置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2017年8月3日 星期四

精熙國際 (02788) - 從兩則通告中找亮點 (已補充看法)


我自己長期都有跟進精熙國際的,以前也曾因為高派息、高淨現金值而買過這公司,但因為業績長期不濟,自己又不滿足於以高股息率這單一的原因有持有此股,所以後來沽出了,不過自己仍是繼續跟蹤此股。

於2017年5月11日,因為其控股股東亞洲光學是在台灣上市,需要公佈季度業績,也因此連帶披露了精熙國際的第一季度業績:



從這份業績,不知大家有沒有留意到如果撇除巴西聯營公司的虧損,它的首季度核心盈利應該是多少?

看到這個淡季的業績,我是非常好奇想知道它首季業績大躍進是什麼原因,也因此我當時買了少量股份,以便出席其6月中舉行的股東大會,想聽聽管理層會否披露什麼重要的訊息。

在未出席股東大會之前,公司又公佈了盈喜:

本公司董事會(「董事會」)謹此通知本公司股東及有意投資者,根據本集團截至二零一七年 四月三十日止四個月的未經審核管理賬目顯示,相較於二零一六年同期,本集團綜合溢利錄得 增長。本集團預期截至二零一七年六月三十日止六個月本集團之綜合溢利將較二零一六年同期 錄得增長,董事會相信,綜合溢利增長主要由於綜合營收增加及毛利增加,但不包括如果未來 本集團巴西聯營公司PYBL清盤對本集團之財務影響(有關更多詳情請參閱本公司日期為二零一 六年十二月三十日之公告、二零一七年三月十六日之公告及二零一七年三月二十一日之末期業 績公告)。

這則盈喜通告披露了一個我自己覺得非常重要的訊息,令我對公司的興趣進一步提高,不知大家覺得會是什麼的訊息?

上述兩條問題我先賣個關子,讓網友們自己思考一下,收市後才說說我的答案,另外也會補充一下股東大會的些少收穫。

最後,精熙國際目前的股價已處於數年高位,第一季度的業績能否持續仍不確定,所以大家買賣前要自己衡量風險。


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

補充的看法:

正如網友所說,第一季度的核心盈利可能高達357萬美元,與上年同期比較是增長1.6倍,而這份披露並沒有任何的說明,也因此可能有一次性的項目拉高的帳面盈利也說不定,故此我就有了出席股東大會的想法,看看能否搞清楚盈利增長的原因。

到了6月公佈的盈喜,從通告內容可以看到一些很正面的地方:

1. 根據首4個月的業績已經可以判斷上半年(6個月)業績會錄得增長,情況比較樂觀;

2. 盈利增長主因是“綜合營收增加及毛利增加”。如果大家有長期跟進這公司的話,當知道這公司過去五年的收入差不多是每年都在下跌,由2012年的9277萬美元收入跌至2016年的7349萬美元,如果今年上半年錄得收入、毛利及純利都增加,可能是出現turnaround。

出席股東大會基本上是觀賞管理層和DAVID WEBB的針鋒相對,管理層什麼都說是公司機密,沒有透露太多有用的資訊,唯一有用的訊息私下詢問時,得到的回覆收入的增長不是源自原有的傳統相機業務,而是來自其它的業務,而翻看2016年年報,當中提及很多的新業務,包括監視器、運動 型攝影機、醫療器材、美容器材、高階電視及車載關連產品等的零組件,至今仍無法確定收入增長的源頭是那項新業務。

最近瀏覽雪球,球友們提及一些訊息,可能是收入的增長源頭,大家可以參考一下:

1. 母公司亞洲光學的車載鏡頭業務高速增長,不知會否惠及精熙國際。

亞光布局車載鏡頭多年,去年切入特斯拉(Tesla)供應鏈,主要為雷射測距,用於自動駕駛系統,除了美國電動車,亞光的車載鏡頭也間接切入歐洲車廠,車載鏡頭成為今年營運主力動能之一,今年獲利有望改寫九年來新高。

