置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2018年2月22日 星期四

狗年,狗股



最近一年多,日子過得很苦的中小型股,說是狗股相信大家不會有異議。

狗年,會否狗股當道?純粹是最近數星期的直覺。

很多中小型股都有蠢蠢欲動的感覺,有些更是跌市突顯強勢。

這種好日子或許不會太長,但一旦發動,應是雷霆萬鈞之勢。

在3月業績期前,會加注小型股,看看自己的直覺是否準確。

219 則留言:

  1. 595先有許生大手增持, 再來公司回購, 想玩乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 港交所(0388)去年向市場初步諮詢引入「同股不同權」的建議,有報道指,最快明日﹙23日﹚收市後就會推出正式的諮詢文件,當中包括特殊股權的持股限制。
      I hope so😊

      刪除
    2. 蘇生買左1.幾%,許生買左3%,都仲未收得乾D貨,唯有用公司錢再收?
      同埋有冇人知呢位許生係咩身份?

      刪除
    3. Re Tommy Chan
      明天睇吓券商股有冇反應

      刪除
    4. 呢位mr hui同av仔好有淵源的

      刪除
    5. av响偉哥網有內鬼, 次次我地唱完都打番落, 睇下聽日有無平貨執

      刪除
    6. 另一則新聞

      2017 年 DRAM 整體產值年增 76%,估 2018 年成長率將逾三成

      https://technews.tw/2018/02/13/2017-dram-increase-76-percent/

      刪除
    7. 業績大升定準備私有化?

      刪除
    8. 都話左我地唱就打番落, 我排緊0.6

      刪除
  2. AV CONCEPT HOLD
    翌日披露報表 - [股份購回] 5,104,000股@$0.64
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/0222/LTN20180222567_C.pdf

    回覆刪除
    回覆
    1. 股份回購 最後十二個記錄(每月)
      日期 數量 (股) 最高價 最低價
      2013/07/01 1,714,000 0.560 0.520
      2012/10/01 100,000 0.510 0.500
      2012/09/01 984,000 0.530 0.450
      2012/01/01 164,000 0.630 0.600
      2011/12/01 1,306,000 0.790 0.740
      2011/11/01 2,612,000 0.750 0.710
      2011/10/01 562,000 0.610 0.590
      2011/09/01 4,864,000 0.740 0.540
      2011/08/01 6,860,000 1.250 0.720
      2008/11/01 140,000 0.185 0.185
      2008/10/01 2,010,000 0.200 0.189
      2008/03/01 16,588,000 0.610 0.530

      刪除
  3. 回覆
    1. 唉, 你看看上一篇的留言。

      如果大家不看留言的話, 那以後的標準答案會是: 沽清了。

      刪除
    2. 每一篇文都有同樣問題...偉哥沽左自然會講
      爬文跟各位又可以學多d野 何樂而不為

      刪除
    3. 如果有爬完文同有跟留言,應該知道偉哥曾婉惜未買夠貨同將此股和1979走勢作對比,幾個鐘前偉哥更罕有地提及希望在0.4X增持...信念唔夠就跟緊啲

      刪除
    4. Michael兄,咁樣咪即係又比答案"未放",
      換轉係我,比人話兩句冇所謂,反正又有網友幫我搵答案,下次繼續問,吾跟留言.

      刪除
    5. 其實見到偉哥注碼少同一開始已經婉惜未買夠,加埋憧憬會成為1979,基本上仲問放左未已經怪怪地,要跟買仲又成日問...
      除非偉哥突然提出新觀點,咁恐怕股價唔止跌咁少,就算唔問其實佢地都似會斬啦

      刪除
    6. 因為之前睇偉哥留言..跟住806 係10.2沽左一半..真係除淨果日睇唔到偉哥有講沽清..!所以806 我大跌市先放埋果一半好痛-0-

      刪除
    7. 咁樣心態, 唔係好適合玩股票, 輸贏都是自己的事吧

      刪除
    8. 小弟都係新手一個 炒股只有半年多
      最近買入3688 @3.62 先發現原來偉哥有留言話大概會壓係3.5樓下 再自己計下數都計到同樣結果
      只可以怪自己唔睇留言 唔知國泰君安一路壓價 又無做到功課就買
      有時買入賣出 賺定蝕都係要靠自己
      希望自己可以經一事長一智 慢慢鍛練下自己

