置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2019年5月23日 星期四

萊蒙國際 (03688) 之 一山不能藏二虎


萊蒙國際名義上的第二大股東黃先生,上周行使其持有的部份永久可換股證,以換取2700萬的股份,令其持股增至4.176億股,持有股權29.56%,已超越原本名義上的大股東雲南城投,成為真正的大股東。

在完成換股後,目前股權架構如下:

已發行總股數:1,412,732,441股

黃俊康先生持有417,593,500股,相當於29.56%股權;

雲南城投持有400,959,840股,相當於28.38%股權;

Metro Holdings 持有228,390,110股,相當於16.17%股權;

公眾持有365,788,991股,相當於25.89%股權。

黃氏持有的永久可換股證本身是可以收取股息的,故此換股並不是為了收取股息,除了因為可以取代雲南城投成為公司最大股東外,實在想不到其它的原因。

2015年雲南城投以每股3.8港元向黃氏買入3.25億股,然後於2017年底行使可換股債,以每股3.49元增持大約7000萬,再扣除期間已收取的股息,目前平均成本不低於每股3.1元。

我之前曾猜測兩大股東之間,是否已是友誼不再,雙方對公司日後的發展方向會否有不同看法?黃氏在此關頭行使可換股證,取代雲南城投成為公司最大股東,雙方的關係是否已破裂?

明天股東大會,因事無法出席,所以希望將會出席的朋友代為觀察及詢問以下問題:

1. 去年雲南城投的兩位董事好像都沒有出席股東大會,看看今年會否再度缺席? 如果出席的話,看看雲南城投的董事與黃氏一方是否貌合神離?雙方有沒有交流或交談?2017年我出席中國東方 (00581) 的股東大會,就是為了了解兩大股東:韓總與印度鋼鐵大王之間是否關係非常惡劣及會否影響公司的營運,幸好得到印度鋼鐵大王的代表親口稱讚韓總的管理能力,他們之間的爭執只是源於ArcelorMittal 不認同公司管理層通過低價配股去恢復市場流通量的做法,和公司的營運並沒有任何關係。

2. 我之前的文章:萊蒙國際 (03688) 應收交易尾數 提到通過2017及2018年報披露的少量訊息,推算到2019年1月完成交易時,公司應該收到買方和昌大約60多億港元的交易尾數,希望管理層可以確認這數目是否和我們所推算的一致。

3. 想了解大股東黃氏行使永久可換股證的原因。

4. 公司在深圳龍華的舊改項目什麼時候開始發售? 香港的元朗項目為何拖了這麼久還沒預售樓花?

如果有朋友會出席股東大會的話,希望可以把握機會向管理層詢問上述問題,謝謝。


209 則留言:

  1. 努欽:會否對3千億美元中國貨徵稅 個多月不會有決定
    希望目的係拖到G20可以達成協議~

    回覆刪除
  2. 如大股東二股東真係不和,對小股東都唔係好事。。。。

    回覆刪除
  3. 股價江河日下,小股東苦不堪言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 3. 恕我不會回答所有署名"unknown" 網友的問題或留言,如果想參與討論的話,請為自己註冊一個名字。

      刪除
    2. 事實上,3688已經低到無麼沽壓, 再進一步下跌也是有限的!

      刪除
  4. 為一己之私,連累個個股東都蝕錢, 大股東為人都幾賤

    回覆刪除
  5. 華為要面對被Google及ARM封殺,而台積電相信都不能倖免,今次真係好難拆,希望華可以撐得過

    回覆刪除
    回覆
    1. ARM 的IP擁有權仍在英國母公司,但使用授權已永久轉而至中英合資內地公司 "安謀中國"。"安謀中國" 若開發到新技術,成功申請到專利也屬於 "安謀中國"。 "安謀中國" 負責統籌所有中國大陸夥伴的合作和 ARM architecture 在內地的使用授權。"安謀中國" 股權:英國 ARM 母公司 49%、寧波國資委控股51%,ARM 對華為的封殺力度未必是傳媒網媒所講咁勁。

      刪除
    2. 再怕係再有其它封殺, 有傅日本PANASONIC 都想封殺

      刪除
    3. 但係將來華為被迫要發展一套與Google, ARM 甚至 Window 不同的系統,成本及時間係一個難題,即使成功亦因為兼容性問題難以爭取外銷市場

      刪除
    4. 偉哥: 恕我不會回答所有署名"unknown" 網友的問題或留言,如果想參與討論的話,請為自己註冊一個名字。

      刪除
    5. 先唔好講一個作業系統, 連一套OFFICE 都兼容唔到

      刪除
    6. 我睇arm影響好大 arm係做cpu ic其中一部分, 海思係設計期間一定會遇到問題, 冇左tech suupport 有d問題解決唔到

      刪除
    7. 請問喺邊度註冊?謝謝

      刪除
    8. 最簡單的做法是注冊一個gmail a/c就可以了。

      刪除
    9. 註冊gmail先可以留言,只不過默認顯示名稱為"Unknown"。
      要改名請登入gmail帳號,再去 https://www.blogger.com/edit-profile.g 從而修改顯示名稱。

