置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2018年11月29日 星期四

公義、私利雙失的悲傷結局


太盟(PAG) 對春泉信託提出的自願有條件要約,終於塵埃落定,結果是自願有條件要約因PAG無法取得超過50%的要約接納度而失效,即是要約失敗,春泉大股東地位保持不變,而PAG只能續續當第二大股東,緊隨而來的將是惠州交易的表決,如果大股東及其同盟友好立場不變的話,惠州交易將會順利通過,而且春泉將會低價發新股去支付惠州交易的作價,嚴重攤薄股東權益。

春泉管理人委任的獨立財務顧問意見是5.3元的要約作價不合理,但春泉管理人又以3.372港元作價去發新股支付惠州交易的作價,不知春泉管理人會否覺得這作價是否合理呢? 

PAG提出的春泉要約以失敗告終,代表的是小股東面對公義與私利雙失的悲傷結局。

其實結局悲傷的又何止春泉,橙天嘉禾 (01132) 也是。

橙天嘉禾 (01132) 的關連交易,縱使財演如何唱好,仍是徹頭徹尾的爛交易,相信不用我多說,只要稍有合理分析能力的投資者都理解,但撇除無法參與投票的大股東及其一致人士,有多達8.01億股的獨立股東持股有權表決這宗關連交易的議案,結果不論是財演的大力推動,又或者我在這網誌聲嘶力竭呼籲投反應票,結果仍是只有2.33億股參與投票,按有權參與投票的總股數8.01億股計算,投票率只有29%,那其它的71%或5.69億股去了哪裡?


坦白說,看到這投票率真的很失望,為何這麼多的小股東會對自己持股不聞不問?小股東如果不認同我們的看法,出來投贊成票也可以,總好過完全不作為、不表態,任由少數股東為沉默的大多數作出重要決策?

不知什麼時候這種情況才會有所改善。或許要等到香港落實股票無紙化,小股東可以自己在網上投票,而不需要事事委託券商代辦,才可以徹底扭轉這情況。

211 則留言:

  1. 本來這篇想寫寫1729的估值與展望, 但有些事不吐不快, 所以延後一天才續寫1729的估值與展望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 結局的確使人感到失望。
      不單是金錢的損失。其實將大部份小股東選擇沉默這一行為放大一點看的話。或多或少解釋了現時的政治經濟果局。
      獨立思考固然最重要。同時,關心切身議提並採取相關合埋行動的決心也很重要。即使成功機會看來不大。
      事事想著不差自已那一點力,或認為自有人會代勞。到真的有切身之痛,無力回天時才怨天怨地....

      刪除
    2. 原因應是,以我所見,大部份買股的人士都不覺得自己是公司的持份者,他們買入其實只是想盡快高些價賣出而已,亦未必有能力理解各種公司行動。

      刪除
    3. C朗金句: 唔怕神敵人,只怕猪隊友。

      刪除
    4. 謝偉哥,其實打個電話又唔難。
      春泉大股東太多友好。

      刪除
    5. 太盟48%最後只差2%便成功

      刪除
    6. 偉哥 其實也不意外.. 這其實也反映香港社會上的情況 香港的選舉亦是投票率非常低的 很多人對自己生活的香港亦是不聞不問

      刪除
    7. 呀>>>容許我嗌出嚟,結局真係好悲傷!
      我而家諗到佢地夾埋!我要尋求追討!
      呢個世界呃人,冇公義!冇公理!任人宰割!我要咬人!

      刪除
    8. tuzi, 唔止係香港, 英國脫歐完左, 好多人先走出來話自己無投票, 老美選總統一樣

      刪除
    9. 差個1。6太盟都唔延期
      睇黎大股東同友好都幾硬

      刪除
    10. 好多持有1426散户們,沒有轉了名的,又沒知有偉哥網誌,經紀行傳遽公司消息不積極,報章少有報導,太盟在報紙衹登了二次要約消息,都那麼樣貧乏資訊,真是很多持有散户烏卜卜錯失了。

      刪除
    11. fggbg 對 但對比香港 香港已經去到札到肉都無人會叫痛的地步
      或許是一種: 我投唔投票 叫唔叫痛 發唔發聲 結果亦不會有改變的想法

