置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2019年5月3日 星期五

買奧園健康 (03662)、沽碧桂園服務 (06098) 的配對交易邏輯



對上一次做配對交易,巧合地也是做物管股,當時是買新城悅 (01755)、沽碧桂園服務 (06098),這次只是將新城悅換了做奧園健康,仍然是沽碧桂園服務。

物管這個板塊,大家都認同是確定性相對比較高的,故此市場會給予較高估值,例如龍頭碧桂園服務目前的往績市盈率高達35倍多,而中型的新城悅、奧園健康等,估值也高達25-30倍市盈率。

買奧園健康、沽碧桂園服務的邏輯主要建基於碧桂園服務目前較高的估值,而且因為基數較高,所以估計未來兩年的盈利增長會低於奧園健康。市場目前預期碧桂園服務2019年盈利會有2、3成的增長,現價預期市盈率約27、28倍左右,而奧園健康2019年盈利預期有5、6成的增長,現價預期市盈率約19、20倍左右,估計2020年盈利增長也會高於碧桂園服務。其次是派息比率方面,奧園健康的派息指引是40%的派息比率,而碧桂園服務大約30%,股息回報方面也是奧園健康佔優。

兩者未來兩年業績都有較高確定性,而我自己相信基數較低的奧園健康增長幅度會高於碧桂園健康,尤其是奧園健康的母公司中國奧園最近2、3年的賣樓面積大幅增長,令奧園健康未來2、3年的在管面積也會有大幅度增長,根據銀河聯昌最新的報告,預期奧園健康的在管面積會由2018年的1040萬平方米,大幅上升至2021年的3500萬平方米!

232 則留言:

  1. 聽到消息說兌吧會有10%股份回撥至公開發售, 但公開發售超額不應超過15倍,聯想到下限定價, 確實不能排除這可能性, 希望消息不是真的, 不然的話中籤率應該會甚高。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係卦,又玩配售不足!!??

      刪除
    2. 唔超15倍都有回撥姐係配售認講不足?

      刪除
    3. 如果下限定價的話,即使國際配售足額,bookrunner有酌情權回撥10%至公開發售,參考2885的例子。

      刪除
    4. 抽左小小1753, 星期一再算

      刪除
    5. 再向其他朋友打聽了, 比較確定的是公開發售超額不過10倍, 但不肯定有沒有回撥, 希望最終沒有回撥。

      刪除
    6. 吾棒匯豐,炒股會燶

      刪除
    7. 遇正大跌市,可能要等價值回歸。。。

      刪除
  2. 你相信嗎!?

    湯文亮:反引渡條例通過之後, 香港金融中心地位會更穩固,理由是外資不夠膽在中國任何省市簽訂融資貸款合約,亦不敢推出任何金融產品,因為如果有任何商業糾紛,隨時可以被控欺詐,最好的解決辦法就是在香港簽訂有關合約,就算有糾紛,都可以用香港法律解決。我相信有不少省市的對外公司都收到有關信息,所以他們在香港大肆擴充,令到甲級商廈售價與租金上揚,甚至要迫到一些外資大行要搬去牛頭角。
    https://news.mingpao.com/pns/%E7%B6%93%E6%BF%9F/article/20190503/s00004/1556821725405/%E6%B9%AF%E6%96%87%E4%BA%AE-%E5%8F%8D%E5%BC%95%E6%B8%A1%E6%A2%9D%E4%BE%8B-%E4%B8%80%E5%8B%95%E4%B8%8D%E5%A6%82%E4%B8%80%E9%9D%9C

    回覆刪除
  3. 群眾心理是可怕的! 投資尤其如此, 一個很好的例子, 過去十幾年大多數人對香港樓價和內房股價的評論都錯了!

    群眾心理是可怕的:
    https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20190503/00184_007.html
    我信愛因斯坦,他說這個世界有兩樣東西是無限的,第一是宇宙,第二是人類(也就是群眾)的愚蠢;我也信股神巴菲特,他說如果大部分人的判斷力是可信的,他老早便要流落街頭拾汽水罐維生了。我們不能永遠跟着大眾的腳步走,要時刻保持批判精神。

    回覆刪除
  4. 譚新強講佢最熟悉的半導體和 5G 大勢,可一看。不過佢唔熟港股,也不會深入到研究 1729 這種受惠股:

    https://www.mpfinance.com/fin/columnist2.php?col=1463481132098&node=1556821832577&issue=20190503

    回覆刪除
    回覆
    1. 中環資產持有蘋果、台積電、三星、AMD、Netflix、Visa、PayPal、Salesforce、ServiceNow、Tesla、Ericsson、微軟、facebook、亞馬遜、Google、騰訊、Intel、Xilinx、Nvidia、Cadence、Reliance及中國鐵塔的財務權益

      佢真係主攻5G兼大包圍bor

      刪除
    2. 有長期睇開譚新強專欄的讀者都知佢寫政治大勢多,好少講股,所以更要留意佢每次出文講個別行業股票如 5G 概念股既時間,之後該類股票的表現。記得上年佢出左篇文講化妝品股之後不久,"姿生堂",Lo'real 到內地 "上海家化" 等化妝品牌股價就見頂!之後有篇講 "被動元件/MLCC" 股之後不久,日本的龍頭 "村田製作所" (Murata) 和台灣的 "國巨股份" 股價就見頂!

