這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...
28-Feb A: 夜期突然急插, 道指又跌1.5%, 聽日恆指都唔慌有運行, 預佢穿30000點啦!1-3MarB: 燈, 恆指上漲近200點bor!A: 肯定唔係!而家逃生門開左少少,要走好走喇,之後又隊落去!C: 大戶夾高派貨者!A: 無錯, 當大戶派晒貨時就會插落黎!大家要小心,唔好升返少少就當無事![微笑]
Louis兄講哂全部可能性。。。。點夠你玩��
【實力取勝】計完數港股仲係好抵(陳承龍)http://waitbull3.blogspot.hk/2018/03/201831_11.html
歷史數據恆子中值係PE12倍左右.
但息率3%以下
等5月?
批債2018年5月3日就到期點解要提前贖回? 你懂的
執行董事辭任萊蒙國際集團有限公司(於 開 曼 群 島 註 冊 成 立 的 有 限 公 司)(股 份 代 號:03688)變更執行董事 及 授權代表萊蒙國際集團有限公司(「本公司」,連同其附屬公司統稱「本集團」)董事(「董事」) 會(「 董 事 會 」)宣 佈 , 自 二 零 一 八 年 三 月 一 日 , ( i ) 陳 風 楊 先 生(「 陳 風 楊 先 生 」)已 辭 任 本 公 司 執 行 董 事 兼 其 中 一 名 聯 席 行 政 總 裁 ; 及 ( i i ) 王 天 也 先 生(「 王 先 生 」)已 辭 任 本 公 司 執 行 董 事 兼 其 中 一 名 授 權 代 表。陳 風 楊 先 生 及 王 先 生 將 於 辭 任 執 行 董 事 後,獲 調 任 為 本 公 司 的 高 級 顧 問。於 陳 風 楊 先 生 辭 任 執 行 董 事 兼 聯 席 行 政 總 裁 後,董 事 會 主 席 兼 執 行 董 事 黃 俊 康 先 生 繼 續 擔 任 本 公 司 的 唯 一 行 政 總 裁。陳風楊先生及王先生各自確認,彼與董事會並無意見分歧,亦無有關彼辭任執 行 董 事 的 事 宜 須 提 請 本 公 司 股 東 或 香 港 聯 合 交 易 所 有 限 公 司(「 聯 交 所 」)垂 注 。 董事會謹藉此機會向陳風楊先生及王先生於任內作為執行董事對本公司作出 的 寶 貴 貢 獻 致 以 衷 心 感 謝。
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/0301/LTN201803012501_C.pdfhttp://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/0301/LTN201803012505_C.pdf
會唔會係玩non-go?
舊去新來?
王天也,现任莱蒙国际集团有限公司行政总裁及本公司主要营运附属公司建业中国总裁,负责制定发展策略及执行已决定的投资项目,以及负责本集团的整体业务管理。禁高層既要員離職,係咪易手前奏?
我有個白痴既想法係:國泰d貨會唔會係陳生既呢? 其實我成日都睇唔明ccass上面d %..點解大家甘易知大股東有增減持
http://www.hkexnews.hk/di/di_c.htm
差D睇錯,以為係講緊標題的3368!(3688)
http://iis.aastocks.com/20180302/003063404-0.PDF萊蒙國際集團有限公司(「本公司」)董事會(「董事會」)謹 此 宣 佈,本 公 司 將於二零一八年三月十二日(星 期 一)下 午 二 時 正 舉 行 董 事 會 會 議,藉 以(當 中 包括)考慮及批准本公司及其附屬公司截至二零一七年十二月三十一日止年度的綜 合 年 度 業 績 公 告 及 其 發 佈,並 考 慮 派 付 末 期 股 息 的 建 議(如 有)。
(1) 有關董事會會議召開日期的澄清公告 茲提述萊蒙國際集團有限公司(「本公司」)日期為二零一八年三月一日的公告 , 內 容 有 關 本 公 司 董 事(「 董 事 」)會(「 董 事 會 」)會 議 召 開 日 期 。董 事 會 謹 此 澄 清 , 董 事 會 會 議 應 於 二 零 一 八 年 三 月 十 四 日( 星 期 三 )下 午 二 時 正 舉 行 , 藉 以( 當 中 包 括 )考 慮 及 批 准 本 公 司 及 其 附 屬 公 司 截 至 二 零 一 七 年 十 二 月 三 十 一 日 止 年 度 的 綜 合 年 度 業 績 公 告 及 其 發 佈,並 考 慮 派 付 末 期 股 息 的 建 議( 如 有 )。(2) 有關變更執行董事及授權代表的補充公告另 提 述 本 公 司 日 期 為 二 零 一 八 年 三 月 一 日 的 公 告,內 容 有 關 變 更 執 行 董事 及 授 權 代 表。董 事 會 謹 此 澄 清,因 陳 風 楊 先 生 及 王 天 也 先 生 各 自 須 付 出 更 多 時 間 及 精 力 專 注 於 彼 等 的 其 他 業 務 承 擔,故 辭 任 執 行 董 事。
咁有乜啟示
九號出那張打算回購5億美金的票據,到時期限係十九號。但二十二號那張就話只係回購咗兩億半,53.4%。全數五億回購先可以先可以派高息,而家受制於有派息上限?
一覺醒來又跌4百
320都晤俾你買平的.
700及388都很強.
888,睇個款,除非大市崩圍,否則佢都要造上.
1729 唔見富滙出嚟沽0.5有承接力
1132似乎仍然壓價收貨中?近排個價唔郁咁滯
個人認為唔係收貨而係穩定價格方便傾刁
橙今月尾要切橙皮睇內函,看看橙是多汁或乾肉,如果無料到無跟尾,肯是會疍散的!有橙的人要盤算啦去或留。
希望橙今月尾有驚喜, 會派發末期股息。
回waising兄,橙有無大餐都唔會係業績度睇到,可以係業績前或後都得
伍生來招先置死而後生,月底乜都無,股價一定散,稍後才報喜,依招見有多次玩死小股民。
如果業績又派息…咁之前咁早派息又為了什麼…?