      刪除
    9. 只能說, 識睇, 就睇留言。

      每日夜晚得閒就追返D留言, 確保不會錯過重要訊息。

      刪除
    10. 係,每晚都睇,做功課。

      刪除
    11. 1729, 東方0.56入左1M左右, 又係0.56 沽出黎!

      刪除
    12. sosad, 0.58 入 1.192M , 0.58 沽1.192M

      刪除
    13. 應該係,一係唔睇,要睇一定睇偉哥。

      刪除
    14. 每晚睇用十分鐘都唔洗,唔夠時間咪淨係睇偉哥啲留言囉。如果咁都miss咁真係(同贏錢)冇緣。 吓吓問真係太過倚賴。

      刪除
    15. 我通常等出文新文後再睇多次之前果篇既留言。其實好多師兄師姐既留言既價值都好高,翻睇幾次溫故知新冇壞。
      就算冇新留言,睇下七兄同青兒相愛相殺亦甚有趣。

      刪除
    16. 就算冇新留言,睇下七兄同青兒相愛相殺亦甚有趣… mui表示贊同。

      刪除
    17. 我每日都會多次睇偉哥網, 並即時記錄偉哥買賣的價位.(呢度應該有不少人亦如此)
      即使去了旅行,回港後亦會睇番之前的,以免有漏網之魚.
      現在已經不知不覺記錄了3年多,亦從不會,亦不用問偉哥,有否沽貪,沽多少.

      刪除
    18. Paradox師兄有冇2136記錄分享下 想加返入去 2015年有2016年頭好似有2017好似冇買賣

      https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qsekm2r7HJJ4rPjwnylIgvO_1OigZllPnqdanZTTvPY/edit#gid=2067360556

      刪除
    19. 偉哥2136
      2018.2.9 增持2136@2.06。
      2018.2.6 均價2.18撈左些少2136
      2017.3.10 今日將第二、三大重倉的2339及2136各減1/5的倉位,2136是2.38元。
      2016.12.19 也增持了2136@1.75元
      2016.8.26 也增持了2136@2.15元
      2016.8.19 今早均價2.42元買齊昨天未買到的2136
      2016.8.18 今早只是均價2.15買了大半注2136, 還有一些排2.1元以下,股價就升了上去。

      刪除
  4. 一條農曆年間曾問過但沒有回覆的問題, 但因小弟實在希望知道答案, 故借位再問一次(望偉哥勿見怪, 亦請放心, 若仍沒有回覆, 小弟不會問第三次 ^_^! ), 小弟母親有隻買落多年的千股1041(現叫林達), 3800保利協鑫於去年買入了29.5%股份, 成為大股東。睇反披露易的股權披露, 發現現時4個大股東合共持有95.34%股份。但睇中央結算持股分佈紀錄, 除了頭3位經紀行持股合共約59%比較集中外, 其餘36%的股份分散於很多不同的經紀行, 每間只佔0.X%至3.X%不等。看後我覺得很奇怪, 若4個大股東持股佔95.34%, 大股東即使將股份存放於不同的經紀處, 但也沒有理由將股份分得咁散同咁細, 存放於咁多間不同的經紀行吧。

    我提出這個問題, 主要係覺得披露易內幾位股東持股高度集中, 與中央結算系統持股記錄查詢內顯示分得咁散的倉位格格不入。希望搞清楚不知是否披露易的資料不正確或不夠update? 又或只是我多此一問, 持股集中與否, 與股東分幾多十間經紀行持貨是沒有抵觸的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他朋友大概事忙無幫你察看吧。
      我就試答吓,你無細看到的第一大持股那單位,其實不是持正股, 而是可換股債,所以現在的主要股東加埋並無95%咁多,披露易也應沒有錯。

      刪除
    2. 謝謝師兄, 小弟又學多樣野。

      刪除
    3. 看股權披露如有不明白的, 要看年報的資料及月報表, 會看到比較詳細的情況。

      刪除
  5. 3993 升勢凌厲. 不過它怪怪地...