      刪除
    3. 今期信報月刊專題講5G,不妨看看

      刪除
    4. CAPITAL 有個黃敬凱講1729, 昨日先出爐

      刪除
  5. 回覆
    1. 鬼唔知可以去HKEX睇公告?我就係見到停牌咪係到講囉

      刪除

    2. EXCHANGE NOTICE - SUSPENSION OF TRADING
      Trading in the shares (stock code: 00687) of Hong Kong International Construction Investment Management Group Co., Limited will be suspended at 9:00 a.m. today (3/5/2019).

      刪除
    3. 見見到依句"687停牌?" 唔知點解好鬼燥。

      刪除
    4. 黑石要約收到86%股,公眾持股不足所以停牌。

      刪除
    5. 由於公眾持股百分比跌至15%以下,公司股份將自周五(3日)起暫停買賣。公司將盡快就恢復公眾持股量及恢復股份買賣另行刊發公告。 (From aastocks)

      刪除
    6. 之前我的文章已有提示停牌的風險, 不過今次黑石有經驗, 會搵到友好接貨, 應該不會停好耐。

      刪除
    7. 多謝當日偉哥提醒,如果唔係就凍結左啲現金

      刪除
  6. A 股近日的 "明星股" - 因過往 overstated 300 億人仔現金要做大量 prior year adjustments 的 "康美藥業"(600518.SH)。

    上年已有不止一位雪球網友話佢盤帳有問題,其中一篇:
    https://xueqiu.com/6195589551/115509709

    https://hk.finance.yahoo.com/news/%E6%96%B0%E8%81%9E%E9%BB%9E%E8%A9%95-%E5%94%94%E5%B0%8F%E5%BF%83%E8%A8%88%E9%8C%AF300%E5%84%84-194600094.html

    ... 隨着康美愈來愈受股民追捧,其財務報告亦面對更仔細審視,陸續被發現存在不少疑點,最主要的是關連交易金額龐大,並有「大存大貸」情況。例如其年報聲稱,截至2017年底手持現金341.5億元,但未償還貸款達222億元,令人質疑為何坐擁巨額現金還要大舉借錢

    ... 康美該年度利息收入只得2.7億元,按其341.5億元現金計算,回報率不足0.8%,比起存款基準利率1.35厘更低;更何況上市公司大額存款一般可爭取較高息率,CFO通常亦會把部分現金投放於大型銀行的短期理財產品,進一步促進現金回報率

    ... 一家上市公司若同時存在巨額關連交易、大存大貸、現金回報率離奇偏低,其財務報告便值得高度警惕

    回覆刪除
  7. "周顯:建築字母新股 必有一炒
    2019/5/3

    【明報專訊】我重手申請了新股B&D STRATEGIC(1780),結果中了幾百萬元貨。在周一的暗盤跌了十幾巴仙,我不為所動。周二正式上市,照樣是輸,結果它的走勢愈走愈勁,終於由輸變贏,我都有點佩服自己的堅忍不拔。

    為什麼我會重手申請這隻股票呢?我日前在本欄提過,市場有句順口溜「建築股必有一炒,字母股必有一升」嗎?我想,這公司既是建築股又是字母股,應該不會太差吧?雖然,在暗盤當日,兩隻創仔分別跌了六十幾巴仙和五十幾巴仙,市場氣氛極差,我都嚇到有點腳仔軟。"

    回覆刪除
    回覆
    1. 周顯真係抽新股一大指標。凡介紹既一律避之,應該會輸少好多。

      刪除
    2. 十分同意TERRY! 呢D 文章真係當娛樂禁睇!10次9次都中伏!

      刪除
  8. 我既統計係:
    - 抽物業管理股 IPO 贏面最大,其次係教育股
    - 本周有兩隻上過十大升幅榜兼上市新高的奇葩 6111 和 1713 都有一共通點:公開認購不足
    - 字母股一係一上市升到你唔信,一係長潛不起
    - 自從港交所加強限制賣殼活動後,抽建築股贏面好細,一係就抽中隻 1034 咁既,但你就算日日睇住佢既 CCASS 報表亦未必估到佢幾時忽然被斬
    - 以前食肆股上市都同建築股歸類為啤殼,但食肆股賣殼成功率比建築殼低好多
    - 網上廣告佬 1860, 1917, 2013 (和 "兌吧" ? ) 都有一浸升浪,但唔係一上市就炒上
    - 其他 ... 除左 2885 一睇國際配售 : 公開認購超額和分配比例已覺唔對路外,邊隻會炒上無路捉。最重要還是公司上市後頭兩份業績是否走晒樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 依馬打兄認真研究,一讚!