末期業績派息是為了展示新加坡香港台灣的核心盈利能力, 並確定派息比率。之前咁早派特別息是因為現金太多,又沒有好的項目投資, 同時是為了賣盤做好準備?
我估計可能派末期息2仙
無論如何,大股東持有>70%權益,應該已經到達發財立品的境界!
風平浪靚中陰陰乾
加入1729大軍,5G 同數據中心係新亮點.
數據中心其實即係收租,冇咁快有靚突破收入,可能都要等下先
1729唔係做數據中心, 而係供應光纖電線組件比GOOGLE興建數據中心。
請問偉哥還持有1729嗎? 招股價0.5好像都幾穩, 但向上就沽壓沉重了
偉哥請問你對189 東岳 有咩睇法同埋仲有幾多上升空間🙏
偉哥2018年2月28日 上午12:59對這股的公司管治沒有信心。Source: 近期市況看法
8473很強,似想破頂
厲害,一講即刻倒跌比你睇,來回廿幾%,呢隻真係好chok,鬥儍遊戲
終生免佣的啟示https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20180302/s00004/1519929099632【明報專訊】要躲也躲不開,互聯網思維正在衝擊香港證券業。早前有騰訊(0700)支持的新崛起香港券商以終身免佣招徠客戶,其實行內人都知道交易佣金近年愈來愈低,已經變成連雞肋也不如的生意,大部分做散戶生意的券商都是靠孖展(內地稱作融資融券)來賺錢。 香港雖然是世界三大股票市場之一,但是作為一個700萬人口的城市,本地散戶為券商帶來的經濟效益實在是微不足道。 上述陸資背景的券商,針對的是內地有興趣投資港股及美股的客戶,潛在客戶量大很多。......
我見futu交易量都系甘升
futu牌家陣真係好常見。有些都應該唔係細戶
1717強
1717真的沽升淚。
由3.9升到6.6
香港再創奇蹟:高鐵總站上蓋 商業地王值千億http://std.stheadline.com/daily/news-content.php?id=1757816&target=2雍盛資產評估及房地產顧問行政總裁黃雍盛指出,本財政年度四幅商用地皮當中,以連翔道與柯士甸道交界的廣深港高鐵上蓋最受捧,項目佔地逾六十三萬方呎,可建樓面約三百一十六萬方呎,規模極之龐大,未來將聚集中港兩地人流,挾着一帶一路發展趨勢,將吸引大量中資企業進駐該地標項目,料該項目單是樓面呎價介乎三萬多至四萬元,地王市值由九百多至高逾一千億元。
66是最大得益大地主?
越吹越高!巨無霸商地 高鐵站料值逾1400億 可建316萬呎 地皮料拆細http://paper.wenweipo.com/2018/03/02/FI1803020005.htm暌違多年的九龍站上蓋上有地皮推出,並隨着高鐵即將開通倍受矚目。該地皮佔地逾63萬方呎,由地圖上看與九龍站的規模類近,是來年度賣地計劃中面積最大地塊,可建樓面約316萬方呎。市場對項目估值相當樂觀,每呎樓面地價由3萬元至4.5萬元不等,最高估值可達1,424億元,若整幅招標,勢必問鼎本港首個千億地王。
指數大跌, 但找不到平貨買。
連1918也識得反彈, 今天倒升!
內房都幾強,跌1,2%ONLY
1918昨天入了今早都有擔心
1918可能係因300104.SZ而咁鬼硬淨.好野.
同感,監察中既股入面橙仔已經算係暫時跌得最多...
偉哥對215不派息,以及長和系同一日公佈業績,李生退休有無乜睇法?
新股當中,大家有無咩心水?1705 已超193倍
我抽左天長
諗住抽1705, 但PE好似高左D
新股PE不是十分重要
3688 國泰沽盤出番黎
請問大家,我家人持有188供股收到供股權,如沽出即不用供股嗎?供股權債價值0.001,如沽出,即係可收收返0.001錢?Thanks
不沽出也不用供股的, 是否參與供股是你自己可以決定的, 不是強迫。除非你持股很多, 不然沽出供股權, 可能抵銷不了手續費。
明白。謝謝偉哥。
一個血的教訓9號,13號,15號各買入100萬HSI pull option (11979)@0.024,0.019,0.016, 心諗會過年前會調整 (D人都話北水會撤)點知果幾日港股都無事, 升到新年前最後一日果時心諗升得咁急, 無咁快會調整完, 一定會整固但係無留意到街貨量, 結果呢幾日HSI跌, 但係股價已經無起色了(0.015)..相反其他pull option就升1x,2x%咁就比大戶食左..以後真係唔敢忽略街貨量..想問下大家, warrant除左行使價, 到期日, 街貨量係唔係影響都好大, 去到100%, 就算相關指數升跌, 佢自身股價都已經無力郁? (因為證卷行無哂貨, 無得舞個價)新手虛心求指教
簡單咁講, 新手唔熟衍生工具, 就唔好玩衍生工具;如果要玩, 就先研究清楚,不然只係係市場交學費。你買隻200日後到期的19600點行使價的PUT, 槓杆10倍都冇, 仲要IV唔低的, 可以期望佢升幾多?
偉哥真係好人當我見到PULL OPTION既時候真係連答都唔想答.....
呢D先係偉哥受咁多人尊敬的原因
偉哥的確係一個好脾氣的人
知唔知option同warrant分別? 同implied vol?
