這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...
73.25買1000玩玩
72.9買1000股玩玩
我都希望中
我73.3玩玩
里次跟到了收市議價買咗滴4號!易鑫中咗4500*3 緊跟偉哥腳步!
73.8 跟了
但係, 好多基本其實都唔想要1997 股份, 可能因為唔夠大, 會唔會做成1997 沽壓大, 如要1997 不如趁低係市收?
基金
1997可以對標4及823, 我諗條數好易計。我相信基金反而會鍾意收租股龍頭的1997, 唔想要定位模糊的4號仔。
分拆後整體估值的提升估計主要來自1997估值的提升, 多於4號仔。
我只想要1997,4不會要,上市後吼低位買,看看1972上市後股價拾級而上。
1997分拆後即入藍籌, 加上新股熾熱, 會否有炒作空間?我對1997比較有興趣
2015 長和分拆長地除淨$47.1長地首日收市74.1相信今次估值提升都係來自1997
在達成 九龍倉集團有限公司 (「九龍倉集團」,聯交所股份代號: 「九龍倉集團」,聯交所股份代號: 「九龍倉集團」,聯交所股份代號: 「九龍倉集團」,聯交所股份代號: 4) 分拆九龍倉置業地產 投資有限公司 (「九龍倉置業 」)所有 條件及 相關 方案獲得通過 後,恒生指數系列將根據 指數運作細則 1中的 3.3( f) 「將上市非現金分派」的處理方法作以下調整。 「將上市非現金分派」的處理方法作以下調整。由於是次分拆的九 龍倉置業於原有公司中佔一個重 大比重, 大比重, 因此九龍倉置業上市時將會 因此九龍倉置業上市時將會 暫時保留於 所有相關指數
九龍倉置業 的成份股地位將在接著的定期指數檢討中作出。
不論看好那邊,感覺1+1肯定大約2。
1132百裕好似縮低一格。
建銀頂上。佢唔敢阻住老細做野。
暫時計到今日回購了4M左右。
會唔會轉頭好似東方匯財咁攞嚟沽呢?嘻嘻。
其實佢咁都好, 至少證明之前高位的海通唔係主席..即係主席低位增持, 之後回購..係唔知東方匯財咁想點.
百裕個牌走埋。
那5000股很頑強
個市仍未點肯大跌,跟本恆指跌0.77%,但已有千幾隻跌,有些更升時無份,跌時跌到一仆一碌,走火警已慘情,真正火災時跌到谷底,因為我持有幾隻三線股,自以為牛尾時輪隊也會升的,身同感受已看錯了。
呢個牛3無乜錢賺, 寄望下個牛3....是否又要10年.....
未賺錢先入熊市 :(
一路跌。。。唉,今朝本來想改73,又驚好似尋日咁回升。。。咁跌法,會咪分拆完後一路跌?
1030 大股東增持價原來已經去到4.5675了 (13/11/17, 6,800,000股)
又抽唔中易鑫再祝抽中的網友赢多d葡萄.jpeg
抽不中x2
抽吾中 cry
兩張A尾中9000股。
我抽15000股,點解無中?
15000 股,一定中500的,等下啦,只是卷商未update 而已
抽8萬中1500,唔知會唔會見 $12~
70000股先得1000
近期新股表現強勁,50-80%升幅可期
11蚊暗盤沽咗
新手一問,抽新股入2張飛係咪=用同一間卷商認購2次新股?
借用家人的名義去認購。
不是啊,是指不同人名的戶口,例如:太太、爸媽
之幾日75.2入左,但估唔到呢2日返而回番,買貴左。1997會提升估值而004有可能比會德豐私有化2隻分開估值一定大過一齊前日係到留言冇咩人討論估唔到偉哥都有興趣。。。
分拆屬於事件驅動,我一向有興趣的。
我果陣覆你話等75蚊,估唔到真係落返,仲愈跌愈有...
會德豐早排先賣晒Oasis,2萬銀一呎... 發到佢呀.
1079愈去愈有
偉哥,我想問隻2122點解有基金甘大手筆去增持,前景好好?
你看申報就知道100%是國際配售分到的, 並不是在市場買入。可能佢都估唔到會中咁多, 成手都係貨, 唔知之後會否減持。
但hkex只顯示1001,係點去分佢係國際配售分到或者是在市場買入?
股數於11月10日由零一次性增至5040萬股, 而且只有一個價格:上市價1.55, 大可以翻查當天1.55的成交是否由5040萬股之多, 亦會否全是一個買家買入。只要細心想想, 就知100%是從國際配售分派到的, 不會是市場買入。
原來如此,謝謝偉哥
看今日的披露, 2122上市第一天高開, 基金即刻減持, 我諗佢地所分配到的股數應該是超出預期的多。
偉哥,想問4仔11月short call @80點解仲會咁貴,想問下除權後點計?
今日跌佢都仲升,真心唔明
看港交所通告, 有寫點計除權價。
算了34.6走晒1918, 跌吧!
難怪了,多謝你哦!
咁早走,你好重貨咩?
均價連handling差不多34.5, 買了4000股, 怕又瀨野
777我代表孫宏斌與及全體股東感謝你止蝕!$34.6買多4千股
真係放左來升, 我真係無野講, 嗚...呀 本來賺3K幾................