      刪除
  6. 為何又再大跌? 要殺27000牛

    回覆刪除
  7. 元朗項目都未補地價,邊有咁快賣得
    未補地價likely因為同政府傾唔掂數,覺得太貴所以仲未補,以目前進度估算應該今年都賣唔到樓

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦, 去年見到屋宇署已批出元朗項目建築圖則, 以為也差不多完成補地價, 不知道原來還未補地價。

      刪除
  8. 週威廉已-100,同樣可以係區域打橫行的,週macd無金叉都視調整未完成,唔好多手搏反彈(10%止血),請好好理解企業盈利,只有倒退的業績時,漫熊就會出現,月macd 出現金叉時才回看市場吧!我唔阻人發達,你要同市場玩我唔會理,我只怕消失的時間,我無機會我個仔大把機會,問題係你有無準備錢係手上作部署。文章可能又被刪除,總之好自為之。

    回覆刪除
    回覆
    1. Cutter 兄是雪球Cutter?

      刪除
    2. 文章可能又被刪除......很奇怪, 在這裡可以享有被刪文的榮譽只限於1、2位仁兄, 我不明白為何這位朋友會有此言?

      剛剛翻查紀錄, 這位朋友留言四次, 我一次都沒有刪除, 不明為何有此說法。這裡有這麼多朋友留言, 只因只要不作人身攻擊或者不斷轉貼, 就可以自由發言, 不受管制, 被刪除留言大多是Louis的新聞貼而已。

      刪除
    3. 因為佢比雪球刪得多

      刪除
    4. 放心Cutter兄,這裡不是雪球,是偉哥主場!

      刪除
    5. 哈哈錯怪咗偉哥,原來偉哥有做嘢刪除新聞貼的,吾好意思.
      仲以為呂生會收斂貼少d,原來美麗誤會.

      刪除
    6. 原來係刪過黎都仲有咁多, sosad

      刪除
  9. 如果呢樹無人去 3688 AGM,偉哥可私下聯絡 "湯財/greatsoup",佢會有興趣去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依馬打兄, 呢到唔可以提 "湯財/greatsoup", 因為以前湯財單打過偉哥, 雖然我唔記得係咩事,但連偉哥咁好脾氣都話過唔可以轉佢D 去湯財到

      刪除
    2. Sorry,我都是近幾個月至得閒睇市睇公告和扒文,完全唔知以前各路網友的恩怨。

      刪除
    3. 唔緊要, 我諗哥唔會咁小氣講錯少少野而BAN 你, 湯財自從發生"高人事件"後我都少左睇, 得益唔太多

      刪除
    4. 哈哈, 已有朋友在現場, 不過大股東及雲南的人沒有出席, 所以沒法觀察到雙方是否不和。

      刪除
    5. 我以前都有睇湯財~但佢講D野 真係太難明啦!完全唔知佢講咩HAHA 我太膚淺!

      刪除
    6. 依馬打兄吾洗講sorry咁嚴重,我要十分多謝你先啱, 可以成日用下腦唔使成日坐住佢呀,咁就識炒菜還炒菜炸豬扒還炸豬扒,唔會炒埋一碟呀。偉哥你要有恆心寫落去呀,就算我哋唔回應都要寫呀,每人講句多謝或且表達下 咁呀都費事有閒言話洗版啦,又被告遊蕩罪啦!發財呀各位!

      刪除
    7. qwq兄我對號入座先,先前我講洗版其實只係就某位愛國人兄而言(u know who), 言語誤會有所得罪先道個歉先。

      刪除
    8. 我肯定不會踩中國和華為!
      我會努力探討更多有關中國和華為的利好消息, 鼓勵士氣和持貨的信心。

      刪除
    9. Kay兄咁我真係誤會左你,實情都講句唔好意思。
      唉!Louis兄又係嘅,明知政治敏感立場吾同就傾唔埋㗎啦,post股票財經資訊咪Ok但又似走火狂魔轉貼,我有剖式過佢內心係咪孤單,係咪擔憂反映於行為上,係咪自控能力出問題呢。Anyway,我都係尊敬佢!

      刪除
    10. 我是完美的平衡, 看破世事, 享受生活! Anyway,謝謝你的關心!

      刪除
    11. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    12. Louis兄,多D你手寫你心,我有興趣睇呀,都蠻可愛呀!

      刪除
    13. 需要澄清一下:
      上一次是有人先提到逃犯條例,我才作出回應。

      刪除
    14. 咁100次有99次係你囉
      偉哥之前亦都對你有過意見,你又有冇正面回應/改善過?
      你答左先,唔好又借機唔回應轉去其他話題

      刪除
    15. 偉哥2019年5月23日 上午10:30
      [前刪...]被刪除留言大多是Louis的新聞貼而已。

      偉哥都講到明有take action過,咁大個人唔係咁唔知醜,係到話自己完全冇問題掛嘛?