都唔係呀,而家0.016(+14%)
唔明點解買隻咁遠的put,見到個溢價嚇死人,正路只會搏短線。
3688 3月2日出通告於3月12日業績10日咁急有無陰謀架
去對比返上年既出公告時間就知有無急
下星期係咪最後加注機會?
係有問題XD3688http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/0302/LTN201803021380_C.pdf有關董事會會議召開日期的澄清公告 茲提述萊蒙國際集團有限公司(「本公司」)日期為二零一八年三月一日的公告 , 內 容 有 關 本 公 司 董 事(「 董 事 」)會(「 董 事 會 」)會 議 召 開 日 期 。董 事 會 謹 此 澄 清 , 董 事 會 會 議 應 於 二 零 一 八 年 三 月 十 四 日( 星 期 三 )下 午 二 時 正 舉 行 , 藉 以( 當 中 包 括 )考 慮 及 批 准 本 公 司 及 其 附 屬 公 司 截 至 二 零 一 七 年 十 二 月 三 十 一 日 止 年 度 的 綜 合 年 度 業 績 公 告 及 其 發 佈,並 考 慮 派 付 末 期 股 息 的 建 議( 如 有 )。
唔係呀,又唔會停牌or除牌既😂
Merries Baby兄3月2日出通告於3月12日業績10日咁急有無陰謀架207亦提出通告於3月12日出業績,明顯早過上年於3月29日出業績. 又深圳中糧又説最後延期不遲於23日後復牌.會否成事機會很高?
其實有無ching可以解釋下3688搞緊咩?
小魚我曾提過如無計錯數207今次無盈喜好的不靈,207真係只出左業績會議日期加上大陸沒有最遲只有更遲,所以重組時間難估,亦唔一定有咩直接得益。市況波動,暫唔搏呢隻。
3688於3月2日lunch post張dated 3月1日的通告都攪野,所以我email 問左hkexnews@hkex.com.hk
Merries Baby兄多謝回覆. 你估得無錯没有營喜,但我解讀為既然合拼.無謂做靚盤数益班老散.謝謝分享.利申有貨
我當初搏佢會退H私有化的。
注意:1705係無分AB組,
謝提示, 我都無留意到。入飛嗎?
幾隻小型新股, 除了天長做孖展認購稍多外, 其它的都每隻現金認購幾萬元就算了。
偉哥是否怕美股大跌?拖累港股?
不是, 而是隻隻超額咁多, 無謂擺太多資金落去, 所以象徵式抽些少, 看看有沒有運中一手就算。最近炒半新股回報更高。
偉哥會唔會講下點解睇好天長
見電子烟好似有些少概念, 加上保母近排打理的主板新板首日表現都不差, 所以孖展認購。
百裕繼續沽橙。
偉哥覺得佢咁樣做係點解?
佢似要清貨, 股價短期會受壓。
多謝解答。上面LOUIS兄覺得可能會派息,偉哥覺得橙有冇咁做既誘因?
機會甚低。
咁股價催化劑就只有賣盤~今日補咗少少貨,希望伍生快啲趁仲係牛市傾得掂單DEAL
走勢令人真納悶
唔通賣唔成..
百裕應該仲有2千萬股?
過埋今日, 最多1700萬股。
偉哥我都係未明,如師兄所講百裕沽左三球,我係深度數據見到星展買左四球,咁即係射左去一家度?我知要等ccass去睇,但真係心急想知
佢成本應該好平。可能想食下
我只知誰沽, 看不到誰買。
1132,1.7M主動沽盤@0.67
細股真係強到不得了.....睇中既股基本上無回過.......
偉哥話齋,我想執平貨都冇乜,隻隻少少地跌1,2%...
所以反而執了少許大股
請問各位對1378宏橋有咩睇法🙏
個市大跌, 3隻重倉股一升、一跌、一持平,組合繼續跑贏恒指。市場或許已習慣了美股的大波幅, 美股連續兩天的大跌, 港股雖然跟跌, 但跌幅少於美股之外, 也跌得有秩序,完全沒有恐慌。
敢問升嗰隻係來蒙?
偉哥三重彩 : 3688、1132、3399
我諗連偉哥自己都唔多記得3399 1132 成本係幾多
1132的平均成本肯定低於0.2元, 3399真的日子太耐, 已無法計算平均成本多少。
Known兄跟得幾貼,應該中。我估排位3399第一,1132第二,3688第三
1132第一啦
米兄: 你要加倍努力!偉哥投資著重內缐人買賣,我投資則著重偉哥買賣 :)
升的是98吧
Known兄及Kay , 我記憶力差了,忘記了之前偉哥說過1132多過3399。我會加倍努力追看偉哥。
IPO 1621 集中派晒比B組,玩咩呀,呢32人fatfat了...http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/0302/01621_3243696/C102.PDF
320有董事減持,套現近2百萬元
今日買賣雙方約定左係市場交貨。
女婿沽貨?
岳父大人之前都減持了少量, 女婿而家唔做執董, 沽貨也無可厚非。而家大股東及CEO兩兄弟一個85歲, 一個71歲, 都已年紀老邁, 但沒有第二代成員在董事局, 真係好奇怪的安排。
很可能是女兒婚姻出現問題,又或者老豆同女唔啱,外父唔肯俾女婿接班.
唔知內情, 不過前排見過71歲的CEO, 精神仍然很好, 估計再做多兩、三年都冇問題。但長遠而言, 沒有第二代接班是很奇怪。大股東大公子曾在公司裡, 但後來也自己外闖。
2016年的股東大會開始有反對票,而股價亦成弱勢,估計2015~16間應有些事情發生了.
