置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2020年2月19日 星期三

窮則變,變則通


直至去年,我的組合仍是側重於小型股,加上若干的中型股,不過去年我已多番提及市場現在完全唾棄小型股,除了少量莊家股之外,大部份小型股的估值和地底泥沒有分別,即使業績好,也只是一年炒1、2轉而已,估值長期升不起,也因此從去年第四季開始,我基本上已沒有再買入小型股,增持的都是中型股為主,而最近數月買入的中型股,大都有不俗表現,最少整體是跑贏了大市。

要完全放棄自己長期研究的小型股並不是一件容易的事,也不是說要一刀切完全不再持有或買入小型股,而是日後如果不是信心非常大的話,會盡量減少投放資金在小型股,也因此可能會錯過一些不俗的機會。例如上星期星光集團 (00403)公佈洽商出售深圳廠房,如果是以前的話,我肯定會開市追入,不過現在因為對小型股設置更高的買入條件、更加審慎,所以最終放棄了,坐看此股大升逾倍。這是轉型的代價,但整體而言,暫時是利多於弊。

不論是做人處事也好,炒股也好,要懂得變通。此路不通,則要因應形勢求變,窮則變,變則通。

243 則留言:

  1. 偉哥看利物浦吧,深夜發帖。落後一球,加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 等不到球賽就睡著了......昨晚和友人在相隔差不多一個月後, 才去按摩了一次; 最近個個星期都去行山, 全身酸痛尤其小腿, 按完之後, 成身鬆晒, 特別好瞓。

      刪除
    2. 行過小夏威夷徑好正,搭船去過東龍島享受下鄉村式慢活,開心就是那麼簡單。

      刪除
  2. 請問偉哥你是怎樣定義中價股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己定義20億左右以上市值的就算是中型股。

      刪除
  3. 回覆
    1. 真的很強, 是因為Tesla昨晚升得厲害吧

      刪除
    2. 1月頭開始己轉強,
      低位彈得幾好,
      不似之前死下死下.

      刪除
    3. 是的, 這股我跟進了一年, 個勢真的唔錯, 不似之前急升後就回落無以為繼.我留意是看中它手上的電池業務

      刪除
    4. 沖幾次50蚊,好大阻力。

      刪除
    5. 1211有勢的,
      當然$50有大阻力,
      俾少少耐牲.

      刪除
    6. A股前天已經升穿返在1月23日因武漢肺炎消息下挫之位置,
      企在之上已2天,
      現在仲企在之上,
      強勢.

      刪除
    7. 入64045@$0.012,
      睇下會不會被打靶.

      刪除
    8. 64045會繼續過市博一撙.

      刪除
    9. 好耐無跟OMAN兄玩牛熊,一小注跟下先

      刪除
    10. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    11. 觀察期指300位,
      如企不之上會先沽52020.

      刪除
    12. 沽52020@$0.035,
      好似無乜力,
      不博,
      觀察下先.

      刪除
    13. 入52020@$0.033半注,
      334勢強.

      刪除
  4. 匯豐何時會被趕出恆指成份股

    回覆刪除
  5. 偉哥我有野想問
    商譽減值點解?我上網搜尋過後睇完都唔係好明
    匯控去年利潤蒸發超三成,主要受商譽減值73億美元影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇睇呢篇文章, 有埋實例, 應該好易明。

      https://www.am730.com.hk/column/%E8%B2%A1%E7%B6%93/%E6%B7%BA%E8%AB%87%E4%B8%AD%E9%9B%BB%E5%95%86%E8%AD%BD%E6%B8%9B%E5%80%BC-178344

      刪除
    2. 商譽減值呢招間唔中就有公司會用,其實一早知道係LOSS左,但係一直冇入帳。
      之後就搵一年業績唔好,或者經濟環境唔好果年入帳。
      一段來講蝕一次勁的,之後果幾年業績就會靚仔好多。

      話說武漢肺炎都用左呢招,2月12號修改確診準則,一野入帳14000個確診,
      之後果幾日的新增數字就靚仔左好多。

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝偉哥。唔會中午發盈喜吧?

