置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2019年5月29日 星期三

減值、撥備何時了的世界華文媒體 (00685)



香港上市公司中,可以母子兩間上市公司都令我損手爛脚的相信只有世界華文媒體!

曾經買入子公司萬華媒體 (00426),距離馬拉松式賣殼成功只有一步之遙,最後仍是失敗告終,要損手離場;

然後買入感覺相對安全,也有基本因素支持的母公司世界華文媒體 (00685),然而股價繼續跌個不休,在買入一年後的今天,原來股價已腰斬,但好像仍深不見底,張拿督你究竟意欲為何?



過去兩年間,公司為無形資產、物業、商譽等進行了大幅度的減值及撥備,總額達到4500萬美元,相當於2018年資產淨值的23%:




連番減值及撥備後,目前公司資產淨值只餘下1.68億美元,而無形資產更已差不多接近零,基本上可以再作減值的空間已不多,或許下次會向物業、廠房及設備開刀,繼續進行大規模的減值撥備。

而由於帳面出現虧損的關係,公司也大條道理減派息,派息連年下跌,今年全年計只有2.2港仙的股息,現價股息率6.5%。


一直因為持貨不是太大注的關係,沒有給予足夠重視,而且一直覺得估值便宜,不知不覺間股價跌了一半,才如夢初醒,現在才止蝕的話,是否已太遲? 現價市值5.74億元,而資產淨值13億元,當中包括淨現金4.3億元,股息率6.5%,現在才止蝕又好像太笨了!




179 則留言:

  1. 明早緊張的不是685股價跌多少, 而是方達中到幾多股.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在市況麻麻地
      唔知方達會唔會好似維亞咁壓住輕微高開
      如果暗盤高開10%內,偉哥會唔會都大手入貨呢?

      刪除
    2. 先看看明天中左幾多股吧。

      刪除
    3. B組中簽率5-2.5%。偉哥應該滿意吧!

      刪除
    4. 同老婆加埋中左接近40萬股, 還好。

      刪除
    5. 咁偉哥你依家唔止追返2年家用啦似可以追番4年家用都得啦

      刪除
    6. 咁易追得返2年家用就好。

      刪除
    7. 唔求康熙一倍,若有維亞四成偉哥都執到50個,小市民可以做九按上車盤首期了,哈哈~

      刪除
    8. 你唔好欺我冇記性, 維亞邊有4成? 哈哈。

      刪除
    9. 偉哥堅好記性,睇返三成都無,哈...

      刪除
    10. 我中得好少。睇下有無得IPO價附近加少少。

      刪除
  2. 轉貼Louis的393股東大會紀要:

    Louis YK Lui2019年5月29日 上午12:58
    393股東大會的主要內容

    1. 出售大陸零售業務後, 得到8億元, 已經償還了去年的4.7億元債務, 不再需要支出利息。

    2. 中美貿易戰對公司沒有直接影響, 公司僅有利用南美分公司出口少量貨物到美國。公司掌握了足夠的現金,董事認為中美貿易戰是機會而非危機。

    3. 目前的股價,公司未來兩年應能保持約6厘股息, 公司會努力保持較高派息比率。

    4. 即使公司掌握了足夠的現金,無意派特別股息。即使派特別股息, 也不多。反而, 可以考慮利用公司掌握的現金把公司私有化, 這樣做可以向小股東派發更多現金。

    5. 不會出售餘下香港零售業務和批發業務, 並將略為擴大內地室內設計及裝修業務, 加上主要業務金融投資, 足夠維持充足營運水平來保持上市地位。

    6. 會考慮重啟回購, 即使可以回購的數量不多。此外還會嘗試向基金經理推介, 用來提升公司估值。

    7. 董事認為香港只有兩個業務可以賺錢,地產和資產管理。公司會專注於資產管理, 不會刻意尋找新的業務, 但如果遇到有吸引力的新業務,也會考慮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 公司回應好好,Many thanks Louis兄

      刪除
    2. 有正面回應, 給予小股東一份信心.

