這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...
361果然醒神
悶聲發大財,快上2元
361廋田無人耕...睇買黎個勢,應該未升完
361 今日大升可能同雪球呢篇野有關,分析得好仔細,雪球真係多勁人。http://xueqiu.com/1796660496/59115487
寥寥數語~但搏大精深
價值投資, 知易行難,每人都有不同的理解,有些覺得以0.5元買入1元的資產就是價值投資,有些覺得長年有息收就是價值,有些覺得買藍籌就是價值,反正各人的理解不同,成績也有異。
當中其實"確定性"是最難掌握,因為必須對業務、公司有很深入的理解才可以做到確定性。
只願偉哥有此表示之後, 對其他人的冷言冷語或質疑, 也無謂多費心神去解釋或者反駁. 人生苦短, 應該把時間花在值得花的事上才是. 可幸入股壇短短兩年半, 已經歷過牛皮市及股"joy". 經那一役, 自己對投資方法與人生也有多了一番看法. 唯一不變的是要贏的心態! 謝謝偉哥你持續的分享, 希望在呢度多汲取有營養的分享和留言, 繼續成長.
哈哈, 很久不見了。只是昨日講開, 今日想唔到寫乜, 順便講多兩隻字而已,反正各人的經歷與經驗不同,對價值投資的理解不同,沒有對與錯,只能各適其式。
偉哥正確,我只喜歡炒故事股
這兩年主力炒故事股應該都賺好多.
謝謝還記得我, 哈哈:) 七月初大跌市, 因為搞結婚, 蜜月心切, 把心一橫順勢沽掉大部份股票, 自然錯過7月8日及8月24日的反彈, 不過那時為求一個安心, 不顧得咁多了.前日大市因錯誤訊息而急升急回, 雖然因工作而無法落場, 但事後睇偉哥你既操作卻獲益良多. 甚麼是"價值投資"可能因人而異, 但其中一些習慣卻極有參考價值: 如收取多方面資訊, 時刻保持頭腦清醒, 在訊息未明的情況下急流勇退留有餘地... 我也會參考和學習你的投機方法, 如果有機會, 還希望能夠參與如幾年前1038那種長線投資 :D
其實情況同一年多前李總理爆響口話滬港通要開通一樣,只是當時是堅料,但這次是流料,而結果炒的股份及反應是大同小異。這些只能通過經驗的累積去作出適當應變。
偉哥長短癹大財浩然正氣再歸來股市浪潮金亦來悶聲股見發力來步步為營升跌財
作者已經移除這則留言。
支持偉哥, 價值投資
哈哈, 近年我是少了價值投資,多了投機,因為要真的做到價值投資不容易,所以也不敢說什麼價值投資。
好似話跌市先有價值投資
咁又唔係, 升市跌市都有價值投資,不過最重要是知道自己真的是在做價值投資。今早聽外母說,有位佢識得的婆婆,幾年前200元買左2888做長線投資......咁實情買2888是否價值投資?
但如果以價值投資來睇,好多股都係OVERPRICED
我對號入座,做過半個阿婆,當時2888 跌到15X.... 見佢PLATEAU了, 心郁郁入左,然後中左伏,12X 止血了。
1038由很多年前已經覺得是好股一隻.希望以後幾年都能夠繼續吧.
Thanks much ~ 偉哥! :)
真是知易行難,仍學習中
海基真PK,成日頂住我個盤
感覺是技巧+運氣+心理智商(PQ)。
我的看法是:老人家買了二五仔, 持有四五十年, 才稱得上價值投資!我2009年超過配額供股的383, 到現在有28倍的以上報酬, 只能算是投機再加上運氣和耐性成功了。 過去的幾年裡, 我積累了385, 1104和1174(把它們當作權證), 5~6年後會變成點? 真系唔知, 1174有可能變成壞賬一筆勾銷?
偉哥, 努力中, 想問另一隻係咪上年6月無派息外,由03年keep住季季有派息0架? 同埋係咪尋日高低位相差約$0.18? 唔想太明顯,又怕阻住偉哥建倉,但又無其他chingcje聰明, 惟有咁問 XD如是, 咁呢隻同wonderful係咪唔相同? 因為據phone兄所講, 呢個暗號真係想唔通~反而sky 我諗到便利店又係努力中~
派息從未間斷, 上年業績已呈復蘇。便利店正常理解係711, 我都唔知係唔係。711似乎城建終於要正名,唔知炒完未。
1.7才放清,要追入番?
我對城建印象不佳, 沒有買, 只是分享下看法及聽聞。
這隻大時代時我賺過七位數,所以特別有感情及留意
我估個隻派息無間斷,上年未期無派,但全年派0.06, 是否? from aastock, 如果唔係我又繼續努力~謝偉哥~
係喎便利店, 我只諗到OK, 都話我唔聰明~ =.=
我只是估而已~ wonderful 跟sky 是同一隻。
價值投資如太太,有內在美,在你最失意時(股災),都不會變0(走佬),所以有返生機會,相處沉悶(不會一天升50%),但故事股如情人,最失意時只會落井下石(狂跌),但激情(1天升50%),真係各有各喜好
哈哈, 我又不拘泥於投資還是投機,最重要是賺到錢,還有就是唔好因為炒股而搞到自己寢食不安。炒股,不就是為了賺錢及令自己過好日子嗎?
