這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...
生活中微小而確實的幸福是無處不在;隨著成長、經歷越多,大家越容易感受到。
喜歡偉哥這個“小確幸”!希望能帶領我走出這個炎熱的“寒冬”。。。原來我家也有個被遺忘了嘅小確幸盆栽,決定今日開始好好栽種它 :p
偉哥心態已經開始到達隨心而行,隨心所欲的景境了。:D
仲小?你副身家已經令你成為世界上的1%有錢人囉噃。
恭喜偉哥,多謝偉哥,偉哥已經點明我地左條1%之路,是大確幸呀:)
謝謝 ~ 偉哥!同感! :)
同感!珍惜一點一滴的小確幸,先累積成爲惜福的源泉。另外,請問偉哥有冇留意1848?對1848有何意見?
摘自今天經濟日報的“投資理財周刊“NIKE 概念股寶勝國際(#3813)NIKE日前公佈連串大計,未來四年回購股份,金額達120億美元,股份一拆二,提高季度股息14%至每股32美仙,預期2020前可增加年銷售額60%至500億美元。<------這消息有利寶勝
能夠做到偉哥這樣, 巳經係小確幸。
我也有感恩,我会考3U加4F,經努力先大學畢業•••
頓時令充满殺氣的金魚缸加添溫暖,偉哥你可以考慮一下以此作為你新書的書名。
期待偉哥出書~
股海小確幸 哈
唉!眼見那麼多年只要有少少名氣、人氣的bloggers 也被傳媒 dig up ....出書、上magazine 頭版、專訪、邀請去咗華富…總有一...點...點...點…沒有樂土之感….>_<「噚日在深水埗見到橙色 Lamborghini, 超正!」
Ciara姐2280破位,你好快可以買一架。
Phone哥, 2280破乜位喎, 佢破咗地獄之門咋 >_<
我今日都上左船, 好再趕得切班尾班船. 一齊同舟共濟:)
1788主席閻峰博士失蹤..應該落馬
Now free fall
執左死雞:)
應該唔記得按時交黨費
1556呢次真係要同佢鬥長命
Louis , your show time.
不要鬥氣,切記盲目可好
佢夠僵就向下炒到0.3我訓身挑機
波牛輕輕帶過話會1173走勢, 第二日我即走左。
0.435入了 wooo..!!!
市場永遠是對的
無它, 平常心而已, 堅持看好信念, 繼續向下溝貨。我今天已做溝貨行動 385 @1 & 1.01 1556 @ 0.435。
今後將在1556投入更多的資金
385的確比1556更加超值,現在一股385持有1.878股1556再加上約$1.7資產淨值的其它業務。 根據2014年的經營數據, 這些"其它業務"每年約賺45百萬元。這些"每股$1.7資產淨值的其它業務" 每股盈利7.5仙, 點都值得0.3倍PB或5倍PE, 即每股大約值40仙: 因此385的公允價值(仙) = 1556的股票價格(仙) x1.878 + 40但股票市場總是喜歡炒仔, 不炒父母。385目前的股價與相關的公允價值享有一定折扣, 也許這就是所謂的安全邊際。注:"每股$1.7資產淨值的其它業務"已經包括最近收到232百萬元特別股息
除非公司賣盤,我不相信資產淨值會有人睇。
同意, 不是賣盤的話就看盈利能力啦
資產淨值成功的例子華人置業127真利害!華置在2002年長時間以55至80仙大量交易, 如今在20至26元交易, 期間派息超過16元。http://webb-site.com/dbpub/hpu.asp?i=146http://www.etnet.com.hk/www/tc/stocks/realtime/quote_dividend.php?code=127
價值投資周期也不一定是用十年計, 我只是用127的十多年投資周期可以賺到超過五十倍的回報來顯示"非常長周期價值投資的吸引力"。當然, 價值投資者必須在接近周期底部的時候購買資產,並且長期持有,然後才可以賺到大錢!至於對385和1556,我的期望不是太大。
1556 終於識彈
「昆人」週缐圖大圓底,日缐上破在即,應是last call 了
Am730話 人幣加入SDR的成功率80% 但係佔比會由原先估計的12-17%下降到約一成。
只是其中一利好而已,重點是國策同估值。
8077的國策概念係乜?我睇到估值, 背景, 增長性, 果然如我所料8077未炒完, 不過我搵唔到位入貨, 恭喜未放既人先
跟國內朋友談過,外匯由地下$莊拉到國家可以管理的層面,中信收購8077是國家任務,規模是上萬億的外匯市場。
8077有貨,不過我估計同地下錢莊無關, 打都系唔想資金外流. 沖擊人民幣. 收購系中信證券,唔系中信集團. 相信系擴大外匯市場做準備. 國內券商好似得海通批準有外匯業務. 當然中信銀行絕對可以幫手.
小弟意思是國家有意用國企發展外匯市場,使資金減少使用地下錢莊以便於管理,並不是沖擊人仔,前景極佳。
我好似倒自己米,不過8077主要for hedging. 或者直接賭外匯升跌. 同開放外匯市場兩樣野. 舉例,大陸人想系澳州買房地產投資. 8077幫你唔到, 地下錢莊幫到你. 因為每人每年上限得50000美金. 要打擊地下錢莊除非開放資本賬啦. 不過開放左都系銀行業向好.
