置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2016年12月13日 星期二

趣事/怪事一籮籮


不知是否因為大市走勢弱不禁風,股市怪事、趣事特別多。

建滔化工(00148) 買入5%國泰航空(002930股權

建滔化工與國泰航空的業務完全沒有關係,故此建滔化工動用22.6億元在市場買入1.97億股的國泰航空,相信純粹是基於投資的目的,並沒有業務上的關係。

建滔化工持有的國泰航空股份每股平均作價約11.47元,相對今天收市價10.24元,目前帳面虧損約10%。不過大家要留意的是近年建滔化工的投資眼光真的很一般,多宗股權投資都錄得虧損離場,包括至卓國際(02323)、合豐集團(02320)更是錄得鉅額虧損,而建溢集團多年的投資,估計只是錄得微利離場。

不知這次投資國泰航空的成績會是如何?


日成控股(03708) 要約價被證監勒令提高至每股0.94元

日成控股於10月底公佈賣盤,當時公佈的作價是每股0.563元,殼價是稍為低於市價,但自公佈以折讓價賣殼後,復牌後股價不只沒有下跌,反而屢屢大升,現在已升至3.89元,比要約價有6倍的溢價。

基本上這要約價應該沒有小股東會接受,不過今晚的公佈相當有趣,大致意思是:

證監會已表示其將一名個人鮑習斌先生(「鮑先生」(已承認於要約期開始前六個月期間按每股股 ) 份0.94港元之價格收購若干數目股份,並於要約期內及聯合公告刊發前將該等股份悉數出售)視 為與要約人一致行動的人士。由於鮑先生於要約期開始前六個月內買賣股份,要約人將須根據收 購守則第26.3條將要約價增加至每股要約股份0.94港元,等於鮑先生就其收購支付的每股股份價 格
即是說被證監會視作與要約人一致人仕的鮑先生在要約六個月期間曾於每股0.94元購入若干的日成控股股份,故此被證監會要求將要約價提高至0.94元。要約人表示不同意證監的觀點,但為避免交易延誤及可以盡快完成要約,所以同意證監的要求,將要約價提高至0.94元。

這次金仔是老貓燒鬚,還是說證監已密切留意金仔的一舉一動?


三和建築(03822) 基金股東離場

上星期三和建築(03822)成交大增,交易是“球來球往”,並且有炒股雜誌(網站)及報章專欄大合唱,唱好主要原因都是此股有金管局前女掌櫃葉約德的基金垂青,持有大約8%股權,而且成本價極高,所以不怕買.....話口未完,今日股權披露葉約德的Rays Capital在上星期連續三天在市場沽清1.3億股的持貨,現在已是一股都沒有......

哈哈,也不知是Rays Capital借媒體大合唱炒高出貨,還是說媒體大合唱掩護了Rays Capital清貨離場?借用曹sir口頭禪,真是木宰羊。


205 則留言:

  1. 加多一單趣事:

    股壇名人曹貴子出戰選委,但不是循金融服務界別,而是出戰演藝小組....不知何時曹醫生的身份如此多樣化,既是醫生,又是股壇炒家、殼王,現在又與演藝界扯上關係,當真多才多藝。

    但很不幸地,曹醫生跨界出戰,以兩票之微落敗,無緣參與選特首盛事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曹醫生為香港影業協會擔任15-17年度理事及名譽會長

      刪除
    2. 哦, 做埋理事,即係佢有參與影藝事業, 真係唔講唔知。

      刪除
    3. 希望曹醫生能為藝術犧牲, 自資拍片反串做女主角拍一套3-5級片, 戲名同藝名都幫佢想好啦,
      叫 "連生貴子", 好讓一眾深受其害既股民洩忿/慾

      刪除
    4. 有指曹醫生近年投資電影,所以與演藝界有一定關系。
      另曹醫生亦曾在電影葉問終極一戰中飾演演員(?),但角式沒有名字。

      刪除
  2. 聽講阿曹生做很多慈善事業,
    不過卜街即係卜街,
    捐幾多錢都是一個卜街!