2. 精熙國際成為小米的供應商,為小米提供投影電視的外殼和模具。

小米近年在智能硬件領域尋求突破,今天米家在北京召開發布會,推出兩款重磅產品,包括旗下最貴產品——150寸激光投影電視,售價9999元。官方表示,該款激光投影電視最大可支持150英寸體驗效果,是全球首款「影院水平的激光投影電視」,其外殼和模具也由高端單反鏡頭外殼供應商精熙國際提供。


282 則留言:

  1. 董事會相信,綜合溢利增長主要由於綜合營收增加及毛利增加

    可以視為搵到新商機?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知關唔關小米事呢

      刪除
    2. 小米除左手機都有出車cam
      出左隻車cam 叫70邁智能後視鏡 網評話幾好用

      刪除
    3. 唔通係直情係小米電動車?

      刪除
  2. 但不包括如果未來 本集團巴西聯營公司PYBL清盤對本集團之財務影響

    表示下半年利潤唔會再受PYBL影響?

    回覆刪除
  3. 【上市嘅中國幸福投資(8116)公佈,月薪一萬,就請到位有8年工作經驗嘅人做集團執行董事。】
    呢位執董叫李嘉琪,芳齡30,上市公司執董職責好繁重,好多責任要負㗎。
    嘩啦聲!咁平人工請到執董!弦外之音是什麼?

    回覆刪除
  4. 精熙母公司亞洲光學,第二季盈利比第一季大增一倍以上,希望能帶動精熙業績

    回覆刪除
  5. 落後既連證劵股都炒埋,遲d應該連零售股都借d2炒一轉

    回覆刪除
  6. 但不包括如果未來 本集團巴西聯營公司PYBL清盤對本集團之財務影響
    <<<即公司有意向清盤盤PYBL的業務

    而如果清了,像1Q會多了大概20%溢利

    回覆刪除
  7. Iphone8必定好賣
    315坐住6厘息等抄也是不錯選擇
    偉哥點睇

    回覆刪除
  8. 沽了1932@0.59止蝕算數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1932 應是和701發盈警有關
      "董事會認為本集團之溢利顯著減少主要由於製漆業務之溢利貢獻減少所致"
      那是否指1932 ?

      刪除
    2. 1932的核心業務也是701的核心業務。

      刪除
    3. 1932上左市,唔再全資持有,當然就溢利貢獻減少...

      刪除
  9. 1132 國泰有走貨, 但唔算多?
    https://webb-site.com/ccass/chldchg.asp?d=8/2/2017&issue=1058

    回覆刪除
    回覆
    1. 相對於其持股, 國泰沽貨數量是微不足道。

      星期一如此大成交, 如果佢有心走貨的話, 不會只沽2百幾萬, 似乎是幫手壓價, 多於真心沽貨。

      刪除
    2. 請問偉哥照你估計是否有咩大動作才會揾幫手壓價?

      刪除
    3. 不知道會否有咩大動作, 但很明顯地有心人力壓股價在1元以下。

      刪除
  10. 69066今早走了一轉$0.092~0.08,
    平均價$0.165左右,
    睇下有冇運/

    回覆刪除
  11. 今早將部份685轉左去426, 數量和股價一樣。

    426而家基本上等同賣盤失敗, 只望佢快D有結果, 然後再搵過第二個買家。

    回覆刪除
  12. 825@2.01,掃左300K,心急了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我仲以為鄭家做嘢 LOL

      刪除
    2. 仲諗緊係咪鄭家嘅友好方幫手做野

      刪除
    3. 咁鄭家自己唔可以在2元以上買貨的, 所以如果真係做野的話, 也是友好幫手。

      下篇文再寫寫825的一些技術性討論。

      刪除
    4. 825有機重滔南泰電子覆轍

      刪除
    5. 很難, 除非鄭家也想學顧生一樣撒出香港股市。

      顧生的代價是2年cold shoulder, 我諗呢個代價對鄭家而言是太大。

      刪除
    6. 我只是指差1-2%私有化觸礁而已。^^

      刪除
  13. 偉哥, 想問你對2136黎緊既業績係咪都會好正面?見佢今早成交比以往多左好多, 係咪市場預定好收成呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2136今年業績的預期可以參考雪球上聚桐分析在3月底的一篇文章。