哩句真
"唔好因為炒股而搞到自己寢食不安" 比 "賺到錢" 更重要。
改兩隻字啱c9,唔識投資還是投機,最重要是賺到錢。著眼股仔,目的短炒,近呢個幾月都揀錯股36 524 952 2340 6128。。。 pat pat都大晒
其實賺錢與寢食不安不正正就是回報與風險管理?所以炒股著眼的就是回報與風險管理。
看來偉哥所堅持的"價值投資"精髓在於"投(機)(資)於有(好價)值的股票, 因它好價, 所以賺到錢機會大.宜且因它買得好價, 所以寢食都安地持有. 至於投資,是手段, 最終目的,是獲利.而獲利是檢驗投資是否成功的唯一方法. 所以偉哥從不拘泥於投資還是投機. :p
除價值投資,投機之外,臨塲買賣心理控制又係難掌握
昆人金融以為今日會有些少沽壓,點知無 =D
點解你估會有沽壓?
如果有人覺得個盈喜含有水份既話,會借勢炒起,然後在業績前沽貨,看來大家都很睇好。
睇好, 0.7x有貨. 1.4會減d
564公告及通告 - [分拆 / 股息或分派](1)建議分拆及神華維康控股有限公司在聯交所創業板獨立上市;及 (2)董事會批准及建議以實物分派方式支付之有條件特別股息 (166KB, PDF)But no movement?Wai gor! any comments?
已不是第一日的消息了, 可以返查HKEX, 而且數日前中午一出, 一開市已彈過5%, 今日再出只是有新發展, 以炒來說已是陳倉濫調 (除非閣下出水炒佢上去 :P)
揮手區+1, 揸住36,6128,524 同952 ,繼續等
其實952係呢段等待的時間.. 成日有機會 1.39 賣.. 1.34~1.35 撈.. 不過又擔心放左就升... 唉..
同感,加上我952 成本太高,唔敢亂放... 之前大時代太貪心,2.6 都唔走,坐足咁耐@@
每次到952@1.39既時候都有大成交,有買有沽,點睇?
665估不到流料仍繼續炒上,沽升淚
國內朋友叫收集國企改革概念股,之後可能有一波行情。
1033,2345可考慮
收集改革概念股363、270、991、1099、267、308,300、350、1193、257、656、2006、1071
招商局,中石油中石化那些?
1816算是嗎?
其實會唔會3399已經係最直接既先行者?
857與386來到這價也有值博
連升第8天.....真係唔似冇消息。其實上星期, 佢地有人突然問過我對混合制改度有什麼看法的, 叫我比D意見。
560 都開始上緊, 係咪都關事?
30年功力,黃婆婆算是價值投資既代表:濠賭股銀娛(0027)股價屢創新高,主席呂志和身家幾可比肩李嘉誠,一班早年低位入貨的小股民亦賺到笑,財富大漲數十倍。本報訪查到幾位買入銀娛勁賺的「平民股神」,當中有年逾84歲的湛伯,廿年前投資30萬買入銀娛前身嘉華建材,現變1666萬;亦有縱橫股壇40載的七旬黃婆婆,3年前以約3元買入銀娛,帳面勁賺30倍。這名「股壇女傑」已明言,自己年事已高,卻膝下猶虛,未來會將銀娛連同其他股票出售,所得約千萬元將全部捐出,正式退出「金魚缸」。「開賭場喎,當然係做莊的一定贏啦」,談到為何眼光如此獨到,家住太子的黃婆婆拋出「做莊穩贏論」。2009年5月,她以每股2.1元買入銀娛1萬股,之後再有添貨,由於在20元價位時已套現5000股完全回本,基本上銀娛現時升多少,黃婆婆就可以賺多少。粗略計算,黃婆婆現在手上有2.5萬股銀娛,平均每股買入價約2.7元,以上周五收市價83.32元計,帳面已淨袋約203萬元。
14年新聞?
係呀
俱往矣
沽出一注飛機壯吓行程,希望此次旅途不有災啦。
Derek兄去邊玩?近來股市有d生氣,唔落塲玩,等到聖誕才去旅行
剛去完上海報仇明早去日本,聖誕人多唔啱我老人家。
下星期都去日本( 所以雖然市況不錯,但呢兩日都係出貨為主,玩得安心最緊要 =] )
665又炒過
218 >_<
中資券商全線炒起
又博深港通星期六出消息?
唔使深港通 ah差價股冇反應反而似係d有利金融體系既消息又或者純粹係a股成交再次昌旺 又重新憧憬一下券商盈利
這次本地券商股追唔上.....前日買717, 冇買返665係錯。
如搏真應搏龍頭, 炒完龍頭再揀龍尾接力
其實本地券商都創緊1個月新高717追落後唔奇
665好強勢 ==
我今朝搏左6886,估唔到665咁勁。
想搵位出都同樣難,好多6999盤
靚eagle又破,回下氣比我入好嗎?好彩3399生生性性,有機去6元,偉哥可會減D貨。
我估偉哥係等緊消息, 消息出之前都唔會走鬼住掛
温故能知新唔會被嚇親上落要小心睇實來保身記憶上證心命運各自分強國特色心國事要關心貪婪恐懼心看機齊獲金二手準備心4500 -4600---救國劵商可自由出貨得(記憶所及,有錯指正)3400------------近日的沽壓位己破己變支持3000------------江山保衛位2800------------高度危機,的無能為力...
偉哥仲有無1111? 而家呢隻點睇?
