置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年12月27日 星期日

異想天開的想法 - 挾物美商業(01025) 淡倉


在物美私有化表決前,有不少投機的資金沽空了物美,因為大家的想法是私有化通過的話,股價最多升至6.22元,而沽空的倉位最大虧損就6-10%左右;但如果私有化不通過,股價可能暴挫30%,故此以有限的潛在虧損(6-10%)去博高達30%的回報,相信不少資金計過數,覺得值博率不錯,也因此如果大家有細心計算的話,從11月至今,物美累計被沽空了超過1000萬股,當中我估計大部份都還沒平倉,因為大家都會覺得潛在虧損有上限,風險受控。

仍持有物美的網友可以看看截至12月24日止的中央結算 (CCASS) 紀錄,已有約88%的H股已接受了要約,目前流通股數只餘下12.2%或6550萬股,而且我相信星期一將有更多的基金接受要約,市場流通量將會更少,可能只餘下2、3千萬股,當中大部份持股可能都在散戶手上。如果大家團結一致暫不沽貨,最壞情況是等最後一刻才接受私有化要約的話,那沽空了的投機資金要在公司於今星期三最後交易日前補回沽出的貨,只能以比私有化價更高的價格利誘小股東沽貨給他們.........

總結一下這次私有化的特殊情況:

1. 私有化前表決沽空比率特高,因為有大基金持有超過10%的股權,足以一票否決私有化,而且這基金持有物美股份的平均成本高,並且一直都沒有表態,也因此有很多投機資金沽空物美,博該基金會否決此私有化;

2. 有別於以往一般私有化要約接納都是在投票通過後才開始,這次私有化要約容許股東提前接納,故我們看到12月24日的CCASS紀錄,已有88%的H股接納了要約,令市場流通量大減,也令挾物美淡倉存在可能性。

3. 私有化通過後,物美只餘下3個交易日,亦即是說沽空了的投機者要集中在這一兩天平空倉,尤其是星期一 (明天),應該是大部份淡倉平倉的日子。

既然持貨的小股東都有後路 (即是在要約結束前接受大股東每股6.22元的私有化要約),大家有沒有興趣做個小實驗,即是在星期一復牌後都不要急著以6.22元或以下的價錢沽貨,看看沽空了的投機者會否著急,被迫提價在市場補回空倉?

273 則留言:

  1. 2010瑞年 DTT沒撒回其13/14審計意見,明天復牌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 成份報告,德勤話唔撒回最有價值。

      刪除
  2. 如果6.22以下,我都買手支持下偉哥。
    瑞年下星期復牌,
    呢隻野跌左廿%的時候我止蝕左,
    但仍然有朋友持有緊,
    有沒有師兄仍有留意?

    回覆刪除
  3. 969收購有無師兄可提供意見?

    回覆刪除
  4. 如果沽空左但最後無貨補番,會點賠法?

    回覆刪除
  5. 6.22 以下會入些來支持。

    大家團結!

    回覆刪除
  6. 6.22 以下會入些來做實驗!

    回覆刪除
  7. 偉哥,物美是否在這3個交易日如果底過6.22都不用沽貨? 他们會用6.22回收返散戶的股票对嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 6.22回收價

      物美商业(01025-HK)公布,内资股类别股东大会通告、H股类别股东大会通告及临时股东大会通告各自所载决议案分别于上周四(24日)举行内资股类别股东大会、H股类别股东大会及临时股东大会上以投票表决方式获正式通过。H股于联交所预期最后交易日将为2015年12月30日,H股将于当日起停牌,直至2016年1月7日上午9时正H股于联交所撤销上市地位为止。

      物美商业于10月时公布,控股股东物美控股提自愿有条件要约,建议撤销公司H股之上市地位,每股现金要约价6.22元,涉资33.29亿元。

      刪除
  8. 證券牌照有價 券商醞釀賣盤潮 本地薑萌去意 業界:有「啤行」求售現象

    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20151228/s00004/1451239555946

    回覆刪除
  9. 一到交易時段就過6.22啦

    回覆刪除
  10. 林少陽﹕當市場一面倒看淡明年港股

    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20151228/s00004/1451239561765

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得經濟差唔等於股市跌,各位網友點睇明年港股?

      刪除
    2. 就算股市跌又唔等於股票跌,
      唔通唔駛開飯咩. :)

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 其實大陸政府仲有大把財政政策可以用, 頂多2年左右唔成問題.
      除非美國快加息, 但這個只會係七傷拳.

