置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2019年5月29日 星期三

對標藥明生物 (02269) 的新股方達控股 (01521)


以業務性質而言,方達控股是對標藥明生物 (02269),業務類似,只是規模比藥明小。

藥明生物上市後股價表現:

藥明生物於2017年6月以招股價20.6元上市,今天收報77.3元。

以估值而言,藥明生物現價相當於2019年預期市盈率約80倍,而聽聞方達以上市價計算,2019年預期市盈率稍低於35倍;藥明生物目前市帳率12倍,而方達則只有3.4倍。當然,我們不會認為方達的估值可以與藥明生物看齊,因為規模的不同,行業龍頭一定會有顯著的估值溢價,但1倍多的估值溢價又似乎太過高,或許50%溢價會比較合適。


方達控股三個基石投資者將會分去36%的新股 (假設已行使15%超額配售權),並有半年的鎖定期,即是實際上市場流通量只有不足3.7億股,以招股價計算只有11.84億元的街貨。


再說說三個基石投資者的往績:

Orbimed 過往擔任基石投資者的股份:康寧醫院 (02120)、康希諾生物 (06185)、綠葉製藥 (02186)、愛康醫療 (01789);

景林資產過往擔任基石投資者的股份:信達生物(01801)、海底撈 (06862)、天立教育(01776)、綠城物業(02869)、中教控股 (00839)等;

高瓴 (Hillhouse) 過往曾擔任基石投資者的股份 :海底撈((06862)、中國鐵塔 (00788)、呷哺呷哺(0052)、百濟神州 (06160)、神州租車 (00699)等。

大致上可以歸納出這三個基石者都是無寶不落的,尤其是專門投資醫療保健行業的Orbimed,術業有專攻,往績命中率是100% !

236 則留言:

  1. 剛趁有些空餘時間, 簡單整理一下自己當時大注認購方達的一些想法, 供大家參考。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果大市平平穩穩的話, 希望有3-4成的升幅。

      刪除
    2. 我希望大部份機構投資者都無法參與暗盤買賣, 而今天暗盤買賣的主要是個人投資者。

      以6185為例, 暗盤升34%, 而第一日上市升57%; 如果1521今日暗盤可以升20%, 那明天恒指如果不是跌得太誇張的話, 1521首日上市表現可能會比暗盤為佳。

      刪除
    3. 之前好似有師兄講過,D新股要偉哥放左之後先會越升越有.....=_=?

      刪除
    4. 上次6185上市首日沽出,賺少了很多。今次1521會睇耐啲,不想再次看「沽升涙」。多謝偉哥!

      刪除
    5. 哈哈, 每次情況不一, 所以不應將上次的經驗應用在今次。

      刪除
  2. 如果恒指明天沒有大跌的話, 那目前恒指其實與方達截止認購當天的水平相若, 而且氣氛也差不多。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 海通是聯席全球協調人及聯席賬簿管理人, 可能佢自己的客都分唔到貨。

      因為回撥及基石分了太多的貨, 所以國際配售實際上是一股難求, 有朋友億元的下單只獲分幾萬股。

      刪除
  4. 如何得知海通?暗盤都有牌看?

    回覆刪除
  5. 一如往常,感謝偉哥分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 結果會否如我所願, 目前不知, 只是寫寫我自己認購時候、以至目前的看法。

      醫藥股我唔識分析, 只是選擇信幾個基石投資者, 希望佢地眼光好似以往一般咁好。

      刪除
    2. 真係學到嘢,你之前分享雪球那個IPO專欄質素很高。我持續留意中。

      刪除
    3. 母公司 "泰格医药" (SZ:300347) 股價表現都好好,本月見過上市新高
      https://xueqiu.com/S/SZ300347