代偉哥回覆偉哥當日買1111已平手沽出轉3322同埋偉哥唔會再覆人有冇持有
觀察突破 一個月高位 Price 2% 5% 8% 11% 14% 17% 20% 23% 26% 29% 32%361 順龍控股 1.42 1.45 1.49 1.53 1.58 1.62 1.66 1.70 1.75 1.79 1.83 1.87
你要寫到$2 先得架
現在同佢打游擊,...賣玉者是正職,現在兼職冒牌三水佬...要正式三水佬來解讀謝幕....哈哈
我係, 但唔識講, 哈哈~
點解619 賣野俾8155,明明是好消息,得619 升~ 8155 靜到我以為停左牌。
風兄,8155公佈改名南華資產
Answered on behalf of Wai Gor: Dear fellows, you don't need to ask Wai Gor's holding cox he will let u know once he made it. Got it?
點講都好啦, 有隻股自己想要做多少少倉位, 一講出來根本就唔駛旨意再買到, 所以只能自私一些唔講住.....事實上昨日一比D暗示, 下午已經有人估到掃左上去,自己都再買唔到。 如果可以都想做到即時分享, 不過呢隻都講左自己打算建大倉位,所以也聲明了不開估,只能給予暗示,估到就自己決定跟唔跟,估唔到就等開估。
內地券商股的走勢很不尋常。
本地都好強勢952 真係好可惜 如果唔係搞緊呢單野 一早上左去 依家俾人禁住個春袋咁
個勢勁過頭
你咁講821仲衰
偉哥, 同意,係咪叫做炒緊個餘勢同埋呢手排所謂既業績但係唔係好敢跟
可能係融資回升,10月盈利有驚喜這次反彈又睇下可以去幾遠
6886 真係唔明~
可能真係有個有錢佬路過聽到大家既訴求PHONE NG 2015年11月6日 下午2:08開始守唔住了! 只要一兩個有錢人不問價買入,就可以唱'' 又越過高山又越過谷''。千萬買盤。
強國特色真係難識要打游擊要具胆色
等待回落……唔敢現追入
952 短炒又攞利是中線耐心亦未壞事
952 起動
等左咁耐......終於見郁下....
無力
中國銀河十九幾個牌
一放就上,952好野
952開車啦希望深港通消息我覺假唔晒,我相信先比小小預期先。港交所無回細股又上可期年尾或下年初
3399 悶聲發大財?
市場賺錢大至既分幾類人,1.圖表派,2.價值投資法偏長期,3.收消息,4.大炒家偏短期,偉兄應該係第2種但偏短期,少見些,所以更難得,輸清光既股民其實都係上述是但一種,吾同演繹吾同結果,因要配合性格,如你本身係第一種類,但又不遵守紀律.....,如你係第二種類,但見隻妖股升,不如沽了佢炒番轉等...我自己係第一種類,加些少第二類,係人都想做第三類,不過做之前照下鏡.......
偉哥是二加四。
第三類食山埃多
成塊升是否WEEKEND 有事宣布?
隻sky都郁了~
是,it's wonderful。
6030 跟住UBS 然后琴日18.67入市
1260咁似SET錯買賣盤..
有人不問價掃了一棍,掃大左。
Phone Ng, thanks for your 8077
我懷疑1166呢隻長期向下炒既莊家股依家有人收集緊,可能遲D炒變身為証券殼,不過始終風險太大,唔係太敢買。
留意偉哥講過的 8077 剛剛己經起 1.02 > 1.08
8077我剛食左@1.08。
50000 股.... ?
偉哥劵商股已經連續升左3日其實係米應該見好就收?
又見識到偉哥沽貨位變阻力位~呢隻街貨好少,計過數,傾向持有直至目標價。
目標價係幾多呀?
phone哥: 偉哥沽貨位變阻力位偉哥買貨位變支持位
首季為1258萬,中期業績為3500萬,即第二季為2200萬,扣減首兩季,淨計第三季已是上半年的一倍。第三季實是中信入住後的正面影響。若只是保持第三季的利潤,第四季零增長的話,全年也一定賺超過一億。PE 會低於20,若保持增速,2015 PE 會回落至15-16。2016年度才是中信入主後的打真軍,因四季也能反映入主後的影響, 現價PE 可能是10 以下。當然出左業績再計會準D。
偉哥,是否習馬會可能出滬台通?
我指預炒
中美會 再出 滬美通!
不知道 不過繼續連倫敦都可以考慮互通, 長遠來說同台灣互通也不是沒有可能的事。
國民黨選情大落後, 陣前易帥 洪秀全被換 改由主席朱立倫出戰…今次馬英九會習近平為黨而已.蔡英文又後生又多支持者, 看看選情吧~~~~
呢排320好似俾人點左穴
0成交
即刻郁比你睇 XD
等爆升前夕就是如此...寂...靜...啊!
希望承妳貴言. 哈哈
係到點過燈的股也不再是 悶聲發大財豬也會飛 2280 +6%go, go, go2天前已說: 有…詭…異….「一場歡喜一場空? 有心人想試試水溫, 或許對後市逐升有幫助.」12月美國加埋少少息更有利後市...升!
Ciara 姐既愛股2280, 但400都唔差!
Ciara 姐...2280 係妳其中一隻飛弗..經常見妳取利,正. 哈哈
唉, 痴心錯付…見大股東$14也增持, 咪看看先囉>_<
偉哥d 717 有無食?
偉哥買或賣也會寫出來,看之前的post,偉哥話先看15-20%的目標升幅。不要麻煩偉哥,自己追post吧
謝謝!!!
:)))
渣打供股良機勿失http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20151106/s00004/1446745695181......你買細價股,可以升一倍甚至數倍,但你買的數目不多,三兩百萬頂籠,但你買「渣打集團」,幾千萬都可以任買,賺30%,可能比細價股升一倍更加和味。我認為,這是幾年難得一次,買大價股票賺大錢的好機會,千萬不要放過。
供股前跌到55.6點睇?
