爪手
刪除1132,
刪除唔該加些力上$0.38.
睇黎收市前岩岩好清到
刪除又中 !!!
刪除Oman 真神人也 !!!
唔好意思,
刪除差少少沽唔到,
明天要沽$0.385.
承你貴言。
刪除似乎很明顯是伍生的友好或暗手在搶籌碼, 準備在23號的EGM上為關連交易護航。
偉哥,如是者交易通過機會甚大?長遠唔係好事...
刪除今朝都未開市就排左沽貨,可惜沽唔到。
交易能否通過, 還要看伍生有多少暗手或友好護航。我相信實德那個大戶會投反對票的, 再加上我們散戶齊心的話, 可能可以集合到10%股份投反對票, 有機會否決這關連交易的。
刪除700,
刪除$300是一個重要指標,
應反彈過不到.
如企返上$300可能又是另一景勢了.
沽1132@$0.385
刪除Oman兄雖然一直唔睇好1132,但操作真係好強
刪除oman兄搞親1132要出黎備案先,嘻嘻
刪除大市仲不想回.
刪除825今日都上了,前兩日排1.51,一直收唔到
回覆刪除26000 1,2天可能到,27k都有机会,太多人看淡了
回覆刪除市升, 資金又集中大型股, 小型股又食蕉, 睇來市跌應該對我比較有利, 最壞的情況是攬住一齊跌, 好過市升股跌。
回覆刪除慘慘完全不受惠今天巿場升幅
刪除恆指好強,成交700億,真係要試26200。
刪除呢D市求反彈,唔用衍生工具的話,正股都傾向用北水相關股會方便D(快上快落又較易跟市況走)
刪除奇怪:
回覆刪除53上午表決私有化, 下午才停牌, 通過了!?
國浩今議決私有化
http://std.stheadline.com/daily/article/detail/1901762-財經-國浩今議決私有化
暫停買賣
http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/1101/LTN201811019990_C.PDF
私有化股中途停牌, 係比較罕見的做法, 而且停牌前股價仲要跌.....
刪除理論上有些人士在中午前已知道投票結果。
最記得當年98私有化, 上午股東大會都未開完, 股價已偷步跌。
巧驚喎😱
刪除印象中如果私有化表決當天要停牌的, 一般都是早上未開市前就停牌, 不然就全天都不停牌的, 好少是中段停牌。
刪除國浩:私有化作價合理 小股東:出價太低
刪除http://hd.stheadline.com/news/realtime/fin/1354257/
感覺被否決.....早上接近11點後的交易大部份是主動賣盤居多, 似有人已提前知道結果。
刪除估唔到有基金股東早早表示贊成都唔掂...
刪除尚未知是否私有化失敗。
刪除如果真是失敗的話, 估計是過唔到數人頭一關, 似乎好多小股東親自出席EGM投票反對, 而財顧那邊沒有安排足夠的人頭票護航。
做左咁多次都唔做足D, 抵死
刪除即管看看是否如此, 現在仍未肯定私有化是否失敗, 只是從中途停牌, 加上11點過後, 差不多清一色是主動沽盤, 有個10K的更加直接沽130.7元, 比私有化作價有3.2%折讓, 如此急於沽貨, 估計是有消息所致。
刪除如果對私有化冇信心的話, 理應昨天或再早的時間已沽, 無需要到會議進行期間才急沽。
還有的DRESS CODE事件, 似乎是想阻止小股東出席EGM投票。
刪除其實我有信心佢會成功, 佢好早已經搞私有化
刪除今天上午正當投票在進行中, 一位女士指責公司沒有暫停交易, 我相信這就是下午停牌的原因。
刪除我也相信佢多數會成功私有化。
順便說一句,我享用了一頓非常不錯的免費午餐!
哈哈, 原來如此內情, 咁有貨的可以放下心頭大石。
刪除多謝師兄, 等我重緊張咗成個下午☹️
刪除真的失敗了,証明有鴨仔。
刪除唉,就算失敗都無錢撈,一手太貴
刪除唉😭
刪除即使我估計錯了, 但我很高興,因為53是一間值得長期持有的好公司, 或者下次私有化的價格會更高。
刪除如先前承諾, 我投了反對票。
請問偉哥
刪除點解要法院通過?
私有化失敗了, 肯派發末期股息, 都算有D良心!
刪除國浩集團有限公司(「本公司」)之董事會(「董事會」)謹此宣佈,董事會會議將於二零一八年十一月十三日星期二舉行,以考慮(其中包括)建議宣派末期股息(如有)。
回覆刪除內房根本上是非常偏低的!