      謝偉哥 & LOUIS 兄.

      刪除
    3. thanks a lot,不過第4點有D唔明,私有化唔係用大股東現金?
      咁同公司現金係不同的?

      刪除
    4. um...我自己就覺得佢畀六蚊你走就唔使理佢用邊度現金畀我,如果仲係唔明可能要偉哥或者Louis兄答你

      刪除
    5. 一般來講,公司財務健康,持有大量現金,大股東便有足夠借貸能力, 比較容易從銀行借到大量短期貸款來把公司私有化, 私有化完成後便可以馬上動用公司現金來歸還相當大部分甚至全部貸款, 合和私有化就是一個很好的例子。

      至於楊老闆, 大把錢, 大把借貸能力, 他的北京路1號商業大廈值一二百億, 用五六億元把旭日私有化, 從根本上來說不費吹灰之力!

      刪除
    6. 明白了,謝謝,不過佢真係私有化都好,之前呢隻1.7果陣買.....中間溝下,
      係觀塘返工,睇住佢旭日集團大廈由工廈改裝到酒店,股價都係0.8-0.9,無咩起息...都無咩心機睇佢><

      刪除
    7. 哈哈, 旭日集團大廈同393冇關係的。

      刪除
    8. E,但我見393 網頁裹的"地產"有佢名BO,

      香港
      北京道1號
      一號九龍
      志成工業大廈
      旭日集團大廈
      德信工業大廈

      刪除
    9. 尖沙咀北京道1號旭日集團大廈當然是楊老闆的家族私有財產, 家族在牛頭角附還擁有另一棟貴重建築物一號九龍。

      一號九龍是香港一座甲級寫字樓,位於九龍灣工業區內地段6268號,宏遠街1號,於2006年9月落成,於2007年3月1日開幕。一號九龍高39層,提供約70萬方呎寫字樓和約5萬方呎商場樓面,寫字樓每層面積介乎2.3萬至2.4萬方呎。

      如此富有但不願意培養大393!

      刪除
    10. 越有錢既老細,越冇誘因將自己隻股票炒炒賣賣

      刪除
    11. 393最終好大機會清晒舊有業務後, 乾乾淨淨的交給其中一房打理, 作為分身家的安排。

      刪除
    12. Google 一下 " 百億褲王「接班人」" 大約會知楊家幾兄弟及叔姪的繆葛。文中提及的楊駿業,而家在公開場合及訪問多數稱為 "楊大偉"。素食者們一定聽過的 "Green Monday" 運動就是由他發起。

      2016 年,重未做媽媽的王雅媛做呢類中小型股的研究功力不下於偉哥,呢篇文一路有 keep,到今日睇番仍有一定價值:

      https://sina.com.hk/news/article/20161005/0/2/2/%E6%97%AD%E6%97%A5%E9%9B%86%E5%9C%98%E7%99%BC%E5%B1%95%E5%8F%97%E7%93%B6%E9%A0%B8-%E4%BC%81%E6%A5%AD%E8%BD%89%E5%9E%8B%E6%88%96%E5%8B%A2%E5%9C%A8%E5%BF%85%E8%A1%8C-6383387.html

      刪除
    13. 成個董事局只有一名第二代....呼之欲出。

      刪除
    14. 楊燕芝女士 ... 39 歲 ... 為楊釗太平紳士及楊勳先生之姪女。HKBU 校友。

      https://foundation.hkbu.edu.hk/zh/node/8982#.XO46YYgzZPY

      刪除
    15. 已故的楊洪的女兒。

      刪除
  3. 【深度解構】貿戰點樣令全球攬炒?暫時贏家係佢? (on.cc)

    https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/finance/20190528/bkn-20190528170500425-0528_00842_001.html

    回覆刪除
  4. 偉哥今日有去2182個會?有無乜野特別可以分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇, 又是一間不是太願意與小股東交流的小型公司。其實我最緊張的是BLU的代工協議今年底到期, 現在是否已續約或者已在洽商續約, 但管理層認為是商業機密, 無法披露任何訊息....比較失望。

