置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2020年1月30日 星期四

撈底此其時?



最近5個交易日,恒指累積下跌2千點,有不少熱門股份股價都開始調整,現在是否入市撈底的時機?

我自己有幾下幾點看法:

1. 武漢肺炎的疫情遠遠未到受控的階段,感染個案在2月份應會繼續呈幾何級數上升;

2. 縱使恒指已下跌2千點,但實際上跌幅只是7%左右,我自己覺得仍未反映疫情的嚴重性及對實體經濟的影響。我估計恒指以近期高位29200點計,有機會在未來1-2個月調整15%才見底;

3. 大部份港股仍未見有恐慌性沽售,似乎市場對疫情可以迅速受控感到樂觀,也因此不願賤賣持股;

4. 要在漫長的下跌過程中準確撈在底部是很困難的,也因此如果持有現金比重高的話,可以考慮分段入貨又或者在下跌的過程中進行換馬,優化組合;

5. 所謂的疫期受惠股及受害股,在疫情受控時,股價走勢會互換,也因此不要盲目追捧所謂的受惠股,以免疫情受控時,股價急遽下跌,走避不及。

6. 武漢肺炎只是“一次性”事件,問題始終會解決,也因此大方向是趁低分段收集優質股,但不宜操之過急。

214 則留言:

  1. 疫情難估計,但已知既係隻病感染力極高,殺傷力死亡率低,
    大陸公佈好多人都吾信,如中招,同死亡都一同作細,咁死亡率都係一樣,
    樂觀D想可能中招報細多D,咁死亡率再細D,
    口罩難求,積累幾日購買力,消耗又快,想吾大爆發搶罩都難,困住排幾個鐘,心情又DOWN,分分鍾都驚中招啦,
    真係痛苦,不過口罩係D易做既野,又好賺,最缺貨期應該快過了,
    現在可以做既係保護自己,保重身體,今個新年熱氣,生冷野全不吃,著多件衫,驚病了去診所加重醫護負擔,
    祝大家身體健康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 湖北係口罩生產大省,湖北封城全中國口罩生產都會受影響

      刪除
  2. 謝偉哥。
    第五點要提我自己。

    回覆刪除


  3. 里面有非常有趣的讨论:

    斐波纳奇
    来自Android发布于01-29 12:04
    我这几天一直教育孩子们,你们要庆幸生在中国,假设是生在美国,而且这次疫情也发生在美国,我预计发生大流行的概率比现在要大许多。看看美国流感的数据,不喜勿喷。
    https://xueqiu.com/7872654782/140111014#comment

    部落游骑兵 01-29 13:39
    流感年年都有,引发潜在疾病恶化造成死亡很正常的,中国14亿人口,只是普通群众没看见一年的死亡率而已。交通事故每天死亡人数看看去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 传染病的充分讨论,值得阅读。

      转自西西弗评论的文章,从美国一次失败的传染病遏制看这次疫情。
      https://xueqiu.com/3304820245/140128029
      这篇文章写的很纠结,有些话也无法说的太明白。只能点到即止。读者凑合看吧。

      刪除
    2. "对中国来说,人民群众的生命和健康高于一切" 呢段只可出現在txt檔。

      刪除
    3. 有興趣睇睇沙士的分析,你就知中國政府&香港政府又犯沙士同樣的錯誤!(只想提供其他網友另一個思考角度)(自我結論:太輕視了中國政府&香港政府的作為)
      https://youtu.be/z9f-MdoPlq4

      刪除
    4. 在中國保持穩定是至關重要,僅此而已!
      無穩定,其它一切都免談! 看看今天的中東和香港。

      刪除
    5. 唯恐香港不亂,這樣的新聞也有報導!

      石硤尾邨發現一隻蝙蝠屍體
      石硤尾邨服務設施大樓對開的花槽凌晨發現一隻蝙蝠屍體。
      警員接報到場,初步調查後指,相信事件不涉及刑事成分,案件列作動物屍體發現。至於蝙蝠屍體由相關機構處理。

      刪除
    6. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    7. 十分同意,相信中國人民GDP應該會上升最少一倍!幾個月內必定超英趕美,過著天國一樣生活。[大拇指]

      刪除
  4. 認同,最少要多跌 -2000點

    回覆刪除
    回覆
    1. "多跌-2000點"即上升2000點, 很好,謝謝! [大笑]