      刪除
    2. 仍持有等運到, 仲加多隻2100百奧家庭互動

      刪除
  7. 跟偉哥中型股收獲唔錯,多謝偉哥

    回覆刪除
  8. 請問偉哥點解揀302.hk等發盈喜而唔揀已發盈喜的手游股,ie 2100.hk
    係咪覺得前者upside大D? 後者盤數有可疑?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前一直覺得2100盤數有問題, 所以不考慮2100。

      近期大部份發盈喜的股, 都在發盈喜後上升, 所以如果確定很大機會發盈喜的話, 為何不在發盈喜前博一博?

      刪除
    2. 明白,合理。
      揾佐偉哥之前對2100.hk的睇法,請問依家睇法有冇改變? 小弟睇佐資料但未見到盤數問題的精髓,望指教!
      整合資料:
      - 至2017年起 公司不斷有回購,最後一次回購係今年1月尾,最高回購價係超過ㄧ蚊。
      - 過去24個月註銷佐超過五千萬股。
      - 過去四年都有派息。
      - 24個月前主席有小規模增持過股票。

      刪除
    3. 之前股價在低位時, 淨現金高於市值, 兼且也睇好業務前景, 但只是酌量回購些少, 反而股價大升後才開始大手回購, 非常不合理的做法。

      其次, 利息收入與持有的現金量不符。

      刪除
    4. 唔該偉哥,多謝指教! 出完業績再望望盤數

      刪除
    5. IT兄,可以分享出入價嗎?

      刪除
  9. 兩則新聞使今天股市上漲:

    1.美擬限海外產晶片供華為 特朗普不滿 稱不應阻售產品 (981也反彈)
    他昨在twitter上稱,國家安全不能被用作阻止外國購買美國產品的「藉口」。他說想把商品賣給中國及其他國家,而不是讓訂單轉到其他地方。他稱知道國會正考慮的那些限制法規,「這些都是荒謬的。我想讓與美國做生意變得容易,而非困難」。

    2. 【國際早班車】特朗普期望中國購買美製飛機引擎
    美國政府考慮阻止通用電氣(GE),繼續向中國首款大型商用客機C919供應引擎。不過,美國總統特朗普否認華府有此打算,稱仍然期望中國購買美國製造的飛機引擎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望美國會理智地認識到"美中合則兩利 鬥則雙輸", 不要迫到中國"非全面並徹底另起爐灶不可!"
      美國精英界在華有重大利益(包括特朗普家族)。

      Kailim Chung
      改革開放四十幾年,中國産業鏈比美國更完整。若果美國把電子零件、飛機等高價值産品禁售;迫使中國自行發展這些産業,與及另謀其他供應途徑,使到中美貿易更無法平衡。特朗普在這方面是對的。

      還有,不要忘記特朗普是商人。他剛就任總統時就在中國注册了大量個人商標,可見他不會放棄中國市場。因此,與中國領導人打好交道,留待卸任後在中國發展自身生意,對特朗普相當重要。他不是天天都説與習近平關係很好嗎?

      刪除
    2. 歐美自1989年後至今,全面封鎖對中國武器禁運, 結果是中國現在的武器是近五百年來第一次和美國站在同一起跑線. 歐洲排斥中國加入他們的全球定位系統, 結果是中國的北斗變成全世界最精淮的全球定位系統. 美國這個科技大國, 全面封鎖對中國輸出任何科技產品, 只賣大豆,玉米等產品給中國. 結果中國的科技自創另一絛出路,由此可見, 中國人不是優秀,而是十分優秀.只要給中國人一個太平盛世. 什麼都難不倒中國人的. 中國人,你要自信

      刪除
  10. 回覆
    1. 因為002916又大升....002916越升, 代表161越值錢, 私有化通過的機會就越低。

      原本正常情況下, 阿仔大升, 都會帶動阿媽升下, 但因為阿媽正進行私有化, 所以不升反跌。

      161如果私有化過到關, 賺到一筆快錢; 如果過唔到關, 遲些都會反映持有69%的002916的大升。

      刪除
    2. 咁其實市場都估緊161私有化失敗後會跌到什麼價位。

      刪除
    3. 唔知會唔會好似興發翻版咁
      偉哥只係買到5%? 會唔會考慮再加多d?

