萊蒙國際名義上的第二大股東黃先生,上周行使其持有的部份永久可換股證,以換取2700萬的股份,令其持股增至4.176億股,持有股權29.56%,已超越原本名義上的大股東雲南城投,成為真正的大股東。
在完成換股後,目前股權架構如下:
已發行總股數:1,412,732,441股
黃俊康先生持有417,593,500股,相當於29.56%股權;
雲南城投持有400,959,840股,相當於28.38%股權;
Metro Holdings 持有228,390,110股,相當於16.17%股權;
公眾持有365,788,991股,相當於25.89%股權。
黃氏持有的永久可換股證本身是可以收取股息的,故此換股並不是為了收取股息,除了因為可以取代雲南城投成為公司最大股東外,實在想不到其它的原因。
2015年雲南城投以每股3.8港元向黃氏買入3.25億股,然後於2017年底行使可換股債,以每股3.49元增持大約7000萬,再扣除期間已收取的股息,目前平均成本不低於每股3.1元。
我之前曾猜測兩大股東之間,是否已是友誼不再,雙方對公司日後的發展方向會否有不同看法?黃氏在此關頭行使可換股證,取代雲南城投成為公司最大股東,雙方的關係是否已破裂?
明天股東大會,因事無法出席,所以希望將會出席的朋友代為觀察及詢問以下問題:
1. 去年雲南城投的兩位董事好像都沒有出席股東大會,看看今年會否再度缺席? 如果出席的話,看看雲南城投的董事與黃氏一方是否貌合神離?雙方有沒有交流或交談?2017年我出席中國東方 (00581) 的股東大會,就是為了了解兩大股東:韓總與印度鋼鐵大王之間是否關係非常惡劣及會否影響公司的營運,幸好得到印度鋼鐵大王的代表親口稱讚韓總的管理能力,他們之間的爭執只是源於ArcelorMittal 不認同公司管理層通過低價配股去恢復市場流通量的做法,和公司的營運並沒有任何關係。
2. 我之前的文章:萊蒙國際 (03688) 應收交易尾數 提到通過2017及2018年報披露的少量訊息,推算到2019年1月完成交易時,公司應該收到買方和昌大約60多億港元的交易尾數,希望管理層可以確認這數目是否和我們所推算的一致。
3. 想了解大股東黃氏行使永久可換股證的原因。
4. 公司在深圳龍華的舊改項目什麼時候開始發售? 香港的元朗項目為何拖了這麼久還沒預售樓花?
如果有朋友會出席股東大會的話,希望可以把握機會向管理層詢問上述問題,謝謝。
努欽:會否對3千億美元中國貨徵稅 個多月不會有決定
回覆刪除希望目的係拖到G20可以達成協議~
如大股東二股東真係不和,對小股東都唔係好事。。。。
回覆刪除股價江河日下,小股東苦不堪言。
回覆刪除3. 恕我不會回答所有署名"unknown" 網友的問題或留言,如果想參與討論的話,請為自己註冊一個名字。
刪除事實上,3688已經低到無麼沽壓, 再進一步下跌也是有限的!
刪除為一己之私,連累個個股東都蝕錢, 大股東為人都幾賤
回覆刪除華為要面對被Google及ARM封殺,而台積電相信都不能倖免,今次真係好難拆,希望華可以撐得過
回覆刪除ARM 的IP擁有權仍在英國母公司,但使用授權已永久轉而至中英合資內地公司 "安謀中國"。"安謀中國" 若開發到新技術,成功申請到專利也屬於 "安謀中國"。 "安謀中國" 負責統籌所有中國大陸夥伴的合作和 ARM architecture 在內地的使用授權。"安謀中國" 股權:英國 ARM 母公司 49%、寧波國資委控股51%,ARM 對華為的封殺力度未必是傳媒網媒所講咁勁。
刪除再怕係再有其它封殺, 有傅日本PANASONIC 都想封殺
刪除但係將來華為被迫要發展一套與Google, ARM 甚至 Window 不同的系統,成本及時間係一個難題,即使成功亦因為兼容性問題難以爭取外銷市場
刪除偉哥: 恕我不會回答所有署名"unknown" 網友的問題或留言,如果想參與討論的話,請為自己註冊一個名字。
刪除先唔好講一個作業系統, 連一套OFFICE 都兼容唔到
刪除我睇arm影響好大 arm係做cpu ic其中一部分, 海思係設計期間一定會遇到問題, 冇左tech suupport 有d問題解決唔到
刪除請問喺邊度註冊?謝謝
刪除最簡單的做法是注冊一個gmail a/c就可以了。
刪除註冊gmail先可以留言,只不過默認顯示名稱為"Unknown"。
刪除要改名請登入gmail帳號,再去 https://www.blogger.com/edit-profile.g 從而修改顯示名稱。
為何又再大跌? 要殺27000牛
回覆刪除元朗項目都未補地價,邊有咁快賣得
回覆刪除未補地價likely因為同政府傾唔掂數,覺得太貴所以仲未補,以目前進度估算應該今年都賣唔到樓
哦, 去年見到屋宇署已批出元朗項目建築圖則, 以為也差不多完成補地價, 不知道原來還未補地價。
刪除週威廉已-100,同樣可以係區域打橫行的,週macd無金叉都視調整未完成,唔好多手搏反彈(10%止血),請好好理解企業盈利,只有倒退的業績時,漫熊就會出現,月macd 出現金叉時才回看市場吧!我唔阻人發達,你要同市場玩我唔會理,我只怕消失的時間,我無機會我個仔大把機會,問題係你有無準備錢係手上作部署。文章可能又被刪除,總之好自為之。
回覆刪除Cutter 兄是雪球Cutter?