      最搞笑係管理層根本沒有預期會有股東在AGM上問問題, 原本就沒有安排發問環節, 是我們爭取發問, 但結果是變左管理層聽我們發表對公司的意見(或者叫發牢騷), 而不是雙向的交流、互動。

      刪除
    2. 很多小型公司零透明度, 冷淡對待小股東,最終就是迫使投資者放棄他們, 轉投中、大型股的陣營, 很可悲。

      刪除
    3. 咁攪法呢隻野都係窄窄地,如果BLU傾唔成,佢都可以不理,高層咁攪就算有真材實料隻股都唔慌會靚價。呢樣野先最緊要,趕客。你點睇,收埋息會唔會講88,仲有半年就到期,佢唔講,等到我地知時隨時個價得番0.3。佢間核數又好似麻麻地咁@@。佢咁答你,我怕都未傾得成....

      刪除
    4. 所以大部分投資者都不認識亦不願意買細股
      冇透明度亦唔care小股東 就算高派息 最多系肥左大股東

      刪除
    5. 想請問偉哥,1968股東會如何呢?

      刪除
    6. 1968個鬍鬚佬咁似日本人

      刪除
    7. 小股東想了解公司多d, 但管理層不是這樣認為.

      審計用的不是四大, 印象已扣分.

      刪除
    8. 1968主要是董氏兩位公子回應問題, 不過都是打官腔為主, 反正廠佬成日覺得股價升跌同佢地冇關係, 佢地都冇打算買賣, 故此佢地本份就是做好業務都得。

      刪除
    9. 管財主近日都概嘆香港中小型股估值低處未算低, 呢幾年是長期向下的走勢, 好很捱。

      近來私下交談中, 佢都感嘆現在撿煙蒂越來越難, 以為是香噴噴的煙蒂, 那知最後發現是一舊爛屎。

      唉, 深有同感。

      刪除
    10. 偉哥 都中1729, 成功感幾大. 中細價難玩, 所以造就收息股熱潮? 好多媒體,書籍都教人如何尋找及砌好收息組合.

      香港從08年雷曼事件, 投資者變得審慎, 需要低風險穏陣回報, 收租收息股大行其道, 好似大家鬥吸人血. 但創新未來的勇敢已不復當年勇, 亦被其他鄰近地方超前.

      最新全球競爭力報告2019, 新加坡第一
      https://www.hk01.com/%E4%B8%96%E7%95%8C%E8%AA%AA/334277/%E5%85%A8%E7%90%83%E7%AB%B6%E7%88%AD%E5%8A%9B%E5%A0%B1%E5%91%8A2019-%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%BA%8C%E6%8E%92%E7%AC%AC%E4%BA%8C-%E6%96%B0%E5%8A%A0%E5%9D%A1%E8%B6%85%E8%B6%8A%E7%BE%8E%E5%9C%8B%E5%B1%85%E9%A6%96

      刪除
    11. 香港中小型股估值確實低, 但有排坐, 我坐29, 46, 194, 212, 222, 216, 224, 240, 373, 385, 610, 1098等都有十年八年以上, 然後才看到一些成效! 我的經驗告訴我, 耐心是非常重要的!!!

      用自己的買入價格來計算, 十年股價上漲一倍,其間平均每年享受到5厘股息, 即十年時間平均每年15%的回報, 我已經非常滿意了!

      刪除
    12. 你買得中隻中小型股就係,買唔中你就蹉跎十年八載..