      刪除
    12. PAG你地揾Long hills capital傾下先啦,爭DD咁易放棄,一係吾做,一係盡力做到底,我寄左信去佢北京公司要30号先收到,又send emailX2去大陸和香港揾玉玉姐收

      刪除
    13. 我越諗越吾對路,要尋求協助

      https://www.sfc.hk/web/TC/lodge-a-complaint/against-intermediaries-and-market-activities/complaint-form/

      刪除
    14. 1. 按收購及合併守則, 已經不能再延期。要約期從開始接受要約日起計, 最長60日, 昨天已滿60日, 不能延期;

      2. 股數是欠8.5%, 差大約1億股, 就剛好是差Long Hills Capital的持股。

      刪除
    15. 咁PAG反對大股東,邊條rule講佢地要有50%咁多先可以有權做嘢喎,作為第二股東冇位置冇權㗎!人善被人欺 天不欺

      刪除
    16. 做第二股東你叫我喺市場籌𣄃,講吾講得通呀!依家就同佢閂埋門4466拆掂佢,惠州單嘢唔好通過!

      刪除
    17. 因為大股東及友好持股超過50%, 可以決定大部份事情, 包括惠州交易, 名義上不是關連交易, 所有股東都可以投票。

      刪除
    18. 大股東持股50%二股東係咪應該30%都得喇,ㄧ樣持股洗做二股東嚒!表面公平,實則隻手遮天

      刪除
    19. Qwq,你依家先明依個道理?
      買股長揸最重要係睇企業管治呀!
      而且大股東玩晒就香港不嬲都係

      刪除
    20. 另外,1426真係唔太值錢,dpu不穩,再加上管理層折讓

      刪除
  2. http://stevensir.blogspot.com/2018/11/blog-post_28.html?m=1
    銀色債劵及私營年金

    這些回報率對大家高手來說可能是九牛一毛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀債沒有吸引力.随手一隻指數股也高於3厘.不用困三年?.甚乎財色兼收。

      刪除
    2. 從報章及電視所聞都不用困三年,可以隨時連所賺利息退回政府!難道資料有誤?

      刪除
    3. 上年反應不熱烈每人最多5手,今年2/3手吧,每年得6/8佰元利息,我寧願買2638有5.3厘息。

      刪除
    4. 資料無誤,絕不用困三年。

      刪除
  3. 有冇人知牛牛兄而家點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我照著成交計算牛牛兄的入貨價應該是在3.6至3.9之間
      牛牛兄的家人曾經問過,假如最後提取了,那之後有大部分時間也在4$以上
      照計算應該是獲利的,但看成交又不像有大盤沽出。。。除非?
      不過最後差2%,搞不好如果牛牛沒有沽出支持的話,可能已經成功了?

      刪除
    2. 當牛牛兄知道咗要約失敗後,個幾球凍過水,之前佢仲諗緊點同牛牛嫂慶祝,宜家要諗同牛牛嫂解釋,牛牛兄最終結局會怎樣..留待他本人回來後細訴

      刪除
    3. 如果牛牛嫂有聽我講, 係上星期一申請退回已接受要約的股份的話, 那應該已成功了, 因為前幾天一直有貨成功退回, 應該可以全身而退。

      刪除
  4. 橙天,春泉,利又輸俾巴㴝。
    黑仔一條龍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 利記在主場過到12號拿波里一關仍有機會

      刪除
    2. 分組賽最後一場真係當決賽咁打。

      當年有一年又是分組賽最後一場對Olympiakos (如無記錯的話), 唔記得要贏幾多比數先可以晉級, 最後關頭成功達成條件, 晉級16強。當年最後成績好似係入左決賽, 輸左比AC。