      刪除
  14. 睇4個月的數已經預期上半年有增長-> 1) Positive outlook and confidence. 2) 開始著重股價
    .
    Core Profit 應該由 1Q16 的USD 1.48 mln 增長到 1Q17 的 USD 3.8 mln

    Liquidation 之前都有公佈,應該唔係surprise

    回覆刪除
    回覆
    1. 是, 第1季核心盈利應該已達到380萬美元, 而第1季是傳統的淡季。

      盈喜披露的一個訊息我很重視的, 如果大家跟進呢間公司幾年的話, 當會發現這個重要的訊息。

      刪除
    2. 第一次提及係銷售增長+毛利, 之前都係毛利同費用控制.
      個核心盈利偉哥你係點計, 我想想下好像係2.8+0.735= ~3.54 百萬美金才對

      刪除
    3. 兩個計法有少少出入, 我諗用保守的數據為佳,但無論用那個數據, 大方向是首季盈利肯定是錄得非常顯著的增長,而到了盈喜的通告,增加多了一些訊息, 差不多可以撇除是因為一次性因素導致的盈利增長。

      稍後我再更新一下出席股東會的少少得著。

      刪除
    4. 買呢D透明度低的小型股, 有時候真係好似變身小偵探咁, 抽絲剝繭去發掘真相, 作出推測, 而當你的推測最終証實是正確的, 那份滿足感是很大的。

      所以, 投資其實可以發展成為一種興趣, 收穫不一定是金錢上的, 還有精神上的滿足感。

      刪除
    5. 哈哈,偉哥講中哂我的投資路向。

      刪除
    6. 標題非常誤導, 惠記應該是盈喜多於盈警!
      如果計入本公司之香港上市聯營公司路勁基建有限公司(「路勁」,股份代號1098)上半年盈利增長60%的貢獻,本公司核心盈利增長輕易超過55%!

      盈利警告:
      http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2017/0801/LTN201708012213_C.pdf

      刪除
    7. 希望2788能升到人都癲,三年內見五蚊!

      1. 母公司亞洲光學的車載鏡頭業務高速增長,會惠及精熙國際。
      2. 精熙國際成為小米的供應商,為小米提供投影電視的外殼和模具。
      ......

      刪除
    8. 我隻參賽股黎,可唔可以唔洗3年 lol

      刪除
    9. 可唔可以唔洗3年lol?

      我都想唔洗3年, 最好今年見五蚊!

      刪除
    10. 偉哥粉絲如此強大,向上吹起2788!

      刪除
    11. 其實最好等埋中期業績後才決定是否高追, 因為呢D價位已是多年高位。

      我係諗住3828好似上升空間已唔多, 所以沽佢以差不多價錢換入2788。

      刪除
    12. 車載鏡頭如果成功應該可以好似2382 咁 haha

      刪除
    13. 真係唔知, 因為睇年報完全睇唔出係唔係車載鏡頭, 只是母公司發展呢個業務, 會唔會惠及精熙也不清楚。

      刪除
    14. 頂...入返少少趁熱鬧....唔係無得喊GOGOGO會好辛苦

      刪除
    15. 我排1.37入左, 見佢一路上到1.41諗住走寶啦!!!點知又回返去1.37

      刪除
  15. 偉哥,有無留意呢隻281發盈喜後無乜點郁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 業績已是預期中, 關鍵是派多少股息。

      刪除
  16. 8351未沽,成本$0.131(供股貨),參賽選股之一。

    回覆刪除
    回覆
    1. Known兄...1263最近有冇加/減持?

