這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...
昨日太忙,無暇寫文,唯有簡單一些引用媒體的報導,與大家分享。
唔緊要啦 =)不過我最鍾意都係睇偉哥分析唔同個股,尤其係中型股。
今晚應該可以抽到時間寫。
小我被犧牲了,但不知大我是否能完成......
無錯, 最怕小我被犧牲了,大我又未能完成.
小我可能指散戶
偉哥的意思是内銀股盡量不要碰嗎?謝謝
我只可以說我很多年沒有碰內銀股了。
價值投資陷阱。
中哂
或者債轉股最大的得著是內銀的壞帳可以轉成未兌現的帳面投資虧損,表面的壞帳率仍可以維持很低。這是否自欺欺人?
內銀談不上犧牲小我, 以前穩賺淨資產收益率17〜25%, 簡直就是暴利!現在返回到正常淨資產收益率10〜15%, 讓別的行業有盈利有生存空間, 這是再正常不過的事! 中央早就應該做, 但為了養肥內銀而延遲!!其它行業有盈利有生存空間, 對內銀來說也是有利的, 有助於降低大多數人關心的內銀壞賬比率!!!
這做法是否賺優秀企業的錢去補貼不良企業?以1101為例,即使帳面負債大減,是否就是說他們可以轉虧為盈? 2015年度即使扣除全數融資成本21億元,公司上年仍要虧損50億元,再扣除減值撥備, 核心虧損是27億元。今年如果再大額虧損,公司無力持續營運,那銀行是否為了維持他們的生存,仍要繼續貸款給他們,然後再債轉股?彷似無底深淵。
1101點解唔比佢破產
[債轉股]不等於內銀直接參與管理公司業務, 更不等於內銀會胡亂提高對債務公司的貸款, 主要目的是為了盡可能多地討回欠款。例如提名非執行董事監督債務公司的運作, 就是為了盡可能多地討回欠款的有效手段之一。
匯控當年150億美元買了HouseHold, 再加注資250億美元, 背後目的是為了什麼?我一向對匯控董事的忠誠無信心!我覺得內銀應該不會遜色於美國, 歐洲及日本銀行!?
匯豐有自主決策權,但內銀未必有。
我聽說全世界銀行的所有主管都是這樣運作:1. 尋找一大組極有償付能力的客戶, 發放大額擁有充足安全抵押的貸款; 儘管息差相對較低, 不過可以保證最頂層(董事局)分配給他們的盈利任務(配額)及指定的壞賬比率。當然,無麼油水。不過可以保證完成指定的任務, 保住分工!2. 尋找一小組無麼償付能力的客戶, 故意發放小額缺少安全抵押(甚至無麼抵押)的貸款; 儘管息差相對較大, 但已經隱藏壞賬風險。當然,多多油水。不過壞賬比率仍然需要保持在可控範圍內, 才能滿足董事局指定的壞賬比率要求。TBC
3. 故意賤賣壞賬資產給自己的好友, 當然隱藏多多油水。 不過仍然需要有一些所謂的合理壞賬回收, 先決條件是要滿足董事局指定的壞賬比率要求。 當然不能吃水太深, 才能粉飾太平(為了保住分工)。靠工資,的確不能過著奢侈生活!這樣的傳言, 不知道是真還是假?
其實內銀真係有事..香港股市都好難番身
銀行股唔好買,無增長可言
債主變股東……揾笨實!
哈哈, 維持名義上的低壞帳....
企業如果要供股,銀行供唔供?或者銀行話唔供,阿爺係要你供,死未?
當年和黃出事都係靠呢招, 匯豐係救星某程度上係拖得一時得一時, 除非被拯救既企業質素好, 但中國民企嘛....
就到年中,大家會否/開始risk-off未?
唉, 我這幾天買買下貨, 現金比重又低於10%了。
由1月低位萬八一口氣升番三千點,我係有做緊risk-off...
偉哥點評2314?市盈10倍
不是貴, 但感覺上升空間不多。
之前原本放吓放吓risk-off,學偉哥話,這星期買買下貨,不經不覺又full咗.risk-off? 轉頭先啦..轉頭先啦. ^^
做緊,但全世界都明顯做緊,去晒JPY,AUD,金,油。
我都有入到2314,4.55買,應唔應該止賺...
感覺上要升上去都有排等
恕我無法提供買賣建議。
紙業股近排幾強勢
大量指數基金/強積金有重注內銀
強積金....嗚呼哀哉
強積金除非唔買中港基金否則一定有間接揸內銀
上年左做保本
基本上同566昆指數基金同路數
1150日日升
好戲在後頭
似乎無乜力,買沽比例差好多
偉哥, 這令我想起次按危機, 點睇?
次按就唔會, 大陸係規劃經濟, 應該會一啖砂糖一啖屎對佢地
再讓我講一個有趣笑話:我們可以換另一個角度來思考, 中外及港人大多數都是如此肯定內銀的崩潰是迫在眼前, 那麼之後大陸各行各業跟著崩潰, 之後大陸經濟及金融跟著崩潰, 之後人民幣跟著崩潰, 之後中國共產黨跟著垮台, 至少不能一黨專政!未尚不是一件好事!?
香港很快就會擁有真普選, 隨意進行全民公投!更重要的是港人可以恢復對大陸同胞的絕對優越感, 回鄉光宗耀祖, 威風八面!美國日本不用再煩腦籌集資金, 用於增加軍事開支。
大陸的不知是什麼危機....昨天揭發的中晉資產管理龐氏騙局,涉及的金額已是數百億元......這種騙案目前已揭發的可能只是冰山一角而已。
不知危機正是一種危機⋯⋯⋯⋯希望佢地好好地做吧!
3399日日跌少少,攞命
4.40...
弱到冇朋友 儲定錢買補品~
偉哥有冇野講下..話晒你第一大持股績後5.2一路跌跌跌左15%了
我冇貨,好彩4.5忍手,等緊靚位,你地幾錢入?
股價下滑, 引致的骨牌效應.....太多人持貨成本低,帳面盈利仍豐厚,故當股價頹勢,越來越多人忍唔住止賺,沽壓就越大。沽貨的,是因為對今年業績不樂觀,還是見到股價跌而止賺呢? 其實要說的在業績公佈當天已說了,現在等公司今個月開路演再了解一下詳情,沒有什麼可以補充的。我不想因為股價跌而出來刻意唱好,這樣其實意義不大。我只能說我沒有減持,而現價我是想增持的欲望高於減持。
之前佢行使左認股, 變相稀釋左小股東的權益, 如果今年增長冇大變動,現價似乎有下降空間。 不過現在大股東持股到接近上限, 期望佢有驚人的計劃會在不久宣布。
我信偉哥既網友應該無咩減持,呢到個個起碼十幾廿萬股,如果掟貨的貨,場面應該會好....