      刪除
    16. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    17. 思覺失調應該係精神病科?XD

      刪除
    18. 憤青, 請繼續圍攻!
      我將離開去出席股東周年大會,BYEBYE!

      刪除
    19. 咁麻煩開耐d會、探討得深入d,上次你潛心研究股票兩個鐘就出返黎……

      刪除
    20. 偉哥說不可人身攻擊,Rocky,Simon你一言,他一語,何嘗不是浪費版位?偉哥認為louis過火會行動,不須我們來做風紀。若你們覺得louis浪費版位,我覺得你們也是五十步笑百步罷了

      刪除
    21. 理虧就走頭,話人憤青

      刪除
    22. ok,我同意驃叔叔
      一眾人等繼續啞忍,當睇唔到

      刪除

    23. Louis YK Lui2017年8月13日 下午10:48

      我的意思是我不再說美國的壞話, 應該會適合你們的口味!

      偉哥2017年8月13日 下午11:09

      Louis, 或者乾脆一些,不要再於這裡轉貼"任何" 的新聞、報導了,但仍歡迎你發表屬於你自己的個人投資看法。

      我個人建議也是你開一個屬於你自己的網誌, 有了你自己的空間,想貼什麼新聞都可以, 也很容易積累一班志同道合之士。

      derek2017年8月14日 上午9:27

      如果為的是投人所好而寫更加無聊,左右騎牆可苦呢?!正如偉哥所講開拓自己空間更好發揮專長,何樂不為呢?!

      刪除
    24. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  10. 2136就黎跌到52週低,有D衝動想撈底

    回覆刪除
    回覆
    1. 52週低沒有意義
      要跌 94週低都可以
      😤

      刪除
    2. "跌到52週低,有D衝動想撈底"

      呢個是什麼logic ?

      刪除
    3. 今日有134隻股創52週新低,你搏得幾多隻?

      搏之前問下自己,點解搏呢隻,是否沽貨的都是蠢人,眾人皆醉你獨醒?

      我寧願買強勢股,都不買新低股。

      刪除
  11. 根據 "披露難" 最新 filing (黃俊康再行使文中提及的 27M 份 warrant 換正股那份申報),佢重可以換多 116,552,800 股
    而雲南城投只可換多 44,040,044 股
    兩邊都將手上剩下的換股証全數行使既話,黃俊康都係稍佔上風

    睇埋股東會投票結果公告就知兩大股東是否已反面,以及第三大股東 Metro 企邊一邊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲南城投的CB已到期贖回了, 不可以再增持, 況且雲南城投莫財, 那裡再有資金增持?

      刪除
    2. 大股東換股唔知會唔會為左投票,17號岩岩好係最後過戶果日。

      刪除
    3. 睇下今晚的投票結果有冇異常。

      刪除
    4. 出左AGM的投票結果, 沒有什麼特別之處。

      刪除
  12. 981、1347、3888,這一類股依然強勁,可以繼續keep住;
    指數已到271-272,我開始減少對沖。

    回覆刪除
  13. 最大問題應該係台積電,佢一禁售華為D手機用完存貨後即停產

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實是, 台積電還沒表態, 不知其是否需要遵守美國的禁制令。

      刪除
    2. Good news

      11:07:42 【台积电不断供 华为新代智能手机芯片麒麟985不受影响】 ... 至于晶圆制造巨头台积电,当时表示这一决定还在评估当中,并保持持续供货。昨日华为北非官方推特发出回应: 按照计划台积电认为其满足美国出口管制要求,不会停止向华为供货的计划。(TechWeb)

      刪除
    3. 11:05:44
      台积电(TSM.N)CEO魏哲家:经过评估后认为没有必要更改对华为的出口政策。

      刪除
    4. Good news!

      華為封殺效應擴大 北京傳考慮財政援助
      https://www2.hkej.com/instantnews/china/article/2144418/%E8%8F%AF%E7%82%BA%E5%B0%81%E6%AE%BA%E6%95%88%E6%87%89%E6%93%B4%E5%A4%A7+%E5%8C%97%E4%BA%AC%E5%82%B3%E8%80%83%E6%85%AE%E8%B2%A1%E6%94%BF%E6%8F%B4%E5%8A%A9

      刪除
  14. 今日最大亮點是371, 又再看到建銀排左好多買盤, 似乎這次長江電力是比較明確在增持了, 雖然目前仍買得好克制, 但最少股價終於逆市上升。

    回覆刪除
  15. 剛剛又1.37M M盤! 可能會加快快小小買!