      刪除
    2. 2.05左右減咗D,因大股東也減,依家等業績。

      刪除
    3. 叫Mary果位大股東有億幾股...7月前後減持70幾萬...我估佢可能套現返d錢做私人事宜...😝

      刪除
  17. 已更新了2788的看法, 大家可以參考一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係偉哥身上學到唔少野
      冇諗過可以係亞洲光學睇到咁多有用資訊
      thx 偉哥

      刪除

  18. 土瓜灣舊樓掀收購戰, 宏輝183向市建局「挑機」!
    http://std.stheadline.com/daily/news-content.php?id=1642623&target=2
    (星島日報報道)市建局近期就土瓜灣舊樓項目,向自用單位的小業主提出建議收購價,實用面積每呎高達一萬五千三百八十三元,屬該局歷來新高,不過,有私人財團立即提高收購金額,向市建局「挑機」,出價每呎一萬六千三百元,高出市建局約百分之六,至於非自住單位的收購價更高,較市建局高出逾四成,勢掀區內收購戰。......

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經有很多人簽了賣給政府了哦!9月5號之前就截止時間!有很多戶都同政府約左量呎數!之後用三個月時間安置租客!

      刪除
  19. 365/1305兩隻等注資/賣殼股,今日齊升兩成。。。早前仲蝕讓左1305,沽升淚。。。追又驚。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 365唔敢追,(昨晚才在想要不要低位入一點博大霧,今天中午才有時間睇市,慘………不過就算入都唔會入得多就真)
      1305坐艇多時,前天1.22撈了一點點,算是一點安慰。

      刪除
    2. 我@1.37追入365,宜家坐立不安,又想賣左套利,又想睇下業績公告係咪有驚喜(注資),又驚聽朝見光死急插。。。呀。。。

      1305真係磨死人,我耐功不足被磨走鳥。。。

      刪除
  20. 又是王博士用A盤買216!? 4.4萬股3.95元和6.8萬股3.96元。

    希望他下個月能照顧我喜歡的385。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩位大亨連續多日充滿誠意地積極購買191,488和1125, 希望會有更多的人願意賣貨!

      刪除
    2. 1125 原來之前我在0.21買了少少...之後都沒有留意。

      刪除
    3. 1125五十股合併為一股, 十年後股價五十蚊應該不是夢。

      刪除
  21. 想請教2788毛利都唔低,原因係?? 因為睇3336的毛利比佢都低唔少,想了解下3336 算唔算可比的同業? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 2788我諗應歸類做精密零件的, 與3336業務不同。

      刪除
  22. 2788沒有買,覺得pe與pb都不怎麼吸引,而且做外殼好像有點low,於是錯過了……哭!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇佢整體毛利率接近30%,都應該推測到佢唔係低技術的。

      刪除
    2. Yes, 睇佢毛利年報同網上D相, 應該都係比較精密的. 不過同樣做手機cnc metal casing+防水components 的通達698 估值都幾吸引

      刪除
    3. 其實我仲有畏高症,怕高追,嗜買低位貨,但往往低處未算低,當有錢賺時又往往過早止賺……現已學懂了分段獲利,但畏高貪便宜的心態仍有待克服><"

      刪除
    4. 我也有畏高症,怕高追,嗜買低位貨,但往往低處未算低,......
      這為什麼我總是傾向於買極度殘疾的股票例如 406,458, 608, 903,983等

      刪除
    5. 2788已經坐左火箭咁升上去

      刪除
  23. 剛係雪球睇到一單同609相關的新聞:

    排查检查发现,廊坊市林明桶业有限公司、河北诚信有限责任公司、河北镕达环保科技有限公司存在管理混乱等较为严重的问题。对此,省环保厅决定停止上述3家企业的一切经营活动,由石家庄、廊坊、邯郸市环保局立即组织核查,对存在的所有问题依法彻查;如涉污染环境犯罪,将依法移送司法部门立案侦办。上述3家企业的所有问题整改、处罚到位后,分别经石家庄、邯郸、廊坊市环保局书面同意,方可继续从事生产经营活动。
    https://mp.weixin.qq.com/s/QkbOVmPcGo_PccX3OqKWyw

    大家或者唔知點解同609有關, 因為文中提及的河北誠信是609的競爭對手。呢個行業是寡頭壟斷,兩間公司各位一半的市佔率,而家河北誠信暫停一切生產經營活動,理論上對609是有利的, 而且如果停得越耐,對609越有利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過誠如我之前所說, 609這次中期業績未必好, 因新產品是下半年才投產, 雖然訂單好好, 但要明年才會反映在業績上。

      刪除
    2. 已經又創新高了,恒指又咁高,雙重風險 :(

      刪除
  24. 啊啊啊……
    看到2788继续升
    越来越发觉伟哥是个神人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥陣營的財力,相信勝過很多小型基金

      刪除
    2. 今天是2年半以來最大的單日成交, 應該不會單純因為一篇文章吧?

