如果說高息小型股,暫時來說除了之前介紹過的東方表行(00398)外,似乎敍福樓是無出其右,而巧合的是兩者俱是以本地業務為主,業務難免會受到近期社會運動所影響。
敍福樓於2018年5月上市,招股價每股1.1元,集資1.83億元。上市時引入包括馬時亨、時捷集團(01184) 等4名投資者作為基石投資者,合共認購3454萬股,以現價每股0.59元及已收股息每股共0.15元計算,如果仍未沽貨的話,這批基石投資者目前帳面虧損33%。
敍福樓在上市後,暫時只有兩宗須予披露的交易,包括以3500萬元購入一工廈物業及以2850萬元作價出售“御苑”及“御苑皇宴” 共3間中式餐廳予Aetna International Group,以換取Aetna 2%的股權,並獲其發出認沽期權,可於2023年以3000萬元出售, 又或者Aetna於2023年或之前以不低於15億元的估值上市。
出售的3間中餐廳於2018年合共錄得約780萬元的稅後虧損,這次出售合共錄得收益1310萬元,並已於2019年中期業績入帳。在完成出售後,敍福樓核心業務是:
收入及經營溢利分佈如下:
很明顯目前主要盈利來源是亞洲菜的特許經營品牌,即是「牛角」、「溫野菜」、「牛角次 男坊」及「柳氏家」這四個特許經營品牌,當中最受歡迎的牛角共有14間分店,相信是主要的收入來源。
公司未來盈利增長會來自開設更多的分店,主要是特許經營品牌的餐廳。上市集資所得的1.8億元,目前已動用接近5000萬元拓展餐廳網絡:
上市後截至2018年6月、2018年12月及2019年6月底的半年核心盈利分別是1100萬、3220萬及2660萬,可以見到敍福樓業績有明顯的季節性,下半年是旺季,理論上盈利會遠比上半年為佳。以此推測,理論上2019年下半年的業績應比上半年為佳,全年核心盈利應遠高於5000萬元,但基於目前社會動盪不安,下半年盈利有較大的不確定性,故此我自己保守預期是下半年盈利會高於上半年,只是增幅難料,始終目前香港本地消費意欲低,對其業績有影響。
敍福樓的名字是相當中式,如果沒有詳細了解其業務,可能會覺得這是一間經營中式餐館的公司,不會想像到原來其主力業務是日本料理。而且比較奇怪的是公司在上市後屢派高息,短短一年多的時間已派發每股0.15元股息,相當於1.2億,已是其集資額的67%,所以基本上公司就算沒有上市,也有足夠資金應付拓展所需。截至2019年6月底,公司持有淨現金2.95億元,扣除將用作派發股息的1.2億元,尚有1.75億元的淨現金,完全足夠支付其拓展業務所需,相信也可以維持派高息。
敍福樓目前主要賣點是高息、業績好,旗下的特許經營品牌餐廳也受歡迎,而最大的隱憂是目前的社會狀況及消費意欲低迷,對本地業務為主的公司是重大打擊,所以市場不會給予合理估值。
敍福樓在上市後,暫時只有兩宗須予披露的交易,包括以3500萬元購入一工廈物業及以2850萬元作價出售“御苑”及“御苑皇宴” 共3間中式餐廳予Aetna International Group,以換取Aetna 2%的股權,並獲其發出認沽期權,可於2023年以3000萬元出售, 又或者Aetna於2023年或之前以不低於15億元的估值上市。
出售的3間中餐廳於2018年合共錄得約780萬元的稅後虧損,這次出售合共錄得收益1310萬元,並已於2019年中期業績入帳。在完成出售後,敍福樓核心業務是:
收入及經營溢利分佈如下:
很明顯目前主要盈利來源是亞洲菜的特許經營品牌,即是「牛角」、「溫野菜」、「牛角次 男坊」及「柳氏家」這四個特許經營品牌,當中最受歡迎的牛角共有14間分店,相信是主要的收入來源。
公司未來盈利增長會來自開設更多的分店,主要是特許經營品牌的餐廳。上市集資所得的1.8億元,目前已動用接近5000萬元拓展餐廳網絡:
上市後截至2018年6月、2018年12月及2019年6月底的半年核心盈利分別是1100萬、3220萬及2660萬,可以見到敍福樓業績有明顯的季節性,下半年是旺季,理論上盈利會遠比上半年為佳。以此推測,理論上2019年下半年的業績應比上半年為佳,全年核心盈利應遠高於5000萬元,但基於目前社會動盪不安,下半年盈利有較大的不確定性,故此我自己保守預期是下半年盈利會高於上半年,只是增幅難料,始終目前香港本地消費意欲低,對其業績有影響。
敍福樓的名字是相當中式,如果沒有詳細了解其業務,可能會覺得這是一間經營中式餐館的公司,不會想像到原來其主力業務是日本料理。而且比較奇怪的是公司在上市後屢派高息,短短一年多的時間已派發每股0.15元股息,相當於1.2億,已是其集資額的67%,所以基本上公司就算沒有上市,也有足夠資金應付拓展所需。截至2019年6月底,公司持有淨現金2.95億元,扣除將用作派發股息的1.2億元,尚有1.75億元的淨現金,完全足夠支付其拓展業務所需,相信也可以維持派高息。
敍福樓目前主要賣點是高息、業績好,旗下的特許經營品牌餐廳也受歡迎,而最大的隱憂是目前的社會狀況及消費意欲低迷,對本地業務為主的公司是重大打擊,所以市場不會給予合理估值。
其實如果相信香港可以回復的話,1978現價係超值,只係唔知要捱到幾時...
