置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2018年10月10日 星期三

4、5倍市盈率的小型股估值見底未?



最近幾個月港股日跌夜跌,尤其是流動性差的中小型股,跌得最傷,市場上開始出現不少市盈率低至4、5倍的小型股,但這些小型股即使估值如此之低,感覺估值、股價仍未見底,似乎是低處未算低。

以往績計,手上已有一批小型股估值只有4、5倍市盈率,例如半新股匯聚科技 (01729)、興紡控股 (01968)、華新手袋 (02683),以至興發鋁業 (00098)等;而預期市盈率低至5倍多的也有奧思集團 (01161)、聯泰控股 (00311)等。縱使估值似乎已很便宜,但股價仍然穩定地下跌,跌到你會懷疑這些公司是否來年業績都會明顯轉差,所以市場提前反映?

很明顯地,這些小型股面對國內經濟前景不明朗、貿易戰加劇,業績大幅波動是難免的,甚至可以說來年業績倒退的機會甚高。估值的不斷下調正是反映業績的不確定性,也因此即使估值已跌到極殘,也不能大舉建倉,只能分段吸納,分散投資,只因目前股價升跌是由市場的情緒、氣氛決定,當大家都恐慌、悲觀的時候,或許下個月我們談論的是2、3倍市盈率的小型股。

之後有時間的話,會陸續介紹一下組合近日加入的新成員。

377 則留言:

  1. 我今日已通知券商幫我接受1426的自願要約,而券商都講明萬一要約失敗的話,持股也會鎖倉到11月初才可以買賣。

    看今晚的CCASS, 今日再有3百多萬股接受了要約。雖然距離目標仍然有很遠的距離,但起碼小股東們都在努力,希望機構投資者為了自己、為了公司及小股東著想,也會盡快接受要約。

    在這種爛市,大家都很需要一筆可觀的盈利去振奮士氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日早上在東亞証券網上的‘’公司行動‘’自己操作接受了收購要約,有好多聲明和條件,其中有一條不論接受結果成功與否,每手收手續費0.8港元。

      機構投資者有持貨的話,肯定要投接受要約,因為是機構或基金條例規限,股東最佳利益行先。

      刪除
    2. 我尋日用致富的戶口3.95/3.90各排入10000股,只有3.95中了,致富手機Apps 冇公司行動的功能,今日打電話去接受要約,不知道收取手續費幾多?

      如果好運收購成功,贃到的就捐些少去紅十字會,其它的用來明年三月去不丹尼泊爾旅行,計算過兩人剛好要花費大約五萬元,要約不成功就靠炒期貨,如果見到我能成行即是有運啦。

      刪除
    3. 剛才打電話到致富,1426接受要約,乜表都唔使塡,只問姓名,戶口號碼,身份証號碼頭三位數字就攪掂方便快捷,收費包括公司行動費和過户費等約75元,如果不成功會退回一些手續費,感覺服務好過東亞好多,上次東亞栽員百多人,關掉所有証券的門市部,有事只能親自去中環總行辨理,據説每年可省回幾百萬元,打爛百幾人的飯碗,都唔夠加比李生個位公子的酬金,無言。

      刪除
    4. 經歷過大大少少股災大時代, 縱然收費優惠不及新興卷商, 但致富依然是首選
      "穩陣", 好緊要, 客服專業認真, 不會狗噏"一通"

      刪除
    5. 係,每月仲附有認可會計師報告核實持股。

      刪除
  2. 謝謝偉哥分享。
    也不知算不算是好事,今年主力倉都在1132 和2136,所以近月大市的急升或暴跌都好像不太和我有關。

    回覆刪除
    回覆
    1. 私有化股我諗無咁快
      我係大股東,在大跌市周街平貨的時候,太多其他選擇

      刪除
    2. https://hk.finance.appledaily.com/finance/daily/article/20181010/20519083
      對很多華人大股東來說,他們骨子裏認為印股票是免費(或至少是最便宜)的融資(尤其是那些上市後絕少甚至從不派息的公司),只要大股東一日擁有大多數投票權,多印的股票,不過是永遠毋須償還的借貸而已!

