這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...
今早減持了7500股的綠葉@6.9元,尚有1萬股;另減持了13000股的天鴿@6.15元,尚餘13000股。先獲利部份,鎖定利潤。
再減持多3000股綠葉@6.7元,尚餘7000股。
又再減持多3000股天鴿@5.8元,尚餘1萬股。
更正,天鴿第一次不是6.15元沽,是6.1元,打錯。
沽清餘下的綠葉@6.71元,全部套利。
沽清餘下的1萬股天鴿@5.73元,全部套利。遇著跌市,新股表現比自己預期差,唯是次利潤也很可觀。
做陣野返來跌左咁多...唉呀....5.8沽晒了....比想像中既賺少好多. 又遇到跌市.氣氛又吾同晒了.
恒指裂口下跌,真估唔到昨日暗盤形勢大好的新股也短線遭殃了...偉哥轉身快!恭喜各位獲利的網友:)
$6.19沽咗一手,仲有大把未賣,小弟不及偉哥神算矣。
今早改了幾次價先sell到1980...5.84 sell
偉哥早晨我2隻都冇抽,恭喜各位獲利。希望下次可以跟偉哥齊齊揾食。
另外,沽清剩餘的15@0.61。生果報有專欄唱好其有機會賣殼,但我自己覺得機會是微乎其微.......要賣都只會是賣阿仔。等有機會回落至5毫邊再買回。
隻野今天十字星...回多.
1980減13K@6.05.
偉哥會唔會再睇下認購或不認購科通芯城呀?
認購的興趣不大.
就不抽
多謝偉哥!
買入954@1.1
Wai Gor, Will you consider 544 HK as shell 大同集團
沒有跟進544,無法評論。
買入954 @1.11
買入6136 at 3.06
美股已跌破一萬七,港股隨時出現先挫、後揚、再下挫的局面。好倉、淡倉,皆被一網打盡!
我都走曬14.5K @ 6.7 2186, 多謝偉哥. 我會make charity donation as usual.老虎仔
美味爆升級,偉哥冇得執飛鵝牡丹級,獲利快要急牛熊來共舞,錯邊飯撈汁有糊就要食,無奈要心急同志齊獲利,再讚偉哥得
又要工作,今晚再見。
偉哥加油!
早晨,偉哥!#1588 瑞銀幾日來都少量地增持, 唔知它們有什麼目的? 還是溝淡?今次食著片
收乾貨源。
buy 336華寳 @4.49
1588突然抽左上黎,高低位$1
應該差不多貨源歸邊,我仍在等待返家鄉。
隻船560終於開行
可能又炒自貿區概念。
sold all 336 at 4.46, 擔心追跌
對比番1515, 2211 , 綠葉中國既P/E 相對較低, 偉哥會否之後於低位考慮買番? 因為近年資金都熱炒醫藥股定係2013年既盈利大幅上升只係一次性, 到2014未必有番咁多盈利?
除非跌回招股價附近區域,否則暫不考慮買回。大行估2014年盈利會因節省成本而大升。
1330上市不足一個月就發盈警,雖然沒有持股,但看到此情況在港股出現,心中還是有點怒氣,真不知道證監及港交所是否見錢隻眼開隻眼閉。期望能夠繼續在偉哥的討論區中,大家互相幫忙提醒,好讓大家避開這些衰股。
近年港股ipo質素越來越差.招股價既range亦越來越闊,真係要多謝李小加.令散戶越來越難搵食.
1330早己預告今年收入不會好,今天低位都有人維穩,不算太過份;最混帳是434,之前盈警反而發盈喜,這種地雷防不勝防
根據剛出的687通告(http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2014/0709/LTN20140709188_C.pdf)第10頁所說:本公司已向聯交所申請於二零一四年四月二十二日至二零一四年七月二十二日(括首尾兩日)期間暫時豁免嚴格遵守上市規則第8.08(1)(a)條。誠如要約人及本公司刊發之上述聯合公佈所披露,要約人或會採取有關之必要措施復本公司之公眾持股量,以遵守上市規則之適用規定。希望22/7之或之前會得到復牌的好消息。
希望如此。
725呢隻又係升降機.
呢排你做左渣lift佬。
兩日就三十幾樓跳慢啲可能樓底再落十八層, 哈哈.
等緊跌落十九層
出咗lift後唔係等過, 而係行樓梯落再入lift, 哈哈.
黎緊一轉有無機會系同一層齊齊入lift 呢. 呵呵
多謝偉哥! I leaned a lot for you. :)
687 aim to 回購股份. Good news to bro.
期待已久。希望月尾有消息。
今早太忙,諗住6.8賣.....於6.6X時唔小心噤左6.8買,俾佢success 左....x_x" ....之後SET 返6.7走晒佢.......ANYWAY, 多謝偉哥俾信心我去抽!賺到D茶錢....
哈哈,落盤要小心一些,下次未必如此好彩。
偉哥隻156好似有料到,大風大浪都無沽壓,加上現價不吸引下都有表現,擺明收乾,好有機會同南豐買殼有關,
公司都講到明想賣盤或拆骨出售,故此股價企硬可以理解。
偉哥隻30似唔似想賣殼而家先入的話值唔值博THANKS
生果報魏力今日唱好
我都睇到丫話有單DEAL7月17日屆滿
沒有留意此股。
偉哥,再次謝謝1980及2186你的堅持, 讓我有信心繼續認購. 今早太忙, 冇時間買賣,雖然賣不到好價, 但仍有8-10%回報,又派得多, 實際回報非常理想.FYI, 336會係7月15日举行機構投資者电话路演,會講最新的经营情况和行业现状, 之後可能會有異動.以前叫dt, send個幾份報告比你個位.....
謝謝,會密切留意,如有路演的進一步消息,也請告知。
偉哥雖然沽不到好價,但仍賺了不少因股數多,謝謝。
今日好多細股炒味十足, 又是尋殼遊戲.
確實如此,但高追又很容易中伏。
多謝偉哥!
296 好似想郁..haha
之前賭股反彈,佢都無乜點反彈,希望賭股跌也不跟跌太多。
64結好算唔算靚殼?
64我自己沒有研究,無法評論。
昨晚小睡片刻.....睡到5點鐘才醒,球賽大局已定;希望今晚可以準時起到身。
偉哥早晨起床啦,看球賽,不知你知不知醒?