    回覆刪除
  3. 我最不能理解的是為什麼建滔化工早前賣掉了2600多萬股已經持有多年的建溢638, 套現區區約3000多萬元不到4000萬元來做什麼? 簡直就是笨! 甚至連像我一樣蠢也相信建溢踏入復甦, 值得長期投資。 [為什麼]

    建滔主席兼大股東張國榮與華置(0127)大股東「大劉」劉鑾雄私交甚篤,建滔在2006年分拆旗下建滔積層板(1888 )上市,大劉斥資8億元認購支持。如果建滔化工在2002年買了華置(0127)並持有至今, 就發達啦![大笑]

    我自己寧願建滔化工買天安, 不買國泰航空, 但又是難以低價買到20多億港元的天安股票。 [大笑]


    建滔化工再買國泰 持股逾5% 帳面輸2億
    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20161213/s00004/1481568217670

    回覆刪除
  4. 灰色鑽石:
    該反映的利空早就透支和過度的反映了,中國航空業內生增長是非常快的,10%啊。遠超目前GDP增長幅度。油價和匯率都只是短暫的外部因素。按港股價算 $中國南方航空股份(01055)$ 就410億港幣市值。但是有幾個人看到他連續幾年主營業務現金流入有250億港幣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Louis,那些流入的現金又不會即時當股息派出,過多幾年油價一升,公司又將D錢蝕番出去...

      刪除
    2. 航空股真的很難玩, 我不了解航空股, 所以我從來沒買過航空股。

      刪除
  5. 說得幾有道理!

    湯文亮﹕本土主義始於「限購奶粉令」 CY替自己鋪了下台之路

    再推出港人港地, 分化香港人與內地人, 甚至可以說是進一步歧視內地人。 如果內地各地省市效法香港,推出類似的本土法案,唔需要太長時間,國家就會大分裂。 中央政府怎可能會滿意CY做法?

    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20161213/s00004/1481568229230

    回覆刪除
    回覆
    1. louis 兄, 你最近係咪受特首選舉刺激, 又不停POST 政治野, 冷靜下~~~

      刪除
    2. 其實偉哥之前都同大家約法三章,此平台只談股,不談政治,請這位網友遵守規則。

      刪除
  6. 回覆
    1. Rays Capital清貨離場應該是好事!

      刪除
    2. https://www.google.com.hk/search?q=3822+%E5%81%89%E5%93%A5&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=dl5PWPDEHYWh0gTohZKQAQ

      刪除
    3. 其實上星期五先寫過3822的交易,肯花小小時間好易搵到,不然就用google search。

      長遠來說,RAYS清倉是好事,不然每次升少少RAYS就出來沽,好難大升。

      刪除
    4. 找到了!靜心等候3822大升~

      刪除
  7. 偉哥,我有冇地方可以好似美股(say三個月後)一眼睇晒大戶(ie Rays Capital)既持倉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好像沒有。

      對於機構投資者,香港的披露制度只限持有5%以上的股權才需披露,少於5%的股權無需作出披露。

      刪除
    2. http://www.sl886.com/p/stockmsg?c=03822
      例如係咁?
      http://www.sl886.com/股東/Rays%20Capital%20Partners%20Limited

      刪除
    3. 謝謝Wong Tong! You nailed it!

      刪除
  8. 261終於跌落一港仙,不知道幾時又再炒上八港仙? 五年或十年後?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中建置地垃圾股,曾有長年掛1仙沽盤,望上也要望下,來多次10合1,你已輸入肉。

      刪除
    2. 哈哈,股份合併就有0.08,講笑!!
      近日聽到某人在電台吹股,好多時講什麼大股東,莊家番來都幾多啦(成本價),
      現在低過佢不用怕......
      好市時都仲可以當借口,其實大股東成本價一定不是護身符,
      我20多年前已知,不過用了當時90%身家換番來的,
      記得當時某股董事用1.45日日買,我就跟,諗住一個打工仔對自己公司咁有信心,
      吾怕跟,最後只股0.18沽出,個董事都破埋產,

      刪除
    3. 261在2002年和2009年兩次10股合併為1股, 真的很危險!
      然而, 有點難以排除另一次熱炒的概率。

      從2007年高于10仙跌落1仙, 收乾後, 2015年又再炒上8.4仙!

      當想像收乾後, 2026年又再炒上4至5仙, 已經夠引死人! 觀察幾年, 然後考慮買它, 不遲。

      刪除
    4. 順便說一句, 138在2007年和2015年大手出售261, 總額套現超過20多億元, 138才應該是值得投資的對像。自2009年至今, 138每股的股息59港仙, 261無股息, 因此最多只是投機對像。

      刪除
    5. 謝Faistock兄指點,最好梗係莊家炒起隻股,莊家散戶齊齊happy.