偉哥, 早排業績期公布你較忙可理解, 但3399公布業績當天大家也有很多問題, 未知有否轉告管理層?給大家發放正能量~謝!
當天彷似沒有太多網友認真地寫寫有什麼問題。聽聞3399會在4月下旬搞路演, 我整理好一些問題會交給他們, 看看能否在路演時給予回應。如果大家對業務、業績有問題的話, 就盡快告訴我....但請不要問那些為何股價跌、什麼時候股價可以重上高位這類問題, 謝謝。
1.白雲兩塊地會否有詳細時間表?2.會否引入合作夥伴?3.業務多,如何管理,如何維持持續增長?4.油站自營詳細PLAN?5.會否多送紅股,增加流通量?6.最近行使左認股,對小股東的權益影響?謝謝!
好的。至於第6條問題就不需要問, 因為行使了CB, 股數多了, 小股東權益就肯定會攤薄了。
waigor 今個月路演,有冇話幾號??
以我計算, 攤薄效應會蒸發了來年27%的增長, 即如來年保持今年的31%增長, 就會變成單位數增長, 所以股價過高要跌.
我是指每股盈利.
Waigor, 我本來係google想找回之前既文章, 無意間發現了這個抄襲blog >>http://twgcap.blogspot.com
佢可能係我地呢到身邊既其中一人
唉, 只能望他有看到我的版權聲明, 可以尊重一下我。
咁落去 4蚊不是夢
呢d case by case. 銀行角度,如果公司資不抵債全壞賬,風險一樣. 如果公司生翻, 銀行唔系只賺利息. upside 大好多. fannie mae, freddie mac 股價已經大翻身.
AH折讓股真係隨時起機, 連個倉最弱果隻42都扯埋上黎... 我等緊單日升兩成既一日。
花旗佬升咁多都唔跟,高開走低,走勢十分差劣,買入200認沽@293點,當買保險。
偉哥 763現價12.6蚊有沒有持有價值呢 謝謝!!
這股沒有研究,無法評論。
《經濟通通訊社2016年4月7日專訊》聯合集團(00373)於09:06am錄一手341萬股市前交易,每股造37元,涉資1﹒26億元。
聯合集團已發行股本178248118股李成輝持有131729301股73.9%權益http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSForm3A.aspx?fn=186094&sa2=cs&sid=21980104&corpn=Allied+Group+Ltd.&sd=13%2f04%2f2015&ed=25%2f01%2f2016&sa1=cl&scsd=07%2f04%2f2015&sced=07%2f04%2f2016&sc=373&src=MAIN&lang=ZH&為了不超越75%權益, 他頂多可以增持1956787股178248118x0.75 - 131729301=1956787.5或公司最多可以可回購260.905萬股178248118-(131729301/0.75) =2609050如有誤差,請大家指正。
誰買了341萬股373? 或部分回購?不要想那麼多, 等待看看是否會有相關的港交所公告。就個人而言, 我猜莊舜而女士手頭現金充裕, 應該是有興趣購買28和373(兩隻股票最近都有大手交叉盤成交)。肥水不流別人田, 不過難以證實!
328沽升淚
328沽升淚, 走勢太強了!
3399 今日4.3x 當日有人問我跌穿5元咁價值位都唔入? Ng wai記得是誰嗎
對唔住喎,冇留心邊個問你3399,因我從來冇炒賣過3399,而我只留心靚女有貨的股,好似1150呢幾日食咗x哥咁,雖然冇貨不過替她開心,我叫她做靚女是她用的icon 是靚女,現實上她可能如你一樣。
睇黎得閒都要搵張靚女相做 icon 吸下人氣 XD
大約年多二年前有一位用真人相的靚女到我博留言,呢位靚女是模特兒,感覺奇怪,我的爛鬼博居然吸引靚女光臨留言,後來才知她是男兒身,在yahoo 也寫了幾年,搬到 Google 後也有寫,不過唔知點解後來把博內所有文章一次過刪除。他的博文也有講股票,飲食,紅酒,旅遊,因為我對呢幾樣嘢有興趣,若果講藝術音樂,簡直唔啱睇,我都未及詳細閱讀他已經全部遭刪掉,留下空博一個,可能呢位老兄怕比人盜版轉載,真係可惜。
你地吖>_< 我是女生, 天地為証. 靚唔靚? 鹹魚青菜 各有所愛
Ciara姐不用動氣ma,Jam仔用九天玄女祖傳風水秘術一算,證實Ciara姐不可能是男子的.^^
靚女講下笑,我只道你是女生,long time no see la.
冠城鐘錶珠寶256近9億收購富帝銀行68.85%http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/0406/LTN201604061514_C.pdf256的老闆韓國龍偏愛銀行股, 已經持有222閩信集團已發行股本的13.79%。http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2016/0330/LTN20160330976_C.pdf後悔低位約為$0.5一直沒有買一些256冠城鐘錶珠寶。
偉哥2333又回番,會唔會好似上次咁5蚊考慮入買啲?
上次主要是覺得如此大的跌幅後最少會有一波死貓彈....這次如果再跌穿5元, 都會留意下, 未必即刻買。
吓,隔咗兩小時十分鐘又問多一次,你是否得閒無嘢可做?我三點廿分的留言你有冇睇,當時港股仲升緊幾十點,你有冇跟著我買L/P ? 你知不知道我點解咁夜都未瞓同你吹水,因為我等夜期平咗下午開的二張細期的淡倉,只保留L/P 因夜市冇期權,好似話遲些就有,呢排日日執幾千,快活過神仙。
如果說六厘息的滙豐係慢性毒藥 九厘息的滙豐就係過期春藥。http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20160407/19560645股價單日跌,可以說是個別例子,但股價長期跟跌不跟升,歸根究底,就是由基本面出現問題。大約一年前,寫過一篇題為《滙豐六厘息的毒藥》,主要講港銀以至全球銀行,未來數年只能守不能攻,派高息撐住,淪為慢性毒藥。今時今日,監管更趨嚴格,成本有增冇減,洗黑錢罰款沒完沒了。銀行面對的挑戰,只多不少。
銀行被「秋後算帳」:恐逼出金融風暴, 罰款或尾聲!股市永遠是有危就有機,你願不願賭一賭呢?http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20160408/s00004/1460052572082美國政府也絕對不會再自己製造另一個金融風暴,逼銀行走上絕路,這也是為什麼我認為美國政府向銀行罰款的行動有可能已近尾聲。
數字遊戲:港股十年http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20160407/19560367等待十年後驗證!