我覺得供或唔供唔太重要。以我理解,供股權是可以賣出的,等於一般call option。更重要的考慮點是渣打的壞消息是否見底....
下?
請問偉哥 IB transfter 左去 IB HK 未?
未轉, 轉左的話要做沽空就要跟足香港手續辦。
今晚美國出就業數據, 對12月是否加息有重大影響。
加息的話應該對內房好大影響?利申, 有幾隻內房係手
晩上九點半, 早過美市開.
原來美加同時公佈.
多謝偉哥,717@0.75沽出
連一向不動如山的952都有異動, 我實在懷疑周末會有好消息出, 唔敢沽住。
承你貴言!😄
偉哥請問你食波幅既準則係咩?因為3399 同 598 兩隻股票你對待既態度好唔同前者你從不減持 即使連升都仍然好有信心持貨 唔驚佢震倉後者你果斷炒波幅但兩隻都係國改股份 係睇成交量?睇歷史走勢?thanks
因為3399成交疏無咁容易炒波幅, 598就成交大,買賣差價少, 也易轉身。3399也曾短炒過的
i see,volumeappreciated
大摩獨力頂住687。
388都抽升.....莫非周末真的會有消息?
好老實講無都當有去炒,基金佬年尾要保份工咩都要炒一餐。人行唔會無啦放D無關係既文章上網昨天沽左700牛換左388牛希望最後的午餐會大大份。今日全綠3399 同952
期子4點後又玩野
如果今晚數據出左後期指再插, 有興趣撈一撈。
Review番近這一個月952成交的volume, 只有今天及前天的人行深港通表錯情成交過四千萬,北面是有事在發生。
成交騙不了人。希望堅守的朋友最終都守得雲開, 也希望952的朋友高抬貴手,給大家一個共富貴的機會。
《經濟通通訊社駐京記者黃燕明6日北京專電》中國證監會新聞發言人鄧舸在例行發布會表示,進一步優化併購重組審核流程,一是改進審核模式,由雙人審核模式調整為3人固定分組模式。二是調整審核重心。三是優化內部流程。四是加強中介機構監管,五是加強事中事後監管,加大內幕交易查處力度,遏制利用併購信息炒作、套利的行為。對信息披露不真實、忽悠式重組、不履行重組承諾等嚴厲查處。六是嚴格審核紀律,嚴禁審核人員與申請人(或中介機構)私下接觸。''優化併購重組審核流程'' 原來真是有祖國的春江鴨偷步買入952。
伟哥3399爆发,恭喜恭喜!
距離目標價仍是漫漫長路.....不過近來總算爭氣。
靠3399及其他部分股上升帶動,今天組合又行近一步,希望有機接近今年大時代的高位
又係時候再再再多謝偉哥
多謝偉哥,我唔介意日日講多謝。呢隻買買下佔倉位2x%, 真是惜貨。Derek 兄係咪咁話?去旅遊會唔會去打番場波?
怡邦行控股正面盈利預告http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2015/1106/LTN20151106289_C.pdf
china restart IPO, monday maybe drop!!???
Don't think is a good news. :-o
如果重啟IPO, 榖股可能借此受壓.
之前國內一樣有IPO,但香港的殼股一樣需求大。香港的殼在操作上是比國內靈活很多,這是國內公司看中香港殼的原因。
1500今日價量齊升,值得留意
又一隻建築股1462賣殼, 資金追同類概念股,例如8268都升。
【on.cc 東網專訊】 據內地傳媒報道,中國證監會稱,將在完善新股發行制度後重啟IPO。受消息拖累,港股夜期跌幅隨即擴大,現報22,610點,跌128點,低水達257點。
深港通食詐糊,到頭來又係南柯一夢。
恢復IPO發行是A股回復正常化的重要一步,也相信中央是相信股市已有能力回到正常的軌道上運行。內地股市恢復正常,不正是開通深港通的必需條件?
如果952所言屬實, 因為A股波動銀監拖慢審批.內地股市恢復正常係利好
中國證監會新聞發言人鄧舸在例行發布會表示,進一步優化併購重組審核流程,今日應已有大媽偷步。
恒指夜期只是低水200點, 跌幅算是溫和。
注意:只有此網誌的成員可以留言。
361果然醒神
回覆刪除悶聲發大財,快上2元
刪除361廋田無人耕...睇買黎個勢,應該未升完
刪除361 今日大升可能同雪球呢篇野有關,分析得好仔細,雪球真係多勁人。
刪除http://xueqiu.com/1796660496/59115487
寥寥數語~但搏大精深
回覆刪除價值投資, 知易行難,每人都有不同的理解,有些覺得以0.5元買入1元的資產就是價值投資,有些覺得長年有息收就是價值,有些覺得買藍籌就是價值,反正各人的理解不同,成績也有異。
回覆刪除當中其實"確定性"是最難掌握,因為必須對業務、公司有很深入的理解才可以做到確定性。
刪除只願偉哥有此表示之後, 對其他人的冷言冷語或質疑, 也無謂多費心神去解釋或者反駁. 人生苦短, 應該把時間花在值得花的事上才是.
刪除可幸入股壇短短兩年半, 已經歷過牛皮市及股"joy". 經那一役, 自己對投資方法與人生也有多了一番看法. 唯一不變的是要贏的心態! 謝謝偉哥你持續的分享, 希望在呢度多汲取有營養的分享和留言, 繼續成長.