    回覆刪除
    回覆
    1. i see i see

      [有傳蘋果會直接向礦企長期買鈷,以確保供應。洛陽鉬業(03993)也受刺激急升]

      刪除
    2. 2362 金川升得更勁,1.3 升到1.8x

      刪除
  6. 3688 @國泰君安差吾多清倉了

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在太好, 係時候入貨等開車

      刪除
    2. 最怕會係其他地方射番去國君

      刪除
    3. 下方重現大量買盤,沽乾沽淨。

      刪除
    4. 3688@終於似少少樣了,哈哈,希望吾好出來再壓價了.派多少少特別息.

      刪除
    5. 3.8 185K一下被吃掉,勁!

      刪除
    6. 之前3.6入定一注等睇戲,今早3.54再溝注大嘅就馬上開車了,真幸運❤

      刪除
  7. 炒股票很多時都只是等的藝術,
    要有耐心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 單講耐冇意義 要取決於是否符合自己期望
      預期3個月可以倍升 結果坐了3年才倍升 對我講係失敗的

      刪除
    2. 同意,等都有機會成本。短炒變長揸,下下都係咁會出事。我可能又因為無乜本金。。。。

      刪除
    3. 哈哈,咁Oman兄d往績又吾駛等3年嘅,如1079,888三個月就可以.
      Fc9,有時見到你揀股操盤,溝淡,堅持等,都吾知係對個股冇緣份定timing問題.
      我實戰只覺得如本少就應該做多d短炒,一入咗或接刀時,見吾多升或倒跌,就要決心止蝕或止賺.
      因每天都有偉哥,網友提供新股票跟進,新机會,如鎖住晒d本,會錯失好多短炒机會.
      我都係跟偉哥,tkchan,oman兄,幅隊長d操作參考,慢慢領會.
      多言了,不好意思!

      刪除
    4. 個人分享一下,不喜勿插.
      時常問自己,要開心地輸錢(炒岀炒入)定孤獨地贏錢(死坐).如果你係眼明手快,對股票有感覺的.當然要快出快入.最好幾分鐘攪點
      但如果你睇到有機會贏大錢,你估淨係得你知?金錢世界乜人都有,邊個晤想赢最多.最好連你個份都贏過來"預期3個月可以倍升 結果坐了3年才倍升"正正就是想趕你走,我贏晒.三年倍升化做年利率已是双位數.叻過好多基金.如果一百萬係本,十年複式增長,我想你都可以退休做你想做的事了.
      所以耐心等機會同結果係很重要.而家我等緊柆"橙"開花收成.

      刪除
    5. 謝謝Tin師兄的意見
      本少性急還持有一堆變成焗坐的股票 只能說明揀股唔啱買入timing亦唔啱 上年後期已在慢慢改變 或換馬或止蝕 繼續坐的亦設個期限

      btw 沒有針對Oman師兄或任何人 是對「炒股要等要有耐性」說出自己睇法 尼句說話聽得太多

      刪除
    6. 謝謝小魚師兄師姐分享
      死坐不一定出頭 坐10年亦有未返家鄉 耐心等機會我贊成 至於結果 我還是覺得沒有設定期限講結果沒有意思
      如果我期望隻橙今年開花 結果佢10年後至開花 我仍然是失敗的

      刪除
    7. 大家討論分享下交流,
      不必太介懷.
      等等下另一隻都郁郁地.

      刪除
    8. FC9師姊.
      投資無絶對是啱或錯.只要错得少,啱得多.輸得少,赢得多.死坐晤坐晤係重點,精要係贏到去.

      刪除
    9. oman兄
      可恨擺個位太低買晤到潻. 這次似様嗎?