    回覆刪除
  16. 581,今朝又買回 (昨日已沽清)

    回覆刪除
    回覆
    1. TK 兄今日幾錢入? 我昨天沽左4.41 果注,想炒波幅

      刪除
    2. 不講價位了,都算幾低位,你明的。

      刪除
    3. 4.62, 低位+1格, 大家都明的, 認識你不下5年了, TK 哥。

      刪除
    4. 你是不明白,我不是這個意思。

      刪除
    5. 我都明 多年來都是低位買

      刪除
  17. 2718 得番2.18, 忍痛今早斷臂。 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 同路人
      不過我未有止損
      雖然在捱價,但我認為是短期陣痛,長遠還是看好的

      刪除
    2. 係咪好似切左條J咁痛?

      刪除
    3. 我唯有認真甘答你,我未切過, 唔似你, 唔知會有幾痛?

      刪除
  18. 如果有錢 一定買HAHA! (0 持倉)!有機會係1729 既反翻!
    BUT 我成本2.7 有2 注了~唔加注了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係好股點會日日穿底無人承接啊! 芯片都關佢事?

      刪除
    2. 同期隻6819 日日升,佢就日日隊

      刪除
    3. 2718 今日低位明日高位 無人托的 搵笨

      刪除
    4. 大概是因為外國車係中美貿易戰當中首當其衝,加關稅後少左人買車做車financing自然都被看淡...

      刪除
  19. 个市参不多每天跌。有没有前辈遇过。一点反弹也没有。是否到恐慌尽头?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 呢D真係小兒科, 都未連續兩天過千點咁跌。

      刪除
    2. 見過1~20號的股票全部都是沽家,
      沒有買家,
      現在市只是奄悶下跌,
      保存實力忍耐下.

      刪除
    3. 2008年全部股票一天跌50%那才真可怕

      刪除
    4. Perry兄,2008年冇咁誇張吖,我諗當日有500只股票跌幅50%以上已經好誇好誇.
      嚇親d初哥呀,哈哈!

      刪除
    5. 比較寫實D的情況是唔到1年時間, 好多股跌7、8成的, 咁驚唔驚?

      刪除
    6. 以指數計算,由歷史高位只是跌了18.5%。

      刪除
    7. 寧願兩日跌3000點 或者股價一日跌5成
      每日跌d跌到d再跌d
      唔知幾時淩遲完😤

      刪除
    8. 哈哈, 陰跌係比個止蝕選擇權你, 急跌是令你冇左選擇權: 一係跌到太殘已經唔使考慮止蝕, 一係做左孖展的焗斬倉。

      刪除
    9. 急跌容易D有機會出現
      諗返08年果陣,做野冇耐仲還緊學債,得唔夠3萬0係股票戶口
      果日膽粗粗all-in左3323,第二日出QE後大反彈,咁就一個double

      刪除
    10. 陰跌好煩躁 又想加又驚跌 又想斬又唔舍
      大跌容易做
      家陣唯一的安慰就係冇孖展

      刪除
    11. 呢個時勢做左孖展的會很大心理壓力, 好難捱的, 那會有心情再係到講股票。

      2008年大跌的時候, 我倉位有些恒指SP, 真係日日叫救命, 差些令我一舖清袋, 所以之後都減少衍生工具的倉位, 有做也是小注怡情, 再唔會對我倉位有大影響。

      刪除
    12. 記憶中,
      2008年不少內房股跌超過90%-95%...
      當年以為跌左7成買入已經很好..原來仲可以再跌多6-7成...
      今日呢D小兒科到不得了...

      刪除
  20. 偉哥你好,1171跌到7.15呢D位,股息有8%以上,盈利增長穩定,估值又好低,而且搵唔到乜壞消息,AH差價去到41%,但H股股價仲係咁跌,請問偉哥點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 目前主要是市場氣氛差, 好多機構投資者減倉避除, 所以基本上乜股都跌。1171以我最初買入成本計, 目前大約跌左15%, 只是稍比市場跌多些少, 唔算太過份。

      我之前做左唔少的SC對沖, 也沽左今月的8P, 目前已是deep in the mony,都懶得再轉倉, 今月會接貨。計及SC及SP所收的權金及接貨8P, 估計在下月初除息前的平均成本稍高於8元, 除息後大約7.4元, 我自己會繼續守落下。

      刪除
    2. 希望偉哥陸續分享多些買賣期權的策略心得(以前寫的有睇過)
      因為缺乏這方面的知識 亦沒有開期權賬戶 所以
      1171衹是焗坐 8.7坐落黎 冇晒心機

      btw
      各位有冇期權的入門書推薦
      網上看了一些些 還是有狠多迷惑

      刪除
    3. 期權是易學難精, 如果可以控制好自己的心態及做好風險管理, 那可以開一個期權帳戶慢慢試下trade。

      開頭最簡單的就做covered call, 例如你持有1萬股1171, 以當時8.7元買入, 而願意在9元以上沽出的話, 那可以考慮做9元的SC, 按時間值而定, 可能可以收到每股0.1-0.2元的期權金, 如果在期權結算時, 股價高於9元, 你的SC就會被行使, 買家會強行以每股9元買了你手上的1171; 如果股價低於9元, 那你的SC就變了廢紙, 你淨收期權金,這是最簡單的covered call玩法。

