這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...
同意,三生有幸
公司返大批貨,所以忙到無得停。希望明天可以抽空出席3399的股東大會,就算不能坐足一場,都希望可以"低調"地現一現身支持公司。
偉哥原來有開公司,太強了……
希望有驚喜
瘋傳有新沙士患者全城惶恐青衣女子初步測試呈陰性,大戶昨天借新沙士殺好倉,昨晚美股大升,今天港股有機反彈,三生今天上,可能真是三生有幸。
請問起邊到睇到?
經濟日報幾個專欄都話反彈,例如標叔叔咁講: ....暫時來看,乃屬於杯弓蛇影,不過,香港經過03年沙氏慘劇,一定會防範得更嚴,有關新沙氏對韓國和鄰近地區的經濟及市場影響的詳情,請閱我周四在經濟通網站etnet.com.hk國金專欄的分析。 黃昏後,歐美股市終於反彈,希臘總理同意去歐盟總部布魯塞爾與德國總理默克爾等會晤,消息謂默克爾有意放希臘一馬,消息令歐洲股市連跌多天之後出現明顯反彈,美股亦跟隨,道指重上一萬八千點。 若暫時沒有新沙氏的個案被證實,港股理應也有所反彈,皆因短期已呈現超賣,而市場已預期下周立法會無足夠票數通過官方的政改方案,對市場的影響將有限。然而,在病毒的陰影下,港股的反彈,仍會受制於新沙氏的消息,直至韓國今輪疫情基本受控制。.....
預期通過唔到,如果變左突然通過到,大媽北上南下,升至30000點不是夢。
如果突然通過,亦可能會好麻煩,學生肯定會再出來做D野,可能比上次更大單,香港一樣係不安靈
通過唔通過都可有藉口升跌
今日點都升啦 加油呀
看到此文,又想起687,手上持股經過一年多也不動如山,曾想過如果將此筆資金放在其他股上,已經可以翻幾翻,但人往往只看到美好幻想的一面,相反隨時蝕鋪金都未定。現在的687一來繼續等運到,二來訓練自己的耐性,三來算係穩定的收息股。
好似話尋日個女仔check到無事啦喎
終於確定左無事希望大市借機反彈
根本是做淡借口,又政改又沙士,太多人買牛証,不殺光先奇,加上三生上市做淡,容易暗盤吸貨
蠻牛KILL不盡,一殺又再生~~http://warrants-hk.credit-suisse.com/summary_cbbc_delta_c.cgi其實散戶幾時先唔再買牛熊呢?
太多人想富貴險中求.....哪知自己底牌完全開了給對手看,輸是應該,贏是好彩。
丁蟹:咁多人死唔見我死,個個買升我就買跌
8001唔齊牌都賣盤,正所謂每人心𥚃有個價,唔知関生個價係幾多。 港券殼價越mark 越高,小弟決定繼續buy n hold 熄燈等深港通利申:沒有8001
8001唔係變相賣盤,似係高價配股畀水魚
如果唔係配股畀水魚,就係股畀人頭,然後玩人頭市場沽貨,成本買垃圾攞番的招數
與配售代理中國北方證券就以每股2.5元按盡力基準配售 Time Era 所擁有公司股本中最多7000萬股股份(佔已發行股本19.44%)予不少於6名獨立承配人訂立配售協議。依家D 老千券商成日都唔開名,唔知配俾乜水,AGREE WITH U!
我都覺8001賣盤或套現的機會是一半半.....暫時看到到控股權轉手。有機會是配股比莊家炒作。
個市就到261 可以炒到0.08,這只股半年內見番0.01淨出,1776,6886之類,一年內見單位數字,信不信由你,
其實不難想像的,阿里巴巴當年旺市40元,一個浪都係得5元,
FAI兄那講既睇黎要, 新沙士大爆發, 美國加息, A股泡沫爆破先做到?
主要係大多數股都尖頂了,尖頂型成必然大回原型,質素低既股仲會穿底,係必然現象,準確程度雖然未去到太陽從東升起,從西下落,但都好接近(95%啦)
FAI兄,請問你指上面哥3隻或指整體大部份股?
FAI兄覺得個市係水尾?
Fa兄i預測股災快來,已清倉避災。
Fai 兄怎樣看 1236 ?
1236短線ok,長線麻麻
Faistock 師兄睇可以去到幾多?我睇$7
三生偉哥會唔會持有多幾天睇睇?
請問各位8268現在轉左乜no. ?
8400
thx
1530 有10蚊暗盤,AO 限價排多注
1530 開始搶上,10蚊暗盤搶貨,起碼睇12蚊
持6000股三生,支持下~
想請問師兄們,3399實股轉名日期是否由12-15/6?謝謝!
唔係12-16? 15號除淨
是
吾該偉哥,因為我見之前有師兄攞上去話吾收
買入了一注1717@3.06,保底價3.01元,輸最多5仙。
$3.08買了一注。謝謝偉哥
3.07入左。
3.05, 3.06 中
偉哥,請教一下,其實要約之條件係要要約截止日期前取得50%, 而家要約人只取得48.11%,如果佢唔想要約,係可以做到,個保底價就會穿,而單收購就仍可以繼續,對嗎?
請問偉哥目標價多少?
現在可以叫1530 gogogo
要外出工作了,1530可能9.9X先放一萬股鎖定利潤,餘下的再等等,看10.5元。
1866 。。喊左出黎
喊緊....