      刪除
    2. 這些隨口說的預言我都唔識評價

      刪除
    3. 認同,最少要多跌2001點。

      刪除
  5. 大家量力以為,有排未到底咁

    回覆刪除
  6. 肺炎概念股8225繼續炒,最高95港仙! [大拇指]

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能看到50〜100倍的PE!? [大笑]

      刪除
    2. "中國醫療集團"這個名字起得好!!! [大拇指]

      刪除
    3. 這麼快,8225已經見過150港仙, 55.5倍的PE! [大拇指]

      刪除
    4. 這麼快,8225已經見過288港仙, 106.67倍的PE! [大拇指]

      刪除
  7. 港人會否又出現嚴重誤判!?
    ......
    https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20200130/00184_007.html
    過去,人們常說以大學生的收入,不吃不喝二十年,儲起的錢也夠不上買一個房子,所以香港的高樓價是建築在浮沙之上,遇上風吹草動,便一觸即破。觀乎二○一九年,特區有一半時間都在暴亂中,催淚彈、汽油彈終日橫飛,社會亂作一團,如果樓價是沒有實質支持力,請問為甚麼不會出現崩盤式下跌?

    筆者曾經說過,看樓價只有一個指標可信,就是看銀行存款利率與租金回報率的關係,當後者高於前者,收租比存錢入銀行好,樓價就沒有大跌的條件。這個理論本欄已講了幾年,考諸事實,確是如此。

    以往,香港人最關心的是樓市問題,但原來我們長期認為必然如是的判斷標準,可能是錯的。如今香港人又在關心甚麼?他們的看法又是否恰當?會否又出現嚴重誤判?這問題值得大家深思。

    大學講師 陳偉強

    回覆刪除
  8. - 香港會計師公會今日將同港交所開會,爭取將各上市公司的十二月結帳目公佈業績期限延至三月尾後。

    - 題外話:現時 HK 各區市面十分恐慌,街坊們不止四出撲口罩,搶糧,更開始搶廁紙等非食品及防疫用品。各區銀行及 ATM 都多左人提款。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽說口罩在用酒精清洗和日光照射後可以重複使用多次, 當不得已時, 也只能這樣做!

      刪除
    2. 下週供應狀況將改善, 有心人在故意製造恐慌而已!

      刪除
    3. 放心,有心人也有成本, 最終需要付出代價!

      刪除
    4. 請不要散播這些不實的言論, 這樣會害死人的.

      Louis YK Lui2020年1月30日 上午11:10
      我聽說口罩在用酒精清洗和日光照射後可以重複使用多次, 當不得已時, 也只能這樣做!

      刪除
    5. 五毛今時今日仲维穩死剩把口

      刪除
    6. 其實係唔係要短暫性禁佢言,呢D時勢散播這些不實的言論好大問題

      刪除
    7. Louis, 不如考慮自己開個Blog, 可以暢所欲言?

      刪除
    8. 又講政治,又人身攻擊!

      刪除
    9. 好明顯,出面有人在製造恐慌。 美佬流感大爆發,死的人數仲多都未有咁瘋狂!

      刪除
    10. 個個國家包括香港年年流感都死好多人的. 不如唸下點解大家對WARS 咁恐慌. 你又知大陸個邊死得少? 根本無人信所謂官方數字.

      刪除
    11. 阿呂大戶,呢d吾係就叫樂觀睇法,吾該你好再盲撐洗腦啦,網上寫d街上實況出來,吾係叫制造恐慌. 武漢市民就係多得你呢種人信錯你,先攪到咁多人死,全世界咁多人周圍受感染.如果一早如實報導疫情早早歲理,点會攪到而家一地都係.你識吾識學下偉哥咁中肯持平地講,股市係好就好,係淡就係淡.
      有病就吾該睇醫生,不停咁貼留言,隔離冇人睇就貼呢邊,兩邊重覆又貼. 咁鐘意貼咪自己開blog慢慢貼.

      刪除
    12. 今時今日個市跌到誇啦啦,多謝檔多謝阿爺啦 !一個月以前香港醫生各界已不少聲音,特別係黃色,已經不停提住小心沙士重臨,摧促政府派人去了解,被各界五毛小粉紅掟石頭,依家仲嫌死人唔夠?去微博睇下D病患者成家點樣求醫,五毛仲有面出來維穩

      刪除
    13. 請注意昨天電視這麼說"酒精清洗和日光照射後可以重複使用多次, 當不得已時, 也只能這樣做!"