      然後假設你手上目前沒有1171正股, 但你願意在今月低於7元時候接貨, 而且也有充足的現金買, 那你可以考慮沽出5月的7 put, 收取每股約8-9仙的期權金, 然後月底結算時, 股價低於7元你就要以7元接貨, 如果股價高於7元, 那你沽出的PUT就會變廢紙, 你賺了期權金。

      我諗你想試的話, 先開個帳戶, 用小小資金試下最簡單的LC、SC 及LP、SP每個交易的風險與回報, 好快就上手, 當然這些只是入門, 熟手的投資者可以用這4個基本交易組成一個很複雜的組合。

      刪除
    4. 不過做期權好易上癮, 越做越大, 所以要好好控制自己及做好風險管理。2007年前我就係因為做SC及SP, 每月好似收租咁賺唔少, 所以越做越大, 2008年一個大浪淹過來, 差些就一舖清袋, 故要引以為鑑。

      刪除
    5. 謝謝偉哥 今晚再嚼文嚼字理解吓
      有人話有貨就SC 有錢就SP
      有人話新手最好只做Long 因為風險有限
      我俾d又長又短唔長唔短搞到暈......

      另問 點解你要接1171的SP8
      如果月底系7.19 減左權金8蚊接貨都系蝕架

      刪除
    6. 我做8SP的時候, 股價好似8.2-8.3左右, 收左每股0.2元的期權金.....當時鬼知道這個月股價會跌到7.2!

      咁你做左8元SP, 意即你會履行責任以8元接貨(當月底結算時股價低於8元的時候), 這就是SP的風險。

      刪除
    7. 2002 - 04 年個陣網上有位 KOL 叫輝仔,響毒果財經曾經有個專欄以筆名 "五稄鏡" 撰文,教人做 short 恆指勁價外 call 同 put 賺期權金, 然而 2005 年開始恆指越升越急,但急升後不時又會急回,恆指整體波幅趨上,開始觸及佢套玩法的死穴,2005 年佢自殺身亡。

      又,偉哥可否講講,若有 1171 正股在手,short 番同樣股數的 covered call 所需 margin ? 若只 short naked call (無 1171 正股) margin 若需多少?謝謝。

      刪除
    8. 銀行點 d 長者買 / 部分上市公司會買的股票掛勾/結構/高息存款/理財產品 (1218 最近發公告話買左呢類產品,與 939 股價掛勾的) / ELN 本質就是 short put。

      刪除
    9. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    10. 其實偉哥到時還可以有很多選擇:可以搬落下月;可以接貨後立即SC 8.2-8.3,甚至再加SP 7元,但要有錢7元再接。

      刪除
    11. 係, 所以我講做期權要先控制我自己, 做好風險管理, 因為我都係2007年前月月做沽倉, 月月收租左, 執左唔少, 之後倉位就越做越大, 2008年真係差些都翻唔到身。

      做covered call, 如果沽出與持有正股同等數量的CALL, 係可以唔使比按金, 只要通知券商你是做COVERED CALL就可以, 佢地會將你的正股搬去股票期權倉; 如果short naked call, 可以睇返港交所網站, 有對上一天的每個行使價的按金要求, 可以查返。2008年我為左應付按金要求, 每日都自己計數, 睇下點調倉可以節省最多的按金, 不過之後衍生工具倉位大減, 長期有充足現金在帳戶內, 所以好耐都冇再去查按金表。

      刪除
    12. 1171 6月初除淨, 所以我打算接左貨後, 等除淨後再開SC。

      刪除
    13. 謝謝LeeTin提醒
      我冇一通 咁啱又冇tv super
      我心理質素差 成日燥底 所以衍生工具少掂 驚爆血管
      問期權主要是因為睇住正股跌坐得好無奈 希望學到些少用來對沖/護盤/急救隻正股 拉低d均價

      刪除
    14. FC9,反正都係把心一橫,不如炒期指啦,開始時每次只買一張細期,買升跌都冇所謂,反正就係要你感受下係冇得守,吾對路就一定要止蝕,包你吾駛2個月實戰就學識止賺止蝕嘅重要性,走位會靈活咗好多,到時再炒返股就會得心應手好多,好有幫助.