      刪除
    13. 也是,靠運氣!因此需要購買更多的小型股票。

      刪除
  5. “估值便宜”是買入股票的原因之一 但系好多股票就是一直低估 低估 低估 forever😂

    回覆刪除
  6. 1521 配發結果 一手50%,A尾6%。

    http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2019/0529/01521_3764718/C102.PDF

    回覆刪除
  7. 隻隻股票一直在尋底又穿完52周再3年底, 氣氛仍然良好, 大家未知死嗎? 典型熊二啊喂

    回覆刪除
  8. 371好似又係約好左係4.2以下交收咁喎

    回覆刪除
  9. 上次提及貿易戰的受惠股,第一類是反擊類別,今日又升近35%,第二類亦升到近期高位;

    當然第一類是超短線,第二類是短線操作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但第一類是差不多打回原型後,今日才大升,timing要捉得好準.
      另8537今日會否考慮入返? 謝!

      刪除
    2. 反擊類 : 769、601 (母公司 509)、2346、1091 ... 第二類係乜野,981、3888、268 個堆?
      又,呢樹除偉哥外,大家知唔知 581 有投資半導體產業 ?

      刪除
    3. 而家係內地 A 股稀土板塊睇住 769 炒。769 郁全國稀土股跟住郁。花點錢踢 769 上,四兩撥千斤,咪話唔甘!

      刪除
    4. 第二類是期望有能力,可取替美帝產品的公司,還有第三類,不過比較細水長流;

      依馬打搵到咁多no.,畀個like你!

      刪除
    5. 佢哋成日用公司係最大最領先龍頭D字眼,但見到股價又有懷疑,啱嘅個名改得好,人哋一搵稀土買就出中國稀土

      刪除
    6. 第二類響醫藥、藥物研發同醫療配件/器材會比較多,也較易搵到市場公認的明星,如春立醫療 1858、藥明系、康希諾來了、1521 暫時牌面睇都係,重有據聞最有希望不用徛賴國外,自行量產 8K 面板的 1070、和曲屏的 334 ... A 股 "有能力,可取替美帝產品的公司" 更多。

      刪除
  10. 偉哥篇文中, 685 張股價圖響 2016 及 2018 年頭爆過兩支 "曇花一現" 大陽燭,若無記錯,2016 年第一次爆上係傳佢賣殼比國企 "青島西海岸",但據聞實質只為賣掉手上所持的 "100毛" 鋪路,免得被指沾上反動媒體而已。 第二次爆上當然與 "100毛" 上市 ( 上市日期 2018.3.28 ) 有關,亦順便當殼炒。685 的子公司 426 持上市前 "100毛" 10% 股權。

    周顯響毒果財經寫過 "2012年,萬華媒體(426)以170萬元入股《100毛》,現時手持2,050萬股毛記葵涌(1716),以3月29日的收市價計,這筆投資為它帶來了6,964萬的特殊收入。"

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家帳上只值2400萬元。

      第一次爆上唔係因為426賣殼, 而係有傳媒爆馬云買左SCMP後, 想買埋明報。

      刪除
  11. 增持371@4.12,平均成本仍高達4.4左右。

    按目前進度,長江電力最快下星期會披露增持至5%以上,希望股價會有短線刺激。

    回覆刪除
  12. 昨晚DJI由高位25717跌到25347近最低位收,今朝港媽竟然拒絕下跌,觀察到有幾個原因:

    1. 牛熊街貨比例47%:53%,熊證加倉十分積極
    2. 昨天公用事業股的出現獲利回吐
    3. 資金從公用事業流向軟件服務業、地產業、銀行業、保險業、石油及天然氣業股

    回覆刪除
  13. 你好偉哥,請問你3688有冇減持/走了,謝謝解答

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇. 有会分享的,作为超级粉丝你应该懂的

      刪除
    2. 哈哈,只是qtea你不懂,
      懂還懂,做還做.
      當每次提問,最終都有網友比到要嘅答案給你或重覆再答,咁仲駛乜日日緊貼留言呢?