恒指半日勁升460點 內房股熱炒
http://www2.hkej.com/instantnews/stock/article/1981253/%E6%81%92%E6%8C%87%E5%8D%8A%E6%97%A5%E5%8B%81%E5%8D%87460%E9%BB%9E+%E5%85%A7%E6%88%BF%E8%82%A1%E7%86%B1%E7%82%92
昨天是個重要的日子,三條消息都是十分重要的。
回覆刪除第一條是中共政治權開會,表示明白現在市場有下滑風險,部份企業經營有困難,中央會制定方針對策,又表示支持上市企業合法合規回購自己公司股份,上證2500點是政策底大概可以確定。
第二條重要新聞,特朗普首席經濟顧問庫德洛表示,美國並非一定要將貿易戰升級,如果中美會談有成果,還可能取消部份商品徵稅,後着是什麼?我們當然不清楚,但美國態度軟化應是事實。
第三條消息是匯豐證券發表報告,指港股極度偏低,這是造市者在試水溫的一種手段,有其它大戶的默契,一段港股的反彈浪可以預期。
DPZ Blog
很有道理。A股既然已经见底,港股又99%人看淡,大反弹是应该的。
刪除这个问题想了很久,到处没人看好,看9000点的也有,股市在这气氛怎可以不升?可惜0809气氛如何不太记得,是否大部分人看淡就可以确认是底部这问题只恨自己经验不够。
Qtea,不是牛市,剛看恐慌沒意思,大市現在開始做熊二彈!
刪除港股還未經歷低成交既熊三,那有可能立刻牛市?
正路, 美國:
刪除1. 最多再加息四次, 即1厘, 也有可能再加半厘就玩完了!
2. 仍然需要出售晶片, 波音飛機, iPhone, 電腦和手機軟件給中國, 即無法斷絕跟中國來往做貿易!
3. 別忘記最重要的一點, 美國仍然需要繼續搵中國的笨賊, 賣貴野給中國, 同時買中國的平野來享受!
因此, 樓市股市最終會gogogo!
不要相信我太多!!!
可能真是熊弹吧。今天全攻2800,打算持有到市场不再看淡。现在步步惊心!
刪除借貿易戰解決依個藉口,港股依家做熊二反彈!
刪除哈哈, 呢個藉口已是最近幾個月以來第三次用了, 每次的效力都是1500-2000點的反彈。
刪除話時話偉哥信唔信波浪理論?
回覆刪除唔識波浪理論, 也沒有研究。
刪除嗰個好浮誇話樓蛈七成嘅fb我走去睇左,見有人質欵言論過佐火,佢D粉絲留言話老師係唔會錯架,咁八千見啦哈哈哈
回覆刪除係
刪除好搞笑
唔知點解佢出既新聞post特別多人comment多人護航
dr. ng?
刪除新一代大淡友, 取代羅家聰的位置。
刪除我覺得條友似邪教教主,我睇完佢D 文章都嚇左一跳,點解可以on9 成咁
刪除我見到個排版就完全唔想睇。水蛇春咁長...
刪除我都覺得係誇張,但係佢識債我唔識債
刪除應該係估計圍堵中國最差的情況
日前分享了Tregunter講經濟周期的專欄,尾段中提及一位人物,名字叫周金濤。
刪除周金濤曾是內地著名基金經理,「曾」是因為,周大師2016年底去世。網友MT LAU分享了周大師生前廿個預言文章(按連結),部分已經命中,其餘的亦待揭盅,文章於2016年12月28日刊出。
大家可花數分鐘閱讀,越睇大家會睇心寒,但危機過後,將會是另一輪資產大轉移的時刻。有危,先有機。現階段老套果句,就是cash is king,當到了周期底,而大家手上沒子彈,機會就白白浪費。
以下是周大師生前數個預言,中與否、信與否,大家自行判斷。
「 2017年中期、三季度之後,將看到中國和美國的資產價格全線回落,2019年出現最終低點,那個低點可能遠比大家想像的低。」
「 我奉勸大家,如果想發債最好發五年的,2018年之後就能夠感到我說的話的意義。」
「 40歲以上的人,人生第一次機會在2008年,如果那時候買股票、房子,你的人生是很成功的。2008年之前的,上一次人生機會1999年,40歲的人抓住那次機會的人不多,所以2008年是第一次機會。 第二次機會在2019年,最後一次在2030年附近,能夠抓住一次你就能夠成為中產階級。」
「 1985年之後出生、現在30歲以下的人,第一次人生機會只能在2019年出現。所以現在25歲到30歲的人,未來的5年,只能好好工作。因為買房什麼都不行,這個就是由人生的財富命運所決定的。」
要看全文,去蘋果找連结看
刪除今日又有新文,又係全民護航
刪除個個都預-20% 你唔會記得佢講咩, 佢一講-70% 大家都會睇一睇
刪除今日繼續細注增持了仍在谷底的1729。
回覆刪除不知是我太樂觀了, 還是市場對佢太悲觀。
1729沒命了,比招股低40幾%
刪除哈哈, 我溝左幾次貨, 目前平均成本低於0.38元了, 升25%就可以返家鄉。
刪除偉哥.幾毫子又成交不多的四五線細價股.熊市裡莊家也棄守.通常到牛市尾莊家才大郁升的.升起來倍計幾和味.以我股本有限.持過多真壓死本。
刪除佢目前基本因素真係唔錯, 但市場好擔心貿易戰對佢的影響, 尤其是盈利主要來自Google, 我純粹賭市場過度悲觀。
刪除或者要等到貿易戰打完, 佢先會升。
今日均價0.37減持了約20%的橙天, 有些排0.38的還未成交到, 寄望明天。
回覆刪除出左壞消息都唔跌, 加上股價已接近回到關連交易公佈前, 所以先減持一些獲利。
賺少一截吧, 我記得個時0.5徘徊左好耐的..