      刪除
    15. 對冲一般是用LP,但LP是要付出的;S則是收人錢,但在指定時間內承擔他人的風險。

      刪除
    16. haha ur not pulling my leg ru?
      炒期指嘅我覺得都系好叻好食腦好多金
      自己完全冇諗過

      刪除
    17. 老闆三式,有錢SP,有貨SC,唔好貪心
      足矣。。。

      刪除
    18. 有朋友這樣做:
      本金$50萬,月尾做SC+SP下月指數大權,做4套,目標賺1000點,1至4月成功達標,不過今個月有點危。

      刪除
    19. 但一二月做SC/SP都搵到食?挾左三千點喎

      刪除
    20. 最直接 long 一張較價內的 call,那樣一張 SC 搭呢張 long call 就可砌成一套 call spread,又或沽多張近價 d 的 put,又或成套 SC/SP 平倉再開過套行使價較高的 SC/SP ... 方法有好多,前提是有無錢比 margin call。SC/SP 的死穴當然是事先你未必預到套組合要幾多 margin ,尤其是大市波幅趨升,或唔趨升但沽過長假,例如有 net SC/SP position 過復活節假 / 春節假,放假前 HKEX 會要你額外加 maintenance margin 的,我既經驗係會加到放假前的 1.33x。

      刪除
    21. 月尾做SC+SP下月指數大權,做4套,目標賺1000點.....如果每月目標1000點, 而且1-4月都成功達標的話, 那是非常之神的操作, 可能頭3個月, 每月尾都是short in the money put 及deep out of the money call, 又或者每月期間神奇走位, 不然我諗唔到可以如何做到4套1000點。

      刪除
    22. 建議新手都係做LONG好過,操作亦比較簡單,看漲買CALL,看跌買PUT,今日買聽日賣亦可以
      我都同意Lee Tin兄睇法,期指其實算幾FAIR,亦沒有時間值(除每月期結需轉倉),細期睇漲/睇跌,1點10蚊,易計數亦唔洗計太多,期指比期權更易玩

      刪除
    23. 新手是應該LONG既,當佢牛熊咁玩。但通常都係開大開細,開細開大。S比起L更容易及穩陣搵到錢,但一貪心大意就會玩L完。期權有如兩刃劍,識用可以係穩定收益好幫手,幫你每年10%+收益,亦可以令你一鋪清袋。

      刪除
  21. 今天已有媒體報導中金發的美的報告, 將目標價定在25.27元。

    https://www.zhitongcaijing.com/content/detail/205990.html

    只是奇怪沒有媒體報導大摩今月初出的2718報告。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪7,8月先出業績? 偉哥你估佢會唔會派息?

      刪除
    2. 一般國內公司因為匯款手續麻煩, 所以好多只派未期息.

      3990的派息指引是40%, 估計除非樓突然賣唔郁, 不然應該都會按指引派息。

      刪除
  22. 月初時說的首個下跌目標2萬7千點差不多到, 期間我一直是盡量忍手唔買貨, 就算買貨也是換馬居多, 保持現金水平在20%以上備用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如無意外, 5月底要接之前做左的1171 8 SP 及1088 16.5SP被行使的貨, 現金水平會跌到20%。

      刪除
    2. 這次跌浪2萬7應該是差不多肯定會到, 貿易戰及華為的情況再惡化的話, 2萬5也可能觸手可及, 大家要做好最壞的心理準備。

      刪除
    3. 偉哥有無諗住沽期指/減倉再等25000入?

      刪除
    4. 沒有, 暫時我自己覺得風險可以承受到。

      刪除
  23. 下篇文章講講呢個跌浪下的強勢股, 比D正能量大家....雖則我自己都唔係好感受到正能量, 哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好!很需要正能量

      刪除
    2. To name just a few 近期強勢股:泛稀土板塊 2346, 769, 601 ... ;部分軟件股 3888、268 ; 金屬類 1029、581、98 ; 方便麵 1475 、322 ; 奶、啤酒 2319、291 ; 部分物管如 2168 ; 本地收息股 2、3、778、1686、1310 ... ; 本地醫美集團 1830、2138、1161、919;本地地產 34 ( 寧舍強,因好多地盤未來一兩年落成入伙可結算,詳見 https://xueqiu.com/8418102380/126088516 ) ;但有好多潛水半新股,或好大機會步 1025、1034 ... 後塵的乾升半新股如 6819 ,不能盡錄。

      刪除
    3. 6819如果黎多一日類似前日(22/5)咁上下成交,應該係時候

      刪除
  24. 會上係CFO黃德俊同執行董事林美家女士主持大會, 大股東黃先生電話會議dial in,全程都係CFO答問題
    偉哥你朋友已經係會上問你提出的問題, 以下係節錄對答 (包括左我同偉哥朋友問的問題)

    問: 2019年1月和昌尾數收左幾多? 未來仲有幾多錢會收到? 錢是不是在內地? 將來會唔會匯返香港? 會唔會考慮派特別息?
    答: 2019年 1月已收到16,17億, 未來仲有大約16億將會收到. 錢會匯返香港, 三大股東都同意先減債再保留資金作收購發展, 有可能會考慮派特別息,

    問. 公司在深圳龍華的舊改項目什麼時候開始發售? 香港的元朗項目為何拖了這麼久還沒預售樓花
    答: 深圳項目預計明年第一季預售. 元朗項目正在跟政府商討補地價金額, 希望今年9月會完成,預計2022年第一季預售,九龍塘項目預計明年第一季預售

    問. 想了解大股東黃氏行使永久可換股證的原因。
    答. 唔清楚原因

    問. 三大股東雖然持有74%, 但現股價對比資產淨值有巨大折讓,會否進行小量回購體現價值,
    答. 一定唔會, 資產淨值7蚊, 即使現價進行回購上3,4蚊都冇意義

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我本來都想出席這個AGM, 順便會會這位未見過面的朋友, 可惜因事不能出席, 遺憾。

      刪除
    2. AGM得4個小股東出席,上市公司唔係酒店開股東會真係趕客絕招,趕盡餅卡黨, 冇著數冇人黎

      刪除
    3. 問. 想了解大股東黃氏行使永久可換股證的原因。
      答. 唔清楚原因 <--- 無計傾??