刪除文章可能又被刪除......很奇怪, 在這裡可以享有被刪文的榮譽只限於1、2位仁兄, 我不明白為何這位朋友會有此言?
刪除剛剛翻查紀錄, 這位朋友留言四次, 我一次都沒有刪除, 不明為何有此說法。這裡有這麼多朋友留言, 只因只要不作人身攻擊或者不斷轉貼, 就可以自由發言, 不受管制, 被刪除留言大多是Louis的新聞貼而已。
因為佢比雪球刪得多
刪除放心Cutter兄,這裡不是雪球,是偉哥主場!
刪除哈哈錯怪咗偉哥,原來偉哥有做嘢刪除新聞貼的,吾好意思.
刪除仲以為呂生會收斂貼少d,原來美麗誤會.
原來係刪過黎都仲有咁多, sosad
刪除如果呢樹無人去 3688 AGM,偉哥可私下聯絡 "湯財/greatsoup",佢會有興趣去。
回覆刪除依馬打兄, 呢到唔可以提 "湯財/greatsoup", 因為以前湯財單打過偉哥, 雖然我唔記得係咩事,但連偉哥咁好脾氣都話過唔可以轉佢D 去湯財到
刪除Sorry,我都是近幾個月至得閒睇市睇公告和扒文,完全唔知以前各路網友的恩怨。
刪除唔緊要, 我諗哥唔會咁小氣講錯少少野而BAN 你, 湯財自從發生"高人事件"後我都少左睇, 得益唔太多
刪除哈哈, 已有朋友在現場, 不過大股東及雲南的人沒有出席, 所以沒法觀察到雙方是否不和。
刪除我以前都有睇湯財~但佢講D野 真係太難明啦!完全唔知佢講咩HAHA 我太膚淺!
刪除依馬打兄吾洗講sorry咁嚴重,我要十分多謝你先啱, 可以成日用下腦唔使成日坐住佢呀,咁就識炒菜還炒菜炸豬扒還炸豬扒,唔會炒埋一碟呀。偉哥你要有恆心寫落去呀,就算我哋唔回應都要寫呀,每人講句多謝或且表達下 咁呀都費事有閒言話洗版啦,又被告遊蕩罪啦!發財呀各位!
刪除qwq兄我對號入座先,先前我講洗版其實只係就某位愛國人兄而言(u know who), 言語誤會有所得罪先道個歉先。
刪除我肯定不會踩中國和華為!
刪除我會努力探討更多有關中國和華為的利好消息, 鼓勵士氣和持貨的信心。
Kay兄咁我真係誤會左你,實情都講句唔好意思。
刪除唉!Louis兄又係嘅,明知政治敏感立場吾同就傾唔埋㗎啦,post股票財經資訊咪Ok但又似走火狂魔轉貼,我有剖式過佢內心係咪孤單,係咪擔憂反映於行為上,係咪自控能力出問題呢。Anyway,我都係尊敬佢!
我是完美的平衡, 看破世事, 享受生活! Anyway,謝謝你的關心!
刪除作者已經移除這則留言。
刪除Louis兄,多D你手寫你心,我有興趣睇呀,都蠻可愛呀!
刪除需要澄清一下:
刪除上一次是有人先提到逃犯條例,我才作出回應。
咁100次有99次係你囉
刪除偉哥之前亦都對你有過意見,你又有冇正面回應/改善過?
你答左先,唔好又借機唔回應轉去其他話題
偉哥2019年5月23日 上午10:30
刪除[前刪...]被刪除留言大多是Louis的新聞貼而已。
偉哥都講到明有take action過,咁大個人唔係咁唔知醜,係到話自己完全冇問題掛嘛?