      刪除
    3. 師兄篇文,同呢兩隻關係唔大呢,大股東都已經佔左7x%,印股票點釋放價值呢

      刪除
  3. 53 係咪有得投票?投咩票好?有貨

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. qtea,多謝,大家一起數。也要小心管好自己錢財

      刪除
  5. 今日升市,請容許我又出來認屎認屁,多謝。這次希望能去到27300

    回覆刪除
    回覆
    1. tkchan,大家應該無錯既,今月是升市

      刪除
    2. 正,尋晚夜期穿26000後有入到26400LC賭下錢

      刪除
    3. 我平左LC@26800...因為想研究下一通止蝕止賺盤點整,係299既時候SET左止蝕10,止賺20,唔知點解就幫我即出左@299...@@

      刪除
    4. 打算27000以上开始阶段性锁定利润,不想赢变输

      刪除
    5. 現市況玩牛熊保本要緊,睇錯便認錯,唔好輸入肉。所以我把握時機今朝認屎認屁先。

      刪除
    6. 今個月就唔講了 今日開始計 可以連升3日嗎

      刪除
    7. 是的,不对路要走。麻烦大口掉头走通知小弟。谢谢。

      刪除
    8. 神仙才答到你3連升
      qtea,我是賭徒,已有準備溝貨,你有錢賺就先落袋

      刪除
    9. 如果本月见到27000都要還神咯。

      刪除
  6. 240利基應該已見底了!?

    今天施政報告公布前, 240偷步升4仙(6.78%), 乾杯! 過來數錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Louis,你倉內有超過40隻股票有無?

      刪除
    2. 連哥哥1098和阿媽610也懂得升[大笑]

      刪除
    3. 打劫政府庫房,算唔算愛國?

      刪除
    4. 填海, 每平方英尺土地成本約1000蚊, 比從其他資源獲得的土地便宜得多, 他日政府以幾十倍的價格出售, 庫房賺一大筆。

      利基真的很愛港, 更愛國! [大笑]

      刪除
    5. 我都睇好610/ 240/ 1098。近期標又中得多, 又肯增加派息, 希望可以財息兼收,今天加碼追入。

      刪除
    6. 另一個可能是持久的好處:
      完成填海後, 香港將有能力持久地吸引美國英國法國澳大利亞加拿大日本等國的軍艦來到填海土地附近展示自由航行的權利, 顯然對香港非常有益!
      1. 更多遊客會來香港近岸觀看各國的精彩戰艦, 香港可以大賺遊客的錢!
      2. 香港商人可以經常僱船出海, 向各國戰艦提供補給, 大賺特賺!

      利基好野![鼓鼓掌][大笑]

      刪除
    7. 可惜我沒有向土地大辯論小組組長黃遠輝反映我對填海的獨特看法。

      刪除
  7. 回覆
    1. 傳統智慧,大家不理智沽貨,反而可以買,大家一窩峰沖入去買, 人多既地方我通常都唔跟。

      刪除
    2. 有諗過,但56蚊都嫌太高🤣

      刪除
  8. Terry兄,你隻浦林成山勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣仔莫摸頭。尋日收市前想搏反彈,牛底鳥。
      其實我見好多新股第二、三日都會炒下。但宜家只識抽新股,炒上市果一陣。試過長揸1735,但守唔住,宜家一倍了....點樣分辨半新股會炒定向下沉?其實是咪玩大細...

      刪除
    2. Q兄,今日四隻暗盤有無邊隻想玩下?

      刪除
    3. 衰過暗盤吾玩呀,明天4隻我冇睇過,明天早上有事做玩吾到,坐定定睇星期五,你地個3隻我有睇過招股書想玩呀

      刪除
    4. 拍賣業務獨特和價平咋,美的名氣但係地產,你有心水

      刪除
    5. 無心水,純粹賭癮。。。。想睇下邊隻暗盤跌得多咪入下,搏護盤。。。

      刪除
    6. 今日個4 隻零興趣,係都玩聽日個3 隻

      刪除
    7. 你有冇抄低除咗保薦人其他上帝個名呀,搵日如果得閒可以直播同你一齊研究啲路喎

      刪除
    8. 1772+6111暗跌過一成可能會入返注,搏聽朝AO平開

      刪除
  9. 回覆
    1. 我仲叫家姐0.7頭到溝D,今早升了一棍呀

      刪除
    2. 成交未配合, 不太似要再觀察, 再等机會

      刪除
    3. Q兄,91走先,個勢吾錯,成交也配合.希望你家姐多d
      我還是跟自己模式操作,之前也有1格止饋咗,昨天再買返,你明的,不用再詳寫每個step.哈哈