      刪除
    4. 賭私有化的話, 最多只會用5%注碼.....但如果私有化失敗的話, 到時就唔係賭私有化, 而係賭價值回歸, 就可以加大注碼的。

      刪除
    5. 同个仔比,161个價殘到地底泥。

      刪除
    6. 長實是不是應該投反對私有化,那更能把利潤巨大化

      刪除
    7. 李生之前低價都減持, 他不打算繼續持有161, 所以之前已承諾所有持股會接受要約。

      刪除
    8. 聽完偉哥講,我現在更希望失敗,待跌一刻再買多些博98翻版

      刪除
    9. 好多朋友都等緊一旦私有化失敗就撈貨。

      161主要是控股公司, 只計持有的上市公司資產就有以下幾間:

      69%的S緊一旦私有化失敗就撈貨。

      161主要是控股公司, 只計持有的上市公司資產就有以下幾間:

      69%的SZ002916
      16%的SZ000050
      36.8%的SZ000026

      這3部份的資產加起來市值大約660億港元。

      刪除
    10. 失敗的機會好大。間BULLISH SECURITIES Ltd hold 了幾年,呢幾目係咁買,九成買買來作返對票之用。

      刪除
    11. 失敗後有冇機會跌到公佈私有化前7蚊邊呢....或者直接升穿9蚊.

      刪除
    12. Bullish securities呢個倉係最不確定的, 從2015年開始買, 一直在增持, 已買到8%股權, 基本上佢唔接受要約的話, 私有化肯定失敗。

      但係如果私有化失敗後, 股價預期會跌的話, 佢係公佈私有化後又高價增持左250萬股, 係非常之不合理的做法.....除非佢覺得之前持有的7.45%股權不足以否決這宗私有化, 所以要加大籌碼去否決這私有化。

      呢個倉如果真係一票否決私有化的話, 証明佢真係非常睇好161前景。

      刪除
    13. 跌返落7元的話真係流晒口水。

      刪除
    14. 有幾篇文章介紹002916所處的行業及公司概況。

      https://xueqiu.com/6222445489/141555863

      https://xueqiu.com/6251712093/141500939

      https://xueqiu.com/5423923631/141459666

      刪除
    15. 如果161沒有提出私有化的話, 我相信002916這次的大爆發已足以將其股價拉升到9元以上.....可惜因為進行私有化關係, 大家都在期待佢私有化失敗後入場執平貨,而家唔買住。

      刪除
    16. 咁佢攪咁多功夫咪無用。

      刪除
    17. 我諗佢地都估唔到在疫情之下, 002916仍升咁多。

      刪除
    18. 1888都係做PCB , 升唔多既?

      刪除
    19. 依家炒到9蚊樓上咪會私有化失敗,點解啲人唔搶定先?因為真係驚私有化會成功?

      刪除
    20. PCB也有不同的應用, 所以今年002916盈利維持高增長, 但1888就盈利大倒退。

      刪除
    21. 唔搶貨, 係想焗做套利的大戶在私有化失敗後, 賤價沽貨止蝕。

      有幾個大戶入左唔少貨做套利, 一般而言如果私有化失敗, 佢地都會盡快沽出, 這就是其它大戶眼中的肥肉。

      刪除
    22. 想請教下大家,點解161市值同子公司會有咁大折讓?

      刪除
    23. 最後接纳要約日期係3月6日,之後要👀有冇得吃咁😁

      刪除
    24. 想請問爲何161的股權披露不見Bullish securities?我只能在ccass 找到....

      刪除
    25. 用幾個人頭持有, 每人持股不超過5%就無需要披露。

      刪除
  11. 國內國企債券以前是剛性兌付, 現在已難以再維持。繼日前青海省投的美元債已大約4折贖回後, 北大方正的債券也違約, 很大機會要大幅度減值。

    【國企爆煲】債權人申請北大方正重組 或創數百億債券違約紀錄
    https://www.mpfinance.com/fin/instantf2.php?node=1582078459482&issue=20200219

    青海省投過半數債權人同意要約
    https://www.mpfinance.com/fin/daily2.php?node=1582054089577&issue=20200219

    回覆刪除
  12. 月初9元多減持左一半的1846, 今日均價8.33補返了, 賺左10%差價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥你好,早前翻看1846,業務上的確有獨特優勢,不過2018年扣除上市開支,大概賺EUR550萬(~HKD4600萬),2019年我估計賺EUR710萬(~HKD5950萬),記得早前文中提及中銀國際估計2020年賺HKD1.1億,似乎要非常樂觀才做到,雖然德國是收入主力來源,不過疫情下的中國,未必能達到預期中的增長,萬一2020年只賺HKD7000萬,現價PE會接近40倍,值搏率會否有所折扣?還是我估計錯誤?