      刪除
  6. 偉哥幾時得閑寫番份2718既分析,haha

    回覆刪除
  7. 真係學到嘢,你之前分享雪球那個IPO專欄質素很高。我持續留意中。
    >>請問是哪個IPO專欄?謝謝

    回覆刪除
  8. http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2019/0528/LTN201905281033_C.pdf

    ... 越秀地產(123)宣佈買下廣州地鐵兩個地鐵站上蓋的物業發展項目51%股權,越秀地產與廣州地鐵都是廣州市政府旗下的企業,廣州市政府肥水不流外人田,左手交右手地把地鐵上蓋的優質地產項目轉讓給越秀地產。

    此外,越秀地產手上還有一家越秀房託(405),這使到越秀地產在開發了商業物業之後,可以將物業轉賣給越秀房託收租,使到越秀房託可以增加收租物業而自己可以套現,也就是說,越秀地產加越秀房託再加上廣州地鐵,就組成一個相等於港鐵(066)的鐵三角。

    曾淵滄 2019.5.29 毒果財經

    回覆刪除
    回覆
    1. 見823買大陸商場
      個人睇法peak左
      可能可玩多1-2年

      國內行情始終國內人仕熟

      刪除
  9. 持有的3666, 股東內閧:

    於 二 零 一 九 年 五 月 二 十 八 日,本 公 司 接 獲Value Boost Limited(「Value Boost」)(「提出呈請股東」)(持 有 本 公 司 繳 足 股 本 不 少 於10%的 股 東)的 函 件,要 求 本 公 司 舉行 股 東 特 別 大 會 以 考 慮 及 通 過 決 議 案,罷 免 朱 曉 霞 女 士 作 為 本 公 司 董 事 及 擔任 本 公 司 任 何 董 事 委 員 會 之 任 何 職 位。

    http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2019/0529/LTN20190529810_C.pdf

    回覆刪除
  10. 內閧對小股東好似都冇乜好處

    回覆刪除
  11. 雪球的資料:
    最近三年,方达控股收入分别为4864万、7025万及8311万美元,折合港币约为3.82亿、5.51亿和6.52亿港元,营收和净利润增速均不及维亚生物。2018年度,方达控股营收差不多是维亚生物的2.5倍,加上上市开支后净利润1.38亿港元,跟维亚生物相当。方达盈利能力不太行。

    回覆刪除
  12. 發大財機會來啦,大戶俾位大家賺錢,3.62都有機AO盤拎到貨呀,我入400K股跟下偉哥先。

    回覆刪除
  13. 唔好咁啦,玩股還玩股,唔好玩到傻左...

    回覆刪除
    回覆
    1. 下,偉哥係咁既巿況祭出史上最大銀碼抽都未驚過,抽個時仲要唔知會中幾多。我A盤入400K股完全知道會用幾多錢,唔係風險更低咩?

      刪除
    2. 偉哥成本好似先3.32好似。市況唔好,要控制注碼。我同意Terry 謹慎啲好。

      刪除
    3. 總之風險自負。

      IPO入大飛的好處是平均成本貼近IPO價, 有乜事都有保母頂下, 即使不及預期, 也可以接近平手離場;而且有經驗的話, 睇孖展飛已大約估算到超額倍數及預期中籤率, 所以風險也是可以估算的。

      本來都冇咁大注, 但見孖展飛一路升溫, 預期中籤率跌, 所以才加大注碼去抵銷預期中籤率下跌。

      刪除
    4. 控制注碼才有得發大財。我都同意Terry 謹慎啲好。

      刪除
    5. 真奇怪
      謹慎買pb low股比人話
      勇買明知大升股都唔去盡
      点賺錢

      刪除
    6. 哈哈, 最走已嚇走左我1/3貨先。不過現在將持貨成本拉低至接近招股價, 而且倉位是自己可以承受得起的風險, 個心定左好多。

      刪除
  14. 回覆
    1. 入1521@$3.33,
      平均價$3.49

      刪除
    2. oman兄對這股有咩睇法

      刪除
    3. LCH兄,

      無乜特別,
      總數加埋買了3萬股炒下啫.