估唔到佢企得咁硬。。。大股東幾時配股?
大股東似乎覺得起碼自己值6蚊,同埋尿素價格仲上緊...
598都幾弱。。。
320....no eye see
952@1.78 睇左佢二個月 真係有點累了
320係呢個moment都係咁.... 心傷
尋日買番又即刻坐艇><
無盈喜姐, 唔係盈警掛.....
我估係呢2個月唔知咩事買左320既見佢係噤跌咪人放我又放...偉哥2蚊撈既個注貨仲係手?
涼粉兄及楚揚兄,you are not alone. 見有些反彈,今朝入番,點知又坐,今次預鬆了資金,會同佢鬥長命
作者已經移除這則留言。
洗到褲都甩
唉, 頂住呀!但無記錯偉哥個注好似已經係0成本
我止蝕走了,個注係大跌個日$1.9買的。今早見反彈沽出
我個注未去到0成本不過都係幾毫子...一於同佢長期作戰
我今次吾會走!!預左坐一段時間
之前升咗咁多,加上最重要係格隆匯股的其中一員,遇上國內資金走資避險+格隆匯出事,所以跌到咁...........
一上番1.65又即刻隊落1.6, 頂~
睇來要穿一穿1.6先上得返, 唔該快d
完全無承接力,接貨全為散戶!
個市好差...高開完即出貨....
始終香港是國際樞紐,人只綢密,一旦週邊爆發MERS,香港中招是遲早的事
1140又跌
1140 個問題始終係成交太低,個價任大佬壓來吸貨,應該有料跟尾啦,唔係太大資金壓力just buy and hold.
我始終唔明859點解可以經常維持係$2以上
莫非好似之前1037咁春江鴨發功?
持有1037的人唔知好嬲定好笑,停牌咁耐,浪費機會成本,但又同時冷結左筆錢。
我寧願停到升市..
859 睇$3 的(已持貨)
點解睇$3?
公司之前集資1億,之後又派5億做股息,有鬼乎?愚見係似做靚緊盤數中,所以坐下順風車,$3蚊係我睇的位 (勿盡信!)
咁你認為賣盤可以賣幾錢? 我覺得就算賣盤$2都俾多佢。
咁淡?當然我冇偉哥既精準計算,但如果未有任何公佈都有2蚊,咁......我保守3蚊都不是難事丫
好快又個左3分1個6窮月, 今日回隱多數都是技術反彈 (跌左咁耐,超賣到冇朋友), 多數人都是今天出貨日或走一半倉, 當然也會有人漏夜趕科場。多看幾日睇先, 反正手上形有貨。下個星期政改我相信對股市影響有限, 因為政府都吹晒雞話唔得。
我反而覺得會通過喎, 我唔係好信泛民班議員講得衰D, 議員為咩做議員? 真係為左服務大眾咩
我都有這樣想法, 因為有高調不通過, 反而有機會, 老套D講分段小注入市, 試下水溫先, 放長線。
呢幾日買吓買吓固定資金得番唔夠20%,今朝又中320。
開始搵下博業績既股...320係其中一隻...仲有1260...
1260 有貨,坐緊艇仔,三蚊入,現價只係高配股價一成,四厘息,值博。320 走勢真係好差... ... 要呢度所有BROTHER 一齊唔放先會升!!
1260 2.65上星期入左, 早兩日見佢去到2.28可惜撈唔到我對呢隻都有信心...希望配股係落左入強手到320無咩壓力既...坐下先, 都無咩可以做到...
320個莊派緊貨
升高D價引人買,跟住就派貨不手軟!
2.1X果時偉哥已提過有似莊派貨
偉哥2015年6月4日 上午10:05320近日沽壓沉重, 似有大戶沽貨獲利, 所以只是敢在2.11元買了半注貨博反彈。
我的貨已經是2.37買 坐死左 唉!
呢隻真係未必有仇報... 1260 我D $3貨唔知坐幾耐,不過基本面強,仲可以博俾BAT 入股,話晒財經公關領導者。
320以前賺的輸番晒比個莊,炒股就係咁.
1260之前見唔對路,2.9走,蝕手續費!
六月,輸手續費當WIN左
涼粉,見你多次講起我,如此關心小弟,來而不往非禮也,我也要關心你一下,見你多次留言講320/8077。冇利益關係,因我從未炒賣過,隂公咯,睇一睇原來由高位計差不多唔見五成,雖然你不是高位買,但有人高位買咗。大時代有人送8字真言給丁蟹,我又送8字真言給你''升跌不驚,識進知退''。
ng wai兄, 這裡每位弟兄姊妹我都好關注的, 因我有時間就睇住偉哥呢度, 爬文同各弟兄姊妹交流已成為我生活既一部份 haha. 在股市裡賺到錢當然高興, 輸左咁就緊係唔開心啦, 但知道自己唔係先知, 無可能預知之後會點, 所以只能在風險上控制. 這次真係走避不及, 得知ng wai兄能全身而退仲有得執, 所以想睇下有無師可以偷, 咁下次我就算走唔晒都可以走部份吧. 請ng wai兄不吝賜教. 三人行必有我師, 大注打入同閃人時請預先單聲, 唔係呢度講都可以email我, 我email係 steven2628@gmail, 多謝多謝.
大家集思廣益, 多些提供意見. 8077剛沽左, 賺少少走人.