      刪除
    3. 大家報一報數就知呢到D人買左幾多....

      刪除
  25. 365真誇張, 都唔知炒乜? 莫非就因為買左D 981股份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有同感,上星期純粹見有人收集所以買咗少少博下,我睇過佢啲通告同上網查過下啲新聞但都無頭緒今日除咗公佈業績外有乜嘢炒,而且佢呢半個月只不過收集咗最多6-7M股,所以今日便分兩注沽清咗

      刪除
    2. 會否是紫光終於注資?

      刪除
    3. 每股平均購入價9.21元,仲要蝕。。。離不開都係憧憬注資卦,暫時虛無縹緲負資產公司唔敢玩囉

      刪除
    4. 呢隻係我既參賽股,跟左成年,似乎係貨乾左?

      刪除
  26. 個懲罰好似冇阻嚇性。

    ---------------------------------------------------------------------------------

    中國人壽保險(海外)因沒有披露其就恒盛地產(845)股份進行交易,違反了《公司收購及合併守則》,遭證監會公開譴責。

    2015年3月4日,恒盛地產公佈,可能被其控股股東美年國際提出私有化,要約期亦於同日展開,美年期間多次要求延長要約期,理由包括潛在要約人需時籌集資金、組成投資聯盟等等,但最後美年並無在最後限期(即2016年11月30日)屆滿前提出私有化。
    中國人壽在恒盛被提私有化時,持股10.31%,為恒盛聯繫人士,須申報要約期間所有股份交易。但在2016年5月9日至8月5日期間,中國人壽在要約期內減持恒盛地產至9.75%,涉及2,139宗交易,惟沒有按《收購守則》規則22所規定公開披露該等交易。中國人壽解釋指,相關交易是由沒意識到《收購守則》規定的投資部職員進行。
    中國人壽同意接受對其採取的紀律處分行動,並進行多項補救措施,以確保公司日後會遵循《收購守則》。措施包括已為投資部聘請一名合規主任,投資部將會禁止就所有在香港上市公司股份進行交易,直至設有足夠的合規系統為止、委聘律師行提供培訓及合規書面意見等。
    http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20170803/57036439

    回覆刪除
  27. 1470以每股0.9458元賣殼, 反映殼價仍然維持在6億左右的水平。

    咁426如果青島國企唔要的話, 不如快快手宣佈交易失敗, 搵過第二個買家好過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果買家只要殼,426的蝕錢業務又真係比較麻煩。

      刪除
    2. 426其實撇除減值虧損, 唔係蝕好多。

      刪除
    3. 我唔明白, 青島國企唔買426買咗1470?又無通告喎

      刪除
    4. 唔係青島國企轉買1470, 而係話1470賣得出, 個殼價仲有6億左右, 所以如果426呢單交易快D有結果, 交易失敗都唔緊要, 可以快快手搵過第二個買家。

      刪除
    5. 估計一出個交易失敗, 可能不跌反升, 好似之前859咁. 已準備再接刀

      刪除
    6. 噢,是的。早宣佈失敗仲好,跌到咁,咩都反映了。失敗之後,426手上仲楂住10% 100毛。

      刪除
  28. 1132橙天嘉禾翌日披露報表
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2017/0803/LTN20170803841_C.pdf

    一名本公司董事[伍克波(主席兼執行董事)]於2017年8月1日行使所授予的購股權而發行的106,991,400股份(每股發行價0.84)和 2,743,029 股份(每股發行價0.828), 等收特別中期股息!