既然大家看得大陸這樣的衰(當然包括內銀及A股), 那麼再等待另一個十年後驗證吧!
鬼國冇制度冇人性冇底線 高幹殘民自肥 呢d 垃圾國家 一成都信唔過
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2016/0407/LTN201604071470_C.pdf本公司與民銀國際正就民銀國際可能認購事項持續磋商。有關訂立任何新的股份認購協議或補充認購協議,本公司知悉民銀國際已考慮收購守則規則31.1(a)下之涵義,而民銀國際已向證監會申請以尋求同意。執行人員其後已根據收購守則規則31.1(a)授出該項同意。遵照收購守則規則3.7,本公司將每月發出公告列明上述磋商之進展,直至作出根據收購守則規則3.5提出收購建議的確實意向的公告為止,及倘該等磋商一旦終止或已作出不進行可能認購事項的決定,本公司將就要約期終結發出公告。"而民銀國際已向證監會申請以尋求同意", 無銀監外管
香港證監會SFC批了
31.1(a) 凡要約已經宣布或寄發,但尚未成為或未宣布為無條件,並且已遭撤回或失去時效,除非執行人員同意,否則要約人或在原有要約期間與其一致行動的人,或在其後與上述任何人一致行動的人,均不可在該項要約遭撤回或失去時效日期起計的12個月內作出以下任何一項行動:-(i) 公布就受要約公司作出要約或可能要約(包括可能導致要約人持有附有該受要約公司的30% 或以上投票權的股份的部分要約);或(ii) 取得受要約公司的投票權,如果要約人或與其一致行動的人會因而產生規則26規定須作出要約的責任。
總算行前一步,現在期望雙方可以達成新的認購協議及中國銀監在5月12日前批准。
請問偉哥952可唔可以再選擇延期 定係今次係鐵一般既deadline呢
我估無得再延期同意民銀國際在下列情況下停止延續該認購協議,停止收購華富國際:在2016年5月12日或之前未能獲得中國銀監會同意民銀國際與華富國際簽署新的認購股份協議或認購股份補充協議。http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/0306/LTN20160306034_C.pdf
通告冇寫明可否延期。
偉哥, 上次中國銀監都批, 今次應該都批吧?
上次推倒重來,而家好似連新協議都未有喎
我估中國銀監係批準你地再傾新協議, 而唔係批準新協議
偉哥,想問一下如果917(已SUSPENDED) 5號前沒有接受要約, 是否都以$7.8被強行收購? 同幾耐到收番錢?
是, 什麼時候可以收到錢, 可以查看通告, 一定有寫的, 或者直接打電話問問券商的交收部職員。
真係問答信箱,通告已詳細列明又是用中文,不明為何師兄不勤力點搜查資料,如有持貨,昨日限期又唔賣
偉哥 可以幫忙分析一下近大半年251 ,為何有著一個明顯的升浪
大家都知它最大賣點是資產折讓大....但為何如此多的資產折讓股偏偏它可以跑出,我就不清楚,或者可能是有大戶/莊家的炒作吧。看CCASS, 最近半年有一大戶都買左唔少的251。
Thx 偉哥
某d blog話係好事...我真係唔知點解評價你買coco會唔會希望到最後真係接左d股票番黎?一樣道理
哈哈, 或者掉轉頭佢地可能會問點解會有人覺得債轉股不是好事一樣, 既可以降低銀行名義上的壞帳,又可以比銀行一個希望可以通過股權賺回應收款,更可以比企業一個重生的機會,一舉三得,都唔明點解出左消息股價會跌。反正我們是凡夫俗子,太高深的事難以明白,所以這種錢不到我們賺的,只可以在旁邊為他人鼓掌。
事實上,債轉股與否沒有太大的差異, 收不收得返多少百分比債項才是最重要的。當然,不能任意再貸出更多的款項給債仔!爭論是無用的而且無止境的! 不喜歡內銀, 就不看它們, 讓它們自生自滅。
債仔股票有人要,早就可印公仔纸還債。如果債轉股都要以不低於資產值來换,咁就只係用不良資產换來更不良的資產了。
Yen紙繼續升不停,Risk off, 環球股市冇運行 :-(
偉哥好!很久沒有留言了!希望內銀不會步日本銀行的后塵步入死胡同吧!不過相信未來未必可維持高息,甚至有集資的可能。
減派息的機會甚高。
已經減左
560 蠢蠢欲動
就算係好事,但一放就亂。呢個係中國特色
債轉股——將債務轉為股份,表面上是解決很多國內不良企業的債務問題,銀行又可減低賬面壞賬,看似雙贏局面。但實際上,壞賬依然存在,不良企業無變。銀行原本是「one-night stand」的債權人,只是短暫貸款給企業,最後竟然變為「娶老婆」,成為問題企業的股東,這無異於要銀行為這些壞賬埋單。日劇的半澤直樹最後成功扭轉了問題企業,至於現實環境,這機會頗低嗱,毒果譚绍興講的,各位唔好信
債轉股!變作股東,營運決策仍舊是那批人,前料已經營不善,負債累累!有了后盾?會否發憤圖強?或是繼續不斷虧損,股東可一而再債轉股。債轉股又是呀爺屁股計。
問題企業管理能力差 x 內銀行管理能力差 like decimal x decimal result in 更差...
講句真心話, 時價我寧願買內銀998 (4.56港元), 也不買3399(4.28港元), 我強調及看重PB太多了。998每股淨資產值 (人民幣)6.791元, PB 0.5643399每股淨資產值 (人民幣)2.992 元, PB 1.2131多多得罪!
當然如果你用pb睇就梗係買內銀睇法唔同姐~唔會得罪人不過洗少D版仲好
intel233 以前係高登財經版狂洗版被bam前科, 希望係哩度收歛啲
收歛?會嗎?偉哥其實都有建議過,希望大家自律唔好 post 太多單純政治/其他過份離題的 post。結果如何?
呢個洗版人中冇自知之明,Peter兄留番啖口水好過啦!!!