      不過謝謝偉哥介紹,之前有賺一轉,候低再吸

      刪除
    2. 對標愛爾眼科, 而愛爾眼科受疫情影響遠遠高於1846, 今年盈利也難以達到預期, 但愛爾眼科都冇乜跌, 即是市場都只是視疫情是一次性事件, 對業務沒有長遠影響。

      刪除
    3. 勁!可惜下午突然抽升返殺個措手不急,掛8.3都失敗了

      刪除
    4. 19年中杭州 北京新開2間診所, 財報正路都會有驚喜

      刪除
    5. 新開的一般唔會咁快提供盈利貢獻, 所以對2019年業績影響不大, 2020年更加唔使講, 唯望對2021年業績有正面影響。

      不過大股東blackout period前多番增持, 希望是反映2019年業績也會優於預期。

      刪除
    6. 咁样...受教了, 偉哥。
      1717公司回購成本價入,今日走曬。多謝!

      刪除
  13. 偉哥, 其實除左每日睇HKEx d披露外, 你是怎樣發掘股票投資的機會?

    謝謝

    回覆刪除
  14. 如果真係跌到$7,現價咪1賠1。

    回覆刪除
  15. 請問偉哥有冇留意過2013微盟集團?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇左大摩個 report 都係吹到佢係 SaaS 概念 美股的 SaaS 升到好高

      刪除
    2. 除左SAAS, 我反而覺得佢最大既賣點係700 monetize朋友圈,佢係其中一個最大受惠者

      刪除
  16. 今日在兩份財經報紙都見到161的廣告。

    股東會投票結果傳遞利好,中航國際控股(00161.HK)私有化進入衝刺
    https://www2.hkej.com/wm/article/id/2379782/%E8%82%A1%E6%9D%B1%E6%9C%83%E6%8A%95%E7%A5%A8%E7%B5%90%E6%9E%9C%E5%82%B3%E9%81%9E%E5%88%A9%E5%A5%BD%EF%BC%8C%E4%B8%AD%E8%88%AA%E5%9C%8B%E9%9A%9B%E6%8E%A7%E8%82%A1%EF%BC%8800161.HK%EF%BC%89%E7%A7%81%E6%9C%89%E5%8C%96%E9%80%B2%E5%85%A5%E8%A1%9D%E5%88%BA

    回覆刪除
  17. they know their chance is diminishing

    回覆刪除
  18. 687 盈警 ,有無看法?會影響進程嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上半年蝕咗十一億,佢而家全年蝕不少於7.5億,即是話下半年賺3.5億,應該係盈喜

      刪除
    2. 瀋陽個盤賣出左,又有0.2派出來囉

      刪除
  19. 今年要留意大隻品牌股,我刨了一晚有幾隻不錯有升的水位,有 220統一 1876百威亞太 753國航 9988呀里爸爸 992聯想 網友有冇發掘其他呢?偉哥有否跟進留意呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天和今天入了220統一和1883中信國際電訊

      刪除
  20. 可惜302買得少,可以博盈起原來還可以博港股通!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會去返3.15樓下就好喇

      刪除
    2. 如果心動2400入,中手游302便不能入?

      刪除
    3. 唔關事, 睇流通市值、平均成交等因素。

      不過如果2400入唔到的話, 流通市值更細的302也肯定入唔到。

      刪除
  21. tkchan 請繼續留言分享,絕對相信你不是吹,不用理會那些無聊的人,這裡的高手愈來愈少了。

    回覆刪除
    回覆
    1. tk兄,希望你繼續分享.
      呢個世界好多人輸打贏要
      或者鐘意踐踏別人來換取快樂
      請唔好放上心

      刪除
  22. 麥格理:首予建橋教育(1525.HK)“跑贏大市”評級 目標價10港元
    希望升穿8.29 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據麥格理的報告, 10元只是等於2020年預期PE 14.9倍。

      不過近日有個大戶在沽貨獲利, 所以股價在高位仍然受壓。

      刪除
    2. 今年如果不是組合之前買落的小型股拖後腿, 只計近幾個月買入的中型股, 回報係好好。

      刪除
    3. 偉哥,328同1525比較你自己喜歡邊隻?

