置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2017年6月24日 星期六

如有雷同,實屬巧合?



興發鋁業(00098) 的私有化理由:

進行建議之理由及裨益 

1. 本公司計劃實施一系列長期發展策略,其或會影響本公司之短期發展概況並可能導致聯合要約人對本公司潛在長期價值之看法與投資者對本公司股價之看法之間出現分歧。於實施建議後,聯合要約人及本公司在作出決策時可專注於長遠利益而免受公眾上市公司 之市場預期壓力、盈利可見性及股價波動等相關因素之影響。 

2. 自二零零八年三月上市以來,本公司之股價表現並不令人滿意。作為中國領先之鋁型材 製造商,本公司十分重視公司聲譽。聯合要約人認為股價低迷對本公司之客戶口碑造成 不利影響,繼而對其業務以及員工士氣造成不利影響。實施建議可消除該不利影響。 

3. 在很長一段時間內,股份流通量一直處於低水平。截止最後交易日(包括該日)之24個月 內股份日均成交量約為每日0.34百萬股股份,僅佔於本公佈日期已發行股份約0.08%。股份交易流通量低可能導致股東難以在不對股價造成不利影響之情況下進行大量場內出 售,亦使股東難以在發生任何對本公司股價產生不利影響之事件時出售大量股份。 

建議擬為計劃股東提供機會,以具有吸引力之溢價變現彼等於本公司之投資以獲取現 金,且毋須承受任何缺少流通量折讓。 

4. 此外,股份上市要求本公司承擔行政、合規及其他上市相關成本及開支;倘該等成本及 開支被消減,節省下來的資金可用於本公司的業務營運。


華熙生物科技(00963) 的私有化理由:

進行建議的理由及裨益以及要約人有關本集團的意向

1. 本公司計劃實施一系列長期發展策略,其或會影響本公司的短期發展狀況並可能導致要約人對本公司潛在長期價值的看法與投資者對本公司股價的看法之間出現分歧。於實施建議、計劃及購股權要約後,要約人及本公司在作出戰略決策時可專注 於長遠利益而無需受壓於作為公眾上市公司需面對的市場預期、溢利透明度及股價 波動。 

2. 自二零零八年上市以來,本公司的股價表現一直不令人滿意。作為全球最大的透明 質酸(又名玻尿酸、玻璃酸鈉,簡稱「HA」)原料生產商之一,本公司十分重視其聲 譽。要約人認為股價低迷對本公司的客戶口碑造成不利影響,繼而對其業務以及員 工士氣造成不利影響。實施建議、計劃及購股權要約可消除該不利影響。 

3. 長期以來,股份流通量亦一直處於低水平。截至最後交易日(包括該日)止24個月 的股份日均成交量約為每日716,265股股份,僅佔於本聯合公佈日期已發行股份約 0.20%。股份交易流通量低可能導致股東難以在不對股價造成不利影響的情況下進 行大量場內出售,亦使股東難以在發生任何對本公司股價產生不利影響的事件時出 售大量股份。 

建議、計劃及購股權要約擬為計劃股東及購股權持有人提供機會,以具有吸引力的 溢價變現彼等於本公司的投資以獲取現金,且毋須承受任何缺少流通量折讓。註銷 價16.30港元較截至最後交易日(包括該日)止 10個交易日、30個交易日、60個交 易日及120個交易日股份的各平均收市價分別溢價約23.39%、24.43%、30.30%及 35.16%。註銷價亦較購股權計劃下每股股份的行使價4.422港元溢價約268.61%。 

4. 此外,股份上市要求本公司承擔行政、合規及其他上市相關成本及開支;倘該等成 本及開支被消減,節省的資金可用於本公司的業務營運。

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

哈哈,莫非華熙生物科技的大股東留意到興發鋁業的私有化原因,深有同感,故此差不多原文引用?還是財務顧問懶得去“作”私有化的理由,隨便找一份私有化的通告來參考、引用?

301 則留言:

  1. 邊個財務顧問懶到咁? 係咪要回水

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次看到相似度如此高的私有化理由。

      哈哈,興發私有化失敗左, 唔知華熙會否步其後塵?

      我都係唔好玩呢隻套利。

      刪除
    2. 98要約人財顧 : 中金香港証券
      963要約人財顧 : 華泰金融控股(香港)

      上聯 : 今夕吾軀歸故土

      刪除
    3. 炒功課啫。未必關事掛

      刪除
  2. 做了很多次的SC & SP, 終於手上的VNET今天全數被CALL 走了。沒有仔細計算, 但計及SC 及SP所收的期權金, 估計最後的貨尾沽出平均價應該有7元多。

    了却一件事, 唔需要晚上時段再間唔中睇睇報價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,都好耐喇喎,以為你一早了斷咗添。

      刪除
  3. 963呢份建議同搬字過紙無分別。
    睇完王美女篇文,見到此股有股權過度集中的問題,難道大股東勝券在握嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個篇文唔係王美女自己寫的, 是她的團隊成員寫的。