刪除當然, 賺少了很多, 但幸運的是自9月低位已反彈了55%, 不然不只沒有賺, 還要蝕錢。
刪除只能慶幸自己一直以來堅持分散投資, 控制好注碼, 將持倉風險控制在可以接受的範圍,所以9月低位時頂得住壓力沒有減持。
1132早上仍0.355成交時,我預計下午會造高,在11.00am隨意掛0.38全數賣掉,快收市諗住掃晒0.38賣家,竟只掃50萬股就停手,我的沒有賣出,寄望明天價更高。
刪除0.38真是太準了,希望粒橙聽日生性
刪除今早均價0.383再減持了15%的橙天。
刪除今日 終於平均價2.92 沽出全部 1866 , 流動性太低, 沽左幾日先沽清
回覆刪除下次都係只買3983算數
2382如果明天再反彈, 重上75元的話, 可能會開淡倉。
回覆刪除今早均價3元多沽左2382即月85C, 睇下會唔會比人夾死。
刪除扣埋手續續, 打和點當88元。
偉哥,我見2382期權冇咩買賣盤,呢D情況你一般會點決定落盤價錢?
刪除叫莊家報價, 然後以BID 價高1-2格沽出, 一般都可以成交到的。
刪除BID ASK Spread 一般都15-20格, 中間價係成交唔到的, 一定要蝕些少比佢。
叫莊家報價 << 是否要打電話叫才最有效?我試過 9click "要求報價"粒制,多數都冇反應
刪除偉哥,請問還持有98嗎
回覆刪除有
刪除睇返這幾日橙天走勢好像不似只為了上補裂口, 會唔會南海跟橙天一齊做大龍鳳, 之前互告又買自己野目的都係專登壓低股價吸籌, 收齊貨再公佈賣盤?
回覆刪除應該唔會啦。
刪除明天又藉特朗普與習近平傾電話談貿易戰問題來夾淡倉。
回覆刪除這一波應該可以上返去26000點以上。
一個電話,地獄上天堂
刪除偉哥這文章睇左3-4次,每次想追就睇一次,忍得好痛苦,但又怕手多多段段撈中伏,死忍!
刪除money cnn 都叫人撈中國科技股, 今次應該夾到好勁
刪除尋日一心講期權話呢個反彈浪會見27000以上,因為大戶力壓10月期指結算,好似彈弓一様壓得勁彈得勁。
刪除上個月期權專家金曹有篇文章講10月期指不會穿250咪一樣穿,因為無人會知道,大家都是靠估,但一心準蠅度較高,但他推介的期權,做法大多是有保護的,因為公開推介,安全為主賺蝕規限了。
刪除因為我是賭徒性格,或者可以說進取,習慣了做法同佢相反,十次有八次都是草船借箭用人的銀両買相反方向,睇中兩邊賺,睇錯會輸得好傷,所以極少叫人做,有人會點解我自己又做,不是我藝高人膽大,而係我肯認錯止蝕,期貨市場生存只有一個方法,睇中耐心揸,睇錯止蝕投降,但大部份人唔肯止蝕,可惜的是期貨市場的對手同股市唔同。
好多人破產就是做錯了方向還死不認錯,加碼再溝貨,望反敗為勝,可能有時會有機會,不過機會不大,好似上個月的put ,最多時升近20幾倍,期權按金加了多少倍?隨了親身體驗之外,恐怕冇人會知。
舞照跳,没事了
刪除我又講講草船借箭係D咩,我最早聽到此名是出於杜生口中。
刪除期權是由期指演變出來的,要還原也很簡單,只要SP、LC或SC、LP同價便可。
而草船借箭一般是用不同價組成,通常會差800点左右。假設是上下400,
在25400做SP25000和LC25800,收和付期權金很接近,結算時在25000或25800,
用期指入市和用草船借箭入市有咩分別,大家可用不同結算價計計便知。
對方向有看法我會直接用期指或2800入市。
但
ktc2018年10月31日 下午6:06
刪除講左咁耐你都係唔明,炒出炒入是巳前的事。
現在是以長揸指數成份股為骨幹,以期指入市,用注碼和期權來對應中短期波動。
唔再同你講啦,冇你咁好氣,你太煩啦!
