這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...
極之同意,簡直不知這個是甚麼世界,3399實力都不及這隻殼。
3399不是質素不及708,而是升幅不及708。
當初08年708上市已經有人預咗係做殼,仲話建議認購,可能有驚喜............
真係血都嘔出黎, 哈哈 感覺又重回那時 241 和 1060 的時候
更嘔血的是老實商人控股的5間上市公司,我買了其二,偏偏買不中708......
之前708走太快昨晚留意到雅天妮的公告,唔係太明,冇買,結果今日做咗升幅第一
隻2982係唔係又炒賣殼,呢排d細股好癲
作者已經移除這則留言。
567@0.52又食了,今次14%。
竟然炒到0.59!
多謝tk師兄!今次平均價0.46入,0.53走。雖然今次時間較長,但有糊食都開心。
212南洋集團又有追隨者急住入貨。
入齊貨就可吹雞 !
有冇師兄知點解240咁升法?
-- 閒話滬港通faistock20022014年11月14日 上午11:30感覺240就快爆,睇下幾時踢了0.3個盤!!呢位師兄真係夠堅~~~
犀利,高人........
我之前都說faistock兄是異動股之王。
240 升值,小注買610
即彈...
687的黑石來頭夠勁,又有中投背景,可惜不在滬港通名單上暫時無人炒
今日687有比較大沽壓,可能有人收到風今日出業績無乜新消息。又要等了!
土豪看準香港沒有停版制,可以大炒特炒,大量跟風散户,身手不好的可以永世不能番身!
老實商人+土豪,兩個食人唔吐骨的合作炮製了一場好戲。老實商人今個月只是靠491, 708都執唔少,希望也有閒錢關照下系內其它股。
708@2.2,由高位下跌over 40%,又不知多小散户被困了,千萬不要搏反彈,出個通告說交易取消,跌穿$1也可以!
今日d細股真係超癲,唔知咩日子
240點睇嫁,好勁尋日成交都平時一樣咁少,今日爆左上去
現在大戶、散戶炒賣之道是有異動就唔理三七廿一,追左貨再講......所以如果大家有些資金的話,肯帶頭掃高一些疑似殼股,大把人跟掃。
240好勁,0.46已掃入3注,0.55已放,無野好玩,惟有玩即炒。
所以呢D股仔一有異動,很多人都會坐下順風車,幫手炒上。只是好像音樂椅遊戲,音樂一停仍持有的就變左接火棒。fai兄就厲害,音樂未響起已預告。
回報看似好吸引, 咁風險呢? 中途停牌配股會唔會high野架?有冇師兄有統計過依D爆上股,之後升跌既probability同% 呀?
240好癲,我追610都心安理得少少
另外,如果大家對依D異動股有興趣,可以留意discuss.com 既細價股帖。果度有一堆炒家聚首
買賣什麼股都有風險的,最重要是懂得分析風險與回報,正如炒新股在我角度而言,雖然偶有失手,但整體而言是必賺的;炒賣殼股也是,有經驗的自會懂得趨吉避凶及風險管理,不是每隻市值細過5億的都值得炒。
偉哥同各位有無研究 8336, 8216?
創業板股我比較少留意,看看有沒有其他網友可以提供意見。
1148等待低位中,不知今天有機會嗎?
403 破一年新高,賣殼?1173有異動-炒業績。
889也異動....
385也異動
385一個星期前撈的貨,賺10個位收工。咁都有15%了。
385感覺是在熱身,近兩個月在0.7打底,成交少,有機會大成交上破9月高位。
385我感覺不似會賣殼,故以基本因素計,我給予的合理估值只是值0.75左右。
320 睇黎都想爆.........
385也來料。
1037今早郁一郁又被人壓返落來,近排明顯是0.8樓下有人撐,0.8以上就力壓。
675 也不甘落後。
反而156,361,280無咩郁...
哈哈,可能轉個頭就有勇士帶頭掃.....
偉哥陣間睇你頭...
哈哈,你太睇得起我。
240上左差唔多成倍,fai師兄今次fatfat喇
1189也不甘寂寞, 蠢蠢欲動。隻隻大升股、異動股都炒賣殼概念,仲邊有人玩價值股,唉!
手上組合所謂的價值股只係龜速前進 !
今年的價值股有龜速前進,都好過飛流直下三千尺。
外母前日早上不聽我說一開市沽388獲利,現在股價返"家鄉",兩晚都睡不著。佢睇報紙專欄個個都唱不問價追入388,心雄想等200元以上才沽,悔不當初。
老人家為了呢d事,影響身心健康就唔值得 !
佢炒股就係咁,有貨在手就心掛掛,冇貨在手又手閒........叫佢唔好炒股,佢又話生活冇寄托。
偉哥, 比佢炒下D悶股, 可能會好D.
佢專炒內銀股及小量藍籌股.......又間中跟報紙專欄買大陸股。前幾日隻復星9元左右,佢見有個財經專欄叫股佬的係9元多已買入等滬港通開通,佢又話低過人地買有著數,所以9元追入等大炒.......差些變炒芥蘭。
係咪都應該要走呢,穿埋買入價更加失眠
很難的,叫佢平手離場,轉頭大反彈佢會怨足幾日的。
所以除非比較有信心,不然我都不會給她太多投資建議,費事傷和氣。佢都知道我專炒細價股,但又唔敢跟我買,所以簡單一些開了個戶口入了一筆錢,交比我全權打理。
有道理...哈哈,過來人
I know your feeling Bro
似乎知音不少。
經常遇類似情況,仲激氣都有
不過自己都唔係話全對就真
極似我老豆,哈哈。
不能持續的就不值得追求, 再者, 此舉有如賭博, 水能載舟。
炒殼股的心態正如創投基金一樣,買10隻潛在殼股,當中有5隻輸3-4成都唔緊要,有2、3隻跑出賺返1、2倍就乜都夠本。很難怪散戶前撲後繼炒殼股,只要這方法証實有利可圖就肯定會吸引很多資金去炒作。到有一日殼股難炒,資金自然回歸價值股。
偉哥, 咁樣投資需要好多資金先得.