知醒,但看了半場又睡了半場,再睇加時、射12碼。
偉哥點看711賣盤單deal
如果賣得成的話,仍有不少上升空間。問題是賣得成的機會有幾高。
1446開市一定http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=52676714&category_guid=6996647&category=instant&issue=20140709
小弟睇過400 招股書,400表面上業務獨特,增長驚人,有呀厘概念理應有炒上空間。但偉哥話無興趣認購,我想請教究竟是什麼原因?是否我看到的資料是經過化粧的?謝謝
http://xueqiu.com/S/COGO可以参考这里
謝謝!
原來係老千股
我仍未有時間詳看招股書。我自己覺得其業務的毛利率及純利率如此之低,即使其營業額繼續大升,也難以賺取厚利;其次,其營業額基數越來越大,很難寄望年年都如此高增長。這類低毛利率、純利率的公司一向估值不會高。最後,見到公司想開拓其它不相關業務,美其名是開拓新業務,講衰D是不務正業,我自己信心不大。
荷蘭.....12碼輸了..> <雖然成場0;0 打節奏打得好快. ..可惜荷蘭出唔到線.......
我支持的阿根庭勝出。
偉哥你FINAL 又點睇? 仍然支持阿根廷嗎?
是的,支持到底。
同你打對枱買德國2-1捧杯, 嘻嘻.
因為害我荷蘭出局. 我只能支持對家. 德國2:0 ^^derek 兄.~ 同路.xdd
感覺上, 德國比較強. :)
整體及戰術應該好啲, 只怕係太機動化欠缺個人突破. 不過好奇怪足球係團隊合作嘅運動偏偏就出現個人英雄.
我期望阿根庭三箭頭在最後關頭可以發揮本身的實力;如有迪馬利亞復出的話,則陣容更完整,與德軍有得鬥。
1980这种SIZE以及其具备的概念,足够吸引国内资金炒作,应密切注意,所以昨天抛绿叶留天鸽,适时再补仓。
我會等跌穿招股價再考慮。
852突然跌突...低過回購價. 入番d貨做倉底先.
不錯的短打上落價
852今早開市大手沽出2M,嚇到嚇死,公司今日不知會不會出手回購
呢隻完全無段好睇又鬼鼠開始心淡擺埋一邊唔理佢.
早幾日彈過上去,希望公司繼續回購
買入6136@2.86
買入6136@2.79,睇下有冇得快食**
今日你已心想事成了,我亦唔理好醜只要就手按策做自己可量力之事.重新當新股食多轉.............
《愚見》6136似把利刀從高跌下、上面困了很多、以為是短線變長線!又像散band格、會炒返上救人嗎?我就不敢博依隻。
行業發展空間不小,加上也是龍頭之一,如果有機會跌深一些,都可以考慮的。
中滔環保有29倍,6136現約20倍,現有換碼對象空间
6136 大屠殺之短見.....1. 震落黎攞番的散戶貨2.招股價2.8 今日盲婆喂奶格局3. 街貨太多,有心人都未上車,真係要上你想會点呢.4.睇番成個板塊都係佢大出血...5.火中取粟,空中接刀或是風險...但亦有值博機會6.量力做好思想準備,當招股價上下一博定止蝕也不為過7.記住你今轉係入黎炒既....何足懼怕
2.8,已接刀半注。
tkchan, 真係十分好價. 恨死格離
6136 跌幅收窄了
哈, 就快倒升TIM
庄家震完倉就搶貨
師兄好身手, 我前天3.1至3.2放哂D IPO, 希望還機會再接近IPO價回補番多少貨.
Danny兄短評中point!
請問偉哥,新股科通芯城如何?
我自己興趣不大。
我自己講少少.有無得炒我吾講. 我講行業. 我係做電子行業既.電子元器件貿易, 400呢個行業已經過左黃金時期,絕對係水尾. 係80-90年代.大陸未開放, 做電子行業係好易搵錢同好易發達,毛利率係over 100%-200%比比皆是.我2000年入行.剛有internet,大陸資訊人仲未流通,當時毛利率有50%. 中國入世貿之後, 最快死左既就係香港既電子業.大陸開始有自己品牌,自己技術,除左高檔技術佢做吾到(eg電視主芯片,仲係用日本or台灣).低檔野佢都可以做到出來(電容,三極管).加埋太好搵.所以太多人做.令到最近呢一兩年毛利得番5-10%吾夠.仲要放數30-60日. 做貿易係靠拿牌子代理返來壓貨,之後再轉售出去.會有庫存問題,電子元件基本年年都跌價.有跌無升.元器件datecode過左兩年又會變垃圾.discount好大賣都未必有人要.最大既問題係.佢無自己技術.佢都係代理人地牌子做. 我地搵貨吾會去呢d平台搵.會直接打去原廠原牌子代理問. 急貨先會用呢d平台去搵貨.當然價會貴些少. 899 連達都係做電子元件. 但佢有專門既技術.吾容易取締.請前景.差. 加拿大有個叫broker fourm既website.你可以參考下. 人地年費收成萬一年.但佢地post上去既訂單都係真的. 大陸我無study過呢個平台.但阿里巴巴都有呢d平台.訂單好流.好假.小弟文筆吾好,希望表達到想講既野.有電子業問題welcome討論.
謝謝行內人意見,聽完相信大家對此股有更深入的認識,也知道有沒有投資/投機價值。新股有時是可以短暫忽視投資價值,純粹炒供求、貨源歸邊的,當然有概念、有前景的公司會較容易炒作,不然的話就好似賭大細,正如最近一些很少人認購的公司,上市初期都先行炒上散貨。我自己就信心不大,不會認購。
Thanks 偉哥!
我也曾做電子, 完全同意ANDY C兄的見解.
thx andy兄. 對電子行業有多一點認識.
電子業十幾年,見證風光到而家夕陽.收入由高至低.真係好SAD架.火鳥兄轉左咩行. 我都想轉型. 呢個行業完全吾掂.呢幾年好多電子公司都執左.再吾係就合併左. 我地公司睇來都就快.
唉! 我已由2000年轉做IT, 現在已"被退休"了.
科通芯城只是IC TRADING 公司, 假B2B PLATFORM.
確實只是一間做貿易的公司,毛利率及純利率低。
偉哥, 1997 就咁睇股價. 係吾係反映成功機會極大?
折讓不足5%,確實反映市場相信此股通過私有化的機會極高。
又要返工了,今晚見。
偉哥, 357回到6.6會再考慮嗎?
derek兄, 機會來...... 如下三月偉哥留言以供參考!偉哥2014年3月25日 上午9:36357我自己收貨的,減派息的原因很明顯是因為要保留資金作收購之用。誠如估佬所說,稅率回收至25%的影響也不少,但如果落實收購的話,盈利增長應可以抵銷有餘。我不奢求6元,但求有6.5元也想買。
絕對會考慮的.