      如果咁做唔合乎成本效益(或者有D大股東唔想有任何錢流出街),大股東,莊家可以用偷錢、供合等方法去拎番成本,而散戶拎番成本既方法主要靠派息。

      所以玩呢D財技股應該要分散去玩,say買二十隻?

      我見好多細價股專家又開班,又寫專欄,好似散戶買財技股好容易搵錢咁。
      但調轉頭諗,財技股係零和遊戲,咁邊個輸呢?

      刪除
    6. 138才是Juno概念股, 文化娛樂產業:

      公司已於2015年中期報告中公佈公司已進入文化娛樂行業,初步計劃涉足電影製作及全球電影發行業務,目標是全球巨大的文化娛樂市場,其中包括增長迅速的中國文化產業市場。新成立的文化娛樂集團已投資了一套由受歡迎藝人所演出的電影,而該電影製作公司亦向我們作出投資回報的保證。我們將與一間香港大型文化娛樂公司成立合資公司,由我們牽頭管理製作及分銷一部大製作預算的華語電影,目標是龐大的中國市場。新業務領域的增長及發展潛力優良,因此公司對該新業務感到樂觀。公司承諾大力發展電影業務,並計劃擴展及多方面發展至其他文化娛樂產業。

      刪除
  9. 今日恒指要測試5條dee的支持 (22,222)?木宰羊

    回覆刪除
  10. WINTER SARURA 配股其實是好是壞?

    回覆刪除
  11. 昨日升跌比例去到75:15,股票已嚴重超賣,可能這兩天超賣的股票會有小彈出現,不過大市今日應該正式跌穿近期小雙頂的頸線,量度跌幅22000以下,大家執生啦,股票不是炒底時侯,這兩天我只炒了2233、6889,及留意1072。

    回覆刪除
    回覆
    1. 2233剛已賣掉,有15%利潤,可以開心去渡冬節。

      刪除
    2. 恒指再一次殺掉重牛區之後立即反彈,準到無朋友。

      刪除
    3. Tk兄2233有無貨,上望幾多?Chris lo都有推介,目標價1.04

      刪除
    4. 更正佢既目標價係1.06,原因係此股經長期收集後再展升浪,止蝕定係0.79

      刪除
  12. 我國將建12萬個充電樁 充電設施建設進入黃金期=======================國家電網表示,為滿足電動車迅猛發展的需求,計劃到2020年建成充電站1萬座、充電樁12萬個,在北京、上海、杭州等城市形成半徑不超過1公里的公共快充網路。國家電網計劃「十三五」期間高速公路快充網路覆蓋高速公路3﹒6萬公里,為電動車「環行天下」提供便利。

    回覆刪除
  13. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不久前0.76可以任你買,來到0.92相信只有獲利不會高追!914向西部水泥餘下股東提出全面收購建議,在6月終止,深信必會掩土重來,偉哥,請問是否有條例,要1年後才可以舊事重提收購建議呢?

      刪除
    2. 西水,我咁大個仔舔得最甘就係果次!
      我掛住磨,出晒事,都唔肯抽出黎,以為可以忍/等到最後...
      當然明白係我自己錯 :(

      刪除
    3. 之前並沒有落實要約,所以只需半年就可以舊事重提。

      刪除
  14. 從前上市公司會向小股東送認股證,放長線鈎魚,小股東開心時會奉上錢換股票,或者賣掉認股證,夠飲餐茶,大家開心。
    今時上市公司已急功近利,速戰速決來供股、批股,令小股東有時不悅!

    回覆刪除
  15. http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/1213/LTN20161213014_C.pdf 偉哥點看2633呢單deal,個人覺得好貴,但協同效應有幾多真係唔識計!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2633同康健有關連, 自己沒有跟進。

      刪除
  16. 524,

    oman5242016年12月9日 下午2:17
    8738,1683這兩個牌可留意.

    刪除

    這隻難炒的衰股,
    今日下午又見1683及8738出嚟賈,
    仲閃下見金仔買,
    希望今次可認真炒上一次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻左成年,就黎level, 希望賺到多少啦

      刪除
    2. 0.68 貨
      諗住蝕少少走人

      刪除
    3. 佢真係好等錢用,
      希望今次好好睇睇,
      我依然有期望.