      另外, 篇文有樣野錯得好離譜, 好似完全唔知有數人頭呢關要過。

      其次, 從2月的股權集中通過完全睇唔到點解機構投資者要投贊成票, 沒有直接的關係。睇完我都唔知佢的論點是什麼。

      刪除
    2. 作者除全無提及數人頭一點外,文章仍有好幾個錯處,或証明港股私有化仍未被內地人全面了解。雖然我對私有化博奕未算很有經驗,但也想試試指出文章錯處,望偉哥指教 :

      1) 文章提到...新世界中国(已注销)。当年电讯盈科因为香港证监会上诉获胜而最终私有化失败,而新世界中国则因为来自独立股东的赞成票不足而以失败收场。

      事實上,14年新世界中國(917-現已除牌)私有化失敗的原因不是獨立股贊成票不夠,相反獨立股東贊成票高達99%以上,失敗的原因是數人頭數輸。連那場極典的人頭戰也未聽過,一再証明作者對數人頭的要求不甚了了。

      2) 文章又提到….据公告所显示,独立股东(包括董事)拥有的股份约49.64%,这代表大股东要从这49.64%当中,取得超过75%的赞成票和低于10%的反对票。

      呢段也明顯有問題,獨立股東佔整體49.64%,75%以上的贊成票要求只計算親身出席投票或透过委任代表投票的總票數。比如一間公司已發行股本有100股,大股東持有50股,一眾獨立股東持有50股,在法庭投票當日,只有44股被視為親身出席投票或透过委任代表投票的有效票,要讓私有化通過,就須要33股或以上投贊成(即44x0.75),而並非50x0.75。

      再者,不低於10%反對票的計法是按公司已發行股數計算,再以上段例子中作說明,在法院投票當日,要通過私有化,不可以有10股或以上的投反對票(即100x0.1)。

      刪除
    3. 正確,所以我在雪球有留言說這篇文章錯漏百出, 但見雪球好多人、以至其它媒體如智通財經等繼續引用這篇文章, 而不去思考、審視文章內容的正確性。

      這也証明了大部份人對私有化條款的不熟識。

      刪除
    4. 謝謝偉哥確應。^^

      翻睇一次963的個案,大股東似乎胸有成竹,猜相可能連最大的攔路虎Templeton也已成功遊說。如果這個前設無錯,餘下唯一的不肯定性就只有人頭一關。

      大概963的大股東及其財顧應參考一吓上年9月成功私有化的TCL通訊(2618-已除牌)個案,甚至考慮尋求2618當時所起用的兩名財顧,法巴、瑞東協助,成功機會一定大增。

      不過連98那麼孤寒的大股東也懂得透過安排員工出席投贊成票,照計963的大股東不會那麼蠢吧!

      刪除
    5. 謝謝Known師兄解畫 睇返昔日東方的一篇報道 亦沒有解釋得好清楚 ̄へ ̄
      http://orientaldaily.on.cc/cnt/finance/20160107/00202_013.html

      叻人很多 但是能夠並且願意用簡單淺白的文字分享自己所懂的很少

      刪除
    6. 偉哥,Known兄問題中關於"不低於10%反對票的計法是按公司已發行股數計算" 呢點係唔係有問題? 唔係應該以"按獨立股東持股計算,出席或委派代表出席法院會議的獨立股東當中,不能多於10%的獨立小股東反對私有化" 就會被否決? 以Known兄例子,應為44*10%= 4股?

      以98為例: 按獨立股東持股計算,出席或委派代表出席法院會議的獨立股東當中,不能多於10%的獨立小股東反對私有化,以興發鋁業為例,獨立股東共持有114,698,000股,即是說投票反對私有化的股份不能多於1147萬股 。

      有錯請不吝賜教。謝!

      刪除
    7. 是的, 不超過10%的獨立股東持股反對, 是指全部獨立股東持股的10%, 而不是公司總發行股數的10%,剛才一時失察。

      所以有時獨立股東持股少, 對於私有化來說反而是不利的, 正如98的案例, 只需1千萬多些的股票投反對票已足以否決私有化。

      刪除
    8. 謝偉哥確定。

      另外雖然偉哥未必會玩963套利,但唔知你點睇成事機會? 我試下粗略分析,偉哥或其他師兄可點評下:

      1.獨立股東持有49.64%的股分,當中CEO、GIC基金、JP Morgan同Templeton 根據2016年年報及近期最新披露,各持分別有7.98%、 11.90%、7.53%及8.05%,加總為35.46%,而當中任何一人(或機構)均能一票推倒私有化,故相信己"傾掂數"。所以超過75%以上的贊成票要求應該無問題。

      2.至而不超過10%的獨立股東持股反對,即係4.96%反對(換算為1811萬股左右),可能風險都唔算好大,CCASS顯示10大行已持有近90%,商當中都無散戶4大常用券商。其餘10%由116間券商持有,似乎都叫持股分散,無人牽頭或難集齊5%反對票。唯一暗湧係$16.3呢個價唔算高,只係近1年既高位,1年前高位買入既(例如2015年年尾至2016年5月前),有機作出反對。

      3. 數人頭更難估,但如Known所講"不過連98那麼孤寒的大股東也懂得透過安排員工出席投贊成票,照計963的大股東不會那麼蠢吧!"