      最尾那條答案感覺本"pat", 三大股東鬥長命, 不希罕紙上富貴, 難為小股民.

      刪除
    4. 3688 已算有良心,AGM 響灣仔瑞安中心開,最初以為佢返深圳開。

      刪除
    5. CFO 知都答唔知啦, 唔通如實講佢地權鬥咩...定係答大股錢多無地方使咪行使永久可換股證

      刪除
  25. 2009年1.04~1.12港元買少量貨(達力 29.HK), 持有到現在,等運到!

    達力和佳兆業:皇冠明珠---蛇口東角頭地塊
    https://xueqiu.com/3714977098/123257801

    回覆刪除
    回覆
    1. 老漁2014:

      70億是估計佳兆業掏給達力的,原來買深航運花了58億,估計還要補交政府提高容積率的地價,約33億。共161億得到一塊完整的土地,銷售收入預計可達630億。明白了嗎,二貨?賣家在1999年年就賣了。看不懂可以不評論的!關了[大笑]

      刪除
    2. 老漁2014:

      如果達力真能得到71億港元的現金,加上代圳華代墊款3.5億(其中一半需要自己掏腰包),則可以收到72.7億的現金,以總股本2.4億計算,為每股30.3元。我覺得這個計算還是比較適當的,雖然這筆巨大的現金可能不會一次性給付。

      現在基本沒有人擔心達力地的真實性了,擔心的是時間和大股東會不會分紅。

      清算是每半年一個週期,要定期公告的,上次也是公告土地要清算了才三天漲80%的,以後估計也是消息引發供需不平衡而暴漲,港股就這鳥樣,既合理也不合理[大笑]

      土地變現後,即使不分紅也會漲。從達力過往派息記錄看,多少都會分一定。只是多少的問題。也許人家就等著這塊地解決後,解散公司,賣殼,這不是沒有可能,畢竟年事已高,背井離鄉多年了,一切都陌生了。

      刪除
    3. 不要相信太多,風險自負![大笑]

      刪除
    4. Oh my 桔!你個死曳仔吖!讚你1句鬆毛鬆翼,呃我同情心喇,吾鬼睬你!等我塞條🥒過你口

      刪除
    5. 由於以上內容情節涉及暴力成份,未經本人同意不得删除

      刪除
    6. 等我塞條黃金🥒入你口: 如果29能夠出人意料, 真的爆大冷! [大笑]

      由於以上內容情節充滿善意,未經本人同意不得删除!

      刪除
  26. 3662都幾強勢, 利申平均價4.1

    回覆刪除
  27. 方達上限定價, 希望上市初期就算比不上6185, 也不要差過1873。

    呢次真係瞓左身落去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日又跌500, 其實真係唔敢抽好多..不過隻野咁HOT,唔會中"突"..咁應該冇問題

      刪除
    2. 估計唔會中突,訓身都應該唔高風險既

      刪除
    3. B組最多咪分5%,多都冇,淡淡定,一定升!

      刪除
    4. 未見過偉哥用訓身黎形容抽新股
      想知偉哥諗法
      謝謝

      刪除
    5. 少見偉哥話訓身,偉哥係咪有啲堅料未講?🤔

      刪除
    6. 分得唔多,係一定。一定升,唔一定。見過太多HOT IPO死於巿況差了。

      刪除
    7. 哈哈, 呢個SIZE的新股我仍未有實力入兩張頭槌飛.....考慮到閒置的資金量, 只是和老婆兩個戶口加埋認購左12M股, 但已是有史以來最大筆的認購額。

      冇乜堅料未講, 只是基於公開的訊息落注: 行業、業務、估值、基石、流通量、公開認購預期超額及中籤率等各方面去分析值博率及注碼而已。

      刪除
    8. 12M... 3.2*12/10=3.84M.. 用成 4M 抽新股, 希望偉哥贏到大錢.🎉 同埋我我唔會再浪費版面評論Louis 了。

      刪除
    9. 但我有預感,今次凶多吉少呀兄弟
      哈哈~


      嚇下玩下你們而已

      刪除
    10. 雖然是贏面高,IPO我絕對唔敢瞓身。

      刪除
    11. 不過如果暗盤穿招我又唔怕接多一球

      刪除
    12. 今日大市跌,但同系的藥股2269逆市受捧!