偉哥你好, 6136今日趺了好多, 現價還不夠俾利息, 我應該持有還是止蝕?你覺得有機會上番3蚊嗎?
偉哥不作買賣建議的, 會唔會升上幾蚊呢D咁既問題唔好問啦, 基本面野偉哥之前都講過好多. 自己揾下啦
請參考偉哥在上面一個小時前的留言:「行業發展空間不小,加上也是龍頭之一,如果有機會跌深一些,都可以考慮的。」試試回想當初買入的因素或催化劑有沒有改變,是短線買賣還是中長線持有?投資是你自己的,買賣自己決定吧。大家可以分享對個股的各自看法,謝謝。
作者已經移除這則留言。
謝謝你的意見,本來打算中長線持有因有環保慨念而且pe比1363平, 但連日急跌有點不知所措, 我是新手一名請不要見怪.
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/mainindex/SEHK_LISTEDCO_DATETIME_TODAY_C.HTM3399又有新聞長達88頁
偉哥已講多次ipo做一或二日股東、6136個個係高位走、
請問偉哥有否跟進過327及579?這兩隻應給予多少倍估值呢?謝謝
兩隻股我都沒有詳細研究,故無法評論。
311 呆呆下又游返來到2.1了.......今日比足時間思量你的取向策略..
呢排潮流興破底再玩過, 穿咗底至會諗囉, 相信再來業績一般.
350黎了:)
個市悶聲不響!成交又少!再多幾日要行大單邊、個桶要拾上拾落、都要問股友企那邊、我就企對面多數無錯
864 等到頸都長,終於有d起色 ...
TK兄,呢隻我都有貨,希望呢隻靚殼快啲賣得出 :)
有什麼消息,請問?搜尋不獲.
沒有甚麼消息,其實都唔係升好多,也不需要甚麼消息啦。﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣如果說爆升要有新聞/公告配合,我覺得呢份新聞同公告都幾『搞笑』...『卓高(00264.HK)副主席增持 股價曾揚兩成2014-07-10 17:54:18卓高(00264.HK) +0.080 (14.815%) 應聯交所要求公布,公司副主席兼董事陳景源於今日在市場增持了公司39.2萬股股份,其持股量由約22.47%增加至約22.59%。 (節錄)網址: www.aastocks.com 』講到好似副主席增持令到股價上升咁,其實公告係咁寫:『股價及成交量的不尋常波動本公告乃應香港聯合交易所有限公司之要求而作出。卓高國際集團有限公司(「本公司」)董事會(「董事會」)已知悉今天本公司股份的價格及成交量上升。本公司剛收到陳景源先生(公司董事及主要股東)通知,彼於今天在市場增持了本公司 392,000 股股份,其持股量由約 22.47%增加至約 22.59%。本公司在目前情況下經合理之查詢後及除上文披露外,董事會確認並不知悉導致價格及成交量變動的任何原因,或任何必須公佈以避免本公司證券出現虛假市場的資料,又或根據《證券及期貨條例》(香港法例第 571 章)第 XIVA 部須予披露的任何內幕消息。』
ah...thx a lot
864昨日生果報有唱賣殼概念。
借用偉哥空間轉載雪球anthony-311的一篇文章, 有關"遞延稅項"的, 由於我是初哥, 故覺得這篇文章對評估財務報告有一定的參考價值(對初哥而言), 尤其最近919(現代美容)一事有代表性. 分享計算淨現金的一點心得:長期負債中都有(遞延稅項),這些是假負債,計算時應剔走。 例如很多地產公司都會持有投資物業,而這些物業每年都會重估其市值,而假如今年的市值比往年高,那升值的部份就會以物業公平值增值,出現在損益帳上確認為利潤。 基於會計原則(matching principle),該年利潤所產生的稅務開支,也需於該年入帳,所以就出現了(遞延稅項),簡單點說,就是沒有期限的欠稅,只有當真正出售資產時才需要繳付,所以這些(假負債)不處理的話,無論計算淨現金,或者計算公司債務水平都會出現誤差。流動負債中有預收按金,也是非現金找數的負債,計算時應按情況適當處理。 例如地產公司賣樓花,先收錢後交貨,也是基於會計原則,在交貨後才能列作收入,所以會以(預收客戶按金)列入負債,但公司真正欠客戶的是存貨,所以並非真正的負債,不過在計算時也應該減去相應的存貨,因為這些存貨是欠客戶的,計算公司流動性時應當注意這項因素。好像早前有朋友說現代美容怎會是淨現金狀態,就是因為他沒有把現代美容因出售現金套票,而列作(遞延收益)的負債剔除,因為這些不是真的負債,如同賣樓花例子,現代美容出售現金套票也是先收錢後交貨,只有在顧客上門使用服務時,又或者套票過期才列作收入,欠客戶的不是金錢,而是存貨或服務,而美容有些服務例如按摩脫毛等等通常都是體現在機器損耗,或者員工勞動力增加,所以現代美容這個例子只需要減去其不多的存貨,所以現代美容淨現金大約在0.65左右。
thx, useful
閒話說說1636的半年實錄....今日終浮上水面了....招股價1.13 上市后一路質到0.78 .在途中震殺到個個投降就見底慢慢拾級向招股價進發..........差不多半年的回歸路程有心人今水都夠和味.....明天可注意有冇新聞唱好....無論如何貨己歸邊,再上唔上就看有心人了.不防看看這隻中國金屬利用的潛水血洗路歷程.....有心人的胃納如何亦不知....但浮水己成有貨的是決定進退之時了.故事想說明散戶不是有心的實力人,,,可以說大部分財經,大部份散戶都是廣東道的賣玉人吧!步步為營,什麼的都是用一半一半之心去做取向就唔會大傷身吧!
無考不成話今日的短打的6136 又叫糊了今日勇者又下一城了....哈哈
6136 今早入我都覺得係機會黎架
Danny C兄, 小弟不才, 請問"廣東道的賣玉人"是什意思?