      刪除
  11. 如果覺得偉哥有道理,我6.32都買少少黎賭下,以10格黎賭都合理,當然要控制注碼

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買了兩萬@6.22試試。

      刪除
    2. 我覺得沒有貨的就無謂玩,有貨在手的就團結一致不低價沽,看看會否有驚喜。

      刪除
    3. 入左1萬@6.22
      最多輸洗費

      刪除
    4. 這是一場信息戰,猜想大戶用德意志牌,暫時似買回不少貨

      刪除
  12. 始終沒有其它大戶配合,很難挾到淡倉。

    今早460萬股成交了的,我相信99%都是平空倉的,因為6.21或以上買入的完全沒有套利空間,只能是為了平空倉。

    如果以我估算的超過1千萬股空倉計,已有一半平了倉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 挾唔到就等回收吧,無問題。
      是否什麼都不用做就自動會回收?

      刪除
    2. 不是, 一定要通知券商接受要約的,因為H股是不會強行收購你的持股,那管公司已除牌,所以大家一定要記得通知券商接受要約或者在市場沽出提早收錢,不然你會持有私人公司股權,將來無法買賣的。

      刪除
    3. 一月初,詳看通告所列時間表。

      星期三是最後交易日

      刪除
    4. 沽空前早應該計算了風險,被挾倉可能性不高
      何況散戶最後也要接受要約,最多等幾日

      刪除
    5. 都說這是一個很特列的情況, 市場流通量突然大跌至只有6千多萬股,當中有1千萬股是沽空的,所以如果齊心的話, 是可以挾到淡倉的.....但因為涉及太多的散東,這訊息也無法廣傳,大家不能團結,故此只能失敗告終。現在空倉的可以慢慢在6.19、6.2接貨。

      今早開市排6.21那3百多萬股平倉買盤後來取消了,可能是化整為零來買了。

      刪除
  13. hihi, 偉哥,2233 現價入得過嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間成本的問題,這單交易應該不是短期可以完成的,可能要等多幾個月。

      刪除
  14. 可惜之前已接受要約,股票已被提走無貨了。現價6.19買來似乎值搏不大。今早做過6.24已經是偉哥提及的高價?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是, 如果真有挾淡倉, 最少應該比要約價高5%。

      刪除
  15. 因家事一段時間無上嚟,呢度靜左咁多.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都放假心情,大市成交也靜。

      刪除
  16. 今日睇報紙,曾廣標先生話體育股仍旺,2368股價已遠遠拋離3322, 但覺得3322下半年增長更有保障(唔知佢係邊樹收風番來),會改買3322。

    回覆刪除
  17. 1月8日解禁到期,大家有咩對策?

    回覆刪除
  18. 投機性入了 1290 夠殘古怪好玩,再跌有限.

    回覆刪除
  19. 請問偉哥有否留意開755 ? 東資而家好似想賣盤, 今朝港股策略王都有提, 以資產淨值之八折水平,即市值約45億元或每股0.302元。
    http://www.winmoney.hk/article/Analysis/5148.html
    現價@0.2, 即當時東資買入價, 唔知有無上升空間

    回覆刪除
  20. 蔡雅頌﹕2016聚焦出口資源股
    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20151228/s00004/1451239548364

    她說的話有道理!

    今天,我繼續在 13.1〜13.5仙購買內房股1125。

    回覆刪除
  21. 內房板塊偏強 - 3377(因為安邦,遠洋地產原來近幾年拿下了得多大規模的深圳地皮,可發展規模近千億,或者是安邦買入的其中原因,深圳是全國城市房價走勢偏強的地方), 813(一線,數據不似假,技術走勢極佳)

    利申:持有


    回覆刪除
    回覆
    1. 真係俾人開波, 你真係好強。

      刪除
    2. 安邦既霸氣咁勁,入股萬科都可以由敵人變做朋友,若能成功入主華富,真係無限可能。
      不如李生你都入番多少~

      刪除
  22. 恭喜大家過完聖誕就有錢收,甘岩睇到格隆匯 http://www.gelonghui.com/p/35826.html, 1025今次甘高價私有化, 他自己又真係好似無咩jetso

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 如果物美拿去注入A股, 應該可以以每股10元的作價注入。

      不妨了解一下大股東的背景。

      刪除
    2. 玩法正如一堆美國上市的中概念私有化,回歸A股一樣。現在中概股私有化作價也不不便宜,但他們將來可以以更高的估值在A股上市。

      刪除
    3. 講真, 我真係有諗緊搵1、2千股不接受要約,做下實驗睇下最終結果會點。

      刪除
    4. 偉哥,如不接受,咁股票點
      要提實物自己轉名?