      刪除
  15. 1521插緊,係咪想CHOK散老散呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄好有信心,我就唔加注擺係度等下算,今日應該無力升,2269都用左約1年時間先上到最高位

      刪除
    2. 2269 MS 同其他funds 第一日狂買, 唔可以同1521 比較; 1521 多散戶.

      刪除
  16. 偉哥, 請問翰森製藥會落大注抽嗎? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 等出了正式招股書再看看。

      落大注抽, 除了基本因素、估值、基石投資者等因素要考慮外, 也要視乎孖展落飛及當時市況, 並不可以單純因為基本因素好、估值吸引就決定落大飛, 不然隨時中到一褲到係, 有爆倉風險。

      刪除
    2. 基石投資者好似好勁。

      刪除
    3. 集資10億美元, 上市後市值好大, 會係基金愛股, 就睇下用乜估值上市。

      刪除
    4. 瑞銀報告預測,翰森2018-21年收入及盈利複合年增長25%及29%;而另一包銷商高盛,其
      報告則預測,翰森2018-2021年銷售及盈利複合年增長26%及30%,估值介乎790-1050億港元。

      要睇下佢用乜估值上市
      但好有機100%派60%以上或全派

      刪除
    5. 新股翰森製藥將於今日(30日)建簿,集資最多10億美元(約7
      8億港元),相當於今年預測市盈率為25﹒2倍至27﹒5倍,預計6月4日定價。

      刪除
    6. 按高盛的報告及估值, 翰森如果上限定價的話, 已經沒有太多水位, 但又唔明點解國際配售好似好熱。

      -----------------------------------------------------------------------------
      外電引述銷售文件,內地藥廠翰森製藥擬上市集資最多78.6億元,引入9名基石投資者合共認購3.44億美元(約27億港元)股份,每手入場費高達2.88萬元。摩根士丹利及花旗為聯席保薦人。

      翰森製藥將發行5.51億股股份,招股價介乎13.06元至14.26元,預計於6月5日定價,14日上市。若以招股價上限計算,翰森行使超額配售權前的市值將達到104億美元(約816億港元)。

      基石投資者中,新加坡政府投資公司(GIC)將認購7,000萬美元(約5.5億港元),博裕資本認購6,000萬美元(約4.7億港元),其他基石投資者包括匯橋資本、奧博資本(OrbiMed)、Prime Capital、高瓴資本、Cormorant AM、維梧基金及上海醫藥。

      https://inews.hket.com/article/2365179/%E3%80%90%E6%96%B0%E8%82%A1%E8%BF%BD%E6%93%8A%E3%80%91%E7%BF%B0%E6%A3%AE%E8%A3%BD%E8%97%A5%E7%B1%8C78%E5%84%84%E5%83%85%E6%AC%A1%E7%94%B3%E8%90%AC%E5%AE%8F%E6%BA%90%20%E5%85%A5%E5%A0%B4%E8%B2%BB%E9%AB%98%E9%81%942.88%E8%90%AC%E5%85%83?mtc=80010

      刪除
  17. 我無咁跨張, 3.56只入了30K股啫. :)

    回覆刪除
  18. 今朝反而均價4.07再增持了371。昨天的報導, 市場好似完全冇反應, 究竟係我地諗多左, 定係大部份人都睇唔到那則報導? 我只能繼續賭市場忽略了這個訊息。

    回覆刪除
    回覆
    1. 按目前進度, 如無意外這兩天就會增持到5億股或5%的披露水平, 下星期應該會出disclosure。

      https://webb-site.com/ccass/chistory.asp?issue=827&part=411

      刪除
    2. 開綠燈?
      http://www.ndrc.gov.cn/fzgggz/wzly/jwtz/jwtzgk/201905/t20190529_937215.html

      雪球反而無提過, 但有人出深度調研
      https://xueqiu.com/7468300525/127458986

      偉哥買入371是否最主要是中國長電會買入10%, 其他基本因素不會太考慮?