      刪除
    10. FC9,就是因為知道自己性格性急而改為短炒,來適合自己玩法,因長揸座艇冇耐性是很痛苦的,最初目標起碼要做到炒股賺錢,因贏錢最實際,要不斷改變方法令自己贏錢或輸少D.如吾係實力分析派,價值投資派.就要做跟風順勢當炒派.
      舉個例:如持有33xx,23xx,42x,養在深山等等.這些都不會是當炒股(不認同勿插),這些錢不是我賺的.冇得恨.
      改為近排的順勢當炒股例如888,8473,1548,558,3319,3309等等(稍為做下功課,看看每只股票特性,走勢),可能會賺得更多,更適合你.緊記是短炒,不是長揸.
      如8473風險好高嘅,買細一半注碼一博,吾對路即止蝕,
      888,1648,3309從高位約跌一半,值博率高嗎?
      1175我就冇耐性止蝕少少算數,1729就昨天收市前入,見今朝彈吾起,平手走,博其他追返好過.有時太多蟹貨係手,心理質素吾佳,好影響心情的.
      或者當股票下跌時,試下改變收市前才入,已持股的如出好消息,試下一開市即放,可能有意外驚喜.

      刪除
    11. 小魚兄,

      暫不清楚,希望是.

      刪除
    12. Oman兄有野請教, 如何用期指未平倉合約看大市?

      期指未平倉合約 -- 恆指期貨 (即月)

      即月 未平倉合約 未平倉合約
      收市日期 總數 增/ 減 淨數 增/ 減 開市價 最高 最低 收市價 升 / 跌 成交量 月份
      2/15/2018 123725 3441 26897 -1517 30650 31036 30648 30965 664 59162 2月期指
      2/20/2018 116500 -7225 27648 751 31187 31279 30608 30751 -214 136886 2月期指
      2/21/2018 121273 4773 26934 -714 30894 31392 30813 31367 616 108156 2月期指
      2/22/2018 106384 -14889 26093 -841 31250 31250 30887 30950 -417 143511 2月期指

      呢個只係求其網上copy, 因為聽人講過呢個可以略略看到大市....或者其他ching知可可賜教, 謝謝~

      刪除
    13. wwold兄,

      期指未平倉合約 -- 恆指期貨 (即月) © copyright www.hkstockradar.com
      說明:在一個上升(下跌)趨勢市中,未平倉合約增加代表上升(下跌)動力仍在,市況好大機會繼續向上(向下)行。
      在一個上升(下跌)趨勢市中,未平倉合約減小代表上升(下跌)動力減弱,市況升勢(跌勢)開始放緩。

      抄一抄,
      書本就是咁寫,
      但當你經常留意大市升跌,
      未平倉合約增減,
      久而久之會有些感覺的.

      刪除
    14. Oman兄,

      ->說明:在一個上升(下跌)趨勢市中,未平倉合約增加代表上升(下跌)動力仍在,市況好大機會繼續向上(向下)行。
      在一個上升(下跌)趨勢市中,未平倉合約減小代表上升(下跌)動力減弱,市況升勢(跌勢)開始放緩
      呢句睇到, 但睇完都唔係好觸摸到...可能要吸收多啲先明, 謝謝

      刪除
    15. Tin師兄先教我用什麼輸入法寫字又多又快 師奶手寫的估計10個字3分鐘 嗚嗚
      還在摸索適合自己的玩法 磕磕碰碰不斷調整
      大價股收息股唔啱我 太短炒的我唔夠靈活 event-driven嘅跟偉哥學吓 業績期又搏吓
      好讚同要先賺錢再講其他 所以今年目標亦是這樣......
      謝謝你的分享 打字慢長話短說 多得呢度有幾位師兄都是好願意分享賜教 我應該會進步快D^^