哈哈, 很久不見了。只是昨日講開, 今日想唔到寫乜, 順便講多兩隻字而已,反正各人的經歷與經驗不同,對價值投資的理解不同,沒有對與錯,只能各適其式。
刪除偉哥正確,我只喜歡炒故事股
刪除這兩年主力炒故事股應該都賺好多.
刪除謝謝還記得我, 哈哈:) 七月初大跌市, 因為搞結婚, 蜜月心切, 把心一橫順勢沽掉大部份股票, 自然錯過7月8日及8月24日的反彈, 不過那時為求一個安心, 不顧得咁多了.
刪除前日大市因錯誤訊息而急升急回, 雖然因工作而無法落場, 但事後睇偉哥你既操作卻獲益良多. 甚麼是"價值投資"可能因人而異, 但其中一些習慣卻極有參考價值: 如收取多方面資訊, 時刻保持頭腦清醒, 在訊息未明的情況下急流勇退留有餘地... 我也會參考和學習你的投機方法, 如果有機會, 還希望能夠參與如幾年前1038那種長線投資 :D
其實情況同一年多前李總理爆響口話滬港通要開通一樣,只是當時是堅料,但這次是流料,而結果炒的股份及反應是大同小異。
刪除這些只能通過經驗的累積去作出適當應變。
偉哥長短癹大財
刪除浩然正氣再歸來
股市浪潮金亦來
悶聲股見發力來
步步為營升跌財
作者已經移除這則留言。
刪除支持偉哥, 價值投資
回覆刪除哈哈, 近年我是少了價值投資,多了投機,因為要真的做到價值投資不容易,所以也不敢說什麼價值投資。
刪除好似話跌市先有價值投資
刪除咁又唔係, 升市跌市都有價值投資,不過最重要是知道自己真的是在做價值投資。
刪除今早聽外母說,有位佢識得的婆婆,幾年前200元買左2888做長線投資......咁實情買2888是否價值投資?
但如果以價值投資來睇,好多股都係OVERPRICED
刪除我對號入座,做過半個阿婆,當時2888 跌到15X.... 見佢PLATEAU了, 心郁郁入左,然後中左伏,12X 止血了。
刪除作者已經移除這則留言。
刪除1038由很多年前已經覺得是好股一隻.
刪除希望以後幾年都能夠繼續吧.
Thanks much ~ 偉哥!
回覆刪除:)
真是知易行難,仍學習中
回覆刪除海基真PK,成日頂住我個盤
回覆刪除感覺是技巧+運氣+心理智商(PQ)。
回覆刪除我的看法是:
刪除老人家買了二五仔, 持有四五十年, 才稱得上價值投資!
我2009年超過配額供股的383, 到現在有28倍的以上報酬, 只能算是投機再加上運氣和耐性成功了。
過去的幾年裡, 我積累了385, 1104和1174(把它們當作權證), 5~6年後會變成點? 真系唔知, 1174有可能變成壞賬一筆勾銷?
偉哥, 努力中, 想問另一隻係咪上年6月無派息外,由03年keep住季季有派息0架? 同埋係咪尋日高低位相差約$0.18? 唔想太明顯,又怕阻住偉哥建倉,但又無其他chingcje聰明, 惟有咁問 XD
回覆刪除如是, 咁呢隻同wonderful係咪唔相同? 因為據phone兄所講, 呢個暗號真係想唔通~
反而sky 我諗到
便利店又係努力中~
派息從未間斷, 上年業績已呈復蘇。
刪除便利店正常理解係711, 我都唔知係唔係。
711似乎城建終於要正名,唔知炒完未。
1.7才放清,要追入番?
刪除我對城建印象不佳, 沒有買, 只是分享下看法及聽聞。
刪除這隻大時代時我賺過七位數,所以特別有感情及留意
刪除我估個隻派息無間斷,上年未期無派,但全年派0.06, 是否? from aastock, 如果唔係我又繼續努力~謝偉哥~
刪除係喎便利店, 我只諗到OK, 都話我唔聰明~ =.=
刪除我只是估而已~ wonderful 跟sky 是同一隻。
刪除作者已經移除這則留言。
刪除價值投資如太太,有內在美,在你最失意時(股災),都不會變0(走佬),所以有返生機會,相處沉悶(不會一天升50%),但故事股如情人,最失意時只會落井下石(狂跌),但激情(1天升50%),真係各有各喜好
回覆刪除哈哈, 我又不拘泥於投資還是投機,最重要是賺到錢,還有就是唔好因為炒股而搞到自己寢食不安。
刪除炒股,不就是為了賺錢及令自己過好日子嗎?
哩句真
刪除"唔好因為炒股而搞到自己寢食不安" 比 "賺到錢" 更重要。
刪除改兩隻字啱c9,唔識投資還是投機,最重要是賺到錢。
刪除著眼股仔,目的短炒,近呢個幾月都揀錯股
36 524 952 2340 6128。。。
pat pat都大晒
其實賺錢與寢食不安不正正就是回報與風險管理?
刪除所以炒股著眼的就是回報與風險管理。
看來偉哥所堅持的"價值投資"精髓在於"投(機)(資)於有(好價)值的股票, 因它好價, 所以賺到錢機會大.宜且因它買得好價, 所以寢食都安地持有. 至於投資,是手段, 最終目的,是獲利.而獲利是檢驗投資是否成功的唯一方法. 所以偉哥從不拘泥於投資還是投機. :p
刪除除價值投資,投機之外,臨塲買賣心理控制又係難掌握
回覆刪除昆人金融以為今日會有些少沽壓,點知無 =D
回覆刪除點解你估會有沽壓?