      刪除
    4. 呢隻短炒算,每逢升10個8個%就沽,低位再入賺差價

      刪除
    5. Participant: THE HONGKONG AND SHANGHAI BANKING
      Holder info
      CCASSID: C00019
      Row Holding
      date Holding Change Stake
      % Issued
      shares As at date Value Price
      1 2016-12-13 75,061,458 3,560,000 8.58 875,280,000 2016-11-30 44,286,260 0.590



      估計楊生又再增持.

      刪除
    6. 輸少少..終於止蝕離左場..

      刪除
    7. 今次止蝕左啦oman兄
      0.5買入之後去到10%止蝕位
      真係唔係你財就

      刪除
    8. 只要佢肯郁,
      仲有大把機會.

      刪除
    9. 同意,但是你估後着會是炒高配股/供股定賣盤呢

      刪除
  17. 527/5000
    趣事和怪事一籮籮, 見怪不怪, 其怪自敗:

    傅金珠(金朝陽主席兼執行董事)不斷購買878, 杜惠愷(新世界發展副主席兼非執行董事)不斷出售17, 相影成趣!

    我敢肯定兩者都在做正確的事情, 各有自己的算盤, 世事無絕對!

    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSNotice3AList.aspx?sa2=nd&sid=21640104&corpn=New+World+Development+Co.+Ltd.&sd=29/12/2015&ed=07/12/2016&sa1=cl&scsd =13%2f12%2f2015&sced=13%2f12%2f2016&sc=17&src=MAIN&lang=ZH&

    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSNotice3AList.aspx?sa2=nd&sid=30120106&corpn=Soundwill+Holdings+Ltd.&sd=15/12/2015&ed=09/12/2016&sa1=cl&scsd=13%2f12% 2f2015&sced=13%2f12%2f2016&sc=878&src=MAIN&lang=ZH&

    回覆刪除
  18. 113 出左業績,偉哥聽日會唔會考慮放?

    回覆刪除
    回覆
    1. 业绩出了很久了...不如你分享下放或不放的理由。

      刪除
    2. 如果要沽的話, 前排3元已沽了,那時沒沽, 現在更加沒有沽貨的打算。

      刪除
  19. 偉哥
    想請教之前你之前講過要睇到接受要約的Percentage就去睇CCASS, 所以接受要約的股份會即時轉去中央結算持有。想問在webb site 是看那個數的變動?謝謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前說過, 看hong kong securities clearing co. ltd. 這倉位的變動。

      刪除
  20. 偉哥, 我想問下, 你認為3822仲想賣身嗎? 如果佢想賣身, 點解要選番自己人做董事, 同埋仲要走去同主席一起發展物業. Rays Capital 唔玩, 不是代表佢認為3822唔會賣身?


    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為仍是會賣,不會可能不是短期內的事。

      選自己人做董事和賣盤並沒有矛盾。Rays Capital唔玩,唔代表任何事,何況Rays Capital當初高價買3822已是很奇怪,現在低價沽出也是奇怪,接這麼多貨的未必是散戶吧。

      刪除
  21. 607近日不斷入股好多上市公司,令我想起20年前的收賣佬大光燈....

    想組成邪惡大聯盟乎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 散戶初期跟上車,有無得執下?

      刪除
    2. 即管睇下.....當年大光燈都有號召力、有概念, 看看607有沒有這實力同時搞咁多隻。

      刪除
  22. 8062真分配真搞野,
    隻8062分配做錯了漸進式,睇下大家睇吾睇到問題所在,

    回覆刪除
    回覆
    1. 搞分法幾得意吖,可能特登借D意分多些畀一手黨和兩手黨呢,嘻嘻!

      刪除
    2. 755人頂頭,但每人分得一手,息都蝕埋。

      刪除
    3. 不過我唔明Faistock兄所指既錯誤係咩

      刪除
    4. 睇英文版就準D
      所有新股分配,如果漸進式既話,一定係申請愈多,中一手機會愈大,你可睇番1629或是但一只,
      1手申請61%人中一手,90萬股申請中一手機會係60%,抽3萬股中籤一手係20%
      頂頭飛關係不大,問題係1手-100萬股到

      刪除
    5. 一手分配比率係61.71%, 二手黨係20.3%, 點解相差咁遠? 推高一手中簽率?