地下錢莊依家有規模到可以hedging、槓桿、沽空,國家隊內的害群之馬都叫可以捉,地下錢莊就真係好難管,一陣搞到好似七八九月既A股咁就大獲,到時係貨幣危機。
上咗賊船..........
體育股繼續強勢跑出, 3322 “ Let the profit run "
2368,3322 雙箭頭齊齊破頂。
堅!
2368似要整固多一周才再開車
3322 牛氣沖天,直撲$2
3322朋友告知今個星期搞roadshow,資金可能偷步買。
升成咁...好難追喎~
3322@1.9x已沽出,畢竟1星期近30%利潤,我選擇沽出,況且$2會是大阻力。
唔係叫追, 只係分享資訊。
Sorry 偉哥.. 我唔係有冒犯的意思..大約意思 "Ai ya 升到咁多..上唔到車添"
我知道, 只係順便話埋比其他網友知。
$2 只是心理關口而已, 不過今日開始有財演唱好3322
36日日都陰下陰下......
so sad
呢隻又係同佢鬥長命
1.02 上車
翻車
1.19,反家鄉遙遙無期。。。。睇反過往都配咗唔少次股,請問各位認為其今年會又配股嗎?
我只係以5-10% 作目標. 今日唔知咩事
979.SZ 升停版...
中弘三殼蠢蠢欲動
偉哥, 咁3322係咪可以繼續睇好?
我均價1.9減持了一注,剩餘最後1注半。
格隆匯出左篇文唱好3399, 但股價無乜反應。
it's just a matter of time.....
估計這只已沒有偉哥效應,因為大部分fans 也入了,哈哈哈。
請問現在格隆匯還有效應嗎? 自從醜聞爆出之後
倒跌。。。毒果二世?
今日3399跌左2.X%。。。
哈哈!無偉哥效應咁勁!
恒指倒升了,本周五期結前我諗挾上機會大d
8077 很強, 1.35
堅呀!
已破位,要上一大格仔。
phone 2隻重倉今日都有好表現 :)
佢之前唔係話有一大舊錢壓起9X2? 唔係又係之前個孟德玩食字, 長短倉吧?
我仍然是有成球貨在9x2,你繼續吹,我唔會沽。
晒氣啦,你夠話睇CCASS向下插,第二日就清倉,第三日就向上突破,第四日就現金公司。事實係,要沽嘅老早就沽晒。唔好係到製造事端啦唔該
乜打手成事後可以以股代錢, 分成球貨甘多。 難怪你周圍唱好依隻 XD
8077各位見好就收, 依隻係得果炒字, 我好肯定。
你不是說過1.3X 放了,要8077回到1.1 才入嗎~? 入唔到唔好品得輸埋先得架。
李生,用你個LOGIC,又話唔批,每手貨一蚊都唔值,打手要成球貨又做乜呢? 唔好搞事啦。
會唔會簽左協議有一年禁售期? 全英文?Post出黎我逐隻字解釋俾你聽。
呢隻要多謝電話兄同偉哥!呀李生乜得個炒字呀?又好似上次睇952 CCass咁句句嘢都冇理由呀!自己睇番偉哥11月11號既文啦!唉,睬你都嘥時間
呢位李生除了浪費版位同誤導blog友外,其實從未發過有建設性,有充足理據的post,新黎的朋友不妨細心睇睇。
又唔好咁講,有得笑下,又有得小下,都叫做有些小貢獻啦!
6號金庫今早大手孖展接,剛沽出收錢
一飛沖天去 一飛沖天去 小小穿梭2280 升返去$5.5先算
入左細注403@0.58。403中期業績有一次性虧損及撥備約1500萬元,即核心盈利約4400萬元左右,現價估值是便宜;不過最近3年都是下半年冇錢賺,所以暫時仍未確定業務是否已有轉機,還要觀望。現價入是短炒住先。
星光集團 之前大時代有研究過會否有機會炒賣殼但見主席係白手興家 而且係報告觀望方面好積極 後繼又好似有人(唔多記得)最後都放棄左
不賣殼都不錯吧請教偉哥 何解403下半年業績經常比中期差呢?
下半年有農曆新年,國內通常最少放半個月假,所以收入一定比上半年低;加上年終花紅等都是在下半年發放,所以開支也會比較大。
剛入了一注598,今日成好細,假跌。
@4.58
大行慣常的手法。借好消息(合併),引你買,乘機沽貨,然後披露增持至5% (時間佢任定),引散戶續買,其實沽緊。今日你就會見到JP MORGAN 已在當日沽至4.95%,不再需要披露,然後又反手吸貨。國際大行係無地頭虫咁狗的。
2302 食左兩轉, 爽呀
強勢股安踏同特步都開始要回一回氣了
偉哥, 之前見你有提過981, 請問你有没有睇過呢隻股呢?
沒有詳細研究。
1260...今日都強勢……加油!
呢隻中績好壞未知,注意風險~
偉哥都好似有貨?我得3幾萬貨好小
電話兄好似之前對1260幾樂觀, 點解變左對中績有保留呢?
樂觀,不過點都係未出,驚推左大家入火坑... ...
687 會唔會公佈中期? , 過往 2012 , 2013 都係星期一公佈
出咗公告星期五
thanks !
食埋, 又空倉了, 等耶倫做野。
36有啲痛....
金仔個倉冇乜變動,有冇師兄睇到D乜?