唔需要好多資金。假設有30萬元,搵十隻疑似殼股買,每隻買3萬元都可以做到一個殼股組合。
直至目前為止,炒殼股同異動股,只要基本功唔太差,整體平均必定大賺
361韋伯近日都頻頻入貨......佢都係炒緊波幅,1.1元或以下買貨,接近1.2元又沽貨,見佢都賺左幾轉。
連以價值投資小型股聞名的WEBB都好似我地散戶一樣炒波幅,死唔死?
610跟240破頂,安心持有,0.4PB未到,有賣殼概念
610不似會賣殼。
我都忍不住買隻疑似殼股坐下,0.29買咗風水佬。
tkchan 兄:請問風水佬即係邊隻?謝謝!
我估師兄講緊#802
很明顯的。
我聽聞呢隻係老千股黎....................
謝謝 Kam Hung Pang, 偉哥及股怪人各位。
賣240走
1148破底
1048,240都係d幾億市值既殼股被瘋狂炒上,兩間公司都公告不悉大升原因
eprint@1884 唔知公佈業績後會不會跌穿 $9 呢?
股價似乎已反映了業績。以基本因素而言,有機會跌至0.8元左右才有值博率;炒賣殼除外。
701 下午後發先至。
炒分拆?
分拆制漆,其它賣殼。似乎1173亦有機會,盈喜,拆化妝品業務...
偉哥,想向你請教對楓葉和東瀛遊IPO的看法?我自己應該會抽楓葉,概念比較特別和有三個cornerstone,雖然估值比較高,但感覺有點像去年的1515。
保薦人非常唔得.
我都想知偉哥點睇楓葉丫!我知之前有人話偉哥乜乜乜,可唔可以唔好理佢,因我好想知偉哥如何分析!!╮(╯▽╰)╭
我覺得它像#699.而家還有人說它上限定價的話, 成100倍PE, 超級貴咁話.
我反而對遲d中廣核IPO有興趣d
中廣核必抽
新股除非有充足信心的,不然我不會再事先提供意見了,很抱歉。無謂再做一些吃力不討好的事。
偉哥的意願係第一,因為分享意見的是偉哥,無論如何,都尊重你的決定和自由
http://xueqiu.com/8301293543/33083102雪球網友對楓葉的估值
輸打嬴要, 單單打打, 網上討論區日日都係咁, 偉哥不用太上心吧
偉哥點睇隻264, 近排個老細8毫子都增持
我覺得最終賣殼的機會頗大,但大股東似乎想再增持多些才賣殼,以期達致最大的利益,所以賣殼應該不會短期內成事,有排等。如果想佢早D賣殼的話,可能小股東低調一些,等股價回落,比大股東買多些貨,應該可以加速賣殼的。
其實偉哥可不可以分析楓葉教育?好多人都話貴,但現在孖展配售反應一般,未必會上限定價,咁樣其實有so喎。
燕,歸來吧!無謂讓別有用心的劣幣驅逐良幣。自由社會有不同想法正常,投資者亦需承擔其投資風險。
楓葉有d似鳳凰醫療/神州租車,個個都話貴,唔敢抽,其實我最驚係保薦人(法巴)
偉哥向來分析IPO俾人參考都有標明風險,某d人無理取鬧真係唔駛理,因為宜家好多人思想唔健全,我之前係其他地方都俾網友誤會同侮辱,但我根本冇放在心上,因為係對方唔合理當今社會,將好野分享俾人預咗會被攻擊或者偉哥再分享IPO分析時,可以重點說明有多少把握和風險如何,至於雞蛋裡挑骨頭,若非有必要澄清的情況,無視即可
非常讚同!!敬請偉哥賜教!!\(^o^)/
非常讚同
Totally agree!
十分認同!
往日炒上落炒得不亦樂乎的336,應該可以洗脫老千股嫌疑......中期派息率100%,明天升幾多?
派息咁誇張,明天升兩成也不奇,偉哥好似早已出晒貨?
偉哥,请问隻1019 ,有何看法?基本面唔错,估值吸引。
業績前買左少少
336我5元沽清, 前排跌到5元邊仲諗住平手入返,但差些少才到價。1019我冇留意,不過如此低估值都仲要批股集資,自己有些少保留.
基金大手入497,跟風入左啲坐吓
力寶系與潛在買方終止磋商
去返起步點,0.3
咁隻655都無運行?
應該都無,睇下守唔守得過仲好。有心要賣的,实賣得成。但現在賣殼的何其多,要賣都唔会係近期。
156 ....sosad....現家真係睇下佢係唔係有心想賣,,,,
佢應該有心賣的,不過可能叫價比較貴。隻711都要以NAV 折讓15%賣,可能156未必肯賤價賣。
力寶系中156 pb計不吸引,跌多一半先睇齊655
偉哥,156損失 25%,怎麽辦? 一點主意都無。你都賣掉了麽?
