置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2020年1月20日 星期一

為成功私有化而全力而赴的中航國際 (00161)



以我個人經驗來說,中航國際的私有化應該是前期準備功夫做到最足的一間。

因為H股關係,所以中航國際的私有化要過兩關:

1. 在2月14日的特別股東大會上,參與投票的獨立股東中,需有75%以上同意私有化,與及反對票數佔全體獨立股東的10%以下;

2. 在投票通過後,私有化要約要取得超過90%的獨立股東接納。

大家都知道第一關應該是比較容易通過的,但第二關就有難度,去年的哈爾濱電氣(01133) 就是只差些少過不到第二關,因而私有化失敗。第二關的難度在於這個要約是要獨立股東主動接受,而很多小股東其實長年不看通告、不理公司的事件,所以有些可能由始至終都不知道公司正在進行私有化;有些知道正在進行私有化的,以為什麼都不需要做,公司會強行收購其持股,因而導致不足90%以上的獨立股東主動接納要約。

我以往參與的私有化個案中,都沒有遇過好像中航國際這麼主動、進取聯絡小股東,通知小股東公司正在進行私有化,希望小股東關注的。我前一段時間先收到公司從深圳寄出的賀年卡,告知公司正在進行私有化,而上星期更收到中央結算寄出的通告,告知小股東需要作出的決定及指示,以免因不清楚流程而對私有化事件不聞不問,影響自身權益。




我自己對於中航國際的價值並不是太了解,但相信作價一定是比實際價值有折讓,只是不知折讓有多少,因此也沒有否決這私有化的想法,純粹是從套利的角度去考慮,當初買入時的折讓是非常吸引,希望在過到第一關後,折讓會大幅縮窄;如果可以過到第二關而成功私有化的話,就更理想。




256 則留言:

  1. 我有些朋友的持貨是在中資券商, 例如中金、國泰君安的,除了收到信件通知外,還收到券商主動致電,詢問是否代為投票, 非常主動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝偉哥
      我一通也在前星期收了賀卡

      偉哥覺得私有化成功機會大嗎

      刪除
    2. 我自己評估成功機會7成左右。

      刪除
    3. 我用一通,身在外國 ,是否主動打電話去一通叫他們投票?

      刪除
    4. 我不清楚一通的情況, 最好就致電問問一通。

      刪除
    5. HH
      可以 email 一通 或 香港開市時段login account 在線査詢即時問.

      刪除
  2. 今日3隻新股偉哥認購了哪些?

    回覆刪除
  3. 1089 會吾會趕得切派封大利是?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1119係咁升, 究竟市場係睇好佢收購成功, 定係唔成功?

      刪除
    2. 偉哥個人覺得呢?

      要收購成事,發新股集資所以要抬價?

      Anyway , 希望能有消息,仲要係好的消息

      刪除
    3. 偉哥
      想問巿場唔睇好單deal 而1119 升既可能因素係乜野?

      我單純咁睇幾認同whitesauce 之前講,有機會係托高1119 股價配股/現金+ 換股offer

      刪除
    4. 1089單純甘睇我都覺得好消息機會比較大。但係1105我真係睇唔明啊...

      刪除
    5. 偉哥,睇黎1089會快過1105出消息。但奇怪既係大陸冇乜關於騰訊對1089既取態

      刪除
    6. 我都唔知究竟市場覺得1119如果收購成功的話, 是對佢有利定係不利。

      有利是擴大業務及盈利, 不利是債台高築。

      刪除
  4. 偉哥,581做咩早排彈下而家有吾識彈??😅

    回覆刪除
  5. 我的货在银行,也有收到贺卡

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地準備功夫已做到足, 感覺係只可以成功, 不可以失敗。

      刪除
  6. 回覆
    1. 現價套利仲有8%咁高嗎?

      刪除
    2. (iii)本公司與中航國際聯合發布日期為
      2020年1月8日 的 綜 合 文 件。誠 如 先 前 所 披 露,H股要約價為每股H股9.00港 元。

      刪除
    3. 我目前持貨成本應該7.8左右。

      刪除
  7. 偉哥,隻2O14低位彈起,之前話同海爾合作攪淨水服務,會吾會有商機??👀

    回覆刪除
    回覆
    1. 2014以前盤數好流, 而家話被收購, 會否變真就唔知。

      刪除
  8. 9933中左0.4的細細注,仲有一細細注未中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都0.425溝一注先。信富強

      刪除
    2. 偉哥覺得佢跌得太多?