刪除如果有人覺得個盈喜含有水份既話,會借勢炒起,然後在業績前沽貨,
刪除看來大家都很睇好。
睇好, 0.7x有貨. 1.4會減d
刪除564
回覆刪除公告及通告 - [分拆 / 股息或分派]
(1)建議分拆及神華維康控股有限公司在聯交所創業板獨立上市;及 (2)董事會批准及建議以實物分派方式支付之有條件特別股息 (166KB, PDF)
But no movement?
Wai gor! any comments?
已不是第一日的消息了, 可以返查HKEX, 而且數日前中午一出, 一開市已彈過5%, 今日再出只是有新發展, 以炒來說已是陳倉濫調 (除非閣下出水炒佢上去 :P)
刪除揮手區+1, 揸住36,6128,524 同952 ,繼續等
回覆刪除其實952係呢段等待的時間.. 成日有機會 1.39 賣.. 1.34~1.35 撈..
刪除不過又擔心放左就升... 唉..
同感,加上我952 成本太高,唔敢亂放... 之前大時代太貪心,2.6 都唔走,坐足咁耐@@
刪除每次到952@1.39既時候都有大成交,有買有沽,點睇?
回覆刪除665估不到流料仍繼續炒上,沽升淚
回覆刪除作者已經移除這則留言。
刪除國內朋友叫收集國企改革概念股,之後可能有一波行情。
回覆刪除1033,2345可考慮
刪除收集改革概念股
刪除363、270、991、1099、267、308,300、350、1193、257、656、2006、1071
招商局,中石油中石化那些?
刪除1816算是嗎?
刪除其實會唔會3399已經係最直接既先行者?
刪除857與386來到這價也有值博
刪除連升第8天.....真係唔似冇消息。
刪除其實上星期, 佢地有人突然問過我對混合制改度有什麼看法的, 叫我比D意見。
560 都開始上緊, 係咪都關事?
刪除作者已經移除這則留言。
刪除30年功力,黃婆婆算是價值投資既代表:
回覆刪除濠賭股銀娛(0027)股價屢創新高,主席呂志和身家幾可比肩李嘉誠,一班早年低位入貨的小股民亦賺到笑,財富大漲數十倍。本報訪查到幾位買入銀娛勁賺的「平民股神」,當中有年逾84歲的湛伯,廿年前投資30萬買入銀娛前身嘉華建材,現變1666萬;亦有縱橫股壇40載的七旬黃婆婆,3年前以約3元買入銀娛,帳面勁賺30倍。這名「股壇女傑」已明言,自己年事已高,卻膝下猶虛,未來會將銀娛連同其他股票出售,所得約千萬元將全部捐出,正式退出「金魚缸」。
「開賭場喎,當然係做莊的一定贏啦」,談到為何眼光如此獨到,家住太子的黃婆婆拋出「做莊穩贏論」。2009年5月,她以每股2.1元買入銀娛1萬股,之後再有添貨,由於在20元價位時已套現5000股完全回本,基本上銀娛現時升多少,黃婆婆就可以賺多少。粗略計算,黃婆婆現在手上有2.5萬股銀娛,平均每股買入價約2.7元,以上周五收市價83.32元計,帳面已淨袋約203萬元。
14年新聞?
刪除係呀
刪除俱往矣
刪除沽出一注飛機壯吓行程,希望此次旅途不有災啦。
回覆刪除Derek兄
刪除去邊玩?近來股市有d生氣,唔落塲玩,等到聖誕才去旅行
剛去完上海報仇明早去日本,聖誕人多唔啱我老人家。
刪除下星期都去日本( 所以雖然市況不錯,但呢兩日都係出貨為主,玩得安心最緊要 =] )
刪除665又炒過
回覆刪除218 >_<
刪除中資券商全線炒起
刪除又博深港通星期六出消息?
刪除唔使深港通 ah差價股冇反應
刪除反而似係d有利金融體系既消息
又或者純粹係a股成交再次昌旺 又重新憧憬一下券商盈利
這次本地券商股追唔上.....前日買717, 冇買返665係錯。
刪除如搏真應搏龍頭, 炒完龍頭再揀龍尾接力
刪除其實本地券商都創緊1個月新高
刪除717追落後唔奇
665好強勢 ==
刪除我今朝搏左6886,估唔到665咁勁。
刪除作者已經移除這則留言。
刪除想搵位出都同樣難,好多6999盤
刪除靚eagle又破,回下氣比我入好嗎?好彩3399生生性性,有機去6元,偉哥可會減D貨。
回覆刪除我估偉哥係等緊消息, 消息出之前都唔會走鬼住掛
刪除温故能知新
回覆刪除唔會被嚇親
上落要小心
睇實來保身
記憶上證心
命運各自分
強國特色心
國事要關心
貪婪恐懼心
看機齊獲金
二手準備心
4500 -4600---救國劵商可自由出貨得(記憶所及,有錯指正)
3400------------近日的沽壓位己破己變支持
3000------------江山保衛位
2800------------高度危機,的無能為力...
偉哥仲有無1111? 而家呢隻點睇?