    回覆刪除
    回覆
    1. 派息應該沒有疑問了。

      刪除
    2. 剛剛也見到通告
      行使這佔4%比重的購股權收息
      攤薄效應頗大,想無知問一下該算是利淡因素?

      刪除
    3. 對攤薄效應好細 行使價0.84 折讓唔算特別大
      算利好 因為如果唔派特別息 大股東無啦啦掉成億入間公司做咩

      刪除
    4. 即使通過派息議案,但會否繼續壓著股價?

      刪除
    5. 到時通過派息10億,會認為股價真的壓得住1蚊以下嗎?

      刪除
    6. 聽日股價可能會有D反應

      另外有無可能會派多過$10億特別息?

      刪除
    7. 而家派10億應該無疑問, 至於會否加碼派息? 我諗9月底之前都唔會有什麼利好的消息了。

      刪除
    8. 我不想太多:
      1. 收完特別中期股息(大約35仙), 繼續持有,每年收息大約3~4仙。
      2. 不擴大業務, 太多現金, 又可以等收另一次特別股息, 又可以等賣殼!

      乾杯!!!

      刪除
    9. 大股東無理由唔知派幾多而謬謬然行使股權,相信派息一定比我地預期更好!

      刪除
    10. 偉哥,大股東增持之後持股大概75%,係咪唔可以再增持,否則流通量不足, 係咪因為咁所以先至
      行使3.9%認股權

      刪除
    11. 假設行使價一樣. 其實點解要依家去行使,唔等供報左dividend 先?

      刪除
    12. 呢個問題真係答唔到你。

      樂觀咁諗, 佢可能驚股價係公佈派息後壓唔住, 所以要先行使左先, 因為行使當日股價與行使價的差價越大, 佢要比越多的稅.....又或者可能派息真係會有驚喜, 雖然我覺得佢冇理由一方面想建銀提前贖回CB, 一方面又加大派息又吸引建銀。

      刪除
    13. 行使認股權後, 伍生的持股權只是升至68.34%, 有排都未到上限。

      刪除
    14. 1132出埋盈警, 可能諗住一啖沙糖一啖屎, 中和下大股東行使認股權的利好, 等明天股價可以繼續壓住係1元以下。

      刪除
    15. 認同偉哥因為個差價會計落薪俸稅。btw 啱啱發左盈警嚇鬼 lol

      刪除
    16. 咁就唔明 做咩唔出左盈警終極一嚇先行使option

      刪除
    17. 我都係咁諗,如果要降低稅額,應該出左盈警先行使認股權
      同一日出兩份咁既公告,真係偉哥所講"一啖沙糖一啖屎" 哈哈

      刪除
    18. 咁呢個所謂盈警,又真係對股價難有很大的負面性。

      始終都係大股東行使option爆D,整體對股價影響性較正面。

      刪除
    19. 今次盈警好似主要係由一次性支出所影響,如不計入這些支出,可能不是太差喎,(段估無辛苦),同埋這些費用應由一開始出售資產時就應該計算到,所以大股東願意行使股權!但如為了避免交多d稅而出盈警,盈警應該係8月1日出,而不是3號出?如明天跌,我覺得反而再加注既好時機⋯⋯
      想到太多了><!

      刪除
    20. 重點係偉哥會增持 減持定觀望?

      刪除
    21. 除非真係如Kwong ching講
      大股東玩野

      刪除
    22. 我同意Known兄所講,盈警內容講出既原因係促成呢單刁,而單刁既金額又係下一個年度入帳。
      天機者既出現通常都伴隨著偉哥股既不利消息。

      刪除
    23. 可能有好多人住呢度做野

      刪除
    24. 偉哥,你覺得去地做咁多動作似唔似爲賣檯鋪路呢? 我覺得有點兒似372。

      刪除
  29. 最近做下功課 估下420黎緊交咩成績表
    發現1382即使係行業不景氣既情況,2016/17都交到份10幾% profit margin 既成績表
    420係上年講緊係2%左右既profit margin
    兩者相差真係好遠
    究竟420個底有幾差同埋仲可以改善到去咩程度呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 1382 有 uniqlo order (Airism , Heatech 基本獨家做) 照住係好好多

      刪除
    2. 420 下半年開始供貨比uniqlo的同系公司GU, 不過唔知毛利率如何。

      刪除
    3. GU 賣得平過 UQ 少少,睇量同佢的efficiency. 1382 個 Cost control 係比同行做得好好多, Op margin 一直都好stable

      刪除
    4. 我估大概7至9左右(偉哥,我另傳電郵你

      刪除
    5. 謝謝, 如果7-9%毛利率的話是稍低.