呢度大家都係為求個數字姐..何必單單打打
涼粉,贊同集思廣益,我都320食緊面,唔怕做衰仔。連巴菲特都會有損手既時候啦,最緊要事後檢討自己理據。如果有人下下事後孔明,又講唔出投資獲利理據,我唔知有乜叻,免浪費時間不理也罷!
涼粉問既睇好定睇淡冇答過淨係答左我之前炒期指又賺錢好有參考價值!
大家加油, 相信明天會更好. 學偉哥講法, 可能之前太容易賺錢, 追求短時間獲利, 現在忍耐下先.
我雖然唔太色字, 都有16個大字送比有猿人 " '不知進退, 不理升跌, 低買高賣, 賣完又買 " :p
1150叫做好番少少
我set0.8入唔到.
1150,成本0.95,昨天0.83加多1注,剛於0.91又沽出1注,成本拉低到0.87了。
犀利犀利
tkchan資本多就有此一好處
1150 由IPO開始一直賺股東錢,物業都是向主席租,真係唔敢玩
8077 一彈即走
有無賺?
1.43入,1.48走
呢兩日賬面蝕成萬幾對我來講好大打擊
Akito兄,年初至今計總有利潤吧?
賺左1次旅行
8077 是否開車
單日升返20%先走再睇
俾你講中左
想問下偉哥 188 / 1140 暫時會否止蝕 或 加注?
188彈都唔彈, so sad.:-(
一池死水...
頂你個8077…
估唔到升得咁好, 我都放早左, 唉....
平均$1.44蝕少少走左,增加番多d現金。。。
之前8077同188溝到我驚…今轉320都敢再溝
打錯,唔敢再溝
8077長線睇反而無事,因為俾中信完成收購,遲下一定會有動作但係188呢D無實務支撐既0.33放左
8077 長線係OK,不過八連陰,依家先1彈,成交唔多,短線睇定D。
可能仲要一段時間才有大浪【李小加:港股涨跌停完成咨询 最快明年推】11日讯,港交所行政总裁李小加表示,A股纳入MSCI只是时间问题;沪港通额度何时取消,需监管机构决定;名义持有人制度与股票实际权益相关问题,今年底前证券法出台后彻底解决;A股涨跌停机制相比的市场调节机制,已完成咨询,会尽快公布结果。(新浪财经)
年頭流感死三百幾人香港人都仲未驚而家香港未有確診就驚到甩碌
300幾人有95%以上係長者, 對抵抗力強的冇殺傷力, 沙士唔同
現在新沙士死嘅大部分係老弱
呢幾日都豬左4個0(各位睇翻自己的本金請自行補多1or2個零),320 8077 188 1140 3382等。不過我仲系好好胃口,尋人食完包子麵加涼粉冰今日就食V型麵加板藍根雪糕。天口慶鬱下都一身汗,股票溝黎溝個心都慶埋,個市咁弱,自己D股票仲系弱雞裏面的戰鬥機。愚見各位cool down下睇定D。:)P.S. 320都學習了,佢1.6升到2.5只是兩日,家陣只是跌翻去4月8號,自己2.25買時佢經已弱勢,1.87再入佢仲弱多幾嘢,應該等1.5-1.6企定再考慮。
你咁講我買返1手320等下
咁快?收市1.8吖?我慢慢o賴埋個雪糕先
哈哈 呢個五窮同六絕月,已經把我一至四月的利潤蝕了35%,但我仍在搜寶中,哈哈
基本上有揸港券嘅,ytd利潤都會冇左一截
河田兄 所言甚是 小女子 蝕最多的是510 188 同仍持有的952 哈哈 希望七會返身 還看來月
重新偉哥教導的【用注碼控制風險】,如果用1%買188或1140或320等估計毛問題,如果變成10%就。。。 小心D只是賺少左冇嘢架:)my 2 cents 唔好單打我~
有朋友同我講中秋佳節之前要走貨,因為會股災,大家怎樣看?
友人同我講中秋佳節之前要掃貨,因為會升災,直上32000 in no time. What do you think?
中秋節9月?我以為深港通開添~
今次殺落來, 若升返多d我都會減持返, 留多d Cash趁低吸, 但就唔會清倉, 始終大家都係估估下
尋日話有疑似個案我已大減倉,一來見到個市底好虛, 一野冇左500點,二來我本身之前太有信心,超滿倉,減下磅減輕下壓力寧願賺少d, 之後有勢先追貨
大家講D重係炒高回落股仔,可能依個浪吵完股仔,死跟可能無運行架,看翻D回落大股會有餐士面,例如1299、1766、368、388、1359等。
thanks, 自己都睇緊1299
內房股板塊無炒一個月多、回落不少、813、2007、3383、410、1813是我長期留意的。813依個位16.28元有又0.6股息好吸引、但我不喜歡快除息股、除息後才買。
我早兩日都入左渣打…總算叫做萬紅一點綠
前兩日破例買了598,@5.6,估計要慢慢坐
其實紙業股在跌市前先開始發力, 若紙業真的復甦, 後市應該唔錯掛. 之前高位無走到731真陰公, 剛見到又平手返算係好彩, 希望捱出個未來
1299上星期在52.8賺少少走佐、放出去游完水返來平佐2蚊再買、而家見又再跌才入。
早到了柏寧酒店等3399開會,在大堂見到公司的管理層,他們真勤奮。
你一定在會上捕捉到偉哥。
捕捉野生偉哥
管理層靚仔麽 *星星眼*
我錯失3399開會、大部份明天才轉名、少部份剛新買未能辦理,股東會有什麼贈品?