回覆刪除利申0.63持有1注
我比較擔心明天如何上班。多謝偉哥分析。
刪除wai gor thanks sharing
回覆刪除maybe better focused more on stocks with main biz in China
煤氣現在上漲8港仙!!!
回覆刪除蔡金強:香港超穩定體系的崩潰 [香港超穩定體系 孕育出超貴公用股中華煤氣]
https://news.mingpao.com/pns/%e7%b6%93%e6%bf%9f/article/20191008/s00004/1570473495823/%e8%94%a1%e9%87%91%e5%bc%b7-%e9%a6%99%e6%b8%af%e8%b6%85%e7%a9%a9%e5%ae%9a%e9%ab%94%e7%b3%bb%e7%9a%84%e5%b4%a9%e6%bd%b0
......中華煤氣今年的盈利增速可能是微負,明年可能也只是打平。完全無法再支持以前十送一紅股。每股盈利不變的神器。煤氣現在的估值是2020年市盈率32倍,3.8倍市淨率,2.4厘股息率,比同業貴一倍的估值。
2718 rebound la
回覆刪除之前一次係咪又係你,次次出完聲都跌返,拜託,沉默是金啊!
刪除港股拒絕大跌,為什麼!?
回覆刪除感覺這一切都是圈套,很多大戶莊家已騙夠籌碼,散戶又一次將財富轉移給大戶。
刪除說得好!
刪除HSI升到你不敢信, HaHa!
刪除墮樓中,向上望有隻燒雞翼,擒翻高位取啦,又要用力氣擒(金錢),一切都是圈套,哈哈,!跟著愈高跌得愈痛。
刪除[感覺這一切都是圈套,很多大戶莊家已騙夠籌碼,散戶又一次將財富轉移給大戶。]
刪除哈哈,!大口,散戶走甩身彩,又再次用鈔票換張紙。
係,我睇都係沒希望,無謂自欺欺人,大部份股升少少就俾人走資,算。有錢都唔好買港股。真係無L用,睇下對手老美,個市只要跌少少就升返高,你就一味只會跌,想搵人信你首先攪好自己經濟先。。。
刪除咀邊有好多價廉美食,望到口水流,忍忍忍,暫不會再用鈔票買美肴饌。
刪除江湖傳聞 索罗斯聯合肥佬黎大力估空期指,啊爺頂住唔俾大市跌.
回覆刪除既然知道佢地大力沽空期指,點解唔夾上去輸到佢地pk?
刪除聽過好耐啦,又話八月港交所停市等索羅斯平唔到倉, 蝕左廿幾億.