      刪除
    6. 由5000至最多30000股漸進式,冇錯只是分得差,一千倍難怪

      刪除
  23. 回覆
    1. 974目前只是簽訂MOU,所以15%折讓是合理,始終現在國內資金要出海收購唔容易。現在311的折讓也拉闊至10%,而311簽署的是正式買賣協議,比974確定,但一樣也要面對換匯的問題。

      刪除
    2. 政策不明朗呀。但974銀碼細點,睇下會唔會鬆手點

      刪除
  24. 1581 多謝tk,多謝偉哥, 祈望繼續永遠不停地多謝偉哥^_^

    回覆刪除
  25. 1360應該也差不多係時候

    回覆刪除
  26. 沽出之前餘下的半注677@0.47,另外買入459@0.046。

    1200突然實物分派459的股份,我相信應該有後著,先買一注試試水溫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今也覺677無乜水位所以也走了, 另小注459

      刪除
    2. 但會係1200或459有後面,前景反而係細隻的459仲好...住宅無得玩了

      刪除
    3. 後著....可以是將帳面上的6億現金拿些出來派, 又或者再大想頭一些的話.....

      刪除
    4. 派完会否像896先玩玩供股让好友增持才派礼物?

      刪除
    5. 已是現金公司,不能供股、配股。

      刪除
  27. 葉問套戲有佢份,佢可以走入演藝界,應該係洗國林搭路的。(洗國林係8215, 8228主席,8228國藝娛樂就係出錢拍葉問間公司)。當然8215,8228 要集資既時候又搵返康健系幫手。
    至於洗國林應該都係人頭,背後金主係東莞首富鄭強輝。

    回覆刪除
  28. 深港通之後..... 港股就再沒什麼可通的了, 呀爺唔再理香港, this city is dying ....

    回覆刪除
  29. 怪事一籮籮? 仲有中國信貸(08207)被遭匿名分析狙擊 停牌前跌逾5%

    《經濟通通訊社13日專訊》中國信貸(08207)午收前跌逾5%突停牌,停牌前報0﹒71元;成交約1641萬股,涉資1173萬元。
      該股今早遭沽空機構「匿名者」(Anonymous Analytics)發表報告指,中國信貸目標價只有0﹒17元,較現價跌77%,給予「強烈沽售」。
      報告指,該公!目前市盈率高達45倍,目前估值過高,反映是股價操控的去到最終日子。
    匿名者相信集團有誤導投資者,當中涉及數個令人質疑的交易,其中一個例子為經網上資料證實,集團有大額收購,涉及未披露第三方。另外有大型物業收購價被高估,令公司的資源暗中被抽走。
      更指,相信基於沽空報告內容,令中國信貸吸引香港證監會留意,因證監最近成立一個創業板調查小組,相信證監會留意有關報告多於留意公司有意轉主板。

    中國信貸目標價只有0﹒17元? 我仲有一注未沽呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次在3822又學到嘢 真只有港交所的披露易才有料到
      申利:我冇貨

      [偉哥 2016年12月10日 下午5:03
      看股權申報或者變動的話, 最好睇港交所的披露易,原汁原味,訊息齊全。]…right.

      偉哥 2016年12月9日 下午3:28 「以為冇得輸,點知都要輸。」…呢句好, 正!

      刪除
    2. 買咗一注 2800 @22.2 咋, 太多妖股, 買2800安全好多>_<

      刪除
    3. 哎喲, 趁市底弱咪買囉…

      太多嘢想買, 太冇錢...天呀!

      刪除
    4. 哈哈!有邊個女人唔係咁

      刪除
    5. 都話賤物鬥窮人.....不過點窮都好, 希望大家唔好借孖展。

      刪除
  30. 偉哥,請問有否網站提供股票揀選的功能。例如全港有什麼股票的ROE over 15%

    回覆刪除
  31. 524,上次@0.53沽左1注,跟住升到上0.63,以為有大茶飯食沒有再沽,點知隔日又質到落0.5,個莊玩到出神入化,真係估佢唔到,今日@0.65沽多1注,所以話呢隻認真難炒!
    明天唔知會否又再沽落0.5呢?

    回覆刪除
  32. tkchan2016年12月8日 下午12:09
    近來IPO連過3關:3686>1633>1581,今早抽本年的最後一擊,希望好頭好尾啦。

    8062,分得極小貨,今日暗盤@0.78沽出一半,今年IPO應該有個完美結局了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝0.77沽清後,排左成日0.61都買不回,算!