炒賣殼一向如此,要有賣殼失敗的心理準備,並以注碼控制風險。每人情況不一,我也不會提供買賣建議,你要自行決定止蝕與否。我自己仍持有。
聼網友傳聞此次終止協商,是因為有人出價更高。您聽到這個消息沒有?這樣來看,估計多久又會發公告開始收購協商。我想賣總是个趨勢。
呢個機會不大.......因為洽商不是獨家的,可以同時有多過一個買家洽商的。
例如280就同時有多過一個買家洽商不過直覺上覺得遲d156會再有洽商,宜家哩個出唔到滿意價,大股東可以再搵人傾
不要灰心,淡定是金,只要有心,便能翻身.......昔日的557 在它的劣勢時,最后也能給我獲利....但當然是有思想準的好醜注碼
687中期業績唔錯,每股盈利21.18港仙(去年10.46港仙),中期息5港仙(去年無)。http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2014/1119/LTN20141119713_C.pdf
唉, 黑石咁耐都冇動作, 隨時投機變投資。好在業績不差, 派息也算豪爽。
不是要2年才可注資嗎? 現在最多只可以改名.
不一定要注資的,可以用現有資金發展新項目。687目前手持淨現金接近10億,如果加埋融資,可以做好多項目的,但黑石入主後一直沒有任何動靜,有些奇怪。
万科探索养老物流:遵循PIE模型 将引入KKR黑石黑石係中國有動作,只不過不用687,會否將來用作注資??http://company.chinaventure.com.cn/14/21/14138548363.shtml
其實黑石在國內一直都有新項目,但目前仍未用到687,唔知有乜打算。
黑石超1亿美元投资国内骨科医疗器械商欣荣博尔特如果將來注入這些資產就發達啦
殼股何其多又一隻熱炒364, 自問身手遲鈍都係買花生等睇.
力寶(00226.HK)終止洽售力寶華潤(00156.HK) !!
0.29入多注156
今朝ao止蝕哂,剛剛0.29買返,上返ao附近會睇位賣
Gd
Set左$0.31沽完成,計埋數輸小小,等有冇機會低d再買黎长坐等再賣盤。。。,另$3.71入左第一注1148,3399睇黎冇得再加倉的機會啦,要上就一路向北,gogogo :)
(笑語)拍劇集是長期戰事、不是幾套樣板就是神級、是tv業救世主、擦鞋到王先生飄飄然、用130萬拍攝45分鐘的一集、真笑住來蝕!一天裏要制作起碼6小時新制作、長年累月地做!可以保持全部制作超同行嗎?羅馬不是即時建成、有些港人已醉在夢鄉!得30億不能打長久戰的。提議支持王生港人、齊入市掃高1137股票、王生再1股供100股、每股供100元。港視才財雄勢大。港人才真正是支持者。
3399睇來又要上路了
"上路' ? 開車先係。
早2日諗住5.5 增持, 冇機會了..也好!
哈哈,要上路就大吉利是。
156幾個月前Sky Sir在蘋果財經推介@0.40至0.41 今日裂口下跌也不算意外,此人誠信有問題曾被證監釘咗牌,因他之前買重貨後推介,再搵佢老婆戶口沽貨,話忘記申報。
NG WAI SIR ,你仲會走番黎啊?其實你想講咩?講野又沒咩建設性,賣盤有成交都有失敗.你想講咩野,不如拎D 實質野出黎講,事後指指點點有咩意思?我相信這裡大部份BLOG 友都唔想聽這樣沒建設性的說話.
Zeta 兄,不能同意更多,嘿嘿。。。
佢就係講156會私有化,咁容易贃錢仲邊有人捱?我只不過希望大家小心。
無意冒犯, 不過你每次提大家小心都係事後講, 作用很有限, 網友都會覺得你"事後孔明"或"抽水"會否考慮一下更早公開你的高見?
現在小心也太遲了吧?有心叫人小心,怕只是早一天,结果也很不同。
你覺得偉哥幫唔到你,你咪唔好睇,咪係度扮野,影響人心情啦,股神都做唔到百發百中啦,我本身已好欣賞偉哥,現在見佢仲對你處處忍讓,你股品人品都比唔上佢!!!
我都認唔住講兩句.事實上, 至現在, 今日156跌11.6%, 但3399升7.4%. 前者偉哥只有約兩注, 後者偉哥超級重注. 我兩者都有跟偉哥買, 比例上亦差不多, 結果如何? 非常清楚. 我今天3399賺的是156損失的4倍, 我估偉哥更多. 但Ng Wai 兄你只是借外面財演所謂的"推介"成績係呢度咁講, 或多或少都有影射成份, 但3399你又不提, 好難令人覺得你不是挑釁. 如你是無心之失, 希望你想清潔, 如是有心, 我都不值得花時間打咁多字.
大家不要再中圈吐啦, 越講佢就越開心, 偉哥大量不 blacklist佢已好俾面, 看得耐的綱友都知道佢為人,冇得救.
3399 ,偉哥之選好酒,常謝在心在口,我的短中長游走心態,今又來到關口透完氣又再向北走,早前及時上車隨勢走,短食多次獲利早嚐一大桶好酒難分難捨又望長久,步步為營大市氣氛怕來壞好酒,陰晴圓缺試耐力持久又來思想爭扎再添油,萬里無雲怕它不回首,唯有短食多少也把留它在手.