作者已經移除這則留言。
刪除思覺失調應該係精神病科?XD
刪除憤青, 請繼續圍攻!
刪除我將離開去出席股東周年大會,BYEBYE!
咁麻煩開耐d會、探討得深入d,上次你潛心研究股票兩個鐘就出返黎……
刪除偉哥說不可人身攻擊,Rocky,Simon你一言,他一語,何嘗不是浪費版位?偉哥認為louis過火會行動,不須我們來做風紀。若你們覺得louis浪費版位,我覺得你們也是五十步笑百步罷了
刪除理虧就走頭,話人憤青
刪除ok,我同意驃叔叔
刪除一眾人等繼續啞忍,當睇唔到
刪除Louis YK Lui2017年8月13日 下午10:48
我的意思是我不再說美國的壞話, 應該會適合你們的口味!
偉哥2017年8月13日 下午11:09
Louis, 或者乾脆一些,不要再於這裡轉貼"任何" 的新聞、報導了,但仍歡迎你發表屬於你自己的個人投資看法。
我個人建議也是你開一個屬於你自己的網誌, 有了你自己的空間,想貼什麼新聞都可以, 也很容易積累一班志同道合之士。
derek2017年8月14日 上午9:27
如果為的是投人所好而寫更加無聊,左右騎牆可苦呢?!正如偉哥所講開拓自己空間更好發揮專長,何樂不為呢?!
作者已經移除這則留言。
刪除2136就黎跌到52週低,有D衝動想撈底
回覆刪除52週低沒有意義
刪除要跌 94週低都可以
😤
"跌到52週低,有D衝動想撈底"
刪除呢個是什麼logic ?
博反彈的心態XD
刪除今日有134隻股創52週新低,你搏得幾多隻?
刪除搏之前問下自己,點解搏呢隻,是否沽貨的都是蠢人,眾人皆醉你獨醒?
我寧願買強勢股,都不買新低股。
根據 "披露難" 最新 filing (黃俊康再行使文中提及的 27M 份 warrant 換正股那份申報),佢重可以換多 116,552,800 股
回覆刪除而雲南城投只可換多 44,040,044 股
兩邊都將手上剩下的換股証全數行使既話,黃俊康都係稍佔上風
睇埋股東會投票結果公告就知兩大股東是否已反面,以及第三大股東 Metro 企邊一邊。
雲南城投的CB已到期贖回了, 不可以再增持, 況且雲南城投莫財, 那裡再有資金增持?
刪除大股東換股唔知會唔會為左投票,17號岩岩好係最後過戶果日。
刪除睇下今晚的投票結果有冇異常。
刪除出左AGM的投票結果, 沒有什麼特別之處。
刪除981、1347、3888,這一類股依然強勁,可以繼續keep住;
回覆刪除指數已到271-272,我開始減少對沖。
最大問題應該係台積電,佢一禁售華為D手機用完存貨後即停產
回覆刪除確實是, 台積電還沒表態, 不知其是否需要遵守美國的禁制令。
刪除Good news
刪除11:07:42 【台积电不断供 华为新代智能手机芯片麒麟985不受影响】 ... 至于晶圆制造巨头台积电,当时表示这一决定还在评估当中,并保持持续供货。昨日华为北非官方推特发出回应: 按照计划台积电认为其满足美国出口管制要求,不会停止向华为供货的计划。(TechWeb)
11:05:44
刪除台积电(TSM.N)CEO魏哲家:经过评估后认为没有必要更改对华为的出口政策。
Good news!
刪除華為封殺效應擴大 北京傳考慮財政援助
https://www2.hkej.com/instantnews/china/article/2144418/%E8%8F%AF%E7%82%BA%E5%B0%81%E6%AE%BA%E6%95%88%E6%87%89%E6%93%B4%E5%A4%A7+%E5%8C%97%E4%BA%AC%E5%82%B3%E8%80%83%E6%85%AE%E8%B2%A1%E6%94%BF%E6%8F%B4%E5%8A%A9
今日最大亮點是371, 又再看到建銀排左好多買盤, 似乎這次長江電力是比較明確在增持了, 雖然目前仍買得好克制, 但最少股價終於逆市上升。
回覆刪除聽到偉哥咁講 有返DD安慰🤣🤣🤣
刪除剛剛又1.37M M盤! 可能會加快快小小買!
回覆刪除更正 1.37M X盤
刪除581,今朝又買回 (昨日已沽清)
回覆刪除TK 兄今日幾錢入? 我昨天沽左4.41 果注,想炒波幅
刪除不講價位了,都算幾低位,你明的。
刪除4.62, 低位+1格, 大家都明的, 認識你不下5年了, TK 哥。
刪除你是不明白,我不是這個意思。
刪除我都明 多年來都是低位買
刪除2718 得番2.18, 忍痛今早斷臂。 :(
回覆刪除同路人
刪除不過我未有止損
雖然在捱價,但我認為是短期陣痛,長遠還是看好的
係咪好似切左條J咁痛?