      刪除
    2. 重有:券商和資產管理公司 IPO,幾乎首日一定破發,強如申萬宏源 (6806) "於2018年12月31日的淨資產在中國全部證券公司中排名第七,而於2018年的營業收入及淨利潤分別排名第五及第七。於2018年,我們在中國會計準則下的加權平均淨資產收益率在以2018年12月31日淨資產計的中國前十大券商中排名第三" 也不能例外,但去美國上市例外,例如富途 (FHL) 和老虎証券 (TIGR)。

      刪除
    3. 大部份7、8億以下市值的小型新股都唔容易捉路, 尤其係唔肯定是否有實質業務及啤殼上市那些, 即使有實質業務, 好似1729的, 都要跌到PK後先識升返上來, 而2182、2683、1968呢D差不多肯定業務真實的, 也是遠低於招股價及估值好平。

      小型新股冇機構投資者參與的, 國際配售係非常黑暗, 大家可能有聽過有保底或者折讓配售一事, 所以國際配售接貨的成本未必就是發行價, 大家要有這概念。

      刪除
    4. 多謝依馬打兄分享👍🏻

      刪除
  9. HAHA 0.79 入左一小注! 佢趺得好急!

    回覆刪除
  10. 點解要做pair trade 而唔直接單買3662?

    回覆刪除
    回覆
    1. 相對高估值的板塊或者周期股,我傾向做pair trade。

      刪除
  11. 0.78,我又開始收集1729

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家點解見o的股一直跌就入貨,唔怕再跌2成嗎?
      有無諗下跌o既原因,可能已經顯示價錢,開始放貨,當然,如果業績好,會再有一升浪

      利申,我自己都重有一半貨未沽

      刪除
    2. 大家點解見o的股一直跌就入貨-->因為大家都好想學偉哥咁,一注X, 一注X, 哈哈

      刪除
    3. 我已沽清,今日才買回,調整差不多了吧,高位跌了超20%,以一隻有前景好股計算

      刪除
    4. 或者咁樣講,有前景,估值唔貴嘅好股,喺$0.8 呢個位置相信係最強支持位來講
      去收集嘅話唔會怕

      刪除
  12. 均價3.16元買左注以往經常炒波幅的598。

    呢隻博大升似乎難,但炒波幅則不錯。

    回覆刪除
  13. 希望可以見到8~12倍市盈率, 越低越好!

    【異動股】中旅三連跌暫挫9% 創近五年低 懶理黃金周

    中旅(00308)懶理內地五一黃金周,股價持續下挫,最低見過1.65元,挫4.6%,創近五年新低,新造1.67元,仍跌3.47%,成交金額1529萬元。

    該股暫錄三連跌,按現價計,累跌9.2%。

    集團去年純利6.87億元,按年下跌40.14%,每股盈利12.6仙,不派末期息。期內收入45.18億元,按年減少7.96%。

    回覆刪除
  14. 今天路勁繼續被他吹到上升! [大拇指]

    【EJFQ短評】路勁基建突破三角形阻力 料仍有上升空間

    路勁基建(01098)已突破成交量密集區頂部及三角形阻力,上方蟹貨少,料仍有上升空間。EJFQ勢頭能量正面,於2018年12月17日發出長線綠燈,至今升30.2%。

    信報投資研究部

    回覆刪除
  15. 請教大家買900 收息是否好選擇?

    回覆刪除
  16. 2718彈返上去!會唔會同偉哥收到好消息有關?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗機構投資者前兩天已收到大摩份報告, 今日股價倒升, 可能同頭先的大手成交有關。

      來緊應該仲會有大行有報告。

      刪除
  17. 偉哥做這種 pair trade 會否同時平倉,即是唔會變成單邊買 3662 / 買邊沽空 6098 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇情況, 例如股價一齊大跌, 3662跌到4元以下, 6098跌到13元, 咁我可能先平6098, 留3662, 掉轉操作一樣。

      最理想當然係3662升、6098跌, 咁就可以一齊平倉。

      刪除
    2. 不過宜家倒返轉,哈哈。。。

      刪除
  18. 2718大家都係聽人講觀望下好啦,係股票裡面,汽車金融呢個板塊好有可疑,好可能有伏呀!! 

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次話唔希望我有機會在2.55以下再增持的, 係唔係你? 我冇記錯好似係你!

      刪除
    2. 有時唔明,玩股票玩到要用一些子烏虛有欲加之罪來黑一隻無得做空既股票做什麼?