係機會自己衡量過後,有思想準備就要不怕不侮如獵犳的速度行動....短炒定了死線到可量力的範圍而進退.今日有信心一博的有不錯的收獲吧!..今早寫要點前后應還有水位上車....今日的收成世杯句德軍攻陷巴西的數糊心情...........哈哈
廣東道賣玉之地方的買賣者....是.".斷舊來估吧"....廣東粗話笑說是...."斷X估,冇辛苦"
不隨波逐流,要有自己判斷能力,就是我投資風格...嘻喜
原來danny 都有留意 1636 ^^
Danny C兄, 受教了. :) :)
黑石係內地好出名,如果係A股, 687應該會俾炒爆黑石创始人苏世民:中投对黑石股权投资已有35%盈利2014-07-10 15:35:22 分享到:评论(0) 来源 中国证券网 | 作者 周鹏峰 中国证券网讯(记者 周鹏峰)美国黑石集团(Blackstone Group)创始人苏世民今天在北京对媒体表示,按黑石目前的股价计算,中投对黑石的股权投资已经有了35%的盈利。
687 己被脅持近三個月,現在心理上放埋一边像等睇美劇等三季的心情等上映吧.黑石白石,如何視之,給我賺金就封佢為金石.....而家日日有得自己爆個靚石就得啦....
哈哈,日日爆個靚石,排毒美顏、身體健康之道。
Danny C兄總有妙句連連, 使人心會而笑. :) :)妙句妙句!
偉哥等了一會的350今天開車升到7.27,而大股東收購價係7.891. 究竟今次係炒Ah股差價定收購會啓動,會加價嗎?
沒有加不加價之說,其之前的通告是寫明自願現金要約價"不低於"7.89元。但要留意:其決定進行可能要約及根據可能要約提出正式要約,發售價將不會低於每股H股7.891 港元的現金價格(惟調整計及本公司宣派的每股H股股息金額(如有)則除外。即是如果計及已派發的股息,現金要約價最低可能是7.77元左右。
"葡萄牙最大銀行或違約 夜期急跌193點 "會令大市有較深的調整嗎??=(
"祝各位羸多些。" - a curse from WaiGor = =!!!
各人胃納與風險承受能力不同,我自己也有祝網友賺多啲,但是做決定的永遠是持貨者自己,你這樣說我覺得不太公道。
I mean "羸", it is mistake, should be "赢", isn't it?"羸" means weak, while "赢" means win...
"葡萄牙第二大銀行恐違約 歐股瀉"正,聽日又有平貨入!
万洲国际传卷土重来 赴港上市筹逾150亿,最惡劣ipo案例之一。唔到你唔服,正黑毛豬。
明顯趁火打劫
No more delay明日又有特別班機山雨欲來登唔登機心機城府不能亂SAY君子出言童叟無欺敏事慎言亦不兒戲責無旁貸各有MY WAYIs it OK.? No More Delay
我又滿手貨,少咗個機會
今天港股開市難免受到拖累,但是相對港股即將面對的危機,今天港股的情況,不至於大震盪,相對而言僅屬溫和影響。狂風驟雨快要掩至,有資金在手,切勿心癢癢而急於下注。
依你的推測,請問沽期指好不好呢?
自己沒有研究,無法評論。
你說「港股即將面對的危機」「狂風驟雨快要掩至」,如100%持貨,請問建議各位做甚麼好?謝謝
請閱後自行思考、分析及評估箇中風險。無法評論。
我自己很久都沒有試過100%持股,對上一次已是2009年的事。除非很有信心,不然的話我不會100%持股;一旦看錯市,就等同綁住雙手任人打一樣,無還手之力。
偉哥, 是否即你常說的留有一定的部份現金, 當大跌市時, 由於主要持股為實力高息股, 故此就算跌市可以守(退可守), 並且在跌市中, 可以增持優質心水股(進可攻, 不會無還手之力)? 如有誤解, 請指正.
可以這樣理解。
1382 wai 哥點睇?!近日在競價盤時段..常常有個10元掛盤,,之後就不見了,,不知用意何在..
我都想知, 增加知識.
旨在擾亂視線,大可不理。另一隻股852也是經常如此,見怪不怪。
路訊通控股有限公司(股份代號:888) 主要交易的最新消息 最後完成日期延期 由於需要額外時間取得所需的中國監管當局批准,故股權轉讓協議及債權轉讓協議的各訂約方於二零一四年七月十日協定,分別將達成該通函所披露有關根據股權轉讓協議支付代價的先決條件及繼而完成債權轉讓協議的最後完成日期,由二零一四年七月十日(除非訂約方另行延期)(即股權轉讓協議及債權轉讓協議訂立日期起計 120 個營業日)延期至二零一四年十二月二十三日(除非訂約方另行延期)。
已減持了一半的336@4.8食糊,剩餘的一半等5元。
剩餘的336也全部沽清@5元。估不到這麼快升到自己的目標價,這次不再是食3番雞糊,而是食8番。
偉哥我都淸5元,謝謝
恭喜哂! 呢次無份.
恭喜哂!! 可惜又冇我份 :(
1856依波路3.2好彩走得快...
昨日又有兩基金申報持有1588超過5%的H股,貨源漸歸邊,返家鄉可期。
請問偉哥 申報是在哪看的 ? webb-site ?
上回16.2,到招股價又行近一步。
股權申報可以看此網頁右邊的有用連結.
有基金做後台,待回招股價又可繼續上望了。
偉哥, 有冇打算幾時可以食胡? 定反而唔急要食, D大戶持有咁多貨. 我自己覺得好似可以等.
1588 有大行頂住個雞頭係唔同既,還記得早前15.84之夢境之談嗎?今日看來是可成真的有量力,有耐力,有定力,淡淡定是勝算之要素,今回偉哥的新股不敗記錄又保持番,,,可喜可喜.我溝貨后今日即走亦6.45巴仙盈利....又先謝哥了
注意:只有此網誌的成員可以留言。
今早減持了7500股的綠葉@6.9元,尚有1萬股;
回覆刪除另減持了13000股的天鴿@6.15元,尚餘13000股。
先獲利部份,鎖定利潤。
再減持多3000股綠葉@6.7元,尚餘7000股。
刪除又再減持多3000股天鴿@5.8元,尚餘1萬股。
刪除更正,天鴿第一次不是6.15元沽,是6.1元,打錯。
刪除沽清餘下的綠葉@6.71元,全部套利。
刪除沽清餘下的1萬股天鴿@5.73元,全部套利。
刪除遇著跌市,新股表現比自己預期差,唯是次利潤也很可觀。
做陣野返來跌左咁多...唉呀....5.8沽晒了....比想像中既賺少好多. 又遇到跌市.氣氛又吾同晒了.
刪除恒指裂口下跌,真估唔到昨日暗盤形勢大好的新股也短線遭殃了...