      刪除
    3. 個年要贏奧林比亞高斯兩球先晉級,謝拉特臨完場絕殺贏3:1嘛,決賽12碼贏ac捧盃, 07年先係決賽輸俾ac

      刪除
    4. 哦, 年紀大左, 記憶衰退。

      那年的那場分組賽, 看得十分刺激, 深夜起身睇波,等到最後關頭才贏波, 緊張程度比得上決賽反勝AC, 戲劇性就當然不如那場決賽。

      那年的利記, 完全是測試你有冇心臟病。

      刪除
    5. 利記一向都系測試你有冇心臟病。系今年改咗打發,後防又穩定咗,成績先ok D。

      刪除
    6. 往年既利記不嬲都係海鮮

      刪除
    7. 今年利記好有冠軍相 睇泥要贏英超就係今年

      刪除
    8. 雲迪克貴得有道理,再加上新秀gomez,防守穩左好多

      刪除
    9. 同埋唔需要依賴沙拿一個 今季好多人都有表現

      刪除
  5. 【國際早班車】鮑威爾:利率「剛好低於」中性水平
    http://www2.hkej.com/instantnews/international/article/2003152/%E3%80%90%E5%9C%8B%E9%9A%9B%E6%97%A9%E7%8F%AD%E8%BB%8A%E3%80%91%E9%AE%91%E5%A8%81%E7%88%BE%3A%E5%88%A9%E7%8E%87%E3%80%8C%E5%89%9B%E5%A5%BD%E4%BD%8E%E6%96%BC%E3%80%8D%E4%B8%AD%E6%80%A7%E6%B0%B4%E5%B9%B3

    鮑威爾暗示明年停加息 道指收市飆617點
    http://www2.hkej.com/instantnews/international/article/2003129/%E9%AE%91%E5%A8%81%E7%88%BE%E6%9A%97%E7%A4%BA%E6%98%8E%E5%B9%B4%E5%81%9C%E5%8A%A0%E6%81%AF+%E9%81%93%E6%8C%87%E6%94%B6%E5%B8%82%E9%A3%86617%E9%BB%9E

    回覆刪除
  6. 各位CHing點睇595中期業績? 實際上並不太差:
    http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/1128/LTN201811281066_C.pdf

    附註11透過損益按公平價值列賬之金融資產
    於一間合營企業之投資 $20,156K
    於可換股債券之投資 $24,993K
    上市股本投資,按市值 $34,720K
    上市債券投資,按市值 $45,509K
    非上市股本投資 $34,382K
    主要管理人員保險合約 $22,353K
    共計182,113K

    主要管理人員保險合約$22,353K, 這麼大額!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 看看它是否會有似樣的反彈(包括回購和大股東增持)。

      刪除
    2. 如此大额,会否有生命危险。

      刪除
  7. 新西蘭, 澳洲禁止用華為 5g 設備, 情況更令#1729 集中於中國和歐洲

    中國3大電訊商,
    https://www.chinatimes.com/realtimenews/20181128001673-260409

    回覆刪除
    回覆
    1. 愈針對中國,即係個市場利潤同發展空間愈大,5G有排玩

      刪除
    2. 今日補左昨天沽出的一半~短線抄下

      刪除
    3. 唔好唔記得除了華為, 仲有美國眼中威脅已大減的中興, 對佢封鎖力度不大。

      刪除
    4. 今日回落黎時加左注,感謝偉哥一直的分析,會好好KEEP住佢

      刪除
  8. 偉哥雙拳難敵好多手是非戰之罪,只怪小股東連自己的權益都不維護,任由大股東魚肉

    回覆刪除
  9. 8073,@0.6x再沽多1/3,餘下1/3等運到。

    回覆刪除
  10. 社評﹕基因工程競賽白熱化 中美科技爭逐難回頭
    https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20181129/s00003/1543430749317
    …...任何尖端技術都有軍民兩用可能。美國對華敵意升溫,有專家質疑,中國可以應用基因剪刀於醫療目的,也有可能用來發展生物武器。不過美國《大西洋》雜誌亦提到,過去美國國防部亦有秘密生物科技計劃。目前美國國防部高等研究計劃署(DARPA)有研究基因編輯技術,外界不知詳情,其中一項有公開提及的研究項目,是基因改造昆蟲和病毒。美方聲稱,讓大量帶有基因改造病毒的昆蟲接觸農作物,可以改造作物基因,抵禦旱澇,可是有德國學者質疑,抗旱抗澇有其他方法,美方研究成果可倒過來用作生物武器,摧毀農作物。..….

    回覆刪除
  11. 無紙化是大趨勢,還要等很長的時間~~~~~~~~

    回覆刪除
  12. 1729 有無可能望佢一年後再戰?雖然一而再,再而三都印證左大老細鍾意點舞間公司都得...

    回覆刪除
    回覆
    1. 何出此言?
      我見1729尚在清蟹貨
      整固中 仲有力再上

      刪除
    2. Tower 兄所指是1746 吧?