刪除903 升到好近私有化價錢
回覆刪除出左EGM時間表, 時間上更加確定了。
刪除想要多d 現金 食左先, 謝謝偉哥
刪除“KKR & Co. Inc.收购雷士照明控股有限公司部分业务案”反垄断局无条件批准
回覆刪除偉哥抽唔抽德視佳
回覆刪除我抽左細注啊。
刪除祝賺多D
刪除無抽
博下限定價
回覆刪除不會下限定價了, 期望中間位定價。
刪除聽聞公開發售已超額15倍以上。
刪除市場消息透露,主業為提供視力矯正服務的德視佳國際眼科(01846),其公
刪除開發售反應熱烈,獲超額認購40倍,機構投資者配售部份亦超購數倍,最終以中位數定價,
消息稱,在現市況下招股反應已算理想。
公司原定招股價範圍為每股6.2-8.8元,集資規模4.92-6.98億元。上市日期為10月15日。
(SY)
完全估唔到會超40倍, 似乎好多大戶唔經輝立認購。
刪除希望認購10萬股可以有10%的中籤率。
希望上10蚊
刪除牛角燒肉正呀
回覆刪除是中國西南地區及四川省的物業管理服務供應商藍光嘉寶服務(02606)今起
回覆刪除招股,詳情如下:
發行股數:4291.62萬股 H 股,是次招股總數中,3862.44萬股(90%)為國際配售,429.18萬
股(10%)為公開發售,另有15%超額配股權。
招股價: 30.6-39元
集資規模: 13.13億-16.74億元
集資淨額:13.848億元(以中位數34.8元計算)
集資用途:
- 約77%將用於物業管理服務業務的擴展以擴大集團的業務規模,其中,(i)約50%用於收購
或投資其他住宅物業物業管理服務供應商;(ii)約17%用於收購或投資非住宅物業物業管理
公司;約10%用於收購從事物業管理相關業務的公司;
- 約5%將用於提升集團的社區增值服務;其中(i)投資約1%於軟件、硬件和智能終端,以升
級集團的「嘉寶生活家」移動應用;(ii)投資約1%以開設並升級「生活家體驗中心」,進一
步改善集團在管物業住戶的用戶體驗;及(iii)約3%以用於與第三方供應商合作;
- 約8%用於為集團升級IT系統提供資金;及
- 約10%用於營運資金及一般公司用途。
基石投資者:
認購金額(億元)
1) 深圳市招商國協貳號股權投資基金管理 1.672050
2) 龍元明城投資管理(上海) 1.170000
3) 蘇州園林營造產業 1.170000
4) 理成(香港)資產管理 1.000000
5) 康力電梯 0.627576
6) SensePower Management Limited 0.392235
共計 6.031861
*有6個月禁售期
回撥機制:
- 超購15倍或以上,但少於50倍,公開發售回撥至30%;
- 超購50倍或以上,但少於100倍,公開發售回撥至40%;
- 超購100倍或以上,公開發售回撥至50%。
每手股數:100股
入場費:3939.3元
公開發售日期:10月8日至10月11日中午12時止
定價日期:10月11日
上市日期:10月18日
聯席保薦人:華泰金融控股、農銀國際證券;安排行尚有國泰君安證券(香港)、安信國際證
券(香港)、興證國際融資、中國銀河國際證券(香港)、申萬宏源證券(香港)、第一上海證券
收票行:中國工商銀行(亞洲)
另有eIPO服務:www.hkeipo.hk
藍光IPO
睇緊盤數中
唔明今日點解升?
回覆刪除夾倉殺熊?
回覆刪除又開始回, 殺熊再殺牛!!!
回覆刪除中美貿易談判
回覆刪除https://dpzblog.wordpress.com/2019/10/08/%e9%9b%9c%e8%ab%87-441/
......相信十月會有好消息。
保護知識產權中國從來都沒有反對過,還為此立了新法例,開放金融市場,中國也基本同意,中國現在對外資保險公司,外資銀行進入國內也不害怕,本國企業在本國主場上已經夠強大的了。
最辣手的是中國國家對企業的補貼問題,中國對大米小麥的農業補貼是不能談的,中國絕不會讓步,其它的補貼很複雜,我們不知雙方能否妥協,但「求同存異」的原則最終必須是雙方要接受的。
因此,雙方不難宣佈一個貿易協議,並宣稱自己取得了勝利。
中國市場太大,美國商界怎能放棄?而中國可以從美國得到的依然很多,維持雙方關係是重要的。
小的貿易戰,科技戰以後可能不斷,但所謂「切割中美關係」是絕不可能的。
美用香港來威脅,習大會否出賣中國利益呢?如果智者能拆解,今鋪可大獲全勝。
刪除雙方都是沒有辦法大獲全勝, 未來幾十年中美一路鬥爭,一路做生意直到中國完成建立完整的生產鏈! 真攪笑!!!