刪除偉哥轉身快!恭喜各位獲利的網友:)
$6.19沽咗一手,仲有大把未賣,小弟不及偉哥神算矣。
刪除今早改了幾次價先sell到1980...5.84 sell
刪除偉哥早晨
刪除我2隻都冇抽,恭喜各位獲利。希望下次可以跟偉哥齊齊揾食。
另外,沽清剩餘的15@0.61。
回覆刪除生果報有專欄唱好其有機會賣殼,但我自己覺得機會是微乎其微.......要賣都只會是賣阿仔。
等有機會回落至5毫邊再買回。
隻野今天十字星...回多.
刪除1980減13K@6.05.
回覆刪除偉哥會唔會再睇下認購或不認購科通芯城呀?
回覆刪除認購的興趣不大.
刪除就不抽
刪除多謝偉哥!
回覆刪除買入954@1.1
回覆刪除Wai Gor, Will you consider 544 HK as shell 大同集團
回覆刪除沒有跟進544,無法評論。
刪除買入954 @1.11
回覆刪除買入6136 at 3.06
回覆刪除美股已跌破一萬七,港股隨時出現先挫、後揚、再下挫的局面。好倉、淡倉,皆被一網打盡!
回覆刪除我都走曬14.5K @ 6.7 2186, 多謝偉哥. 我會make charity donation as usual.
回覆刪除老虎仔
美味爆升級,偉哥冇得執
回覆刪除飛鵝牡丹級,獲利快要急
牛熊來共舞,錯邊飯撈汁
有糊就要食,無奈要心急
同志齊獲利,再讚偉哥得
又要工作,今晚再見。
回覆刪除偉哥加油!
刪除早晨,偉哥!
回覆刪除#1588 瑞銀幾日來都少量地增持, 唔知它們有什麼目的? 還是溝淡?
今次食著片
收乾貨源。
刪除buy 336華寳 @4.49
回覆刪除1588突然抽左上黎,高低位$1
回覆刪除應該差不多貨源歸邊,我仍在等待返家鄉。
刪除隻船560終於開行
回覆刪除可能又炒自貿區概念。
刪除sold all 336 at 4.46, 擔心追跌
回覆刪除對比番1515, 2211 , 綠葉中國既P/E 相對較低, 偉哥會否之後於低位考慮買番? 因為近年資金都熱炒醫藥股
回覆刪除定係2013年既盈利大幅上升只係一次性, 到2014未必有番咁多盈利?
除非跌回招股價附近區域,否則暫不考慮買回。
刪除大行估2014年盈利會因節省成本而大升。
1330上市不足一個月就發盈警,雖然沒有持股,但看到此情況在港股出現,心中還是有點怒氣,真不知道證監及港交所是否見錢隻眼開隻眼閉。
回覆刪除期望能夠繼續在偉哥的討論區中,大家互相幫忙提醒,好讓大家避開這些衰股。
近年港股ipo質素越來越差.招股價既range亦越來越闊,真係要多謝李小加.
刪除令散戶越來越難搵食.
1330早己預告今年收入不會好,今天低位都有人維穩,不算太過份;
回覆刪除最混帳是434,之前盈警反而發盈喜,這種地雷防不勝防
根據剛出的687通告(http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2014/0709/LTN20140709188_C.pdf)第10頁所說:本公司已向聯交所申請於二零一四年四月二十二日至二零一四年七月二十二日(括首尾兩日)期間暫時豁免嚴格遵守上市規則第8.08(1)(a)條。誠如要約人及本公司刊發之上述聯合公佈所披露,要約人或會採取有關之必要措施復本公司之公眾持股量,以遵守上市規則之適用規定。
回覆刪除希望22/7之或之前會得到復牌的好消息。
希望如此。
刪除725呢隻又係升降機.
回覆刪除呢排你做左渣lift佬。
刪除兩日就三十幾樓跳慢啲可能樓底再落十八層, 哈哈.
刪除等緊跌落十九層
刪除出咗lift後唔係等過, 而係行樓梯落再入lift, 哈哈.
刪除黎緊一轉有無機會系同一層齊齊入lift 呢. 呵呵
刪除多謝偉哥! I leaned a lot for you. :)
回覆刪除687 aim to 回購股份. Good news to bro.
回覆刪除期待已久。
刪除希望月尾有消息。
今早太忙,諗住6.8賣.....於6.6X時唔小心噤左6.8買,俾佢success 左....x_x" ....之後SET 返6.7走晒佢.......
回覆刪除ANYWAY, 多謝偉哥俾信心我去抽!賺到D茶錢....
哈哈,落盤要小心一些,下次未必如此好彩。
刪除偉哥隻156好似有料到,大風大浪都無沽壓,
回覆刪除加上現價不吸引下都有表現,擺明收乾,
好有機會同南豐買殼有關,
公司都講到明想賣盤或拆骨出售,故此股價企硬可以理解。
刪除偉哥隻30似唔似想賣殼
回覆刪除而家先入的話值唔值博
THANKS
生果報魏力今日唱好
刪除我都睇到丫
刪除話有單DEAL7月17日屆滿
沒有留意此股。
刪除偉哥,
回覆刪除再次謝謝1980及2186你的堅持, 讓我有信心繼續認購. 今早太忙, 冇時間買賣,雖然賣不到好價, 但仍有8-10%回報,又派得多, 實際回報非常理想.
FYI, 336會係7月15日举行機構投資者电话路演,會講最新的经营情况和行业现状, 之後可能會有異動.
以前叫dt, send個幾份報告比你個位.....
謝謝,會密切留意,如有路演的進一步消息,也請告知。
刪除偉哥
回覆刪除雖然沽不到好價,但仍賺了不少因股數多,謝謝。
今日好多細股炒味十足, 又是尋殼遊戲.
回覆刪除確實如此,但高追又很容易中伏。
刪除多謝偉哥!
回覆刪除296 好似想郁..haha
回覆刪除之前賭股反彈,佢都無乜點反彈,希望賭股跌也不跟跌太多。
刪除64結好算唔算靚殼?
回覆刪除64我自己沒有研究,無法評論。
刪除昨晚小睡片刻.....睡到5點鐘才醒,球賽大局已定;
回覆刪除希望今晚可以準時起到身。
偉哥早晨
回覆刪除起床啦,看球賽,不知你知不知醒?
知醒,但看了半場又睡了半場,再睇加時、射12碼。
刪除偉哥
回覆刪除點看711賣盤單deal
如果賣得成的話,仍有不少上升空間。
刪除問題是賣得成的機會有幾高。
1446開市一定http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=52676714&category_guid=6996647&category=instant&issue=20140709
回覆刪除小弟睇過400 招股書,400表面上業務獨特,增長驚人,有呀厘概念理應有炒上空間。但偉哥話無興趣認購,我想請教究竟是什麼原因?是否我看到的資料是經過化粧的?謝謝
回覆刪除http://xueqiu.com/S/COGO可以参考这里
刪除謝謝!