請指教 想問邊到可以睇到d人既倉變動?有link嗎
https://webb-site.com/ccass/chistory.asp?issue=800&part=150I only check Webb site for transaction 2-3 working days before jar, you can click CCASS\Holdings or Changes
你没有留意今天上午10:32分开始,那些人都说了些怎么? 他们是故意的!😊
多謝提醒。副隊得閒出吓嚟捉鬼啦!
最近這裡比較多網友持有的金仔股票, 包括361, 36, 表現都不佳,唔知係唔係巧合。幸好524叫做橫行而已。不知會否是樹大招風。
心癢癢,明天想返食1386
偉哥 : 送上這首叫 “小確幸“ 的MV 給你陳凱彤 Lillian Chan - 小確幸 MV:http://youtu.be/OJbQ9_u-FN4
https://www.facebook.com/stockmaner/
台股好像沒有太多香港人炒吧。過來炒港股吧,估值比台股便宜很多。
今日下午都在外工作,所以留言也沒時間覆。下午做了一些買賣,包括:1. 再減持了259@1.98;2. 1260終於在業績前返到家鄕, 也因此減持了一注@1.94。另外, 買入的除了中午時提及的403之外,還增持了一注477@2.11,目前有兩注貨在手,平均成本約2.05元。
477令我諗起rf既湯財兄
偉哥 想問1173 點解會以同業莎莎的估值折讓40%作為目標? 40%係如何訂出?
只是自己覺得比龍頭折讓40%應該已是一個安全、合理的估值。
Thx
Hi 偉哥及各位,350 要約成為無條件了!
哈哈, 恭喜晒。之前食左幾轉, 最後呢轉無貨。
今日12蚊有成交@@, 係咪我睇錯
其實真係唔明點解12蚊會有人買
又上返$12, 點解呢, 手續費都蝕埋~
市場近排好靜,昨日早上11時,有個朋友打來吹水,我問你在那裡,他說在銀行睇股票機,我說多吾多散戶睇機呀??他說:旺市時一部機7-8個人按,現在銀行有6部機得我一個......最搞笑就係最後他說:我現在都走埋啦......哈哈,即係一個人都無,識好多散戶都成手蟹貨,年中的大型派發區,散戶仲療養中,近日雖然有些股表現好或新高,但佔整體大市比例不大,更什既係有些股仔無故急跌,或炒上少少又急跌,526,上星期初做0.65,昨日0.38663,上星期做0.31,昨日0.245,所以大市想吾靜都幾難,小心為上,
會不會是對沖基金提早收爐 呢?恒指9月尋底,10月尋頂, 11月上落市, 22000 - 23200 區間炒上落。12月又如何呢?
想要多數股票升到今年中嘅價位,平均成交要上番千二先有機!
而家市況淡靜,選股更難,唔好話老散,有經驗的一樣會中招。
真係跟偉哥先選啱股,成個LIST 其實得你哥D 保持升勢。
526成日冇厘頭抽上抽落的
1332可以話係本月至誇主板股,月內高低位$0.177-$0.54,跌勢似還未止。
1332真係好誇張
361Ccass 有古惑
希望佢跌底啲俾位再入貨
金仔轉左差不多5%去渣打...有古怪...
是,成手貨1個渣打接曬,一般老散不會接的,請問偉哥有沒有頭緒?
呢兩日361及36的走勢一模一樣, 唔知金利想玩乜。
馬雲買南華早報?咁星島都有機會被中資收購
157就黎要約完....繼續靜心等候
157要約未開始。
「同意延長寄發綜合文件之期限至二零一五年十一月三十日。」見到30/11就以為係,真漸愧
傳媒股異動。。邊隻可炒下?..自己睇過冇邊隻好
623頻頻回購
各位,請問渣打幾錢可以入?
渣打可分10注入, 差唔多了。
依D大弱勢股、跌得極慘不忍睹、一定是基金清倉、盈利不是短期回光、買一注短炒仍可、多就困資金啦。是我愚見,或你有信心爆鵬呢
作者已經移除這則留言。
供56元,向下炒搏你唔供?
買渣打的最好策略是事先做好最壞的準備:66元買第一注, 連續向下溝貨, 每跌6元買一次, 買到42元。 準備好現金, 數年後再次參與供股!有這樣的心理準備,就不怕買!此後安心地等待復甦。我總是用這種方法投資D大弱勢股票, 例如1556。
用這種方法投資D大弱勢股票,中鴿當然有本有利,但股海專收叻仔叻女的。投下大量資金,不怕一萬、最怕萬一,希望越大失望更大、看看上市公司不會永遠在高峰、倒下來風光過的公司也不少,寧搭順風車、不乘危機班車,以策安全做一位投資者。
劉兄的屬經驗之談,小弟也有此感。此類大股會跌到無人問津之時,到再入基金的眼球收集之時會形成圓底慢升,會穩陣一些。或等到基本因素突然轉好,渣打成手黑錢... ...