刪除大陸豬價突破30元一公斤,非洲豬瘟按歷史來看基本無解,只靠豬場檢疫防控,散養戶復養難度很大,未來豬肉供應主力將轉移至具實力的規模豬場。
回覆刪除1610中糧肉食未來12個月若能維持200萬頭出欄量,按照其每公斤完全成本14元左右,30元豬價可以獲取暴利16元,盈利可達30億RMB以上。
主要風險是豬瘟影響下,出欄量再進一步下滑。
30元是指零售價還是豬商出貨價?
刪除現在豬肉好貴
刪除巳改吃雞或牛
食素
刪除不殺生
善哉 善哉
30元是每公斤豬農出欄價
刪除而家入市買大不買小.要揀實力股.神仙股要牛三尾才升.買神仙股巳失時間值.到牛一買等運到未遲。
刪除家下又唔知牛定熊,買豬取穩妥,😇
刪除現在豬肉好貴, 人肉就會平,不如食(享受)人肉啦! 哈哈!!!
刪除個世界這麽殘酷
刪除你那麼殘暴
"豬肉貴 人肉平", 這是古今中外人類智慧的結晶, 不要大驚小怪!
刪除謝瑞麟(00417.HK)料上半財年純利大跌逾90%, 今日無大跌無成交, 好難過!!!
回覆刪除AV CONCEPT HOLD(00595.HK)公布,向獨立第三方收購位於四川省成都市高新區之商業樓宇8樓辦公單元物業,擬持作投資用途,現金代價2,000萬人民幣(約2,200萬港元),將以內部資源撥付。
回覆刪除坐緊艇, 低於25仙進行稀釋, 好難過!!!
老千股
刪除減了1/3的903@3.79獲利, 比起買入價有8.5%回報。
回覆刪除增持了些許2222@1.01。
偉哥今年回報還可以?
回覆刪除我今年回報由4月計輸到喊
哈哈, 我已習慣了你的文字偽術....所以的輸到喊, 可能是原本2成幾回報, 跌返落一成幾咁, 係唔係?
刪除今年對於主力中小型股的我來說, 是艱辛的一年, 還好回報仍跑贏盈富。
"由4月計" XD
刪除1-3月賺到笑
刪除今年暫計都仲有微利...
刪除不過都所剩無几😂
都話啦, 唔可以相信你文字的描述, 通常都是報憂不報喜居多。
刪除你再講輸幾多
刪除咱們都幫吾到你
或者輸剩條底環再講
刪除2182繼續大舉投資建新產能, 不知是訂單真的多到做唔晒, 還是在自殺。
回覆刪除訂立建設協議之理由及裨益
刪除如本公司截至2018年12月31日止年度之年報及本公司截至2019年6月30日止六
個月之中報所披露,本集團已計劃通過增設高度自動化機器進一步擴大產能,以
就現有客戶新產品訂單的持續增長做好準備及應對本集團的業務增長。根據該計
劃,本公司擬建設總樓面面積約為78,000平方米之新廠房,以適應該等新機器及
本集團業務之擴張。訂立建設協議符合本公司之業務計劃,據此,預期新廠房的
建設將於2019年下半年開始。
https://www1.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2019/1008/ltn20191008708_c.pdf
希望係訂單真的多到做唔晒= =""
刪除唔會唔係掛, 唔係會玩到咁大?
刪除偉哥,会考慮161?私有化9元。
回覆刪除這個價格不會考慮了, 一來作價不算好, 二來要有90%獨立股東接受要約, 不容易通過。
刪除2019 最hit 詞彙應該會是攬炒 / Reset
回覆刪除中美
歐盟
香港
各自各攬炒。大家覺唔覺得係?
有一國攪屎棍大國,到處煽風放火,要想維持老大江湖地位,深信終有天擦槍走火,全球人類塵土飛揚。
刪除唔攪攬炒, 港股點會咁平俾你買!?
刪除財富大轉移!!! 哈哈
八卦下
回覆刪除偉哥面對現時既社會狀況,有冇諗過移民?
當然有考慮過, 不過四大長老俱全, 坦白說放不下的, 而我年紀再大些, 也不會再想移民, 所以最多只可以幫下一代鋪路, 如果佢地想離開就幫佢地。
刪除我的思想好傳統, 父母在, 不遠遊。
下一代是未來 偉哥卻是選擇要守護上一代 難得!