777 勁😂
法巴,大摩,農銀近日都上調1918目標價至4x元,但好奇怪,google無新聞報,坐耐d等股價反映
為左777 開ac 上次你話大跌600個日 即日話有機再跌見底已留言,好搞笑haha 睇到心情差都笑了,真的 仲要你沽左青兒d 回覆覆🤣🤣
唔...咁我係咪應該買返
認真講,肯留言而報出自己真實數字買賣(股價Live買賣),呢度唔係人人做得到,我帶幾分敬意給7兄&青兒而絻不帶笑!
無所謂啦, 呢隻無輸錢又賺到你地開心下. 但千萬唔好認真, 其實我估都係反彈, 一陣又跌過. 青兒, 你一陣就知味道, hehe
短期底已見,市價大大聲細細注撲入。
1918究竟乜事呀, 頂!!!七七七巴打, 無事bor! 倒升bor!
Louis兄,你太遲抽水, 水已乾 haha
可憐1098還是跌緊! 惠記無力托!
咁我都要聽青兒話,同777大哥講聲多謝!
777, 不如你報下手上個list, 等我地做好心理準備~~ 哈哈! (講笑)偉哥, 對2317有無咩更新看法, 見另一隻546插緊水~
都是120最穩定最好玩!新增加469&682。
現在最重貨是3399, 今天買了94未放.
唔怪之3399死都唔肯郁, 求求你,放緊啲啦...XD多謝777無論大市升跌都娛樂我地, 為我地在愁雲慘務的日子,增添歡笑~
請注意: 炒垃圾股都是細細注, 大大聲!
進擊の七七七2017年11月15日 下午3:09現在最重貨是3399, 今天買了94未放進擊兄你隻94又話想賺5個價位,你又不掛沽,我$1.12都沽到,你的操作很有問題!
Oman兄, 我衰貪心, 依家又返來, 唉
唉,太貪心,買入後掛左係1.13沽。沽唔到。
2317我之前因業績差沽清了,546突然插水是頗奇怪。呢度有777先冇咁悶, 雖然大家都唔想佢持有自己的股, 哈哈。
有時想加注時又想777兄加持一下既。
94,777兄,掃緊!
Oman兄, 多謝你隻94, 今日全靠佢 :>
進擊兄,我都多謝你沽了524,佢唔係好跌啦. :)
Oman兄, haha, 真係呢..... 你都大迷信
哈哈, 777燈名遠播, 就快連唔係呢個blog的常客都知道,可以媲美沈大師。
各位我都係講下笑啫,不過我覺得炒股係偏門.
偉哥都這樣,我投降了ε(┬┬﹏┬┬)3
今朝買左少少94@1.03。估唔到突然上得咁快。
今朝無消息下跌, 我都好驚, 估唔到又突然拉升, 奇!
7號燈神!還持有那些股票?想買多一點4號。請入場
4號正排隊, 未中
感謝!買10000,坐下先
oman兄,你隻1079真係神勇.$2已升穿
小魚兄,隻野很強搞到我都唔敢沽住.
恭喜oman兄, 1079科技股, 仍有顯著上升空間。
Louis兄,睇到你講"顯著"2字真高興,信心都加大埋.
七七七兄手上有乜貨?XD
晶苑國際2232跌穿IPO想問偉哥係咪走左...
剛沽出之前沽剩一半的2232@7.44止蝕。另外, 買入多半注的4號仔@73.2。
我一手都投降算了7.36-200$
睇完偉哥新文, 最後$73入左5手
$73入了
偉哥有無留意1899主席越回購就越跌唔通有內傷?照計嚟緊業績應該唔太差,會唔會係原料問題呢?
作者已經移除這則留言。
我都想知,不過唔係回購,係增持。我信主席,今日再加注。
呢隻我都有買,唔覺有乜大問題.只可以話北水唔鍾意工業股,你睇大如信義玻璃一樣長期低估值.
呢隻我冇詳細研究。之前我覺得估值唔算平, 而家感覺合理。
1132 $0.54入 $0.66走....多謝偉哥!!要調動資金去晒 1137 hktv..... 呢隻都係我參賽股.... 唔知趕唔趕得切31/12/2017 前狂升... haha
請問 如何知道 九倉 除凈多少 ?謝謝
聽日九倉跌幾多就係除凈幾多
想請教偉哥, CCASS dealing 入面的Sold 是甚麼意思?
唔明問題,最好有實例及有條link, 就容易明白。
https://webb-site.com/dbpub/sdiissue.asp?i=3265係呢度11月9號見到Probable reason係Sold. 見佢同Selling又唔同意思,其實係點解?頭先打得唔清楚tim
就按字面解釋, selling指出售進行中, sold指完成出售。你將這些買賣的時間對應返通告的時間, 就很容易理解到。
546大平賣?
関唔関玉米價格事?
先前沒有好消息炒高到六蚊依家又派番落嚟都唔知玩乜?
呢隻一向大波的,而且盤數成日都好似流流地咁,短炒唔好長揸.
好彩新奇士,萬中一點綠
我都係。。。
請問用銀行抽新股係咪冇得暗盤交易?