      刪除
    14. 有時間請看看,上海市醫療救治專家組組長,複旦大學附屬華山醫院感染科主任張文宏教授,說出現在的情況:

      https://www.6parknews.com/newspark/view.php?app=news&act=view&nid=398508

      刪除
    15. 酒精清洗要幾多份量?日光照射要多久?日光是什麼溫度? 請你詳細講出嚟

      如果有人跟你方法照做,而不幸染病或過世,你又於心何忍?

      刪除
    16. 還有電視這麼說不等於正確

      刪除
    17. 袁國勇1/29記招重點

      @無口罩不要外出,自行隔離
      @減少公眾聚集-停課,停工
      @疫情來勢洶洶,香港好有機會成疫區
      @傳染力高過沙士, 傳染力強
      @無症狀可追蹤
      @年初四開始有20-30萬人由大陸返港,要等14日先知疫情程度
      @仲有大陸春運完、極有可能第二波其他城市爆發
      @所以呢14日係好關𨫡,大家做好防疫

      刪除
    18. 唔該某D人唔識就唔好亂講野,口罩係唔可以重用,話知你點消毒。重有美國流感死亡率遠遠比中國低,唔好淨係睇個數字就好似好嚴重咁。依個政府有幾廢大家有目共睹,香港淪落到好似第三世界,搶口罩搶糧食,我唔理藍黃唔理政見,封關確實係最好嘅方法避免香港成為疫區,另外可以減少前線醫護人員嘅壓力。

      刪除
    19. 流感有冇藥醫?wars有冇藥醫?分別係咩已講完。

      (如呂生一般腦殘都係冇藥醫)

      刪除
    20. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    21. 很清楚,當不得已時,也只能這樣做! 兩種選擇:
      1.盡可能留在家裡
      2.酒精清洗和日光照射後, 重複使用口罩, 聊勝於無"當不得已時,也只能這樣做!"

      不想再爭論,更何況科學的數字"酒精清洗要幾多份量?日光照射要多久?日光是什麼溫度?"
      抱歉, 我只是引用電視所說的話, 類似於引用電視所說的話討論股票一樣,我不是專家, 請不要開玩笑。

      刪除
    22. 專家早已講自行消毒不單止不能確保消毒完整,消毒過程有機會感染口罩表面病毒,甚至散播到家居,你聽既係咩第三世界專家?定著件袍拍段片比啲盲毛睇嗰啲磚家?

      刪除
    23. Rthk
      衞生防護中心總監黃加慶表示,外科口罩只能使用一次,不能重用。

      民建聯議員蔣麗芸於立法會衞生事務委員會特別會議上,查詢如果市民未能買到口罩,可否於家中以「100度水溫蒸熱口罩」消毒。

      黃加慶回應指,據他所知沒有這種說法。

      刪除
    24. 聲明, 我已經一早購買了足夠的保險"當不得已時, 也只能這樣做!":

      Louis YK Lui2020年1月30日 上午11:10
      我聽說口罩在用酒精清洗和日光照射後可以重複使用多次, 當不得已時, 也只能這樣做!

      刪除
    25. Louis, 不如考慮自己開個Blog, 可以暢所欲言?

      無觀眾

      刪除
    26. 不想再争論,但又繼續出post 講,goodest logic

      刪除
    27. 其實已經連藍絲止凡兄都頂呢個呂生唔店,佢冇地方好去只可以留係偉哥呢度

      刪除
    28. 如果我是專家,我也不會這麼愚蠢到簡單地聲明“口罩在處理後可以重用”。

      誰不知道盡可能逃避責任!? 這是常識,人身攻擊是沒有用的, 不再對此問題進行辯論。

      刪除
    29. 這麼快不幸言中, 香港人面對殘酷的事實:

      網民熱話:除菌定重用? 清潔女工屋邨晾口罩惹恐慌
      https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200130/bkn-20200130070010766-0130_00822_001.html

      刪除
    30. 偉哥,請問可否禁制這位網民發言,浪費了很多版面和大家的時間。

      已忍了他很久,毫無建樹也不自重。謝謝考慮。

      刪除
    31. 這是一個公開的平台, 暫時無法限制任何人留言, 只能靠大家守規矩、自律。

      刪除
    32. Louis YK Lui2020年1月30日 上午11:10
      我聽說口罩在用酒精清洗和日光照射後可以重複使用多次, 當不得已時, 也只能這樣做!