      刪除
    5. 不接受要約的話, 我也不知會如何, 所以才考慮是否用1、2千股做個實驗。

      刪除
  23. 後天出發去旅行, 今晚要寫定一兩篇文備用....都係寫下年度總結簡單D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 台南、台中,主要行程是去阿里山。

      刪除
    2. 阿里山正呀, 千年神木

      刪除
    3. 哈哈, 我主要想去睇阿里山的姑娘.....

      校啱時間31號看日落, 1號看2016年的第一個日出。

      刪除
    4. 偉哥, 大媽就有好多, 姑娘未見過LOR

      刪除
    5. 個度簡直係世外桃園
      多留幾日都無妨

      刪除
    6. 上面堅凍, 著多件衫

      刪除
    7. 好多年前去過阿里山, 山上同山下兩個世界, 夜晚得幾度,仲多數有雨, 要帶多件衫.
      上山同下山果程車, 搭到想死, 不斷轉圈咁上, 轉足幾粒鐘!

      刪除
    8. 哈哈, 偉哥當住老婆睇姑娘呀?
      等睇全年總結, 加油

      刪除
    9. 如果你日光時間上去, 我覺得好靚

      刪除
    10. 小弟剛好對台灣略有認識, 近幾年的阿里山被大陸人長期攻佔, 陷入沉淪
      反而台南還保有感覺, 我猜偉哥住中西區或安平區? 美食很多, 有需要可介紹一兩間秘食餐廳

      刪除
    11. 好在我已去過了係比人攻佔前, 可以比埋秘食餐廳我嗎?

      刪除
    12. 我細仔好鍾意THOMAS,所以成日話要坐蒸汽火車,這次可以比佢坐森林火車,滿足下佢。

      森林小火車是蒸汽火車,我應該冇搞錯吧?

      刪除
    13. 我只可以講, 嘉義噴水雞飯可以唔使食

      刪除
    14. hi chun yeung, 請介紹一些美食餐廳。

      我本來是想去阿里山及清境,但一直好忙, 直到月初才訂機票, 然後聖誕假期才訂酒店....結果是清境的民宿都冇位, 去唔到, 所以而家主要行程只是阿里山兩日一夜, 其餘幾日都好free, 可以周圍去。原本想阿里山去日月潭,但朋友說帶住幾個小孩這行程太辛苦, 所以就冇打算去日月潭。

      刪除
    15. 森林小火車好似用炭? 好大陣味, 要坐後D

      刪除
    16. 偉哥
      你帶著三個小朋友去旅行,幾多大人一起去,幫你照顧他們

      刪除
    17. 就兩大三小, 一直都是這樣出遊。

      刪除
    18. 好嘢,二個人看三個小朋友,我二對二都覺得不容易

      刪除
    19. easy job!

      我從來都不用BB車,所以我的小朋友從小到大都是訓練他們自己走路,個個脚骨力都唔錯,唔使我抱,出門很輕鬆,而且兩個大女雖然最大的也只有10歲,已經完全可以照顧自己,不用我操心。

      刪除
    20. 我有點忘記, 但印象中阿里山火車大多都是以柴油推進, 只有非常少數型號是蒸汽火車, 我覺得特別之處是Z形登山法, 但如果由嘉義為起點上山, 車程真的頗長, 不知道小朋友能否安坐全程, 或可以準備些玩具消磨一下
      另外如果真的要從阿里山, 清境及日月潭選, 我會覺得清境>阿里山>日月潭, 清境合歡山的夜觀星宿, 難以忘懷, 頓覺渺小, 當然如果看過紐西蘭之類的星斗可能覺得我傻子, 哈哈
      日月潭我覺得單車環潭會比較好玩, 但辛苦不而, 不適合小朋友, 沒運動習慣的最好準備充足一點才去
      fggbg兄, 偉哥, 讓我準備一下再給你們美食餐廳, 麻煩稍等

      刪除
    21. 請問偉哥如何訓練子女自己走路?