      刪除
  14. 偉哥,6098 日日逆大市挑戰上市新高,你拆左套物管 pair trade (long 3662, short 6098) 未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 3662一定會追返上架。。。

      刪除
    2. 後來有加了3662, 所以現在LONG 3662 VS 沽6098的倉位是2:1。沽空6098的虧損仍是可以接受的範圍內, 暫未打算止蝕.....即使之後止蝕6098空倉, 也會保留3662。

      個幾星期前美林出報告唱好6098。

      刪除
  15. 偉哥我想問你2012陽光油砂仲有冇留意,好耐之前0.2X買左小小,近排孫國平仲係度增持琴日仲拉支大陽燭,但係間野得返幾十萬加元現金,真係唔知幾時執.其實加拿大WSC油價都升返唔小唔知仲有冇得翻身

    回覆刪除
    回覆
    1. 很久沒有看2012, 也不知最後結果會如何。

      刪除
    2. 無跟開,好快望過,就咁查一查其標題為 "翌日披露報表 - [其他]" (但凡有配股、供股、合股或有人行使購股權,CB 換正股等完成後翌日一定要出既報表) 公告出現之頻密 + 股價一直向下炒 + 發行股數 (現時發左 61.36 億股) + 累計淨虧損 + 若不計 "勘探及評估" 資產,整間公司應已是負資產狀態 + 核數師已指其持續經營能力存疑 ... 好難估主席孫國平近日單靠一張聲稱會增持其股份的通告就可扭轉它一路向下炒的大格局。

      注意:2012 近年不停配售的都是 A 類無面值普通股,方便繞過配/供股價不能低過其面值之規定,讓它可以繼續一路向下炒。

      刪除
  16. 回覆
    1. 不知草蘆小子仲有冇繼續溝淡成本

      刪除
    2. 草蘆小子有沒有溝唔知, 但就一定沒有止蝕.....本來想叫佢寫篇文完整講下2718的邏輯, 不過佢近來經常出差, 等遲D睇下有冇時間寫, 不然我就抄抄大行報告要點, 哈哈。

      刪除
    3. 希望早日見到偉哥對2718既文章,宜家走勢似當年既581就好了,果年復牌後插到兩蚊邊就反彈。

      刪除
  17. 甘比出聲先, 支持修訂逃犯條例, 大財閥最終都識做人的道理!!! [大拇指]


    劉鑾雄撤回逃犯條例修訂司法覆核申請
    https://www2.hkej.com/instantnews/current/article/2149221/%E5%8A%89%E9%91%BE%E9%9B%84%E6%92%A4%E5%9B%9E%E9%80%83%E7%8A%AF%E6%A2%9D%E4%BE%8B%E4%BF%AE%E8%A8%82%E5%8F%B8%E6%B3%95%E8%A6%86%E6%A0%B8%E7%94%B3%E8%AB%8B

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解你唔自己開個BLOG 貼到夠, 係都要迫人睇你啲垃圾?

      刪除
    2. 咁佢自己開BLOG就無咁多人睇,家下借人地個殼來打響自己個朵,仲可出來指指點點,都唔知幾爽。

      刪除
    3. 唔好做風紀啊,要繼續啞忍,如果唔係又黎50步笑100步。

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. @lee tin兄,俾個EMAIL俾我?waigorfans@gmail.com

      刪除
  18. 在淡市之中, 也看看鼓舞人心的文章! [鼓鼓掌]

    明天更好
    https://xueqiu.com/6254918995/127421162
    我們的城市化每年1-1.5%的速度,還會持續15年。居住更集中,交叉點更多,效率更高。
    我們全世界最發達的高鐵網絡,人流效率。
    我們全世界最發達的快遞網絡,物流效率。
    我們全世界最發達的5g網絡,信息效率。
    我們還有滿手深化改革的牌沒有打。我們還有10幾億極度渴望富裕的老百姓。
    預計還要拉黑一批志不同,道不合的人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得好! “只要中國政治穩定,誰也阻擋不了中國的崛起​​。"

      DPZ Blog "昨天匯豐,私人銀行開了一個新聞發佈會,預測到今年底恒指31000點,預測中沒提到中美貿易戰結果,祇是分析企業盈利及合理P/E推算出來,相信給了市場一點信心,貿易戰可能長期化,但最終影響可控,這成了一個普遍的看法。想深一層,我們現在都沒有5G,5G來遲一點,又怎麼樣呢?中國出口美國會減少,首當其衝的公司會壓力很大,但那祇佔中國經濟甚小的一部份,不會動搖整個結構,所以昨天我又落了較大一注,買入騰訊。
      積極入市仍不是時候,觀望為上。"

      刪除
    2. 傷心但真實!