      刪除
    3. 偉哥好記性,就係小弟啦! 千萬唔好俾偉哥再有低價機會入到呀! 哈哈

      刪除
    4. 我好小氣架, 你唔好改名啊, 我會記住你。

      刪除
    5. 1. 你係玩股票我唔係玩,所以我要認真好多,唔可以亂買一通,玩就可以求其買

      2. 因為要認真,所以對啲自己唔熟嘅範疇,自然要諗多啲,考慮多啲,覺得諗唔通/奇怪,自然唔會買

      3. 我唔小氣,我認為係股市入面最重要係賺錢,最唔值錢就係面子,我成日都睇錯市,好多嘢都唔識,所以比人笑下寸下好平常,我冇所謂的,如果可以賺大錢,係網絡世界度叫一聲契哥又如何

      刪除
    6. 認真對待自己買入的股票, 這態度正確!

      刪除
    7. 哈哈,暫時唔再改名住了
      Ho Cheung Chan,我見到偉哥花時間做資料搜集打聽消息,但給你一句我不懂汽車金融就是伏給氣壞。既然你出來道歉,那就既往不究,你下次唔好啦,我好擔心你。

      刪除
    8. 陳兄,希望稍後你對2718睇法由"伏"特加變為"服"突嘉,佩服+嘉許,講吓笑,不要介意.
      非常認同股市裡最緊要有$賺,乜都假.叫聲你奶媽還可以.哈哈!

      刪除
    9. 同意Ho Cheung Chan講法,唔熟既就自然會多顧慮多留神一點..大口兄都係講下笑串串貢hahaha

      刪除
  19. 一如所料, 1575最終的做法就是換核數師, 希望可以搵到一位肯簽名的核數師, 務求出到盤數及復牌。

    如果大股東有心托返高股價的話, 就會選擇繼續派高息(如果財力允許的話), 吸引一些好息之徒返來; 如果不派息的話, 復牌後仍要插。

    回覆刪除
  20. 當以為5絕的走勢開始時, 指數跌一跌又升返上來, 如果追沽了的, 又要諗下是堅持, 還是止蝕先。

    呢D市好容易左一巴、右一巴。

    回覆刪除
  21. 昨天美股兩隻新股都好強, BYND升1.63倍, 賺女人錢的新氧(SY) 也升32%。

    要研究下可以點樣參與美股新股, 似乎比香港新股更易賺錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥應該可以,美股ipo外國人參與好似要1m usd資產以上

      刪除
    2. 謝謝, 我問問相熟經紀有冇得搞先。

      刪除
    3. 如果係富途問過好似做左專業投資者認證就可以參與美股IPO配售

      刪除
    4. 哦, 咁簡單? 咁之後都可以嘗試下美股IPO, 感覺牛市炒美股IPO, 贏面好似頗高, 最少應該高過香港的IPO。

      刪除
    5. 要有8M現金或股票在單一户口... XD

      刪除
    6. 係咪呀? 做專業投資者要幾多資產?
      美股IPO真係易搵過香港好多架! 好多時一開兩三成以上(小弟開市即追既如涵就插三成@@)...因為美股IPO只受機構玩,初上市又無得沽空,贏面好大架....

      刪除
    7. 如果係國內人士開戶 8M 都唔洗XD 大家都可以打幾隻字問下客服 我都想DOUBLE CONFIRM下

      刪除
    8. 美股近期ipo升好多,zm都一倍了

      刪除
  22. 順道一問:偉哥你沽空 6098 的 initial 及 maintenance margin 點計法?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係IB沽空, 因為戶口有其它持股, 唔止沽空6098, 所以實際上maintenance margin幾多我冇仔細計, 印象中所及只要保持有沽空價值的大約120%資金就足夠。

      因為我IB帳戶的後備現金長期比較多, 所以冇仔細睇, 如果有興趣的話, 可以去IB網頁了解下。

      刪除
  23. 請問你地用的券商仲有無顯示個倉仍持有687及可賣?我上星期已向富途email接受要約,但尋日都未收起d貨,尋日都仲可以3蚊賣,今日停牌,但仍見到D貨在

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的早於3日前已在帳戶抽走, 我諗你要問問富途什麼情況。

      刪除
    2. 我有問客服,只一直推說在核查中,我只怕佢地無幫我接受要約,但當天email完後客服都有回覆我已收到要約要求,唔知其他富途網友有無這情況?

      刪除
    3. 我都係用富途,但貨已被抽起

      刪除
    4. 甘小股民唯有寄望出錯了,或復牌後爆升...

      刪除
  24. 偉哥, 你覺得1462 有無機會易手? 跌到4億市值,好誇張。

    回覆刪除
    回覆
    1. 驚佢又停, 1仙先考慮

      刪除
    2. 1462最大風險是不知有多少表外債務!