      刪除
    3. 不好意思, 已經看回偉哥1月24日那文章, 感謝偉哥.

      刪除
    4. dawn屎咁多球,可唔可以幫我掃埋371係4.13個球貨,唔該

      刪除
    5. 鬼得閒做分身,dawn屎呢類講完無影唔出泥同之前隻煩爆一樣屎忽鬼

      刪除
    6. 剛留意到371這兩天沽空比率好高, 昨天30%, 今天接近54%, 兩天的沽空金額加起來合共8400萬元, 非常不尋常地高.....

      忽然記起沽空機構GMT Research曾於2016年1月狙擊北控水務, 莫非又有沽空機構想狙擊佢?

      哈哈, 如果係就好。

      刪除
  19. 長江電力全購北控水務?

    http://guba.eastmoney.com/news,600900,836956602.html

    回覆刪除
  20. 想請教偉哥一下
    因為新股未受市場認證
    點決定長期持有定短炒一陣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 看看自己對它的業務及前景有沒有信心, 與及自己的注碼是否舒服。

      刪除
    2. 謝謝偉哥指點
      今早我都高位入左啲1571
      業務前景都睇好,已做好長期作戰準備
      希望佢好似藥明咁。經得起市場考驗

      刪除
  21. 3.63清左,外資唔係買得好積極..

    回覆刪除
  22. 1521不似預期,可能真係黃國英咁講,港股已死﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 太誇張了, 不認同港股已死﹗
      港女還算是世上優質資產之一, 有她的價值。

      刪除
    2. 現今市況一上市就三扒兩撥炒上反而代表間公司基本面有問題,幕後人及承配人和基石但求過到骨上市,頭半年內把公司股價有幾高托幾高散水鬆人。幾乎全部公認 "股王" 和行業龍頭都不是一上市就炒上。1579 於 2016 年 7 月 $3.30 定價上市,在穩定價格期及上市頭一月一直在 $3.10-3.30 樓下磨爛蓆,悶到大家走晒才開步拾級上。"藥明" 孖寶 2269 和 2359 都是待 "穩定價格期結束" 公告發出後才開步炒。

      刪除
    3. 如果 1521 跟足 "藥明" 孖寶 的玩法,佢應該再回一回然後橫行到 2019年6月21日(星期五)(遞交香港公開發售認購申請截止日期後第30日,穩定價格期及可以行使超額超額配股權結束日)後才開步炒上,而且重要睇到時大市和藥股整體氣氛如何,若市況唔就,唔排除學 788 咁先震一震再收一輪貨才起步。

      刪除
    4. 依馬打既講法有D類似12碼一係入,一係唔入,LOL

      刪除
    5. 我覺得佢意思係一定入 就差係頭頂定腳踢

      刪除
  23. 翰森製藥入場費28000元史上最貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係唔想預咁多散戶抽,更加要認識下間公司先:

      https://xueqiu.com/2854806290/127481057

      刪除
  24. 均價3.5減了1/3的1521, 將餘下2/3持股的成本減持3.22左右, 貼近招股價, 繼續等。

    因為倉位太重, 所以有壓力, 減持後仍是第3大重倉股。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,點睇上巿前CCASS轉倉行為同目的?
      比如 #1521上巿前有5球由德意志轉去UBS,一直好疑問呢d行為

      刪除
    2. 1521 CCASS都未出數據, 你點知有5球貨由德意志轉去UBS? 我自己覺得冇乜特別, 上左市的股票, 外資行之間的貨經常都射來射去, 唔知佢地有乜用意。

      刪除
    3. sry, 搞錯左另一隻股

      刪除
  25. 2718跌極都仲有,睇好而忍到手未溝既師兄犀利

    回覆刪除
  26. 3.68清齊18手, 隻股一直在派貨, 穿招就死亡, 明哥你玩到球來球往, 睇住血壓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有貨好走,今日新買全部輸錢,邊有實賺既股票, 新股唔對路要止蝕保命, 未沽下午一開市要沽, 穿底唔奇!