盛傳2015年曾有國內大科網公司洽商入股/買盤,所以股價大升, 但後來傾唔成。
綜合埋偉哥的資料,320似乎可得出這樣一個故事,2014年有後生一輩想接班並加入一些外來資金入股,(見去年都有基金報出斬倉沽出所持貨,佢地應是收到風有收購而入貨),最後關頭有人反口傾唔成而告吹,後生一輩開始淡出,有人依然不滿而繼續投反對票,如是者我諗股價有排都不會大郁,除非老人家肯退.
估計是有班人不滿公司拒絕賣盤/大公司入股, 又或者是高位買入坐艇, 對公司管理層不滿, 所以投反對票。應該和後生一輩接班無關係, 因為大公子離職外闖是2009年10月的事, 而DR KING是半年後才被邀返來。
1030 呢度多唔多人睇好
內房股我自己不看好, 目前只持有可能重提私有化的272及假內房3688。
但今日內房抗趺力幾強部分估值低既內房仲有得升添
想過私有化,但想過3688 如果不賣百多億資產,私有化時會賺更多。所以迷惑了。
所以唔係私有化囉
呢場貿易戰,不得不佩服特朗普的果斷,黎緊有4月既縮表
特朗普明知打場貿易戰,必遭全球反擊,股票市場必大挫,為甚麼特朗普偏向虎山行。特朗普是商人明知道,因為他早已在市場.................。
此英模論絕對可能,他的市場應該不是在尾果,最自由最冇監管的香港應該是其中之一
903蝕5000至7000萬美元
下星期港股又來疍散可期!遲早一天美股暴瀉來次跌千幾點的,根本杜指大把空間,逃生門半掩!不是嚇一跳,股市有狂升也會狂瀉。
現金95%等待機會中
昨日見到terry兄分享1103異動,即時上車@0.19 短炒轉,賺左6%今日再炒,估唔到臨中午收市個浪跌到咁急,好彩尾市追番小小兩日買單都仲有小小收穫,異動股真是眨下眼都唔得,多謝terry 兄
偉哥!這兩天3688所出的公告,是否就是你所說的一直在等的公告?
代答 不是
我估可能派息賣盤吧
Michael Cheng2018年3月3日 上午2:58有些東西不明白...我看CCASS 1103在2月28日中銀國際本身有6億2股,射倉3億股到團結證券,3月1日中銀國際盡沽手上3億2持股3月2 團結證券的3億也沽清全部幾乎被建銀接哂...但點解冇權益披露?係咪我理解錯誤?怎麼我的留言會消失了@@
點解要有披露,不是同一個人
即是大量散戶用建銀接哂佢?那裡好像都超過5%貨
CCASS的變化不一定來自市場買賣,你都識講射倉,直接射倉不牽涉權益轉讓,就不用披露…
作者已經移除這則留言。
我明勒…柒左
系統有時會錯誤判斷留言是垃圾留言而放入垃圾留言箱, 無法顯示出來。如果遇到這情況, 留言多1,2次就可以。
偉哥,我想問一問點解有d公司既股本會低過佢既股票面值乘以已發行股份,同埋究竟有咩因素會影響到股本,純學術討論,求解答,謝謝
關於3688大家可以睇睇。https://xueqiu.com/7960312867/102424280
轉型大健康產業......
感覺不妙。。。。會不會是康健幫入侵了?
大健康產業呢個話題講左好耐架啦WOR
雲南城投 本身已經有A股上市 600239,買得 3688 其實都應該知就算將來大股東全面入主都唔會注入最主要既地產業務,聽聞佢A股上市都話過唔會再買殻去分薄股東權益,本身大股東都係百足咁多爪,所以將唔同業務分家係正路。大健康可能比較陌生,但睇左呢篇文可能有少少認識。最重要相信係拉扯到兩會期間或近期較火熱既醫藥生物科技領域... http://wap.sasac.gov.cn/n2588025/n2588129/c7939318/content.html
其實自雲南城投入股後已話轉型大健康產業, 但咁多年仲未有大動作,原因為何?等雲南城投話到事先啦。
https://xueqiu.com/S/SH600239/102151000偉哥會不會有關係。
感覺關係不大。
果然如偉哥所料大調整星期五平部分淡倉鎖定利潤餘下睇位再平倉
3319出左通造,穩定價格期結束及超額配售權失效,保母已於穩定價格期間全數買回超額配售的5000萬股,而最後一次購買是2月26日,即上周一,這解釋了為何自上周二開始股價轉弱。我在沽出時都說過保母每日都在尾市拉升, 但佢彈藥有限, 不知何時用完, 所以在12.28元我沽清餘貨離場。http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/0304/LTN20180304008_C.pdf
這隻新股自己只賺得7K,並不多,但可以險中求勝,是自己近期比較滿意的一隻新股操作。
借偉哥寶地拋磚引玉:從500億到1000億https://stocksnsneakers.blogspot.hk/2018/03/5001000.html
請教偉哥,如何知道保姆日日尾市拉升以及點解保姆要拉升? ��
注意:只有此網誌的成員可以留言。
28-Feb
回覆刪除A: 夜期突然急插, 道指又跌1.5%, 聽日恆指都唔慌有運行, 預佢穿30000點啦!
1-3Mar
B: 燈, 恆指上漲近200點bor!
A: 肯定唔係!
而家逃生門開左少少,要走好走喇,之後又隊落去!
C: 大戶夾高派貨者!
A: 無錯, 當大戶派晒貨時就會插落黎!
大家要小心,唔好升返少少就當無事!
[微笑]
Louis兄講哂全部可能性。。。。點夠你玩��
刪除【實力取勝】計完數港股仲係好抵(陳承龍)
刪除http://waitbull3.blogspot.hk/2018/03/201831_11.html
歷史數據恆子中值係PE12倍左右.
刪除但息率3%以下
刪除等5月?