1469今日上市,唔知會唔會大炒特炒呢
睇漏呢隻。。。
炒完散埋水
Ao左d 952睇下今日點走
3399 排买4.23
純看TA, 10天線已跌穿50天線,死亡交叉利淡。
上年年中嗰個低位3.93希望守到。。。
子龍,嗱同你講明白一些,無謂你又再問,尋晚約了朋友今日吃午餐,準備出門喇,上次他請今次我請,見你咁関心我,好啦今年年尾返香港時請埋你飲茶,咁多年我請過十幾個炒股的網友飲茶。開市半粒鐘炒咗幾轉期指期權,全部倉平哂,請問我算不算快手?依家市況高低波幅幾乎早上半粒鐘就行哂。
Wai gor, any comment on 1884? Good trend in last 2 days...
似乎又是炒賣盤
成交不多
唔通有鴨? 1200萬錢
作者已經移除這則留言。
今日體育用品股好醒神, 2020 1368
4月8日大奇跡日會否重演
偉哥話没減持,那是否仍持有嗎?我認為跟偉哥買甚麼沒問題,但理應自行分析買入理由,及可承受風險
偉哥第一大持倉你問是否仍持有,仲要偉哥尋日先講完增持意欲多於減持.... 嘔..回覆
我都有10000股@4.81,都等緊
我估友友兄那個是設問句,意思是勸網友買賣前自己先作分析
呵咁就誤會哂.
黃國英【看淡後市】大時代轉眼一年,黃國英回顧港股由大時代變大中伏,今次是一次「集體綁票案失敗,我哋去綁架股票,諗住大陸佬拎錢嚟贖,結果原來冇人去贖」。展望未來,他嘆口氣:「灰!」認為去年的大時代,已是港股最後一個party,中國將出現日本式的迷失。他指中國現時似日本,樓市炒爆,公司債變中國內債,料會出現日本式迷失,大市呈上落格局,「唔會有美國金融海嘯咁狂冧,但𠵱家上落好窄,慘過股災」。
黃國英講句真心話"𠵱家上落好窄,慘過股災!" 上落好窄令他不能賺快錢賺大錢, 他不噪才怪!上落好窄暗示他不能賺快錢賺大錢。現在也開始有歐美的較權威的財經界人,較中肯地來評論中國的經濟情況,前一段時間各種渠道也不知什麼人亂發評論,投資者不聽比聽更好。華倫•畢菲特遠離華爾街,自己冷靜地分析投資,也是有道理的。
李+X睇淡,非同小可
偉哥, 請教一下, 對"的士牌"後市的看法?
知 但法律上未有定案?
1057 Lin Alex 有冇跟? 依隻我重倉, 唔會果日我開埋no. 都冇跟吧? 但係宜家唔好入了,我開始做緊波段。
1057冇貨,719在4元附近有些少貨,點睇?
好懷念以前涼粉兄、副隊、tkchan、chingching、撈底天后的日子, 偉哥會否真的考慮下像曾說過的轉形式,唔想成日睇雜訊....有時淨係啲copy link同互責等巳佔去三份一版面!!
都有啲笑料, 1:04那留言笑到噴飯. XD
冇左tk兄,搞到我都少左即市望股既動力。
我都係咁話,好掛住tkchan 兄嘅day trade!
Del左?而家揾揾唔返1:04出現左留言 lol
應該係del左, 唔知係偉哥清理還是佢自清, 睇唔到無所謂啦.
如果這裡沒有偉哥留言,我绝對不到看,浪費時間
絕對同意~
呢到出現左一種劣幣逐良幣既情況sosad
Peter兄呢句講出左好多兄弟既心聲,好多高人已變哂CDROM,係呢度既損失。
唔係呀, 我仲係到囉^_^
er.........你係靚女高手。
很多人人格很有問題,明明可以好好地討論下股票,係要搗亂,真的不知這些人在想什麼。
希望呢度唔會變成香討,只講股不吹水不派膠,建議偉哥刪除無關留言
「刪除無關留言」只會加大偉哥 workload, 由得他們.被人說兩句就退下吹水線, EQ要練下呀!!??
3399江河落日大江東去.沽盤4.19也做.偉哥知否近月已跌25%.是大户盤或老散盤呢?
以我所知易方達沒有變動。
易方達已在高位做蟹.唯望易方達才有能力拉起股價.
我按訂4.0是我平手价.如破少少.我持有120000股便平手離場.當發場夢.4.16啦
近月少見?粵運交通由少見低位4.16,成交突大增、幾萬股、幾萬股咁掃高,見1.34啦。金額5百幾萬都少有,哈哈!我呻一聲易方達出場乎!偉哥你有幫莊買番D嗎?料想收市會倒升番。
好股票會趺得咁急同跌比你買?
426明明已通過發改委果關,又做緊DD,而且15/4應該係獨家洽購期滿,點解個價總好似咁低既?
我相當有信心2788在未來兩到三年可以每年給我每股17仙的股息, 在此期間等待業務好轉。
我盡所能確定引用的消息帶有有用的補充思路, 多聽一些其它人的意見應該不會做成太大的傷害。如果打擾了您,我道歉。内銀債轉股, 較Chapter11更快更有效的清債!http://parisvalueinvesting.blogspot.hk/2016/04/chapter11.html
其實你明唔明,大家唔需要你道歉,只係唔想你再做啫,大家都唔想睇你轉贴D新聞,點解係都要做,死都唔聽人講,唔怪之得你咁撑大部份香港人都最憎嗰個人,同類。
果頭講完根手又paste link 出來,問你死未!
咧到既人係唔想你再POST/睇你既 news ,如果想開post,請返golden 開返個ACCOUNT post
偉哥, 有沒有study 2666. hk 環球醫療? any comment. Thanks!
注意:只有此網誌的成員可以留言。
昨日太忙,無暇寫文,唯有簡單一些引用媒體的報導,與大家分享。
回覆刪除唔緊要啦 =)
刪除不過我最鍾意都係睇偉哥分析唔同個股,尤其係中型股。
今晚應該可以抽到時間寫。
刪除小我被犧牲了,但不知大我是否能完成......
回覆刪除無錯, 最怕小我被犧牲了,大我又未能完成.
刪除小我可能指散戶
回覆刪除偉哥的意思是内銀股盡量不要碰嗎?謝謝
回覆刪除我只可以說我很多年沒有碰內銀股了。
刪除價值投資陷阱。
刪除中哂
刪除或者債轉股最大的得著是內銀的壞帳可以轉成未兌現的帳面投資虧損,表面的壞帳率仍可以維持很低。
回覆刪除這是否自欺欺人?
內銀談不上犧牲小我, 以前穩賺淨資產收益率17〜25%, 簡直就是暴利!
刪除現在返回到正常淨資產收益率10〜15%, 讓別的行業有盈利有生存空間, 這是再正常不過的事!