      我的仔仔差不多一歲, 係時侯要準備一下。

      謝謝

      刪除
    22. 我去清境無睇星...
      只睇左早上霧境

      刪除
    23. to 健仔, 我從來不用BB車,出門前就要小朋友應承自己行路, 不然就減少出去玩樂的時間....當然一歲多的時候可以比佢自己行一陣、抱一陣,等佢慢慢適應,不能一步登天;到兩歲多差不多就是大部份時間自己行路,只是真的很累才休息或抱一陣;到3歲多,基本上我帶佢由鰂魚涌行上柏架山,全程上落時間約3個半小時,只是抱了15分鐘左右,途中或者比佢同D狗仔玩下,或者以零食引誘佢自己行路。

      刪除
    24. chun yeung, 坐火車車程確實有點長, 但如果坐車行山路, 小朋友又容易暈車浪,好辛苦;到時唯有準備多些零食、玩具消磨時間。

      我未去清境觀星宿, 不過以前係內蒙古大草原觀星,真的很震撼,成個銀河系清清楚楚呈現眼前,個情景確實是畢生難忘。

      刪除
    25. 我件2歲仔都成日要抱, 看來要學偉哥咁訓練下, 最近抱到手軟...

      刪除
    26. 多謝偉哥教路。

      阿仔已20幾磅, 老婆抱到手痛要睇醫生.....

      刪除
    27. 哈哈, 我而家一家5口出門去玩就背個小背囊裝幾枝水及小量的小食,輕輕鬆鬆。

      刪除
    28. http://www.319papago.idv.tw/SuperTaste/600-E.html
      去台灣必睇 食尚玩家 入面介紹過的美食列表。

      刪除
    29. 內蒙古大草原觀星一定很壯觀宏偉, 我認為城市人一定要找機會看星, 尤其每日都在股場披掛上陣的戰友, 昂起頭, 銀河遼闊, 清空心靈, 說不定對作戰有所靈感, 很多時候計算股票價值後, 止賺止損, 在乎心境, 牛角尖後又見明路.

      食尚玩家介紹的不是不好, 但一般價格頗高, 我比較喜歡找平民美食
      說幾個餐廳給偉哥, fggbg兄及眾網友參考, 已經盡量考量小朋友角度, 希望合口味:
      帝一"金鼎":(價格偏貴的火鍋店)
      地址: 台南市東門路2段161巷1號
      營業時間: 11:00-21:30; 星期三公休
      電話: +886 6 275 0011
      推薦: 處女蟳, 黑鮪松板燒, 膳魚意麵
      不過份量可能有點大


      朝現宰羊肉: (平民火鍋)
      地址: 台南市健康路二段245號
      營業時間: 16:00-22:00; 星期日公休
      電話: +886 6 2639647


      小杜意麵: (平民小吃)
      地址: 台南市中西區友愛街143號
      營業時間: 16:30-01:00
      電話: +886 6 2208979
      推薦: 意麵, 滷水小吃


      大船海鮮炭烤: (熱炒店)
      地址: 台南市海安路二段335號
      營業時間: 17:00-02:00; 月底最後一個星期三公休
      電話: +886 6 2294169

      刪除
    30. 謝謝介紹,到時選一兩間去品嚐下。

      20年前的內蒙古大草原,仍是遊客罕至,晚上漆黑一片,睡在草地上看著天空上一條明亮的銀河帶、一大片的星海,那種感覺很奇妙;往後數年陸續去了新疆與西藏,都無法再看到如此壯觀的景象。

      刪除
  24. 全民退保如果實施,它將如何影響股市?

    世上沒有「可行」的退保模式
    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20151228/s00004/1451239579970


    全民退保是騙年輕人的局
    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20151228/s00004/1451239579642

    我認為全民退保,唔係唔好,年紀愈大,就有得保,年輕投保,年老就冇,騙局一個,叫全民退保。

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦言集:全民退保
      http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20151228/00184_001.html

      刪除
    2. 其實我覺得係MPF唔夠力, 要加多樣全民退保入市維持金融穩定

      刪除
    3. 施永青於《am730》專欄表示,有些人贊成「全民退保」,是因為他們將是計劃「收益者」,而非「貢獻者」,質疑若把「全民退保」範圍擴大至全世界,讓大部分港人由「得益者」變「貢獻者」,「屆時他們還會不會說『老有所養』是人權,人權應該無疆界呢?」

      http://news.mingpao.com/ins/instantnews/web_tc/article/20151228/s00001/1451279493779

      刪除
  25. 回覆
    1. 剛才有批貨在市場交收了,不知是誰人買、誰人沽。

      刪除
    2. 請教點解係交收 吾可以係普通散戶買賣?