      咁condom都得喇

      刪除
    33. 天大誤會,段片原來係教人消毒口罩重用避免因為無戴口罩比人拉,完全無諗過消毒完的口罩尚有任何保護作用,因為廣東省不戴口罩外出犯法,但又無口罩賣,無口罩就避免出街,何必咁樣出去播毒?

      刪除
    34. 境內散播謠言坐7年,唔知佢咁愛國,會唔會返去自首坐返7年先出黎?

      刪除
  9. 黃色之瓜,何堪落井下石,獨成功了一半,中國名言,置於死而後生,來吧玉石俱焚,來次急急狂瀉,否則股民捉底越捉越死。

    回覆刪除
  10. 今日將買盤放得好遠, 所以一個盤都唔中, 不過唔諗住改價, 繼續擺遠些少的買盤等運到。

    急跌之後, 隨之而來的可能是陰跌。

    回覆刪除
  11. 想請教偉哥, 653的控股股東擬售股, 售股的合理價應怎麼估算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最基本是不低於帳面資產淨值.....但呢D市況, 再加上呢隻都係妖妖地, 所以好難說, 冇得估。

      刪除
  12. 偉哥,
    161 在要約前大瀉,看來外間不看好成功

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦可能只是恐慌。

      機構投資者不會否決這個私有化, 只是看要約能否得到90%股權接納要約。

      刪除
    2. 跌少少叫大瀉?哈哈!可能有散户take profit 啫

      刪除
    3. 我都繼續等,這個市況更加多人同意啦!跌少少都叫大瀉,其它暴跌股叫乜瀉

      刪除
    4. 偉哥,點解161私有化要過兩關?唔係通常二選一咩?如果通過了要約,通常幾時會收到錢?

      刪除
    5. H股私有化要過兩關, 可以參考我之前寫1133的私有化。

      刪除
  13. 一罩難求,自己存貨都所餘無幾了,依家煩更邊到仲有口罩訂/買。有冇網友有門路入貨?

    香港政府辦事能力已遠遠落後過澳門!唉⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.ssm.gov.mo/apps1/PreventWuhanInfection/ch.aspx?fbclid=IwAR1U5ih2npjdycTcByx7RSLbpyDSj2N-DTeVwEPCM6WcXQQTbNMCiStdcUs#clg17311

      睇下隔離的澳門政府辦事能,林鄭政府就日日紙上談兵!

      刪除
    2. 教你用36D或34F胸罩剪一個出嚟,肩帶用作縛緊頭,你面細咪用A罩cup,加D創意就不用擔心,係咪各位

      刪除
    3. 叠個18層紗布DIY口罩啦咁驚,頂住先,或用吸麈機個過濾網布DIY,車兩隻橡筋掛耳,喺街見到既人啲mask都流流地,see through 咁之嘛

      刪除
    4. 呢個時候講呢啲!你認為很有趣嗎?還是你的閲讀理解有問題?

      刪除
    5. “依家煩更邊到仲有口罩訂/買。有冇網友有門路入貨?”

      咁就直接話比你聽冇,係咪會好啲呢,笑都唔䁱講都知道你有幾驚,媽呀,媽呀,驚驚呀,宝宝尿床呀

      刪除
    6. 你個肺...花開又富貴呀...花開都仲有條路...路路暢通...通通變做武漢肺炎BB

      刪除
    7. 煩同驚,買同做,都未識分!建議你返去重讀小一。

      刪除
  14. 大陸在放完假後, 會大幅加大產能應付需求。


    2月底日产口罩1.8亿只:将缓解供求紧张局面
    https://view.inews.qq.com/a/FIN202001300090920F?uid=&chlid=news_news_antip&devid=eeb085d8744d8b00&qimei=eeb085d8744d8b00

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸太多劣質黑心/冒牌口罩了,而且這個疫情由國內正在快速擴散,生產衛生問題成疑,有得選擇真係寧願貴啲的外國貨。

      刪除
    2. 之前話國內每日可以生產2000萬個口罩, 佔全球產能的50%, 所以以前用開的口罩, 相信有好多都係大陸製, 已經避無可避。

      總好過無口罩用或者用二手口罩。

      刪除
    3. 中國市面亦難以買到口罩,同以往唔同,今次的口罩供需缺口好大,實在唔樂觀

      刪除
    4. 口罩生產是低技術, 要快速增加產能唔難, 但這波需求可能只是一次性, 商家未必肯加大投入去大幅提升產能, 所以最終可能要靠政府提供優惠政策或者補貼比企業, 去大幅提升產能, 應付短期的緊急需求。