598 真係升,呢期係有D運。
下次跟你短炒都幾和味。:D 幾次見你買和諧, 昆人, 598, 都覺得個價太貴唔敢跟。點知又俾你買中。
短炒強人是偉哥、副隊、TKCHAN兄、OMAN兄、DEREK兄.... 有排未輪到我,呢期有D運仔啫。
呢個市,當炒股已narrow down 到得新能源車、物流、8077 SDR 同偉哥最愛的本地價值股。
36跌到我都想買番一手,N年以前同好多人講過金利豐朱李博士是炒股高手,想嬴她的錢是不太容易,不過冇人信我。今個月期指在226至228範圍結算就最好,下個月才爆上去235就正啦。
36@0.94買幾萬股都買唔齊,依家仲有15K 排頭牌的買盤是我的,成朝總交得50萬元,勢估唔到有百份之十幾是銀両成交额是我的,市值成10個億,如此成交量慘不堪言。
我都一樣睇, Ng兄幾多先想入?我見953, 862咁既價, $0.85先會諗,
0.94入齊6萬股,如果朱李博士炒上咪追買多一些,走貨就一㳄走哂,因朱李博士好少益人。
3322 開始回了,又係時候準備補課。3322賺了兩轉,多謝偉哥推介。
補貨至啱
安信有新3399調研報告出了,目標價7.2
嘩..咁進取 現價仲6$樓下 仲有20%折讓 賣大包
安信呢份報告和偉哥睇目標差不多
我驚3399因為咁樣股價封左頂, 散戶唔係都覺得大行出果D目標價永遠唔去唔到架咩?
同一作者係兩個月前出目標價$5.88。
我將份報告轉發到雪球了。上月去粵運,我都有向他們的人說了安信的報告目標價實在非常保守,最少應該是2016年的10X 估值......哈哈他們從善如流。
偉哥,你應該叫安信改做江丰目標價! 其實跟江兄咁計又啱架喎。
江丰的目標價太驚世駭俗,我怕網友們接受唔到。
3399是好股,但D貨太乾,今早得23宗成交
http://stock.stockstar.com/JC2015112400001022.shtml
膽粗粗入了30萬股,1386
師兄, 你都好有膽色. 我而家都只係剩番一注等睇戲算.
都係博博下,市值回到5.8億,只要殼主有心賣,應該沒問題的
0.93買入,看法一致。
536 呢兩日好大成交升. 電子支票12月7日會推出. 想問問偉哥, 電子支票可以對業績有幾大幫助?
目前難以評估電子支票的普及情況,也不清楚電子支票的成本、盈利情況,無法評論。
偉哥有無考慮補回一些36?
未, 最近那些殼股、財技股都少了資金炒作,尤其是金仔那些,似乎要趕散戶落車.....反而實業股、價值股有資金追捧,所以都是主力價值股。
好……明白!
偉哥: 績優股,盈喜股會否低撈?
不是已經主力撈了1173 2368嗎?
36,361無底深潭
擺脫樓奴有秘訣 80後:盡早上車http://the-sun.on.cc/cnt/finance/20151124/00436_010.html......樓價合理 無懼冧市香港樓價近期出現調整現象,再加上美國有機會下月重啟加息步伐,令樓市再添壓力。不過,去年再上車的Rondy指「未驚過樓市會冧」,更稱樓價雖然昂貴,但仍處於合理水平。根據政府統計處資料顯示,二○一○年的香港私人住宅住戶入息中位數為2.5萬元,一五年首兩季平均升了約35%,至3.4萬元。他認為,香港人工升幅明顯,亦反映私樓置業者可以承受到更大的樓價升幅。供不應求 跌勢有限「舉例五年前,一個家庭月入2.2萬,拎1萬元供樓,做六成按揭並供三十年,大概可以買到400萬元的樓。五年後所有因素不變,月入加至3萬元,每月供1.8萬元,就可以買到近800萬的樓。」他又指,香港樓市存在剛性需求,雖然近期樓市被唱淡,但直言從未驚過。「香港每年新增的住戶達4萬個,但政府最多推出的私樓單位一年得2萬個,從供求關係睇,需求永遠唔會被消化到。」
唔好話二手淡靜近期連新盤都冇咁好賣了 都係D投資者居多 如果每年私樓有兩萬個供應 減去大部份係富有既20%買黎投資咁真係嚴重供不應求但香港咁變態既樓價.. 年輕一族點上車
8077 偷偷地又調整完,用了半日~
咪係,偷雞……
其實呢隻好怪,無一個財演或股評人係呢一個月之內推,有中信背景又有爆點業績又好.... .... 其中一個可能性係佢地都唔係好夠貨。除左偉哥~
今朝1.3入番
注意:只有此網誌的成員可以留言。
生活中微小而確實的幸福是無處不在;隨著成長、經歷越多,大家越容易感受到。
回覆刪除喜歡偉哥這個“小確幸”!希望能帶領我走出這個炎熱的“寒冬”。。。原來我家也有個被遺忘了嘅小確幸盆栽,決定今日開始好好栽種它 :p
刪除偉哥心態已經開始到達隨心而行,隨心所欲的景境了。:D
回覆刪除仲小?你副身家已經令你成為世界上的1%有錢人囉噃。
回覆刪除恭喜偉哥,多謝偉哥,偉哥已經點明我地左條1%之路,是大確幸呀:)
刪除謝謝 ~ 偉哥!
回覆刪除同感! :)
同感!珍惜一點一滴的小確幸,先累積成爲惜福的源泉。
回覆刪除另外,請問偉哥有冇留意1848?
對1848有何意見?