刪除剛沽清,似無底
刪除我唯有認真甘答你,我未切過, 唔似你, 唔知會有幾痛?
刪除如果有錢 一定買HAHA! (0 持倉)!有機會係1729 既反翻!
回覆刪除BUT 我成本2.7 有2 注了~唔加注了!
如果係好股點會日日穿底無人承接啊! 芯片都關佢事?
刪除同期隻6819 日日升,佢就日日隊
刪除2718 今日低位明日高位 無人托的 搵笨
刪除大概是因為外國車係中美貿易戰當中首當其衝,加關稅後少左人買車做車financing自然都被看淡...
刪除个市参不多每天跌。有没有前辈遇过。一点反弹也没有。是否到恐慌尽头?
回覆刪除哈哈, 呢D真係小兒科, 都未連續兩天過千點咁跌。
刪除見過1~20號的股票全部都是沽家,
刪除沒有買家,
現在市只是奄悶下跌,
保存實力忍耐下.
2008年全部股票一天跌50%那才真可怕
刪除Perry兄,2008年冇咁誇張吖,我諗當日有500只股票跌幅50%以上已經好誇好誇.
刪除嚇親d初哥呀,哈哈!
比較寫實D的情況是唔到1年時間, 好多股跌7、8成的, 咁驚唔驚?
刪除以指數計算,由歷史高位只是跌了18.5%。
刪除寧願兩日跌3000點 或者股價一日跌5成
刪除每日跌d跌到d再跌d
唔知幾時淩遲完😤
哈哈, 陰跌係比個止蝕選擇權你, 急跌是令你冇左選擇權: 一係跌到太殘已經唔使考慮止蝕, 一係做左孖展的焗斬倉。
刪除急跌容易D有機會出現
刪除諗返08年果陣,做野冇耐仲還緊學債,得唔夠3萬0係股票戶口
果日膽粗粗all-in左3323,第二日出QE後大反彈,咁就一個double
陰跌好煩躁 又想加又驚跌 又想斬又唔舍
刪除大跌容易做
家陣唯一的安慰就係冇孖展
呢個時勢做左孖展的會很大心理壓力, 好難捱的, 那會有心情再係到講股票。
刪除2008年大跌的時候, 我倉位有些恒指SP, 真係日日叫救命, 差些令我一舖清袋, 所以之後都減少衍生工具的倉位, 有做也是小注怡情, 再唔會對我倉位有大影響。
記憶中,
刪除2008年不少內房股跌超過90%-95%...
當年以為跌左7成買入已經很好..原來仲可以再跌多6-7成...
今日呢D小兒科到不得了...
偉哥你好,1171跌到7.15呢D位,股息有8%以上,盈利增長穩定,估值又好低,而且搵唔到乜壞消息,AH差價去到41%,但H股股價仲係咁跌,請問偉哥點睇?
回覆刪除目前主要是市場氣氛差, 好多機構投資者減倉避除, 所以基本上乜股都跌。1171以我最初買入成本計, 目前大約跌左15%, 只是稍比市場跌多些少, 唔算太過份。
刪除我之前做左唔少的SC對沖, 也沽左今月的8P, 目前已是deep in the mony,都懶得再轉倉, 今月會接貨。計及SC及SP所收的權金及接貨8P, 估計在下月初除息前的平均成本稍高於8元, 除息後大約7.4元, 我自己會繼續守落下。
希望偉哥陸續分享多些買賣期權的策略心得(以前寫的有睇過)
刪除因為缺乏這方面的知識 亦沒有開期權賬戶 所以
1171衹是焗坐 8.7坐落黎 冇晒心機
btw
各位有冇期權的入門書推薦
網上看了一些些 還是有狠多迷惑
期權是易學難精, 如果可以控制好自己的心態及做好風險管理, 那可以開一個期權帳戶慢慢試下trade。
刪除開頭最簡單的就做covered call, 例如你持有1萬股1171, 以當時8.7元買入, 而願意在9元以上沽出的話, 那可以考慮做9元的SC, 按時間值而定, 可能可以收到每股0.1-0.2元的期權金, 如果在期權結算時, 股價高於9元, 你的SC就會被行使, 買家會強行以每股9元買了你手上的1171; 如果股價低於9元, 那你的SC就變了廢紙, 你淨收期權金,這是最簡單的covered call玩法。
然後假設你手上目前沒有1171正股, 但你願意在今月低於7元時候接貨, 而且也有充足的現金買, 那你可以考慮沽出5月的7 put, 收取每股約8-9仙的期權金, 然後月底結算時, 股價低於7元你就要以7元接貨, 如果股價高於7元, 那你沽出的PUT就會變廢紙, 你賺了期權金。
我諗你想試的話, 先開個帳戶, 用小小資金試下最簡單的LC、SC 及LP、SP每個交易的風險與回報, 好快就上手, 當然這些只是入門, 熟手的投資者可以用這4個基本交易組成一個很複雜的組合。
不過做期權好易上癮, 越做越大, 所以要好好控制自己及做好風險管理。2007年前我就係因為做SC及SP, 每月好似收租咁賺唔少, 所以越做越大, 2008年一個大浪淹過來, 差些就一舖清袋, 故要引以為鑑。
刪除謝謝偉哥 今晚再嚼文嚼字理解吓
刪除有人話有貨就SC 有錢就SP
有人話新手最好只做Long 因為風險有限
我俾d又長又短唔長唔短搞到暈......