沒有
請問偉哥,可以俾D意見嗎?由於有蟹貨,所以有時會望下36遠東。最近CHECK到有D變化。18/07/2017 黃潤權調任為執行董事,並獲委任為董事會主席,王鉅成為獨立非執行董事31/10/2017 商光祖委任為執行董事兼投資委員會成員黃潤權是金利豐的人+王鉅成專吃大茶飯 = 是否準備緊賣殼?而且金利豐係8月至今,總共入了 1.15% 的股票。2017-05-09 739,563,097 -37,500,000 67.90 sold to 結好2017-05-16 720,069,097 -19,494,000 66.11 sold to 世博2017-08-25 to 11-07 732,570,097 12,480,000 67.26 1.15%金利豐是否收緊貨?
36在大時代時就是比金仔操刀, 但賣殼比聯交所叫停。佢要再賣都唔奇。
581今天又震倉見低位一直在吸入貨淨流出由中午400萬到3:39 36萬大户可能又收到左300多萬元貨啦
睇今日個圖, 完全係震倉收貨格~~
淨流出160萬才對581一震就震5亳,嚇到老散瀨尿蝦馬上沽唒現在老散流出250萬,而大户流出9萬8哈哈好矛盾
佢次次升之前都震一鍋金今次震得最大幅度
但用依個方法未必準留意過幾次大户流出少散户多最後都落左$5唔明~
短期除左打丈之外基本無任何壞消息。
56聯合地產what happen? drop more from $2!
均價1.39補回上次1.6X減持的2339, 食左個不錯的波幅。
偉哥,你點可以咁快補...我仲排緊1.38...嗚嗚嗚
me too, 頂. 偉哥一出post, 我睇仲係1.38, 就排1.38, 點知即上
大家會不會暗盤追易鑫?
700宣佈後隨即大細鷄有變的,價好是沽清?
1秒上11$ 咩都做唔到。。.放棄
輝立hand機,咩都睇唔到😫😫😫
點解一通最高只可以賣9.7?唔比我set 11
現在餘下10.5
4:30即刻係一通放左$11...見耀財輝立得10.5...
10.6致富沽左3手,仲有3手在hsbc.錯有错着,致富孖左,d錢近唔切,以為自動幫我取消,在hsbc再孖,点知两面都俾3手我,有運仔😊
4:30即刻係一通放左$11...見耀財輝立得10.5... x2
3688 收市前突然急插
1132今日升了一格,也收於月內髙位,每日升一格就啱嘞,千其唔好升咁急,因為可以等埋公司回購多些。估計今日回購數量不多,因為無乜人肯沽比佢,建議可找駁腳托運。
今日回購估計大約4M, 不算少。
果然神準, 4500000股, 回購價0.65!
今日伍生唔玩我們, 一早出回購通告。上次拖到10點幾先出, 擺明玩野。
橙有錢(超過10億現金)、有回購額度(最多可回購10%), 真係肯回購2億股的話, 講緊都係最多都係2億左右的錢, 我諗小股東肯定拍晒手支持。
偉哥堅到無朋友,連佢買入了多少股都幾乎估到。回購等同間接派息,如果以低於NAV的價格回購,更能提升每股NAV價值,對所有股東都有利。話時話,10%的額度是以什麼基準去計,我好像未聽過有公司回購觸及這個上限。
哈哈, 你肯定很少出席股東大會, 所以沒有留意每年股東大會的決議案。
2億銀應該可以慢慢地回購2.87億股(每年最多可回購10%), 已經很好了! 乾杯!!!
^^ 係喎!以開AGM時的已發行股份(Issued Securities)數目作基準的10%,好似計配股的20%一樣,等我成日都以為係上市時的總已發行股份數目計添。What a stupid guy!
暗盤1975@1.54 沽清;8118@0.42 沽出一半;2858@11 亦沽出一半;其餘兩隻冇抽
8118 $0.42 沽清,中得一手。哈哈。2858 眼看手冇動。回得好快。
11蚊睇到但沽唔切 tk兄真是要奉你做摩打聖手 哈哈
2858 另一半在hsbc,冇得沽;而8118有偉哥提及的新股潛質,留明天看有沒有驚喜。
我都見他冇咩點升,係8118同2858 升得唔錯。但得一手就算喇
10.88 沽清
2342 微利清哂2858中1500股, 唔知見唔見到$12
耀才 hang hang 地, 直買直賣都不能
真奇怪,最低9.14
現在回復正常
耀才今次卻低價過輝記, 一度低成三毫, 想呃人賣? :(
吾通真的是,「耀x証卷,令你手損」
沽出4500股2858@10.56, 留4500股等明天。
完全死機情況下,10.48 沽左。 明明11,10.9,10.8 set 好晒@輝立。佢話system 超慢。
700 業績對辦,去除一個不明腐因素
扑濕瑪莉暗盤破發,大摩保薦一啖砂糖一啖X。。。。
明天應該守到
410.....特別中期股息每股普通股57.6分人民幣
410沒有能力或不想做生意!?
九倉聽日除浄明天買入係咪都獲派1997?