中央早就應該做, 但為了養肥內銀而延遲!!
其它行業有盈利有生存空間, 對內銀來說也是有利的, 有助於降低大多數人關心的內銀壞賬比率!!!
這做法是否賺優秀企業的錢去補貼不良企業?
刪除以1101為例,即使帳面負債大減,是否就是說他們可以轉虧為盈? 2015年度即使扣除全數融資成本21億元,公司上年仍要虧損50億元,再扣除減值撥備, 核心虧損是27億元。今年如果再大額虧損,公司無力持續營運,那銀行是否為了維持他們的生存,仍要繼續貸款給他們,然後再債轉股?
彷似無底深淵。
1101點解唔比佢破產
刪除[債轉股]不等於內銀直接參與管理公司業務, 更不等於內銀會胡亂提高對債務公司的貸款, 主要目的是為了盡可能多地討回欠款。
刪除例如提名非執行董事監督債務公司的運作, 就是為了盡可能多地討回欠款的有效手段之一。
匯控當年150億美元買了HouseHold, 再加注資250億美元, 背後目的是為了什麼?
刪除我一向對匯控董事的忠誠無信心!
我覺得內銀應該不會遜色於美國, 歐洲及日本銀行!?
匯豐有自主決策權,但內銀未必有。
刪除我聽說全世界銀行的所有主管都是這樣運作:
刪除1. 尋找一大組極有償付能力的客戶, 發放大額擁有充足安全抵押的貸款; 儘管息差相對較低, 不過可以保證最頂層(董事局)分配給他們的盈利任務(配額)及指定的壞賬比率。當然,無麼油水。不過可以保證完成指定的任務, 保住分工!
2. 尋找一小組無麼償付能力的客戶, 故意發放小額缺少安全抵押(甚至無麼抵押)的貸款; 儘管息差相對較大, 但已經隱藏壞賬風險。當然,多多油水。不過壞賬比率仍然需要保持在可控範圍內, 才能滿足董事局指定的壞賬比率要求。
TBC
刪除3. 故意賤賣壞賬資產給自己的好友, 當然隱藏多多油水。 不過仍然需要有一些所謂的合理壞賬回收, 先決條件是要滿足董事局指定的壞賬比率要求。 當然不能吃水太深, 才能粉飾太平(為了保住分工)。
靠工資,的確不能過著奢侈生活!
這樣的傳言, 不知道是真還是假?
其實內銀真係有事..香港股市都好難番身
回覆刪除銀行股唔好買,無增長可言
回覆刪除債主變股東……揾笨實!
回覆刪除哈哈, 維持名義上的低壞帳....
刪除企業如果要供股,銀行供唔供?或者銀行話唔供,阿爺係要你供,死未?
刪除當年和黃出事都係靠呢招, 匯豐係救星
回覆刪除某程度上係拖得一時得一時, 除非被拯救既企業質素好, 但中國民企嘛....
就到年中,大家會否/開始risk-off未?
回覆刪除唉, 我這幾天買買下貨, 現金比重又低於10%了。
刪除由1月低位萬八一口氣升番三千點,我係有做緊risk-off...
刪除偉哥點評2314?
刪除市盈10倍
不是貴, 但感覺上升空間不多。
刪除之前原本放吓放吓risk-off,學偉哥話,這星期買買下貨,不經不覺又full咗.
刪除risk-off? 轉頭先啦..轉頭先啦. ^^
做緊,但全世界都明顯做緊,去晒JPY,AUD,金,油。
刪除我都有入到2314,4.55買,應唔應該止賺...
刪除感覺上要升上去都有排等
刪除恕我無法提供買賣建議。
刪除紙業股近排幾強勢
刪除大量指數基金/強積金有重注內銀
回覆刪除強積金....嗚呼哀哉
刪除強積金除非唔買中港基金
刪除否則一定有間接揸內銀
上年左做保本
刪除基本上同566昆指數基金同路數
刪除1150日日升
回覆刪除好戲在後頭
刪除似乎無乜力,買沽比例差好多
刪除偉哥, 這令我想起次按危機, 點睇?
回覆刪除次按就唔會, 大陸係規劃經濟, 應該會一啖砂糖一啖屎對佢地
刪除再讓我講一個有趣笑話:
刪除我們可以換另一個角度來思考, 中外及港人大多數都是如此肯定內銀的崩潰是迫在眼前, 那麼之後大陸各行各業跟著崩潰, 之後大陸經濟及金融跟著崩潰, 之後人民幣跟著崩潰, 之後中國共產黨跟著垮台, 至少不能一黨專政!
未尚不是一件好事!?
香港很快就會擁有真普選, 隨意進行全民公投!
刪除更重要的是港人可以恢復對大陸同胞的絕對優越感, 回鄉光宗耀祖, 威風八面!
美國日本不用再煩腦籌集資金, 用於增加軍事開支。
大陸的不知是什麼危機....
刪除昨天揭發的中晉資產管理龐氏騙局,涉及的金額已是數百億元......這種騙案目前已揭發的可能只是冰山一角而已。
不知危機正是一種危機⋯⋯⋯⋯希望佢地好好地做吧!
刪除3399日日跌少少,攞命
回覆刪除4.40...
刪除弱到冇朋友 儲定錢買補品~
刪除偉哥有冇野講下..話晒你第一大持股
刪除績後5.2一路跌跌跌左15%了
我冇貨,好彩4.5忍手,等緊靚位,你地幾錢入?
刪除股價下滑, 引致的骨牌效應.....太多人持貨成本低,帳面盈利仍豐厚,故當股價頹勢,越來越多人忍唔住止賺,沽壓就越大。
刪除沽貨的,是因為對今年業績不樂觀,還是見到股價跌而止賺呢?
其實要說的在業績公佈當天已說了,現在等公司今個月開路演再了解一下詳情,沒有什麼可以補充的。我不想因為股價跌而出來刻意唱好,這樣其實意義不大。
我只能說我沒有減持,而現價我是想增持的欲望高於減持。
之前佢行使左認股, 變相稀釋左小股東的權益, 如果今年增長冇大變動,現價似乎有下降空間。
刪除不過現在大股東持股到接近上限, 期望佢有驚人的計劃會在不久宣布。
我信偉哥既網友應該無咩減持,呢到個個起碼十幾廿萬股,如果掟貨的貨,場面應該會好....
刪除偉哥, 早排業績期公布你較忙可理解, 但3399公布業績當天大家也有很多問題, 未知有否轉告管理層?給大家發放正能量~謝!