另問 點解你要接1171的SP8
如果月底系7.19 減左權金8蚊接貨都系蝕架
我做8SP的時候, 股價好似8.2-8.3左右, 收左每股0.2元的期權金.....當時鬼知道這個月股價會跌到7.2!
刪除咁你做左8元SP, 意即你會履行責任以8元接貨(當月底結算時股價低於8元的時候), 這就是SP的風險。
2002 - 04 年個陣網上有位 KOL 叫輝仔,響毒果財經曾經有個專欄以筆名 "五稄鏡" 撰文,教人做 short 恆指勁價外 call 同 put 賺期權金, 然而 2005 年開始恆指越升越急,但急升後不時又會急回,恆指整體波幅趨上,開始觸及佢套玩法的死穴,2005 年佢自殺身亡。
刪除又,偉哥可否講講,若有 1171 正股在手,short 番同樣股數的 covered call 所需 margin ? 若只 short naked call (無 1171 正股) margin 若需多少?謝謝。
銀行點 d 長者買 / 部分上市公司會買的股票掛勾/結構/高息存款/理財產品 (1218 最近發公告話買左呢類產品,與 939 股價掛勾的) / ELN 本質就是 short put。
刪除作者已經移除這則留言。
刪除其實偉哥到時還可以有很多選擇:可以搬落下月;可以接貨後立即SC 8.2-8.3,甚至再加SP 7元,但要有錢7元再接。
刪除係, 所以我講做期權要先控制我自己, 做好風險管理, 因為我都係2007年前月月做沽倉, 月月收租左, 執左唔少, 之後倉位就越做越大, 2008年真係差些都翻唔到身。
刪除做covered call, 如果沽出與持有正股同等數量的CALL, 係可以唔使比按金, 只要通知券商你是做COVERED CALL就可以, 佢地會將你的正股搬去股票期權倉; 如果short naked call, 可以睇返港交所網站, 有對上一天的每個行使價的按金要求, 可以查返。2008年我為左應付按金要求, 每日都自己計數, 睇下點調倉可以節省最多的按金, 不過之後衍生工具倉位大減, 長期有充足現金在帳戶內, 所以好耐都冇再去查按金表。
1171 6月初除淨, 所以我打算接左貨後, 等除淨後再開SC。
刪除謝謝LeeTin提醒
刪除我冇一通 咁啱又冇tv super
我心理質素差 成日燥底 所以衍生工具少掂 驚爆血管
問期權主要是因為睇住正股跌坐得好無奈 希望學到些少用來對沖/護盤/急救隻正股 拉低d均價
FC9,反正都係把心一橫,不如炒期指啦,開始時每次只買一張細期,買升跌都冇所謂,反正就係要你感受下係冇得守,吾對路就一定要止蝕,包你吾駛2個月實戰就學識止賺止蝕嘅重要性,走位會靈活咗好多,到時再炒返股就會得心應手好多,好有幫助.
刪除對冲一般是用LP,但LP是要付出的;S則是收人錢,但在指定時間內承擔他人的風險。
刪除haha ur not pulling my leg ru?