      刪除
    3. 跟入出,執幾百都好,謝偉哥

      刪除
    4. 反敗為勝,謝偉哥。不過我相信會再炒上,睇下聽日有無好價入先。

      刪除
    5. 我都是0.465出,謝謝偉哥!

      刪除
    6. 老散食左就唔好返轉頭, 跟偉哥入, 請跟足指示走, 唔好有個人意志

      刪除
  9. 恆指多頭排列,先調整再上穿頂格局,
    入多注大期@28,790
    A股應假期前後有突破,加上業績期開始。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上星期沽的期指@28840, 可能明天有得食了.

      刪除
    2. 無衝突,先少回後大升。

      刪除
    3. 請問點解睇A股升唔直接買A50股票期貨?

      刪除
    4. 道指已破頂、A股亦強勢,
      恆指會追落後。
      至少升多一段見29,500以上,
      尤其700,2318,941, 一眾成份股獲重新估值。

      刪除
    5. 平左上星期沽出的期指@28430,執410點

      刪除
    6. 本來月頭沽咗張294C,見偉哥沽期指沽多一張,剛剛平咗一張,執多四千,謝謝偉哥

      刪除
    7. 多謝偉哥, 28350平咗,新年肥.

      刪除
    8. 請問HML上蝕位放在那裏?13/12的上升裂口底部?

      刪除
    9. 驃叔叔,對 上升裂口底部,暫睇今日走勢再作決定。
      之前食咗2百零點,可能會嘔突了,白做。

      刪除
    10. 買賣期指,勝敗乃兵家常事,只要肯止蝕不輸大錢,大把機會贏錢。

      刪除
    11. 期指平早左差不多400點, 賺少一半。

      刪除
    12. 到年三十晚時,可能賺少四份三,嘻嘻

      刪除
    13. 今次又係捉到鹿唔識脫角。

      刪除
  10. 161將舉行兩場介紹會議

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係五星級酒店搞介紹會, 一般都會有茶點招待, 肯定會有一大班師奶、伯伯出席會議。

      刪除
    2. 偉哥心目中是不是覺得師奶和伯伯都是貪吃的人

      刪除
    3. 我會咁講, 唔係所有出席AGM或EGM 的師奶或伯伯都是貪吃之人, 但大部份出席AGM/EGM目的是為左茶點或小便宜的,都是師奶、伯伯, 這是我多年觀察所得, 唔知你明唔明意思?

      刪除
    4. 那裹睇到?一定去。

      刪除
  11. 958要約到期, 有91.4%的獨立股權接受要約, 私有化要約成為無條件。

    為161打枝強心針。

    回覆刪除
  12. 估計宏洋明天下跌5毫[哭泣]

    1. 大師兄風二中 36分鐘前
    被$保利置業集團(00119)$帶壞了,又是60%+,明天跌停跌停!

    中國海外宏洋集團(81) 預計2019年歸屬股東的淨利潤同比增長不低於60%
    https://www1.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2020/0120/2020012000720_c.pdf

    2. 中金公司發布研報稱,預測中國海外宏洋集團(00081.HK)2019年核心淨利潤同比增長50%至36.3億港元,2020年同比增長35%至49億港元,派息率為20%,對應當前股息收益率為3.5%。維持對其盈利預測和“跑贏行業”評級。考慮業績期來臨,市場情緒改善,上調目標價25%至7.15港元。
    作者:艾德Eddid
    鏈接:https://xueqiu.com/9863737525/139725550

    回覆刪除
    回覆
    1. 小心地雷吧 01-20 23:37

      在房企融資難的大背景下,國企將要彎道超車,宏洋作為中國建築的孫公司,正宗國企背景,融資便捷、利率低,掙的錢不用還銀行,真正的快速增長,明年淨利增長仍然有30%,這種低估值高增長的票真的太難找了,市場上的票要么低估值低增長,像銀行;要么高增長高估值,像白酒醫藥,現在這麼好的票擺在這裡,大家卻疑慮重重,真的太不應該了。