半日成交接近1百萬股,以佢來說算係多。又向目標行近一步。當初出調研報告時寫目標價7元,要升差唔多5成,好似遙不可及;行下行下,現在距離目標價只剩下一大步,升多15%就到中線目標價。
今日156又跌返落0.31元,即是公佈洽商賣盤時的價位,也相信不少網友與我一樣坐緊艇。借此機會,我再重覆一次,自己只是散戶一名,並不是什麼專業人士,有輸有贏,做不到百戰百勝;買賣也是根據自己的分析為主,也因此我只是與各位分享我的買賣及看法,但不會推介任何股票或提供任何買賣建議,各位如要跟隨的,請自己衡量風險。
大家明白的,利申坐艇中
如果做到百戰百勝,, 就做到股神啦... D人下下都輸打贏要,...想點丫...一早話明玩殼股係小注! support wai gor!
支持偉哥 投資係自己gei事風險自己承擔
支持!
支持偉哥,謝謝分享
SUPPORT!
支持!!!永遠追隨偉哥!!!!(唔好怪我講得嘔心....)
sure support!
Support,大家同坐一條船,等船再漲。
6118 穿左招股價
偉哥, 你冇需費神去介意呢d野. 而家既人你做咩都鐘意話下你. 跟你搵到食既, 又話你唔知係咩地方到羅到好處放風叫人跟, 搵唔到食既又話你仲咩好話入呢隻之類. 做咩野都會比人講.如果要介意既真係唔得了. 自己都會好傷神. 講真, 呢6個月我睇既你既blog,我真係獲益唔小.你同其他高手係呢度交流意見令我真係學到好多野. 衷心希望見到你愉快心情啦.
偉哥,咪理小人,永遠支持你
睇好6118先破而後立,我3.2x入的,未驚過
新股上市初期炒供求為主,而莊家要收貨也肯定想越收越低......正如我上年底最遺憾的1345,最終都是兩度抵受不住壓力沽出止蝕,當時曾低至3元,止蝕後是覺得自己的決定完全正確.....錯就錯在沒有作第3次嘗試。所以控制注碼很重要,既然都穿了招股價,隨時還有更低價,要買也要細細注慢慢來。
等待機會跌穿3元後入貨
偉哥, 6118這間公司的亮點係D乜? 有甚麼吸引力呢? Thanks
跟大隊3元入番D先^^
成日都講,注碼控制風險,最緊要坐是坐得舒服,無影響心倩。成日搞到心掛掛。影響正常生活。咁就唔好。原因一係太重貨,一係唔識合投資股票。
3元加了半注
2.95 跟大隊
3.00 入了注 , 跟大隊
3399不知有什麼消息......但呢種升法又很明顯是春江鴨所為。
好想走一注先,,再低位入返...但又怕佢一飛沖天
過往幾次都係標高然后跌返幾曰.....
我貨少,唔敢賣。怕身手唔好,唔夠快,一去無回頭
先多謝偉哥咁多年來勤力無私分享,大家心照不宣啦。剛剛按摩回家途中睇見3399咁升法由心笑出,可幸先前買回6.05沽出的還加大咗注碼,再謝。
我上周6.03走咗一注,前幾日排返都買唔到,唔敢再走了。
Support ~ 偉哥! :D
放左一半3399了,等佢回先入再返
725 原來又已炒一轉,走寶
1317 1. 輝立孖展急升一倍2. http://xueqiu.com/8301293543/33083102加上雪球DCF估值,中下限訂價有水位3. 基礎投資者粒粒皆星Edmond de Rothschild Asset Management(France)認購2550萬股;國際金融公司認購2550萬股;新華資產管理及新華人壽保險(01336)分別持有60%及40%股權的新華資產(香港)認購2550萬股。4. 概念獨特,有699影子已大手入孖展
不同之處, 是699國際配售爆到七彩. 根據昨天的新聞,1317國際配售只是超額4至5倍. 今天找不到update.....
油價急跌有利3399盈利,又或者又有大收購客運站。
我都買了200K股孖展, 聽講不會係中下位定價
1148 跌得又急又快,似未穩,仍未入,等待中。偉哥點看1148. 現時我集中精神6118先。
6118仲未入夠, 再跌再買.....
3399, 1225, 687, all rose by 6-8% above today
哈哈, 3399, 687原本想起雙飛可惜年紀大打消念頭食花生.
注意:只有此網誌的成員可以留言。
極之同意,簡直不知這個是甚麼世界,3399實力都不及這隻殼。
回覆刪除3399不是質素不及708,而是升幅不及708。
刪除當初08年708上市已經有人預咗係做殼,仲話建議認購,可能有驚喜............
刪除真係血都嘔出黎, 哈哈
回覆刪除感覺又重回那時 241 和 1060 的時候
更嘔血的是老實商人控股的5間上市公司,我買了其二,偏偏買不中708......
回覆刪除之前708走太快
回覆刪除昨晚留意到雅天妮的公告,唔係太明,冇買,結果今日做咗升幅第一
隻2982係唔係又炒賣殼,呢排d細股好癲
回覆刪除作者已經移除這則留言。
刪除567@0.52又食了,今次14%。
回覆刪除竟然炒到0.59!
刪除多謝tk師兄!今次平均價0.46入,0.53走。雖然今次時間較長,但有糊食都開心。
刪除212南洋集團又有追隨者急住入貨。
回覆刪除入齊貨就可吹雞 !
刪除有冇師兄知點解240咁升法?