      刪除
    2. 嘩, 1521可以令510都現身?

      刪除
    3. 今日睇泥只會愈來愈低.. 早上買的都蟹了.. 而家成交量遠低早上低.. 好易隊落去

      刪除
    4. 但如果真係覺得會似藥明,咁揸下都唔怕呀

      刪除
    5. 唔知今日有冇機會要保母出手護住招股價。

      刪除
    6. 3.36入場買左注, 跟下偉哥,希望唔好搭沉船XD

      刪除
    7. 咁樣跌落黎,睇怕中間都好多蟹貨

      刪除
    8. 再跣有保姆,短期風險有限

      刪除
    9. 如果跌到招股價左右, 我會補返些貨, 博保母頂得住。

      刪除
    10. 幾威風都冇用,氣氛唔好都冇用

      刪除
    11. 朝早話1球勇買明知大升股位仁兄唔知震亡左未

      刪除
    12. 係咁意都入一球應該無咁易陣亡既XD
      我都先走左先, 得一餐茶飲下

      刪除
    13. 你地少擔心大戶, 顧掂自己先

      刪除
    14. 球迷來自遠近,法國靚女吸引,全情投入氣氛~ 我都係3.41買了1球1521,不過我呢球好細,同你地既1球體積可能有些分別

      刪除
    15. 這麼多牛鬼蛇神出現,咁多人爭更証明這股票值得持有

      刪除
    16. 1521

      成交量:2.53億

      市場流通量只有不足3.7億股

      刪除
    17. 我諗2.53億股裡面, 可能有1億股是day trade的

      刪除
    18. 下午開始斬哂
      認輸 無計

      刪除
  27. 內銀跌唔落, 我覺得5年內會有一個似樣的上升浪! Cheers!!!

    回覆刪除
  28. 3990 日日都大手成交 有冇咩implication?

    回覆刪除
    回覆
    1. 似乎是上市的基石投資者配股減持。

      刪除
  29. 2189 有人抽嗎? VMS +華哥

    回覆刪除
  30. 中煙起飛中,有冇人去馬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講國際配售比國企圍飛, 但友人即刻諗起一些國企圍了飛的新股, 都未必升....哈哈。