刪除系外國買樓當投資又好仔女自住又好 有冇得諗呢
外國買樓我自己目前冇呢個打算, 始終人年紀開始大, 做事都會保守、審慎一些, 唔會貿貿然投資唔熟的領域。
刪除住唔慣
刪除始終香港有感情
你話去外國住
可以香港收租,外國交租
不過香港人出外國住,驚會悶死
係怕下一代,繼續生活係香港,會接受既教育同朋輩影響,好擔心
刪除坦白講, 確實係。同輩間的群眾壓力太大, 肯定會影響獨立思考能力。
刪除此留言涉及不雅用語已被作者删除
刪除早幾天.一等一名校,港獨旗飄揚.幾佰學生大唱粗口歌.老師校長企一旁目無表情。你是黃的會冇所謂,如你子女蒙面帶豬咀聲嘶力竭地唱,你感受非一樣,我識一中學生,不肯參加學校政事,但校外要組人鏈,要附和叫口號,不參加就是離群,後果自負,死死地全班同學也參予。偉哥,今天中學巳很恐怖,政治時間多於讀書學習了。
刪除講真, 福建中學一定唔會有蒙面帶豬咀聲嘶力竭地唱, 點解唔轉過去讀? 等D一等一名校留返比垃圾黃唱飽佢? 人地政治時間多於讀書學習, 都成績比你好....反省下
刪除fggbg兄真高見
刪除版友可送子女到大灣區學校
他們便能專心學習,為黨為國發光發熱
高教股今鋪不得了
大灣區好野來架, 之前前海我都CAP 到一水, 準備大灣區再來
刪除成績好 vs 獨立思考能力辨別錯對能力
刪除兩者唔係等號
何況係填鴨式教育出來的 打個問號 再加個 感歎號
fggbg咁你係咪即係話依家學校政治入侵係正常?你以前讀書冇,係咪吾正常?
刪除fggbg你唱大灣區和前海好野來,你咪返去住囉,身體最誠實,吾好學人邊彈邊賺人仔噃。
刪除fggbg 865
刪除我有個讀緊中學小孩,你哋高見好敷淺,群組內父母正在擔心受政治過早入侵校園,根本心智未成熟,個個烏啄啄。你哋可能未有仔女或者已經出身。
fc9, 我無話成績好=獨立思考能力辨別錯對能力
刪除娜娜師奶, 學校係社會縮影, 點會無政治, 我以前讀書一樣有, 只係你唔發覺
肥水, 大灣區和前海好野來, 我賺夠了, 想比D 人賺, 有錢齊齊搵
講真, 我唔想係呢度討論政治, 是因為根本上好難有討論空間, 大家有既定立場, 誰也說服不了誰。
刪除不過作為一個3名子女的家長, 我以家長身份來說, 肯定唔想子女在仍沒有獨立思考能力之前被排山倒海的政治氣氛所渲染, 更加唔想佢地被暴力抗爭的思想所熏陶, 我相信這是所有家長的共識。
如果你有子女只是10多歲, 而你對於目前的暴力抗爭也不反感、甚至支持, 但你是否也同意、甚至支持你的子女走上前線參與暴力抗爭?
很多子女已成年, 又或者還沒有子女的網友, 沒有我們這些家長的擔憂。
我就說這麼多, 大家如果想討論政治事件, 可以去鄰區"生活興趣誌"討論。
fggbg你知吾知已經有蒙著名的自稱舊校友,要揮呢樣嗰樣,你呢啲就係唯恐天下不亂,請同我哋有兒女的收嗲。
刪除吾出聲冇人話你dumb
刪除千奇唔好反抗, 唱下國歌擁抱國家咪幾好, 國家好, 香港好, 大家仲好.
刪除SORRY 偉哥, 我唔再出聲, 唔係唔夠講, 係有D 天才曲直都分唔到, 點唔會唔比共產黨玩撚死你地
扮咩吾出聲或出埋嗰句聲,你吾愛將乜粉野搞埋一舊,依家講緊學校入侵,你up乜粉嘢共產黨呀臭腸
刪除其實今次我地香港人真係好蝕好蠢,作為一個丁屎咁大既地方,夾在兩個大國角力中間,被外圍國家個個笑住睇我地自己內鬥沉輪,有人還要沾沾自喜想借助外力打擊國家。。。
刪除anyway,我1手魯大師剛在3.8沽出,真心正,隻福街滔博做乜Q
拉到唱國歌又有乜問題
刪除就係呢種人面獸心,假人假意先賺到錢
刪除香港人最慘的就是不認同自己身份,但又要在此生活!