回覆刪除-- 閒話滬港通
刪除faistock20022014年11月14日 上午11:30
感覺240就快爆,睇下幾時踢了0.3個盤!!
呢位師兄真係夠堅~~~
犀利,高人........
刪除我之前都說faistock兄是異動股之王。
刪除240 升值,小注買610
刪除即彈...
刪除687的黑石來頭夠勁,又有中投背景,可惜不在滬港通名單上
回覆刪除暫時無人炒
今日687有比較大沽壓,可能有人收到風今日出業績無乜新消息。又要等了!
刪除土豪看準香港沒有停版制,可以大炒特炒,大量跟風散户,身手不好的可以永世不能番身!
回覆刪除老實商人+土豪,兩個食人唔吐骨的合作炮製了一場好戲。
刪除老實商人今個月只是靠491, 708都執唔少,希望也有閒錢關照下系內其它股。
708@2.2,由高位下跌over 40%,又不知多小散户被困了,千萬不要搏反彈,出個通告說交易取消,跌穿$1也可以!
刪除今日d細股真係超癲,唔知咩日子
回覆刪除240點睇嫁,好勁
回覆刪除尋日成交都平時一樣咁少,今日爆左上去
現在大戶、散戶炒賣之道是有異動就唔理三七廿一,追左貨再講......所以如果大家有些資金的話,肯帶頭掃高一些疑似殼股,大把人跟掃。
刪除240好勁,0.46已掃入3注,0.55已放,無野好玩,惟有玩即炒。
刪除所以呢D股仔一有異動,很多人都會坐下順風車,幫手炒上。
刪除只是好像音樂椅遊戲,音樂一停仍持有的就變左接火棒。
fai兄就厲害,音樂未響起已預告。
回報看似好吸引, 咁風險呢?
刪除中途停牌配股會唔會high野架?
有冇師兄有統計過依D爆上股,之後升跌既probability同% 呀?
240好癲,我追610都心安理得少少
刪除另外,如果大家對依D異動股有興趣,可以留意discuss.com 既細價股帖。果度有一堆炒家聚首
刪除買賣什麼股都有風險的,最重要是懂得分析風險與回報,正如炒新股在我角度而言,雖然偶有失手,但整體而言是必賺的;炒賣殼股也是,有經驗的自會懂得趨吉避凶及風險管理,不是每隻市值細過5億的都值得炒。
刪除偉哥同各位有無研究 8336, 8216?
回覆刪除創業板股我比較少留意,看看有沒有其他網友可以提供意見。
刪除1148等待低位中,不知今天有機會嗎?
回覆刪除403 破一年新高,賣殼?1173有異動-炒業績。
回覆刪除889也異動....
刪除385也異動
刪除385一個星期前撈的貨,賺10個位收工。
刪除咁都有15%了。
385感覺是在熱身,近兩個月在0.7打底,成交少,有機會大成交上破9月高位。
刪除385我感覺不似會賣殼,故以基本因素計,我給予的合理估值只是值0.75左右。
刪除320 睇黎都想爆.........
回覆刪除385也來料。
回覆刪除1037今早郁一郁又被人壓返落來,近排明顯是0.8樓下有人撐,0.8以上就力壓。
回覆刪除675 也不甘落後。
回覆刪除反而156,361,280無咩郁...
回覆刪除哈哈,可能轉個頭就有勇士帶頭掃.....
刪除偉哥陣間睇你頭...
刪除哈哈,你太睇得起我。
刪除240上左差唔多成倍,fai師兄今次fatfat喇
回覆刪除1189也不甘寂寞, 蠢蠢欲動。
回覆刪除隻隻大升股、異動股都炒賣殼概念,仲邊有人玩價值股,唉!
手上組合所謂的價值股只係龜速前進 !
刪除今年的價值股有龜速前進,都好過飛流直下三千尺。
刪除外母前日早上不聽我說一開市沽388獲利,現在股價返"家鄉",兩晚都睡不著。
回覆刪除佢睇報紙專欄個個都唱不問價追入388,心雄想等200元以上才沽,悔不當初。
老人家為了呢d事,影響身心健康就唔值得 !
刪除佢炒股就係咁,有貨在手就心掛掛,冇貨在手又手閒........叫佢唔好炒股,佢又話生活冇寄托。
刪除偉哥, 比佢炒下D悶股, 可能會好D.
刪除佢專炒內銀股及小量藍籌股.......又間中跟報紙專欄買大陸股。前幾日隻復星9元左右,佢見有個財經專欄叫股佬的係9元多已買入等滬港通開通,佢又話低過人地買有著數,所以9元追入等大炒.......差些變炒芥蘭。
刪除係咪都應該要走呢,穿埋買入價更加失眠
刪除很難的,叫佢平手離場,轉頭大反彈佢會怨足幾日的。
刪除所以除非比較有信心,不然我都不會給她太多投資建議,費事傷和氣。
刪除佢都知道我專炒細價股,但又唔敢跟我買,所以簡單一些開了個戶口入了一筆錢,交比我全權打理。
有道理...哈哈,過來人
刪除I know your feeling Bro
刪除似乎知音不少。
刪除經常遇類似情況,仲激氣都有
刪除不過自己都唔係話全對就真
刪除極似我老豆,哈哈。
刪除不能持續的就不值得追求, 再者, 此舉有如賭博, 水能載舟。
回覆刪除炒殼股的心態正如創投基金一樣,買10隻潛在殼股,當中有5隻輸3-4成都唔緊要,有2、3隻跑出賺返1、2倍就乜都夠本。
刪除很難怪散戶前撲後繼炒殼股,只要這方法証實有利可圖就肯定會吸引很多資金去炒作。到有一日殼股難炒,資金自然回歸價值股。
偉哥, 咁樣投資需要好多資金先得.