      如果有機會跌到1、2仙, 當買張六合彩都可以考慮。

      刪除
    3. 連管理層都話唔知...

      刪除
    4. NAV只有4.65億, 仲有唔知盤數有幾多水份, 所以跌到4億市值仍完全零值博率, 不要因為佢跌左98%而覺得值博, 以前只是泡沫。

      刪除
  25. 沽清之前餘下的469@0.495。講真,佢份業績唔差,但大股東失信,也令我失去信心,所以趁反彈,輸少少沽清餘貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻之前講過,少少地玩波幅會好d。雖然業績好左好多仲派番息,但玩食字呢下真係fake左好多價值投資者.....等3毫半-4毫呢d位買少少炒番一毫幾仙波幅會開心d

      刪除
    2. 沽的原因是公司沒有誠信, 不派股息。

      刪除
    3. 咦....我頭先本來係想打「雖然業績好左好多仲話派番息」,可能頭先用手機禁唔到隻字~~~sor sor sor
      其實嚴格黎講,佢唔係冇誠信,而係玩弄文字
      留意番佢段野「從截至2018年12月31日止財政年度起,公司可向其股東宣派及派付不少於公司擁有人應佔集團任何財政年度溢利的20%作為股息,不管是中期或末期股息。」如果唔係咬文嚼字,第一個感覺真係會覺得剛剛呢次會派息。但實際上,佢係話要2019年既業績期開始,先會有可能派息,一切要睇業績而定.....所以今次真係fake晒好多人嫁

      刪除
    4. 我研究左呢段文字好耐, 從截至2018年底的財政年度起, 意思肯定指從2018年這個財政年度"起", 不是2018年財政年度"後", 非常清晰, 英文版都一樣有這意思, 冇得爭拗。

      刪除
    5. 小弟英文唔係咁好,所以我都專登問D英文好既朋友,英文版既意思真係清晰好多。
      純討論,我睇左幾次,其實無論中/英文版,呢個通告都已經講左話唔一定會派息,要視乎好多情況,而對未來既預計呢點,根本就係公司自己去定。一般大眾覺得佢可以派息,公司唔想派既話,隨便講幾個原因就已經可以唔派啦。right?
      再者,公司如果有誠意有心想派,有冇必要出呢個咁多保障,「可能」,「視乎情況」,「唔一定」既通告呢?還不如直接出個通告話自己呢期將會派息唔好?
      同埋只能夠話,偉哥你好人,睇完篇文一廂情願覺得公司有左盈利就會同大家分享成果。我呢D平時都慣左講可能呀,睇情況啦呢D野黎幫自己鋪後路,不過講得呢D既多數都係唔想俾人覺得我做到。真係做到就冇野,但做唔到俾人地到時問番果陣,我都可以同人講,我一早冇話得喎(一副你咬我食既態度)。我相信469出呢篇通告都係咁既意思~

      刪除
    6. 其實字眼都是一些標準、常見的寫法, 可以參考其它公司, 也是會這樣寫來保障公司利益。一般唔打算派息的或者未決定派息比率多少的, 就唔會寫明派息比率多少, 但寫到明而又唔派的, 真係罕見的做法。

      隨意搵一兩間大公司的股息政策參考下, 都是和469內容大致一樣, 會寫明派息比率不少於多少, 但也會有條款保障公司利益。

      http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/1231/LTN20181231774_C.pdf
      http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/1121/LTN20181121244_C.PDF

      刪除
    7. 或者可能是我孤陋寡聞, 第一次買到一間剛公佈股息政策指引但完全唔跟的公司, 所以即使469業績不錯、估值也低, 我還是決定和他分手。如果佢股價冇反彈返上來比我沽貨的話, 我原本打算出席AGM當面問問管理層誠信何價?

      刪除
  26. 2283 東江呢排回番, 今日 5.11 加番一注.


    回覆刪除
    回覆
    1. Apple 叫停Airpower, 對佢業績應該有影響, 原本預期airpower由2283代工。

      刪除
    2. 呢部分對 2283 幫補 Apple 叫停 airpower 充電器代工大唔大?

      https://beyondredblog.wordpress.com/2019/03/12/12-mar-2019-%E8%88%87%E7%AE%A1%E7%90%86%E5%B1%A4%E6%9C%83%E9%9D%A2-%E6%9D%B1%E6%B1%9F%E9%9B%86%E5%9C%982283%E6%A5%AD%E7%B8%BE%E6%9C%83%E6%91%98%E8%A6%81/


      去年在矽谷設銷售辦公室,已成功接到Amazon Echo Mini Speaker訂單,預期金額由2018年的數百萬港元提升至今年的數千萬港元

      刪除
    3. Amazon的訂單和預期的Airpower訂單量差頗遠, 係有幫助, 但仲差頗遠。

      刪除
    4. 文中提到: "有主要客戶藉機壓價,多多少少有影響,預期今年仍有壓力,主要源於注塑方面"