你上3399公司網頁就看見個幾個
送西饼汽,水吧,三点先開始
有無係現場大叫偉哥
捕捉到野生偉哥味?
偉哥應該昂藏七尺,手裡用緊果個app 睇股票。
笑死我了 大家都對謎一樣存在既偉哥好感興趣😆如果在這裡見偉哥留言,記得睇下邊個拎住部電話!哈哈
不是4點才開始嗎?
唉, 友友,我仍在忙公司的事,趕不及過來了,幫我同管理層打聲招呼。在繁忙季節,一個好幫得手的員工向外闖,搞到好似倒瀉籮蟹咁。
http://www.gdyueyun.com/NewStage/NewsDetail.aspx?languageType=sc&newsId=225
可以的,剛才已稱讚了公司表現好,特登來支持公司紅股方案。
出席股東大會的網友們, 請踴躍發問,可以的話順便問問: 1. 股權激勵何時落實;2.會否引入策略股東,落實混合制改革。
友友幫我問:以往年慣例,股息和紅股要到9月中後才有、似乎耐佐。
哇 睇管理層張相個個都紅光滿面吾使用waigor~\(≧▽≦)/~啦啦啦
15/6除淨10/9派紅股太耐, 股價可能有大波動
國內傳3399 母公司正停牌是因為與保利有合作...可否問問3399 會否與保利的合作的機會?Uncle 7
07年個一浪都係由高位調整左2800點先上30000...我自己感覺呢一切唔會咁快完
入埋1848半張機票上長途機等起飛。
我還以為它墜機了,跟入一注貨
更新一下1530,今早見9.8阻力大,中午在9.6元沽了12000股,留13000股,止蝕位9元,上望10元以上,但自己應該持貨不會過3天。
順便也更新一些交易:1.45減持了前日低位撈的8077,尚保留一注貨在手;1.6增持多半注320,加上之前2.1左右增持的半注,即是平均價1.85元增持了一注320,再加上之前高位沽剩的一注貨,目前只有2注貨。 誠如我之前所說,這次跌下來有大戶出貨的感覺,故此2.1元也只是敢撈半注試試水溫,仍然重貨在手的網友宜注意風險。另外,開市價48.45減持了1/3的2333獲利。
新股資金回籠及今早稍為減持後,目前現金比重已提升至15%,符合自己的目標。
食完飯又要繼續工作了, 晚上才回覆大家的留言。
唉,2333@48.8太高沽唔出再坐一會囉,唔係就依家買番都仲得。
中期檢討:用了偉哥的風投戰略入全港券,小弟用了BUY&HOLD策略,RANGE TRADE可能有一兩成升幅,但當一隻股你卜中左停牌賣俾強人,就係以倍數計。除了619因為基本因素變左,轉8155外,賺了五位數,其他都HOLD。619賣左最值錢既9號資產管理牌俾8155,有人有興趣可以留意下。計NAV 8155是持有9號牌最便宜股之一(計埋地皮)。持有290 (0.315), 821 (1.64), 188 (0.4), 1140 (1.48開始買,均價1.9),兩賺兩輸。另外有64同952,一隻貪平博拆,一隻等通過。大方向係深港通一定會行,大陸公司來香港做生意,一定要有牌,資金走出去,也一定要有牌,所以泛海中民投先咁緊張,而馬云搶376更加炒熱左成件事。其實,幾年都唔會有一次類似既投資機會。供求關係,如果多一隻瞉賣左,淨番既就更加值錢,所以大家唔洗驚。控制注碼。
Him哥所言真可堅定意志,尤見宜家188 952 1140都低成交
miss 左510,我都持有,不過呢隻我好迷茫。
有道理,支持!
大家點睇598今日跌勢,前幾日都可以話係跟市跌,但尋日董事長發表睇好前景,今日就續跌?
#655異動, 私有化?
今天再試一月高位。有兄台可解話?
其實655有力宝証券和澳門華人銀行
1530,今早於9.7x巳沽出一半,剛於9.45買回1注,用day low止蝕。
188有人用程式盤掃貨
Sunhungkei, Boci 力壓壓唔住了
注意:只有此網誌的成員可以留言。
同意,三生有幸
回覆刪除公司返大批貨,所以忙到無得停。
回覆刪除希望明天可以抽空出席3399的股東大會,就算不能坐足一場,都希望可以"低調"地現一現身支持公司。
偉哥原來有開公司,太強了……
回覆刪除希望有驚喜
回覆刪除瘋傳有新沙士患者全城惶恐青衣女子初步測試呈陰性,大戶昨天借新沙士殺好倉,昨晚美股大升,今天港股有機反彈,三生今天上,可能真是三生有幸。
回覆刪除請問起邊到睇到?