      刪除
    4. Tin兄,我感應到呀,所以我冇問你囉,哈哈.. send咗whatsapp畀家姐佢都話要食喎。你神秘呀你原來昨天已做事

      刪除
    5. 哈,昨天吾係低位撈,冇咁神,你有留意開都feel到佢嘅硬度吾肯低頭,所以一博.
      758睇圖OK,RSI差少少先到30,我會睇多1,2日博低少少先捉反彈,捉吾到就算,但始終是1浪低於1浪,博反彈好啦,未轉勢,見吾妥要即走.
      仲有飛甩雞手走2轉@100,000股,每次得1格0.315-0.32,今日又係硬到飛起,執少少.

      刪除
    6. 呢D係我baby黎的,孕育著。哈哈,呢期炒創仔好似有D活力8146 0.39横行陣昨天今天想冲

      刪除
    7. 我就來比你地笑死,飛毛腿越改越勁,個個都捉佢黎玩

      刪除
    8. 我始終覺得等起咗頭先追穩陣d,較接刀安全,起咗頭通常吾止得1次,等第二次先順勢炒轉.

      刪除
    9. 你實在太快了,我跟不了

      刪除
    10. 徒兒需要你的耐心教導和刻苦訓練

      刪除
    11. 臨場要靠自己實戰,舉例Ferxxgamo第一次約0.30上到0.35,再回落返,今日第二次再起咪追入囉(係要等佢再起頭).
      眾搶由第一次0.8x起頭上到0.99跟住回落返,我咪講等机會執佢一劑.今日咪第二次囉.
      咁樣會吾會易明d,下次自己來,吾需要等提示.大個仔啦,哈哈!

      刪除
    12. 明白,好,我會做場好戲等師父睇到

      刪除
    13. 偉哥係咪對股票有啲失望,我見好多海外樓宇廣告係咪想投資or移民

      刪除
  10. 回覆
    1. 每次買2136都是3000-30000股 買親3千都係升的 買3萬都係跌的

      刪除
    2. 唔好意思,
      係我亂咁up野,
      搞錯晒.
      請大家繼續注意股市好了.

      刪除
    3. 今日恆指收市會不會跌超過800點,
      25392.9.

      刪除
    4. 我估以下
      感覺今晚美股又有機過1000點波幅

      刪除
    5. 牛證25300以下都冇晒咁滯,要儲多d先再殺落有肉食.
      雖然跌900点,但未覺好恐慌,2,3線股吾算跌得多,買吾到平嘢短炒
      Rocky兄意思是今晚美股再跌多1000点?如果係就好激.

      刪除
    6. 隨便9吹下,最多-600,V返400,變-200左右收

      刪除
    7. 今朝平晒2318 72.5LP,食花生中,今日跌得唔夠急,唔吸引到博反彈

      刪除
  11. 手上細股跌得慘不忍睹,今日入隻700短炒搏反彈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟一注LC@295玩下。。。

      刪除
    2. 700日日回購都死 下週開始冇得回購咪... 聽股評人講的

      刪除
    3. 11同出 業績下個月前都black dealing

      刪除
  12. 《施政報告》林鄭:2020年起降低西隧部分車輛隧道費 紅隧和東隧則上調

    行政長官林鄭月娥今日(10日)發表最新一份《施政報告》,在紓緩交通擠塞方面,她建議由2020年1月1日起,降低使用西隧的私家車、的士及電單車實際所需繳付的隧道費,並同時上調紅隧和東隧的相關隧道費,以達至有效分流的效果。為此,政府與西隧專營公司已經原則上同意隧道費補償計劃。

    至於載客量大的專營巴士,建議豁免專營巴士使用政府隧道和道路11的收費。政府亦與西隧專營公司原則上同意由政府代專營巴士營辦商繳交使用西隧的隧道費,使相關營辦商可以將節省的隧道費開支,直接用於紓緩加價壓力,以減輕市民公共交通開支負擔。

    此外,隨著中環及灣仔繞道和東區走廊連接路日後通車,政府會繼續積極籌備在中環及其鄰近地區實行「電子道路收費先導計劃」。

    That’s why Mr Cheung keen on buying 32?