刪除原來係老千股
刪除我仍未有時間詳看招股書。我自己覺得其業務的毛利率及純利率如此之低,即使其營業額繼續大升,也難以賺取厚利;其次,其營業額基數越來越大,很難寄望年年都如此高增長。這類低毛利率、純利率的公司一向估值不會高。
刪除最後,見到公司想開拓其它不相關業務,美其名是開拓新業務,講衰D是不務正業,我自己信心不大。
荷蘭.....12碼輸了..> <
回覆刪除雖然成場0;0 打節奏打得好快. ..可惜荷蘭出唔到線.......
我支持的阿根庭勝出。
刪除偉哥你FINAL 又點睇? 仍然支持阿根廷嗎?
刪除是的,支持到底。
刪除同你打對枱買德國2-1捧杯, 嘻嘻.
刪除因為害我荷蘭出局. 我只能支持對家. 德國2:0 ^^
刪除derek 兄.~ 同路.xdd
感覺上, 德國比較強. :)
刪除整體及戰術應該好啲, 只怕係太機動化欠缺個人突破. 不過好奇怪足球係團隊合作嘅運動偏偏就出現個人英雄.
刪除我期望阿根庭三箭頭在最後關頭可以發揮本身的實力;如有迪馬利亞復出的話,則陣容更完整,與德軍有得鬥。
刪除1980这种SIZE以及其具备的概念,足够吸引国内资金炒作,应密切注意,所以昨天抛绿叶留天鸽,适时再补仓。
回覆刪除我會等跌穿招股價再考慮。
刪除852突然跌突...低過回購價. 入番d貨做倉底先.
回覆刪除不錯的短打上落價
刪除852今早開市大手沽出2M,嚇到嚇死,公司今日不知會不會出手回購
刪除呢隻完全無段好睇又鬼鼠開始心淡擺埋一邊唔理佢.
刪除早幾日彈過上去,希望公司繼續回購
刪除買入6136@2.86
回覆刪除買入6136@2.79,睇下有冇得快食**
刪除今日你已心想事成了,我亦唔理好醜只要就手按策做自己可量力之事.
刪除重新當新股食多轉.............
《愚見》6136似把利刀從高跌下、上面困了很多、以為是短線變長線!又像散band格、會炒返上救人嗎?我就不敢博依隻。
回覆刪除行業發展空間不小,加上也是龍頭之一,如果有機會跌深一些,都可以考慮的。
刪除中滔環保有29倍,6136現約20倍,現有換碼對象空间
刪除6136 大屠殺之短見.....
刪除1. 震落黎攞番的散戶貨
2.招股價2.8 今日盲婆喂奶格局
3. 街貨太多,有心人都未上車,真係要上你想會点呢.
4.睇番成個板塊都係佢大出血...
5.火中取粟,空中接刀或是風險...但亦有值博機會
6.量力做好思想準備,當招股價上下一博定止蝕也不為過
7.記住你今轉係入黎炒既....何足懼怕
2.8,已接刀半注。
刪除tkchan, 真係十分好價. 恨死格離
刪除6136 跌幅收窄了
刪除哈, 就快倒升TIM
刪除庄家震完倉就搶貨
刪除師兄好身手, 我前天3.1至3.2放哂D IPO, 希望還機會再接近IPO價回補番多少貨.
刪除Danny兄短評中point!
刪除請問偉哥,新股科通芯城如何?
回覆刪除我自己興趣不大。
刪除我自己講少少.有無得炒我吾講. 我講行業. 我係做電子行業既.電子元器件貿易, 400呢個行業已經過左黃金時期,絕對係水尾. 係80-90年代.大陸未開放, 做電子行業係好易搵錢同好易發達,毛利率係over 100%-200%比比皆是.我2000年入行.剛有internet,大陸資訊人仲未流通,當時毛利率有50%. 中國入世貿之後, 最快死左既就係香港既電子業.大陸開始有自己品牌,自己技術,除左高檔技術佢做吾到(eg電視主芯片,仲係用日本or台灣).低檔野佢都可以做到出來(電容,三極管).加埋太好搵.所以太多人做.令到最近呢一兩年毛利得番5-10%吾夠.仲要放數30-60日.
刪除做貿易係靠拿牌子代理返來壓貨,之後再轉售出去.會有庫存問題,電子元件基本年年都跌價.有跌無升.元器件datecode過左兩年又會變垃圾.discount好大賣都未必有人要.
最大既問題係.佢無自己技術.佢都係代理人地牌子做. 我地搵貨吾會去呢d平台搵.會直接打去原廠原牌子代理問. 急貨先會用呢d平台去搵貨.當然價會貴些少. 899 連達都係做電子元件. 但佢有專門既技術.吾容易取締.
請前景.差. 加拿大有個叫broker fourm既website.你可以參考下. 人地年費收成萬一年.但佢地post上去既訂單都係真的. 大陸我無study過呢個平台.但阿里巴巴都有呢d平台.訂單好流.好假.
小弟文筆吾好,希望表達到想講既野.有電子業問題welcome討論.
謝謝行內人意見,聽完相信大家對此股有更深入的認識,也知道有沒有投資/投機價值。
刪除新股有時是可以短暫忽視投資價值,純粹炒供求、貨源歸邊的,當然有概念、有前景的公司會較容易炒作,不然的話就好似賭大細,正如最近一些很少人認購的公司,上市初期都先行炒上散貨。
我自己就信心不大,不會認購。
Thanks 偉哥!
刪除我也曾做電子, 完全同意ANDY C兄的見解.
刪除thx andy兄. 對電子行業有多一點認識.
刪除電子業十幾年,見證風光到而家夕陽.收入由高至低.真係好SAD架.
刪除火鳥兄轉左咩行. 我都想轉型. 呢個行業完全吾掂.呢幾年好多電子公司都執左.
再吾係就合併左. 我地公司睇來都就快.
唉! 我已由2000年轉做IT, 現在已"被退休"了.
刪除科通芯城只是IC TRADING 公司, 假B2B PLATFORM.
回覆刪除確實只是一間做貿易的公司,毛利率及純利率低。
刪除偉哥, 1997 就咁睇股價. 係吾係反映成功機會極大?
回覆刪除折讓不足5%,確實反映市場相信此股通過私有化的機會極高。
刪除又要返工了,今晚見。
回覆刪除偉哥, 357回到6.6會再考慮嗎?
回覆刪除derek兄, 機會來...... 如下三月偉哥留言以供參考!