      刪除
    2. 哈哈 記得偉哥之前講過心大心細咁,睇黎今次冇落飛了

      刪除
    3. 好像無咩賣點
      偉哥最後小注認購了嗎

      刪除
    4. 見孖展飛咁勁, 中大型股我就跟紅頂白, 入左一張A尾睇下有冇驚喜。

      呢隻基本因素一般, 盈利下跌, 賣點係佢的特殊背景及地位, 唔知點解市場好似好受落。

      我老婆仲好笑, 完全唔知中煙業務如何, 只係一聽到中煙個名, 壟斷地位加國家交稅大戶, 肯定要認購, 合埋眼落注就得啦.....希望承佢貴言。

      刪除
  31. 回覆
    1. blue orca往績強勁, 包括近期的1360, 之前的1910、607、3823等。

      刪除
    2. 那里看到的?到他网页看都没有

      刪除
    3. 在Sohn Conference說的, 他們建議Short 2020, 認為合理估值只有32.93元。

      刪除
    4. 哦谢谢,那只是估值看法跟市场不同,跟之前作假的案例不一样

      刪除
    5. 是, 這次不是指造假, 而是不值唔高估值。

      刪除
  32. 請問偉哥或者其他人最後有冇抽到2181新股?有咩睇法

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇抽, 唔識睇。

      生物醫藥股大多數冇盈利, 唔識睇, 只有跟紅頂白。之前這網誌的名譽首席醫藥股分析員"學生哥" 是否有比過意見? 我唔記得。

      刪除
    2. 好,謝謝,學生哥原來咁出名@@

      刪除
    3. 學生哥生科研究生
      佢係咁E過左幾句
      言簡意賅

      無抽

      刪除
    4. 唔敢當,只係好簡單咁睇過招股書,佢有三隻藥做緊第三期臨床,但只有一隻係cancer 藥,而且最令我有戒心係佢第二次遞表,最有本身研究經費比其他藥股都大,完全感覺為左還債而上市,所以我對佢感覺唔好。

      刪除
  33. 859 本身抵押係交銀嘅股份 依家轉咗去信達度抵押
    同時同交銀有關連嘅黎先生同時辭任執董職位
    想請教下偉哥 其實呢啲動作係咪好平常
    只係啲將啲股份轉去第二間FI度借錢?
    會唔會有其他啟示?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能第2間比D更優惠的條件, 所以吸引大股東轉按去第二間.....但如果唔係咁, 而係交銀主動唔做或者收緊孖展按揭成數, 即係覺得呢隻股風險高左, 又或者對大股東的實力有懷疑, 咁就唔太好。

      刪除
    2. 多謝偉哥分析 我都有同樣想法
      再睇下有冇其他蛛絲馬跡先 謝謝

      刪除
  34. 偉哥今日可能要接1521了

    回覆刪除
  35. 方達咁樣跌我諗起一年前ge慘慘....

    回覆刪除
    回覆
    1. 慘慘 我都有買但輸小小無事
      唔對路要斬斬
      好似今日咁 唔得就要斬

      刪除
    2. 幾個% 要揾番唔難
      輸几成想斬都斬唔到

      刪除
    3. 我均價 3.65 16K股, 頭先3.4 -4K , 打算再跌先到入返個4K

      刪除
  36. 1521 可能向$3.18 收,大家捱下價。

    回覆刪除
  37. 偉哥成為眾大戶之的,睇著來做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁又唔好咁講, 只能怪自己眼光差....正如6185, 我都大張旗鼓, 唔可能因為單純我看好就唔比佢升吧。

      刪除
  38. 遠有爛橙,近有劉福,估唔到連新股都食埋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港股已亡, 個個要錢唔要股票

      刪除
    2. cash is king! 12 june many chance!

      刪除
    3. 橙同劉福都有一段好勁既升幅, 咁都賺唔到錢真係要檢討下.

      刪除
    4. 我諗如果真係跟足我的操作, 應該仲有盈利先係....我目前橙的平均成本約0.2元, 利福就稍低於2元, 所以即管同佢磨爛蓆。

      刪除
    5. 仲要唔係偉哥一買即升,一沽即跌,有晒時間慢慢跟。之前既510我就有運賺左d.
      橙如果唔係自已後段心雄,偉哥減持時我走去加注既話,都應該有賺。
      順便講聲多謝偉哥!

      刪除
    6. 其實好多散戶通病都係唔識食糊同減持, 永遠幻想自己可以最高位放.
      其實高位有放, 成本就會降低不少. 愈升愈放基本已立於不敗之地.

      刪除
    7. 其實跟買偉哥股最大問題是成交小
      好多時他一買就升追不到 好似735
      跌那些就買齊但繼續跌 1631 869 1234 1348
      升無份 跌就食到應

      刪除
    8. 跟買大價股 就易跟足
      細股完全跟不到
      好易輸死 他放時大跌
      入價比他高 放價比他低

      刪除
    9. 當然有些股是我買了就立即升、沽就立即跌, 要挑幾隻出來有何難?

      不如就以2017年以來我先後三隻最大持倉的股票: 1132、2136、1729為例, 3隻真係我一買就升、一沽就跌? 相信資深網友肯定知道有些辛酸史, 亦有唔少人平均成本比我仲低。我現在仍重倉的98, 當年為左否決私有化, 3.5左右買的, 否決私有化後3元邊任大家點買都得, 夠膽跟的而且和我一齊持有到現在, 那個不是賺得比我多?