冇喇。
沒有了,明天已除淨,今日最後限期買入。
Orange公告回購4.5M股
同我估算差不多, 看看明天會否0.66元回購。如果肯每日回購5M, 股價唔升就奇。
以偉哥推斷,公司不斷回購,大茶飯會係賣盤定私有化定其他
私有化肯定不算大茶飯,甚至可能會以大折讓方式出價,搵小股東笨。
由明天至年尾,扣除星期六,日和公眾假期。 共剩餘下33個市場交易日。只要伍生繼續佢回購行動,日日升一仙,年尾就可到見長長久久的0.99仙。股海有無咁理想呢?哈!ヾ(❀╹◡╹)ノ~
哈哈, 伍生話呢個劇本很好, 佢好鍾意。
700 業績勝預期,2858坐多陣
最好企穩$11以上收市
香港樓市幾時崩潰?長沙灣新地王料每方呎售價達2.8萬至3萬元信置(00083)、世茂房地產(00813)、會德豐地產、嘉華國際(00173)及爪哇控股(00251)組成的財團,以172.88億元奪得長沙灣臨海住宅地,並成為全港最貴的賣地表住宅地,每方呎樓面地價約17501元。市場人士預料,項目落成後,每方呎售價達2.5萬元。戴德梁行亞太區估價及顧問服務部主管趙錦權表示,用地毗鄰地鐵站並臨海,地理位置優越,五大發展商聯手以超過172億元投得,超過市場預期,是本年度九龍區住宅地皮的最大成交,反映發展商對住宅有信心,預計其總投資金額將逾210億元,項目落成後,呎價可達2.8萬至3萬元。
我都好想知
而家個市好有散水感覺…有冇人覺得個市會係二三股無升幅之下玩完
偉哥,想請問你會點處理4號仔?除淨後約30多元,擺係度驚D人散貨,會否早沽早著?
九龍倉集團(00004.HK) -2.050 (-2.732%) 沽空 $2.93億; 比率 18.685% 主席吳天海指,明日(16日)分拆九龍倉置業(01997.HK)除淨後股價將調整至30多元,但強調非股價下挫。集團分拆後持有大量現金,吳天海指將尋求投資機會,目前集中於物業及物流等主業,惟不會投資商用物業與九龍倉置業競爭。不排除會投資其他類型業務。至於內地業務,他指首十個月已達成200多億元人民幣(下同)銷售,相信可達成250億元目標
35%收益將用作九倉置業其他發展他表示是次分拆並無壓力,重申目的是給予投資者多一個選擇,即使市值無明顯增值亦不會失望。他另提到當初沒有考慮九倉置業成為房地產信託基金(REIT),是因為不想受到相關守則限制,即是規定要以90%收益作派息,他認為這將會減少公司發展能力。他另表示九倉置業的派息比率為65%,餘下35%將作公司其他發展之用。
吳天海表示,對分拆後的估值及市值完全無壓力,即使無明顯增值,亦不會很失望。他又說,九倉派息會參考本港一般公司,至於九龍倉置業派息比例為65%,餘下35%盈利令公司有能力作其他發展,
1997收益比較確定,估值也是, 不確定的是九倉的盈利及估值。明天未必是沽貨, 可能是入貨也說不定, 就看看市場比九倉的估值是多少。
今日595逆市上升, 尾市仲有一手大買盤, 仲諗住收市後會有盈喜....點知只有業績期, 沒有盈喜。上次盈喜是在公佈業績期後三天才發出的, 希望這次也是。
200倍
偉哥,2308研祥智能大股東提私有化要約,會唔會似江南集團翻版?講完散完貨就冇左件事。
什麼可能性都有, 呢隻我冇詳細睇, 所以不亂作猜測。
5600萬一手都分唔到?講真定講笑!9/11 卓智控股(00982)公布,于2017年11月9日,该公司直接全资附属公司华金已发出指示认购首次公开发售YX股份(02858)中的发售股份,认购金额最高为5600万港元。15/11 卓智控股(00982)公布,之前公告披露,建议认购易鑫集团(02858)首次公开发售中的股份,据配售代理所告知,华金未获分配任何获配股份
因為入飛國際配售, 但帳薄管理人唔分貨比佢。國際配售不同公開發售, 沒有任何的分配準則而言。
謝謝偉哥的解釋,長知識了。
注意:只有此網誌的成員可以留言。
73.25買1000玩玩
回覆刪除72.9買1000股玩玩
刪除我都希望中
刪除我73.3玩玩
刪除里次跟到了收市議價買咗滴4號!易鑫中咗4500*3 緊跟偉哥腳步!
刪除73.8 跟了
刪除但係, 好多基本其實都唔想要1997 股份, 可能因為唔夠大, 會唔會做成1997 沽壓大, 如要1997 不如趁低係市收?
回覆刪除基金
刪除1997可以對標4及823, 我諗條數好易計。
刪除我相信基金反而會鍾意收租股龍頭的1997, 唔想要定位模糊的4號仔。
分拆後整體估值的提升估計主要來自1997估值的提升, 多於4號仔。
刪除我只想要1997,4不會要,上市後吼低位買,看看1972上市後股價拾級而上。
刪除1997分拆後即入藍籌, 加上新股熾熱, 會否有炒作空間?