回覆刪除代偉哥回覆
刪除偉哥當日買1111已平手沽出轉3322
同埋偉哥唔會再覆人有冇持有
觀察突破 一個月高位 Price 2% 5% 8% 11% 14% 17% 20% 23% 26% 29% 32%
回覆刪除361 順龍控股 1.42 1.45 1.49 1.53 1.58 1.62 1.66 1.70 1.75 1.79 1.83 1.87
你要寫到$2 先得架
刪除現在同佢打游擊,...賣玉者是正職,現在兼職冒牌三水佬...要正式三水佬來解讀謝幕....哈哈
刪除我係, 但唔識講, 哈哈~
刪除點解619 賣野俾8155,明明是好消息,得619 升~ 8155 靜到我以為停左牌。
回覆刪除風兄,8155公佈改名南華資產
刪除Answered on behalf of Wai Gor: Dear fellows, you don't need to ask Wai Gor's holding cox he will let u know once he made it. Got it?
回覆刪除點講都好啦, 有隻股自己想要做多少少倉位, 一講出來根本就唔駛旨意再買到, 所以只能自私一些唔講住.....事實上昨日一比D暗示, 下午已經有人估到掃左上去,自己都再買唔到。
刪除如果可以都想做到即時分享, 不過呢隻都講左自己打算建大倉位,所以也聲明了不開估,只能給予暗示,估到就自己決定跟唔跟,估唔到就等開估。
內地券商股的走勢很不尋常。
回覆刪除本地都好強勢
刪除952 真係好可惜 如果唔係搞緊呢單野 一早上左去 依家俾人禁住個春袋咁
個勢勁過頭
刪除你咁講821仲衰
刪除偉哥, 同意,係咪叫做炒緊個餘勢同埋呢手排所謂既業績
刪除但係唔係好敢跟
可能係融資回升,10月盈利有驚喜
刪除這次反彈又睇下可以去幾遠
6886 真係唔明~
刪除可能真係有個有錢佬路過聽到大家既訴求
回覆刪除PHONE NG 2015年11月6日 下午2:08
開始守唔住了!
只要一兩個有錢人不問價買入,就可以唱'' 又越過高山又越過谷''。
千萬買盤。
強國特色
刪除真係難識
要打游擊
要具胆色
等待回落……唔敢現追入
回覆刪除952 短炒又攞利是
回覆刪除中線耐心亦未壞事
952 起動
回覆刪除等左咁耐......終於見郁下....
刪除無力
刪除中國銀河十九幾個牌
刪除一放就上,952好野
刪除952開車啦希望
回覆刪除深港通消息我覺假唔晒,我相信先比小小預期先。
港交所無回細股又上可期年尾或下年初
3399 悶聲發大財?
回覆刪除市場賺錢大至既分幾類人,
回覆刪除1.圖表派,2.價值投資法偏長期,3.收消息,4.大炒家偏短期,
偉兄應該係第2種但偏短期,少見些,所以更難得,
輸清光既股民其實都係上述是但一種,吾同演繹吾同結果,
因要配合性格,如你本身係第一種類,但又不遵守紀律.....,如你係第二種類,但見隻妖股升,不如沽了佢炒番轉等...
我自己係第一種類,加些少第二類,係人都想做第三類,不過做之前照下鏡.......
偉哥是二加四。
刪除第三類食山埃多
刪除成塊升是否WEEKEND 有事宣布?
回覆刪除隻sky都郁了~
刪除是,it's wonderful。
刪除作者已經移除這則留言。
刪除6030 跟住UBS 然后琴日18.67入市
回覆刪除1260咁似SET錯買賣盤..
回覆刪除有人不問價掃了一棍,掃大左。
刪除Phone Ng, thanks for your 8077
回覆刪除我懷疑1166呢隻長期向下炒既莊家股依家有人收集緊,可能遲D炒變身為証券殼,不過始終風險太大,唔係太敢買。
回覆刪除留意偉哥講過的 8077 剛剛己經起 1.02 > 1.08
回覆刪除8077我剛食左@1.08。
刪除50000 股.... ?
刪除偉哥劵商股已經連續升左3日其實係米應該見好就收?
刪除50000 股.... ?
刪除又見識到偉哥沽貨位變阻力位~
刪除呢隻街貨好少,計過數,傾向持有直至目標價。
目標價係幾多呀?
刪除phone哥:
刪除偉哥沽貨位變阻力位
偉哥買貨位變支持位
首季為1258萬,
刪除中期業績為3500萬,即第二季為2200萬,
扣減首兩季,
淨計第三季已是上半年的一倍。
第三季實是中信入住後的正面影響。若只是保持第三季的利潤,第四季零增長的話,全年也一定賺超過一億。
PE 會低於20,
若保持增速,2015 PE 會回落至15-16。
2016年度才是中信入主後的打真軍,因四季也能反映入主後的影響, 現價PE 可能是10 以下。
當然出左業績再計會準D。
偉哥,是否習馬會可能出滬台通?
回覆刪除我指預炒
刪除中美會 再出 滬美通!
刪除不知道 不過繼續連倫敦都可以考慮互通, 長遠來說同台灣互通也不是沒有可能的事。
刪除國民黨選情大落後, 陣前易帥 洪秀全被換 改由主席朱立倫出戰…今次馬英九會習近平為黨而已.
刪除蔡英文又後生又多支持者, 看看選情吧~~~~
呢排320好似俾人點左穴
回覆刪除0成交
刪除即刻郁比你睇 XD
刪除等爆升前夕就是如此...寂...靜...啊!
刪除希望承妳貴言. 哈哈
刪除作者已經移除這則留言。
刪除係到點過燈的股也不再是 悶聲發大財
回覆刪除豬也會飛 2280 +6%go, go, go
2天前已說: 有…詭…異….「一場歡喜一場空? 有心人想試試水溫, 或許對後市逐升有幫助.」
12月美國加埋少少息更有利後市...升!