刪除炒期指嘅我覺得都系好叻好食腦好多金
自己完全冇諗過
老闆三式,有錢SP,有貨SC,唔好貪心
刪除足矣。。。
有朋友這樣做:
刪除本金$50萬,月尾做SC+SP下月指數大權,做4套,目標賺1000點,1至4月成功達標,不過今個月有點危。
但一二月做SC/SP都搵到食?挾左三千點喎
刪除最直接 long 一張較價內的 call,那樣一張 SC 搭呢張 long call 就可砌成一套 call spread,又或沽多張近價 d 的 put,又或成套 SC/SP 平倉再開過套行使價較高的 SC/SP ... 方法有好多,前提是有無錢比 margin call。SC/SP 的死穴當然是事先你未必預到套組合要幾多 margin ,尤其是大市波幅趨升,或唔趨升但沽過長假,例如有 net SC/SP position 過復活節假 / 春節假,放假前 HKEX 會要你額外加 maintenance margin 的,我既經驗係會加到放假前的 1.33x。
刪除月尾做SC+SP下月指數大權,做4套,目標賺1000點.....如果每月目標1000點, 而且1-4月都成功達標的話, 那是非常之神的操作, 可能頭3個月, 每月尾都是short in the money put 及deep out of the money call, 又或者每月期間神奇走位, 不然我諗唔到可以如何做到4套1000點。
刪除建議新手都係做LONG好過,操作亦比較簡單,看漲買CALL,看跌買PUT,今日買聽日賣亦可以
刪除我都同意Lee Tin兄睇法,期指其實算幾FAIR,亦沒有時間值(除每月期結需轉倉),細期睇漲/睇跌,1點10蚊,易計數亦唔洗計太多,期指比期權更易玩
新手是應該LONG既,當佢牛熊咁玩。但通常都係開大開細,開細開大。S比起L更容易及穩陣搵到錢,但一貪心大意就會玩L完。期權有如兩刃劍,識用可以係穩定收益好幫手,幫你每年10%+收益,亦可以令你一鋪清袋。
刪除今天已有媒體報導中金發的美的報告, 將目標價定在25.27元。
回覆刪除https://www.zhitongcaijing.com/content/detail/205990.html
只是奇怪沒有媒體報導大摩今月初出的2718報告。
係咪7,8月先出業績? 偉哥你估佢會唔會派息?
刪除一般國內公司因為匯款手續麻煩, 所以好多只派未期息.
刪除3990的派息指引是40%, 估計除非樓突然賣唔郁, 不然應該都會按指引派息。
月初時說的首個下跌目標2萬7千點差不多到, 期間我一直是盡量忍手唔買貨, 就算買貨也是換馬居多, 保持現金水平在20%以上備用。
回覆刪除如無意外, 5月底要接之前做左的1171 8 SP 及1088 16.5SP被行使的貨, 現金水平會跌到20%。
刪除這次跌浪2萬7應該是差不多肯定會到, 貿易戰及華為的情況再惡化的話, 2萬5也可能觸手可及, 大家要做好最壞的心理準備。
刪除偉哥有無諗住沽期指/減倉再等25000入?
刪除沒有, 暫時我自己覺得風險可以承受到。
刪除下篇文章講講呢個跌浪下的強勢股, 比D正能量大家....雖則我自己都唔係好感受到正能量, 哈哈。
回覆刪除好!很需要正能量
刪除To name just a few 近期強勢股:泛稀土板塊 2346, 769, 601 ... ;部分軟件股 3888、268 ; 金屬類 1029、581、98 ; 方便麵 1475 、322 ; 奶、啤酒 2319、291 ; 部分物管如 2168 ; 本地收息股 2、3、778、1686、1310 ... ; 本地醫美集團 1830、2138、1161、919;本地地產 34 ( 寧舍強,因好多地盤未來一兩年落成入伙可結算,詳見 https://xueqiu.com/8418102380/126088516 ) ;但有好多潛水半新股,或好大機會步 1025、1034 ... 後塵的乾升半新股如 6819 ,不能盡錄。
刪除6819如果黎多一日類似前日(22/5)咁上下成交,應該係時候
刪除會上係CFO黃德俊同執行董事林美家女士主持大會, 大股東黃先生電話會議dial in,全程都係CFO答問題
回覆刪除偉哥你朋友已經係會上問你提出的問題, 以下係節錄對答 (包括左我同偉哥朋友問的問題)
問: 2019年1月和昌尾數收左幾多? 未來仲有幾多錢會收到? 錢是不是在內地? 將來會唔會匯返香港? 會唔會考慮派特別息?
答: 2019年 1月已收到16,17億, 未來仲有大約16億將會收到. 錢會匯返香港, 三大股東都同意先減債再保留資金作收購發展, 有可能會考慮派特別息,
問. 公司在深圳龍華的舊改項目什麼時候開始發售? 香港的元朗項目為何拖了這麼久還沒預售樓花
答: 深圳項目預計明年第一季預售. 元朗項目正在跟政府商討補地價金額, 希望今年9月會完成,預計2022年第一季預售,九龍塘項目預計明年第一季預售
問. 想了解大股東黃氏行使永久可換股證的原因。
答. 唔清楚原因
問. 三大股東雖然持有74%, 但現股價對比資產淨值有巨大折讓,會否進行小量回購體現價值,
答. 一定唔會, 資產淨值7蚊, 即使現價進行回購上3,4蚊都冇意義
謝謝,我本來都想出席這個AGM, 順便會會這位未見過面的朋友, 可惜因事不能出席, 遺憾。
刪除AGM得4個小股東出席,上市公司唔係酒店開股東會真係趕客絕招,趕盡餅卡黨, 冇著數冇人黎
刪除問. 想了解大股東黃氏行使永久可換股證的原因。
刪除答. 唔清楚原因 <--- 無計傾??