刪除我對1997比較有興趣
2015 長和分拆長地除淨$47.1
刪除長地首日收市74.1
相信今次估值提升都係來自1997
在達成 九龍倉集團有限公司 (「九龍倉集團」,聯交所股份代號: 「九龍倉集團」,聯交所股份代號: 「九龍倉集團」,聯交所股份代號: 「九龍倉集團」,聯交所股份代號: 4) 分拆九龍倉置業地產 投資有限公司 (「九龍倉置業 」)所有 條件及 相關 方案獲得通過 後,恒生指數系列將根據 指數運作細則 1中的 3.3( f) 「將上市非現金分派」的處理方法作以下調整。 「將上市非現金分派」的處理方法作以下調整。
刪除由於是次分拆的九 龍倉置業於原有公司中佔一個重 大比重, 大比重, 因此九龍倉置業上市時將會 因此九龍倉置業上市時將會 暫時保留於 所有相關指數
九龍倉置業 的成份股地位將在接著的定期指數檢討中作出。
刪除不論看好那邊,感覺1+1肯定大約2。
回覆刪除1132百裕好似縮低一格。
回覆刪除建銀頂上。佢唔敢阻住老細做野。
刪除暫時計到今日回購了4M左右。
刪除會唔會轉頭好似東方匯財咁攞嚟沽呢?嘻嘻。
刪除其實佢咁都好, 至少證明之前高位的海通唔係主席..
刪除即係主席低位增持, 之後回購..
係唔知東方匯財咁想點.
百裕個牌走埋。
刪除那5000股很頑強
刪除個市仍未點肯大跌,跟本恆指跌0.77%,但已有千幾隻跌,有些更升時無份,跌時跌到一仆一碌,走火警已慘情,真正火災時跌到谷底,因為我持有幾隻三線股,自以為牛尾時輪隊也會升的,身同感受已看錯了。
回覆刪除呢個牛3無乜錢賺, 寄望下個牛3....是否又要10年.....
刪除未賺錢先入熊市 :(
刪除一路跌。。。唉,今朝本來想改73,又驚好似尋日咁回升。。。咁跌法,會咪分拆完後一路跌?
回覆刪除1030 大股東增持價原來已經去到4.5675了 (13/11/17, 6,800,000股)
回覆刪除又抽唔中易鑫
回覆刪除再祝抽中的網友赢多d
葡萄.jpeg
抽不中x2
刪除抽吾中 cry
刪除兩張A尾中9000股。
刪除我抽15000股,點解無中?
刪除15000 股,一定中500的,等下啦,只是卷商未update 而已
刪除抽8萬中1500,唔知會唔會見 $12~
刪除70000股先得1000
刪除近期新股表現強勁,50-80%升幅可期
刪除11蚊暗盤沽咗
刪除新手一問,
刪除抽新股入2張飛係咪=用同一間卷商認購2次新股?
借用家人的名義去認購。
刪除不是啊,是指不同人名的戶口,例如:太太、爸媽
刪除之幾日75.2入左,但估唔到呢2日返而回番,買貴左。
回覆刪除1997會提升估值而004有可能比會德豐私有化
2隻分開估值一定大過一齊
前日係到留言冇咩人討論
估唔到偉哥都有興趣。。。
分拆屬於事件驅動,我一向有興趣的。
刪除我果陣覆你話等75蚊,估唔到真係落返,仲愈跌愈有...
刪除會德豐早排先賣晒Oasis,2萬銀一呎... 發到佢呀.
刪除1079愈去愈有
回覆刪除偉哥,我想問隻2122點解有基金甘大手筆去增持,前景好好?
回覆刪除你看申報就知道100%是國際配售分到的, 並不是在市場買入。
刪除可能佢都估唔到會中咁多, 成手都係貨, 唔知之後會否減持。
但hkex只顯示1001,係點去分佢係國際配售分到或者是在市場買入?
刪除股數於11月10日由零一次性增至5040萬股, 而且只有一個價格:上市價1.55, 大可以翻查當天1.55的成交是否由5040萬股之多, 亦會否全是一個買家買入。
刪除只要細心想想, 就知100%是從國際配售分派到的, 不會是市場買入。
原來如此,謝謝偉哥
刪除看今日的披露, 2122上市第一天高開, 基金即刻減持, 我諗佢地所分配到的股數應該是超出預期的多。
刪除偉哥,想問4仔11月short call @80點解仲會咁貴,想問下除權後點計?
回覆刪除今日跌佢都仲升,真心唔明
刪除看港交所通告, 有寫點計除權價。
刪除算了34.6走晒1918, 跌吧!
回覆刪除難怪了,多謝你哦!
刪除咁早走,你好重貨咩?
刪除均價連handling差不多34.5, 買了4000股, 怕又瀨野
刪除777我代表孫宏斌與及全體股東感謝你止蝕!$34.6買多4千股
刪除真係放左來升, 我真係無野講, 嗚...呀 本來賺3K幾................
刪除777 勁😂
刪除法巴,大摩,農銀近日都上調1918目標價至4x元,但好奇怪,google無新聞報,坐耐d等股價反映
刪除為左777 開ac 上次你話大跌600個日 即日話有機再跌見底已留言,好搞笑haha 睇到心情差都笑了,真的 仲要你沽左青兒d 回覆覆🤣🤣
刪除唔...咁我係咪應該買返
刪除認真講,肯留言而報出自己真實數字買賣(股價Live買賣),呢度唔係人人做得到,我帶幾分敬意給7兄&青兒而絻不帶笑!