      所以結論係呢次私有化成功機會都算OK高, 有7~8成? 只係出價或有機引來一年前買入既股東反對。

      刪除
    9. CEO實際持股只有1%多。

      我之前都有提過, 最近3年來無數私有化個案, 被否決的似乎只有98這一個案,而且也是以股權否決, 不是以數人頭去否決的。

      理論上只要963具足夠的折讓, 是有值博率的。我自己唔打算做這宗套利的主要原因是佢同825的私有化撞左時間,我打算賭825提價20%。

      刪除
    10. Sorry for misleading u guys. ~_~

      刪除
    11. 希望這次不會有錯 ^^

      澄清以協議安排方式(Scheme of Arrangement)私有化的投票規則 – 過三關

      背景 : 假設有一間上市公司擬進行私有化,它的已發行股本有100股,大股東持有50股,一眾獨立股東持有50股。又假設在法庭投票當日,只有44股被視為親身出席投票或透过委任代表投票的有效票,44票中有投贊成的,也有投反對的,而一股等同一票。

      要讓私有化通過,就要過以下三關 :

      1) 以被視為親身出席投票或透过委任代表投票的有效票計,要有75%或以上投贊成

      計法 : 要私有化通過,須要在該44票中至少有33票投贊成(即44x0.75,而並非50x0.75),同時,也意味著少於33票投贊成就會令私有化失敗。

      2) 反對票的數目不可多於全整獨立股東票數的10%

      計法 : 要私有化通過,在該44票中不可以有5票(即50x0.1,而非44x0.1)或以上投反對。

      3) 數人頭 : 出席投贊成票的人數必須多於出席投反對票的人數

      註意 : 這一關只適用於在開曼群島(Cayman Islands)註冊成立的公司,在其他國家/地方註冊成立的公司並不適用。

      計法 : 要私有化通過,出席投贊成票的股東人數要多於出席投反對票的股東人數。即成負是計算人數,不是計算股份數目。

      另外私有化還可以透過要約收購方式進行,其通過的要求與協議安排的方式不一樣,可日後再談。

      刪除
    12. 多謝大家既分享,學到野!
      不過我自己係盲毛,基本上唔深究基本因素,成敗機率,總之夠折讓就去馬
      所以有時輸錢 =.=

      刪除
  4. 华熙近年的业绩还算可以,但网红脸已经人尽皆弃,玻尿酸高增长的时期可能已经过去了,这个从业绩上也有所反映,如果私有化后不能尽快在a股上市,说不定左右脸都挨打

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如近一、兩年從香港退市、想回A股的公司, 都現在還沒有一隻可以成功在A股上市,當中萬達商業的壓力最大。

      刪除
    2. 主要原因是否數目太多,未排到?

      刪除
    3. 唔熟國內A股上市的條例, 唔知乜問題。

      刪除
  5. 習總可能在7月1日去港珠澳大橋和訪港發表大灣區言論, 會否成為3399再受市場關注的理由?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今期經濟一周有略提

      刪除
    2. 習總探訪港珠澳大橋, 相信會發表相關的言論。其次, 今年的9或10月左右, 國務院應該會正式發表大灣區的整體規劃或利好政策, 呢個先係重頭戲。

      刪除
    3. 除了3399,有否相關的股票?

      刪除
    4. 咁炒大灣區概念, 港股中好似係3399最正宗、好炒。

      今日開始熱身了,唔知會唔會一直炒到周五?

      刪除
    5. 152 之前升到爆廠,希望隻3399生生性性啦

      刪除

  6. 中美長遠關係才是影響中港股市的重要因素:

    社評:第三方因素不影響中美長遠關係
    https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20170625/s00003/1498326629156

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 按莊士的呈請書, 佢地係指責701將中漆賤價分拆上市。

      呈請人之理據其中包括欠缺對分拆上市涉及之業務及資產進行恰當估值,以及不合理地將位於中華人民共和國深圳市寶安區沙井鎮之一幅土地作為分拆上市之資產一部份。

      刪除
    2. 咁係咪暗示1932上市價偏低? 701點解要低估值要推隻1932上市?