刪除唔需要好多資金。假設有30萬元,搵十隻疑似殼股買,每隻買3萬元都可以做到一個殼股組合。
刪除直至目前為止,炒殼股同異動股,只要基本功唔太差,整體平均必定大賺
刪除361韋伯近日都頻頻入貨......佢都係炒緊波幅,1.1元或以下買貨,接近1.2元又沽貨,見佢都賺左幾轉。
回覆刪除連以價值投資小型股聞名的WEBB都好似我地散戶一樣炒波幅,死唔死?
刪除610跟240破頂,安心持有,0.4PB未到,有賣殼概念
回覆刪除610不似會賣殼。
刪除我都忍不住買隻疑似殼股坐下,0.29買咗風水佬。
回覆刪除tkchan 兄:
刪除請問風水佬即係邊隻?謝謝!
我估師兄講緊#802
刪除很明顯的。
刪除我聽聞呢隻係老千股黎....................
刪除謝謝 Kam Hung Pang, 偉哥及股怪人各位。
刪除賣240走
回覆刪除1148破底
回覆刪除1048,240都係d幾億市值既殼股被瘋狂炒上,兩間公司都公告不悉大升原因
回覆刪除eprint@1884 唔知公佈業績後會不會跌穿 $9 呢?
回覆刪除股價似乎已反映了業績。
刪除以基本因素而言,有機會跌至0.8元左右才有值博率;炒賣殼除外。
701 下午後發先至。
回覆刪除炒分拆?
刪除分拆制漆,其它賣殼。似乎1173亦有機會,盈喜,拆化妝品業務...
刪除偉哥,想向你請教對楓葉和東瀛遊IPO的看法?我自己應該會抽楓葉,概念比較特別和有三個cornerstone,雖然估值比較高,但感覺有點像去年的1515。
回覆刪除保薦人非常唔得.
刪除我都想知偉哥點睇楓葉丫!我知之前有人話偉哥乜乜乜,可唔可以唔好理佢,因我好想知偉哥如何分析!!╮(╯▽╰)╭
刪除我覺得它像#699.
刪除而家還有人說它上限定價的話, 成100倍PE, 超級貴咁話.
我反而對遲d中廣核IPO有興趣d
刪除中廣核必抽
刪除新股除非有充足信心的,不然我不會再事先提供意見了,很抱歉。
刪除無謂再做一些吃力不討好的事。
偉哥的意願係第一,因為分享意見的是偉哥,無論如何,都尊重你的決定和自由
刪除http://xueqiu.com/8301293543/33083102
刪除雪球網友對楓葉的估值
輸打嬴要, 單單打打, 網上討論區日日都係咁, 偉哥不用太上心吧
刪除偉哥點睇隻264, 近排個老細8毫子都增持
回覆刪除我覺得最終賣殼的機會頗大,但大股東似乎想再增持多些才賣殼,以期達致最大的利益,所以賣殼應該不會短期內成事,有排等。
刪除如果想佢早D賣殼的話,可能小股東低調一些,等股價回落,比大股東買多些貨,應該可以加速賣殼的。
其實偉哥可不可以分析楓葉教育?好多人都話貴,但現在孖展配售反應一般,未必會上限定價,咁樣其實有so喎。
回覆刪除燕,歸來吧!
刪除無謂讓別有用心的劣幣驅逐良幣。自由社會有不同想法正常,投資者亦需承擔其投資風險。
楓葉有d似鳳凰醫療/神州租車,個個都話貴,唔敢抽,其實我最驚係保薦人(法巴)
回覆刪除偉哥向來分析IPO俾人參考都有標明風險,某d人無理取鬧真係唔駛理,因為宜家好多人思想唔健全,我之前係其他地方都俾網友誤會同侮辱,但我根本冇放在心上,因為係對方唔合理
回覆刪除當今社會,將好野分享俾人預咗會被攻擊
或者偉哥再分享IPO分析時,可以重點說明有多少把握和風險如何,至於雞蛋裡挑骨頭,若非有必要澄清的情況,無視即可
非常讚同!!敬請偉哥賜教!!\(^o^)/
刪除非常讚同
刪除Totally agree!
刪除十分認同!
刪除往日炒上落炒得不亦樂乎的336,應該可以洗脫老千股嫌疑......
回覆刪除中期派息率100%,明天升幾多?
派息咁誇張,明天升兩成也不奇,偉哥好似早已出晒貨?
刪除作者已經移除這則留言。
刪除偉哥,请问隻1019 ,有何看法?
刪除基本面唔错,估值吸引。
業績前買左少少
刪除336我5元沽清, 前排跌到5元邊仲諗住平手入返,但差些少才到價。
刪除1019我冇留意,不過如此低估值都仲要批股集資,自己有些少保留.
基金大手入497,跟風入左啲坐吓
回覆刪除力寶系與潛在買方終止磋商
回覆刪除去返起步點,0.3
刪除咁隻655都無運行?