    回覆刪除
    回覆
    1. No impact as bus co no need to pay but chabge to hksar to pay

      刪除
    2. 政府會補貼西隧減價的損失,按私家車、電單車、的士車次補貼,由2020年1月1日至2023年8月1日,補貼18億元。而政府補貼專營巴士行經西隧,期間補貼9.56億元。


      此外,政府擬明年初豁免專營巴士行經政府隧道、青馬和青沙管制區收費,每年涉及少收2.8億元。消息人士指,巴士公司將每年2.8億元和9.56億補貼成立基金,用作平抑車費增幅。

      Subsidy will help in traffic volume, considering the bridge and central bypass coming next year...
      WHT traffic volume will increase.

      刪除
    3. 小心這公司,A持有B公司,B公司持有C公司,張生每年從這3間公司收巨額董事酬金(欲知多少,睇睇這3家公司年報啦)。我系佢都唔會搞D有益小股東的舉動。

      刪除
    4. I think the demand for wht is still inelastic and the boost in traffic volume may also be included in the subsidy from hksar. That is, the subsidy received from hksar may be less than the amoint collected before price cut.

      刪除
    5. 我立眼32個報表佢地好似係揸住西隧同大老山喎師兄, 當佢真係無津貼, 係負面消息, 又點會keen on buying

      刪除
    6. Time saved with WHT is much more valuable than cost, especially when the 3 tunnels cost similar. No doubt that the traffic of WHT will increase (Try the "red" tunnel at 8am). Revenue will turn profit directly due to low variable cost and fix cost.

      http://www.westernharbourtunnel.com/b5/annual_report/17/Annual_report_2017.pdf
      The market share increase over years. (24) With similar price among tunnels, the demand will be more elastic.
      92% operation margin, better than drug company! (31)

      http://www2.hkej.com/instantnews/stock/article/398027/%E3%80%90%E5%83%B9%E5%80%BC%E6%8A%95%E8%B3%87%E3%80%91%E8%A5%BF%E9%9A%A7%E4%BB%8D%E8%99%95%E5%A2%9E%E9%95%B7%E6%9C%9F+%E6%B8%AF%E9%80%9A%E8%B6%85%E5%80%BC

      刪除
  13. 一般實物資產,你能確認佢的價值時,可能已經存在相對應的價格,不過證券好多時會唔同,你確認到佢的價值時,佢的價格可能和你的認知有很大的乖離,唔係超前就係滯後,睇定黎食一般都係証劵先可以做到!
    來自[味皇]

    回覆刪除
    回覆
    1. 考驗信心既時候
      你認為隻股票值3蚊,2蚊入手。入手後一個月跌到1蚊係唔係一定代表你錯?

      刪除
  14. 見到個市反彈,但個倉全紅,真係好灰心...帳面賺就小小,跌就多多,跌下跌下唔見一大半,心灰意冷...

    回覆刪除
    回覆
    1. 輕倉會冇咁大壓力,自從穿左三萬我就一直輕身上路,短炒為主,得就食,唔得亦走。

      刪除
  15. 爆灰 我跌市唔跌既股反而升市跌

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 已經麻目,乾跌唔急套現其實真係無意思。有啲細價股可以幾萬蚊已經打上幾格。

      刪除
    2. 有D沽一手可以跌半成~有D買幾皮就上升幅榜,哈哈

      刪除
    3. 不過最煩係D股票跌到好吸引但係一入手就蟹左

      刪除
    4. 升市又跌,跌市又跌,已經跌到無曬感覺

      刪除
    5. 一忍唔住手又蟹左 T___T

      刪除
    6. 我同你調返轉,忍住手唔沽先蟹左

      刪除
    7. 哈哈,我兩種蟹都有。

      刪除
    8. 手痕都要分段學偉哥咁,同埋揀D質地比較好既儲貨,唔好見殘就買D細股,依方面都要跟偉哥學習先

      刪除
  17. 原本想等個市有似樣啲反彈止蝕離場,等咗足七個交易日組合多蝕七個%😥😥😥已經到達不能容忍地步😣😣😣

    回覆刪除
    回覆
    1. derek兄, 目前恒指水平止蝕好似時機有點兒...

      恒指由18k到33k再到目前26k,高低波幅15k今日已回調7k8k, 已回調左一半,剩下一半波幅可調. 除非真係睇超差要穿18k,若果唔係現水平止蝕似乎....