      刪除
    3. 其實我要唔覺得1932的估值偏低。

      不過確實冇留意呢幅地, 可能真係幾值錢。

      由中華製漆(深圳)經營的生產設施位於中國深圳市寶安區沙井鎮衙邊工業區。
      於二零一六年十二月三十一日,該等生產設施佔用的總地盤面積為58,786.0平方米,
      包括建築面積為36,276.1平方米的廠房物業、行政辦公室及員工宿舍。

      刪除
    4. 701仍持有1932的75%股權, 唔知將來徐氏點將呢D股權據為己有。

      如果莊士不滿賤價上市,點解唔係招股前反對, 而係完成招股、差不多正式上市先來訴諸法律? 似係分贓不勻所致。

      刪除
    5. 可能因為招股前佢無實在損失。完成招股後就有。

      1932母公司本身係咪正經公司?

      刪除
  8. 如果塊地低1000蚊呎,已經值3億6

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前450賣左一幅寶安區5萬多平方米的土地, 賣左10億人民幣。

      1932係寶安區沙井鎮的土地, 應該距離450已出售的土地不是很遠。

      刪除
    2. 剛好我有留意450之前個單交易, 所以一講起寶安區, 我就有印象。

      刪除
    3. 會不會將來賣咗最值地出去比 ”獨立人仕“

      刪除
  9. 大家有沒有關於大灣區機遇的好文推介

    回覆刪除
    回覆
    1. 回顧: http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20170412/56553646

      刪除
    2. 777:1157又走宝了,得果三万股,识飞都没用。

      刪除
    3. 1157 你是我的3倍, 我都1萬股, 感謝你, 如無意外4元前走貨賺下錢先

      刪除
  10. 青兒隻1157堅, 可惜小注

    回覆刪除
    回覆
    1. 偷偷告诉你,672更乖,好快就忍不住了

      刪除
    2. 其實672炒什麼? 之前內房爆上佢都無份, 現在內房調整佢先上. 但仍然低IPO價好多

      刪除
    3. 哇連升幾日喎 那麼問題來了......

      刪除
    4. 青兒最近真係好旺場!

      刪除
  11. 今日信報8341創辦人個篇聲明,雖然有不少別字和行文不順,但都寫得好白,但唔知同行又幾多人會細讀及明白,不會重滔復切?

    回覆刪除
    回覆
    1. 文章已看。評語,大股東既貪心又笨實,一開始信晒條金融佬,被人食殼就梗架啦,我唔會可憐。

      刪除
    2. 好坦白咁講, 好難令人相信創辦人完全不知道上市是圍飛炒作! 就憑公司的業績可以炒到上最高10億市值, 佢會否自視過高?

      只係諗唔明佢點解會令自己股權於上市時被攤薄至低於50%,係佢蠢, 定係另有內情?

      刪除
    3. 佢直頭低B啦,少過50%是其一,其二係比第二大股東有權插兩個INED入局,咁就死晒都得,佢梗唔知INED要玩嘢可以好影響上市公司運作。兩樣加埋大股東旭都旭唔到,唔食你殼食邊個?

      乜都做唔到咪唯有登報揚晒D人出黎囉,英高、東盛、廖X乾...整衰佢地個名都好。

      依家唯有一個point可以拗,就係全配售唔係open market,睇SFC插唔插手而已。

      刪除
    4. 大股東有廿年生意經驗,又有咁多其它同行上市,問下同行人都知上市過程係點做,同點保障自己...
      可能我孤陋寡聞,我冇聽過其它上市啤殼要乜上市前投資者
      好似通常係投行一手包辦,投行俾埋上市費,條件係所有股票要存指定券商同集D錢唔可以亂用,方便炒作...

      估計果時大股東可能已爭人錢,所以先被迫要引入二股東?

      咁依家上得市就預左賣盤啦,人地都似係快刀幫佢賣盤姐,唔明依家佢嘈乜Q?
      咁佢失落管理權,人地都賣啦,佢渣3x% 咪good水算囉

      佢依家係怕人地拎主動權後,賤價賣?
      定係佢上市後,真係諗住集資做生意咁on9 ar?
      所以人地咪攪佢囉...

      我唔明一路佢只有3x%股權,都冇控制權架啦,係應該聽指示喎...

      刪除
    5. Pre-IPO投資者都係常見既,但絕不會被攤薄到上市後少過50%咁豬兜囉。如果我係果位大股東,有人敢向我提出相關安排黎上市,我肯定問佢你係咪想搶我隻殼?

      刪除
    6. 可能太信人。但分30%都好呀。佢最驚比人向下炒攤簿。

      刪除
  12. 581除了炒業績, 仲可以炒雄安, 雙引擎

    回覆刪除
  13. 687 貨源歸邊程度達 95%以上,加上剛供完股 1供2!
    走勢似 530,隨時炒上千億元!
    Good luck!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕幕後大老闆被人查緊嗎?

      刪除
    2. 海航揸大份,其他都係國企揸,揸到旱晒,隨時大龍鳳!

      刪除
    3. 很想叫子孫幫海航打工, 造福港人!