      另外,有無方達的最终超購倍數?

      刪除
    13. 又係上限。希望有兩成啦..

      刪除
    14. 未有最終超額數據公佈, 估計要下周初才有。

      刪除
  28. 859
    執董黎慶國辭任
    佢之前做過交銀國際國際行政部主管
    最新權益披露又指交銀國際已再無持有859權益 即係已經無再押股比交銀

    成件事好似鬼鬼地....

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天10點股東大會係怡和大厦,師兄如果出席問下會否回購,因為我上次問個范執董佢話考慮呀,我吾得閒呀,仲有睇下有冇啖好食

      刪除
    2. 唔會回購啦 有錢都用嚟發展大陸物業
      Btw 大股東啲股轉晒去信達

      刪除
    3. 不過睇呢間公司都係孤鬼寒,依家冇跟開呀,有啲咁嘅事,成盤棋佢都控制曬㗎啦

      刪除
  29. 恒指跌多100,就補埋24/1上升裂口(27121)

    回覆刪除
  30. 華為可能是侵侵前菜,他肯定排列了菜單出場,大戶好克制,未到戲肉,是托著來散場又引老散來接,遲早六月會有一天狂瀉千幾點的出現,直插破二萬點,而家個市最易重傷不起,見好平買D,又再平又買,未見上次24500,已彈盡糧乾,侵侵真系要玩死中國,到萬幾點週街3折大平賣,騰雞或等錢用者更會賤價清倉,温馨提示,收手勿撈,彈得幾多,彈藥備用,真系估錯,中美握手,入市未遲。

    回覆刪除
    回覆
    1. DR.NG是否你的偶像? 恒指穿20000, 樓要跌7成?

      刪除
    2. dr.ng都笠左水拉,不過市跌返,出唔出返來認叻,好快就知道。

      刪除
    3. Benyip 在賭檯上有什麽不可能呢?要順勢而行,逆風而上難能可貴,當年飛機仔670可以由幾蚊跌到3毫子,你可能未見過幾次大股災,跌到心惊肉跳,不交功課不知股海深淵多深。

      刪除
    4. 我意思不是叫大蝕也賣,好的股留下來擺,但再撈萬不可,留得青山在也,温馨提示,中美握手言和,才即入市未遲。 恒指穿20000不是夢兒,要大跌沒有基本因素可言,我沒水晶球,憑經驗推測拭目以待

      刪除
    5. 估頂估底早証明唔可能. 當然順勢永遠唔會錯,問題係冇人估唔到嗰勢.

      刪除
    6. 點止華為,還有大疆DJI及海康威視,應該陸續有來。

      刪除
    7. 陌上歸人有無沽空或熊提供? 我信你, 今次好大機會WWIII, 我不斷減倉.

      刪除
  31. 剛蝕放清走1171 3662同371計數

    回覆刪除
  32. 蝕3格沽出1203@0.95元止蝕, 套現資金等換馬其它跌得多的。

    佢呢個月算是跌得少。

    回覆刪除
  33. 8537,已到了隨心所欲的境界,最低去到0.69,又反彈上0.88收。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔會0.6x 接左,0.9x沽出甘神吧? 🤥

      刪除
    2. 呢隻看似很高風險,我絕對不會透露買賣紀錄,只可以講我最近都有炒呢一隻。

      刪除
    3. Tkchan兄,8537似吾似會突然高台跳水?
      溫馨提示:可留意不停轉名的綱友

      刪除
    4. 唔可以 100%肯定會唔會高台跳水,只可以同你講起依個moment, 要爆了。

      刪除
  34. 太耐無追post,偉哥係咪仲持有1234?

    回覆刪除
  35. Ten-Bagger曹總: http://bit.ly/2wgePF8 || 希望大家 6月9日行出來表達自己!你唔講自己意願, 淋鄭一定話你系支持修例的。 不支持遊行的, 也可以參加 傅振中《保衛香港運動》在路邊哎咪 鬧爆泛民班友。 放心, 兩派從來 沒有真系打過交。 我自己就系甘想法: 橫死掂死, 梗系要最後一搏!【送中條例】 = 【送終條例】??

    回覆刪除
  36. 諗住跌市一篇文章可以頂兩日, 結果大家都無視大跌市, 繼續吹水, 即係大家都已經做到手中有股、心中無股的境界, 還是根本就是持有大量現金等運到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上星期清左大部份持股,現金90%,手上得返琴日同前日入既2718同178

      刪除
  37. 偉哥,東正金融,P/B成1.68,但普通金融股普遍 1 P/B ,雖然佢ROE同ROA 都唔差,但你認為佢個P/B 會唔會過高,同埋公司發展前景你又點睇呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年預期賺10億人仔, 所以預期PB係好低了。

      公司發展前景其實網友間之前已有不少討論, 可以翻看以前的留言。我遲些看看如何可以將大摩的報告撮要與大家分享一下。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。