刪除經濟日報幾個專欄都話反彈,例如標叔叔咁講:
刪除....暫時來看,乃屬於杯弓蛇影,不過,香港經過03年沙氏慘劇,一定會防範得更嚴,有關新沙氏對韓國和鄰近地區的經濟及市場影響的詳情,請閱我周四在經濟通網站etnet.com.hk國金專欄的分析。
黃昏後,歐美股市終於反彈,希臘總理同意去歐盟總部布魯塞爾與德國總理默克爾等會晤,消息謂默克爾有意放希臘一馬,消息令歐洲股市連跌多天之後出現明顯反彈,美股亦跟隨,道指重上一萬八千點。
若暫時沒有新沙氏的個案被證實,港股理應也有所反彈,皆因短期已呈現超賣,而市場已預期下周立法會無足夠票數通過官方的政改方案,對市場的影響將有限。然而,在病毒的陰影下,港股的反彈,仍會受制於新沙氏的消息,直至韓國今輪疫情基本受控制。.....
預期通過唔到,如果變左突然通過到,大媽北上南下,升至30000點不是夢。
刪除如果突然通過,亦可能會好麻煩,
刪除學生肯定會再出來做D野,
可能比上次更大單,香港一樣係不安靈
通過唔通過都可有藉口升跌
刪除今日點都升啦 加油呀
回覆刪除看到此文,又想起687,手上持股經過一年多也不動如山,曾想過如果將此筆資金放在其他股上,已經可以翻幾翻,但人往往只看到美好幻想的一面,相反隨時蝕鋪金都未定。
回覆刪除現在的687一來繼續等運到,二來訓練自己的耐性,三來算係穩定的收息股。
好似話尋日個女仔check到無事啦喎
回覆刪除終於確定左無事
回覆刪除希望大市借機反彈
根本是做淡借口,又政改又沙士,太多人買牛証,不殺光先奇,加上三生上市做淡,容易暗盤吸貨
回覆刪除蠻牛KILL不盡,一殺又再生~~
刪除http://warrants-hk.credit-suisse.com/summary_cbbc_delta_c.cgi
其實散戶幾時先唔再買牛熊呢?
太多人想富貴險中求.....哪知自己底牌完全開了給對手看,輸是應該,贏是好彩。
刪除丁蟹:咁多人死唔見我死,個個買升我就買跌
刪除8001唔齊牌都賣盤,正所謂每人心𥚃有個價,唔知関生個價係幾多。 港券殼價越mark 越高,小弟決定繼續buy n hold 熄燈等深港通
回覆刪除利申:沒有8001
8001唔係變相賣盤,似係高價配股畀水魚
刪除如果唔係配股畀水魚,就係股畀人頭,然後玩人頭市場沽貨,成本買垃圾攞番的招數
刪除與配售代理中國北方證券就以每股2.5元按盡力基準配售 Time Era 所擁有公司股本中最多7000萬股股份(佔已發行股本19.44%)予不少於6名獨立承配人訂立配售協議。
刪除依家D 老千券商成日都唔開名,唔知配俾乜水,AGREE WITH U!
我都覺8001賣盤或套現的機會是一半半.....暫時看到到控股權轉手。
刪除有機會是配股比莊家炒作。
個市就到261 可以炒到0.08,這只股半年內見番0.01淨出,
回覆刪除1776,6886之類,一年內見單位數字,信不信由你,
其實不難想像的,阿里巴巴當年旺市40元,一個浪都係得5元,
刪除FAI兄那講既睇黎要, 新沙士大爆發, 美國加息, A股泡沫爆破先做到?
刪除主要係大多數股都尖頂了,尖頂型成必然大回原型,質素低既股仲會穿底,係必然現象,
刪除準確程度雖然未去到太陽從東升起,從西下落,但都好接近(95%啦)
FAI兄,請問你指上面哥3隻或指整體大部份股?
刪除FAI兄覺得個市係水尾?
刪除Fa兄i預測股災快來,已清倉避災。
刪除Fai 兄怎樣看 1236 ?
刪除1236短線ok,長線麻麻
刪除Faistock 師兄睇可以去到幾多?我睇$7
刪除三生偉哥會唔會持有多幾天睇睇?
回覆刪除請問各位8268現在轉左乜no. ?
回覆刪除8400
刪除thx
刪除1530 有10蚊暗盤,AO 限價排多注
回覆刪除1530 開始搶上,10蚊暗盤搶貨,起碼睇12蚊
刪除持6000股三生,支持下~
回覆刪除想請問師兄們,3399實股轉名日期是否由12-15/6?
回覆刪除謝謝!
唔係12-16? 15號除淨
刪除是
刪除吾該偉哥,因為我見之前有師兄攞上去話吾收
回覆刪除買入了一注1717@3.06,保底價3.01元,輸最多5仙。
回覆刪除$3.08買了一注。謝謝偉哥
刪除3.07入左。
刪除3.05, 3.06 中
刪除偉哥,請教一下,其實要約之條件係要要約截止日期前取得50%, 而家要約人只取得48.11%,如果佢唔想要約,係可以做到,個保底價就會穿,而單收購就仍可以繼續,對嗎?
刪除請問偉哥目標價多少?
刪除現在可以叫1530 gogogo
回覆刪除要外出工作了,1530可能9.9X先放一萬股鎖定利潤,餘下的再等等,看10.5元。
回覆刪除1866 。。喊左出黎
回覆刪除喊緊....
刪除估唔到佢企得咁硬。。。大股東幾時配股?
刪除大股東似乎覺得起碼自己值6蚊,同埋尿素價格仲上緊...
刪除598都幾弱。。。
刪除320....no eye see
刪除952@1.78 睇左佢二個月 真係有點累了
回覆刪除320係呢個moment都係咁.... 心傷
回覆刪除尋日買番又即刻坐艇><
刪除無盈喜姐, 唔係盈警掛.....