摘自今天經濟日報的“投資理財周刊“
回覆刪除NIKE 概念股寶勝國際(#3813)
NIKE日前公佈連串大計,未來四年回購股份,金額達120億美元,股份一拆二,提高季度股息14%至每股32美仙,預期2020前可增加年銷售額60%至500億美元。<------這消息有利寶勝
能夠做到偉哥這樣, 巳經係小確幸。
回覆刪除我也有感恩,我会考3U加4F,經努力先大學畢業•••
回覆刪除頓時令充满殺氣的金魚缸加添溫暖,
回覆刪除偉哥你可以考慮一下以此作為你新書的書名。
期待偉哥出書~
刪除股海小確幸 哈
刪除唉!
刪除眼見那麼多年只要有少少名氣、人氣的bloggers 也被傳媒 dig up ....出書、上magazine 頭版、專訪、邀請去咗華富…
總有一...點...點...點…沒有樂土之感….>_<
「噚日在深水埗見到橙色 Lamborghini, 超正!」
Ciara姐2280破位,你好快可以買一架。
刪除Phone哥, 2280破乜位喎, 佢破咗地獄之門咋 >_<
刪除我今日都上左船, 好再趕得切班尾班船. 一齊同舟共濟:)
刪除1788主席閻峰博士失蹤..
回覆刪除應該落馬
Now free fall
刪除執左死雞:)
刪除應該唔記得按時交黨費
刪除1556呢次真係要同佢鬥長命
回覆刪除Louis , your show time.
刪除不要鬥氣,切記盲目可好
刪除佢夠僵就向下炒到0.3
刪除我訓身挑機
波牛輕輕帶過話會1173走勢, 第二日我即走左。
刪除0.435入了 wooo..!!!
刪除市場永遠是對的
刪除無它, 平常心而已, 堅持看好信念, 繼續向下溝貨。
刪除我今天已做溝貨行動 385 @1 & 1.01 1556 @ 0.435。
今後將在1556投入更多的資金
刪除385的確比1556更加超值,現在一股385持有1.878股1556再加上約$1.7資產淨值的其它業務。 根據2014年的經營數據, 這些"其它業務"每年約賺45百萬元。
刪除這些"每股$1.7資產淨值的其它業務" 每股盈利7.5仙, 點都值得0.3倍PB或5倍PE, 即每股大約值40仙:
因此385的公允價值(仙) = 1556的股票價格(仙) x1.878 + 40
但股票市場總是喜歡炒仔, 不炒父母。
385目前的股價與相關的公允價值享有一定折扣, 也許這就是所謂的安全邊際。
注:"每股$1.7資產淨值的其它業務"已經包括最近收到232百萬元特別股息
除非公司賣盤,我不相信資產淨值會有人睇。
刪除同意, 不是賣盤的話就看盈利能力啦
刪除資產淨值成功的例子
刪除華人置業127真利害!
華置在2002年長時間以55至80仙大量交易, 如今在20至26元交易, 期間派息超過16元。
http://webb-site.com/dbpub/hpu.asp?i=146
http://www.etnet.com.hk/www/tc/stocks/realtime/quote_dividend.php?code=127
價值投資周期也不一定是用十年計, 我只是用127的十多年投資周期可以賺到超過五十倍的回報來顯示"非常長周期價值投資的吸引力"。
刪除當然, 價值投資者必須在接近周期底部的時候購買資產,並且長期持有,然後才可以賺到大錢!
至於對385和1556,我的期望不是太大。
1556 終於識彈
刪除「昆人」週缐圖大圓底,日缐上破在即,應是last call 了
回覆刪除Am730話 人幣加入SDR的成功率80% 但係佔比會由原先估計的12-17%下降到約一成。
刪除只是其中一利好而已,重點是國策同估值。
刪除8077的國策概念係乜?
刪除我睇到估值, 背景, 增長性, 果然如我所料8077未炒完, 不過我搵唔到位入貨, 恭喜未放既人先
跟國內朋友談過,外匯由地下$莊拉到國家可以管理的層面,中信收購8077是國家任務,規模是上萬億的外匯市場。
刪除8077有貨,不過我估計同地下錢莊無關, 打都系唔想資金外流. 沖擊人民幣. 收購系中信證券,唔系中信集團. 相信系擴大外匯市場做準備. 國內券商好似得海通批準有外匯業務. 當然中信銀行絕對可以幫手.
刪除小弟意思是國家有意用國企發展外匯市場,使資金減少使用地下錢莊以便於管理,並不是沖擊人仔,前景極佳。
刪除我好似倒自己米,不過8077主要for hedging. 或者直接賭外匯升跌. 同開放外匯市場兩樣野. 舉例,大陸人想系澳州買房地產投資. 8077幫你唔到, 地下錢莊幫到你. 因為每人每年上限得50000美金. 要打擊地下錢莊除非開放資本賬啦. 不過開放左都系銀行業向好.
刪除地下錢莊依家有規模到可以hedging、槓桿、沽空,國家隊內的害群之馬都叫可以捉,地下錢莊就真係好難管,一陣搞到好似七八九月既A股咁就大獲,到時係貨幣危機。
刪除上咗賊船..........
回覆刪除體育股繼續強勢跑出, 3322 “ Let the profit run "
回覆刪除2368,3322 雙箭頭齊齊破頂。
回覆刪除堅!