刪除我講似青蛙名字嗰個,大口吾好誤會
刪除偉哥有咩打算, 會唔會送佢地去外國
刪除好慘,我都有個小朋友讀中三,真係好擔心,你哋冇兒女啲,真係吾到你fggbg講.你要揾食大把渠道.
刪除我預咗最少一球去外國讀
刪除ktc你就講得啱
刪除新世代的理念完全唔同,父母已好難左右其想法,只能更多理解、學習放手。
刪除英國30幾萬一年計埋寄宿
刪除你哋高台貴手,請吾好埋手先啦
刪除脷申:小朋友中一
刪除作為家長的確係唔想子女參與其中,但作為家長,你想準備一個點樣既環境比自己仔女成長?
刪除今次運動如果以鎮壓收場,肯定係進入一個禁言社會,政府會由大企業開始禁起,跟住係教育界
到時路邊有人比車撞到,可能你都唔敢望多一眼,最終係咪就係你地想要的結果?
你會唔會想多左呀?
刪除Stan Chow叫聲你大佬大哥大乜大都好,我小朋友仲細個是想他們心智成熟,讀好個書先,不需要這樣壯烈犧牲。
刪除好多人都讀好左個書,最後先走上街頭
刪除拎本中學EPA書睇睇,再諗下而家的香港環境係咪合理
如果唔合理,你又點肯定將來子女唔會都係走上街頭?
咪讀好個書先,成年後可以嗎?合吾合理出聲冇問題,我主張組團平心地氣啪門商量,個政府冇話到冇得去商量。
刪除商量? 同市民討論完, 第二日就話立緊急法, 點商量? 返工個D 問左保險包唔包未?
刪除「我的思想好傳統, 父母在, 不遠遊。」…x2
刪除可惜, 我已經無這顧慮.
中學EPA書已成為集體回憶啊.
近日我啲客對香港前景好灰
2168d買賣價好闊
回覆刪除價差闊唔緊要, 最重要個價向上移。
刪除已截白表的新股中,偉哥抽了什麼?
回覆刪除滔博、魯大師、德視佳、華營
刪除無跟德視佳
刪除偉哥會應購藍光嗎?
應該會, 不過都要睇住市場反應決定注碼。
刪除偉哥點睇今日兩隻新股? 滔博中到一手都係,不過貨源幾集中。魯大師竟然唔上限,唔知有無得炒呢? 不過自從富途自己玩暗盤後, 輝立好似隻隻都跌.........
刪除魯大師有國內資金捧場, 希望上市初期好好睇睇。滔博應會成為基金股, 定價都算合理, 希望可以升些少。
刪除魯大師都係玩下算, 隻1917都有上市前機構投資者、新經濟、多人抽, 依家股價都係咁
刪除可否用3662, 2168同藍光嘉寶對比?
刪除有D唔同, 藍光嘉寶似乎是通過收購去谷增長, 而3662主要是接手母公司的樓盤來管理, 2168現在目標是每年新增約1200萬平方的在管面積, 當中2M來自母公司的樓盤, 2M通過投標, 8M通過收購。
刪除藍光嘉寶最大的風險是搵唔到好的收購目標, 又或者作價太高。
老屎忽幾拾年來名言,輪到最資深航空母艦大跌,個市快見底了。不知今次靈驗嗎,今天恆生跌到四腳朝天,個人諗仍未勁跌。
回覆刪除恆生PB和PE高, 財演過度吹奏了, 大幅調整很正常!
刪除http://www.samr.gov.cn/fldj/zwgk/201909/t20190930_307173.html
回覆刪除第12條,等收錢?
其實呢宗交易最大的風險不是反壟斷審批, 而是KKR會否反悔。
刪除如果KKR唔會反悔, 我相信獨立股東冇理由唔支持呢單交易。
我自己主力仍然做淡,但就跟偉哥買2222,見不斷壓在 1.01,感覺有古怪
刪除有冇人知隻819點解會係咁陰跌,係咪市場覺得吾值呢個價?
回覆刪除普遍來說, 今日內房都上漲!