刪除我估係呢2個月唔知咩事買左320既見佢係噤跌咪人放我又放...偉哥2蚊撈既個注貨仲係手?
刪除涼粉兄及楚揚兄,you are not alone. 見有些反彈,今朝入番,點知又坐,今次預鬆了資金,會同佢鬥長命
刪除作者已經移除這則留言。
刪除洗到褲都甩
刪除唉, 頂住呀!
刪除但無記錯偉哥個注好似已經係0成本
我止蝕走了,個注係大跌個日$1.9買的。
刪除今早見反彈沽出
我個注未去到0成本不過都係幾毫子...一於同佢長期作戰
刪除我今次吾會走!!預左坐一段時間
刪除之前升咗咁多,加上最重要係格隆匯股的其中一員,遇上國內資金走資避險+格隆匯出事,所以跌到咁...........
刪除一上番1.65又即刻隊落1.6, 頂~
刪除睇來要穿一穿1.6先上得返, 唔該快d
刪除完全無承接力,接貨全為散戶!
刪除個市好差...高開完
回覆刪除即出貨....
始終香港是國際樞紐,人只綢密,一旦週邊爆發MERS,香港中招是遲早的事
刪除1140又跌
回覆刪除1140 個問題始終係成交太低,個價任大佬壓來吸貨,應該有料跟尾啦,唔係太大資金壓力just buy and hold.
刪除我始終唔明859點解可以經常維持係$2以上
回覆刪除莫非好似之前1037咁春江鴨發功?
刪除持有1037的人唔知好嬲定好笑,停牌咁耐,浪費機會成本,但又同時冷結左筆錢。
刪除我寧願停到升市..
刪除859 睇$3 的(已持貨)
刪除點解睇$3?
刪除公司之前集資1億,之後又派5億做股息,有鬼乎?愚見係似做靚緊盤數中,所以坐下順風車,$3蚊係我睇的位 (勿盡信!)
刪除咁你認為賣盤可以賣幾錢? 我覺得就算賣盤$2都俾多佢。
刪除咁淡?當然我冇偉哥既精準計算,但如果未有任何公佈都有2蚊,咁......我保守3蚊都不是難事丫
刪除好快又個左3分1個6窮月, 今日回隱多數都是技術反彈 (跌左咁耐,超賣到冇朋友), 多數人都是今天出貨日或走一半倉, 當然也會有人漏夜趕科場。多看幾日睇先, 反正手上形有貨。下個星期政改我相信對股市影響有限, 因為政府都吹晒雞話唔得。
回覆刪除我反而覺得會通過喎, 我唔係好信泛民班議員
刪除講得衰D, 議員為咩做議員? 真係為左服務大眾咩
我都有這樣想法, 因為有高調不通過, 反而有機會, 老套D講分段小注入市, 試下水溫先, 放長線。
刪除呢幾日買吓買吓固定資金得番唔夠20%,今朝又中320。
回覆刪除開始搵下博業績既股...320係其中一隻...仲有1260...
回覆刪除1260 有貨,坐緊艇仔,三蚊入,現價只係高配股價一成,四厘息,值博。
刪除320 走勢真係好差... ... 要呢度所有BROTHER 一齊唔放先會升!!
1260 2.65上星期入左, 早兩日見佢去到2.28可惜撈唔到
刪除我對呢隻都有信心...希望配股係落左入強手到
320無咩壓力既...坐下先, 都無咩可以做到...
320個莊派緊貨
刪除升高D價引人買,跟住就派貨不手軟!
刪除2.1X果時偉哥已提過有似莊派貨
刪除偉哥2015年6月4日 上午10:05
刪除320近日沽壓沉重, 似有大戶沽貨獲利, 所以只是敢在2.11元買了半注貨博反彈。
我的貨已經是2.37買 坐死左 唉!
刪除呢隻真係未必有仇報...
刪除1260 我D $3貨唔知坐幾耐,不過基本面強,仲可以博俾BAT 入股,話晒財經公關領導者。
320以前賺的輸番晒比個莊,炒股就係咁.
刪除1260之前見唔對路,2.9走,蝕手續費!
刪除六月,輸手續費當WIN左
刪除涼粉,見你多次講起我,如此關心小弟,來而不往非禮也,我也要關心你一下,見你多次留言講320/8077。冇利益關係,因我從未炒賣過,隂公咯,睇一睇原來由高位計差不多唔見五成,雖然你不是高位買,但有人高位買咗。
回覆刪除大時代有人送8字真言給丁蟹,我又送8字真言給你''升跌不驚,識進知退''。
ng wai兄, 這裡每位弟兄姊妹我都好關注的, 因我有時間就睇住偉哥呢度, 爬文同各弟兄姊妹交流已成為我生活既一部份 haha.
刪除在股市裡賺到錢當然高興, 輸左咁就緊係唔開心啦, 但知道自己唔係先知, 無可能預知之後會點, 所以只能在風險上控制.
這次真係走避不及, 得知ng wai兄能全身而退仲有得執, 所以想睇下有無師可以偷, 咁下次我就算走唔晒都可以走部份吧.
請ng wai兄不吝賜教. 三人行必有我師, 大注打入同閃人時請預先單聲, 唔係呢度講都可以email我, 我email係 steven2628@gmail, 多謝多謝.
大家集思廣益, 多些提供意見.