      又或者近年有些賺得多的好股, 例如581咁, 買完再大跌, 沽完再大升; 又或者以已獲利計算, 今年賺得多的334, 買完之後有3日可以與我同買入價任買, 沽出後仲要係高位橫行, 比足時間大家跟沽; 今年帳面重新恢復盈利的1161, 前排9毫幾任大家買, 比我買入成本更加平....又或者今年輸緊錢的2718、1234、2182、2683、1968、1171、869、581、685、371、281、3662、3688, 而家買都會買得比我平, 千萬唔好等市好返股價大升, 又話我一買就升跟唔到。

      刪除
    10. 好似1521咁, 未截孖展之前我都講左落B組飛, 只是好多人寧願等上市買貴些少, 都唔想承受招股期間的風險, 如果唔係IPO分到貨的,昨天、今天什麼價走都仲有賺。

      市升, 買乜股都容易升, 相反亦然......好似財主係雪球咁, 升市跟佢買2002而賺大錢的, 大家會高歌頌德; 市跌, 2002亦大跌, 又有好多人埋怨, 好似係佢迫球友買咁, 又或者係佢令到股價大跌咁, 而完全忽視左佢高位有叫沽貨。

      同樣的事其實在不同地方都會發生, 所以我成日講我不是推介大家買股, 我只是分享我自己的看法, 希望大家自己獨立思考,從來不鼓勵網友盲目跟從....而且如果跟我買股而經常輸錢的, 我就非常不明白為何仍要繼續跟? 莫非錢太多?

      刪除
    11. 偉哥何必動氣? 升市跟偉哥賺到冇出嚟多謝 跌市跳出嚟投訴嘅呢幾年都見唔少

      刪除
    12. 何必動氣
      只不過有些股是真的追不到
      這也是事實
      有些我跟買也有賺

      刪除
    13. 好似之前隻康大 259。1348
      你放了立即跌 想走也走不了
      除非願意跌很多走
      所以要跟就跟大 太少難跟

      刪除
    14. 1161 你走了 1/5
      不知你下步是走是留 你應說你的下步
      所以難跟
      你走個個立即走 到時想走也不能

      刪除
    15. 我也是分享看法
      這裏應該有多方面看法
      好像今天不對路 我也斬
      沒怪誰
      只說出看法

      刪除
    16. 偉哥息怒
      無謂動氣
      冤枉傷身

      刪除
    17. 偉哥都無動氣...另外,錢財身外物,dawnc 今日1521 3.6x入完一球,3.4沽番,都係無20個啫,平日你捐錢做善事都唔只依個數吧。

      刪除
    18. 輸了5% 只是5 6 萬
      我入一球錢的貨
      你点計數 小學數也不懂

      刪除
    19. 我剛翻查留言:


      2019年2月8日 下午3:50

      偉哥 已針對您的文章「三隻投機股 - 康大食品00834)、渝港國際(00613)及亨得利(03389)」留下新意見:

      全日均價約0.643沽出了大部分的1348止蝕,保留1.5%倉位等結果,套現的資金就是今早買入787的注碼。

      目前現金水平已低於30%了。

      --------------------------------------------------------------------------

      不要說一沽就立即跌了, 可以看看1348在2月8日至3月29日期間, 都一直在0.62-0.64之間徘徊的, 問題是網友是否肯狠心蝕幾格沽貨?