      刪除
    2. y.y兄,止蝕是早於七天之前想法(當時組合還有盈利),現時當然遲了些😅不過還未實行😂

      redponza兄,內房股第一,科技股第二(不過今日沽出一半了),藥業股第三、飛機租賃、港交所等等……,其他少少搏大霧嘅股仔,如141、1132…………😁😁

      刪除
    3. Derek兄, 當然世事不能盡意, 風險管理先係上策, 壓力大應減則減

      刪除
    4. 貿戰捱打之下現時市況自己都睇得幾淡吓,因為覺得不止是貿戰而是政治戰。每次都是對手出招至還招始終係被動,除非是出番一招連消帶打至會有轉機。國內數據出的都是差多於好相信還有其他跟隨,暫時睇淡些會穩陣啲😅

      刪除
    5. 嗯,我都係睇淡,但係好期待一個似樣反彈.

      個巿大方向下跣彈少,但係欠缼一個似樣的反彈去突破下降軌,一日沒出就總覺還有機,當然係個人意願,撈底不可取.

      刪除
  18. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  19. 雖然唔想講,其實天下烏鴉一樣黑,細劉伍克波你們不如一前一後合體吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 老实讲,细刘今年至今表现跑赢大市很多,算一个好人了。

      刪除
    2. 之前散戶跟他在75%在3.1以上買貨的已全變蟹貨

      刪除
    3. 持股集中為何需要做震倉舉動?

      刪除
    4. 人地又唔係大慈善家,做咩要咁易比錢你地賺。
      大市氣氛差,收哂啲買盤再左手沽比右手已經可以㩒低個價幾成再繼續收貨。人地個朵咁響,Plan左幾年緊係要一擊即中啦,收得幾多得幾多啦。壓低個價再大溢價私有化,到時又成班人話劉生有良心嫁啦。

      刪除
    5. 我自己都認同私有化。
      但係劉氏兄弟仲有招係增持壓價低價賣產特別息,希望唔好搞咁多野啦。

      刪除
    6. 我們慢慢等吧,急唔黎
      不如我地討論下,細劉可以壓到股價去邊?

      回顧返回購前既股價,
      股價由2017年7月$3.5附近壓足8,9個月壓到2蚊邊先展開回購,
      現在同當時有幾點已經不一樣

      1.股權已經變得集中,大股東只有一位,再無持股多於5%既基金
      2.經過回購後,每股資產值已經上升
      3.現在對比當時,市場上多左人留意2136會否私有化

      除非真係大熊市來臨, 否則我覺得股價最多都係壓到2.5-2.6附近就停,
      再壓落去成本都會提高,因為會吸引到其他人黎搶貨,
      放開私有化不提, 單以即將落成的上海項目, 就具備吸引的投資價值

      刪除
    7. 而且2136作為百貨公司,估值長時間都比同行低((咁當然係人為)),
      仲要係隱藏左好多真實資產價值既股票,
      隨住上海項目落成既時間越來越近, 2136既價值未來2年想蓋都蓋不住,
      一直覺得今年到明年初,係一個非常唔錯既私有化時間

      刪除
    8. 唔知FMR仲有幾多2136同1212?偉哥同各位師兄計唔計到。
      上次中報好似寫左大寧會係2019年底前完工,但係上網就有文章話2019年第一季開業,唔知真相係點?A__A
      Ray哥講上年壓價果幾個月,我覺得情況唔同左好多。細劉已經送走左其他大戶,我覺得FMR個倉位係關鍵...之前雪球有人話富達沽清,唔知呢

      刪除
    9. 各位說得有理,是我太沖動,總想快成事收錢。。。細劉生又點會理會小散戶,應已有安排把利益最大化

      刪除
    10. 亂估:因為某啲前置條件未做好哂所以順便壓落黎慢慢收下貨。

      其實只要大寧個項目完工,賣左果兩幢寫字樓走,自然有強勁現金流入另外百貨業務又會帶黎穩定收入。我地估佢有心私有化都係因為間公司有堆靚資產,覺得大股東要獨吞。記得偉哥上年提2136果陣,劉生先得5成股,股價都係兩蚊鬆啲。只係暴力回購同大手增持引左堆老散咩都唔知就狗衝高追話一定私有化...本末倒置

      當然宜家大圍氣氛差,大寧舊野會唔會急速貶值導致劉生叫停行動或者拖慢項目完工時間就好難講。但係劉生今年都60有7,快快手搞掂依間野再接班會唔會比較正路?