      刪除
    3. 剛才的3百萬股成交似是買賣雙方約定了, 一放出來就有人掃了。

      刪除
    4. 呢隻太冷門, 平時就2、30萬股成交, 而且買家都是集中同一兩個人,好少有散戶買的,要買也不會買幾百萬股咁多。

      刪除
    5. 本身想放,但落錯左買!
      嗚!!!!!

      刪除
    6. 錯有錯著,岩岩放晒
      仲有賺 哈

      刪除
    7. 仲有得升!? SO SAD..

      刪除
  26. 今日完全放假feel好輕鬆, 有時間睇下香港其它財經blog, 先睇到原來又在口舌之爭中,哈哈哈。

    好彩冇人當呢度係價值blog, 唔使惹咁多麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個blog又來口舌之爭?不如花多點精神找好股賺錢好過

      刪除
    2. 可能人地賺夠, 而家要啖氣呢................

      刪除
    3. 哈哈, 好多blog都在談股息。

      一向很多散戶盲目追求高息,而不看公司的基本因素或業務風險,相信有不少人應該受到教訓了吧。

      刪除
    4. 邊個blog? 得閒去食下花生

      刪除
    5. 以1025為例,明顯地是技術性擊倒。
      又以3399為例,明顯地是價值投資。

      偉哥BLOG 珍貴在是價值投資及投機兼備的地方。

      刪除
    6. 其實主流的價值blog都是互相連結在一些,應該很容易看到吧。

      刪除
    7. 我都有發覺, 好多主流Blog都好有"默契"地有mutual friends
      同埋d topics成日都好理論性地番抄

      刪除
    8. 呢度唔一定係贏錢blog, 但呢度聚集好多實戰經驗豐富的網友,應該是一大特色。

      刪除
    9. 搵到了,君子blog
      有段時間無睇

      刪除
    10. 實戰經驗分享真係好重要, 尤其對於新手.
      因為好多時只係理論層面上既價值投資係好抽象,可能要聰明既人先可以有效率地理解並且知行合一.
      但我係普通人, 需要比較具體既操作實踐.

      刪除
    11. 會唔會係奥屍集团引起爭拗?

      刪除
    12. 唔係, 只係有些新bloggers挑戰老一輩價值投資bloggers一直灌輸的價值投資理念有問題。

      刪除
    13. 價值投資往往牽涉年期太長,又要講究複息,
      當你搵到個方法試驗,唔成功要修正,
      損失的時間以年計,人生又有幾多個十年咁玩?
      高息現金流玩法其實冇問題,但係要練左選股先,
      仲要留意自己係處於咩階段,資本累積的速率等,
      不過如果學識選股,真係駛鬼玩現金流咩。。。

      刪除
    14. 找到了..看完..吹水多d..從中吸取不了多少養份..都係偉哥blog掂當.

      刪除

    15. 我也很喜歡同時做價值投資及投機, 最近買了138兩次0.81~0.82 & 0.95~0.97, 不僅炒股價, 還貪婪於2016年的特別股息。

      我最成功的價值投資及投機應該是383,兩到三年後驗證。

      刪除
    16. Money Views:五毛病令人窮上窮
      http://orientaldaily.on.cc/cnt/finance/20151229/00275_002.html

      我自己的親身體會, 做人真的要有拼搏和賭博的精神!

      刪除
  27. 偉哥,,哪隻金融殼有1469牌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你查下821, 510, 188, 最大機會呢3隻

      刪除
  28. 623呢個星期有異動,公司成個月在回購。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該都是遲早賣盤, 只是不知要等多久。

      刪除
    2. 咁岩既 Raven兄,見開始有異動,我今朝都決定入佢擺下一陣睇睇。

      刪除
  29. 755東方資產賣股權比4人,今日股價又升,東方資產轉手賣到好價,偉哥還有留意嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全不知東方資產的想法,莫非買間公司只係為左短炒?

      觀察多幾天看看。

      刪除
  30. dear wai gor

    have a nice trip!!