      822及2182的注塑業務上年度都做得好好, 唔知係唔係搶左2283一些訂單。2283注塑業務的毛利率高達29%, 而2182只有20%; 822平均毛利率24%, 但唔知佔收入一半的注塑業務毛利率多少。

      刪除
    5. 叫停airpower是一定有影響. 但東江各sector的業務算是分散,理應不是致命風險.
      Airpower叫停是4月初的消息, 但沒出現大成交下跌, 看來市場並未離棄.
      我看好東江未來在智能家居產品的增長勢頭.成功接到Amazon 的訂單表示技術層面已被認可.
      如Apple也出自家智能家居產品時,很大機會也會考慮東江.
      另外如果貿易戰取消關稅, 對東江汽車出口部份的訂單應該也有幫助.
      市值現時40幾億, 如能升上50億, 下半年有機會加入港股通.

      刪除
  27. 偉哥, 請教 8457 點睇?
    經濟麻麻, 同行 6083 賺少左, 佢反而盈喜...
    (利申有貨)

    回覆刪除
  28. 非常失望,298不願跌下來, 甚至無成交!

    [即市新聞] 《盈警響號》莊士中國(00298.HK)全年溢利料跌36%-46%

    回覆刪除
  29. 大市古靈精怪,
    可能已轉返勢,
    下週向上走.

    回覆刪除
    回覆
    1. 細股有勢。334游兩格繼續升,1729游唔到無起色。。。

      刪除
    2. 1729及334有八毫四五就食糊.

      刪除
    3. oman大哥,我也有同感

      刪除
    4. 利記尋晚贏埋紐卡素有94分都W唔到聯賽冠軍,
      我有一個同學由中學開始只擁3隊,
      利物浦,加山,巴西,
      幾十年鐵粉非常失望.

      刪除
  30. 偉哥想請教下物管股3319點睇,pe低過奧園,增長更快。

    回覆刪除
  31. 偉哥, 598有冇興趣去游水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄上面仲有留言㗎,or你係叫偉哥游完水好上水or再落去再游水or你介紹佢去游水

      刪除
  32. 請問偉哥點睇258湯臣近2月不斷回購股分?
    3,4月回購股數有點異常,將3%,而且五月持續中

    請問是否是否有咩動作?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是定向回購, 不知回購完成後會否有什麼後著, 還是和2136一樣, 沒有下文。

      刪除
  33. hi Wai gor
    569 私有化點睇...@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔熟呢隻, 唔識評估佢價值, 等佢公佈作價再算。

      刪除
  34. 598 呢隻炒波幅真係唔錯,但睇唔透點解呢排跌得咁急?佢Q1成績表唔錯。

    睇番佢呢幾年派息仲要一路加,上年仲要係div payout最低果年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依個價買入598.有餐士面.分二注買。

      刪除
  35. 偉哥 不你有否留意1675 亞信科技? 市場好似未發現呢間5G產業公司

    回覆刪除
    回覆
    1. 這隻業務性質似乎和354有少少類似, 目前估值似乎並不算好平, 而且成交少得可憐!

      刪除
  36. Trump says tariffs on $200 billion of Chinese goods will increase to 25% on Friday

    https://www.cnbc.com/2019/05/05/trump-says-tariffs-on-200-billion-of-chinese-goods-will-increase-to-25percent-on-friday.html?fbclid=IwAR26YPSRrRdntOZxbZayAM6ZSUXc0CJcCqZdx5OAStZ3CNyfS7kgrvFLCOc

    回覆刪除
    回覆
    1. 一睇完Twitter即上偉哥blog果然已經有人討論緊
      侵侵又玩咩

      刪除
  37. https://mobile.twitter.com/realdonaldtrump


    侵在twitter都係咁講,聽日有大龍鳳

    回覆刪除
  38. 唉, 明天似會玩大屠殺!

    唔知之前傾落的會否全部推倒重來? 定係和談之門已關閉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 過一兩日又改口風,係短炒機會

      刪除
    2. 意思似係唔比中國再拖,今個星期一係傾好一係破裂。但根據之前嘅玩法,只要股市跌trump 又會放軟。跟呢個套路,今次跌點都買啲。

      刪除
    3. 最慘就係唔知道係出口術定係嚟真

      刪除
    4. 今次得5日限期,似係逼供拿盡著數close deal

      刪除
    5. 如果美國真係減息便有條件嚟真。

      刪除
    6. 點會得5日限期,乜都可以改的

      刪除
    7. 上星期聯儲局先話今年唔減息嘅

      刪除
    8. 通常咁既情況聽日上巿D IPO都會大屠殺,好彩冇抽少做少錯了。

      刪除
    9. 但現在 Mike Pence 都話要減息,世事難料啊。
      https://www.cnbc.com/2019/05/03/vice-president-pence-says-the-fed-should-consider-lowering-interest-rates-because-of-low-inflation.html