回覆刪除批債2018年5月3日就到期
刪除點解要提前贖回? 你懂的
執行董事辭任
回覆刪除萊蒙國際集團有限公司
(於 開 曼 群 島 註 冊 成 立 的 有 限 公 司)
(股 份 代 號:03688)
變更執行董事 及 授權代表
萊蒙國際集團有限公司(「本公司」,連同其附屬公司統稱「本集團」)董事(「董事」) 會(「 董 事 會 」)宣 佈 , 自 二 零 一 八 年 三 月 一 日 , ( i ) 陳 風 楊 先 生(「 陳 風 楊 先 生 」)已 辭 任 本 公 司 執 行 董 事 兼 其 中 一 名 聯 席 行 政 總 裁 ; 及 ( i i ) 王 天 也 先 生(「 王 先 生 」)已 辭 任 本 公 司 執 行 董 事 兼 其 中 一 名 授 權 代 表。陳 風 楊 先 生 及 王 先 生 將 於 辭 任 執 行 董 事 後,獲 調 任 為 本 公 司 的 高 級 顧 問。
於 陳 風 楊 先 生 辭 任 執 行 董 事 兼 聯 席 行 政 總 裁 後,董 事 會 主 席 兼 執 行 董 事 黃 俊 康 先 生 繼 續 擔 任 本 公 司 的 唯 一 行 政 總 裁。
陳風楊先生及王先生各自確認,彼與董事會並無意見分歧,亦無有關彼辭任執 行 董 事 的 事 宜 須 提 請 本 公 司 股 東 或 香 港 聯 合 交 易 所 有 限 公 司(「 聯 交 所 」)垂 注 。 董事會謹藉此機會向陳風楊先生及王先生於任內作為執行董事對本公司作出 的 寶 貴 貢 獻 致 以 衷 心 感 謝。
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/0301/LTN201803012501_C.pdf
刪除http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/0301/LTN201803012505_C.pdf
會唔會係玩non-go?
刪除舊去新來?
刪除王天也,现任莱蒙国际集团有限公司行政总裁及本公司主要营运附属公司建业中国总裁,负责制定发展策略及执行已决定的投资项目,以及负责本集团的整体业务管理。
刪除禁高層既要員離職,係咪易手前奏?
我有個白痴既想法係:國泰d貨會唔會係陳生既呢? 其實我成日都睇唔明ccass上面d %..點解大家甘易知大股東有增減持
刪除http://www.hkexnews.hk/di/di_c.htm
刪除差D睇錯,以為係講緊標題的3368!(3688)
刪除http://iis.aastocks.com/20180302/003063404-0.PDF
刪除萊蒙國際集團有限公司(「本公司」)董事會(「董事會」)謹 此 宣 佈,本 公 司 將
於二零一八年三月十二日(星 期 一)下 午 二 時 正 舉 行 董 事 會 會 議,藉 以(當 中 包
括)考慮及批准本公司及其附屬公司截至二零一七年十二月三十一日止年度的
綜 合 年 度 業 績 公 告 及 其 發 佈,並 考 慮 派 付 末 期 股 息 的 建 議(如 有)。
(1) 有關董事會會議召開日期的澄清公告 茲提述萊蒙國際集團有限公司(「本公司」)日期為二零一八年三月一日的公
刪除告 , 內 容 有 關 本 公 司 董 事(「 董 事 」)會(「 董 事 會 」)會 議 召 開 日 期 。
董 事 會 謹 此 澄 清 , 董 事 會 會 議 應 於 二 零 一 八 年 三 月 十 四 日( 星 期 三 )下 午 二 時 正 舉 行 , 藉 以( 當 中 包 括 )考 慮 及 批 准 本 公 司 及 其 附 屬 公 司 截 至 二 零 一 七 年 十 二 月 三 十 一 日 止 年 度 的 綜 合 年 度 業 績 公 告 及 其 發 佈,並 考 慮 派 付 末 期 股 息 的 建 議( 如 有 )。
(2) 有關變更執行董事及授權代表的補充公告
另 提 述 本 公 司 日 期 為 二 零 一 八 年 三 月 一 日 的 公 告,內 容 有 關 變 更 執 行 董
事 及 授 權 代 表。
董 事 會 謹 此 澄 清,因 陳 風 楊 先 生 及 王 天 也 先 生 各 自 須 付 出 更 多 時 間 及 精 力 專 注 於 彼 等 的 其 他 業 務 承 擔,故 辭 任 執 行 董 事。
咁有乜啟示
回覆刪除九號出那張打算回購5億美金的票據,到時期限係十九號。
刪除但二十二號那張就話只係回購咗兩億半,53.4%。
全數五億回購先可以先可以派高息,而家受制於有派息上限?
一覺醒來又跌4百
回覆刪除320都晤俾你買平的.
回覆刪除700及388都很強.
刪除888,
刪除睇個款,
除非大市崩圍,
否則佢都要造上.
1729 唔見富滙出嚟沽
回覆刪除0.5有承接力
1132似乎仍然壓價收貨中?近排個價唔郁咁滯
回覆刪除個人認為唔係收貨
刪除而係穩定價格方便傾刁
橙今月尾要切橙皮睇內函,看看橙是多汁或乾肉,如果無料到無跟尾,肯是會疍散的!有橙的人要盤算啦去或留。
刪除希望橙今月尾有驚喜, 會派發末期股息。
刪除回waising兄,橙有無大餐都唔會係業績度睇到,可以係業績前或後都得
刪除伍生來招先置死而後生,月底乜都無,股價一定散,稍後才報喜,依招見有多次玩死小股民。
刪除如果業績又派息…咁之前咁早派息又為了什麼…?
刪除末期業績派息是為了展示新加坡香港台灣的核心盈利能力, 並確定派息比率。
刪除之前咁早派特別息是因為現金太多,又沒有好的項目投資, 同時是為了賣盤做好準備?