      刪除
    5. 對口罩荒的恐慌已傳導到對股市的恐慌。

      刪除
  15. 香港政府高官,大多尸位素餐,不求有功,但求無過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日怪人地反佢,又唔反思下自己做成點撚樣

      刪除
    2. 同樣適用於呂生[大笑]

      刪除
  16. 明天WHO又要投票,感覺要崩啦。因此今天賣光了股票!? [好難過]

    回覆刪除
    回覆
    1. 你當左依度係你個 blog?面皮成尺厚。。。 留言仲多過偉哥。。。

      刪除
    2. 唔該自己開個BLOG 啦, 借偉哥人氣,想人睇你啲POST 好無恥.

      刪除
    3. 你們不相信“言論自由”!? 總是基於政治立場來攻擊他人。
      我估今天的大跌的原因,有什麼不好?聚眾攻擊不同意見的人, 是你們的習慣!?

      刪除
    4. louis,
      问题是这里到200留言伟哥又要开个新题
      或许你可否将一天所有的言论储起来,每天只发一次?而不是5-10分钟发一个

      刪除
    5. 呢個係最真實的問題, 係呢D市況, 我實在冇心機每日寫一篇。

      刪除
    6. 典型五毛思維,五毛先抺黑別人別有用心,然後申訴沒言論自由

      刪除
    7. 冇必要因為留言多就開新文
      留言過200過400都冇所謂 用手機看的 選擇“查看網路版”就睇到最新留言

      刪除
    8. 以前細個唔明攝石人點解黑人憎,而家明晒。自私的行為影響到其他人,還沾沾自喜。無恥真的無敵

      刪除
    9. 最大問題是他所謂的評論根本只是剪貼,有時連表情符號也照搬不誤

      刪除
    10. 凌晨西餅出親泥鬧人
      佢惡又衰過門口隻禽獸

      刪除
    11. 上面五毛話我惡又衰,逼不得要回應下,武漢人仲在水深火熱中啊,好多人一家老老少少染病仲周圍求醫冇醫院收,死咗連見一面都唔可以,係咪要學似五毛咁咩都吹話偉大,隱瞞肺炎都係徫大嘅?一日到黑忙著維穩就愛國?我一月已經在人多地方帶口罩還叫鄉下親戚朋友注意衞生唔好食野味,,我係造謠拉我啦

      刪除
  17. 昨天的急跌已消耗左不少的購買力 今日的撈底買盤感覺已弱左好多.....

    可能好快到現金為王的日子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 市面上呢次肺炎肯定係緊張過沙士,因為流言氾濫成災影響力不能低估。想中國倒退別有用心的人多的是包括自己黃口黃面的中國人,絕對不似上次沙士只為疫症。簡單我自己見解就如香港六個月暴亂街外流言可以得到結論。

      刪除
    2. 對比沙士。疫情剛剛開始就絕對不是底位

      刪除
    3. 今日指數跌得少過昨天, 但整體市況比昨天恐慌。

      刪除
    4. 現在最慘係香港政治分歧,恢復能力同以前無得比.
      大家估24000-25000係咪底位?

      刪除
    5. 我自己覺得25000係好合理的預期。

      刪除
    6. 如果下星期一阿爺A股唔復市,會有下一波跌勢

      刪除
    7. A股唔復市的話, 港股要承受很大的套現壓力。

      刪除
    8. 為什麼呀偉哥? 股民要轉為現金?

      刪除
    9. 覺得大陸復市港市也會有一輪大沽壓,到時再執跳樓貨都未遲。

      刪除
    10. 覺得大陸復市港市也會有一輪大沽壓 << 同感,呢幾日冇南向北向,預一開果日有堆南向要走錢,隨時仲可能因為多左幾日停市(31/1變3/2,多左3日息),孖展息多左有D斬倉

      刪除
    11. 現在係美股仲無事, 如今晚頂唔倒, 港股明天又幾佰點

      刪除
    12. 睇2822/2823由假期前至今跌左7.2%, 何況A股有跌停版機制,加上A股有好多抵押股,人踩人...無限Loop, 無希望, Cash is King!