      海航:港買地為調節樓價
      http://orientaldaily.on.cc/cnt/finance/20170626/00202_001.html

      海航自去年底起合共斥資逾272億元,連奪啟德發展區四幅住宅用地,觸發新一輪樓盤加價潮。然而,陳峰表示,海航是付出成本去打破香港地產業的壟斷局面。「是誰壟斷,我想你們心裏有數,主要那幾家,再新進去的人進得去嗎?」

      他感慨地說,香港樓價在世界來說是比較高,香港很多人一輩子為房子辛苦,高樓價並直接削弱香港作為國際城市的競爭力。陳峰透露:「未來會低價將單位賣給集團的員工,目的為調節香港樓價。」

      陳峰續稱,以海口市為例,早前新盤樓價約每方米7,000元人民幣,海航售給員工住宅定價為每方米4,000元人民幣,海航在全國約售出2萬個這樣的住宅,涉及總折扣約100億元人民幣。

      據陳峰解釋,住宅售價通常包含三部分,分別為地價、建築和財務成本及發展商利潤。現在售給員工的單位,將會盡量壓縮最後一部分,故集團不算是蝕售。至於啟德四地有多少單位留作這樣的「員工宿舍」用途,他稱暫時未有定案。
      助港航打破國泰壟斷

      至於會否再在香港買地?「我們剛剛進去,現在四幅地,需要時間學習和消化,未來機會到,可為香港房價穩定作出貢獻就會去做」。

      陳峰指,其實海航在香港打破壟斷已有前科,「過去國泰航空的票沒有怎樣打折,是因為它獨家壟斷了,香港人可能不太注意」。他並稱,香港回歸快二十年,海航有逾十年的時間在本地經營航空業務,協助香港航空成為了本地第二大航空公司,使普遍票價更有競爭力,「其實是造福了香港人」。

      刪除
    4. Ansun Chan 好重貨?周圍宣傳687..

      刪除
    5. 我想入海航做,有冇職位介紹?
      海航係咪同航運物流有關?
      我可能o岩做

      刪除
    6. 唔通去海航掃地有得分咩,啟德都係留返比國內高層

      刪除
    7. 個人認為,海航系既野股票,都係少掂為妙
      員工可能有優惠吧,但未至於送比你
      我同意佢話香港地產係要一d外來者先可以整到佢亂,有危先有機
      如果比四大地產商玩曬,佢地可以控制曬個樓價
      多d不穩定因素有時反而更好

      刪除
  14. 回覆
    1. Known 兄打算坐到出中期業績嗎?
      掘礦熱潮也來得正合時,可惜這種需求太不穩定,或許去到七,八月又另一個景象
      很可惜現在連股息也只是剛好回本😓

      刪除
    2. UBS的5M股大買盤出沒,注意!!

      上星期五佢只掛1.79!

      刪除
    3. 1263近日升勢凌厲,加上UBS連續兩日掛出大買盤及有ED微量增持,直覺話我知,有D嘢市場尚未知。

      刪除
    4. 終於忍不住出了四分ㄧ,呵呵

      刪除
    5. 有貨適量減持都係幾好的決定。

      刪除
    6. 升穿$2,海濶天空。

      刪除
    7. UBS今日有新意,把5M買盤變成兩個細買盤,1.97&1.99,每個約2M,重點係,佢昨天的5M盤只放在1.93。我依家想沽少少都比佢整到唔敢沽住。

      刪除
  15. 落後恆指股逐隻來推高,頂起恆指上升,嘩!中銀香港升4.2%,中國神華升3.2%。 941與19幾時接力?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仍持有1手500股ipo價2388

      刪除
    2. 上次66除息前@50也想放出去游水,後來見股價強而打消念頭!來回買返可執3/4蚊,真失束!我仍持有4手ipo價2388。今日竟升1.50,真金白銀大成交買起?想放出去游水思索中。

      刪除
    3. 你就好啦有4手, 我呢手唔放了, 反正0成本仲成日有息收

      刪除
    4. 2388我想哭,我諗過$20買黎渣,最後冇買
      依家$37,天點解要咁對我

      刪除
    5. (藍籌股也可賺得滿意) 2388我IPO時抽到4手,持有到2008年@23.0賣了,諗住賺到無再理,到09年3月雷曼時跌到@6.8再買返,持到09年4月以@11.2又賣掉,到2011年@22.2高追持有到今天@36.85,中間游水多次獲利豐厚(中間有很多次賺了少少沒詳寫)我計算過2388收的股息=IPO買的成本,今天全是賺的與已落了袋的, 買股票好奇異,有些特別利我,有些買親都輸到扒街!止蝕才升。心水股我用時間等候,低才買,高才賣,永不心急要有耐心,當然幸運好重要。

      刪除
  16. 留意下1107.常有入货的机会,攒点小钱还是可以的。
    672我是跟风追入的,老千股我始终对它有保留。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1107那個價位入貨較理想呢?