      刪除
  33. 估唔到2183都會玩股權高度集中.....同樣都是利福分拆出來的,希望細劉唔好厚此薄彼, 都關照下2136小股東。

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2016/1214/LTN20161214699_C.pdf

    回覆刪除
  34. 都會近排趣事/怪事特別多, 今日又多一單。

    看盈德(2168)的通告,真係富娛樂性。

    當本公司正在獲取關於要求的法律建議時,二零一六年十二月十四日,異議股
    東令本公司(可能也令公眾)震驚地在信報刊登了一封致本公司股東的公開信函
    (「公開信函」),此舉未經董事會授權。本公司對於異議董事刊登公開信函的
    目的及動機並不清楚,亦不清楚此舉是否別有用心。

    本公司正在對異議董事在任期間的表現進行內部財務及商業調查。本公司將適
    時披露重要發現。本公司保留追究異議董事因其在本公司任職期間任何不當行
    為所引起的法律責任的權利。

    即係你做初一, 我做十五, 一拍兩散。

    回覆刪除
  35. 回覆
    1. 換唔換都冇分別, 反正市場都當正佢係老千股。

      刪除
  36. 在中國人的地方, 都是炒地皮和做地產最穩賺及最好賺! [大拇指]

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/1214/LTN20161214587_C.pdf

    以2.5億元售出農地, 基於本公司持有目標公司100%權益計算,估計本公司於完成時將就出售獲得約港幣132,500,000元之本公司擁有人應佔除稅前收益。

    興勝沽流浮山農地 呎價5882新高

    【明報專訊】除沙頭角禁區盤售價會參考新界西北外,新界農地售價亦創新高,其中興勝創建(0896)旗下流浮山一幅農地,以2.5億元售出,若買方將來重建成住宅,補地價前每方呎樓面地價高達5882元,料為本港農地歷年新高價。

    興勝創建昨公布,流浮山一幅農地,以2.5億元售出。據悉,有關地皮面積約21.4萬方呎,以地積比0.2倍計,可建樓面約4.28萬方呎,補地價前每方呎樓面地價5882元。資料顯示,該公司去年亦以7.1億元售出同區另一農地,每方呎樓面地價僅約2700元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 另一個很好的例子:

      再有名人於政府加辣後入市豪宅。土地註冊處顯示,中半山The Mayfair中低層B室,實用2118方尺,以1.15億元易手,實尺約5.4萬元,買家登記為邢愛林(YING EILEEN ),中英文名字與邢李㷧與林青霞千金一樣,料屬同一人。原業主於1998年3900萬元買入,帳目獲利7600萬元。

      另市場消息指,壽臣山曉穎花園剛錄逾4年來首宗成交,一個複式單位以約8200萬元“賣殼”售出,實用2718方尺,實尺30,169元,售價及尺度價 均創屋苑新高。原業主於2002年1510萬元購入,帳面獲利6690萬元或4.4倍。屋苑對上一個成交,為2012年歌星李克勤以5410萬元購入另一個複式戶,當時實 呎約2.6萬元。

      刪除
    2. 貴的原因:

      http://orientaldaily.on.cc/cnt/finance/20161215/photo/1215-00204-001b1.jpg?t=1481775726402
      興勝沽流浮山農地, 部分可享海景。左為興勝創建項目管理董事周嘉峰。(資料圖片)

      刪除
  37. 今日應該有機會shopping
    adr跌緊400點
    耶倫話下年加息3次

    回覆刪除
    回覆
    1. 到最後美國都變成政策市... 耶倫為要討好trump...

      刪除
    2. 明年加息三次的話, 似乎REITS及地產股有下跌空間。

      刪除
    3. REITS及地產股下跌正常不過

      刪除
    4. 美國上次QE政策令大多數人跌眼鏡, 今次會唔會又跌落18000, 再衝上20000-25000?

      刪除
  38. 偉哥,想請教下,日元同人仔急眨,對2317大唔大影響?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實越南盾都布貶值, 不過冇人仔貶得多。人仔貶值有利競爭對手出口,但特朗普上台後,不知會否再加大中國出口貨品的關稅,所以實際情況難料。

      不過2317主要收入來源是越南,受人仔貶值的影響不大。

      刪除
    2. 因為我睇佢份中期, 日本同中國都分別佔19.3%&10.3%。 所以問問。多謝指教

      刪除
  39. 上證原來唔經唔覺升左10個月
    呢幾日又去番上升軌低部
    不過唔知donald話加息會影響幾大呢

    回覆刪除
  40. 3668終於排了多天排到位入,這時勢找安全D股入賺小利

    回覆刪除
  41. 新世界以股代息每股8.206元, 今天有人套息, 8.3元是一個好的買入價?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡497和878這樣積極經營的公司!