      刪除
    2. 今日收市價, 81@$5.85高於817@$5.79。[苦笑]

      刪除
  13. 1601 感覺同 6117 極度相似,雖然條件上無6117 咁一面倒,但都相差無幾,偉哥點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家H股都玩貨源歸邊, 但唔一定會炒, 正如上次2163更加歸邊, 不過都係冇炒到。

      刪除
    2. 2163 一來中金啲人怕左,二來9個幾呢啲定價一般投資者唔會覺得大炒格,一個幾毫呢啲最有FEEL。同埋1601 叫做有科網概念,呢期又開始炒緊,有機者我諗

      刪除
    3. 唔一定要1元、幾毫的, 正如中烟都是4元多起步炒, 一樣可以炒到你唔信....最重要是有冇人炒。

      刪除
  14. 如果想知道點樣由新股分配结果推測今日3隻(9933、1601、1442)新股,邊隻抄得?邊隻會跳水?同步暗盤分析,不可不聽,56:24分開始聽
    https://www.youtube.com/watch?v=AW_pnT4I9Gw&t=2358s
    ***有一樣野,主持人係講错的,正確係保薦人不會在暗盤用green shoes

    回覆刪除
    回覆
    1. 出得街都唔做下功課。。主持人是不是當已首日掛牌。。哈哈

      刪除
  15. 黎緊排期既新股質地似乎麻麻地,睇黎偉哥下次再出手要等螞蟻金服了,哈哈

    回覆刪除
  16. Oh My God!孫柏文明天在生果專欄居然睇中建橋教育(1525),佢上次一注獨羸隻寶龍商業(9909),大把生果報Fans賺到笑,明天冇平貨入了!

    回覆刪除
  17. 入夜後不斷有肺炎消息公佈,睇黎香港短期大市難有向上突破機會
    大家覺得今次肺炎會否如沙士一樣對股市有大破壞力?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大多數人希望它會對股市有大破壞力,卻很可能不會! 苦笑

      刪除
  18. 說得好! 對股市有什麼影響?
    湯文亮:美國做初一 他國做十五
    https://news.mingpao.com/pns/%e7%b6%93%e6%bf%9f/article/20200121/s00004/1579545614209/%e6%b9%af%e6%96%87%e4%ba%ae-%e7%be%8e%e5%9c%8b%e5%81%9a%e5%88%9d%e4%b8%80-%e4%bb%96%e5%9c%8b%e5%81%9a%e5%8d%81%e4%ba%94

    回覆刪除
  19. 現時睇肺炎嘅殺傷力比當年沙士低很多,而且很多人康復出院,大家做好預防應該影響不大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如以中國政府公佈消息去分析,沙士影響力應為零,似乎股市比大家想像中更擔心呢隻新沙士

      刪除
    2. 重點係人唔信這個地方的官講的野麻。

      刪除
    3. 如果控制唔好+春運,都好大鑊

      刪除
    4. 國民衛生意識太低, 根本不能控制, 只有聽天由命, 自求多福;
      今晚夜機去日本, 到日本都要帶個口罩.

      刪除
    5. 世衛話沙士嘅殺傷力係10-15%,英國話肺炎有1500人中招,如果認為現在已經有150去世,咁就係同沙士一樣咁大鑊。分析同中國政府講嘢冇關。

      刪除
    6. 上週的報告說美國流感都已經死了近三千人, 那又怎樣!?

      刪除
    7. 目前其實無明確數字證明新沙士傳染性,死亡率(樣本數太低),正如麻疹傳染性高,死亡率低,一樣被重視,但假如有沙士咁嚴重,香港經濟及股市會否受重創,先係重點

      刪除
    8. 如果真容易控制, 早控制左.點會搞到而家春運.中左沒藥吃, 睇你好唔好彩.

      刪除
  20. 中俄伊做得好! 對股市有什麼影響?