      刪除
  13. 回覆
    1. 我都有玩 暗盤追左d 冇咩力咁 呢隻你睇長定短線?thx

      刪除
    2. 無架 見悶悶地搵D野黎玩 睇下尾市會唔會拉升下

      刪除
    3. 我見改下限諗住暗盤一開即追,點知掛住whatsapp4:17先入去,高追火速止蝕,頂...

      刪除
  14. 回覆
    1. 多謝Ng Clement兄指點,
      13766係好過15379.

      刪除
    2. 其實我都係新手來,大家交流下,但係15379唔係好DD,我見13766升都會低15379一兩格
      但係13766就街貨量多D,所以郁得多D

      刪除
  15. 本來今日已無心情留言,不過我都想安慰一下偉哥。我尋日還多手加多幾萬股,無想到PAG真的這麼低能係未有十足把握還大手4.7接基金貨來輸,我真係想當面操他們十八代。
    剛想深一層,或者其實根本原來一切也是他們跟大股東設好的盛宴,那也沒得說了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好伟哥科技及伟哥美容近期强势,赚的比地产亏的多很多

      事后看觉得是之前有协议,要投pag那边,但如果输pag就4.7跟他买

      刪除
    2. 是,我剛才又在0.465又補又加1729,靠偉哥科技打救了

      刪除
    3. 那批貨肯定是暗手貨來的, 當初不用PAG名義買, 只因唔想被對手知道所有籌碼。

      刪除
    4. 明白了,謝謝偉哥. 錢財身外物,很快搵返

      刪除
    5. 唔係錢搵返唔搵返呀,係唔想畀奸人得逞, 我哋係小股東嚟㗎,唔係小喇叭呀

      刪除
    6. 其實想問下,咁樣暗手持貨,算唔算違規?

      刪除
    7. 當然是違規, 但他們之間只會有口頭上的君子協議, 不會有任何痛脚被人捉到的。

      刪除
    8. 問題佢前日咁揚咁交收2300萬股,唔怕有手尾?

      刪除
    9. 咁前日場外交收揚D, 還是要約失敗後交收揚D?

      要約截止前交收仲有理由解釋點解高價收貨, 要約失敗後再高價收貨, 如何解釋?

      刪除
    10. 呢批都要輸3千萬, pag 賠了夫人又拆兵, 幾次舞高弄低市價都可能係對方招數

      刪除
    11. 8輸9,周時有,願睹服輸.
      唯有用注碼控制風險.
      靠第二隻追返.

      刪除
    12. 感覺大股東會做野玩走第2股東,慢慢你受

      刪除
    13. 减息,高价买更多垃圾等?

      刪除
    14. Tin兄,你..!大囗兄,你...!qtea兄,你1653走左未

      刪除
    15. haha
      既然有人玩,当然可以玩得很大,所以看1.5
      但如果没有有心人,其实就是值0.1的垃圾

      刪除
  16. 祇輸了個短馬頭位,太盟或用友好肯在市場慢慢地吸納,已成功了,衹怪太盟不太積極地署理呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是輸一個馬位, 而是欠8.5%, 足足一億股, 市場上根本唔會有人沽1億股比佢, 所以無得搞。

      刪除
    2. 太盟將於10日內,即12月10日之前向接受要約的投資者退回股票。那麼到時沽盤很多,股價無運行。

      刪除
    3. 一般數天就退回, 不用等到最後的12月10日的。

      我剛係IB 借貨沽空@均價3.39, 鎖定了止蝕價。咁操作會有額外的成本, 即是沽空及平倉及數天利息的費用, 但整體計算應該每股低於1仙的成本。

      IB之前冇貨借, 但今日開始又有貨借出來。

      刪除
    4. 其實今日個價都較我預測高,以為會跌去3.1X

      刪除
    5. 和我之前預期的失敗後價格相若, 都是3.3X左右的。

      刪除
    6. 我3.4入左,與他鬥磨

      刪除
    7. 基本因素已變質,唔再係單純收息股,你仲買? 

      刪除
    8. 試驗逆向思維呀!shh~~shh~~

      刪除
    9. 现价不是特别吸引。今年还是跑赢其他reits。但往后可能做更多坏事

      刪除
    10. 唉, 今早過早沽空對沖, 而家蝕價添。

      如果慢慢掃返上去3.7元就慘!