      四正為罡:
      同意以上每一個字。
      中國一定會登頂,在黃毛神助攻下,時間還可能大大提前。
      然而股市和國運真的沒什麼關係。
      印度有啥國運,股市迭創新高;印尼一個窮國,股市漲個沒完;烏克蘭好像在爆發內戰那一年,股市也是連創新高的。
      至於中國,國運一定好,但你的股票好不好,這就不知道了。

      刪除
    3. 看好中國經濟發展,不過看淡中國股市

      刪除
  19. 下邊係琴日提過內媒攻擊老超既原文,我唔覺得篇文一定係中央本意,但係類似文章,早幾年已經係一口的毛左網站出現,就多多少少有體制內部份人保護。

    http://www.sohu.com/a/316816352_157944

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄篇文琴日post又睇過點解又再post呢?

      刪除
    2. 我都唔想,但琴日有網友話係假,咁唯有澄清一下,有時唔好因人廢言。

      刪除
    3. 每人觀點與角度都吾同吾需要動氣,傷身

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    7. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    8. 偉哥delete左尋日串留言了,正如之前penny師兄講,呢度主要留言係咩立場大家心知肚明,無謂再多講啦。

      刪除
    9. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    10. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    11. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    12. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    13. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    14. 哈哈, 昨天刪除留言是因為版位所限, 又見到20多個類似政治爭執的留言, 咁唯有手起刀落刪除了, 不然昨天下午大家已要受苦。

      今天版位充足, 想說就繼續說, 如果不夠位才刪除。

      刪除
    15. 邊個最多口水一目了然,哈哈哈

      刪除
  20. 昨日有網友想知港股各大小老千系統族譜。見 1476 控股權昨日出公告指擬易手比內地的天風証券 (只轉讓 29.9% 內資股,所以頂多預注入 HK 的天風証券),順道 recall 肖建華之 "明天系" 在 HK 直接/間接操控的上市公司:

    https://m.mingpao.com/fin/daily2.php?node=1499365045831&issue=20170707

    肖建華失蹤半年 明天系擬售78億資產
    文章日期:2017年7月7日 ... 恒投證券(1476)跌0.7%,天津銀行(1578)跌1.4%,哈爾濱銀行(6138)跌0.4%,首鋼資源(0639)跌3.4%;恒嘉融資(0379)則上升3.2%,中煤能源(1898)升0.5%。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肖建華明天系實在係太多太大, 好難一一搵到

      刪除
  21. 上午見証了細女脫離小學雞行列後, 下午可以歸隊了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,留意下2718。

      刪除
    2. 細女都脫離小學雞, 偉哥又可以煩少一樣

      刪除
    3. 哈哈, 但一個細仔仲難搞.....老婆話寧願搞3個2女, 都唔想搞一個細仔。

      刪除
  22. 想問吓點解稀土限制出口會有得炒上?
    明明做少咗生意

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以重炒緊稀土股板塊要睇實 769 的大股東有無再減持其公司股票。

      刪除
  23. 8048 班幕後人上年三月尾完成二供一以面值 $0.1 供股,四月試過 $0.102 配股但不成功,上周再 $0.105 配完股,今日由 $0.26 腰斬落黎,幕後人就算散唔晒手上既貨,大致也歸左本。