刪除當天彷似沒有太多網友認真地寫寫有什麼問題。
刪除聽聞3399會在4月下旬搞路演, 我整理好一些問題會交給他們, 看看能否在路演時給予回應。
如果大家對業務、業績有問題的話, 就盡快告訴我....但請不要問那些為何股價跌、什麼時候股價可以重上高位這類問題, 謝謝。
1.白雲兩塊地會否有詳細時間表?
刪除2.會否引入合作夥伴?
3.業務多,如何管理,如何維持持續增長?
4.油站自營詳細PLAN?
5.會否多送紅股,增加流通量?
6.最近行使左認股,對小股東的權益影響?
謝謝!
好的。至於第6條問題就不需要問, 因為行使了CB, 股數多了, 小股東權益就肯定會攤薄了。
刪除waigor 今個月路演,有冇話幾號??
刪除以我計算, 攤薄效應會蒸發了來年27%的增長, 即如來年保持今年的31%增長, 就會變成單位數增長, 所以股價過高要跌.
刪除我是指每股盈利.
刪除Waigor, 我本來係google想找回之前既文章, 無意間發現了這個抄襲blog >>
回覆刪除http://twgcap.blogspot.com
佢可能係我地呢到身邊既其中一人
刪除唉, 只能望他有看到我的版權聲明, 可以尊重一下我。
刪除咁落去 4蚊不是夢
回覆刪除呢d case by case. 銀行角度,如果公司資不抵債全壞賬,風險一樣. 如果公司生翻, 銀行唔系只賺利息. upside 大好多. fannie mae, freddie mac 股價已經大翻身.
回覆刪除AH折讓股真係隨時起機, 連個倉最弱果隻42都扯埋上黎... 我等緊單日升兩成既一日。
回覆刪除花旗佬升咁多都唔跟,高開走低,走勢十分差劣,買入200認沽@293點,當買保險。
回覆刪除偉哥 763現價12.6蚊有沒有持有價值呢 謝謝!!
回覆刪除這股沒有研究,無法評論。
刪除
回覆刪除《經濟通通訊社2016年4月7日專訊》聯合集團(00373)於09:06am錄一手341萬股市前交易,每股造37元,涉資1﹒26億元。
聯合集團已發行股本178248118股
刪除李成輝持有131729301股73.9%權益
http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSForm3A.aspx?fn=186094&sa2=cs&sid=21980104&corpn=Allied+Group+Ltd.&sd=13%2f04%2f2015&ed=25%2f01%2f2016&sa1=cl&scsd=07%2f04%2f2015&sced=07%2f04%2f2016&sc=373&src=MAIN&lang=ZH&
為了不超越75%權益, 他頂多可以增持1956787股
178248118x0.75 - 131729301=1956787.5
或公司最多可以可回購260.905萬股
178248118-(131729301/0.75) =2609050
如有誤差,請大家指正。
誰買了341萬股373? 或部分回購?
刪除不要想那麼多, 等待看看是否會有相關的港交所公告。
就個人而言, 我猜莊舜而女士手頭現金充裕, 應該是有興趣購買28和373(兩隻股票最近都有大手交叉盤成交)。肥水不流別人田, 不過難以證實!
328沽升淚
回覆刪除328沽升淚, 走勢太強了!
刪除3399 今日4.3x
回覆刪除當日有人問我跌穿5元咁價值位都唔入? Ng wai記得是誰嗎
對唔住喎,冇留心邊個問你3399,因我從來冇炒賣過3399,而我只留心靚女有貨的股,好似1150呢幾日食咗x哥咁,雖然冇貨不過替她開心,我叫她做靚女是她用的icon 是靚女,現實上她可能如你一樣。
刪除睇黎得閒都要搵張靚女相做 icon 吸下人氣 XD
刪除大約年多二年前有一位用真人相的靚女到我博留言,呢位靚女是模特兒,感覺奇怪,我的爛鬼博居然吸引靚女光臨留言,後來才知她是男兒身,在yahoo 也寫了幾年,搬到 Google 後也有寫,不過唔知點解後來把博內所有文章一次過刪除。
刪除他的博文也有講股票,飲食,紅酒,旅遊,因為我對呢幾樣嘢有興趣,若果講藝術音樂,簡直唔啱睇,我都未及詳細閱讀他已經全部遭刪掉,留下空博一個,可能呢位老兄怕比人盜版轉載,真係可惜。
你地吖>_< 我是女生, 天地為証.
刪除靚唔靚? 鹹魚青菜 各有所愛
Ciara姐不用動氣ma,Jam仔用九天玄女祖傳風水秘術一算,證實Ciara姐不可能是男子的.^^
刪除靚女講下笑,我只道你是女生,long time no see la.
刪除冠城鐘錶珠寶256近9億收購富帝銀行68.85%
回覆刪除http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/0406/LTN201604061514_C.pdf
256的老闆韓國龍偏愛銀行股, 已經持有222閩信集團已發行股本的13.79%。
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2016/0330/LTN20160330976_C.pdf
後悔低位約為$0.5一直沒有買一些256冠城鐘錶珠寶。
偉哥
回覆刪除2333又回番,會唔會好似上次咁5蚊考慮入買啲?
上次主要是覺得如此大的跌幅後最少會有一波死貓彈....這次如果再跌穿5元, 都會留意下, 未必即刻買。
刪除3399 今日4.3x
回覆刪除當日有人問我跌穿5元咁價值位都唔入? Ng wai記得是誰嗎
吓,隔咗兩小時十分鐘又問多一次,你是否得閒無嘢可做?
刪除我三點廿分的留言你有冇睇,當時港股仲升緊幾十點,你有冇跟著我買L/P ? 你知不知道我點解咁夜都未瞓同你吹水,因為我等夜期平咗下午開的二張細期的淡倉,只保留L/P 因夜市冇期權,好似話遲些就有,呢排日日執幾千,快活過神仙。
如果說六厘息的滙豐係慢性毒藥 九厘息的滙豐就係過期春藥。
回覆刪除http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20160407/19560645
股價單日跌,可以說是個別例子,但股價長期跟跌不跟升,歸根究底,就是由基本面出現問題。
大約一年前,寫過一篇題為《滙豐六厘息的毒藥》,主要講港銀以至全球銀行,未來數年只能守不能攻,派高息撐住,淪為慢性毒藥。今時今日,監管更趨嚴格,成本有增冇減,洗黑錢罰款沒完沒了。銀行面對的挑戰,只多不少。
銀行被「秋後算帳」:
刪除恐逼出金融風暴, 罰款或尾聲!