      刪除
    11. Q兄,我都等緊跳樓價(如有)入貨,但不似今日.
      看看過往其他要約失敗後走勢結果,其實也是一個好机會出現

      刪除
    12. Tin兄,好喇!我今曰入左你咁講,是否靠害

      刪除
    13. 暫時1426股價比我預期強。

      刪除
    14. 今朝AO排過3.11諗住有冇雞執下
      點知開到咁高

      刪除
    15. 我今日係到look實佢㗎,有乜姨郁殺無赦

      刪除
    16. 1426有大買盤吸納, 真係奇怪。

      今早沽空沽得差,不過總算在自己預期的情況之內。之前預期要約失敗的話,應該可以3.3元走到, 現在算是如願以償, 虧損控制在預期範圍之內。

      只是要約成功和失敗的差別是8位數字的銀碼, 個心都係有D痛。

      刪除
    17. 8位數....原來真正一哥係佢....

      刪除
    18. 哈哈, 打錯, 係6位數.....如果8位數的話, 我可能已一舖清袋了。

      刪除
    19. 嚇得我,咪成500萬股,我重係到數左好多次手指,左手數完數右手,數到中指就停....

      刪除
    20. 今日組合回撤接近1%, 算是近期最大的單日帳面虧損, 輸到神不守舍。

      希望熊二的反彈唔係咁快就完左。我自己預期係希望可以彈埋12月, 突破27000點, 然後迎接明年第一季最後的大跌。

      刪除
    21. 如果习特会有成果12月甚至第一季都不用太悲观,相反如果有坏消息12月很难继续近日强势。
      为什么伟哥反而是看好12月,看淡第一季?

      刪除
    22. 今年太多基金需要在年底粉飾櫥窗, 所以即使習特會沒有好消息, 但情況也沒有惡化的話, 我是看好12月可以繼續整固及反彈。至於看淡第一季, 主要是因為經濟下滑會陸續反映在明年第一季公佈的2018年全年業績, 到時或許有更多的洗倉潮。

      刪除
    23. 12月彈完,1729 係咪要減磅,止賺離場先?

      刪除
    24. 恕我不能給予買賣建議, 如果我持股有變動, 會同大家分享。

      每人的風險胃納不同,正如1729跌到0.29元, 我想到的是加倉, 但很多人是止蝕, 大家對風險承受度及公司認知度不同, 往往會作出不同的判斷, 而我的買賣決定不一定是正確的, 所以大家還是依據自己的分析及個人情況去買賣吧, 不要盲目跟從我。

      刪除
    25. 咁偉哥打算年尾減到幾多%現金?

      刪除
    26. 唔知, 現在一直維持3成多的現金, 如果年尾彈得高, 可能會套現多些短炒的非核心持股; 如果12月行情不如預期, 也可能維持現有的現金水平應戰。

      等1426要約股份退回、沽出後, 現金水平還會增加的。

      刪除
    27. 無閒兄攪gag好好笑,原來星仔後人, 哈哈!

      數左好多次手指,左手數完數右手, 數到中指就停....

      刪除
    28. 咁8位數又真係數到中指就停.....

      刪除
    29. 唔好誤會呀,我純粹係數手指,一千萬,十隻手指真係咁數,中指無特別意思嫁.....

      BTW,我真係好喜歡講笑嫁,人生唔笑,點快樂

      刪除
    30. 哈哈,如果偉哥睇通告內容仲用手指來數一數幾多個位股數/金額,咁慢死得,而家腦內auto轉,見7位數就2撇加1個位.
      無閒兄,是的,鐘意講笑,正面思維會易快樂,自然會啱咀形,哈哈!

      刪除
  17. 一哥軟弱, 二哥整固, 三弟發力, 這是今天組合的情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一哥係橙
      二哥係科技
      三哥係邊個

      刪除
    2. 2136 現價無加注? 博了一整年, 希望有聖誕禮物收

      刪除
    3. 😂死人學生哥,嬲緊都笑左

      刪除
    4. 哈哈, 咁我組合中, 那隻今天表現好的?

      太明顯了吧。

      刪除
    5. 1968?冇理由排第三咁高, 哈哈

      刪除
    6. 偉哥組合年頭年尾組合出現好大變化

      刪除
    7. 期待二哥升呢做大佬,之後大哥唔服氣,發力再坐正!