刪除2368似要整固多一周才再開車
刪除3322 牛氣沖天,直撲$2
刪除3322朋友告知今個星期搞roadshow,資金可能偷步買。
刪除升成咁...好難追喎~
刪除3322@1.9x已沽出,畢竟1星期近30%利潤,我選擇沽出,況且$2會是大阻力。
刪除唔係叫追, 只係分享資訊。
刪除Sorry 偉哥.. 我唔係有冒犯的意思..
刪除大約意思 "Ai ya 升到咁多..上唔到車添"
我知道, 只係順便話埋比其他網友知。
刪除$2 只是心理關口而已, 不過今日開始有財演唱好3322
刪除36日日都陰下陰下......
回覆刪除so sad
刪除呢隻又係同佢鬥長命
刪除1.02 上車
刪除翻車
刪除1.19,反家鄉遙遙無期。。。。
刪除睇反過往都配咗唔少次股,請問各位認為其今年會又配股嗎?
我只係以5-10% 作目標. 今日唔知咩事
刪除979.SZ 升停版...
回覆刪除中弘三殼蠢蠢欲動
刪除偉哥, 咁3322係咪可以繼續睇好?
回覆刪除我均價1.9減持了一注,剩餘最後1注半。
刪除格隆匯出左篇文唱好3399, 但股價無乜反應。
回覆刪除it's just a matter of time.....
刪除估計這只已沒有偉哥效應,因為大部分fans 也入了,哈哈哈。
刪除請問現在格隆匯還有效應嗎? 自從醜聞爆出之後
刪除倒跌。。。毒果二世?
刪除今日3399跌左2.X%。。。
刪除哈哈!無偉哥效應咁勁!
回覆刪除恒指倒升了,本周五期結前我諗挾上機會大d
回覆刪除8077 很強, 1.35
回覆刪除堅呀!
刪除已破位,要上一大格仔。
刪除phone 2隻重倉今日都有好表現 :)
刪除佢之前唔係話有一大舊錢壓起9X2? 唔係又係之前個孟德玩食字, 長短倉吧?
刪除我仍然是有成球貨在9x2,你繼續吹,我唔會沽。
刪除晒氣啦,你夠話睇CCASS向下插,第二日就清倉,第三日就向上突破,第四日就現金公司。事實係,要沽嘅老早就沽晒。唔好係到製造事端啦唔該
刪除乜打手成事後可以以股代錢, 分成球貨甘多。 難怪你周圍唱好依隻 XD
刪除8077各位見好就收, 依隻係得果炒字, 我好肯定。
刪除你不是說過1.3X 放了,要8077回到1.1 才入嗎~? 入唔到唔好品得輸埋先得架。
刪除李生,用你個LOGIC,又話唔批,每手貨一蚊都唔值,打手要成球貨又做乜呢? 唔好搞事啦。
刪除會唔會簽左協議有一年禁售期? 全英文?Post出黎我逐隻字解釋俾你聽。
刪除呢隻要多謝電話兄同偉哥!呀李生乜得個炒字呀?又好似上次睇952 CCass咁句句嘢都冇理由呀!自己睇番偉哥11月11號既文啦!唉,睬你都嘥時間
刪除呢位李生除了浪費版位同誤導blog友外,其實從未發過有建設性,有充足理據的post,新黎的朋友不妨細心睇睇。
刪除又唔好咁講,有得笑下,又有得小下,都叫做有些小貢獻啦!
刪除6號金庫今早大手孖展接,剛沽出收錢
回覆刪除一飛沖天去 一飛沖天去 小小穿梭
回覆刪除2280 升返去$5.5先算
入左細注403@0.58。
回覆刪除403中期業績有一次性虧損及撥備約1500萬元,即核心盈利約4400萬元左右,現價估值是便宜;不過最近3年都是下半年冇錢賺,所以暫時仍未確定業務是否已有轉機,還要觀望。
現價入是短炒住先。
星光集團 之前大時代有研究過會否有機會炒賣殼
刪除但見主席係白手興家 而且係報告觀望方面好積極 後繼又好似有人(唔多記得)
最後都放棄左
不賣殼都不錯吧
刪除請教偉哥 何解403下半年業績經常比中期差呢?
下半年有農曆新年,國內通常最少放半個月假,所以收入一定比上半年低;加上年終花紅等都是在下半年發放,所以開支也會比較大。
刪除剛入了一注598,今日成好細,假跌。
回覆刪除@4.58
刪除大行慣常的手法。
刪除借好消息(合併),引你買,乘機沽貨,然後披露增持至5% (時間佢任定),引散戶續買,其實沽緊。今日你就會見到JP MORGAN 已在當日沽至4.95%,不再需要披露,然後又反手吸貨。
國際大行係無地頭虫咁狗的。
2302 食左兩轉, 爽呀
回覆刪除強勢股安踏同特步都開始要回一回氣了
回覆刪除偉哥, 之前見你有提過981, 請問你有没有睇過呢隻股呢?
回覆刪除沒有詳細研究。
刪除1260...今日都強勢……加油!
回覆刪除呢隻中績好壞未知,注意風險~
刪除偉哥都好似有貨?我得3幾萬貨好小
刪除電話兄好似之前對1260幾樂觀, 點解變左對中績有保留呢?
刪除樂觀,不過點都係未出,驚推左大家入火坑... ...
刪除687 會唔會公佈中期? , 過往 2012 , 2013 都係星期一公佈
回覆刪除出咗公告星期五
刪除thanks !