回覆刪除惠理:有意增內房債比例 中央料加碼刺激經濟 或惠及內房
https://news.mingpao.com/pns/%e7%b6%93%e6%bf%9f/article/20191009/s00004/1570559570415/%e6%83%a0%e7%90%86-%e6%9c%89%e6%84%8f%e5%a2%9e%e5%85%a7%e6%88%bf%e5%82%b5%e6%af%94%e4%be%8b-%e4%b8%ad%e5%a4%ae%e6%96%99%e5%8a%a0%e7%a2%bc%e5%88%ba%e6%bf%80%e7%b6%93%e6%bf%9f-%e6%88%96%e6%83%a0%e5%8f%8a%e5%85%a7%e6%88%bf
今日均價16.3左右減了一半的2168食糊先, 留一半繼續等。
回覆刪除9月底才14元增持, 估唔到咁快返差不多上市新高。
減左一半後, 如果跌返落去又可以撈返。
wai gor good ball!
刪除偉哥
回覆刪除6110份配售通告無明示或暗示有綠鞋
對嗎
這種大型股不用看也知道有綠鞋的。
刪除3601先沽一半@3.4食糊, 留一半明天開市再看看。
回覆刪除富途的暗盤價格超高, 可惜輝立的貨去唔到富途沽
刪除中2000股3601,3.55沽晒
刪除另中9000股6110,僅頂住招股價
6110有綠鞋, 所以點都睇埋明天先。
刪除百威暗盤都冇乜升, 而家累積都升左唔少。
6110 係咪應該等聽日有基金落場先沽?
刪除富途次次都係咁,可惜太早截孖展,無得睇孖展數入飛。如果現金抽必定要用富途,暗盤價特別高。
刪除唔知明天是什麼環境, 所以大家自行決定。
刪除不過6110有綠鞋, 希望情況點差都好, 我自己主觀看法是第一天應該可以守住招股價, 而且自己只有2萬4千股, 承擔得起這風險。
富途抽中2手6110 睇吓聽日點
刪除6110暗盤先破底, 慘。
刪除8.6已放左,執下茶錢。
刪除3601好價, 3.82沽清餘下一半。
刪除兩注B頭, 加埋大約賺50K, 希望6110明天唔好失威, 比我賺些少幫補下。
打完先睇到已3.9了....
刪除多偉哥小小 32k 6110
刪除富途圍爐自HIGH炒到4.2
刪除3601近年難得,一股都不放
回覆刪除偉哥,還持有687嗎
回覆刪除冇呀
刪除突然見到魯大師既基石投資者居然有匯聚科技有限公司(1729)??!!
回覆刪除哈哈, 咁你明天要買1729嗎?
刪除仔細看招股書是很重要的。
哈哈~原來攪錯,應該係匯聚國際技術有限公司,兩間來的。1729暫時夠貨了,希望快快沖上雲霄
刪除樓上都幾好笑,同一條thread,4個CD-ROM account突然一齊"吾""吾""吾""吾"
回覆刪除你錯啦,有群組㗎,係我叫佢哋來㗎,知冇
刪除吾好count me in,我憑良心講啫
刪除介紹你識,叫師奶行動組,來緊都會好多黨派
刪除咁麻煩行動組唔好去錯地方,偉哥已明言想討論政治事件,可以去鄰區"生活興趣誌"討論。
刪除註: Rocky兄心水清,我search過幾位名後發現咁多新面孔,哈哈..
呢個世界,要學識獨立思考同FC
刪除尤其係宜家大家更傾向網上世界
我果句咩野意思都冇,只係講返我見到既fact出黎
(其實再上少少仲有第5個"吾吾")
講你哋吾信冇辦法,有個姊妹等緊,冇人去囉。
刪除即係5毛group
刪除懒系聰明,自以為聰明,反被聰明誤
刪除又有人出嚟
刪除守護孩子有罪?
刪除Killua 你自己值幾錢
刪除好奇一問,咁多位媽媽D仔係唔係都有上開偉哥blog去學投資?
刪除失敬失敬,原來5毛係指值幾錢.懒系聰明,自以為聰明,反被聰明誤
刪除有上開,賺買餸錢,想問乜?煮緊飯
刪除我D仔女未夠秤讀緊中學,睇開偉哥場與其他比較e樹旺D,見今日師奶多,咪上來講說話。
刪除一條thread就可以引蛇出洞, 萬試萬靈
刪除Ciara你又做架両?
刪除我在曼谷也見到牛角了,生意仲幾好,值得留意下!
回覆刪除只知代理香港 代理埋泰國?