    阿里山兩日一夜好夠,走前買包茶葉做手信就落山

    夜晚幾凍,帶多件衫

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 一人一件羽絨,應該足夠。

      刪除
  31. 偉哥,在台中的話,可考慮『集集』--->『車埕』玩一天,是美麗的山中小鎮。其中由『集集』搭「小火車」到『車埕』,是必選,車站已成為著名景點,包大人小朋友滿意,你細仔應過足癮,而且車程只約15分鐘,你可google 一下

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝介紹, 如果時間許可的話會去遊玩。

      刪除
  32. 2010主席增持,但如果佢真係覺得股價咁殘,何不出一倍溢價私有化,公司坐擁大量現金可用(如果是真的話)有助其完成私有化,再者,出一倍溢價PE也不足3倍,應是抵到爛。

    回覆刪除
  33. 6128全走。多謝偉哥。之前all in左 要out番少少錢留底

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好彩呀 琴日諗住SET 1.14 打和離場
      點知禁左買@1.12
      1.17 連埋之前的一齊走晒,仲有少少執添。有D沽升淚囉不過

      刪除
    2. 6128好乾下,如果爆升,可能非同少可。

      刪除
    3. 6128有7成多股份都不在CCASS。

      刪除
    4. 對啊!其流動市值好細,一炒上唔得掂。

      刪除
    5. 唔得掂呢排做咗過街老鼠要報吋脫身喎!

      刪除
  34. 澳門海一居單野真離譜,仲衰過雷曼事件,因雷曼真係執笠,
    海一居發展商大大間係到呵,九建咁大間有無搞錯,交吾到樓責任點都係發展商問題,

    回覆刪除
    回覆
    1. 苦主買了海一居,發展商收了錢,交吾到樓責任都係發展商問題?澳門政府真令人氣結。

      刪除
    2. 梗係發展商問題, 佢地入D側比政府都係亂入, 就係為了被政府BAN`唔入側又比人講佢囤地, 所以咪入D一定比人BAN既側咁咪無得比人講~囤地等地价升賺仲多~塊地佢地拿到手巳經有二十五年~乜都起唔成唔係怪發展商唔通怪政府~只係以前超過二十五年期限大多數都會續期, 今次係發展商太貪心了~無諗到唔比續期`

      刪除
  35. 回覆
    1. 哈哈, 港股難得一見的敵意收購,點都要參與下。

      1.47入左注,如果可以1.4元邊買就值博率更加高。

      刪除
    2. 係呀,中國寶安都幾百億市值

      刪除
    3. 其實寶安出1.5元想成功收購929, 是大想頭,門都沒有。

      刪除
    4. AO已開1.5,我等低d先出手。

      刪除
    5. 今早很多聰明資金高過1.5元買入博提價。

      刪除
    6. 1.5為NAV價,出手係低左D,但要視乎大股東是否積極回應。估計中國寶安應該布署左好耐,分分鐘一早搵左不少人頭買入,然後要約時俾晒佢。

      刪除
    7. 1.5不是NAV價啊....

      如果佢可以無聲無息收到50%股權, 咁大股東抵輸, 也抵死。

      刪除
    8. 但我計過大股東連埋的董事都佔37.98%, 加埋江啟航就43.43%。佢只要係市場買多幾千萬貨, 寶安要約就一定失敗,未必要高過$1.5好多,就可以埋寶安單。

      刪除
    9. 問題係江啟航點解要幫大股東? 如果1.5元這出價還可以幫大股東, 那寶安如果提價1.8元、甚至2元, 江啟航能否抵住誘惑?

      反而我覺得寶安出這要約前, 可能已取得江啟航的支持。

      刪除
    10. NAV$15.14億,$1.5市值約$13.91億,差1億左右啦。其實無需夠50%,只要暗暗收夠30%已可制衡大股東及再提價要約,反而那位基金股東是否企大股東那邊才是關鍵。

      刪除
    11. 兩個基金股東....基金是唯利是圖,價高者得。

      刪除
    12. 如果要成功寶安真係要提價啦,因為江啟航都揸左好耐,試過$1.8佢都無沽, $1.5要約一定唔掂

      刪除
    13. 所以我估最少有一次的提價, 第一次是1.8元; 如果有第二次的話, 會是2元。

      但929如果以賣殼價, 其實值大約20億元的,所以寶安即使出到2元,也只是合理的收購價。

      刪除
    14. 你咁講,現價都幾值博喎,1.5以下買簡直立於不敗之地。

      刪除
    15. 話時話,寶安出手都算快,8月開始儲貨,儲都差唔多5%, 未使披露,大股東肯定無發覺, 跟手即刻出G.O. 大股東都窒一窒, 睇佢隔左幾日先復牌就知

      刪除
    16. 1.5以下買不是不敗之地, 如果寶安真係孤寒到諗住1.5元就可以成功收購、不提價的話,那要約很大機會失敗。

      不過通告比晒提示,大家仔細睇睇啦。

      刪除
    17. 寶安先係立於不敗之地, 佢收購唔成, 沽左佢都賺一筆

      刪除
    18. 寶安依家應該唔沽得個喎!