      刪除
    8. 2136>1729>1161

      刪除
    9. 2136
      1729
      1161
      對嗎? ☺

      刪除
    10. 2.78入返之前3.1走果注大哥先

      刪除
    11. 一哥係橙? 又無緊貼留言喇, 沽剩40%, 怎會是一哥?

      刪除
    12. 上面留言咪講左一哥係2136

      刪除
    13. 去到收市, 都係呢個情況, 其實太易估吧, 跟得貼我組合的網友實在太多。

      一哥軟弱, 二哥整固, 三弟發力, 這是今天組合的情況

      刪除
    14. 3399 妃嬪不是已經打入冷宮的嗎??

      刪除
    15. Ciara靚姐,容許我代答,3399係超班妃嬪,偉哥之前2.8X增持但嫌增持得細注,又貪佢夠dry,係dry先得佢歡心!

      刪除
    16. 3399每日成交少,買多些都難事,天天都見有萬多股連插幾個價情景,跌下來我有興趣啦,市值細、街貨少,股息6厘,買來坐到業績期。我昨年5.1清了今如3.0買返坐第三轉車。

      刪除
    17. 提議3399管理層送車票上去國內助長經濟

      刪除
    18. 哈哈, 如果看留言, 咁都理解錯, 我都冇符。

      刪除
  18. 8611呢兩日精彩
    今日仲要52-wk day-high >> 52-week day-low

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日好似買左好多嘢咁,我接左D

      刪除
    2. 潮商出貨。。。Q兄幾錢接

      刪除
    3. 把我的悲傷 留給自己 你的美麗 讓你帶走,見有大手買入堅定流,@6入

      刪除
    4. 改正0.6,今晚去跳樹

      刪除
    5. 學生哥兄,你而家先出黎拉隊入,我今日受吾住刺激了

      刪除
    6. 我0.63入,0.58一野震走。0.56又入,俾我死。。。今日輸死啦~

      刪除
    7. Terry兄,見到你咁..我都有D安慰!8611直情想人死𣎴能復生..真係做鬼都吾放過大股東

      刪除
    8. 小。。。算啦雞仔注,唉。。。戒賭戒短炒。。。

      刪除
    9. 你係先好講,我睇你寫左好多次

      刪除
    10. 我奇怪在街貨1.1 億,成交量2 億,terry 兄 Q兄 你地可能有機唔駛輸

      刪除
    11. Q兄,賭仔話戒賭,嗚嗚嗚嗚。。。
      學生兄哥,我細注決心死守~兩億幾市值OK啦~

      刪除
    12. 你睇佢把明月彎刀一刀斬落去,齊口吖>80%, 其他嗰啲一忽忽斬,有啲仲要分兩三日斬,斬倉唔係咁簡單,要好有學問

      刪除
    13. 點解做到一野80%?要好有決心...我見3.3下面個成交價就係0.68,勁呀~

      刪除
    14. 講埋接飛刀嘅技術,大家可以留意返學生哥兄已經係接飛刀師傅級,我接飛刀嘅成績係屬於丙級

      刪除
    15. 0.5x開始留意,超快炒左3轉,兩轉微利,1轉+1x%。

      刪除
    16. 個個斬倉手法層出不窮,接飛刀都要小心因應邊種手法用邊種方法接刀,遲D有請幕後大師兄tkchan親手教學,作育英材,提高收視率,知名度提升,讓偉哥blog上市,成為香港第一間有公義的投資公司

      刪除
    17. 其實依D斬倉股係咪跌夠8,9成就買,一彈就走?
      PS:我成日俾老細捉去開會,係咪唔啱買依D股?

      刪除
    18. 問得好,等我丙級解答你,陣間師傅級可能會補答,要睇乜股/成交暢旺否,一彈就走又未必。如你老細同你friend你可以介紹佢一齊買賣,共享成果,話實只靠正常業務難揾快及大錢,好多企業都係靠埋炒呢炒lu賺錢

      刪除
    19. 8611 過夜,1790 平手走左,斬倉股其實好難判斷,但起碼對隻野要南小小認識

      刪除
    20. 上面打錯字,係有先啱,8611依種洗倉係最pk , 反彈力量亦係最弱,因為係分階段洗。我今日都比人洗倉,帳面上都無左好多,好彩之前賺左D先無咁痛

      刪除
  19. 1426幾時可以退返貨去證券戶口??