      刪除
    16. FC9,哈哈我用九方寫的,只是快過手寫少少.
      有時炒股同教仔女差吾多,因材施教,知道自己係什麼材料,強弱在那,就要找合適嘅方法生存.因相信好多網友大家都係在這裡精讀搵股票買賣
      簡單d講,要跟紅頂白順勢行,要知道咩叫偉哥效應,睇網友往績最實際.有D係打手兼唱高出貨,唱低入貨就要執生啦.
      你有去澳門睹錢應該聽過有人講,想贏錢吾係睇自己有幾好運(如果你一直是強者另當別論),而係搵邊個黑面罩頭樣衰爆,買佢對家易贏好多.始終賭錢係偏門,吾好吾信邪.哈哈

      刪除
    17. 最簡單用手機語音輸入文字

      刪除
    18. 九方(要錢), 廣東話拼音輸入法, 速成

      刪除
    19. 一半守唔住,輸30%+。仲有一半,過世XD

      刪除
    20. 試下用訊飛語音輸入,幾好用,免費的

      刪除
    21. Testing Testing 用返iPhone自帶嘅咪 好似得喎 話點解我咁蠢

      刪除
    22. iphone自帶的語音輸入準確度係好高的。

      刪除
    23. 有時我唔得D中文字點寫,我都係靠iphone語音輸入黎出番個中文字,難得係次次都好準繩。

      刪除
    24. 用的越久越準確,只是標點符號比較麻煩

      刪除
    25. 你可以照讀"逗號"、"句號", 佢出到架

      刪除
  8. 3319A盤有2千萬成交? 睇黎家鄉有望了

    回覆刪除
  9. 595>_<終於回家鄉,巧滾動...守左半年,出出入入,得返一半江東子弟兵,嗚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗緊平唔平手走時已回落>_<回家鄉放就繼續升,揸就跌返,好難捉摸呀~

      刪除
    2. 一超過0.65, 凱基就會出來壓價, 已試過幾次.

      刪除
    3. 反而更加令人懷疑有後續

      刪除
    4. 壓價跌就買,等更你⋯⋯

      刪除
    5. 0.64再加1注,等佢開底牌

      刪除
    6. 唔知今日仲有冇回購...有可能複制橙的回購之路...

      刪除
    7. 595關鍵不是回購, 而是凱基的買賣。

      刪除
    8. av许今天卖股想点?

      刪除
    9. 那裡看到他今天沽貨?

      刪除
    10. 睇權益披露,是ceo蘇生減持,琴日回購,今日ceo減持,咩玩法?

      刪除
    11. 另類新玩法...
      公司買5球,自己賣2球,
      持股量冇少到,但係市場唔見左3球貨,自己仲多左現金。

      刪除
    12. 是否不想MO,因回购后差不多超过2%线。关键是减持卖了给谁,是否友好。

      刪除
    13. 蘇生及許生都是用凱基買賣, 有冇咁巧合?

      等下星期二看看凱基的CCASS淨倉位變動。

      刪除
  10. 我隻763終於番家鄉

    3319以為今日上水,點知又高位跳水

    回覆刪除
  11. https://newsroom.intel.com/news/intel-5g-communications-2-in-1/


    Intel 與合作伙伴 Dell、HP、Lenovo 與 Microsoft,將在 MWC 展示首款使用 Intel XMM 8000(5G modems)的 2 in 1 行動筆電,並預計將在 2019 年下半推出。

    這台首款 5G 筆電主要搭載第 8 代 Intel Core i5 處理器,以及 Intel XMM 8000 5G modems 晶片;5G 對 Intel 來說不僅只是下一代無線通訊,而是一個能改變雲端到客戶端的新連線。

    PC 一直以來都是個人的資料處理中心,而當 5G 將至時,你可能隨時都可透過手邊裝置體驗 VR,或者下載 250MB 的資料只要幾秒,甚至在你移動時一樣可繼續遊玩 MMO 線上遊戲。


    https://news.xfastest.com/intel/46604/mwc-intel-xmm-8000-5g-modems/

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 我都等緊呢隻....可惜平均買入價1.4

      刪除
  13. 見1631發盈喜, 講到2017年盈利會比2016年大幅增加, 估計增幅應該不少於40%,即是現價PE只有6倍多。

    今早高開後沒有加入搶貨, 之後回返落來, 1.65買入左1注。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意此股估值吸引,如果假設增長4成,去返10倍PE都已經值$2.5

      刪除
    2. 2017咁多IPO,2018上半年又多,只要市況繼續企穩3萬點,業績有保證!