股市永遠是有危就有機,你願不願賭一賭呢?
http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20160408/s00004/1460052572082
美國政府也絕對不會再自己製造另一個金融風暴,逼銀行走上絕路,這也是為什麼我認為美國政府向銀行罰款的行動有可能已近尾聲。
數字遊戲:港股十年
回覆刪除http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20160407/19560367
等待十年後驗證!
既然大家看得大陸這樣的衰(當然包括內銀及A股), 那麼再等待另一個十年後驗證吧!
刪除鬼國冇制度冇人性冇底線 高幹殘民自肥 呢d 垃圾國家 一成都信唔過
回覆刪除http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2016/0407/LTN201604071470_C.pdf
回覆刪除本公司與民銀國際正就民銀國際可能認購事項持續磋商。
有關訂立任何新的股份認購協議或補充認購協議,本公司知悉民銀國際已考慮收購守則
規則31.1(a)下之涵義,而民銀國際已向證監會申請以尋求同意。執行人員其後已根據收
購守則規則31.1(a)授出該項同意。
遵照收購守則規則3.7,本公司將每月發出公告列明上述磋商之進展,直至作出根據收購
守則規則3.5提出收購建議的確實意向的公告為止,及倘該等磋商一旦終止或已作出不進
行可能認購事項的決定,本公司將就要約期終結發出公告。
"而民銀國際已向證監會申請以尋求同意", 無銀監外管
香港證監會SFC批了
刪除31.1(a) 凡要約已經宣布或寄發,但尚未成為或未宣布為無條件,並且已遭撤回或失去時效,除非執行人員同意,否則要約人或在原有要約期間與其一致行動的人,或在其後與上述任何人一致行動的人,均不可在該項要約遭撤回或失去時效日期起計的12個月內作出以下任何一項行動:-
刪除(i) 公布就受要約公司作出要約或可能要約(包括可能導致要約人持有附有該受要約公司的30% 或以上投票權的股份的部分要約);或
(ii) 取得受要約公司的投票權,如果要約人或與其一致行動的人會因而產生規則26規定須作出要約的責任。
總算行前一步,現在期望雙方可以達成新的認購協議及中國銀監在5月12日前批准。
刪除請問偉哥952可唔可以再選擇延期
刪除定係今次係鐵一般既deadline呢
我估無得再延期
刪除同意民銀國際在下列情況下停止延續該認購協議,停止收購華富國際:在2016年5月
12日或之前未能獲得中國銀監會同意民銀國際與華富國際簽署新的認購股份協議或
認購股份補充協議。
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/0306/LTN20160306034_C.pdf
通告冇寫明可否延期。
刪除偉哥, 上次中國銀監都批, 今次應該都批吧?
刪除上次推倒重來,而家好似連新協議都未有喎
刪除我估中國銀監係批準你地再傾新協議, 而唔係批準新協議
刪除偉哥,想問一下如果917(已SUSPENDED) 5號前沒有接受要約, 是否都以$7.8被強行收購? 同幾耐到收番錢?
回覆刪除是, 什麼時候可以收到錢, 可以查看通告, 一定有寫的, 或者直接打電話問問券商的交收部職員。
刪除真係問答信箱,通告已詳細列明又是用中文,不明為何師兄不勤力點搜查資料,如有持貨,昨日限期又唔賣
刪除偉哥 可以幫忙分析一下近大半年251 ,為何有著一個明顯的升浪
回覆刪除大家都知它最大賣點是資產折讓大....但為何如此多的資產折讓股偏偏它可以跑出,我就不清楚,或者可能是有大戶/莊家的炒作吧。
刪除看CCASS, 最近半年有一大戶都買左唔少的251。
Thx 偉哥
刪除某d blog話係好事...我真係唔知點解評價
回覆刪除你買coco會唔會希望到最後真係接左d股票番黎?一樣道理
哈哈, 或者掉轉頭佢地可能會問點解會有人覺得債轉股不是好事一樣, 既可以降低銀行名義上的壞帳,又可以比銀行一個希望可以通過股權賺回應收款,更可以比企業一個重生的機會,一舉三得,都唔明點解出左消息股價會跌。
刪除反正我們是凡夫俗子,太高深的事難以明白,所以這種錢不到我們賺的,只可以在旁邊為他人鼓掌。
事實上,債轉股與否沒有太大的差異, 收不收得返多少百分比債項才是最重要的。當然,不能任意再貸出更多的款項給債仔!
刪除爭論是無用的而且無止境的! 不喜歡內銀, 就不看它們, 讓它們自生自滅。
債仔股票有人要,早就可印公仔纸還債。如果債轉股都要以不低於資產值來换,咁就只係用不良資產换來更不良的資產了。
刪除Yen紙繼續升不停,Risk off, 環球股市冇運行 :-(
回覆刪除偉哥好!很久沒有留言了!希望內銀不會步日本銀行的后塵步入死胡同吧!不過相信未來未必可維持高息,甚至有集資的可能。
回覆刪除減派息的機會甚高。
刪除已經減左
刪除560 蠢蠢欲動
回覆刪除就算係好事,但一放就亂。呢個係中國特色
回覆刪除債轉股——將債務轉為股份,表面上是解決很多國內不良企業的債務問題,銀行又可減低賬面壞賬,看似雙贏局面。但實際上,壞賬依然存在,不良企業無變。銀行原本是「one-night stand」的債權人,只是短暫貸款給企業,最後竟然變為「娶老婆」,成為問題企業的股東,這無異於要銀行為這些壞賬埋單。日劇的半澤直樹最後成功扭轉了問題企業,至於現實環境,這機會頗低
回覆刪除嗱,毒果譚绍興講的,各位唔好信
債轉股!變作股東,營運決策仍舊是那批人,前料已經營不善,負債累累!有了后盾?會否發憤圖強?或是繼續不斷虧損,股東可一而再債轉股。債轉股又是呀爺屁股計。
刪除問題企業管理能力差 x 內銀行管理能力差 like decimal x decimal result in 更差...
刪除講句真心話, 時價我寧願買內銀998 (4.56港元), 也不買3399(4.28港元), 我強調及看重PB太多了。
刪除998每股淨資產值 (人民幣)6.791元, PB 0.564
3399每股淨資產值 (人民幣)2.992 元, PB 1.2131
多多得罪!
當然如果你用pb睇就梗係買內銀
刪除睇法唔同姐~唔會得罪人
不過洗少D版仲好
intel233 以前係高登財經版狂洗版被bam前科, 希望係哩度收歛啲
刪除收歛?會嗎?