    美謀破中俄伊網絡審查 效果成疑
    https://news.mingpao.com/pns/%e5%9c%8b%e9%9a%9b/article/20200121/s00014/1579545601792/%e7%be%8e%e8%ac%80%e7%a0%b4%e4%b8%ad%e4%bf%84%e4%bc%8a%e7%b6%b2%e7%b5%a1%e5%af%a9%e6%9f%a5-%e6%95%88%e6%9e%9c%e6%88%90%e7%96%91
    .....
    俄羅斯去年初簽訂「主權互聯網」法案,為本土網絡制訂法則,要求網絡供應商將網絡設置成僅限位於俄國或在俄國註冊的伺服器之間交流,斷絕對外網絡,聲稱旨在防範外國勢力干預及網絡攻擊,惟惹箝制國民知情權質疑。

    人權監察組織自由之家研究員庫克(Sarah Cook)稱,中國網絡已與世界割裂,令人憂慮的是其他國家正模仿中國模式。美國堪薩斯大學新聞系副教授徐賢進(Hyunjin Seo,音譯)認為,由於中國科技業界已有自己的App和網站來取代西方的媒體,她對於中國改變方針重新開放網絡不感樂觀。

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 另多3.25接了半注擬私有化的1035。

      刪除
    2. 偉哥, 780 就是你之前所講想入但未入的科網股嗎?

      刪除
    3. 個巿回左輪,補返DD之前高位沽左的內房

      刪除
    4. 780 同程藝龍有多元化訂票系統,只要佢每年都有新ITEM 加入,整合「旅遊生態圈」,佢其實係一個好股。

      刪除
    5. 暫時我自己覺得武漢肺炎的殺傷力不及2003年的sars,而且嚴重如sars,都是4、5月時間就撲滅,我相信武漢肺炎的影響不會比sars大,而對780的影響只是一次性事件。

      刪除
    6. 咁1896都可以👀,D人暫時驚左去戲院咁!

      刪除
    7. 謝偉哥提醒,無留意一排。望一望原來跌咗咁多。呢個價幾吸引。
      跟入一注。

      刪除
    8. 跟偉哥同價入少少玩下

      刪除
  22. 恒指2020年以來的升幅,差不多一筆勾銷。

    回覆刪除
  23. 你敢相信並跟買嗎?

    「中芯國際」(981)

    我寫了好幾篇談中芯國際,最初一篇好像是去年十月初寫的,當時股價10元左右,最後一篇是一月十一日貼上的,當時股價12.92元/股,昨天已漲到15.86元/股。

    此股在2019年全年已從6元左右到年底倍升,今年一月更是每天大成交量,股價大幅躍升,當然是有春江鴨知道內情的,不用問阿貴。它在年第四季業績一定非常好,而且猜想中的它技術難關已克服,14NM產品良率大增也應該是事實。我一月十一日短文形容它是中國的台積電,比喻應該是貼切的。最初消息華為海思已有訂單給中芯。將來如果美國政府阻撓外國公司供應先進晶片給中國,中芯的訂單更會大幅增加,所以如果相信中芯會成為未來中國的台積電,即使已有豐厚盈利也不要沽貨,前景光明。

    回覆刪除
    回覆
    1. DPZ Blog
      https://dpzblog.wordpress.com/2020/01/21/%e8%82%a1%e5%b8%82%e9%9a%a8%e7%ad%86-2243/#comment-10176

      刪除
    2. 以前我從未買過981,今早忍唔到, 在15.54~15.64元買了些少貨用來觀察和培養信心。

      刪除
    3. 阿文11
      来自Android发布于2019-09-19 12:05
      $中芯国际(00981)$
      在这个位置震荡震荡,交换筹码,再拉,把前期的融券盘吃掉,再拉到14.7,再震荡,再上25.5,解放前期全体股东,然后,谁知道谁来写…
      https://xueqiu.com/1682076480/133023665#comment

      阿文11今天 (2020-1-21) 07:59 · 来自Android
      $中芯国际(00981)$

      几个月以来,股价从9块多涨到15块,一路减仓的2.5亿股的经纪商汇丰,20号终于回补1500万股 ,而另一个空头经纪商渣打20号抛3000万股。两个月以来,港股通加仓的6%的股份,基本是这两个席位抛售。

      一轮上涨后,买入的平均浮赢38%,卖出的平均浮亏22%,问题是依然还有3.99股的空仓没有回补?

      中芯国际持仓上,节后南下资金和经纪席位上,盘踞多年的空头势力,大戏将继续上演,问题是谁会更焦虑,谁会先眨眼?