刪除應該都無,睇下守唔守得過仲好。
刪除有心要賣的,实賣得成。
但現在賣殼的何其多,要賣都唔会係近期。
156 ....sosad....現家真係睇下佢係唔係有心想賣,,,,
刪除佢應該有心賣的,不過可能叫價比較貴。
刪除隻711都要以NAV 折讓15%賣,可能156未必肯賤價賣。
力寶系中156 pb計不吸引,跌多一半先睇齊655
刪除偉哥,156損失 25%,怎麽辦? 一點主意都無。
刪除你都賣掉了麽?
炒賣殼一向如此,要有賣殼失敗的心理準備,並以注碼控制風險。
刪除每人情況不一,我也不會提供買賣建議,你要自行決定止蝕與否。
我自己仍持有。
聼網友傳聞此次終止協商,是因為有人出價更高。您聽到這個消息沒有?這樣來看,估計多久又會發公告開始收購協商。我想賣總是个趨勢。
刪除呢個機會不大.......因為洽商不是獨家的,可以同時有多過一個買家洽商的。
刪除例如280就同時有多過一個買家洽商
刪除不過直覺上覺得遲d156會再有洽商,宜家哩個出唔到滿意價,大股東可以再搵人傾
不要灰心,淡定是金,只要有心,便能翻身.......
刪除昔日的557 在它的劣勢時,最后也能給我獲利....但當然是有思想準的好醜注碼
687中期業績唔錯,每股盈利21.18港仙(去年10.46港仙),中期息5港仙(去年無)。
回覆刪除http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2014/1119/LTN20141119713_C.pdf
唉, 黑石咁耐都冇動作, 隨時投機變投資。
刪除好在業績不差, 派息也算豪爽。
不是要2年才可注資嗎? 現在最多只可以改名.
刪除不一定要注資的,可以用現有資金發展新項目。
刪除687目前手持淨現金接近10億,如果加埋融資,可以做好多項目的,但黑石入主後一直沒有任何動靜,有些奇怪。
万科探索养老物流:遵循PIE模型 将引入KKR黑石
刪除黑石係中國有動作,只不過不用687,會否將來用作注資??
http://company.chinaventure.com.cn/14/21/14138548363.shtml
其實黑石在國內一直都有新項目,但目前仍未用到687,唔知有乜打算。
刪除黑石超1亿美元投资国内骨科医疗器械商欣荣博尔特
刪除如果將來注入這些資產就發達啦
作者已經移除這則留言。
回覆刪除殼股何其多又一隻熱炒364, 自問身手遲鈍都係買花生等睇.
回覆刪除力寶(00226.HK)終止洽售力寶華潤(00156.HK) !!
回覆刪除0.29入多注156
回覆刪除今朝ao止蝕哂,剛剛0.29買返,上返ao附近會睇位賣
刪除Gd
刪除Set左$0.31沽完成,計埋數輸小小,等有冇機會低d再買黎长坐等再賣盤。。。,另$3.71入左第一注1148,3399睇黎冇得再加倉的機會啦,要上就一路向北,gogogo :)
刪除(笑語)
回覆刪除拍劇集是長期戰事、不是幾套樣板就是神級、是tv業救世主、擦鞋到王先生飄飄然、用130萬拍攝45分鐘的一集、真笑住來蝕!一天裏要制作起碼6小時新制作、長年累月地做!可以保持全部制作超同行嗎?羅馬不是即時建成、有些港人已醉在夢鄉!得30億不能打長久戰的。提議支持王生港人、齊入市掃高1137股票、王生再1股供100股、每股供100元。港視才財雄勢大。港人才真正是支持者。
3399睇來又要上路了
回覆刪除"上路' ?
刪除開車先係。
早2日諗住5.5 增持, 冇機會了..也好!
刪除哈哈,要上路就大吉利是。
回覆刪除156幾個月前Sky Sir在蘋果財經推介@0.40至0.41 今日裂口下跌也不算意外,此人誠信有問題曾被證監釘咗牌,因他之前買重貨後推介,再搵佢老婆戶口沽貨,話忘記申報。
回覆刪除NG WAI SIR ,你仲會走番黎啊?其實你想講咩?講野又沒咩建設性,賣盤有成交都有失敗.你想講咩野,不如拎D 實質野出黎講,事後指指點點有咩意思?我相信這裡大部份BLOG 友都唔想聽這樣沒建設性的說話.
刪除Zeta 兄,不能同意更多,嘿嘿。。。
刪除佢就係講156會私有化,咁容易贃錢仲邊有人捱?我只不過希望大家小心。
回覆刪除無意冒犯,
刪除不過你每次提大家小心都係事後講,
作用很有限,
網友都會覺得你"事後孔明"或"抽水"
會否考慮一下更早公開你的高見?
現在小心也太遲了吧?
刪除有心叫人小心,怕只是早一天,结果也很不同。
你覺得偉哥幫唔到你,你咪唔好睇,咪係度扮野,影響人心情啦,股神都做唔到百發百中啦,我本身已好欣賞偉哥,現在見佢仲對你處處忍讓,你股品人品都比唔上佢!!!
刪除我都認唔住講兩句.
刪除事實上, 至現在, 今日156跌11.6%, 但3399升7.4%. 前者偉哥只有約兩注, 後者偉哥超級重注.
我兩者都有跟偉哥買, 比例上亦差不多, 結果如何? 非常清楚. 我今天3399賺的是156損失的4倍, 我估偉哥更多.
但Ng Wai 兄你只是借外面財演所謂的"推介"成績係呢度咁講, 或多或少都有影射成份, 但3399你又不提, 好難令人覺得你不是挑釁.