刪除無所謂啦, 呢隻無輸錢又賺到你地開心下. 但千萬唔好認真, 其實我估都係反彈, 一陣又跌過. 青兒, 你一陣就知味道, hehe
刪除短期底已見,市價大大聲細細注撲入。
刪除1918究竟乜事呀, 頂!!!
刪除七七七巴打, 無事bor! 倒升bor!
Louis兄,你太遲抽水, 水已乾 haha
刪除可憐1098還是跌緊! 惠記無力托!
刪除咁我都要聽青兒話,同777大哥講聲多謝!
刪除777, 不如你報下手上個list, 等我地做好心理準備~~ 哈哈! (講笑)
刪除偉哥, 對2317有無咩更新看法, 見另一隻546插緊水~
都是120最穩定最好玩!
刪除新增加469&682。
現在最重貨是3399, 今天買了94未放.
刪除唔怪之3399死都唔肯郁, 求求你,放緊啲啦...XD
刪除多謝777無論大市升跌都娛樂我地, 為我地在愁雲慘務的日子,增添歡笑~
請注意: 炒垃圾股都是細細注, 大大聲!
刪除進擊の七七七2017年11月15日 下午3:09
刪除現在最重貨是3399, 今天買了94未放
進擊兄
你隻94又話想賺5個價位,
你又不掛沽,
我$1.12都沽到,
你的操作很有問題!
Oman兄, 我衰貪心, 依家又返來, 唉
刪除唉,太貪心,買入後掛左係1.13沽。沽唔到。
刪除2317我之前因業績差沽清了,546突然插水是頗奇怪。
刪除呢度有777先冇咁悶, 雖然大家都唔想佢持有自己的股, 哈哈。
有時想加注時又想777兄加持一下既。
刪除94,
回覆刪除777兄,掃緊!
Oman兄, 多謝你隻94, 今日全靠佢 :>
刪除進擊兄,
刪除我都多謝你沽了524,
佢唔係好跌啦. :)
Oman兄, haha, 真係呢..... 你都大迷信
刪除哈哈, 777燈名遠播, 就快連唔係呢個blog的常客都知道,可以媲美沈大師。
刪除各位我都係講下笑啫,
刪除不過我覺得炒股係偏門.
偉哥都這樣,我投降了ε(┬┬﹏┬┬)3
刪除今朝買左少少94@1.03。估唔到突然上得咁快。
刪除今朝無消息下跌, 我都好驚, 估唔到又突然拉升, 奇!
刪除7號燈神!還持有那些股票?想買多一點4號。請入場
刪除4號正排隊, 未中
刪除感謝!買10000,坐下先
刪除oman兄,你隻1079真係神勇.$2已升穿
刪除小魚兄,
刪除隻野很強搞到我都唔敢沽住.
恭喜oman兄, 1079科技股, 仍有顯著上升空間。
刪除Louis兄,
刪除睇到你講"顯著"2字真高興,
信心都加大埋.
七七七兄
刪除手上有乜貨?XD
晶苑國際2232跌穿IPO
回覆刪除想問偉哥係咪走左...
剛沽出之前沽剩一半的2232@7.44止蝕。
刪除另外, 買入多半注的4號仔@73.2。
我一手都投降算了7.36
刪除-200$
睇完偉哥新文, 最後$73入左5手
刪除$73入了
刪除偉哥有無留意1899主席越回購就越跌唔通有內傷?照計嚟緊業績應該唔太差,會唔會係原料問題呢?
回覆刪除作者已經移除這則留言。
刪除我都想知,不過唔係回購,係增持。我信主席,今日再加注。
刪除呢隻我都有買,唔覺有乜大問題.只可以話北水唔鍾意工業股,你睇大如信義玻璃一樣長期低估值.
刪除呢隻我冇詳細研究。之前我覺得估值唔算平, 而家感覺合理。
刪除1132 $0.54入 $0.66走....多謝偉哥!!
回覆刪除要調動資金去晒 1137 hktv.....
呢隻都係我參賽股.... 唔知趕唔趕得切31/12/2017 前狂升... haha
請問 如何知道 九倉 除凈多少 ?
回覆刪除謝謝
聽日九倉跌幾多就係除凈幾多
刪除想請教偉哥, CCASS dealing 入面的Sold 是甚麼意思?
回覆刪除唔明問題,最好有實例及有條link, 就容易明白。
刪除https://webb-site.com/dbpub/sdiissue.asp?i=3265
刪除係呢度11月9號見到Probable reason係Sold. 見佢同Selling又唔同意思,其實係點解?
頭先打得唔清楚tim
就按字面解釋, selling指出售進行中, sold指完成出售。你將這些買賣的時間對應返通告的時間, 就很容易理解到。
刪除546大平賣?
回覆刪除関唔関玉米價格事?
刪除先前沒有好消息炒高到六蚊依家又派番落嚟都唔知玩乜?
刪除呢隻一向大波的,而且盤數成日都好似流流地咁,短炒唔好長揸.