      刪除
  30. 各玩各的, 各自精彩!

    DPZ Blog:
    https://dpzblog.wordpress.com/2017/08/02/%e8%82%a1%e5%b8%82%e9%9a%a8%e7%ad%86-2061/

    國泰航空 (293),建滔化工老闆已投資40餘億,揸住國泰9%。消息透露他肯出價每股19元向太古購國泰控制權,太古無意出售,現在的分析都似模似樣討論它具體業務的升跌,其實最致命傷是它的燃料油對沖合約,三年前國泰股價20元/股,為了這張合約的虧損,股價曾跌至10元/股,此合約明年底就結束,照今天的營運情形,盈利60 – 70 億一年是正常的,股價回到19 – 20元/股不是不可能。國泰航空現價是偏離它的價值,偏低的,有耐心長揸 (一年?一年半?) 一定回報可觀,甚至可能不需等一年,它的股價隨時有大升的可能性。......

    以上祇是一些個人的想法,並沒有推介網友買入的意思。在股市中捕捉機會,其實也是一件有趣的事,當然主力還是三大內銀,平安保險,中國人壽,香港電訊等。

    回覆刪除
    回覆
    1. 各玩各的, 大有大玩, 小有小玩, 各自精彩!

      刪除
  31. "亞光布局車載鏡頭多年,去年切入特斯拉(Tesla)供應鏈,主要為雷射測距,用於自動駕駛系統,除了美國電動車,亞光的車載鏡頭也間接切入歐洲車廠"
    這一段太多性感幻想}

    回覆刪除
  32. 581 月中唔知會唔會入指數
    如果入到指數,好大機會都會入埋港股通
    到時加埋業績應該雙爆發

    回覆刪除
  33. 1132出了盈利警告,該如何解讀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱先至見到上面留言嘅更新,偉哥講得啱可能真係一啖砂糖一啖x🙈🙈
      呢個大股東有點掩耳盜鈴嘅感覺。

      刪除
    2. 全部都因為出售業務既一次性支出...可能扮野最後一壓

      刪除
    3. 已經講明係出售業務開支同權股,收益下年反映,叫大家揸住等下年收割🤔

      刪除
    4. 最怕未等到收割先黎個股災

      刪除
  34. 明天1132大家預期會点?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估盈警應該要捱一刀
      偉哥有無指示?

      刪除
    2. 有指示,請你收檔消失,幇幇忙。

      刪除
    3. 天機兄, 你唔止要捱一刀, 呢度每人都想捅你一刀, 你準備接刀啦! kakkakaa

      刪除
    4. 777 哈哈哈我笑到噴水

      刪除
    5. 777 we are shitting in the same boat.

      刪除
    6. 天機兄真係經常shitting。信佢1成,雙目失明。

      刪除
    7. 毋忘大快人心. 祝你的成績都同留言一樣咁正啦.

      刪除
    8. 天先生你唔係前日留言話放左?咀快又入返?

      刪除
  35. 襯呢排無咩人氣,今日入返d 3399

    回覆刪除
  36. 1132 想問大股東仲可以行駛幾多購股權?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地揸住甘多現金, 大把cash 買自己既資產。 *拍拍手*

      刪除
    2. Sorry, 睇到了。 大股東不能再行駛更多...

      刪除
    3. 橙天嘉禾料半年虧損大增

      http://money18.on.cc/finnews/news_breaking_content.html?section=exp&article_id=bkn-20170803204731696-0803_00842_001

      刪除
    4. 佢呢個盈警睇完...太刻意了...