      刪除
    4. 81 加注了 可惜沒有跌停

      刪除
    5. 歡迎你和我坐在同一艘遊艇上! [燦爛的笑容]

      讓我為你放鬆一下!
      小心地雷吧 01-20 23:37
      在房企融資難的大背景下,國企將要彎道超車,宏洋作為中國建築的孫公司,正宗國企背景,融資便捷、利率低,掙的錢不用還銀行,真正的快速增長,明年淨利增長仍然有30%,這種低估值高增長的票真的太難找了,市場上的票要么低估值低增長,像銀行;要么高增長高估值,像白酒醫藥,現在這麼好的票擺在這裡,大家卻疑慮重重,真的太不應該了。

      刪除
    6. 我28.6買剛配完股有錢813

      刪除
    7. 813 那收購好像市場不太看好

      刪除
  24. 1925歸晒邊了,可惜我被震走了。

    回覆刪除
  25. 中槍集團好快見可見到17年底位了。

    回覆刪除
  26. 9919續開逃生門。繼續幫補利是錢先

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔止蝕今日有賺了

      刪除
    2. 今早低開升返穿尋日收市價1.56時追入,岩岩大手掃1.75時,1.74掟返俾佢
      17格完事

      刪除
  27. 昨天暗盤炒過的9933,剛又0.38買返細注博反彈

    回覆刪除
  28. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  29. 回覆
    1. 之前有單關連交易我唔鍾意,有攞便宜的嫌疑。

      刪除
  30. 均價36.2接了細注772先,看看有冇機會低些再接些少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可唔可以share下買入嘅理由?

      刪除
    2. 偉哥之前講既轉型就係呢隻吧

      刪除
    3. 閱文唔算, 因為係有盈利的.....之前已說, 買了細注不知什麼時候才燒完銀紙的BILI。

      刪除
    4. B站比西瓜差d,最大問題up主,兩邊都有,好多時user睇西瓜唔睇B站。好在B站有自己拍下節目。不過如果winner takes all. B站比較危,A站已經bye bye.

      刪除
    5. A站已Bye bye, 西瓜我沒有留意, 要睇睇是否會威脅到B站。

      刪除
    6. 今日頭條,抖音,西瓜應該屬于同一間公司。

      刪除
    7. B站主要收入應該係手機遊戲,點解會係同西瓜比?

      刪除
    8. 呢樣我唔知喎,我一向唔打機,不過係B站付費member.

      刪除
    9. 今早再加了些772@35.1, 令持貨去到一個正常的注碼, 均價約35.6。

      刪除
    10. 印象中好少見偉哥會近價加注,可寫一下篇對閱文前景最新看法嗎

      刪除
  31. 點解私我一生都咁黑, 放工同平時係條街都目見到老細. 好似買親D股都死。WHY WHY...

    回覆刪除
    回覆
    1. 一樣
      隻6068 輕鬆輸5毫子
      9919 一放就反彈

      刪除


  32. 為大躍進做準備, 乾杯!

    https://www1.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2020/0121/2020012100319_c.pdf
    517.HK中遠海運國際(香港)有限公司(「本公司」) 董事會(「董事會」)擬採納一項香港聯合交易所有限公司證劵上市規則(「上市規則」)第17章項下的股票期權激勵計劃(「該計劃」),供本公司股東(「股東」)審批。

    該計劃旨在(其中包括)吸引、留住及激勵本公司高級管理人員及核心骨幹員工,促進本公司長期戰略目標的實現,為本公司的長遠發展提供原動力。

    董事會將召開本公司的股東特別大會(「股東特別大會」),以(其中包括)尋求股東批准採納該計劃。載有(其中包括)(i)建議採納該計劃及相關事宜的資料;及(ii)召開股東特別大會的通告之通函將根據上市規則的規定寄發予股東。

    回覆刪除
  33. 謠言滿天飛, 上下其手!!!