最尾那條答案感覺本"pat", 三大股東鬥長命, 不希罕紙上富貴, 難為小股民.
3688 已算有良心,AGM 響灣仔瑞安中心開,最初以為佢返深圳開。
刪除CFO 知都答唔知啦, 唔通如實講佢地權鬥咩...定係答大股錢多無地方使咪行使永久可換股證
刪除2009年1.04~1.12港元買少量貨(達力 29.HK), 持有到現在,等運到!
回覆刪除達力和佳兆業:皇冠明珠---蛇口東角頭地塊
https://xueqiu.com/3714977098/123257801
老漁2014:
刪除70億是估計佳兆業掏給達力的,原來買深航運花了58億,估計還要補交政府提高容積率的地價,約33億。共161億得到一塊完整的土地,銷售收入預計可達630億。明白了嗎,二貨?賣家在1999年年就賣了。看不懂可以不評論的!關了[大笑]
老漁2014:
刪除如果達力真能得到71億港元的現金,加上代圳華代墊款3.5億(其中一半需要自己掏腰包),則可以收到72.7億的現金,以總股本2.4億計算,為每股30.3元。我覺得這個計算還是比較適當的,雖然這筆巨大的現金可能不會一次性給付。
現在基本沒有人擔心達力地的真實性了,擔心的是時間和大股東會不會分紅。
清算是每半年一個週期,要定期公告的,上次也是公告土地要清算了才三天漲80%的,以後估計也是消息引發供需不平衡而暴漲,港股就這鳥樣,既合理也不合理[大笑]
土地變現後,即使不分紅也會漲。從達力過往派息記錄看,多少都會分一定。只是多少的問題。也許人家就等著這塊地解決後,解散公司,賣殼,這不是沒有可能,畢竟年事已高,背井離鄉多年了,一切都陌生了。
不要相信太多,風險自負![大笑]
刪除Oh my 桔!你個死曳仔吖!讚你1句鬆毛鬆翼,呃我同情心喇,吾鬼睬你!等我塞條🥒過你口
刪除由於以上內容情節涉及暴力成份,未經本人同意不得删除
刪除等我塞條黃金🥒入你口: 如果29能夠出人意料, 真的爆大冷! [大笑]
刪除由於以上內容情節充滿善意,未經本人同意不得删除!
3662都幾強勢, 利申平均價4.1
回覆刪除方達上限定價, 希望上市初期就算比不上6185, 也不要差過1873。
回覆刪除呢次真係瞓左身落去。
今日又跌500, 其實真係唔敢抽好多..不過隻野咁HOT,唔會中"突"..咁應該冇問題
刪除好少見偉哥訓身
刪除估計唔會中突,訓身都應該唔高風險既
刪除B組最多咪分5%,多都冇,淡淡定,一定升!
刪除未見過偉哥用訓身黎形容抽新股
刪除想知偉哥諗法
謝謝
我計頭鎚都係至多3%
刪除少見偉哥話訓身,偉哥係咪有啲堅料未講?🤔
刪除應該係因為基投太勁
刪除分得唔多,係一定。一定升,唔一定。見過太多HOT IPO死於巿況差了。
刪除莫非2張95頭槌?
刪除哈哈, 呢個SIZE的新股我仍未有實力入兩張頭槌飛.....考慮到閒置的資金量, 只是和老婆兩個戶口加埋認購左12M股, 但已是有史以來最大筆的認購額。
刪除冇乜堅料未講, 只是基於公開的訊息落注: 行業、業務、估值、基石、流通量、公開認購預期超額及中籤率等各方面去分析值博率及注碼而已。
12M... 3.2*12/10=3.84M.. 用成 4M 抽新股, 希望偉哥贏到大錢.🎉 同埋我我唔會再浪費版面評論Louis 了。
刪除但我有預感,今次凶多吉少呀兄弟
刪除哈哈~
嚇下玩下你們而已
雖然是贏面高,IPO我絕對唔敢瞓身。
刪除不過如果暗盤穿招我又唔怕接多一球
刪除今日大市跌,但同系的藥股2269逆市受捧!
刪除另外,有無方達的最终超購倍數?
又係上限。希望有兩成啦..