      刪除
  18. 下午都急跌一下,好多股仔都急插左
    可憐既天長,遲來既盈喜遇上大跌市,唯有守多陣

    回覆刪除
  19. 我只知,物極必返,鄙極泰來。😉

    回覆刪除
  20. 回覆
    1. 而家撈貨的其中一個準則可能是是否已破52周低。

      刪除
    2. 我覺得還要考慮埋殺估值,特別是半新股,即使破52周低

      刪除
  21. 偉哥 1186 趺穿 52週低位, 值得入貨嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 很抱歉我無法提供買賣建議, 而且本身對這股亦沒有研究。

      刪除
  22. 偉哥打算幾多點轉番mpf? 都係24000?

    回覆刪除
  23. 1089穩係2.5附近。
    都係等消息~

    回覆刪除
  24. 本來諗住用期權接700, 但無做反而買左隻熊證, 因期指結算港股跌哂眼鏡, 加上A股開 ,可想像跌停板;a股唔開, 港股繼續穩守提款機第一位

    回覆刪除
  25. 想問a股下個禮拜開市嗎?
    A股開市之日又跌停版
    到時先買都未遲

    回覆刪除
    回覆
    1. 有傳緊想再延一星期,如果係真,積落黎既沽壓會好大

      刪除
    2. 講真,其實咁樣延期唔係辦法。。不如直接面對啦,zf 想等好消息先開返個市,e.g 疫苗研發了, 染病個案少了。。。 唔得㗎喎。。

      刪除
  26. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  27. 回覆
    1. 仲要死撐,不停搬龍門,初五開市跌2000点變為2日計?咁不如由1月高位29200開始計啦,而家就黎3000点,好叻啊,真係好準.
      究竟歷史試過幾多次一開市跌2000点?要個壞消息有幾壞先可以開市跌2000点?做下功課先啦.

      刪除
    2. 今年升也有三千點,跌也有三千點,信乎?

      刪除
  28. Mr Cheung buying 32@12, hk people can not teleport, right?

    回覆刪除
  29. 由開巿百零點,一步步咁落的跌巿係蟹左好多想吸貨的人的購買力。

    而且可能無南水,搏的人都少左一批。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 實心一棍傷過尋日大裂口
      (外加,尋日見裂口彈返上幾百而入貨果D,又蟹左批)

      刪除
  30. 即日清熊證, 一直以為牛熊證唔係太抵玩, 剛計數比期指回報雖然略低, 但我買的熊證是豪不貼價的, 都幾岩即日操作又唔想同人對賭既情況

    回覆刪除
  31. 進入冰河時期。汰弱留強

    回覆刪除
  32. 呢d咪高下立見,趣劇囉,一個係客觀理性中肯分析疫情,一D係主觀偏頗講自己意願,奉勸新手網友參考留言炒股時都要睇下個別人士往績表現,如果係新年前沽清或沽咗大部份貨,呢2日心情會相差好遠,人地呂大戶9位數無限資金長揸十年廿年,玩法當然吾同啦.
    呂生自己入夠口罩做好晒保險,就講風涼話叫人迫不得已重用口罩,咁講法用埋姨媽巾,尿片,垃圾膠袋加蒸餾水膠樽啦,因為迫不得已. 難為d普羅市民一罩難求排幾個鐘為咗買一盒口罩.

    偉哥2020年1月23日 上午7:55
    這次史無前例的封城決定,可能可以有限阻止疫情擴散,但已肯定會出現信心危機,令大家都擔心疫情已經非常嚴峻,去到一個難以想像的地步......長假在即,我相信有唔少投資者會減倉避險,導致一些近期升得多的股份出現較大幅度的回調。

    Louis YK Lui2020年1月23日 上午10:34
    這次史無前例的封城決定, 我覺得只是中共中央為最壞的情況做準備的謹慎措施, 就是這樣的獨特意義, 沒有其它! 這個政府太偉大了兼太好了!!!
    Louis YK Lui2020年1月23日 上午11:02
    無需辯論,時間將證明一切!

    hustman2020年1月23日 下午6:40
    其實封城對中國來說是負責任表現,較不封城更好。當然,大家又解讀成疫情不受控才出此方法。但還有封城更好嗎?無論怎樣,已較上次進步了。