      刪除
  37. 連埋3399共持有六隻盈喜股組合居然跑輸大市,相信玩咁耐股都算少見。之前且戰且走係錯咗,無資金壓力下放走3808及6836真的後悔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無資金壓力下放走581及2368真的後悔

      刪除
    2. 我返去成本價都放了2368. 581就2.71放, 留下的只有傷心的.....

      刪除
    3. 2368業績後就放左3分1,好彩係換馬到581,唔差好多。
      但我4.8賣左3分1 98加注903先輸多......

      刪除
  38. 早早賣了581,亦沽早了98,股票倉排第二及第三位的426和903連續兩天排跌幅榜首位,感覺時不與我......

    回覆刪除
  39. 聽日另一焦點一定係146, 宣佈賣野了

    回覆刪除

  40. 1. 新財路:電競
    2. 參考美國NVDA、AMD、INTEL股價估計業績
    3. Razer上市影子股
    4. 9月業績8月盈喜股

    大家搵搵香港電競相關股。

    回覆刪除
    回覆
    1. Razer去年錄得5941萬美元(折合約4.6億港元)虧損,唔怕風險太多?

      刪除
    2. 做硬件仲要無PE... 打機其實仲有好多相似的Brands e.g. Corsair , Cooler Master, Logitech. NVDA 係AI, AMD and Intel 都係靠data center 而唔係電競

      刪除
    3. corsair用過一次中伏後唔敢再用

      刪除
    4. 睇直播暫時見多數用Razer,Steelseries同HyperX。
      個人感覺Steelseries比Razer性價比高,槍game多數用HyperX。

      刪除
  41. 1079又好似番生點。但成交好少

    回覆刪除
  42. 有無師兄知道638好業績都跌甘多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資股票其實很簡單, 低位買完平貨後, 剩底的就是等待, 等運到!

      例如2013年我在63-78仙買了一些2788, 等待到而家,還在繼續等待。
      例如2016年我在100-120仙買了一些638, 等待到而家,還在繼續等待。

      刪除
    2. 我低位買完平貨後, 除了等待, 什麼都不做!

      刪除
    3. LOUIS兄, 請問股票佔你的資產是多少%??

      刪除
  43. 偉哥,1132 其實有冇誘因安排唔係短期內派特息? 或者留到末期先派感覺又涼一截

    回覆刪除
    回覆
    1. 想問問偉哥及各位,公司通過分派股息及除淨前這段期間,若董事行使購股權,他們可否獲得該派息?

      刪除
    2. 公司通過分派股息及除淨前這段期間,若董事行使購股權,他們應該會獲得該派息。

      刪除
    3. 都寫明開董事會會議討論特別息事宜, 大股東都行權換股, 仲會唔派特別息?

      刪除
    4. 如有心壓價,他們明明可以遲啲行使購股權,點解又要咁早比公眾知道這個對股價利好的消息?總是覺得奇怪。

      刪除
  44. 浪潮國際大股東溢價2成提全購 周五復牌
    浪潮國際(00596)公布,持股31.99%的控股股東(要約人)提出自願性有條件現金要約,每股作價2.1港元,較停牌前有20%溢價。浪潮國際已申請周五復牌,停牌前報1.75元。

    要約人擬維持公司於聯交所的上市地位。倘要約人收購的要約股份百分比,達到其可強制收購全部已發行股份的所需百分比,要約人無意行使強制收購餘下股份的權利。要約人希望通過該等要約增加其於公司的持股量,以加強其對公司的控股權。

    http://money18.on.cc/finnews/news_breaking_content.html?section=exp&article_id=bkn-20170804062046084-0804_00842_001

    偉哥,is this a chance?

    回覆刪除
  45. 146, 派息1.7/股,今天會不會升1.7元!

    回覆刪除
  46. 偉哥 歐元升左咁多..金寶通係唔係會賺多好多?

    回覆刪除
  47. 大家有冇睇426今早買賣盤的變化? 競價時段凱基排左3個200K的沽盤出來, 到後來取消晒沽盤, 轉為買盤,超搞笑。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。