      刪除
    2. $1.2边缘,我觉得货源已归边,可惜成交太疏落。

      刪除
  17. 1203偉哥呢個位會加注嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係跌好多,唔會急於加注。

      刪除
    2. 420和1203會在85港仙加碼

      刪除
    3. 咁我應該等唔到0.85, 0.9已經會加的。

      刪除
    4. 講真, 唔好話跌穿0.9元必買, 可能跌到1元已再增持。

      刪除
  18. 大C出沒,注意!今次仲要開三件,好窮?

    //

    26/6/17 政經密碼: 周顯 迪臣建設炒股票年年賺幾千萬元

    5月15日,David Webb發表了50隻不能持有的股票,我馬上counter——發表了一篇文章,指出在這50股票當中,往績表現最好的,是「樹熊金融」(8226,前稱中昱科技),並且作出推介。


    有趣的是,從David Webb的文章刊出至今,此股票已累積升了87.86%,接近一倍,從我當日的文章刊出至今,它也升了56.5%,亦已超過了一半。


    事實上,這股票自從賣殼、供股、轉換管理階層、更改業務、改名,已經煥然一新,轉型成功了一半,如果看股價走勢,這一個月來,它上上落落,飄忽不定,已經將所有散戶手上的股票都「dun」了出來,大家看著它的有秩序上升,晴空萬里,手上卻已無貨可沽,未免有點哭笑不得。


    為甚麼會有這個情況呢?答案講出來,令人失笑:因為細價股市況太差,沒有散戶落疊,大戶又已經揸乾晒貨,咪唯有玩乾挾,炒咗上去先至算啦。


    不過,今日同大家講的股票,不是「樹熊金融」,而是另一隻細價股「迪臣建設」(8268)。


    這公司是從「迪臣發展」(262)在2015年1月分拆出來,同時作出了配售,同年11月供過一次股,比例是二供一,跟著它做過了送紅股、配售、拆細等等財技活動,然後在本年初,它的大股東以0.3元減持股票,從原來的51.8%,減至最新的36.13%,我的判斷是,它已經賣了殼。


    以一隻殼股的標準來看,它在去年的盈利是兩千多萬元,這是很不錯的成績,只要再加一把勁,不排除可以轉主板……相信它也有這個打算,但究竟成不成事,當然要看明年的業績了。


    但最值得玩味的,倒還是它在去年,投資股票賺了四千多萬元,這還不算奇,奇的是,這公司持有「中國糖果」(8182),後者因「娃哈哈公主」宗馥莉買殼而暴升了幾倍,「迪臣建設」因而賺了三千多萬元,其中大部分已沽出套現。


    換言之,在這兩年,「迪臣建設」都因炒股票而賺到了巨額利潤,相比起其兩億多元的市值而言,可算是十分了不起了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 周顯老師真才實學,我是頗為尊敬的!
      我也從他的方法賺了一點錢

      刪除
    2. 你梗係唔知佢攪乜,當佢神咁拜。佢真才實學?不學無術似D。

      刪除
    3. Redponza Ching,
      周顯老師呢樣係蝦蟆功泥架,+埋把口,天下無人能敵,學矩旦鮫.
      我話偉哥就真才實學!一步一步咁有得比你跟.
      Known Ching都係.

      刪除
    4. 睇下佢果派系會唔會改玩揾d股向上炒。起碼初段係咁引人

      刪除
    5. 我只看他的書,可惜專欄介紹的一隻也沒有買過

      刪除
  19. 回覆
    1. 98你估佢玩咩套路呢?再提私有化又未夠鐘。

      刪除
    2. 恭喜偉哥!
      小弟定力不足一早已落車

      刪除
    3. 如果只是單純炒業績好, 我會很驚訝。

      有排都未可以重提私有化,會否有機會是併購/被併購?

      刪除
    4. Really?我見今日有好多人見佢破頂就即時追入。

      刪除
    5. 我覺得唔係炒D咩,單純私有化比人發現呢隻好股,開始價值回歸。

      刪除
    6. 3.25 入 3.8先食
      賺餐茶錢
      謝謝偉哥

      刪除
  20. 581放晒了
    連埋息獲利15%
    多謝偉哥!

    回覆刪除
  21. 謝國忠警告港股今年大劑
    http://orientaldaily.on.cc/cnt/finance/20170626/00202_013.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 獨立經濟學家謝國忠屬於房地產市場上看空派的代表人物,"十餘年"來一直預測房價要下跌.
      停左0既時鐘都一日準2次...呢D預測得啖笑!

      刪除
  22. 581.98.爱来有点迟,但都很给力,伟哥,今天肯定有很多人说爱伟哥喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 581臨尾倒跌。真係唔讚得,要經常鬧佢、鞭策佢。

      刪除
    2. 似乎2.6有阻力,581為人小氣。

      刪除
    3. 係近日的大買家IB 係下午收起左買盤。

      可能要比佢回一回先再買。

      刪除
    4. 回一回再比我上車好D XD

      刪除
    5. 最驚好似巴基之星咁,鞭都唔跑。

      刪除
    6. 我就係見IB 既買盤縮晒....所以都沽左先
      我都希望回一回再比我上車, 哈哈

      刪除
    7. 期待581取代598就好囉。

      刪除
    8. 巴基星真係有性格,
      似乎比返蘇兆輝好d喎

      刪除
  23. A: 分拆勁投出來不是很大利好1098估值嗎? 之前未有呢個消息都上11蚊啦, 現在分拆是為了提升估值, 但點解呢期係咁跌呢? 唔係好明.... 可以指點一下嗎?