    滙豐:員工感染武漢肺炎屬誤傳
    2020/01/21 13:23

    滙豐發言人表示,留意到今早有社交媒體誤傳該行員工感染武漢新型冠狀病毒。滙豐澄清,該員工感染甲型流感,而該行已立即在相關樓層,即滙豐中心15樓,進行徹底清潔和消毒。滙豐一向重視員工的福祉。滙豐鼓勵所有員工,如感到不適,應該留在家休息。(ad/a)~

    阿思達克財經新聞

    回覆刪除
  34. FC咗, 有朋友喺唔同層, 只係甲型

    回覆刪除
  35. 均價4.87補返之前5.1元減持的382。

    均價5.47補返之前5.88減持的9928。

    今日都入左幾多貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日是否血流成河? 組合很長時間都是40%以上的現金, 終於可以派上用場。

      當然, 也不會全部用晒, 短線目標是將現金比重減至35%。

      刪除
    2. 勁。。

      我就流血中。。。唉

      刪除
    3. 偉哥講得正好,不過今日自己入貨價太急太樂觀好多都在水底😂😂

      刪除
    4. 今日我都入咗6%貨,希望可以喺27000再入吓😁

      刪除
    5. 今日止賺左1415同1548
      換入左隻9928同1813
      就睇下換完有無運行

      刪除
  36. 極度恐慌,我屋企人叫我放工買幾盒mask

    回覆刪除
    回覆
    1. 以健康角度去睇,多D防備係好事,的確似有爆發現象

      刪除
    2. 當年沙士都係新年後大爆發,安全啲做好防備

      刪除
    3. 雖然說今次肺炎殺傷力感覺不及SARS, 但做好防疫措施肯定冇錯。

      刪除
    4. 抵抗力弱、不休息、不放鬆心情、不吃健康營養食物、少飲水少吃水果,帶多多mask都沒有用的。

      刪除
    5. 「今次肺炎殺傷力感覺不及SARS,」? 倒不如説對大陸政策也不及SARS. 高鐡不加強檢疫, 張建宗的説法更荒謬. 唉!

      刪除
  37. wai gor ,581 跌到咁, 因黎緊份業績 D人唔睇好???

    回覆刪除
    回覆
    1. 似乎是, 而且市場現在唔鐘意舊經濟股。

      刪除
    2. 再買左D581,博下去小彈😄之前幾次都彈咁

      刪除
  38. 今早停牌股當中, 似乎908是私有化, 1850是賣殼。

    回覆刪除
  39. 前交易日先講緊29000樓上收,今日差唔多試穿緊28000
    變臉快過打針

    回覆刪除
  40. 有冇人䏲1442,見佢企住起.335,都入左D咁😁

    回覆刪除
  41. 536股價及成交量逆市有異動
    春江鴨?
    純粹斷估

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網search,可能是蘋果的財演吹虚擬銀行概念.

      刪除
    2. https://www.tradelink.com.hk/tc/news/news_20200120.html

      貿易通身份認證研討會反應熱烈
      20/01/2020
      貿易通致力提供先進的生物認證及電子化認識你的客戶解決方案,於1月9日假金鐘會議中心舉辦研討會,探討身份認證市場最新發展,吸引逾百名來自不同行業包括銀行業、金融業、保險業以及政府機構人士參加。

      是次研討會邀請到的近律師行合夥人兼金融服務部主管及香港金融發展局拓新業務小組成員林俊明先生,聯同貿易通執行董事兼技術總監鄭俊聰先生擔任演講嘉賓。

      林俊明先生以「電子化認識你的客戶及遙距開戶」為題,介紹數碼身份領域的最新趨勢和規範。他從法律角度,講解開發及應用「認識你的客戶」工具時應注意的地方,以回應各類國際金融法規的要求,亦同時能夠優化開戶體驗。

      生物認證技術帶來方便,其應用越趨廣泛,但亦因而成為不法分子利用和攻擊的目標。在研討會下半部分,鄭俊聰先生分享一些生物認證技術現時面對的威脅,例如由相對簡單的人臉面具,以至應用人工智能的圖像合成「換臉」技術等。隨後他亦分享多個最佳實踐,展示機構如何應用先進生物認證方案,防止身分欺詐。

      是次研討會反應熱烈,不少參加者對其內容甚感興趣。未來,貿易通會繼續開發及提供一流的身份管理方案,並會透過舉辦更多研討會,分享身份管理領域的最新科技發展。

      刪除
  42. 尾市入返注細期搏反彈,壞消息已出,恆指二萬八應有支持。一日跌7百幾點明顯反應過敏,內地都冇事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄厲害,勇啊.2張大期今日跌7百幾點平倉未?現在又繼續追