      刪除
    3. 睇返隻野轉主板前既紀錄 (舊code 8177):
      2016中期盈喜,最終總盈利+60%,EPS+21%(15年中9月0.75配股攤薄)
      2016全年盈喜,最終總盈利+59%,EPS+30%
      2017Q1,盈利+95%

      主板紀錄:
      2017中期,冇盈喜,EPS +7%

      刪除
    4. 轉主板前買過,係咁升;轉主板後係咁跌,倒蝕離場>_<

      刪除
    5. 如果2017年全年盈利增長達到50%, 即係全年純利接近7000萬元;而2017年上半年因有轉主板開支, 所以盈利增幅較低, 只有單位數的增長, 純利2700多萬元。簡單計計數,2017年下半年盈利可能高達4000萬元。

      刪除
    6. 同下半年多IPO有冇關係?佢既印刷品同IPO好似幾大關係

      不過真係好難估佢既盈喜係幾多%。如果好似2016年,+60%,咁就勁了。(不過3399 +20% 都會出盈喜)

      刪除
  14. 回覆
    1. 呢隻升得好快
      佢3,4月出業績 係咪時候出盈喜啦 ?

      刪除
    2. 創52周新高, 沽升淚。

      撈得好價, 可以沽得唔好。

      刪除
    3. 偉哥兩次撈都好準

      刪除
    4. 同意
      3.9個段我就冇撈到 :(
      諗住睇定D
      點知依家已經破哂高位

      刪除
    5. 其實偉哥有冇話睇D咩因素決定咩位撈?
      我個時又係好掙扎 但係佢5.X插落黎
      我都唔識估佢個底係邊

      刪除
    6. 我都覺得偉哥神準,今次沽時唔知 1717入 hyproca nutrition有新催化劑。
      唔認同偉哥沽唔好。

      刪除
    7. 由2018年1月中國實施有史以來最嚴奶粉新政開始, 未來三年整個中國乳業會大洗牌, 對1717來說絕對是你好。 與業回暖, 近期各奶粉企業紛紛提高對未來一年的盈利目標, 乳業板塊被炒起。 現時1717 pe只有十幾二十, 絕對落後, 如果要和其他pe 炒到上30的乳業比較, 1717值9元。 當然只是期望...

      刪除
    8. 我用google語音輸入咁多錯字😅

      刪除
    9. 在1717今年股東大會上講到,2017年40億目標已達成,2018年目標60億。6元是有去年業績支持,9元就要信2018年60億目標了。所以偉哥在5-6元沽出先行所地利潤係正確做法

      刪除
    10. 如果同1112比, 1717肯定是估值甚低。

      如果維持目前市值及成交量, 有機會在下次恒指公司檢討指數時進入小型股指數, 也會同時進入港股通名單裡,北水可以買賣。

      刪除
  15. 有冇C兄有留意隻1076, 股價已經好殘, 貨其實乾晒~ 想搏佢好似582 and 3918 咁爆上去~~

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 似乎搞掂哂,等公告

      刪除
    2. 我希望下午為震散散户倒插, 令我可以再再再加碼

      刪除
    3. 咁我希望你加唔到碼@@大家都等到頸都長。

      刪除
    4. 如果今天不是鴨仔偷步的話, 那尾市應該會再壓落來。

      刪除
    5. 會唔會放部份獲利 再入番?

      刪除
    6. 我自己就不會啦,而家先剛返家鄉。

      刪除
    7. 今日沒有任何消息,如此小成交已可以炒高咁多, 証明之前一段日子是人為壓價。

      刪除
    8. 而家先剛返家鄉。 ..me too...
      3.84

      刪除
    9. 之前3.65入左一注,之後3.4x溝左好少(其他股票賺的利潤),都係繼續等睇下有無消息

      刪除
    10. 有幸低低位時入左貨,今日衝上$4.00 吧!