我估計可能派末期息2仙
刪除無論如何,大股東持有>70%權益,應該已經到達發財立品的境界!
刪除風平浪靚中陰陰乾
刪除加入1729大軍,5G 同數據中心係新亮點.
回覆刪除數據中心其實即係收租,冇咁快有靚突破收入,可能都要等下先
刪除1729唔係做數據中心, 而係供應光纖電線組件比GOOGLE興建數據中心。
刪除請問偉哥還持有1729嗎? 招股價0.5好像都幾穩, 但向上就沽壓沉重了
刪除偉哥請問你對189 東岳 有咩睇法同埋仲有幾多上升空間🙏
回覆刪除偉哥2018年2月28日 上午12:59
刪除對這股的公司管治沒有信心。
Source: 近期市況看法
8473很強,似想破頂
回覆刪除厲害,一講即刻倒跌比你睇,來回廿幾%,
刪除呢隻真係好chok,鬥儍遊戲
終生免佣的啟示
回覆刪除https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20180302/s00004/1519929099632
【明報專訊】要躲也躲不開,互聯網思維正在衝擊香港證券業。早前有騰訊(0700)支持的新崛起香港券商以終身免佣招徠客戶,其實行內人都知道交易佣金近年愈來愈低,已經變成連雞肋也不如的生意,大部分做散戶生意的券商都是靠孖展(內地稱作融資融券)來賺錢。
香港雖然是世界三大股票市場之一,但是作為一個700萬人口的城市,本地散戶為券商帶來的經濟效益實在是微不足道。 上述陸資背景的券商,針對的是內地有興趣投資港股及美股的客戶,潛在客戶量大很多。
......
我見futu交易量都系甘升
刪除futu牌家陣真係好常見。有些都應該唔係細戶
刪除1717強
回覆刪除1717真的沽升淚。
刪除由3.9升到6.6
刪除香港再創奇蹟:
回覆刪除高鐵總站上蓋 商業地王值千億
http://std.stheadline.com/daily/news-content.php?id=1757816&target=2
雍盛資產評估及房地產顧問行政總裁黃雍盛指出,本財政年度四幅商用地皮當中,以連翔道與柯士甸道交界的廣深港高鐵上蓋最受捧,項目佔地逾六十三萬方呎,可建樓面約三百一十六萬方呎,規模極之龐大,未來將聚集中港兩地人流,挾着一帶一路發展趨勢,將吸引大量中資企業進駐該地標項目,料該項目單是樓面呎價介乎三萬多至四萬元,地王市值由九百多至高逾一千億元。
66是最大得益大地主?
刪除越吹越高!
刪除巨無霸商地 高鐵站料值逾1400億 可建316萬呎 地皮料拆細
http://paper.wenweipo.com/2018/03/02/FI1803020005.htm
暌違多年的九龍站上蓋上有地皮推出,並隨着高鐵即將開通倍受矚目。該地皮佔地逾63萬方呎,由地圖上看與九龍站的規模類近,是來年度賣地計劃中面積最大地塊,可建樓面約316萬方呎。市場對項目估值相當樂觀,每呎樓面地價由3萬元至4.5萬元不等,最高估值可達1,424億元,若整幅招標,勢必問鼎本港首個千億地王。
指數大跌, 但找不到平貨買。
回覆刪除連1918也識得反彈, 今天倒升!
刪除內房都幾強,跌1,2%ONLY
刪除1918昨天入了今早都有擔心
刪除1918可能係因300104.SZ而咁鬼硬淨.好野.
刪除同感,監察中既股入面橙仔已經算係暫時跌得最多...
刪除偉哥對215不派息,以及長和系同一日公佈業績,李生退休有無乜睇法?
回覆刪除新股當中,大家有無咩心水?
回覆刪除1705 已超193倍
我抽左天長
刪除諗住抽1705, 但PE好似高左D
刪除新股PE不是十分重要
刪除3688 國泰沽盤出番黎
回覆刪除請問大家,我家人持有188供股收到供股權,如沽出即不用供股嗎?供股權債價值0.001,如沽出,即係可收收返0.001錢?Thanks
回覆刪除不沽出也不用供股的, 是否參與供股是你自己可以決定的, 不是強迫。
刪除除非你持股很多, 不然沽出供股權, 可能抵銷不了手續費。
明白。謝謝偉哥。
刪除一個血的教訓
回覆刪除9號,13號,15號各買入100萬HSI pull option (11979)@0.024,0.019,0.016, 心諗會過年前會調整 (D人都話北水會撤)
點知果幾日港股都無事, 升到新年前最後一日
果時心諗升得咁急, 無咁快會調整完, 一定會整固
但係無留意到街貨量, 結果呢幾日HSI跌, 但係股價已經無起色了(0.015)..相反其他pull option就升1x,2x%
咁就比大戶食左..
以後真係唔敢忽略街貨量..
想問下大家, warrant除左行使價, 到期日, 街貨量係唔係影響都好大, 去到100%, 就算相關指數升跌, 佢自身股價都已經無力郁? (因為證卷行無哂貨, 無得舞個價)
新手虛心求指教
簡單咁講, 新手唔熟衍生工具, 就唔好玩衍生工具;如果要玩, 就先研究清楚,不然只係係市場交學費。
刪除你買隻200日後到期的19600點行使價的PUT, 槓杆10倍都冇, 仲要IV唔低的, 可以期望佢升幾多?
偉哥真係好人
刪除當我見到PULL OPTION既時候真係連答都唔想答.....
呢D先係偉哥受咁多人尊敬的原因
刪除偉哥的確係一個好脾氣的人
刪除知唔知option同warrant分別? 同implied vol?