刪除好彩新奇士,萬中一點綠
回覆刪除我都係。。。
刪除請問用銀行抽新股係咪冇得暗盤交易?
回覆刪除沒有
刪除請問偉哥,可以俾D意見嗎?
回覆刪除由於有蟹貨,所以有時會望下36遠東。最近CHECK到有D變化。
18/07/2017 黃潤權調任為執行董事,並獲委任為董事會主席,王鉅成為獨立非執行董事
31/10/2017 商光祖委任為執行董事兼投資委員會成員
黃潤權是金利豐的人+王鉅成專吃大茶飯 = 是否準備緊賣殼?
而且金利豐係8月至今,總共入了 1.15% 的股票。
2017-05-09 739,563,097 -37,500,000 67.90 sold to 結好
2017-05-16 720,069,097 -19,494,000 66.11 sold to 世博
2017-08-25 to 11-07 732,570,097 12,480,000 67.26 1.15%
金利豐是否收緊貨?
36在大時代時就是比金仔操刀, 但賣殼比聯交所叫停。
刪除佢要再賣都唔奇。
581今天又震倉
回覆刪除見低位一直在吸入貨
淨流出由中午400萬到3:39 36萬
大户可能又收到左300多萬元貨啦
睇今日個圖, 完全係震倉收貨格~~
刪除淨流出160萬才對
刪除581
一震就震5亳,嚇到老散瀨尿蝦
馬上沽唒
現在老散流出250萬,而大户流出9萬8
哈哈好矛盾
佢次次升之前都震一鍋金
刪除今次震得最大幅度
但用依個方法未必準
刪除留意過幾次大户流出少散户多
最後都落左$5
唔明~
短期除左打丈之外
刪除基本無任何壞消息
。
56聯合地產what happen? drop more from $2!
回覆刪除均價1.39補回上次1.6X減持的2339, 食左個不錯的波幅。
回覆刪除偉哥,你點可以咁快補...
刪除我仲排緊1.38...嗚嗚嗚
me too, 頂. 偉哥一出post, 我睇仲係1.38, 就排1.38, 點知即上
刪除大家會不會暗盤追易鑫?
回覆刪除700宣佈後隨即大細鷄有變的,價好是沽清?
刪除1秒上11$ 咩都做唔到
刪除。。.放棄
輝立hand機,咩都睇唔到😫😫😫
刪除點解一通最高只可以賣9.7?唔比我set 11
刪除現在餘下10.5
刪除4:30即刻係一通放左$11...見耀財輝立得10.5...
刪除10.6致富沽左3手,仲有3手在hsbc.錯有错着,致富孖左,d錢近唔切,以為自動幫我取消,在hsbc再孖,点知两面都俾3手我,有運仔😊
刪除4:30即刻係一通放左$11...見耀財輝立得10.5... x2
刪除3688 收市前突然急插
回覆刪除1132今日升了一格,也收於月內髙位,每日升一格就啱嘞,千其唔好升咁急,因為可以等埋公司回購多些。估計今日回購數量不多,因為無乜人肯沽比佢,建議可找駁腳托運。
回覆刪除今日回購估計大約4M, 不算少。
刪除果然神準, 4500000股, 回購價0.65!
刪除今日伍生唔玩我們, 一早出回購通告。上次拖到10點幾先出, 擺明玩野。
刪除橙有錢(超過10億現金)、有回購額度(最多可回購10%), 真係肯回購2億股的話, 講緊都係最多都係2億左右的錢, 我諗小股東肯定拍晒手支持。
刪除偉哥堅到無朋友,連佢買入了多少股都幾乎估到。
刪除回購等同間接派息,如果以低於NAV的價格回購,更能提升每股NAV價值,對所有股東都有利。話時話,10%的額度是以什麼基準去計,我好像未聽過有公司回購觸及這個上限。
哈哈, 你肯定很少出席股東大會, 所以沒有留意每年股東大會的決議案。
刪除2億銀應該可以慢慢地回購2.87億股(每年最多可回購10%), 已經很好了! 乾杯!!!
刪除^^ 係喎!以開AGM時的已發行股份(Issued Securities)數目作基準的10%,好似計配股的20%一樣,等我成日都以為係上市時的總已發行股份數目計添。What a stupid guy!
刪除暗盤
回覆刪除1975@1.54 沽清;
8118@0.42 沽出一半;
2858@11 亦沽出一半;
其餘兩隻冇抽
8118 $0.42 沽清,中得一手。哈哈。
刪除2858 眼看手冇動。回得好快。
11蚊睇到但沽唔切 tk兄真是要奉你做摩打聖手 哈哈
刪除2858 另一半在hsbc,冇得沽;
刪除而8118有偉哥提及的新股潛質,留明天看有沒有驚喜。
我都見他冇咩點升,係8118同2858 升得唔錯。但得一手就算喇
刪除10.88 沽清
刪除2342 微利清哂
回覆刪除2858中1500股, 唔知見唔見到$12
耀才 hang hang 地, 直買直賣都不能
回覆刪除真奇怪,最低9.14
刪除現在回復正常
刪除耀才今次卻低價過輝記, 一度低成三毫, 想呃人賣? :(
刪除吾通真的是,「耀x証卷,令你手損」
刪除沽出4500股2858@10.56, 留4500股等明天。
回覆刪除完全死機情況下,10.48 沽左。 明明11,10.9,10.8 set 好晒@輝立。佢話system 超慢。
刪除700 業績對辦,去除一個不明腐因素
回覆刪除扑濕瑪莉暗盤破發,大摩保薦一啖砂糖一啖X。。。。
回覆刪除明天應該守到
刪除410.....特別中期股息每股普通股57.6分人民幣
回覆刪除410沒有能力或不想做生意!?