刪除8077剛沽左, 賺少少走人.
呢度大家都係為求個數字姐..何必單單打打
刪除涼粉,贊同集思廣益,我都320食緊面,唔怕做衰仔。連巴菲特都會有損手既時候啦,最緊要事後檢討自己理據。
刪除如果有人下下事後孔明,又講唔出投資獲利理據,我唔知有乜叻,免浪費時間不理也罷!
涼粉問既睇好定睇淡冇答過
刪除淨係答左我之前炒期指又賺錢
好有參考價值!
大家加油, 相信明天會更好. 學偉哥講法, 可能之前太容易賺錢, 追求短時間獲利, 現在忍耐下先.
刪除我雖然唔太色字, 都有16個大字送比有猿人 " '不知進退, 不理升跌, 低買高賣, 賣完又買 " :p
刪除1150叫做好番少少
回覆刪除我set0.8入唔到.
刪除1150,成本0.95,昨天0.83加多1注,剛於0.91又沽出1注,成本拉低到0.87了。
回覆刪除犀利犀利
刪除tkchan資本多就有此一好處
刪除1150 由IPO開始一直賺股東錢,物業都是向主席租,真係唔敢玩
刪除8077 一彈即走
回覆刪除有無賺?
刪除1.43入,1.48走
刪除呢兩日賬面蝕成萬幾對我來講好大打擊
刪除Akito兄,年初至今計總有利潤吧?
刪除賺左1次旅行
刪除8077 是否開車
回覆刪除單日升返20%先走再睇
刪除俾你講中左
刪除想問下偉哥 188 / 1140 暫時會否止蝕 或 加注?
回覆刪除188彈都唔彈, so sad.:-(
回覆刪除一池死水...
回覆刪除頂你個8077…
回覆刪除估唔到升得咁好, 我都放早左, 唉....
刪除平均$1.44蝕少少走左,增加番多d現金。。。
刪除之前8077同188溝到我驚…今轉320都敢再溝
回覆刪除打錯,唔敢再溝
刪除8077長線睇反而無事,因為俾中信完成收購,遲下一定會有動作
刪除但係188呢D無實務支撐既0.33放左
8077 長線係OK,不過八連陰,依家先1彈,成交唔多,短線睇定D。
刪除可能仲要一段時間才有大浪
回覆刪除【李小加:港股涨跌停完成咨询 最快明年推】11日讯,港交所行政总裁李小加表示,A股纳入MSCI只是时间问题;沪港通额度何时取消,需监管机构决定;名义持有人制度与股票实际权益相关问题,今年底前证券法出台后彻底解决;A股涨跌停机制相比的市场调节机制,已完成咨询,会尽快公布结果。(新浪财经)
年頭流感死三百幾人
回覆刪除香港人都仲未驚
而家香港未有確診就驚到甩碌
300幾人有95%以上係長者,
刪除對抵抗力強的冇殺傷力, 沙士唔同
現在新沙士死嘅大部分係老弱
刪除呢幾日都豬左4個0(各位睇翻自己的本金請自行補多1or2個零),320 8077 188 1140 3382等。不過我仲系好好胃口,尋人食完包子麵加涼粉冰今日就食V型麵加板藍根雪糕。
回覆刪除天口慶鬱下都一身汗,股票溝黎溝個心都慶埋,個市咁弱,自己D股票仲系弱雞裏面的戰鬥機。愚見各位cool down下睇定D。:)
P.S. 320都學習了,佢1.6升到2.5只是兩日,家陣只是跌翻去4月8號,自己2.25買時佢經已弱勢,1.87再入佢仲弱多幾嘢,應該等1.5-1.6企定再考慮。
你咁講我買返1手320等下
刪除咁快?收市1.8吖?我慢慢o賴埋個雪糕先
刪除哈哈 呢個五窮同六絕月,已經把我一至四月的利潤蝕了35%,但我仍在搜寶中,哈哈
刪除基本上有揸港券嘅,ytd利潤都會冇左一截
刪除河田兄 所言甚是 小女子 蝕最多的是510 188 同仍持有的952 哈哈 希望七會返身 還看來月
刪除作者已經移除這則留言。
刪除重新偉哥教導的【用注碼控制風險】,如果用1%買188或1140或320等估計毛問題,如果變成10%就。。。 小心D只是賺少左冇嘢架:)my 2 cents 唔好單打我~
回覆刪除有朋友同我講中秋佳節之前要走貨,因為會股災,大家怎樣看?
回覆刪除友人同我講中秋佳節之前要掃貨,因為會升災,直上32000 in no time. What do you think?
刪除中秋節9月?我以為深港通開添~
刪除今次殺落來, 若升返多d我都會減持返, 留多d Cash趁低吸, 但就唔會清倉, 始終大家都係估估下
刪除尋日話有疑似個案我已大減倉,一來見到個市底好虛, 一野冇左500點,二來我本身之前太有信心,超滿倉,減下磅減輕下壓力
刪除寧願賺少d, 之後有勢先追貨
大家講D重係炒高回落股仔,可能依個浪吵完股仔,死跟可能無運行架,看翻D回落大股會有餐士面,例如1299、1766、368、388、1359等。
回覆刪除thanks, 自己都睇緊1299
刪除內房股板塊無炒一個月多、回落不少、813、2007、3383、410、1813是我長期留意的。813依個位16.28元有又0.6股息好吸引、但我不喜歡快除息股、除息後才買。
刪除我早兩日都入左渣打…總算叫做萬紅一點綠
刪除前兩日破例買了598,@5.6,估計要慢慢坐
刪除其實紙業股在跌市前先開始發力, 若紙業真的復甦, 後市應該唔錯掛.