刪除都唔係呀,而家0.016(+14%)
刪除唔明點解買隻咁遠的put,見到個溢價嚇死人,正路只會搏短線。
刪除3688
回覆刪除3月2日出通告於3月12日業績
10日咁急有無陰謀架
去對比返上年既出公告時間就知有無急
刪除下星期係咪最後加注機會?
刪除係有問題XD
刪除3688
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/0302/LTN201803021380_C.pdf
有關董事會會議召開日期的澄清公告 茲提述萊蒙國際集團有限公司(「本公司」)日期為二零一八年三月一日的公
告 , 內 容 有 關 本 公 司 董 事(「 董 事 」)會(「 董 事 會 」)會 議 召 開 日 期 。
董 事 會 謹 此 澄 清 , 董 事 會 會 議 應 於 二 零 一 八 年 三 月 十 四 日( 星 期 三 )下 午 二 時 正 舉 行 , 藉 以( 當 中 包 括 )考 慮 及 批 准 本 公 司 及 其 附 屬 公 司 截 至 二 零 一 七 年 十 二 月 三 十 一 日 止 年 度 的 綜 合 年 度 業 績 公 告 及 其 發 佈,並 考 慮 派 付 末 期 股 息 的 建 議( 如 有 )。
唔係呀,又唔會停牌or除牌既😂
刪除Merries Baby兄
刪除3月2日出通告於3月12日業績
10日咁急有無陰謀架
207亦提出通告於3月12日出業績,明顯早過上年於3月29日出業績. 又深圳中糧又説最後延期不遲於23日後復牌.會否成事機會很高?
其實有無ching可以解釋下3688搞緊咩?
刪除小魚
刪除我曾提過如無計錯數207今次無盈喜
好的不靈,207真係只出左業績會議日期
加上大陸沒有最遲只有更遲,所以重組時間難估,亦唔一定有咩直接得益。
市況波動,暫唔搏呢隻。
3688於3月2日lunch post張dated 3月1日的通告都攪野,所以我email 問左hkexnews@hkex.com.hk
刪除Merries Baby兄
刪除多謝回覆. 你估得無錯没有營喜,但我解讀為既然合拼.無謂做靚盤数益班老散.謝謝分享.利申有貨
我當初搏佢會退H私有化的。
刪除注意:1705係無分AB組,
回覆刪除謝提示, 我都無留意到。
刪除入飛嗎?
幾隻小型新股, 除了天長做孖展認購稍多外, 其它的都每隻現金認購幾萬元就算了。
刪除偉哥是否怕美股大跌?拖累港股?
刪除不是, 而是隻隻超額咁多, 無謂擺太多資金落去, 所以象徵式抽些少, 看看有沒有運中一手就算。
刪除最近炒半新股回報更高。
偉哥會唔會講下點解睇好天長
刪除見電子烟好似有些少概念, 加上保母近排打理的主板新板首日表現都不差, 所以孖展認購。
刪除百裕繼續沽橙。
回覆刪除偉哥覺得佢咁樣做係點解?
刪除佢似要清貨, 股價短期會受壓。
刪除多謝解答。
刪除上面LOUIS兄覺得可能會派息,偉哥覺得橙有冇咁做既誘因?
機會甚低。
刪除咁股價催化劑就只有賣盤~
刪除今日補咗少少貨,希望伍生快啲趁仲係牛市傾得掂單DEAL
走勢令人真納悶
刪除唔通賣唔成..
刪除百裕應該仲有2千萬股?
刪除過埋今日, 最多1700萬股。
刪除偉哥我都係未明,如師兄所講百裕沽左三球,我係深度數據見到星展買左四球,咁即係射左去一家度?我知要等ccass去睇,但真係心急想知
刪除佢成本應該好平。可能想食下
刪除我只知誰沽, 看不到誰買。
刪除1132,1.7M主動沽盤@0.67
回覆刪除細股真係強到不得了.....
回覆刪除睇中既股基本上無回過.......
偉哥話齋,我想執平貨都冇乜,隻隻少少地跌1,2%...
刪除所以反而執了少許大股
刪除請問各位對1378宏橋有咩睇法🙏
回覆刪除個市大跌, 3隻重倉股一升、一跌、一持平,組合繼續跑贏恒指。
回覆刪除市場或許已習慣了美股的大波幅, 美股連續兩天的大跌, 港股雖然跟跌, 但跌幅少於美股之外, 也跌得有秩序,完全沒有恐慌。
敢問升嗰隻係來蒙?
刪除偉哥三重彩 : 3688、1132、3399
刪除我諗連偉哥自己都唔多記得3399 1132 成本係幾多
刪除1132的平均成本肯定低於0.2元, 3399真的日子太耐, 已無法計算平均成本多少。
刪除Known兄跟得幾貼,應該中。我估排位3399第一,1132第二,3688第三
刪除1132第一啦
刪除米兄: 你要加倍努力!偉哥投資著重內缐人買賣,我投資則著重偉哥買賣 :)
刪除升的是98吧
刪除Known兄及Kay , 我記憶力差了,忘記了之前偉哥說過1132多過3399。我會加倍努力追看偉哥。
刪除IPO 1621 集中派晒比B組,玩咩呀,呢32人fatfat了...
回覆刪除http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/0302/01621_3243696/C102.PDF
320有董事減持,套現近2百萬元
回覆刪除今日買賣雙方約定左係市場交貨。
刪除女婿沽貨?
刪除岳父大人之前都減持了少量, 女婿而家唔做執董, 沽貨也無可厚非。
刪除而家大股東及CEO兩兄弟一個85歲, 一個71歲, 都已年紀老邁, 但沒有第二代成員在董事局, 真係好奇怪的安排。
很可能是女兒婚姻出現問題,
刪除又或者老豆同女唔啱,
外父唔肯俾女婿接班.