刪除九倉聽日除浄明天買入係咪都獲派1997?
回覆刪除冇喇。
刪除沒有了,明天已除淨,今日最後限期買入。
刪除Orange公告回購4.5M股
回覆刪除同我估算差不多, 看看明天會否0.66元回購。
刪除如果肯每日回購5M, 股價唔升就奇。
以偉哥推斷,公司不斷回購,大茶飯會係賣盤定私有化定其他
刪除私有化肯定不算大茶飯,甚至可能會以大折讓方式出價,搵小股東笨。
刪除由明天至年尾,扣除星期六,日和公眾假期。 共剩餘下33個市場交易日。只要伍生繼續佢回購行動,日日升一仙,年尾就可到見長長久久的0.99仙。股海有無咁理想呢?哈!
刪除ヾ(❀╹◡╹)ノ~
哈哈, 伍生話呢個劇本很好, 佢好鍾意。
刪除700 業績勝預期,2858坐多陣
回覆刪除最好企穩$11以上收市
刪除香港樓市幾時崩潰?
回覆刪除長沙灣新地王料每方呎售價達2.8萬至3萬元
信置(00083)、世茂房地產(00813)、會德豐地產、嘉華國際(00173)及爪哇控股(00251)組成的財團,以172.88億元奪得長沙灣臨海住宅地,並成為全港最貴的賣地表住宅地,每方呎樓面地價約17501元。市場人士預料,項目落成後,每方呎售價達2.5萬元。
戴德梁行亞太區估價及顧問服務部主管趙錦權表示,用地毗鄰地鐵站並臨海,地理位置優越,五大發展商聯手以超過172億元投得,超過市場預期,是本年度九龍區住宅地皮的最大成交,反映發展商對住宅有信心,預計其總投資金額將逾210億元,項目落成後,呎價可達2.8萬至3萬元。
我都好想知
刪除而家個市好有散水感覺…有冇人覺得個市會係二三股無升幅之下玩完
回覆刪除偉哥,想請問你會點處理4號仔?除淨後約30多元,擺係度驚D人散貨,會否早沽早著?
回覆刪除九龍倉集團(00004.HK) -2.050 (-2.732%) 沽空 $2.93億; 比率 18.685% 主席吳天海指,明日(16日)分拆九龍倉置業(01997.HK)除淨後股價將調整至30多元,但強調非股價下挫。
刪除集團分拆後持有大量現金,吳天海指將尋求投資機會,目前集中於物業及物流等主業,惟不會投資商用物業與九龍倉置業競爭。不排除會投資其他類型業務。
至於內地業務,他指首十個月已達成200多億元人民幣(下同)銷售,相信可達成250億元目標
35%收益將用作九倉置業其他發展
刪除他表示是次分拆並無壓力,重申目的是給予投資者多一個選擇,即使市值無明顯增值亦不會失望。
他另提到當初沒有考慮九倉置業成為房地產信託基金(REIT),是因為不想受到相關守則限制,即是規定要以90%收益作派息,他認為這將會減少公司發展能力。他另表示九倉置業的派息比率為65%,餘下35%將作公司其他發展之用。
吳天海表示,對分拆後的估值及市值完全無壓力,即使無明顯增值,亦不會很失望。
刪除他又說,九倉派息會參考本港一般公司,至於九龍倉置業派息比例為65%,餘下35%盈利令公司有能力作其他發展,
1997收益比較確定,估值也是, 不確定的是九倉的盈利及估值。
刪除明天未必是沽貨, 可能是入貨也說不定, 就看看市場比九倉的估值是多少。
今日595逆市上升, 尾市仲有一手大買盤, 仲諗住收市後會有盈喜....點知只有業績期, 沒有盈喜。
回覆刪除上次盈喜是在公佈業績期後三天才發出的, 希望這次也是。
200倍
刪除偉哥,2308研祥智能大股東提私有化要約,會唔會似江南集團翻版?講完散完貨就冇左件事。
回覆刪除什麼可能性都有, 呢隻我冇詳細睇, 所以不亂作猜測。
刪除5600萬一手都分唔到?講真定講笑!
回覆刪除9/11 卓智控股(00982)公布,于2017年11月9日,该公司直接全资附属公司华金已发出指示认购首次公开发售YX股份(02858)中的发售股份,认购金额最高为5600万港元。
15/11 卓智控股(00982)公布,之前公告披露,建议认购易鑫集团(02858)首次公开发售中的股份,据配售代理所告知,华金未获分配任何获配股份
因為入飛國際配售, 但帳薄管理人唔分貨比佢。
刪除國際配售不同公開發售, 沒有任何的分配準則而言。
謝謝偉哥的解釋,長知識了。
刪除