回覆刪除之前高位無走到731真陰公, 剛見到又平手返算係好彩, 希望捱出個未來
1299上星期在52.8賺少少走佐、放出去游完水返來平佐2蚊再買、而家見又再跌才入。
回覆刪除早到了柏寧酒店等3399開會,在大堂見到公司的管理層,他們真勤奮。
回覆刪除你一定在會上捕捉到偉哥。
刪除捕捉野生偉哥
刪除管理層靚仔麽 *星星眼*
刪除我錯失3399開會、大部份明天才轉名、少部份剛新買未能辦理,股東會有什麼贈品?
刪除你上3399公司網頁就看見個幾個
刪除送西饼汽,水吧,三点先開始
刪除有無係現場大叫偉哥
刪除捕捉到野生偉哥味?
刪除偉哥應該昂藏七尺,手裡用緊果個app 睇股票。
刪除笑死我了 大家都對謎一樣存在既偉哥好感興趣😆如果在這裡見偉哥留言,記得睇下邊個拎住部電話!哈哈
刪除不是4點才開始嗎?
刪除唉, 友友,我仍在忙公司的事,趕不及過來了,幫我同管理層打聲招呼。
刪除在繁忙季節,一個好幫得手的員工向外闖,搞到好似倒瀉籮蟹咁。
http://www.gdyueyun.com/NewStage/NewsDetail.aspx?languageType=sc&newsId=225
刪除可以的,剛才已稱讚了公司表現好,特登來支持公司紅股方案。
刪除出席股東大會的網友們, 請踴躍發問,可以的話順便問問: 1. 股權激勵何時落實;2.會否引入策略股東,落實混合制改革。
刪除作者已經移除這則留言。
刪除友友
刪除幫我問:以往年慣例,股息和紅股要到9月中後才有、似乎耐佐。
哇 睇管理層張相個個都紅光滿面吾使用waigor~\(≧▽≦)/~啦啦啦
刪除15/6除淨10/9派紅股太耐, 股價可能有大波動
刪除國內傳3399 母公司正停牌是因為與保利有合作...
刪除可否問問3399 會否與保利的合作的機會?
Uncle 7
07年個一浪都係由高位調整左2800點先上30000...我自己感覺呢一切唔會咁快完
回覆刪除入埋1848半張機票上長途機等起飛。
回覆刪除我還以為它墜機了,跟入一注貨
刪除更新一下1530,今早見9.8阻力大,中午在9.6元沽了12000股,留13000股,止蝕位9元,上望10元以上,但自己應該持貨不會過3天。
回覆刪除順便也更新一些交易:
回覆刪除1.45減持了前日低位撈的8077,尚保留一注貨在手;
1.6增持多半注320,加上之前2.1左右增持的半注,即是平均價1.85元增持了一注320,再加上之前高位沽剩的一注貨,目前只有2注貨。 誠如我之前所說,這次跌下來有大戶出貨的感覺,故此2.1元也只是敢撈半注試試水溫,仍然重貨在手的網友宜注意風險。
另外,開市價48.45減持了1/3的2333獲利。
新股資金回籠及今早稍為減持後,目前現金比重已提升至15%,符合自己的目標。
刪除食完飯又要繼續工作了, 晚上才回覆大家的留言。
刪除唉,2333@48.8太高沽唔出再坐一會囉,唔係就依家買番都仲得。
刪除中期檢討:
回覆刪除用了偉哥的風投戰略入全港券,小弟用了BUY&HOLD策略,RANGE TRADE可能有一兩成升幅,但當一隻股你卜中左停牌賣俾強人,就係以倍數計。
除了619因為基本因素變左,轉8155外,賺了五位數,其他都HOLD。619賣左最值錢既9號資產管理牌俾8155,有人有興趣可以留意下。計NAV 8155是持有9號牌最便宜股之一(計埋地皮)。
持有290 (0.315), 821 (1.64), 188 (0.4), 1140 (1.48開始買,均價1.9),兩賺兩輸。
另外有64同952,一隻貪平博拆,一隻等通過。
大方向係深港通一定會行,大陸公司來香港做生意,一定要有牌,資金走出去,也一定要有牌,所以泛海中民投先咁緊張,而馬云搶376更加炒熱左成件事。其實,幾年都唔會有一次類似既投資機會。
供求關係,如果多一隻瞉賣左,淨番既就更加值錢,所以大家唔洗驚。
控制注碼。
Him哥所言真可堅定意志,尤見宜家188 952 1140都低成交
刪除miss 左510,我都持有,不過呢隻我好迷茫。
刪除有道理,支持!
刪除大家點睇598今日跌勢,前幾日都可以話係跟市跌,但尋日董事長發表睇好前景,今日就續跌?
回覆刪除#655異動, 私有化?
回覆刪除今天再試一月高位。
刪除有兄台可解話?
其實655有力宝証券和澳門華人銀行
刪除1530,今早於9.7x巳沽出一半,剛於9.45買回1注,用day low止蝕。
回覆刪除188有人用程式盤掃貨
回覆刪除Sunhungkei, Boci 力壓壓唔住了
刪除