刪除泰國不是, 1978只是代理香港區的特許經營。
刪除想去日本食燒肉,日本燒肉係好食D
刪除不用食和牛,食D日本牛,肉要瘦
大阪去力丸,國產牛
東京可能去叙叙苑或六歌仙或土古里 或七輪燒肉或牛角
諗起都想食
九龍城有檔即切牛肉都好正,一磅百六元,大人小孩好食到吾停得口,火煱首選。
刪除食過日本牛既人 係香港係會食少左牛肉
刪除Csysimon 師兄講得岩 不用食最高級和牛 個啲基本上用黎影相同食佢油香 沒有肉味
最正自己就覺得係道產牛
時移世易當年的我在左派學校讀書,父母怕我去參加暴動要我轉讀其他學校,現在諗起好像是昨天的事🥵🥵
回覆刪除今時大陸大學生,勤奮,努力,有禮貌,尊師重道,有目標想出人頭地,今天香港大學生???未來幾年畢業的香港大學生,很多大機構不會請,尤其幾間紅爆的,自食其果。
刪除講緊1967年?
回覆刪除敍福樓要關閉三間分店,十月至今生意只有以往一至二成, 重傷。
回覆刪除10月生意只有以往的1-2成, 應該是指關閉的這三間分店, 不是集團整體生意額。他們有不少分店在民生區, 生意有倒退, 但幅度不會這麼大。你可以留意下近月非熱門衝突的民生區的食肆普遍生意唔錯, 好多市民都原區消費。
刪除"三間分店一向生意都只屬一般,過去呢幾個月亦係處於社會運動的核心區,踏入10月只有正常生意的10-20%,能夠頂到今天已經係同事最大的努力,奈何實在係虧損得太嚴重了。"
我小朋友和朋友仔好鍾意食牛涮鍋,D牛肉都靚,靚咪狂食,牛都好貴,可能咁樣蝕錢,食就香港人居多,冇乜自遊行,牛涮鍋或者牛角未必影響到。
刪除https://hk.ulifestyle.com.hk/activity/detail/115466/%E7%89%9B%E8%A7%92%E5%86%8D%E6%9C%89%E5%88%86%E5%BA%97%E8%AE%8A%E5%85%A8%E6%97%A5%E6%94%BE%E9%A1%8C-%E6%9C%80%E5%B9%B3-198%E8%B5%B7%E4%BB%BB%E9%A3%B2%E4%BB%BB%E9%A3%9F%E5%A4%9A%E9%81%9495%E6%AC%BE%E7%87%92%E8%82%89/1
刪除個人覺得叫做食得過的
鑽石山有間牛八都想食下
馬鞍山新港城中心保安涉周一晚拒絕防暴警察進入商場, 四男一女保安涉嫌阻差辦公被拘捕。
回覆刪除四叔躺著中槍,12 股價隨時一樣中槍
有商店遭人破壞倒亂巳報警,保安竟然不淮警察入內,當時有街坊煽動民情,報了警,警察用強力入內是沒犯法的,如果商店內有人死傷,誰人擔當,這種事香港恆常化幾拾年。
刪除警察進入時有說明來意嗎?
刪除我自己個人認為12呢D價36或以下絕對買得過
刪除關於 NBA 在華被封殺,股價直接受惠是 2331,而因此踩雷最深的是否 Nike ?有受累,但不似預期般深,反而隻 Hypebeast (150) 呢兩日跌得比 Nike 急。主力賣 Nike 和 Adidas 的滔博 (6110) ... 或多或少受影響,有點生不逢時。
回覆刪除不過見到 Nike 發呢張圖 ... 想再沽空佢:
http://www2.flightclub.cn/static/webapp/index.html#news_detail?p=53335
Ciara姐早晨,想你是一件苦事,有事總關你事!!
回覆刪除我識有個老姑婆邊會明白為人父母心情,正所謂針吾拮到肉吾知痛
回覆刪除Ciara吾好對號入座我意思講你
回覆刪除在擼大師面前,其它所謂靚股都係一篤屎
回覆刪除暗盤3.55出左一手的我哭倒在廁所
刪除6萬股的3601, 昨天暗盤均價3.6沽清, 足足賺少10萬元!
刪除真係撸到一地都係。。。。眼鏡碎
刪除今朝本想在限價3.8以下買些,所以唔敢AO拿貨,見到破5蚊差點兒溢出了眼淚
刪除人家已經5.8,回看持倉廢股。。。 去死吧!
刪除早知出嚟叫你哋揸住先,我有未走
刪除沽出了6110@8.9, 扣埋洗費都執差不多9K, 算係咁。
回覆刪除唔再渣耐D, 主要是擔心NBA事件短期內無法平息, 對佢業務可能有影響。