Ciara 姐既愛股2280, 但400都唔差!
刪除Ciara 姐...2280 係妳其中一隻飛弗..經常見妳取利,正. 哈哈
刪除唉, 痴心錯付…
刪除見大股東$14也增持, 咪看看先囉>_<
偉哥d 717 有無食?
回覆刪除偉哥買或賣也會寫出來,看之前的post,偉哥話先看15-20%的目標升幅。不要麻煩偉哥,自己追post吧
刪除謝謝!!!
刪除:)))
回覆刪除渣打供股良機勿失
回覆刪除http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20151106/s00004/1446745695181
......
你買細價股,可以升一倍甚至數倍,但你買的數目不多,三兩百萬頂籠,但你買「渣打集團」,幾千萬都可以任買,賺30%,可能比細價股升一倍更加和味。我認為,這是幾年難得一次,買大價股票賺大錢的好機會,千萬不要放過。
供股前跌到55.6點睇?
刪除我覺得供或唔供唔太重要。以我理解,供股權是可以賣出的,等於一般call option。
刪除更重要的考慮點是渣打的壞消息是否見底....
下?
刪除請問偉哥 IB transfter 左去 IB HK 未?
回覆刪除未轉, 轉左的話要做沽空就要跟足香港手續辦。
刪除今晚美國出就業數據, 對12月是否加息有重大影響。
回覆刪除加息的話應該對內房好大影響?
刪除利申, 有幾隻內房係手
晩上九點半, 早過美市開.
刪除原來美加同時公佈.
刪除多謝偉哥,717@0.75沽出
回覆刪除連一向不動如山的952都有異動, 我實在懷疑周末會有好消息出, 唔敢沽住。
刪除承你貴言!😄
刪除偉哥
回覆刪除請問你食波幅既準則係咩?
因為3399 同 598 兩隻股票你對待既態度好唔同
前者你從不減持 即使連升都仍然好有信心持貨 唔驚佢震倉
後者你果斷炒波幅
但兩隻都係國改股份 係睇成交量?睇歷史走勢?
thanks
因為3399成交疏無咁容易炒波幅, 598就成交大,買賣差價少, 也易轉身。
刪除3399也曾短炒過的
i see,volume
刪除appreciated
大摩獨力頂住687。
回覆刪除388都抽升.....莫非周末真的會有消息?
回覆刪除好老實講無都當有去炒,基金佬年尾要保份工咩都要炒一餐。
回覆刪除人行唔會無啦放D無關係既文章上網
昨天沽左700牛換左388牛希望最後的午餐會大大份。
今日全綠
3399 同952
期子4點後又玩野
回覆刪除如果今晚數據出左後期指再插, 有興趣撈一撈。
刪除Review番近這一個月952成交的volume, 只有今天及前天的人行深港通表錯情成交過四千萬,北面是有事在發生。
回覆刪除成交騙不了人。
刪除希望堅守的朋友最終都守得雲開, 也希望952的朋友高抬貴手,給大家一個共富貴的機會。
《經濟通通訊社駐京記者黃燕明6日北京專電》中國證監會新聞發言人鄧舸在例行發布會表示,進一步優化併購重組審核流程,一是改進審核模式,由雙人審核模式調整為3人固定分組模式。二是調整審核重心。三是優化內部流程。四是加強中介機構監管,五是加強事中事後監管,加大內幕交易查處力度,遏制利用併購信息炒作、套利的行為。對信息披露不真實、忽悠式重組、不履行重組承諾等嚴厲查處。六是嚴格審核紀律,嚴禁審核人員與申請人(或中介機構)私下接觸。
刪除''優化併購重組審核流程'' 原來真是有祖國的春江鴨偷步買入952。
伟哥3399爆发,恭喜恭喜!
回覆刪除距離目標價仍是漫漫長路.....不過近來總算爭氣。
刪除靠3399及其他部分股上升帶動,今天組合又行近一步,希望有機接近今年大時代的高位
刪除又係時候再再再多謝偉哥
刪除多謝偉哥,我唔介意日日講多謝。呢隻買買下佔倉位2x%, 真是惜貨。Derek 兄係咪咁話?去旅遊會唔會去打番場波?
刪除怡邦行控股正面盈利預告
回覆刪除http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2015/1106/LTN20151106289_C.pdf
china restart IPO, monday maybe drop!!???
回覆刪除Don't think is a good news. :-o
刪除如果重啟IPO, 榖股可能借此受壓.
刪除之前國內一樣有IPO,但香港的殼股一樣需求大。
刪除香港的殼在操作上是比國內靈活很多,這是國內公司看中香港殼的原因。
1500今日價量齊升,值得留意
回覆刪除又一隻建築股1462賣殼, 資金追同類概念股,例如8268都升。
刪除【on.cc 東網專訊】 據內地傳媒報道,中國證監會稱,將在完善新股發行制度後重啟IPO。受消息拖累,港股夜期跌幅隨即擴大,現報22,610點,跌128點,低水達257點。
回覆刪除深港通食詐糊,到頭來又係南柯一夢。
刪除恢復IPO發行是A股回復正常化的重要一步,也相信中央是相信股市已有能力回到正常的軌道上運行。
刪除內地股市恢復正常,不正是開通深港通的必需條件?
如果952所言屬實, 因為A股波動銀監拖慢審批.內地股市恢復正常係利好
刪除中國證監會新聞發言人鄧舸在例行發布會表示,進一步優化併購重組審核流程,今日應已有大媽偷步。
刪除恒指夜期只是低水200點, 跌幅算是溫和。
回覆刪除