    B: 是為了造福窮人, 打救股民!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪球有條友係咁唱: 路劲基建小股东不能获得配发一定比例的劲投国际,大股东损害小股东权益!!

      刪除
    2. 雪球條友係胡言亂語:
      董事會宣布,已確定合資格路勁基建股東,於優先發售項下之發售勁投股份中之保證配額基準。保證配額之基準為按合資格路勁基建股東,每持有17股股份之完整倍數可認購一股保留股份。

      刪除
    3. 如果再跌些試下買少少先

      刪除
  24. 598和我們越行越遠了.....今年可能再沒有波幅可炒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 失去呢隻提款機真係有啲可惜。

      刪除
    2. 賣掉越走越遠!一放絕塵不回頭望,不知何日再重聚。

      刪除
  25. 有時玩股真莫名其妙3808在4.8時任買無乜人吼,依家見搶到咁?!不過睇落都北水嚟。

    回覆刪除
  26. 当时3808同1157.我选了后者。
    1098我觉得没选错,它不上我都没办法。

    回覆刪除
  27. 今年上半年賣出官地
    http://image.wenweipo.com/2017/06/26/b01.jpg

    回覆刪除
    回覆
    1. 上半年賣出官地收入破千億元 下半年矚目地皮供應減 全年預測賣地收入約1,500億元
      http://paper.wenweipo.com/2017/06/26/ME1706260002.htm
      張翹楚表示,上半年賣地收入破千億元,因為有多幅矚目地皮批出,地皮具規模,總價亦大,但下半年地價走勢應該平穩,因為目前地價已經相當高,再上升的空間有限。而且下半年可供推出的大型地皮較少,預料主要來自啟德發展區。

      但他對中資會否來港有不同看法,認為中資因受到資金控制,出價未必進取,預料下半年賣地收益將減少,全年預測賣地收入約1,500億元,但亦已打破歷年新高。

      刪除
  28. 今日總算開心到收市,朝早沽出一半1500繼而下午沽出哂3808及後沽出一注3399減輕比重,好耐都未試過組合一天有3.5x%收益,偉哥我愛你。

    回覆刪除
    回覆
    1. Derek兄,
      隻海航521仲等佢上0.44?

      刪除
    2. pong兄,係啊,見到0.4至郁佢都未遲。

      刪除
    3. 哈哈,沽出一注貨令到3399升我願意。

      刪除
  29. 今日買入咗隻GO股1079博吓。

    回覆刪除
  30. 這又是一個不要買貴嘢的示範
    http://blogcity.me/blog/reply_blog_express.asp?f=5YTPBH5B812303&id=878617&catID=&keyword=&searchtype=
    另一個值得注意的是股神巴菲特的巴郡入股加拿大貸款機構HCG。今年4月加拿大監管機構指控HCG存在抵押欺詐的行為,欺騙投資者,令其股價暴跌,由於它也有收受存款,亦引發存款戶擠提。由於HCG是加拿大房貸的主要提供者之一,它出現倒閉危機,對加拿大房地產行業構成威脅。

    專買平嘢的股神就出手了。HCG股價比2014年高位跌去73%。巴菲特重演金融危機「救高盛」的一招,以每股約10加元的平均價格購買4000萬股,即38.4%的HCG股權,入股價比入股消息公布前一日收盤市價14.94加元折讓33%。

    巴郡入股HCG要花4億加元(約3億美元),並提供20億加元(約15億美元)的信用額度。消息公布後,HCG股票已大升24%。

    股神又表演一之俾大家睇,佢只買平嘢,買入一些跌了七成的股票,借埋錢俾佢週轉,過一兩年公司回復正常,佢就有收穫。這又是一個不要買貴嘢的示範。

    回覆刪除
  31. 回覆
    1. 見步行步,而家未有目標價位。

      刪除
    2. 偉哥本身目標唔係套利?見你一股都未接受

      刪除
    3. 驚佢出千,比佢算數

      刪除
    4. 套利不成做股東。

      我其實要求很低, 但求0.66沽到就算, 但佢咁都要刻意壓住0.65, 唯有陪佢再坐一會。

      刪除
  32. 偉哥你好,自上次大時代後好耐無睇財經blog,
    我呢個散戶又番黎,大吉利是唔知調整係咪又就黎出現?XD
    今日無意見到百麗國際私有化新聞想問問偉哥看法,搜尋過偉哥好似無在網誌討論
    感覺佢現價都仲有2%水位,就算私有化唔成功都起碼係藍唔駛驚
    而且7月18就私有化夠快拎番錢,睇恆生指數公司個公告似乎都十拿九穩