算啦,佢哋已經承認錯,又何必再舊事重提呢。
刪除草船借箭係冇Law規定幾多可做,最主要是睇本身財力和忍受能力,夠膽咪做價內,愈價內收期權金咪愈多,收到有膽識咪買近call ,冇膽咪買遠些咯,同牛熊一樣原理,愈近爆炸力愈高,愈逺敏感度愈低,同牛熊不同是冇收回機制。
我唔佢真心認錯或是假,可能佢同我炒期指一様,一分鐘之前的我打倒一分鐘後的我,我已經講過好多次短倉風險極大,黃國英講冇幾年賺錢經驗,不要做短倉。
刪除以前炒過期貨牛熊,輸到怕了,現在只跟偉哥炒股,大家目的只為求財,無謂浪費時費,真心説 ktc 的期貨投資,只要大市每月無升跌就有錢執,如果長期跌或大跌,同派得好Sir 講法一樣,肯定破產,但就不知道他如何能用期指期扠控制波動。
刪除2018, 睇黎今日係時候一齊出黎受傷害
回覆刪除期結日入既LC,今日都係機會收割了
刪除2382 option感覺成交好少,想試下開SC但淆底
刪除有排自宮了XDD
刪除偉大俠,好在尋日冇聽你枝笛而喀嚓一声,係練葵花寶典前上左Google:
刪除《葵花寶典》
第一頁「欲練神功,引刀自宮」
第二頁「若不自宮,也能成功」
第三頁「即使自宮,未必成功」
尾二頁時「若要成功,不要自宮」
最後一頁 「若已自宮,馬上進宮」
哈哈哈哈...今日必然穩守26000以上(如無意外)
哈哈, 我見你昨日咁嬌嗲, 以為你已經淨身, 然後送條蕉一分為二, 送比我及Lee Tin留念。
刪除ktc君,你終於覺悟了。何苦要同隻豬玩泥漿摔角呢?豬寫d嘢,當笑話睇便算
回覆刪除原來錯的是我,你同樣喜歡玩泥漿摔角......留言數目有限,請珍重
刪除我係唔想其他C兄錯信了草船借箭這個名詞,
刪除借了是要還的,還得起先好借。
依道用期指期權的股友寥寥無幾,大家都係食花生睇戲多。更何況隻豬分分鐘連SPAN計按金都唔識,真係有人跟隻豬開倉,就由得他撞板矣
刪除我都學緊期權,真係要好識計數。上月期結前開左張LC,但操作好差,結果呢幾日大升都要微蝕離場。總好過牛熊,做大戶點心。
刪除你地唔會跟到, 佢只會講返轉頭, 講左唔等於買左, 買左唔等於講左, 你明的
刪除總好過牛熊,做大戶點心
刪除你有這種看法,證明你仍然不曉各種衍用工具的特性。牛熊證其實十分公平,視乎你懂不懂用罷了。
牛熊證的確有佢既好處
刪除同埋用牛熊證同期權比較,感覺已經錯左。用輪同期權比較會合理D。
輪和牛熊都是由期權變出來的。
刪除不公平是在開價上,因為我們只可L,不可S!
刪除驃叔叔,請問如何善用牛熊?我常常用來賭恆指上落,一個唔該就打靶。。。
刪除我都被打了好多,求教..
刪除牛熊点公平?
刪除想學野
牛熊一買就俾大戶0risk套利,點公平?