    回覆刪除
  33. 今朝抄完功課收市即失血。為免左一巴右一巴一於熄機做下其他野,個市上返28000先出來。。。

    回覆刪除
  34. 我渣住接近40%現金的, 其實YTD都輸緊接近4%, 不過呢D都係帳面數, 我相信疫情終有完結的一天, 而家會平常心面對, 更會等待良機出擊撈貨, 始終拿著大量現金在手, 就是等候買平貨。

    明天如果再跌800點的話, 已經很接近我所預期的29200點計, 15%的調整幅度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,請問有咩心水股你留意住會撈呢??😁

      刪除
    2. 最怕呢800點係陰住2月跌

      刪除
    3. 呢D負面環境你認為會一插800點又再好返之後又繼續升,冇好消息緩和都未旨意又爆升啦下話,大跌小回升就有,不過上次個網友誇張得過籠話一開巿插2千有多先出嚟腰下佢啫.

      刪除
  35. 偉哥,有興趣加d 2182嗎?雖然唔係跌得多,但係呢啲市況,始終出咗個盈喜安心好多

    回覆刪除
  36. 美國d菌都好勁,點解沒詳人講
    https://inews.hket.com/article/2550851/%E7%BE%8E%E5%9C%8B%E6%B5%81%E6%84%9F%E9%87%808200%E6%AD%BB%20%E7%BE%8E%E5%AA%92%EF%B8%B0%E6%B5%81%E6%84%9F%E5%9C%A8%E7%BE%8E%E6%AF%94%E6%AD%A6%E6%BC%A2%E8%82%BA%E7%82%8E%E6%9B%B4%E5%8D%B1%E9%9A%AA

    回覆刪除
    回覆
    1. 你無腦可以唔使出來柒

      刪除
    2. 你d真柒人,講句廢話就以為自己好有料啊?

      刪除
    3. 新聞野, wuhan肺炎死亡率15%, 美國流感死亡率只係0.X%, 而且係有藥醫.

      刪除
    4. 算啦, 可預期同不可預期都唔識分, 講咁多都晒氣

      刪除
    5. 美國可預期地死幾萬人,中國不可預期地死幾百人

      美國流感釀8200死 美媒︰流感在美比武漢肺炎更危險

      中國爆發武漢肺炎新型冠狀病毒,零星個案傳到美國。美國正值流感季節,死亡人數增加至至少8200人,包括54名兒童。美媒《國會山報》(The Hill)指出,在美國,流感比武漢肺炎更危險。

      美國確診5宗武漢肺炎個案,引起美國民眾的關注。
      美國疾病預防控制中心(CDC) 估計,在美國2019年至2020年度的流感季節,至少有1500萬宗病例,14萬人須住院接受治療,死亡人數高達8200人,包括由乙型流感病毒引致54名兒童死亡的病例。
      上述數字反映今年流感於美國導致死亡的比率為0.05%,遠低於新型冠狀病毒的逾10%。

      根據世界衛生組織(WHO)數據,全球流感的嚴重個案多達500萬宗,每年造成65萬人死亡。

      惟多名專家早前警告,今次美國的流感季節可能與2017至2018年的同樣嚴重,當時死亡病例多達6.1萬宗。

      美國范德堡大學(Vanderbilt University)醫學中心預防醫學和健康政策教授沙夫納(William Schaffner)表示,雖然新型冠狀病毒和流感的風險無法相比,但硬要比較的話,冠狀病毒將是個亮點,但風險微不足道。

      刪除
    6. 0.05%死亡率,有藥醫,仲要系美國,但都有至少8200人死亡。這就是你說的可預期理論,提下新聞你都攻擊人,你系沒品,定太高智?

      刪除
    7. 流感是不會死人,只是會引起併發症而死 (長期病患高危人士)。
      美國的統計死亡方法是以引起病發計,所以有因流感而死的統計。
      在其他地方如歐亞很多國家都是以致死原因作統計,即如流感引發,最後因肺炎而死,會計入為肺炎致死。
      (唔想打太多了)

      刪除
    8. 死亡人數遠超武漢肺炎 美國流感咁勁點解無人理?