      刪除
    11. 大口春望, 你這種人等在股塲等做炮灰喇. 一將功成萬骨枯, 你就是枯骨, 明嗎?

      刪除
    12. 不只大口春望,還有好多好多人等做炮灰

      刪除
    13. Ciara,單是這句我堅定不移信任你是小氣港女了。不過話你個麻甩佬其實係oman,你要出氣要找對人

      刪除
  20. 非常重要的概念!!!

    湯文亮: 樓價下跌毋關加息
    https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20181010/s00004/1539109204513

    ......近日樓價下跌,並不是受到加息影響,香港大部分銀行只加0.125厘,如果樓市因此便下跌,香港樓市豈不是很脆弱?現在是「娥六招」的新樓空置稅以及20%銷售量限制發揮作用,樓價下跌暫時與利息無關,倘若加息持續,大約一年後才會影響到樓市,現在話加息令樓價下跌的人其實並不懂得樓市,甚至他們連利息是什麼也不知道。......


    如果沒有利息,資產價值就會變成無限大,結果破壞市場結構,即使低息,亦會令到資產泡沫化,所以,美國聯儲局要將利息回復正常,其實是不想資產泡沫化,甚至將現有資產泡沫化,但利息怎樣才算正常,這沒有一個準則,大原則是比通脹低,當利息高於通脹,市場就缺乏推動力,不過,要利息恰到好處其實也很困難,所以,利息才會經常加加減減來適應巿場變化。

    利息就是借錢出去的「興趣」

    年輕朋友話對一隻手表有興趣,但又冇錢買,想問我借錢,我話你的興趣就是買了手表之後可以向其他人炫耀,但我的興趣就是回報,我每月可以收取多少錢作為我借錢的興趣。所以,利息就是興趣(Interest),年輕朋友唔信,我也不信,不過我想不到其他解釋,唯有馮京作馬涼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉?? 真定假?
      讀書教落利息係將未來的資產/現金流折現discount PV=FV*(1+i)^(-n)...
      樓價/回報在假設不變條件下,利率大左,現值就要折現discount

      湯Sir 係指鹿為馬, 定係令有目的? 難道我錯左?

      刪除
    2. 教科書冇錯
      但經濟唔係純科學, 經濟係應該屬於人文/社會科學
      湯生講出社會其中一個可能嘅解釋(反正佢信)
      樓價高係最主要係 supply and demand, 而家冇人買係supply 多左定 demand 少左, 你應該知, 從市面知係demand 少左影響, 有價冇市, 但關唔關俄6招事同有幾大關係呢, 冇人知
      解釋可以有好多
      1) 俄6招, 20% 樓
      2) 之前幾年已經消耗盡購買力, 而家d人都係等收樓
      3) 大陸經濟政治唔明朗, 少人落黎買
      4) 加息令人卻步

      湯生只係指出左佢認為(另一方面可能為擦鞋),但冇講出其他可能, 身為讀者凡事一定要三思
      而且湯生寫利息果部分簡直係狗屁不通, 完全唔知寫乜, 應該係我學識唔夠

      刪除
  21. 哇3990,見有人排緊13.3諗住實唔得啦,點知第一口價就係13.3(-21%),成交左即時彈返上16蚊 (招股價17). 市場好恐慌...

    回覆刪除
    回覆
    1. 得1772冇個句嘢,1939流通性,3990、6111高度集中

      刪除
    2. 車即係無料到。。。算喇唔玩鳥

      刪除
  22. 諗唔到大市升 700都頂唔住

    回覆刪除
  23. 重要的概念!
    周顯:上市公司確立黨委 枱底搬上枱面
    https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20181010/s00004/1539109204388

    回覆刪除
  24. 不要灰心, 大戶也一樣要坐艇, 當然你可以說他有大量廉價的股票用來稀釋!

    148集團主席張國榮最近行使了336萬股認股權(每股行使價12.424港元), 我擔心他將在市場上出售以獲取利潤; 還好他昨天在市場上買了10萬股(每股12.424港元), 大約兩個月前他也在市場上買了40萬股(每股平均價29.06港元), 大戶也一樣要坐艇!