刪除未有最終超額數據公佈, 估計要下周初才有。
刪除859
回覆刪除執董黎慶國辭任
佢之前做過交銀國際國際行政部主管
最新權益披露又指交銀國際已再無持有859權益 即係已經無再押股比交銀
成件事好似鬼鬼地....
明天10點股東大會係怡和大厦,師兄如果出席問下會否回購,因為我上次問個范執董佢話考慮呀,我吾得閒呀,仲有睇下有冇啖好食
刪除唔會回購啦 有錢都用嚟發展大陸物業
刪除Btw 大股東啲股轉晒去信達
不過睇呢間公司都係孤鬼寒,依家冇跟開呀,有啲咁嘅事,成盤棋佢都控制曬㗎啦
刪除恒指跌多100,就補埋24/1上升裂口(27121)
回覆刪除華為可能是侵侵前菜,他肯定排列了菜單出場,大戶好克制,未到戲肉,是托著來散場又引老散來接,遲早六月會有一天狂瀉千幾點的出現,直插破二萬點,而家個市最易重傷不起,見好平買D,又再平又買,未見上次24500,已彈盡糧乾,侵侵真系要玩死中國,到萬幾點週街3折大平賣,騰雞或等錢用者更會賤價清倉,温馨提示,收手勿撈,彈得幾多,彈藥備用,真系估錯,中美握手,入市未遲。
回覆刪除DR.NG是否你的偶像? 恒指穿20000, 樓要跌7成?
刪除dr.ng都笠左水拉,不過市跌返,出唔出返來認叻,好快就知道。
刪除Benyip 在賭檯上有什麽不可能呢?要順勢而行,逆風而上難能可貴,當年飛機仔670可以由幾蚊跌到3毫子,你可能未見過幾次大股災,跌到心惊肉跳,不交功課不知股海深淵多深。
刪除我意思不是叫大蝕也賣,好的股留下來擺,但再撈萬不可,留得青山在也,温馨提示,中美握手言和,才即入市未遲。 恒指穿20000不是夢兒,要大跌沒有基本因素可言,我沒水晶球,憑經驗推測拭目以待
刪除估頂估底早証明唔可能. 當然順勢永遠唔會錯,問題係冇人估唔到嗰勢.
刪除點止華為,還有大疆DJI及海康威視,應該陸續有來。
刪除陌上歸人有無沽空或熊提供? 我信你, 今次好大機會WWIII, 我不斷減倉.
刪除剛蝕放清走1171 3662同371計數
回覆刪除蝕3格沽出1203@0.95元止蝕, 套現資金等換馬其它跌得多的。
回覆刪除佢呢個月算是跌得少。
8537,已到了隨心所欲的境界,最低去到0.69,又反彈上0.88收。
回覆刪除你唔會0.6x 接左,0.9x沽出甘神吧? 🤥
刪除呢隻看似很高風險,我絕對不會透露買賣紀錄,只可以講我最近都有炒呢一隻。
刪除Tkchan兄,8537似吾似會突然高台跳水?
刪除溫馨提示:可留意不停轉名的綱友
唔可以 100%肯定會唔會高台跳水,只可以同你講起依個moment, 要爆了。
刪除太耐無追post,偉哥係咪仲持有1234?
回覆刪除有呀,我無依隻都即刻答到你。
刪除thanks ar 我驚我mark漏左
刪除Ten-Bagger曹總: http://bit.ly/2wgePF8 || 希望大家 6月9日行出來表達自己!你唔講自己意願, 淋鄭一定話你系支持修例的。 不支持遊行的, 也可以參加 傅振中《保衛香港運動》在路邊哎咪 鬧爆泛民班友。 放心, 兩派從來 沒有真系打過交。 我自己就系甘想法: 橫死掂死, 梗系要最後一搏!【送中條例】 = 【送終條例】??
回覆刪除諗住跌市一篇文章可以頂兩日, 結果大家都無視大跌市, 繼續吹水, 即係大家都已經做到手中有股、心中無股的境界, 還是根本就是持有大量現金等運到?
回覆刪除证明还未跌够..
刪除上星期清左大部份持股,現金90%,手上得返琴日同前日入既2718同178
刪除大部份垃圾留言
回覆刪除係呀!你就狗屎囉💩👹
刪除偉哥,東正金融,P/B成1.68,但普通金融股普遍 1 P/B ,雖然佢ROE同ROA 都唔差,但你認為佢個P/B 會唔會過高,同埋公司發展前景你又點睇呢?
回覆刪除今年預期賺10億人仔, 所以預期PB係好低了。
刪除公司發展前景其實網友間之前已有不少討論, 可以翻看以前的留言。我遲些看看如何可以將大摩的報告撮要與大家分享一下。