刪除偉哥2014年3月25日 上午9:36
357我自己收貨的,減派息的原因很明顯是因為要保留資金作收購之用。
誠如估佬所說,稅率回收至25%的影響也不少,但如果落實收購的話,盈利增長應可以抵銷有餘。
我不奢求6元,但求有6.5元也想買。
絕對會考慮的.
刪除偉哥你好, 6136今日趺了好多, 現價還不夠俾利息, 我應該持有還是止蝕?你覺得有機會上番3蚊嗎?
回覆刪除偉哥不作買賣建議的, 會唔會升上幾蚊呢D咁既問題唔好問啦, 基本面野偉哥之前都講過好多. 自己揾下啦
刪除請參考偉哥在上面一個小時前的留言:「行業發展空間不小,加上也是龍頭之一,如果有機會跌深一些,都可以考慮的。」
回覆刪除試試回想當初買入的因素或催化劑有沒有改變,是短線買賣還是中長線持有?
投資是你自己的,買賣自己決定吧。大家可以分享對個股的各自看法,謝謝。
作者已經移除這則留言。
刪除謝謝你的意見,本來打算中長線持有因有環保慨念而且pe比1363平, 但連日急跌有點不知所措, 我是新手一名請不要見怪.
刪除作者已經移除這則留言。
刪除http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/mainindex/SEHK_LISTEDCO_DATETIME_TODAY_C.HTM
回覆刪除3399又有新聞長達88頁
偉哥已講多次ipo做一或二日股東、6136個個係高位走、
回覆刪除請問偉哥有否跟進過327及579?
回覆刪除這兩隻應給予多少倍估值呢?謝謝
兩隻股我都沒有詳細研究,故無法評論。
刪除311 呆呆下又游返來到2.1了.......今日比足時間思量你的取向策略..
回覆刪除呢排潮流興破底再玩過, 穿咗底至會諗囉, 相信再來業績一般.
刪除350黎了:)
回覆刪除個市悶聲不響!成交又少!再多幾日要行大單邊、個桶要拾上拾落、都要問股友企那邊、我就企對面多數無錯
回覆刪除864 等到頸都長,終於有d起色 ...
回覆刪除TK兄,呢隻我都有貨,希望呢隻靚殼快啲賣得出 :)
刪除有什麼消息,請問?搜尋不獲.
刪除沒有甚麼消息,其實都唔係升好多,也不需要甚麼消息啦。
刪除﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
如果說爆升要有新聞/公告配合,我覺得呢份新聞同公告都幾『搞笑』...
『卓高(00264.HK)副主席增持 股價曾揚兩成
2014-07-10 17:54:18
卓高(00264.HK) +0.080 (14.815%) 應聯交所要求公布,公司副主席兼董事陳景源於今日在市場增持了公司39.2萬股股份,其持股量由約22.47%增加至約22.59%。 (節錄)
網址: www.aastocks.com 』
講到好似副主席增持令到股價上升咁,其實公告係咁寫:
『股價及成交量的不尋常波動
本公告乃應香港聯合交易所有限公司之要求而作出。
卓高國際集團有限公司(「本公司」)董事會(「董事會」)已知悉今天本公司股份的價格及成交量上升。本公司剛收到陳景源先生(公司董事及主要股東)通知,彼於今天在市場增持了本公司 392,000 股股份,其持股量由約 22.47%增加至約 22.59%。本公司在目前情況下經合理之查詢後及除上文披露外,董事會確認並不知悉導致價格及成交量變動的任何原因,或任何必須公佈以避免本公司證券出現虛假市場的資料,又或根據《證券及期貨條例》(香港法例第 571 章)第 XIVA 部須予披露的任何內幕消息。』
ah...thx a lot
刪除864昨日生果報有唱賣殼概念。
刪除借用偉哥空間轉載雪球anthony-311的一篇文章, 有關"遞延稅項"的, 由於我是初哥, 故覺得這篇文章對評估財務報告有一定的參考價值(對初哥而言), 尤其最近919(現代美容)一事有代表性.
回覆刪除分享計算淨現金的一點心得:
長期負債中都有(遞延稅項),這些是假負債,計算時應剔走。
例如很多地產公司都會持有投資物業,而這些物業每年都會重估其市值,而假如今年的市值比往年高,那升值的部份就會以物業公平值增值,出現在損益帳上確認為利潤。
基於會計原則(matching principle),該年利潤所產生的稅務開支,也需於該年入帳,所以就出現了(遞延稅項),簡單點說,就是沒有期限的欠稅,只有當真正出售資產時才需要繳付,所以這些(假負債)不處理的話,無論計算淨現金,或者計算公司債務水平都會出現誤差。
流動負債中有預收按金,也是非現金找數的負債,計算時應按情況適當處理。
例如地產公司賣樓花,先收錢後交貨,也是基於會計原則,在交貨後才能列作收入,所以會以(預收客戶按金)列入負債,但公司真正欠客戶的是存貨,所以並非真正的負債,不過在計算時也應該減去相應的存貨,因為這些存貨是欠客戶的,計算公司流動性時應當注意這項因素。好像早前有朋友說現代美容怎會是淨現金狀態,就是因為他沒有把現代美容因出售現金套票,而列作(遞延收益)的負債剔除,因為這些不是真的負債,如同賣樓花例子,現代美容出售現金套票也是先收錢後交貨,只有在顧客上門使用服務時,又或者套票過期才列作收入,欠客戶的不是金錢,而是存貨或服務,而美容有些服務例如按摩脫毛等等通常都是體現在機器損耗,或者員工勞動力增加,所以現代美容這個例子只需要減去其不多的存貨,所以現代美容淨現金大約在0.65左右。
thx, useful
刪除閒話說說1636的半年實錄....
回覆刪除今日終浮上水面了....招股價1.13 上市后一路質到0.78 .
在途中震殺到個個投降就見底慢慢拾級向招股價進發..........
差不多半年的回歸路程有心人今水都夠和味.....明天可注意有冇新聞唱好....無論如何貨己歸邊,再上唔上就看有心人了.
不防看看這隻中國金屬利用的潛水血洗路歷程.....有心人的胃納如何亦不知....但浮水己成
有貨的是決定進退之時了.
故事想說明散戶不是有心的實力人,,,可以說大部分財經,大部份散戶都是廣東道的賣玉人吧!
步步為營,什麼的都是用一半一半之心去做取向就唔會大傷身吧!
無考不成話今日的短打的6136 又叫糊了
刪除今日勇者又下一城了....哈哈
6136 今早入我都覺得係機會黎架
刪除Danny C兄, 小弟不才, 請問"廣東道的賣玉人"是什意思?