如你是無心之失, 希望你想清潔, 如是有心, 我都不值得花時間打咁多字.
大家不要再中圈吐啦, 越講佢就越開心, 偉哥大量不 blacklist佢已好俾面, 看得耐的綱友都知道佢為人,冇得救.
刪除3399 ,偉哥之選好酒,常謝在心在口,我的短中長游走心態,今又來到關口
回覆刪除透完氣又再向北走,早前及時上車隨勢走,短食多次獲利早嚐一大桶好酒
難分難捨又望長久,步步為營大市氣氛怕來壞好酒,陰晴圓缺試耐力持久
又來思想爭扎再添油,萬里無雲怕它不回首,唯有短食多少也把留它在手.
半日成交接近1百萬股,以佢來說算係多。
刪除又向目標行近一步。
當初出調研報告時寫目標價7元,要升差唔多5成,好似遙不可及;行下行下,現在距離目標價只剩下一大步,升多15%就到中線目標價。
今日156又跌返落0.31元,即是公佈洽商賣盤時的價位,也相信不少網友與我一樣坐緊艇。借此機會,我再重覆一次,自己只是散戶一名,並不是什麼專業人士,有輸有贏,做不到百戰百勝;買賣也是根據自己的分析為主,也因此我只是與各位分享我的買賣及看法,但不會推介任何股票或提供任何買賣建議,各位如要跟隨的,請自己衡量風險。
回覆刪除大家明白的,利申坐艇中
刪除如果做到百戰百勝,, 就做到股神啦... D人下下都輸打贏要,...想點丫...
刪除一早話明玩殼股係小注!
support wai gor!
支持偉哥 投資係自己gei事
刪除風險自己承擔
支持!
刪除支持偉哥,謝謝分享
刪除SUPPORT!
刪除支持!!!
刪除永遠追隨偉哥!!!!(唔好怪我講得嘔心....)
sure support!
刪除Support,大家同坐一條船,等船再漲。
刪除6118 穿左招股價
回覆刪除偉哥, 你冇需費神去介意呢d野. 而家既人你做咩都鐘意話下你. 跟你搵到食既, 又話你唔知係咩地方到羅到好處放風叫人跟, 搵唔到食既又話你仲咩好話入呢隻之類. 做咩野都會比人講.如果要介意既真係唔得了. 自己都會好傷神. 講真, 呢6個月我睇既你既blog,我真係獲益唔小.你同其他高手係呢度交流意見令我真係學到好多野. 衷心希望見到你愉快心情啦.
回覆刪除偉哥,咪理小人,永遠支持你
回覆刪除睇好6118先破而後立,我3.2x入的,未驚過
回覆刪除新股上市初期炒供求為主,而莊家要收貨也肯定想越收越低......正如我上年底最遺憾的1345,最終都是兩度抵受不住壓力沽出止蝕,當時曾低至3元,止蝕後是覺得自己的決定完全正確.....錯就錯在沒有作第3次嘗試。
刪除所以控制注碼很重要,既然都穿了招股價,隨時還有更低價,要買也要細細注慢慢來。
等待機會跌穿3元後入貨
刪除偉哥, 6118這間公司的亮點係D乜? 有甚麼吸引力呢? Thanks
刪除跟大隊3元入番D先^^
刪除成日都講,注碼控制風險,最緊要坐是坐得舒服,無影響心倩。成日搞到心掛掛。影響正常生活。咁就唔好。原因一係太重貨,一係唔識合投資股票。
刪除3元加了半注
刪除2.95 跟大隊
刪除3.00 入了注 , 跟大隊
刪除3399不知有什麼消息......但呢種升法又很明顯是春江鴨所為。
回覆刪除好想走一注先,,再低位入返...但又怕佢一飛沖天
刪除過往幾次都係標高然后跌返幾曰.....
刪除我貨少,唔敢賣。
刪除怕身手唔好,唔夠快,一去無回頭
先多謝偉哥咁多年來勤力無私分享,大家心照不宣啦。剛剛按摩回家途中睇見3399咁升法由心笑出,可幸先前買回6.05沽出的還加大咗注碼,再謝。
刪除我上周6.03走咗一注,前幾日排返都買唔到,唔敢再走了。
刪除Support ~ 偉哥! :D
回覆刪除放左一半3399了,等佢回先入再返
回覆刪除725 原來又已炒一轉,走寶
回覆刪除1317
回覆刪除1. 輝立孖展急升一倍
2. http://xueqiu.com/8301293543/33083102
加上雪球DCF估值,中下限訂價有水位
3. 基礎投資者粒粒皆星
Edmond de Rothschild Asset Management(France)認購2550萬股;國際金融公司認購2550萬股;新華資產管理及新華人壽保險(01336)分別持有60%及40%股權的新華資產(香港)認購2550萬股。
4. 概念獨特,有699影子
已大手入孖展
不同之處, 是699國際配售爆到七彩. 根據昨天的新聞,1317國際配售只是超額4至5倍. 今天找不到update.....
刪除油價急跌有利3399盈利,又或者又有大收購客運站。
刪除我都買了200K股孖展, 聽講不會係中下位定價
刪除1148 跌得又急又快,似未穩,仍未入,等待中。偉哥點看1148. 現時我集中精神6118先。
回覆刪除6118仲未入夠, 再跌再買.....
刪除3399, 1225, 687, all rose by 6-8% above today
回覆刪除哈哈, 3399, 687原本想起雙飛可惜年紀大打消念頭食花生.
回覆刪除