      我唔信寶安行動前無周詳計算過每一個可能,所以大幅低於$1.50既機會好低,依家應該係買入既好時機。

      刪除
    19. 寶安在要約期內不能沽貨的。

      刪除
    20. 今次跟偉哥投機929, 不過睇完通告唔明要注意邊D位可以提到寶安打算提價, 有無提示?

      刪除
    21. 睇多幾次, 只是一句不顯眼的句子。

      刪除
  36. 另外均價5.07增持多注估值仍低的1681。

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外, 挾1025淡倉失敗, 沽出@6.2元獲利,但保留一手不接受要約,搵6千元做個實驗,看看結局會如何。

      刪除
    2. 請教1681應該怎樣估值?

      刪除
    3. 可以先參考一下1681的券商報告。

      以有25-30%增長的藥股而言,2016年PE 11倍左右是很低的.

      刪除
    4. 那麼以它的中小市值來計,跟大型股的25-30倍PE折讓約兩成,預計2016 PE 20應該合理吧?

      刪除
    5. 早排4.9無跟
      今日出雙糧跟偉哥買幾手

      刪除
    6. 1681的主打产品,尿毒清颗粒,降价风险如何。1681过于依赖单一品种,估值给不高是有一定道理的

      刪除
    7. 了解過,目前降價風險不高。之前招標,有3個省份他們寧願放棄也不願減價。

      等放假再寫詳細一些的看法。

      刪除
  37. 回覆
    1. 唉...3隻金仔的選一隻止蝕,就偏偏選中一隻彈得最多的。

      刪除
    2. 361 注意11/1 一送四紅生交效....係時候要計數去留多少的胃納啦.

      刪除
  38. 回覆
    1. 0.48坐緊艇
      夠僵玩既
      0.38-0.4x有排玩

      刪除
    2. 我兩次0.37都有買,今朝又比番佢。

      刪除
  39. 821不知不覺$1.5.
    有無師兄可以分享http://webb-site.com/既CCASS點去分析一隻細價股既持股
    Custodians(託管者)多數是銀行,Brokers(經紀)多數是股票行,大戶係咪多是Broker?
    另外配股時既投資者係咪Named investors 或Unnamed investors或Securities not in CCASS?

    回覆刪除
  40. 813 半天五千萬成交,應該不遠了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人同你過唔去, 14攔路完又14.1攔喎.

      刪除
  41. 小注入左半新股#1979@0.63, 希望下周一開門紅有餐晏食。

    回覆刪除
  42. 偉哥.睇cass廣發巳存有10% 929股票,可以解讀為寶安的持股嗎? 另外寶安承諾只派人入董事局,不重大改組,不似太敵意收購,那為什麼要用這方式而不坐低傾入股呢? 有錯請指正.謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 只能說那些股份應是友好人士的持股。

      寶安派人進董事局,就是要控制公司,而我可以很肯定這次的要約是敵意要約。

      坐低傾可能大股東開價會很高,因為話晒929都是有盈利及淨現金公司,如果按市場價來賣,作價要20億元以上,可能大股東也不一定想賣。

      刪除
  43. 大家都HOLIDAY MOOD....
    無睇幾日8077已經上左1.11

    回覆刪除
  44. 新世界與恆大兩夥人兜友都幾兒嬉,永久證券一時話可換股,轉頭又話不可換股,話變就變

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      新世界系與恆大互換公仔紙,又買15億美元永久證券,每次恆大停牌等公佈時,持新世界股票者,個心驚!驚恆大爆煲。完來年息由7厘改至9厘,恆大負擔又重了,新世界小心利大本無歸,

      刪除
    2. 咁大一間公司都靠到生人勿近咁,欸……

      刪除
    3. 近年新世界系已少玩,隻隻唔益股友,股價平得有道理,感覺明年會又玩財技『供股集資』

      刪除
  45. 80七七 靜靜起革命了:>

    回覆刪除
  46. 143 0.31 重注, ready to go.

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。