      刪除
    4. 多謝偉哥,我成日拎半注做day trade 1525 ! 搵下午茶錢!
      另外半注 $10 見,如果其他大行都出報告,會快d 到

      刪除
    5. 382的增長確定性較高, 但估值是1525比較便宜。

      刪除
    6. 1525 落左無上番車,現在上 382 希望追番個馬鼻, anyway 多謝偉哥

      刪除
  23. 偉哥,$9.x時已沽空1268,現在升這麼急,不再出手嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 恒生綜合指數成份股快有調動, 1268可能入選, 到時會加入港股通, 所以資金而家偷步買。

      等埋下星期公佈指數調動後, 如果佢入選就可能再炒多浸, 到時先再沽空。

      刪除
    2. 偉哥, 3319有無可能也有機會入選?

      刪除
  24. 2328 1月份的營收輕微倒退, 不過不知是否優於預期, 所以股價逆市升。

    回覆刪除
  25. 之前盈警後沽出的2722, 股價異動。

    回覆刪除
    回覆
    1. I have little left intentionally , hope for the best

      刪除
    2. 好多年都未試過單日抽升15%, 仲要冇消息。

      刪除
    3. 剛剛富途提示先見到,好癲。
      2722 冇啦啦爆升,可惜冇貨了。
      完全係狂掃上去

      刪除
    4. 另一隻859也很癲,單日升超過六成,也是沒有消息?

      刪除
    5. 超級鴨仔FEEL, 0.61入左超級細注.....5萬股而已, 贏輸都是有限錢, 純粹看看是否咁不幸, 又係沽完之後先來大動作。

      刪除
    6. 偉哥有無興趣賭埋683一份

      刪除
    7. 不熟悉683, 要研究下。

      刪除
    8. 2722提私有化起碼有1.6吧

      刪除
  26. 上星期講完隻嘉里有異動,即時連跌4日,嗰4億幾資金係咪咁流呀,定係呢度嘉里仔睇緊場,知道揚咗~

    回覆刪除
    回覆
    1. 23蚊樓下入啲賭下,當年佢就係沙士之後提私有化,今年搏佢武肺之後再重提

      刪除
  27. 話說今朝371睇到眼都突埋,勁假上到$6,跟住開市又回復正常,只係比之前大成交

    回覆刪除
  28. 如果真的,那就是好消息!

    【獨家】口罩貨源急增 炒價暴跌六成
    https://forum.hkgolden.com/thread/7189314/page/1

    https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1705129/%E5%8D%B3%E6%99%82-%E6%B8%AF%E8%81%9E-%E7%8D%A8%E5%AE%B6-%E5%8F%A3%E7%BD%A9%E8%B2%A8%E6%BA%90%E6%80%A5%E5%A2%9E-%E7%82%92%E5%83%B9%E6%9A%B4%E8%B7%8C%E5%85%AD%E6%88%90

    回覆刪除
    回覆
    1. 有價有量自然有供應:
      呼籲唔好搶, 反成抬價幫兇! 口罩大量生產變過剩, 市民才可低價買入!
      https://news.mingpao.com/pns/%e7%b6%93%e6%bf%9f/article/20200221/s00004/1582223895219/%e6%b9%af%e6%96%87%e4%ba%ae-%e6%9c%89%e5%83%b9%e6%9c%89%e9%87%8f-%e8%87%aa%e7%84%b6%e6%9c%89%e4%be%9b%e6%87%89

      刪除
  29. 當一、二線物管股紛紛創新高之際, 唯有1778仍是在多年的相對低位徘徊, 故投機買入這隻最落後、也可能是最廢的二線物管股@4.47, 純粹博追落後。

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦是估值最最便宜的二線物管股,無出其右。

      刪除
    2. 彩生活半年前5.22配過股比京東同360.com,照計呢兩間公司都無寶不落吖,點都最小上番呢個價啦

      刪除
    3. 京東及360的入股, 亦是我決定買入的原因之一, 尤其是兩者的成本價是5.22元, 比現價仲高好多。其次, 主要股東係上年8月底都有增持過, 雖然買得唔算多, 但都總算是增持。

      當然, 最主要原因是股價大落後及估值超平, 但增長亦是1、2線物管股當中最低的。

      刪除
    4. 但諗唔明京東同360點解揀彩生活唔揀其他高增長物管,係咪有咩特別優勢呢

      刪除
    5. 如果跟中蹟,未必出到盈喜?