      刪除
  39. 央央大國朝夕常変.金融市埸侵侵做莊.美的馬仔有什麼感想呢?肯定若干年後.美盟主地位有動搖。今天港股大屠殺.滿地眼鏡碎.那會事前上天堂突下地獄呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬都要有大佬勢,
      美國再俾侵侵連任終會走向衰弱之路。

      刪除
    2. 可能知道自己無得連任,趁仲有牙力,做空出口術搵錢為上

      刪除
  40. 上周5如果睇走勢,大戶係想上沖,我估今日收市只會跌大約400點!

    回覆刪除
    回覆
    1. https://news.mingpao.com/pns/%E7%B6%93%E6%BF%9F/article/20190506/s00004/1557080896085/%E6%9E%97%E5%B0%91%E9%99%BD-%E6%B8%AF%E8%82%A1%E5%87%BA%E5%A5%87%E5%9C%B0%E5%BC%B7-%E5%AE%9C%E8%BD%89%E5%AE%88%E7%82%BA%E6%94%BB

      低水行業仍多 港股未見泡沫

      港股經過連升4個月之後,要好有信心在現水平找尋估值被嚴重低估的投資,確實有點困難。然而,目前的市場估值,亦不像淡友所說的一切不過是泡沫那麼嚴重。起碼,現價水平的醫護股,不少仍然是去年估值高位的45折到55折之間。去年高位確實有點貴,可帶量採購的負面因素,從最近一兩個季度的醫護行業業績看,恐怕亦被投資者所誇大了。另外,最近進入鞏固期的港資地產股及內房股,亦可能在中港兩地樓市破頂在即前後,再次受到投資者的追捧。事實上,相對於高不可攀的本港樓價,過去10年股價一直橫行的地產股,估值其實仍然是相當便宜。

      以立投資董事總經理 Vincent@vlasset.com

      [林少陽 細味投資]

      刪除
    2. 個市好恐慌啊!!不過大家唔好驚,無事既,許志安都無事

      刪除
  41. 最後決定,今日一股不沽(除非偉哥沽啦),準備再買

    回覆刪除
    回覆
    1. Amazon應該今晚跌,考慮跟唔跟股神買D

      刪除
    2. 0.73買1729同334

      刪除
    3. 手機孖寶非常叻仔!

      刪除
    4. 一早講左五窮秋官無敵熊啦,我自己又唔信,抵!

      刪除
    5. 鄭少秋就算唔關佢事,佢都要硬食架啦,個市跌緊接近點。

      刪除
    6. 大口兄咁勇敢買1729 嘅

      刪除
    7. 係非常時期要用非常手段,1729+334開啟了下跌買入mode,每次再跌低5格再買入啦啦啦~ 其實之後個市好返,大家咪又係買呢堆股,依家大減價唔買,唔通等加價買?

      刪除
    8. 但如果堅係加關稅到25%, 1729 會非常受影響

      刪除
  42. Citi 1728 報告 有關2718部份
    Overall we do not think this 1Q19 result should be causing
    very negative impact to the stock price because (1) 1Q normally contributes 20% of
    a dealer’s yearly performance in normal market conditions; (2) ZTA’s auto finance
    arm (Dongzheng Auto Finance) contributed Rmb430mn NP to ZTA in 2018, up 79%
    YoY and should be growing at a fast pace into 2021—

     Implications — We believe 2Q19 luxury car sales and auto finance loan-book size
    growth are the key elements to support ZTA’s earnings visibility. Overall we
    maintain our sector view that NEV and luxury car sales will outperform the auto
    sector in 2019. If Wuhan Zhengtong earning momentum follows historical trend, a
    NP of Rmb610mn should be delivered for ZTA in 19E. Moreover, if DongZheng
    Auto finance NP is up 50% YoY to Rmb645mn, this implies ZTA group should at
    least deliver around Rmb1.3bn NP for 19E with decent 19-21E NP CAGR,
    assuming no more one-off forex losses going forward. Maintain Buy rating.

    回覆刪除
  43. 今日咁岩交易所新infra第一日出,d index option冇晒GTC盤
    結果今朝好多人掛錯盤/開錯價(沽盤IV低過10...)

    回覆刪除
  44. 2136平手離場,金毛與鴻哥都非易相處,投降!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地會懷念你的。 抬出去,下一個。

      刪除
    2. 320捨不得往下掉,好難過!

      刪除
  45. 組合今日重創2%!!