刪除以我所知有些人會買貼近回收價的午熊來搏一兩日。
刪除公平 同 有冇作用我會認為係兩件事。
刪除你地真係好FUNNY,鍾意賭上落,仲乜唔用期指。唔想被打靶,買69066,60765就得啦,咁簡單都要人畀意見
刪除買牛熊睇錯邊被打靶很正常 , 打靶可當自動止蝕
刪除HSI近價牛熊要用注碼控制風險, 好處是裂口800~1000千錯邊其實會比期指輸少好多.
另外時機好緊要, 值搏率高先出手
如果成日都好驚被打靶,又鍾意坐艇死守個種性格, 那還是買正股吧.
期指感覺心理壓力大D嘛(相對牛熊輸盡100%,期指理論會輸突)
刪除期指 VS 牛熊 = 借錢賭百家樂(借錢=會輸突,但百家樂有技巧提高勝率) VS 用本金去賭大細(最多輸100%,但賭大細俾莊食賠率+冇技巧)
破26100買熊試試運氣如何
回覆刪除上次借貿易戰談判挾高2千點, 今次力度可能相若。
刪除偉哥隻1729勁
回覆刪除我諗要等真係停左貿易戰, 才會真爆上。
刪除而家都係出下口術, 侵侵講野邊度信得過。
不過市場就係鬥儍, 明知侵侵出口術, 但需要有反彈的藉口, 所以大家又來憧憬下先。
偉哥2382到位開佢波
回覆刪除非常有趣的讨论!
回覆刪除【盘前必读】 习近平同美国总统特朗普通电话
https://xueqiu.com/8152922548/116155906
不要說這麼多,你們都應該努力利用很難得到的高位來賣空賺取盡可能多的收益。
刪除習近平同特朗普通電話,無疑起動一個升浪,消息會興奮幾天,之後或有另個壞消息來打擊的,轉角市熊去牛來100%不會,大家把握要下車。
刪除仍然有許多港人認為美國等西方世界勢力有能力摧毀中國的經濟和政治體制!
刪除國浩私有化失敗了
回覆刪除先有1132 跌幅第一, 今日又有53 跌幅第一, 再係咁我唔掂啦
回覆刪除大股東私有化國浩,股價未來一大段時間一定無運行。班小股東呀支呀阻,個莊必壓死價來懲罰。
刪除大股東擁有超過75%的權益, 這麼好的公司, 我自己希望國浩53將繼續上市數百年, 幫我子孫賺錢, 而不是私有化!
刪除國浩肯定會維持派息的。
刪除入番一注8525 黎坐,已經唔知第幾次入
回覆刪除2136要交收既都應該交收哂
回覆刪除乾到呢,又考驗耐性
睇返1212,前2日SHK收左成千萬股,無記錯係暗手收的,唔知呢兩日會唔會申報增持呢
刪除0.5%由getnice沽比SHK 簡單又暴力
刪除2136 暗手又收多1.8m貨. 等劉生出手等到謝晒皮了.
刪除話唔定佢係想等我地有機會過3機
刪除1426串2136串1132。🤣🤣
2136而家就好似等緊巴士, 原預計10-15分鐘班車到站, 點知等了30分鐘都未有, 而家走又驚一走架巴士就來, 唔走又唔知要繼續等幾耐😁
刪除今日全版綠色得2136一隻紅色...
刪除如果今日收市1212出增持披露真係唔知細劉咩玩法...
回覆刪除讓時間驗證吧!
回覆刪除林毅夫: 美向華發起貿易攻勢反招損, 並且預期從現在到2020年,中國可以保持年均6.5%左右的經濟增長。
http://www2.hkej.com/instantnews/china/article/1981914/%E6%9E%97%E6%AF%85%E5%A4%AB%3A%E7%BE%8E%E5%90%91%E8%8F%AF%E7%99%BC%E8%B5%B7%E8%B2%BF%E6%98%93%E6%94%BB%E5%8B%A2%E5%8F%8D%E6%8B%9B%E6%90%8D
時間是最好的證人
刪除讓時間驗證吧!
刪除1. 仍然有不少華人認為美國等西方世界勢力有能力摧毀中國的經濟和政治體制, 中國將再次被列強瓜分!
2. 我自己深信中國將走向更富有和更強大的世紀!
但有時崛起擴張太快(如南海問題),會招人忌眼。慢進才是王道。
刪除橙10:22 1M get nice掃的
回覆刪除雖然是數字遊戲都報吓喜先,自31/10至今日組合已經追返大約10%,可惜先前重整組合令到基數細咗但都好開心😁😁輕身在路上感覺畀之前健康啲輕鬆啲🤣主力內房、藥業加埋港交所呢次反彈進賬不少🤩🤩仲有隻奇葩826等待爆發😍
回覆刪除