刪除食埋, 又空倉了, 等耶倫做野。
回覆刪除36有啲痛....
回覆刪除金仔個倉冇乜變動,有冇師兄睇到D乜?
刪除請指教 想問邊到可以睇到d人既倉變動?有link嗎
刪除https://webb-site.com/ccass/chistory.asp?issue=800&part=150
刪除I only check Webb site for transaction 2-3 working days before jar, you can click CCASS\Holdings or Changes
你没有留意今天上午10:32分开始,那些人都说了些怎么? 他们是故意的!😊
刪除多謝提醒。副隊得閒出吓嚟捉鬼啦!
刪除最近這裡比較多網友持有的金仔股票, 包括361, 36, 表現都不佳,唔知係唔係巧合。
刪除幸好524叫做橫行而已。
不知會否是樹大招風。
心癢癢,明天想返食1386
回覆刪除偉哥 : 送上這首叫 “小確幸“ 的MV 給你
回覆刪除陳凱彤 Lillian Chan - 小確幸 MV:
http://youtu.be/OJbQ9_u-FN4
https://www.facebook.com/stockmaner/
回覆刪除台股好像沒有太多香港人炒吧。
刪除過來炒港股吧,估值比台股便宜很多。
今日下午都在外工作,所以留言也沒時間覆。
回覆刪除下午做了一些買賣,包括:
1. 再減持了259@1.98;
2. 1260終於在業績前返到家鄕, 也因此減持了一注@1.94。
另外, 買入的除了中午時提及的403之外,還增持了一注477@2.11,目前有兩注貨在手,平均成本約2.05元。
477令我諗起rf既湯財兄
刪除偉哥 想問1173 點解會以同業莎莎的估值折讓40%作為目標? 40%係如何訂出?
刪除只是自己覺得比龍頭折讓40%應該已是一個安全、合理的估值。
刪除Thx
刪除Hi 偉哥及各位,350 要約成為無條件了!
回覆刪除哈哈, 恭喜晒。之前食左幾轉, 最後呢轉無貨。
刪除今日12蚊有成交@@, 係咪我睇錯
刪除其實真係唔明點解12蚊會有人買
刪除又上返$12, 點解呢, 手續費都蝕埋~
刪除市場近排好靜,昨日早上11時,有個朋友打來吹水,
回覆刪除我問你在那裡,他說在銀行睇股票機,我說多吾多散戶睇機呀??
他說:旺市時一部機7-8個人按,現在銀行有6部機得我一個......
最搞笑就係最後他說:我現在都走埋啦......哈哈,即係一個人都無,
識好多散戶都成手蟹貨,年中的大型派發區,散戶仲療養中,
近日雖然有些股表現好或新高,但佔整體大市比例不大,
更什既係有些股仔無故急跌,或炒上少少又急跌,
526,上星期初做0.65,昨日0.38
663,上星期做0.31,昨日0.245,
所以大市想吾靜都幾難,小心為上,
會不會是對沖基金提早收爐 呢?恒指9月尋底,10月尋頂, 11月上落市, 22000 - 23200 區間炒上落。12月又如何呢?
刪除想要多數股票升到今年中嘅價位,平均成交要上番千二先有機!
刪除而家市況淡靜,選股更難,唔好話老散,有經驗的一樣會中招。
刪除真係跟偉哥先選啱股,成個LIST 其實得你哥D 保持升勢。
刪除526成日冇厘頭抽上抽落的
刪除1332可以話係本月至誇主板股,月內高低位$0.177-$0.54,跌勢似還未止。
刪除1332真係好誇張
刪除361Ccass 有古惑
回覆刪除希望佢跌底啲俾位再入貨
刪除金仔轉左差不多5%去渣打...有古怪...
回覆刪除是,成手貨1個渣打接曬,一般老散不會接的,請問偉哥有沒有頭緒?
回覆刪除呢兩日361及36的走勢一模一樣, 唔知金利想玩乜。
刪除馬雲買南華早報?
回覆刪除咁星島都有機會被中資收購
157就黎要約完....繼續靜心等候
回覆刪除157要約未開始。
刪除「同意延長寄發綜合文件之期限至二零一五年十一月三十日。」
刪除見到30/11就以為係,真漸愧
傳媒股異動。。邊隻可炒下?..自己睇過冇邊隻好
回覆刪除623頻頻回購
回覆刪除各位,請問渣打幾錢可以入?
回覆刪除渣打可分10注入, 差唔多了。
刪除依D大弱勢股、跌得極慘不忍睹、一定是基金清倉、盈利不是短期回光、買一注短炒仍可、多就困資金啦。是我愚見,或你有信心爆鵬呢
刪除作者已經移除這則留言。
刪除供56元,向下炒搏你唔供?
刪除買渣打的最好策略是事先做好最壞的準備:
刪除66元買第一注, 連續向下溝貨, 每跌6元買一次, 買到42元。
準備好現金, 數年後再次參與供股!
有這樣的心理準備,就不怕買!
此後安心地等待復甦。
我總是用這種方法投資D大弱勢股票, 例如1556。
用這種方法投資D大弱勢股票,中鴿當然有本有利,但股海專收叻仔叻女的。投下大量資金,不怕一萬、最怕萬一,希望越大失望更大、看看上市公司不會永遠在高峰、倒下來風光過的公司也不少,寧搭順風車、不乘危機班車,以策安全做一位投資者。
刪除劉兄的屬經驗之談,小弟也有此感。
刪除此類大股會跌到無人問津之時,到再入基金的眼球收集之時會形成圓底慢升,會穩陣一些。
或等到基本因素突然轉好,渣打成手黑錢... ...