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般數個工作天就可以退到戶口。

      刪除
  20. 劉央接受彭博訪問,騰訊暫時受到監管機構影響走勢,但其業績仍然強勁向好,她相信騰訊的商業模式已大幅轉變,不再只是集中於遊戲業務,同時涉獵更廣泛的消費者數據,她相信騰訊不只是社交巨人,將來更會是數碼世界下的一間巨大新零售企業。她強調,騰訊股價現水平已見底。

    劉央...騰訊...見底..

    买些700put..

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃花生看戲! 全文:
      【心碎但未放棄】劉央對騰訊未死心 信見底反彈︰「準備好入貨!」

      「中國女股神」西京投資主席劉央曾相信騰訊(700)可升1000元水平,但如今她坦言對騰訊過去數月的表現「心碎了」。不過,她並未放棄騰訊這隻愛股,更相信在連跌多月之後,將會迎來一次大反彈,她信心十足表示已做好準備「入貨!」

      劉央接受彭博訪問,騰訊暫時受到監管機構影響走勢,但其業績仍然強勁向好,她相信騰訊的商業模式已大幅轉變,不再只是集中於遊戲業務,同時涉獵更廣泛的消費者數據,她相信騰訊不只是社交巨人,將來更會是數碼世界下的一間巨大新零售企業。

      她強調,騰訊股價現水平已見底,可等候機會入市。騰訊本周重上300元後企穩,現報311.4元,跌1.08%,成交85.3億元。

      刪除
    2. 咁即係差唔多反彈完兼要趁反彈沽出

      刪除
  21. 今日生果報唱好1161及8358

    冰說聰明:女人錢最容易賺 - 青冰 - http://s.nextmedia.com/apple/a.php?i=20181129&sec_id=15307&s=0&a=20557003

    回覆刪除
  22. 回覆
    1. 今日指數雖然跌不多, 但整體氣氛好差, 組合持股大部份都跌。

      刪除
  23. 派息唔錯啊1651居然無人吼?!

    回覆刪除
  24. 我都有貨HAHA 跟偉哥搵食~ BUT 819 又番到起點

    回覆刪除
  25. 700,今個月權倉非常刺激,持有SC310及SP310,差不多玩到最收1分鐘。

    回覆刪除
  26. 很多人都說事件驅動難做,其實計算好風險與回報,衡量自己可以接受的最大風險,然後下注,根本就不難做。說難做的, 很多時候都是低估或誤判潛在風險所致, 只看最大的潛在回報來下注。

    正如我接力的另一事件驅動, 沽空368, 最大風險與回報更加易計算, 有了心理準備接受預期的虧損, 然後期望最大的回報, 根本就不難做, 也沒有心理壓力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不同意偉哥,我諗話難做既人係想指机會率難於計算.
      雖然事件驅動一係得,一係唔得,不過唔係當50%得,50%唔得咁去計,依個%計得準唔準,好影響出價同回報...
      好,當你好保守咁評估成功机率,用保守價買入,原來成功機率可以比評估更低😥
      另一樣係時間既不確定性,成個deal完成或有結果可長可短

      感覺事件驅動係可以赚錢,不過多除少補之後,其實都不易為

      刪除
    2. 我唔知其他人情況, 但我長期做事件驅動, 整體成績都是賺錢遠多於蝕錢。

      或者每人評估的情況有出入, 正如3813私有化, 得1%多的空間都有人去做, 呢D係非常難以理解的自殺行為。

      刪除
  27. 偉哥除了選股有獨到眼光外,最令人佩服是嚴控注碼,不管選股是否有獲暴利可能,頂多兩注。故此,萬一遭遇滑鐵盧,也可保本。不像我那麽沖動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經輸得多, 就自然會學懂風險管理的重要性。

      刪除
  28. 148昨日跌到20.35,想入又猶豫,最終無入到,今日1171排6.95入到,就跌倒嘔,撈底都無運,仲想趁1171旗下澳煤來港上市可以炒下,哎

    回覆刪除
  29. 113中期業績好,但展望差, 明天股價會點走?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。