      刪除
    20. 偉哥,1234落到6.5或以下就差唔多價位可以溝一溝貨啦

      刪除

    21. 4月1日 週一 下午1:53
      偉哥 已針對您的文章「業績超出預期的天長集團 (02182)」留下新意見:

      均價1.555沽清了259食糊, 唔等下星期宣佈的特別息了。

      ------------------------------------------------------------------------

      4月1日沽淸259, 4月2-8日, 每日股價都曾高於我的沽出價, 我唔明如果冇機會可以同價或更好價沽出。

      刪除
    22. 4月25日 週四 上午10:32

      偉哥 已針對您的文章「跟進香港國際建投 (00687) 的無條件要約」留下新意見:

      今早沽清了834@0.72, 微蝕1格離場。

      距離獨家洽商期到期只餘下10天左右, 看股價完全唔似會成事, 所以先行沽貨離場。

      ----------------------------------------------------------------------------

      當日834股價確是急跌10%左右, 因為佢成交特別薄弱, 加上距離限期只餘數天所致。

      我原本不想花時間翻查留言, 不過我自己印象中明明記得呢3隻明明唔係一講沽出就完全冇機會比網友跟沽, 所以花時間翻查留言, 唔想默認。

      同埋網友經常都說偉哥效應, 這點相信跟買的時候應該都會預計到我有一日會沽出, 不可能無限期持貨吧?

      刪除
    23. 1234密切注視中....當然4月國內的數據頗差, 也不能忽視國內經濟轉差, 有機會影響消費股表現。

      刪除
  39. 2181保母中金, 貫徹破底王之名, 不過可以睇下有冇機會從破底中搵食。

    6055保母都係中金.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 2718都係中金,so sad,haha,究竟有無機會浮面

      刪除
    2. 2718唔好日日破底已經偷笑...haha

      刪除
    3. 2718如果可以交到預期的成績表出來, 絕對有機會浮面。

      刪除
    4. 身體力行, 仍然持有不止蝕, 不就是已表態嗎?

      刪除
    5. 最好有下步前提早表態
      不要突然行動

      刪除
    6. Dawnc 兄,偉哥不是已經用行動表態了嗎?
      或者有時可以看一看以前的文。

      刪除
    7. 呢位dawnc 兄口裡說無怨言,但輸打贏要,如果每次行動前都要提早表態,網上咁多人跟買,你認為偉哥自己又可以到價買或賣到?
      能夠近乎實時分享已經非常難得
      起碼無論賺蝕都行得正企得正,先會吸引咁多支持偉哥既朋友
      有幾多人永遠只分享自己賺錢既經驗嘩眾取寵?

      呢啲留言真係聽完得啖笑
      幾時投資都係自負盈虧
      除左你自己,點解要人地對你既投資決定負責

      刪除
    8. 提早表態我現在要買/沽了, 和我已經買/沽了, 你認為股價表現會不一樣?

      那不如好像之前網友提議的, 沽了也不要說, 那股價就不會有影響了.....

      刪除
    9. 作為抄功課者,唔該有返少少自身覺悟。
      不能得隴望蜀

      刪除
    10. 我說大股無影響 小股有影響
      理解有問題??
      你清楚回答先

      刪除
    11. 睇到笑咗出嚟 真係一樣米養百樣人
      有偉哥免費用心分析都唔夠 仲要要求喂埋入你個口 不如你叫偉哥下次有乜嘢行動之前,入張申請表格申請咗先好唔好

      刪除
    12. 廢能事講啦
      講來都浪費口水
      答費所問
      一大群能人講廢話
      你們再講 我再小

      刪除
    13. 咁你可以只跟大股便可。

      刪除
    14. 終於有人講人話 掂
      好過個d能人
      找事操 我講關你能事

      刪除
    15. Ok,明白 dawnc. 討論完結。

      刪除
    16. just buy 4 hsi big future @ 26920
      target to cover some loss today

      刪除
  40. 應該要出多幾份似樣嘅業績先得

    回覆刪除
  41. 3877 保母都係中金.......too

    回覆刪除
  42. 我只說某方面 不是全面
    希望理解 有些小股真的跟不到
    不是全部
    所以我也不是全跟 只看有參考價值

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。