      刪除
    11. 幸運開巿入左
      多謝偉哥

      刪除
    12. 希望今日後,再不是吳下阿蒙!

      (*^.^*)

      刪除
    13. 4.2X買到3.4X 啱先走部分 有賺經已開心 謝偉哥~

      刪除
    14. 3688收在全日最高位, 希望快有消息出。

      刪除
    15. 3688 好强勢, 感謝偉哥!

      刪除
    16. 偉哥覺得3688有幾成機會估中?

      刪除
    17. 結果全日國君都無出現過! (玩乜!?)

      刪除
    18. 國君 今日買賣兩邊都出現過數次...

      刪除
    19. 3688 今日day high 兼近日大成交收 希望是好事近啦

      刪除
    20. @Blue, Oh thx 咁可能我無十足留意.

      刪除
    21. 希望這個升浪延續到下星期,再挑戰$5.00

      刪除
    22. 希望今晚就有一個利好消息公布。

      刪除
    23. 國泰得番1.7m 貨,計埋呢兩日,隨時已沽清了。yeahhh

      刪除
    24. 關鍵不是國泰君安是否已沽清, 而是.......

      相信很多網友都估到我一直苦等什麼消息。

      刪除
    25. 國泰君安只是執行任務?

      刪除
    26. 由年初開始就不停外出工幹,昨晚才回港,連選股比賽都參加唔到,只好期待第四屆。

      遲來的祝賀,願狗年偉哥及各位投資得心應手,戶口水浸,最重要身體健康。

      關於3688,翻睇2013通告,如我無理解錯,紅利永久次級可換股證券是不可贖回的,但有收息及換股權。

      我自己只是猜測派完特別息後,會有人提強制性收購。

      但佢之前賣完資產,又買野,就好似對不上當初既假設,真是想不透。

      刪除
    27. 2015 年12月通告發兩批價值2億美完可換股債卷,應該指呢個。偉哥意思係3688cb 如果全數被行駛,會有股權爭奪戰?

      刪除
    28. 買野己經冇佐啦, ㄧ個 distraction?
      同一個 deal 到有筆數, 唔知點解要入户口呢?

      刪除
  17. 今日開工!
    先祝 偉哥同大家新年快樂,事事如意,狗年買股隻隻中!

    回覆刪除
  18. 中國保監會官網公布指,依法對安邦保險集團實施接管。

    保監指安邦原董事長、總經理吳小暉因涉嫌經濟犯罪,被依法提起公訴。鑑於公司存在違反保險法規定的經營行為,可能嚴重危及公司償付能力,為保護保險消費者合法權益,維護社會公共利益,根據《中華人民共和國保險法》第144條規定,中保監決定,對安邦實行接管。

    接管期限由2018年2月23日起至2019年2月22日止。

    回覆刪除
  19. 今日細價股又冇力,偉哥真係咁睇好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果小型股有力的話,相信偉哥找不到切入點,也無法用好價買入吧。

      刪除
    2. 最少我的純小型股組合現在已跑贏指數。

      我有信心我的小型股組合在業績期後會進一步拋離指數。

      刪除
  20. 3319雅生活偉哥在上市第一天已經溝到10.XX均價真係配服。當時我仲怨點解大趺市先黎上市,仲放左幾手,依加睇返,原來高手係可以利用到大趺市入更多靚貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 講是容易,做是困難。再有一次機會,不論3319或3688,我都不會把握到。1729高追就有我的份兒。

      刪除
    2. 3319 望到條蟹龍了! @12.3

      刪除
    3. 一半貨排緊12.3,希望今日出到!

      持貨與否,其實都睇你既風險承擔能力。好似我咁,如果我得一手3319,10蚊我實溝貨。問題係我中到一褲都係,根本唔夠膽再溝貨...

      刪除
    4. 剛查披露易,幾間大行重倉(大摩,ubs,hsbc),真係咁勁?