      刪除
    2. 大期中午前斬咗,尾市見佢2萬8彈都唔彈,入注細期擺倉。
      通常一次性嘅壞消息,頂盡回一千點左右,市場好快就修正返上去。(熊市例外)

      刪除
  43. 1601 果然有啲料到,希望快開車

    回覆刪除
  44. 1089 睇盤路唔多似聽日傾得成,而且今日沽壓幾大。偉哥就事件驅動既交易當中,呢隻信心算大嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D問題好難答你, 寫有信心的話, 就會有網友加大注碼, 到時失敗左又會怪我; 寫沒有信心的話, 那為何我還持有?

      反正我只會維持原本注碼, 不加不減等結果, 大家自行決定去留。

      刪除
    2. 其實1089今日表現算係甘.

      刪除
    3. 抱歉,讓偉哥見笑了 其實睇返今日大跌市,佢防守力已經算好高了,謝謝偉哥

      刪除
  45. 謹此告知,我們正按本會的投訴處理程序初步審核個案,並將於稍後時間再行與閣下聯
    絡。 有人收到嗎?

    回覆刪除
  46. 說得好!

    任正非籲毋須對AI過於恐慌
    https://www2.hkej.com/instantnews/china/article/2359442/%E4%BB%BB%E6%AD%A3%E9%9D%9E%E7%B1%B2%E6%AF%8B%E9%A0%88%E5%B0%8DAI%E9%81%8E%E6%96%BC%E6%81%90%E6%85%8C

    。。。。。。
    任正非解釋,人類總會利用新技術來造福社會,而不是破壞社會,因為整個社會的絕大多數人嚮往未來是幸福的生活,不嚮往是惡的。他呼籲,不必對AI過於恐慌,AI的發展不會像原子彈一樣,對人類造成重大傷害,但強調指的是弱AI,而且技術亦需要有邊界的。

    對於AI引發社會貧富差距的爭議,任正非認為,財富創造出來總是比沒有的好。在現今社會上,無論窮人還是富人,絕對財富都比過去幾十年前增多。貧富懸殊拉大,並不等於窮人走向更加絕對貧困,強調解決這個社會貧富懸殊是社會問題,不是技術問題。

    回覆刪除
  47. 愈來愈多肺炎新增個案。

    回覆刪除
  48. https://www1.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2020/0122/2020012200084_c.pdf

    3331出業績啦

    回覆刪除
  49. 說得好!

    達里奧:「現金是垃圾」 投資者宜多元化投資
    https://www2.hkej.com/instantnews/international/article/2359987/%E9%81%94%E9%87%8C%E5%A5%A7%3A%E3%80%8C%E7%8F%BE%E9%87%91%E6%98%AF%E5%9E%83%E5%9C%BE%E3%80%8D+%E6%8A%95%E8%B3%87%E8%80%85%E5%AE%9C%E5%A4%9A%E5%85%83%E5%8C%96%E6%8A%95%E8%B3%87

    回覆刪除
  50. 果然, 二萬八見底, 今日反彈返上28,450左右走勢就靚哂過肥年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔錯, 繼續跌就繼續買。

      刪除
    2. 如今日上返28450,師兄張細期咁快又追番昨日2張大期大跌蝕嘅錢過肥年? 是否又加咗倉,師兄真係好勇.
      888今早又大跌

      2020-01-15 15:14:24
      入幾注888擺住倉先
      Hml

      刪除
    3. 穿長期橫行位就入實在不智,0.6反而值得入少少放下,但市場咁多抵買股何必選擇888

      刪除
    4. 各人有自己操作,最緊要適合自己,量力而為。

      刪除
    5. 888 0.59入咗幾注,平均0.73。
      個市企穩返有勢,加張細期,沽空率高,一夾就升。

      刪除
  51. 今早均價2.33高追左半注的517。

    昨天下午沒有仔細研究, 錯失良機, 唯有今早追返些少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天公佈的股票期權激勵計劃, 或許是今年股價上升、價值回歸的催化劑。

      刪除
  52. 今日肺炎最多news,但居然高開倒跌現在又企穩,個市算唔算牛

    回覆刪除
  53. 偉哥玩382、1525真係操作得美妙,每個升浪都執到,佩服!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。