      刪除
    6. 唔會有盈喜, 只望2019年全年業績冇倒退就可以。

      同朋友攞左好幾份大行的報告, 呢兩次慢慢消化下。

      刪除
  30. 回覆
    1. 呢隻炒了多次,密密執。又等上返2.6

      刪除
    2. 呢隻真係久不久痴孖gun,突然會有幾個大盤好大沽壓,一會就又清掉

      刪除
    3. A 股升..H股跌....吹到bear bear 聲

      刪除
    4. 其實有無原因? 係質低比友好入貨?

      刪除
    5. 見$2.4~$2.41 有大量主動買盤成交, 個人感覺似係質低入貨.

      刪除
    6. http://www.stockq.org/index/BDI.php

      BDI 這星期 築底回升 , 真係無乜原因要趺...

      刪除
  31. 1089.hk 又升返上去,照咁睇成事機會都好大吓。

    回覆刪除
  32. 尾市終於沽清了之前沽剩的一些398止賺, 全日均價約1.835。

    星期日在旺市行街、食飯, 看看零售業的情況, 感覺不是短期可以恢復過來的, 所以先沽埋呢隻香港零售股, 等有機會跌返落去先考慮是否撈返。最大的賣點仍是潛在的派高息。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估計疫情對2683 影響算唔算大?

      刪除
    2. 2683 9成產能在柬埔寨, 其實可能是潛在受惠股, 但亦要睇原料供應會否正常, 因為廠房在柬埔寨, 但原料供應仍是靠國內。

      刪除
    3. 我都覺得今次未必短期可以恢復,但唔知點解股價唔係好反映,係我地太悲觀定其他人太樂觀,覺得呢個一次性影響唔太大@_@

      刪除
    4. 或者因為資金泛濫的關係, 今次疫情雖然嚴重, 但對股市的顯響不算太大。

      刪除
    5. 可能覺得疫情只是影響一段時間,所以先入定貨,同埋細公司需求不高,可能原料有存貨足夠一兩個月用,不夠用都可以暫時去其他地方短暫採購。

      刪除
  33. 595.hk繼續出要約文件,證監係咪扮睇唔到大股東的違規行為?

    回覆刪除
    回覆
    1. 財務顧問的意見:

      儘管要約價每股發售股份0.35港元設定為分別較每股經審核資產淨值及每股未經審核資產
      淨值折讓約71.13%及71.93%,經考慮到上述主要因素及理由並概述如下(應與本函件全文一併閱
      讀並詮釋):
      ......
      ....

      吾等認為,對獨立股東而言,要約的條款屬公平合理。因此,吾等推薦獨立董事委員會建議獨立
      股東接納要約。

      刪除
    2. 比資產淨值折讓7成都是合理的要約, 真係搞笑。

      刪除
    3. 未收到證監話close file的email,應該仲調查緊

      刪除
  34. 偉哥,最近有無睇樓或睇鋪呀?

    回覆刪除
  35. 有無機會看到30蚊?

    蔡金強:港鐵今次推出凍結票價、2月及3月減一半租兩招紓困 勢挫盈利 料難維持高市盈率
    https://news.mingpao.com/pns/%e8%a6%81%e8%81%9e/article/20200221/s00001/1582223853325/%e8%94%a1%e9%87%91%e5%bc%b7-%e5%85%a9%e6%8b%9b%e7%b4%93%e5%9b%b0%e5%8b%a2%e6%8c%ab%e7%9b%88%e5%88%a9-%e6%96%99%e9%9b%a3%e7%b6%ad%e6%8c%81%e9%ab%98%e5%b8%82%e7%9b%88%e7%8e%87
    港鐵目前唯一賣點是負債低可分紅,集團可能為了應付沙中線的超支問題,增加派特別息予政府,連帶令其他股東受惠。

    回覆刪除
  36. 國君香港:中手遊 (00302) 國內外發展積極,未來收益穩定,目標價:$4
    今日買盤都多左好多

    回覆刪除
  37. 161如果接受要約,亦都過到,大概幾時會收到錢?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。