598 真係升,呢期係有D運。
回覆刪除下次跟你短炒都幾和味。:D
刪除幾次見你買和諧, 昆人, 598, 都覺得個價太貴唔敢跟。點知又俾你買中。
短炒強人是偉哥、副隊、TKCHAN兄、OMAN兄、DEREK兄....
刪除有排未輪到我,呢期有D運仔啫。
呢個市,當炒股已narrow down 到得新能源車、物流、8077 SDR 同偉哥最愛的本地價值股。
刪除36跌到我都想買番一手,N年以前同好多人講過金利豐朱李博士是炒股高手,想嬴她的錢是不太容易,不過冇人信我。
回覆刪除今個月期指在226至228範圍結算就最好,下個月才爆上去235就正啦。
36@0.94買幾萬股都買唔齊,依家仲有15K 排頭牌的買盤是我的,成朝總交得50萬元,勢估唔到有百份之十幾是銀両成交额是我的,市值成10個億,如此成交量慘不堪言。
刪除我都一樣睇, Ng兄幾多先想入?
刪除我見953, 862咁既價, $0.85先會諗,
0.94入齊6萬股,如果朱李博士炒上咪追買多一些,走貨就一㳄走哂,因朱李博士好少益人。
刪除3322 開始回了,又係時候準備補課。
回覆刪除3322賺了兩轉,多謝偉哥推介。
補貨至啱
回覆刪除安信有新3399調研報告出了,目標價7.2
回覆刪除嘩..咁進取 現價仲6$樓下 仲有20%折讓 賣大包
刪除安信呢份報告和偉哥睇目標差不多
刪除我驚3399因為咁樣股價封左頂, 散戶唔係都覺得大行出果D目標價永遠唔去唔到架咩?
刪除同一作者係兩個月前出目標價$5.88。
刪除我將份報告轉發到雪球了。
刪除上月去粵運,我都有向他們的人說了安信的報告目標價實在非常保守,最少應該是2016年的10X 估值......哈哈他們從善如流。
偉哥,你應該叫安信改做江丰目標價! 其實跟江兄咁計又啱架喎。
刪除江丰的目標價太驚世駭俗,我怕網友們接受唔到。
刪除3399是好股,但D貨太乾,今早得23宗成交
刪除http://stock.stockstar.com/JC2015112400001022.shtml
回覆刪除膽粗粗入了30萬股,1386
回覆刪除師兄, 你都好有膽色. 我而家都只係剩番一注等睇戲算.
刪除都係博博下,市值回到5.8億,只要殼主有心賣,應該沒問題的
刪除0.93買入,看法一致。
刪除536 呢兩日好大成交升. 電子支票12月7日會推出. 想問問偉哥, 電子支票可以對業績有幾大幫助?
回覆刪除目前難以評估電子支票的普及情況,也不清楚電子支票的成本、盈利情況,無法評論。
刪除偉哥有無考慮補回一些36?
刪除未, 最近那些殼股、財技股都少了資金炒作,尤其是金仔那些,似乎要趕散戶落車.....反而實業股、價值股有資金追捧,所以都是主力價值股。
刪除好……明白!
刪除偉哥: 績優股,盈喜股會否低撈?
刪除不是已經主力撈了1173 2368嗎?
刪除36,361無底深潭
回覆刪除擺脫樓奴有秘訣 80後:盡早上車
回覆刪除http://the-sun.on.cc/cnt/finance/20151124/00436_010.html
......
樓價合理 無懼冧市
香港樓價近期出現調整現象,再加上美國有機會下月重啟加息步伐,令樓市再添壓力。不過,去年再上車的Rondy指「未驚過樓市會冧」,更稱樓價雖然昂貴,但仍處於合理水平。
根據政府統計處資料顯示,二○一○年的香港私人住宅住戶入息中位數為2.5萬元,一五年首兩季平均升了約35%,至3.4萬元。他認為,香港人工升幅明顯,亦反映私樓置業者可以承受到更大的樓價升幅。
供不應求 跌勢有限
「舉例五年前,一個家庭月入2.2萬,拎1萬元供樓,做六成按揭並供三十年,大概可以買到400萬元的樓。五年後所有因素不變,月入加至3萬元,每月供1.8萬元,就可以買到近800萬的樓。」
他又指,香港樓市存在剛性需求,雖然近期樓市被唱淡,但直言從未驚過。「香港每年新增的住戶達4萬個,但政府最多推出的私樓單位一年得2萬個,從供求關係睇,需求永遠唔會被消化到。」
唔好話二手淡靜
刪除近期連新盤都冇咁好賣了 都係D投資者居多
如果每年私樓有兩萬個供應 減去大部份係富有既20%買黎投資
咁真係嚴重供不應求
但香港咁變態既樓價.. 年輕一族點上車
8077 偷偷地又調整完,用了半日~
回覆刪除咪係,偷雞……
刪除其實呢隻好怪,無一個財演或股評人係呢一個月之內推,有中信背景又有爆點業績又好.... .... 其中一個可能性係佢地都唔係好夠貨。
刪除除左偉哥~
今朝1.3入番
刪除