    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSNotice3AList.aspx?sa2=nd&sid=249&corpn=%e5%bb%ba%e6%bb%94%e9%9b%86%e5%9c%98%e6%9c%89%e9%99%90%e5%85%ac%e5%8f%b8&sd=10/10/2017&ed=10/10/2018&cid=0&sa1=cl&scsd=10%2f10%2f2017&sced=10%2f10%2f2018&cn=1&srchCorpName=%e5%bb%ba%e6%bb%94%e9%9b%86%e5%9c%98%e6%9c%89%e9%99%90%e5%85%ac%e5%8f%b8&src=Main&lang=ZH&

    回覆刪除
    回覆
    1. 改正
      還好他昨天在市場上買了10萬股(每股23.45港元)

      刪除
  25. 明天開始終於可以迎來一個比較像樣子的跌勢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可憐既港女聽日又捱打

      刪除
    2. 我的牛。。。明天gg

      刪除
    3. 好彩今早食左一半牛,無咁傷><..呢排做好係不能貪...有食就算了

      刪除
    4. 說得好, 不要太悲觀, 希望在未來!

      https://dpzblog.wordpress.com/2018/10/10/%e9%9b%9c%e8%ab%87-340/

      如果社會安定,政府管治有效,14億人勤奮工作,中國的實力就在農田裡,工廠裡,企業創富的實力裡,這是任何人擋不住的。

      刪除
    5. 美國今年不會再加息?

      美國總統特朗普表示,周三的美國股市大跌是期待已久的市場調整。他又認為,聯儲局的加息舉動「瘋狂」。

      特朗普在出席賓夕法尼亞州一個造勢集會前向記者表示,美股的大跌是調整。但他不認同聯儲局的加息決定,覺得他們(聯儲局)「瘋狂」。

      刪除
  26. 眼見1212都不斷回購, 忽發奇想, 可能2136不是私有化, 而是由1212出手高價購回。反正劉生都係1212大股東, 由1212出手購回2136, 對劉生的好處是既可將2136呢舊肥豬肉擺返入自己袋, 袋袋平安。同時, 出售手上的2136俾1212時,又可套現一大筆現金, 對劉生來說, 簡直WIN WIN雙贏。到時揸住一大舊現金, 等個市跌到PK時可以慢慢SHOPPING, 爽呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果1212有錢派股息, 細劉再用錢私有化2136唔係仲著數?
      舉例 :1212買2136作價我當係6蚊, 細劉係2136到收到6蚊, 但1212都比左6蚊去買, 細劉都係得75%, 即係左袋搬右袋, 冇乜著數, 大寧個discount 都食唔到
      而家估佢私有化原因係股價大幅度折讓同大寧項目, 對細劉最有利係低股價私有化, 當然仲有冇其他可能我唔敢講, 但用1212去買2136可能性比較低
      但有幾樣野係諗唔明
      1) 點解不斷回購1212, 明明可以由佢跌夠先買, 又或者供一供股再回購, 而家仲要過70%, 感覺有d怪
      2) 前幾個月2136賣左間餐廳比1212, 作價5千幾萬, 雖然唔多, 但點解唔等多1年先賣, 或者等2136私有化之後先賣, 一個機關算盡嘅人應該明白一年之後賣價可能差2~3千萬 (真正入自己袋), 再從另一方向諗, 2136唔夠錢用要賣餐廳又好似唔似, 因為供股集資應該係對2136股價影響最深而且又攞到錢嘅方法, 亦對細劉最有利
      3) 賣大寧項目可能性? 如果細劉學大劉買返2136值錢嘅項目之後派特別股息, 佢只係比面價25%, 但以依家市況同本身股價折讓太大原因, 基本上冇可能, 基本上用最大折讓買返2136資產方法就應該係私有化

      刪除
  27. 穿25000不是夢。。。哭求不中新股。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 高奧士重要有回撥,dominate GP 延後上市

      刪除
    2. 慘,咁都過15倍,Simon兄算中。1894中間價,兩隻齊齊哭求逃生門。

      刪除
    3. 抽200萬股,只中3萬股是好彩,仲要下限定價。

      多謝1手黨。

      刪除
  28. 杜指跌八百幾。偉哥,你期待的畫面要出現了。我也準備入市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑期恆指都跌緊800
      但係兩者市盈分別係11同過30,果然港女真係跟跌唔跟升。準備入貨啦要

      刪除
    2. 今日掛了些買盤,但隻隻都掛低最少5、6%,有些掛低10%等運到。

      跌到25000點,可以將現金比重降低幾個%,但最少會維持25%以上。

      刪除
    3. 我也是掛低8-10%等運到。要睇下啲沽盤點。
      同意,肯定不會一下入。我大概每跌一千左右,加一注。

      刪除
  29. 又到認屎認屁時候,早2日講今個月有大方向,美股大跌來認接港股10月升市,加上尋日FC0問3天連續升市我堅定不移說無可能。雖然我3隻牛會死連盈利輸掉5位數也是事實...