      1. 資策夥基金20億購京住宅
      2016-12-15地產
      http://std.stheadline.com/daily/news-content.php?id=1520151&target=2

      2. 傅金珠(主席兼執行董事)今天也在積極增持自己公司878的股票。
        

      刪除
  42. 今早進行換馬, 沽出一半的3668@均價1.305, 換入549@1。

    兩隻股其實風險相若, 但549潛在回報高於3668甚多,所以進行這換馬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥有無唸過549全購價比上次配股(2015/10)為低。本來我都看好會通過,但600M股H股,我怕他們放對!

      刪除
    2. 兩隻都入唔到,有冇攪錯?

      刪除
    3. 係喔,股權無加到。但開晒會都100%贊成,點解可以咁樣?同埋之前通告又話要內資股轉H股!

      刪除
    4. http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/0801/LTN201608012077_C.pdf

      刪除
  43. 跌幾百點都搵唔到跳樓貨?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 弱勢的一早已跳晒落來....

      刪除
    2. 都奇怪之前升市股仔插水,現時跌市相對穩定。

      刪除
    3. 股仔先知先覺,跌定先。

      刪除
    4. 看起來, 355&617一早已跌夠, 今天麼唔跌lol。 878仲倒升添!

      刪除
  44. 3322 得1.22, 算唔算平?
    請問下佢的PE 係咪得8.5度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年的零售業務應該要蝕錢,全年業績難料。

      刪除
    2. 但人仔同越南盾今年大幅貶值,3322的OEM業務應會是利好,不是嗎?

      刪除
    3. 貶值幾%, 又未至於大幅貶值咁誇張,不過對這類出口股應是利好.....但都要睇客戶的生意如何,如果訂單減少,生產成本降低都冇用。

      刪除
  45. 回覆
    1. 這隻不擔心帳目問題嗎?

      有朋友告訴我另一隻環保股1330的業績應該不錯, 但我不喜愛這類高負債股,所以沒有興趣。

      刪除
    2. 不擔心,因為追擊機構所做的追擊已被一一對應,主席持股量大,且股價由第一天跌至1.3x,到今日暫時企穩1.4-1.5位置,環保股於年尾應該有新中央報告出爐,感覺值博率大,但會定止蝕位

      刪除
    3. 隨時有一日開市前被證監停牌,你定止蝕位都無用。

      刪除
    4. 967是經典,被狙擊完復牌,以為無事,點知被証監秋後算帳,勒令停牌,而家都未知乜事。

      刪除
  46. 想問問waigor&網友們, 如去國內(湖南長沙)5天, 應該買一張甚麼大陸上網sim卡呢? (係香港買? 邊間買?) 謝~~

    註: 我有VPN可連回香港,不用考慮sim card翻牆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我次次都係係鴨寮街買張聯通的跨境王, 好好用。

      刪除
  47. 金源米..會唔會跌得勁得濟?
    個個都收埋息就走人?

    偉哥幾多錢會買番?

    回覆刪除
  48. 岩岩中左3828 @ 1.26
    搏佢明天開會派特別息

    回覆刪除
  49. 今日買左第1注1800@8.65,呢隻是我明年的主題;
    愛股777開始回購,我定的$20買入價可能要提升1點了。

    回覆刪除
  50. 616供股竟然被否決,奇蹟啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次算好D, 以前有隻股供股安排是先除淨,然後等股東大會通過....點知股東大會通過唔到, 但股價已除淨!

      刪除
    2. 佢可以再即刻開多隻細比例供股
      咁就唔使SGM

      刪除
    3. 只係奇怪官生呢系做慣做熟,咁到失手,唔通龍生咁勁。明天又爆上。

      刪除
  51. 偉哥,可以問問我入左275@0.45同419@0.55,現需止蝕嗎?有冇機會上反去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 275、419是眾所皆知的妖股、邪股,我不知道你當初是基於什麼原因買這兩股,也無從建議止蝕與否......唯一的建議是如果你自己都沒有信心持有的話,那就最好設定一個止蝕位。

      刪除
    2. 偉哥,唔該你先,你講出我心聲,冇信心,只係我女朋友幫我個ACC買架><只好講彩輸唔多,就好閃

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。