刪除係機會自己衡量過後,有思想準備就要不怕不侮如獵犳的速度行動....
刪除短炒定了死線到可量力的範圍而進退.
今日有信心一博的有不錯的收獲吧!..今早寫要點前后應還有水位上車....
今日的收成世杯句德軍攻陷巴西的數糊心情...........哈哈
廣東道賣玉之地方的買賣者....是.".斷舊來估吧"....
刪除廣東粗話笑說是...."斷X估,冇辛苦"
不隨波逐流,要有自己判斷能力,就是我投資風格...嘻喜
刪除原來danny 都有留意 1636 ^^
刪除Danny C兄, 受教了. :) :)
刪除黑石係內地好出名,如果係A股, 687應該會俾炒爆
回覆刪除黑石创始人苏世民:中投对黑石股权投资已有35%盈利
2014-07-10 15:35:22 分享到:评论(0) 来源 中国证券网 | 作者 周鹏峰
中国证券网讯(记者 周鹏峰)美国黑石集团(Blackstone Group)创始人苏世民今天在北京对媒体表示,按黑石目前的股价计算,中投对黑石的股权投资已经有了35%的盈利。
687 己被脅持近三個月,現在心理上放埋一边像等睇美劇等三季的心情等上映吧.
回覆刪除黑石白石,如何視之,給我賺金就封佢為金石.....而家日日有得自己爆個靚石就得啦....
哈哈,日日爆個靚石,排毒美顏、身體健康之道。
刪除Danny C兄總有妙句連連, 使人心會而笑. :) :)
刪除妙句妙句!
偉哥
回覆刪除等了一會的350今天開車升到7.27,而大股東收購價係7.891. 究竟今次係炒Ah股差價定收購會啓動,會加價嗎?
沒有加不加價之說,其之前的通告是寫明自願現金要約價"不低於"7.89元。
刪除但要留意:
其決定進行可能要約及根據可能要約提出正式要約,發售價將不會低
於每股H股7.891 港元的現金價格(惟調整計及本公司宣派的每股H股股息金額(如有)則除外。
即是如果計及已派發的股息,現金要約價最低可能是7.77元左右。
"葡萄牙最大銀行或違約 夜期急跌193點 "
回覆刪除會令大市有較深的調整嗎??=(
"祝各位羸多些。" - a curse from WaiGor = =!!!
回覆刪除各人胃納與風險承受能力不同,我自己也有祝網友賺多啲,但是做決定的永遠是持貨者自己,你這樣說我覺得不太公道。
刪除I mean "羸", it is mistake, should be "赢", isn't it?
刪除"羸" means weak, while "赢" means win...
作者已經移除這則留言。
回覆刪除"葡萄牙第二大銀行恐違約 歐股瀉"
回覆刪除正,聽日又有平貨入!
万洲国际传卷土重来 赴港上市筹逾150亿,最惡劣ipo案例之一。
回覆刪除唔到你唔服,正黑毛豬。
明顯趁火打劫
回覆刪除No more delay
回覆刪除明日又有特別班機
山雨欲來登唔登機
心機城府不能亂SAY
君子出言童叟無欺
敏事慎言亦不兒戲
責無旁貸各有MY WAY
Is it OK.? No More Delay
我又滿手貨,少咗個機會
回覆刪除今天港股開市難免受到拖累,但是相對港股即將面對的危機,今天港股的情況,不至於大震盪,相對而言僅屬溫和影響。
回覆刪除狂風驟雨快要掩至,有資金在手,切勿心癢癢而急於下注。
依你的推測,請問沽期指好不好呢?
刪除自己沒有研究,無法評論。
刪除你說「港股即將面對的危機」「狂風驟雨快要掩至」,如100%持貨,請問建議各位做甚麼好?謝謝
刪除請閱後自行思考、分析及評估箇中風險。無法評論。
刪除我自己很久都沒有試過100%持股,對上一次已是2009年的事。
刪除除非很有信心,不然的話我不會100%持股;一旦看錯市,就等同綁住雙手任人打一樣,無還手之力。
偉哥, 是否即你常說的留有一定的部份現金, 當大跌市時, 由於主要持股為實力高息股, 故此就算跌市可以守(退可守), 並且在跌市中, 可以增持優質心水股(進可攻, 不會無還手之力)?
刪除如有誤解, 請指正.
可以這樣理解。
刪除1382 wai 哥點睇?!
回覆刪除近日在競價盤時段..常常有個10元掛盤,,之後就不見了,,不知用意何在..
我都想知, 增加知識.
刪除旨在擾亂視線,大可不理。
刪除另一隻股852也是經常如此,見怪不怪。
路訊通控股有限公司
回覆刪除(股份代號:888)
主要交易的最新消息
最後完成日期延期
由於需要額外時間取得所需的中國監管當局批准,故股權轉讓協議及債權轉讓協議的各訂約
方於二零一四年七月十日協定,分別將達成該通函所披露有關根據股權轉讓協議支付代價的
先決條件及繼而完成債權轉讓協議的最後完成日期,由二零一四年七月十日(除非訂約方另
行延期)(即股權轉讓協議及債權轉讓協議訂立日期起計 120 個營業日)延期至二零一四年
十二月二十三日(除非訂約方另行延期)。
已減持了一半的336@4.8食糊,剩餘的一半等5元。
回覆刪除剩餘的336也全部沽清@5元。
刪除估不到這麼快升到自己的目標價,這次不再是食3番雞糊,而是食8番。
偉哥
刪除我都淸5元,謝謝
恭喜哂! 呢次無份.
刪除恭喜哂!! 可惜又冇我份 :(
刪除1856依波路3.2好彩走得快...
回覆刪除昨日又有兩基金申報持有1588超過5%的H股,貨源漸歸邊,返家鄉可期。
回覆刪除請問偉哥 申報是在哪看的 ? webb-site ?
刪除上回16.2,到招股價又行近一步。
刪除股權申報可以看此網頁右邊的有用連結.
刪除有基金做後台,待回招股價又可繼續上望了。
刪除偉哥, 有冇打算幾時可以食胡?
刪除定反而唔急要食, D大戶持有咁多貨.
我自己覺得好似可以等.
1588 有大行頂住個雞頭係唔同既,還記得早前15.84之夢境之談嗎?今日看來是可成真的
回覆刪除有量力,有耐力,有定力,淡淡定是勝算之要素,今回偉哥的新股不敗記錄又保持番,,,可喜可喜.
我溝貨后今日即走亦6.45巴仙盈利....又先謝哥了