唔知內情, 不過前排見過71歲的CEO, 精神仍然很好, 估計再做多兩、三年都冇問題。
刪除但長遠而言, 沒有第二代接班是很奇怪。
大股東大公子曾在公司裡, 但後來也自己外闖。
2016年的股東大會開始有反對票,
刪除而股價亦成弱勢,
估計2015~16間應有些事情發生了.
盛傳2015年曾有國內大科網公司洽商入股/買盤,所以股價大升, 但後來傾唔成。
刪除綜合埋偉哥的資料,
刪除320似乎可得出這樣一個故事,
2014年有後生一輩想接班並加入一些外來資金入股,
(見去年都有基金報出斬倉沽出所持貨,
佢地應是收到風有收購而入貨),
最後關頭有人反口傾唔成而告吹,
後生一輩開始淡出,
有人依然不滿而繼續投反對票,
如是者我諗股價有排都不會大郁,
除非老人家肯退.
估計是有班人不滿公司拒絕賣盤/大公司入股, 又或者是高位買入坐艇, 對公司管理層不滿, 所以投反對票。
刪除應該和後生一輩接班無關係, 因為大公子離職外闖是2009年10月的事, 而DR KING是半年後才被邀返來。
1030 呢度多唔多人睇好
回覆刪除內房股我自己不看好, 目前只持有可能重提私有化的272及假內房3688。
刪除但今日內房抗趺力幾強
刪除部分估值低既內房仲有得升添
想過私有化,但想過3688 如果不賣百多億資產,私有化時會賺更多。所以迷惑了。
刪除所以唔係私有化囉
刪除呢場貿易戰,不得不佩服特朗普的果斷,黎緊有4月既縮表
回覆刪除特朗普明知打場貿易戰,必遭全球反擊,股票市場必大挫,為甚麼特朗普偏向虎山行。特朗普是商人明知道,因為他早已在市場.................。
刪除此英模論絕對可能,他的市場應該不是在尾果,最自由最冇監管的香港應該是其中之一
刪除903蝕5000至7000萬美元
回覆刪除下星期港股又來疍散可期!遲早一天美股暴瀉來次跌千幾點的,根本杜指大把空間,逃生門半掩!不是嚇一跳,股市有狂升也會狂瀉。
回覆刪除現金95%等待機會中
刪除昨日見到terry兄分享1103異動,即時上車@0.19 短炒轉,賺左6%
回覆刪除今日再炒,估唔到臨中午收市個浪跌到咁急,好彩尾市追番小小
兩日買單都仲有小小收穫,異動股真是眨下眼都唔得,多謝terry 兄
偉哥!這兩天3688所出的公告,是否就是你所說的一直在等的公告?
回覆刪除代答 不是
刪除我估可能派息賣盤吧
刪除Michael Cheng2018年3月3日 上午2:58
回覆刪除有些東西不明白...
我看CCASS 1103在2月28日中銀國際本身有6億2股,射倉3億股到團結證券,
3月1日中銀國際盡沽手上3億2持股
3月2 團結證券的3億也沽清
全部幾乎被建銀接哂...但點解冇權益披露?
係咪我理解錯誤?
怎麼我的留言會消失了@@
點解要有披露,不是同一個人
刪除即是大量散戶用建銀接哂佢?那裡好像都超過5%貨
刪除CCASS的變化不一定來自市場買賣,你都識講射倉,直接射倉不牽涉權益轉讓,就不用披露…
刪除作者已經移除這則留言。
刪除我明勒…柒左
刪除系統有時會錯誤判斷留言是垃圾留言而放入垃圾留言箱, 無法顯示出來。如果遇到這情況, 留言多1,2次就可以。
刪除偉哥,我想問一問點解有d公司既股本會低過佢既股票面值乘以已發行股份,同埋究竟有咩因素會影響到股本,純學術討論,求解答,謝謝
回覆刪除關於3688
回覆刪除大家可以睇睇。
https://xueqiu.com/7960312867/102424280
轉型大健康產業......
刪除感覺不妙。。。。會不會是康健幫入侵了?
刪除大健康產業呢個話題講左好耐架啦WOR
刪除雲南城投 本身已經有A股上市 600239,買得 3688 其實都應該知就算將來大股東全面入主都唔會注入最主要既地產業務,聽聞佢A股上市都話過唔會再買殻去分薄股東權益,本身大股東都係百足咁多爪,所以將唔同業務分家係正路。大健康可能比較陌生,但睇左呢篇文可能有少少認識。最重要相信係拉扯到兩會期間或近期較火熱既醫藥生物科技領域...
刪除http://wap.sasac.gov.cn/n2588025/n2588129/c7939318/content.html
其實自雲南城投入股後已話轉型大健康產業, 但咁多年仲未有大動作,原因為何?
刪除等雲南城投話到事先啦。
https://xueqiu.com/S/SH600239/102151000
刪除偉哥會不會有關係。
感覺關係不大。
刪除果然如偉哥所料大調整
回覆刪除星期五平部分淡倉鎖定利潤
餘下睇位再平倉
3319出左通造,穩定價格期結束及超額配售權失效,保母已於穩定價格期間全數買回超額配售的5000萬股,而最後一次購買是2月26日,即上周一,這解釋了為何自上周二開始股價轉弱。
回覆刪除我在沽出時都說過保母每日都在尾市拉升, 但佢彈藥有限, 不知何時用完, 所以在12.28元我沽清餘貨離場。
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/0304/LTN20180304008_C.pdf
這隻新股自己只賺得7K,並不多,但可以險中求勝,是自己近期比較滿意的一隻新股操作。
刪除借偉哥寶地拋磚引玉:
回覆刪除從500億到1000億
https://stocksnsneakers.blogspot.hk/2018/03/5001000.html
請教偉哥,如何知道保姆日日尾市拉升以及點解保姆要拉升? ��
回覆刪除