    回覆刪除
  30. 我認為港股今天跌夠1000點.捞貨風險極大.未到好時機.如果美股継續大跌.昨晚830點只是開場白.隨時又中招.我預感港股會來㳄大大陰燭跌近2000點.隨著人踏人對股票望而生畏.股票市埸週而復此的循環不息.當然跌得太多.有超賣有小小反彈是有.利潤不多身手不靈活隨即做蟹。

    回覆刪除
  31. 果然紀錄是用來破,今個月勢必出陰蠋,十一月可以博熊二反彈。可惜賭仔忍唔到手,早幾日已沽了PUT,雖然係價外,但賬面損失在所難免...

    回覆刪除
  32. 我發覺生果日報財經版的一位專欄作家廣,唐牛好喜歡參考徫哥的文章。

    今日趁大跌買些即月L/C 博下,因為仲有好多時間,買put 又貴又蝕章。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去咗旅行差不多四個星期,今日為第一次買期貨,L/C即月262@161 。 S/P即月254@566 草船借箭博一博。

      刪除
  33. 2136今天會止蝕一半...
    守不住了, 中美經濟冷戰開打, 私有化既機會愈來愈低...
    本身是賺錢的, 變成倒蝕, 只能怪自己...

    回覆刪除
  34. 回覆
    1. 大熊市吧。

      股行先一步,樓都會跟隨,我諗樓價一年內調整20-30%是大概率。

      刪除
    2. 最怕失業潮咋
      紙上財富都唔死得人,但係實體經濟出事就好慘...一望到成堆人話等支爆,真係無知無畏

      刪除
    3. 當下季數字出黎時,o的人就唔會再提加人工,只希望唔好炒人

      刪除
    4. 香港有班廢青,人云亦云要支爆、香港爆煲實體經濟出事失業潮,不如班廢青的思維幼稚級。

      刪除
  35. 今日大跌市,但港匯變動不大

    回覆刪除
  36. ㄧ開市就殺佐八成牛仔,勁!

    回覆刪除
  37. 回覆
    1. 謝謝tk 兄介紹,想請教沽出是不是認為將會反彈?thx

      刪除
  38. 回覆
    1. 最後1注放在267.4

      刪除
    2. 你兩位大哥,點會爭兩三蚊就入多注架。。。錢多就是任性

      刪除
    3. QQ一升就10元20元上

      刪除
    4. 大上落市,買QQ要有被除富的準備

      刪除
    5. 玩股票要有劇本在手,一如所料美股大跌正是港股虹起時!

      刪除
    6. 269.8最后1注。不要再跌了。

      刪除
  39. 偉哥,我已接受了春泉要約.
    如1426再跌多d,可否視為利好?因机構投資者,中立人士會接受要約机會大增,無謂同錢鬥氣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥我也持有春泉,本月29日舉行股東大會,有五成基金單位持有人支持,太盟將隨即終止要約。我是否接受了春泉要約,那麼29日舉行股東大會即是投了反對票嗎,都幾容易令人誤解做錯决定的。

      刪除
    2. 要委托券商幫你另投反對票。

      我正爭取機會和PAG的人員見面傾傾, 有些想法可以和他們分享, 看看有沒有機會。

      刪除
  40. 52週新低股票共403隻
    52週新高股票共9隻

    回覆刪除
  41. 2136 中金個牌係友好?我睇左一排一見佢個牌出個段時間就會升

    回覆刪除
  42. 台股 -5%...尋日仲要係雙十節

    回覆刪除
  43. 好耐冇入市。睇今期信報月刊訪問林少陽,他的看法是恒指要試24000,25000呢啲位。

    回覆刪除
  44. 如果特朗普肯收歛下就好...呢場風暴佢真係不可多得, 功勞最高

    回覆刪除
  45. 偉哥其實仲有冇慘慘? 現價應該比成本應該跌左2/3了。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。