刪除偉哥其實都有建議過,希望大家自律唔好 post 太多單純政治/其他過份離題的 post。
結果如何?
呢個洗版人中冇自知之明,Peter兄留番啖口水好過啦!!!
刪除1469今日上市,唔知會唔會大炒特炒呢
回覆刪除睇漏呢隻。。。
刪除炒完散埋水
刪除Ao左d 952睇下今日點走
回覆刪除3399 排买4.23
回覆刪除純看TA, 10天線已跌穿50天線,死亡交叉利淡。
刪除上年年中嗰個低位3.93希望守到。。。
刪除子龍,嗱同你講明白一些,無謂你又再問,尋晚約了朋友今日吃午餐,準備出門喇,上次他請今次我請,見你咁関心我,好啦今年年尾返香港時請埋你飲茶,咁多年我請過十幾個炒股的網友飲茶。
回覆刪除開市半粒鐘炒咗幾轉期指期權,全部倉平哂,請問我算不算快手?依家市況高低波幅幾乎早上半粒鐘就行哂。
Wai gor, any comment on 1884? Good trend in last 2 days...
回覆刪除似乎又是炒賣盤
刪除成交不多
刪除唔通有鴨? 1200萬錢
刪除作者已經移除這則留言。
刪除今日體育用品股好醒神, 2020 1368
回覆刪除4月8日大奇跡日會否重演
回覆刪除偉哥話没減持,那是否仍持有嗎?我認為跟偉哥買甚麼沒問題,但理應自行分析買入理由,及可承受風險
回覆刪除偉哥第一大持倉你問是否仍持有,仲要偉哥尋日先講完增持意欲多於減持.... 嘔..
刪除回覆
我都有10000股@4.81,都等緊
刪除我估友友兄那個是設問句,
刪除意思是勸網友買賣前自己先作分析
呵咁就誤會哂.
刪除黃國英【看淡後市】
回覆刪除大時代轉眼一年,黃國英回顧港股由大時代變大中伏,今次是一次「集體綁票案失敗,我哋去綁架股票,諗住大陸佬拎錢嚟贖,結果原來冇人去贖」。展望未來,他嘆口氣:「灰!」認為去年的大時代,已是港股最後一個party,中國將出現日本式的迷失。
他指中國現時似日本,樓市炒爆,公司債變中國內債,料會出現日本式迷失,大市呈上落格局,「唔會有美國金融海嘯咁狂冧,但𠵱家上落好窄,慘過股災」。
黃國英講句真心話"𠵱家上落好窄,慘過股災!"
刪除上落好窄令他不能賺快錢賺大錢, 他不噪才怪!
上落好窄暗示他不能賺快錢賺大錢。
現在也開始有歐美的較權威的財經界人,較中肯地來評論中國的經濟情況,前一段時間各種渠道也不知什麼人亂發評論,投資者不聽比聽更好。華倫•畢菲特遠離華爾街,自己冷靜地分析投資,也是有道理的。
李+X睇淡,非同小可
刪除偉哥, 請教一下, 對"的士牌"後市的看法?
回覆刪除知 但法律上未有定案?
刪除1057 Lin Alex 有冇跟? 依隻我重倉, 唔會果日我開埋no. 都冇跟吧? 但係宜家唔好入了,我開始做緊波段。
回覆刪除1057冇貨,719在4元附近有些少貨,點睇?
刪除好懷念以前涼粉兄、副隊、tkchan、chingching、撈底天后的日子, 偉哥會否真的考慮下像曾說過的轉形式,唔想成日睇雜訊....有時淨係啲copy link同互責等巳佔去三份一版面!!
回覆刪除都有啲笑料, 1:04那留言笑到噴飯. XD
刪除冇左tk兄,搞到我都少左即市望股既動力。
刪除我都係咁話,好掛住tkchan 兄嘅day trade!
刪除Del左?而家揾揾唔返1:04出現左留言 lol
刪除應該係del左, 唔知係偉哥清理還是佢自清, 睇唔到無所謂啦.
刪除如果這裡沒有偉哥留言,我绝對不到看,浪費時間
回覆刪除絕對同意~
刪除呢到出現左一種劣幣逐良幣既情況
刪除sosad
Peter兄呢句講出左好多兄弟既心聲,好多高人已變哂CDROM,係呢度既損失。
刪除唔係呀, 我仲係到囉^_^
刪除er.........你係靚女高手。
刪除作者已經移除這則留言。
回覆刪除很多人人格很有問題,明明可以好好地討論下股票,係要搗亂,真的不知這些人在想什麼。
刪除希望呢度唔會變成香討,只講股不吹水不派膠,建議偉哥刪除無關留言
刪除「刪除無關留言」只會加大偉哥 workload, 由得他們.
刪除被人說兩句就退下吹水線, EQ要練下呀!!??
3399江河落日大江東去.沽盤4.19也做.偉哥知否近月已跌25%.是大户盤或老散盤呢?
回覆刪除以我所知易方達沒有變動。
刪除易方達已在高位做蟹.唯望易方達才有能力拉起股價.
刪除我按訂4.0是我平手价.如破少少.我持有120000股便平手離場.當發場夢.4.16啦
刪除近月少見?粵運交通由少見低位4.16,成交突大增、幾萬股、幾萬股咁掃高,見1.34啦。金額5百幾萬都少有,哈哈!我呻一聲易方達出場乎!偉哥你有幫莊買番D嗎?料想收市會倒升番。
刪除好股票會趺得咁急同跌比你買?
回覆刪除426明明已通過發改委果關,又做緊DD,而且15/4應該係獨家洽購期滿,點解個價總好似咁低既?
回覆刪除我相當有信心2788在未來兩到三年可以每年給我每股17仙的股息, 在此期間等待業務好轉。
回覆刪除我盡所能確定引用的消息帶有有用的補充思路, 多聽一些其它人的意見應該不會做成太大的傷害。如果打擾了您,我道歉。
回覆刪除内銀債轉股, 較Chapter11更快更有效的清債!
http://parisvalueinvesting.blogspot.hk/2016/04/chapter11.html
其實你明唔明,大家唔需要你道歉,只係唔想你再做啫,大家都唔想睇你轉贴D新聞,點解係都要做,死都唔聽人講,唔怪之得你咁撑大部份香港人都最憎嗰個人,同類。
刪除果頭講完根手又paste link 出來,問你死未!
刪除咧到既人係唔想你再POST/睇你既 news ,如果想開post,請返golden 開返個ACCOUNT post
刪除偉哥, 有沒有study 2666. hk 環球醫療? any comment. Thanks!
回覆刪除