      刪除
    5. 3319幾下散手已經見到偉哥手段高明,我都係一褲都係之前唔敢溝

      刪除
    6. 我都向偉哥學習緊,買到好嘅公司股票,股價跌咗,就開始計下數,分段再吸納。
      過程中,當然有好多因素影響。控制每次嘅注碼;加注嘅時刻;對該公司股票嘅信心...

      就住我宜家持有嘅股票,我都有中小型股票偏強嘅感覺。就算大市波動大,佢哋嘅抗跌力都還可以。

      以上只係個人觀察,並無打算提股票號碼。
      希望各位師兄&師姐繼續賺大錢。

      刪除
    7. 出左!太感動,嗚。。。希望淨低一半可賺錢!

      刪除
    8. 有機會之後升到大家唔信,唔次一回都好有力地彈返上去

      刪除
  21. 剛沽清3319@12.28。

    由IPO中5K, 暗盤再溝貨, 到第二日一開9元, 帳面輸2.8萬元, 然後9元再溝貨, 到分段減持, 最後今日沽清, 獲利7K離場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早前入了工蓋……都唔知幾時先可返家鄉……。

      刪除
    2. 偉哥好嘢,我都有排9元可惜入唔到之後就無理佢了😅

      刪除
    3. 沽左一半@12.3,仲有一半睇下走勢...想請問偉哥點睇3319後勢?

      刪除
    4. 我12.2都沽晒! 佩服waigor!

      刪除
    5. 保母每日收市拉高護盤, 要看看保母仲有幾多彈藥可用。

      刪除
    6. 偉哥估清佐 3319.hk, 請問係咪唔睇好它的短期走勢呢?點解呢?

      刪除
  22. 其實我依然仲有一個疑問,一般來講mark價嘅目的係咩?
    係唔係要來拉高/拉底過去平均收市價?

    回覆刪除
    回覆
    1. 想知 x2
      橙仔mark 價方便回購就知
      想知有冇其他功用

      刪除
    2. 其實mark價可以有很多理由,
      一切從自已持股有利方向諗就無乜錯.

      刪除
  23. 3688 3.51入的3.96沽出少少先.謝謝偉哥

    回覆刪除
  24. 根據諮詢總結,同股不同權公司上市時市值最少100億元,過去一年收入達10億元以上。市值達400億元以上的超大型公司則獲豁免收入測試,零收入也可申請上市。至於未有收入的生物科技公司,上市門檻是市值最少達15億元。
    無望

    回覆刪除
  25. 好耐冇享受過一日十幾%的升幅,食左過大快活下午茶慶祝,多謝偉哥

    回覆刪除
  26. 第一次跟偉哥買入的股票。還未賣出,但也多謝定偉哥先。

    回覆刪除
  27. Merry Baby兄
    深圳中糧剛出公告,有關207旳
    根据相关规定,公司承诺,若无法在2018年3月24日前披露重大资产重组预案或报告书,且未申请延期复牌的,或延期复牌申请未获得深圳证券交易所同意的,公司将及时申请股票复牌并披露相关具体原因、是否继续推进本次重组以及对公司的影响。若公司决定终止重组,或者公司申请股票复牌且继续推进本次重组后仍未能披露重组方案并导致终止本次重组的,公司承诺自披露终止重组决定的相关公告之日起至少2个月内不再筹划重大资产重组事项
    應該到了決定性時刻,希望207公佈業績時間可以配合到啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小心今年唔似有盈喜,不過可能我計錯數啦

      刪除
  28. 回覆
    1. 50%是基本吧,感覺發不發都差不多
      作為股東不感驚喜

      刪除
  29. 300萬組合重倉的3688爆升
    一日間有6位數字盈利
    已經是以前幾個月人工
    昨日把部分倉位轉入1132及1729
    呢兩隻都差唔多時候
    多謝偉哥

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔想知你D回報..

      刪除
    2. 70後兄,真係好重手喎!
      「呢兩隻都差唔多時候」何解?好快有消息出?不介意的話,同大家分享一下吧

      刪除
  30. 聚焦三中全會咁急會有咩解讀

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。