      中國武漢肺炎疫情持續擴散,引發民眾對各地傳染病的關注,美國流感疫情最新造成至少8200人死亡,受網民熱議。有輿論將美國流感疫情與武漢肺炎相提並論,強調美國流感死亡人數如此之多,遠超武漢肺炎,但美國當地的關注度卻十分低,當局無特別隔離措施,民眾亦未戴口罩。

      8200宗的死亡個案,數字看上去很大,但有關數字不直接反映疫病的危險程度。疫病是否危險,要看死亡率,而流感死亡率無疑相對低。

      流感傳染性高,每年有大量美國人中招染病,按美國疾病預防控制中心數字,2019年9月29日至今,便有多達1300萬人染上流感,至今當中8200人死去,由此推算死亡率為0.06%,即10000人中有6人死亡。

      武漢肺炎暫時未能確認,但香港大學李嘉誠醫學院院長梁卓偉引述專家推斷,武漢肺炎死亡率達14%,是流感的200多倍。

      較適合與武漢肺炎類比的可能是沙士(嚴重急性呼吸系統綜合症,SARS),按世界衛生組織(WHO)數據,全球確診感染人數是8431,813人死亡,死亡率9.6%,為流感的100多倍。
      中國流感情況又如何?

      美國流感數字,那中國的情況又如何呢?按中國疾病預防控制局2019年11月官方發佈的數據,全國(不包括港、澳、台)該月有15.6萬宗流感,死亡人數為5人。
      以中國14億人口,為何感染個案及死亡率都較美國低?是中國人身體較強壯之故嗎?數字上出入如此之大,其實源於統計學問題,與中美民眾體質差異扯不上關係。
      流感死者通常不是直接死於流感,而是隨之而來的肺炎、糖尿病、心臟病等併發病,中國與外國標準有異,內地很多時不會將之歸為流感致死,故兩地流感死亡數字不能直接比較。
      復旦大學公共衛生學院余宏傑曾在醫學期刊發表文章,指以美國標準計算,2010年至2015年間,每年平均至少有8.8萬人死於流感,無疑比美國更高。

      刪除
  37. 偉哥你好, 因早前買入債券剛好贖回,有現金可入貨。 正打算等夠買入零售估如周大福,機場股和濠賭股。 如濠賭股你覺得那一隻於今次疫症減退後會係最優先可吸納? 正考慮銀河和金沙。 謝謝

    回覆刪除
  38. 回覆
    1. 個巿多左便宜貨,要衡量下值搏或是再等

      刪除
    2. 預左,但估唔到係選2月14日情人節向人表白,即係得就得,唔得就拜拜。

      刪除
    3. 調返轉諗 佢有暫時不跌既條件 最少我仲未洗輸住 等其他跌夠先入市無壞姐

      刪除
  39. 最新全國及湖北累計、新增及疑似新冠病毒病例分析,作者指 "昨今明三天会是数据增长高峰,周末将迎拐点,下周显著改善" , 對疫情控制睇黎好樂觀:

    https://mp.weixin.qq.com/s/XqdBCPxQKs6GNDW0zaoJug

    回覆刪除
  40. 出街記得戴口罩,記得勤洗手。

    回覆刪除
  41. 現階段不適過早買入豪賭股,因國內停了自由行和團隊遊,需要一段時間才恢復,所以要有心理準備挨價一段時間,現在澳門賭場非常靜,如果要買防守力較好金沙中國。

    回覆刪除
  42. 其實好睇時間,如果疫情完結 想找隻回報同反彈力強的 另外留意緊1929 周大福

    回覆刪除
  43. 香港股市真難玩,幾乎全世界有乜壞事都會超級反映

    回覆刪除
  44. 新經濟股終是主打股,買就揀龍頭不貳之選,買呀里爸爸,200蚊邊先買一住,每跌三蚊就就入一注,如再見招股價共入五注,每注二手。是我心水策略。

    回覆刪除
  45. 人棄我取
    入左683 / 1729

    分段,分散,慢慢入

    回覆刪除
  46. 唔知 Octo今日有無買 ?
    「Octo2020年1月14日 下午6:14
    橙每月一升, 有閒錢唔急用, 賺10%都唔錯」$0.26入

    無人買藥股? 我有

    回覆刪除
    回覆
    1. .26都入左D廢橙😆有D咩藥股好買??

      刪除
  47. 今日大市將極度恐慌!
    因為世界衛生組織宣布,將新型冠狀病毒疫情,列為國際公共衛生緊急事件。

    回覆刪除
  48. 極度恐慌,期指彈左300+
    [大笑]

    回覆刪除
  49. 又係700頂住個市, 不過頂唔倒好耐!

    回覆刪除
  50. 傳說中既大寧 玖光 有沒咩新消息

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。