    回覆刪除
  24. 琴日叫網友掛定467 沽 581, 唔知有無做到。🤣

    回覆刪除
  25. 好悶, 無野玩, 提唔起勁去搵

    回覆刪除
  26. 回覆
    1. 美國一間TSLA好過大部份港股

      刪除
    2. 香港股市未玩完,爛橙玩完了,劏人玩完了。

      刪除
    3. 基本隻隻都在尋底, 有排未跌完,有貨唔走等死咩

      刪除
    4. TSLA好過大部份港股? 最近升定跌知唔知...HAHA

      刪除
  27. 方達控股公司 ,一通係唔係對緊$7.2

    回覆刪除
  28. 回覆
    1. 心大心細, 等埋明天睇下孖展數再決定。

      刪除
  29. 1521 暗盤一開波就由 $3.50 搶上!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加埋手續費、利息等, 持股平均成本約3.33元, 而家沽都賺唔多。

      諗緊會唔會好似6185咁, 一開始散戶沽晒先, 暗盤下半段消化晒沽壓後, 越升越有。

      刪除
    2. 一開暗盤未埋眼買左@3.5, 但耀才個價跟唔到另一間

      刪除
    3. 我3.71加多11手,共計18手, 好意頭

      刪除
  30. 回覆
    1. 如果暗盤升到4元, 剛好25%升幅。

      刪除
    2. 如果有25%,我好滿意。

      刪除
    3. 小弟抽得唔多,見好價沽2/3先,謝偉哥,希望你賺多d~😘

      刪除
    4. 太少貨,下面又入唔到。走哂, 賺餐茶。大家加油。

      刪除
  31. 機投分唔夠,暗盤搶左先

    回覆刪除
  32. 回覆
    1. Joshua兄依隻目標價睇幾多錢?

      刪除
    2. 暗盤早段好明顯是大戶掃貨, 散戶食糊.....

      3.75有52個牌掛共380K沽, 3.71 3個牌買160K

      刪除
    3. 第一次玩股票????????? 怕什麼加注去

      刪除
    4. 收皮啦你,抽得2手扮專家。

      刪除
    5. 人地抽2球,你抽2手,叻極有限,嘈圈巴閉

      刪除
    6. 其實無需爭吵, 大家用脚投票, 覺得到價就沽, 未到價就持有或買入, 輸贏都是自己錢, 無謂爭吵。

      刪除
    7. 睇來大家都輸到燥左。利申:我都係中左兩手既老散。

      刪除
    8. 有留意呢條友留言令人討厭

      刪除
    9. 撐明哥
      我地都要稍微控制吓自己的留言數量與質量

      刪除
    10. 我發現偉哥Blog 友最近都幾燥底,其實依種市大家都好易輸錢,但輸錢唔好輸品,有時發脾氣都於事無補,如果太驚咪減倉囉,錢無左可以再賺,品無左好難搵返。另外見大家最近都講好多政治野,我睇法係愛國無所謂,但唔代表國家話乜野都係好,有時都要有批判性思考,愛國係想佢進步,而唔係阿諛奉承,咁樣係百害而無一利,如果全部人都係只有一個思想,你覺得係好事咩?

      刪除
    11. 升市多專家,跌市多嘈交。

      刪除
    12. 真係哩輸錢唔好輸品, 我之前清倉都輸好多, 自己檢討將來去向, 唔係人兩球你兩球既, 承受得起先講, 重倉壓力大就減,今晚夜期跌明天股市都唔慌好,你壓力大唔好睇市,算我怕你唔同你嘈

      刪除
    13. 又話熊2,又話又排跌,又叫人沽,成個專家,你点會蝕???

      刪除
  33. 睇下聽日先開唔開到四蚊,但係如果唔對路會走

    回覆刪除
  34. 回覆
    1. 有3.9 有食唔食最大惡極

      刪除
    2. 2019-05-29 15:26:45 国家发改委网站
      中国长江电力股份有限公司等收购北控水务集团有限公司部分股份项目经国家发展改革委备案

      刪除
    3. 覺得過既,咪聽日特價先買囉, 今晚DJI 又drop,,,

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。