    開市減持了一半598@3.12、1/5的258@均價3.06、1/4的3389@0.4, 其它的有些排得太高、有些就跌到太殘唔想減。

    中國應該好快會宣佈中止貿易談判, 如果繼續傾的話, 習總會好冇面。

    回覆刪除
    回覆
    1. 習總不會賣國求榮.什麼也應承侵侵的不平等條約.這形勢反枱机會極大.大單邊轉向.大户必然趁勢玩.二萬五未來重逢有可能.愚見咁快撈底不是好時機.揸錢等運來未遲。

      刪除
    2. 減息,減準,搞基建吧...

      刪除
    3. 昨晚評估自己組合今日可能會跌2-3%, 今早早段跌2%, 估唔到話咁快就3%了, 最近半年最重創的一天。

      刪除
    4. 不靠譜可能真係預先沽空,再發Twitter, 一個大商家,有乜野做唔出,真係好衰。

      刪除
    5. 投降了。早走早着,要钱不要货。6绝后回来。

      刪除
    6. 都幾得意,上排仲不断有人講美國急於達到協議,緊張過中国

      刪除
    7. 偉哥仲有2隻IPO,睇下捱唔捱到呢轉了。

      刪除
    8. To baggio, 陰謀論講多句,隨時係不靠譜自己放消息,so sad, 我d錢呀。 :(

      刪除
    9. 2隻IPO都唔係太驚, 主要原因係唔會中得多, 輸極有限。

      刪除
    10. 我輕倉所以輕傷,本來等今日都等左好耐,但而家不明朗又唔係好想出手住

      刪除
    11. 到明朗,個價咪又升返,咁其實你都係唔想買姐

      刪除
    12. 1000點,我吊你侵侵放個屁都勁過人

      刪除
  46. 今日都算相當恐慌,Mon List只有7隻股票升。

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時買咗697@0.295, 981@8.4x, 1729@0.73, 2208@8.15

      刪除
    2. tkchan兄個list好強,我的只有1隻升

      刪除
  47. 冇股一身輕....不過D強積金改唔切,硬食 =_=

    回覆刪除
  48. 叫人玩牛熊證果d真係pk, 大市俾人左一巴,右一巴,再左一巴。 佢地就話大市唔明朗,無持貨,即刻熄電視。

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼光差就左一巴,右一巴,眼光好後就升跌賺兩轉。師兄抱著這種心態看投資或投機工具,殆矣!

      刪除
    2. 驃叔叔眼光看來好好,不介意分享一下來緊一週環球大市既看法嗎?謝謝。

      刪除
  49. 美國總統特朗普(Donald Trump)周日(5日)突然在Twitter表示,周五(10日)會把2000億美元中國進口產品的關稅稅率,由10%調高至25%。

    《華爾街日報》引述消息人士指,特朗普的帖文令中國官員感到驚訝,正考慮取消周三(8日)將在美國華盛頓舉行的中美下一輪貿易談判。

    中美預定周三在美國華盛頓舉行第十輪貿易談判之際,《華爾街日報》引述消息人士稱,中方認為不應在美方威脅下繼續談判,正考慮是否改變計劃,取消中國國務院副總理劉鶴及其他中方官員前往華盛頓舉行貿易磋商。

    特朗普周日在Twitter表示,美國在過去10個月已對中國500億美元高科技產品徵收25%關稅,並對2000億美元其他商品徵收10%關稅。他表示,美國巨大的經濟效益部分是來自有關稅款,所以決定加碼,周五(10日)起將2000億美元中國貨的關稅由10%增至25%。

    特朗普又威脅稱,「不久」將來會對另外3250億美元的中國商品徵收25%關稅,並表示與中國的貿易談判仍在繼續,但隨住北京試圖重新談判,談判進展緩慢。

    https://www.hk01.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E5%9C%8B%E9%9A%9B/325481/%E4%B8%AD%E7%BE%8E%E8%B2%BF%E6%98%93%E8%AB%87%E5%88%A4-%E8%8F%AF%E7%88%BE%E8%A1%97%E6%97%A5%E5%A0%B1-%E4%B8%AD%E6%96%B9%E6%93%AC%E5%8F%96%E6%B6%885%E6%9C%888%E6%97%A5%E5%88%B0%E8%8F%AF%E7%9B%9B%E9%A0%93%E7%A3%8B%E5%95%86

    回覆刪除
    回覆
    1. 我们中国人,不是东亚病夫! 分注式入大股,action…

      刪除
    2. 夠話中國人不打中國人啦~

      刪除
  50. 今天的聊天室留言版.那些反中亂港港毒人仕.似過年恭賀联歡會慶祝.真傷心.香港人的思維底劣狹窄.苦的是中國人民.怪不得日本侵華時候.長輩對我說.日本對中國地形清楚.行軍迅速.就是中國人漢奸多.和平後.漢奸的下場也不好過。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。