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來偉哥有提到,搜尋搜唔到留言,謝謝

      刪除
  33. 橙天嘉禾今天股東大會,請問有人今天在現場嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 岩岩睇公告 有25%反對出option比大股東,不過照樣過左
      好奇班董事有無講單Deal

      刪除
    2. 去了, 管理層什麼都不說, 除了拿到兩張電影贈券, 就沒有任何的得著,浪費時間。

      刪除
  34. 「偉哥部落留言指數」。絕對反映到中小型股近來升得不錯

    回覆刪除
  35. 請問用開富途嘅各位滿意嗎?係咪帳戶超過10萬balance擺一晚就送大利市,以後都免費用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾好用,好用過我之前系銀行買賣,成交后又可以睇到交易對手系邊間行。入超過10萬就送,我問過在線客服,佢話資產跌低過10萬就冇得送,但我之后啲股票價值低過10萬都繼續有送。我未試過提走錢,唔知提走錢會唔會就冇。

      刪除
    2. 我幾個月去問當時要求兩個條件,1要資產超過HKD10萬,2至小要做一次交易,之後隔日就送串流報價。個APPS好好用,好全面。

      刪除
    3. QQ係其中一個金主
      實係BigData, 收集緊data, 他日AI基金經理就食盡散戶既血汗錢

      刪除
    4. 我都問過,富途都答我依兩個條件,但我再問佢如果DRAW錢或跌市令結餘少過10萬,會不會取消,佢就無答我,大家知唔知?

      刪除
    5. 想clarify,係咪只係trade完第二日有免費串流,
      你想一直用, 就要每日都滿足一個trade, 同埋過夜有10皮?

      刪除
  36. 回覆
    1. 業績是否有暗病?送紅股+130倍業績
      照計唔會咁好益人任買

      刪除
    2. 偉哥點睇595中短線?

      刪除
  37. 回覆
    1. 224真的超強,已經觸及1.97,今天看到兩蚊?

      刪除
  38. 沽821@$1.18(入$1.18)
    1031@$2.86(入$2.7)

    回覆刪除
  39. 406恢復派發股息,但今天沒有死貓反彈!

    回覆刪除
  40. 我之前用$5.4買個手3399終於可以見到家鄉了

    不過$6.5個手就要等多陣

    回覆刪除
  41. 3399 慘, 日日掛4.8,未買到咁快調頭走人.........快d跌呀.

    回覆刪除
  42. 1571的分配結果通告好搞笑:

    一開始寫: 國際配售項下初步提呈發售的發售股份已獲適度超額認購。

    但通告後半段咁寫: 董事進一步公佈,國際配售項下初步提呈發售的發售股份已獲大幅超額認購。

    前後不符的內容, 何者為準? 呢個資訊對於新股來說很重要, 尤其係sell 基本因素的新股。

    回覆刪除
  43. 想clarify,富途account係咪只係trade完第二日有免費串流大利市,
    想一直用, 就要每日都有一個trade, 同埋過夜有10皮?

    回覆刪除
    回覆
    1. hotline staff唔想你out走D錢,緊係唔會直接答你得唔得啦, 我早幾個月前登記, 話一世免佣, 我先入10萬, 再Trade一次, 第二日再out走大部份的錢 (戶口只餘2萬) , 宜家都用緊免費串流, 可睇10個買賣盤, 好好用, 宜家重係咪咁, 你可試一試

      刪除
  44. 之前提及既S6NU停了,被收購成事? 是福不是禍,是禍躲不過

    回覆刪除
  45. 今天298公佈末期業績,不知道是否會有2.5仙末期息再加3~5仙特別股息?

    回覆刪除
  46. 莊家股大散水/斬倉?
    8193 -90%
    1389 -76%
    8021 -51%

    8193撈唔撈? 請答Yes or No

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry,睇錯,全部市值都太高,再跌多9成去番幾億先有基本因素可言

      刪除
    2. E生唔系真係俾webb打中,要收縮戰線嘛?
      E生背後係好似玩X大王,應該有大把水?

      刪除
    3. 0.012買入736,細注。

      刪除
    4. Tkchan ching, 736不行了, 現價0.013四五億市值(不過21章殼價低D)可能有少少支持?

      刪除
  47. 1389,1027,8021,630,243...洗白白阿..

    回覆刪除
  48. D股仔咩事?10隻過50%,係唔係同一個莊家?(睇股票號碼熟口熟面)

    回覆刪除
  49. 對0025的派息都幾失望, 比上年還少, 是否賣成都的項目仍未包括在2017-3月的財政年內? 今天即時大跌。另外,想問各位, 1098分拆的公路值得抽嗎? 謝謝!

    回覆刪除
  50. 真恐怖,好似股災咁?!相信係市場近十年少見現像?!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。