置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2017年7月18日 星期二

鄭家勝在什麼?



新世界百貨中國(00825) 的私有化基本上已塵埃落定,結果是鄭家贏了,小股東輸了。

鄭家知道他們的“名聲”如何,所以基於第一次要約到期已有70%的小股東屈服於他們的淫威之下,餘下的30%小股東大部份都是基於他們保留提價的權利而賭他們可能會提價,但一旦這個提價權不復存在的話,又有多少小股東還能堅持不賤賣?相信可能不足4、5%的小股東會堅持原則不接受要約,所以結果是鄭家贏了,贏在他們長期建立的名聲,威名遠播,終於大派用場!

明天股價下跌是必然的,但估計跌幅不會太大,只因還需要大約9200萬股的獨立股東持股接受要約,私有化要約就會成為無條件,而發了不提價聲明後,估計原本30%不接受要約的獨立股東中,相信最少有一半 (15%) 會轉軚接受要約,剩下的15%當中,可能有一半會在市場沽出止蝕,由套利資金接貨買入及接受要約,所以我相信等到8月1日,要約成為無條件的機會極高,而且從明天至8月1日期間會有套利資金候低買入新世界百貨進行套利,估計明天的股價可能會在1.9-1.93元之間。

於我而言,原則上不應接受鄭家的賤價要約,但理智上應接受這要約,因為鄭家聲名在外,如果要約失敗,相信短期內股價下跌20%的機會甚高;雖然1、2年後鄭家可能會捲土重來,但要容忍股價於未來一段時間在較低價位徘徊、橫行,相信不是太多投資者可以做得到。

鄭家,勝在.......... ! (請自行填充) 

218 則留言:

  1. 最近很忙, 只能抽空簡單寫寫看法, 很多留言有時間才回覆吧....

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝偉哥的回覆!既然兩蚊私有化的機會大增,明天股價跌,我一於買多些溝貨,拉低成本,賺得更多,之後讚成私有化!我不會同錢鬥氣的,有得賺的機會是99.9%吧!哈哈哈!利申,已有近40萬股825!!!!

      刪除
  2. 偉哥會唔會打算係咩價位入做套利?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有這個差不多sure win 的套利機會,明天趁低買貨!謝謝偉哥!

      刪除
    2. 提醒大家,買了貨的不要立即接受邀約,因為好多卷商/銀行會立即扣起股票!可以在最後deadline日才接受,博佢在1/8/2017 前,在market有兩蚊以上的顛價出現!

      刪除
    3. 請問 最後接受要約日子是...?

      刪除
    4. to Wai Gor's Super Big Fan:
      渣打係 14/7

      刪除
  3. 雖然鄭家係無恥,但不得不佩服這種策略最終是會成功的因為可以在市場上高於$2在最後一天買貨以達致要約成功,成本又低

    回覆刪除
  4. 請教一下偉哥,小股東輸了是否因為落地還錢唔夠有力,70%接受得太多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果只有少於一半的小股東持股接受要約,相信他們不會如此老定出不提價聲明及延長要約期, 最多只是暫不提價及延長要約期, 留一條後路給自己。

      刪除
    2. 他們確事留有後路, 8月1日是有權利提價的. 不過我想大部分小股東都不想跟鄭家玩下去.

      刪除
  5. 我自己就肯定唔會接受要約,寧被強制收購或攬炒也不會比貨佢。Quote番自己剛才寫的看法...

    估唔到一代新人勝舊人,做法比上一代更辣,甚有鋤D會的作風。大股東決定不提價及延長要期約14天,同時作出不提價聲明,等同告訴餘下未接納的小股東...$2 or Go Home,沒有退路,絕!

    為何大股東會「突然」企到咁硬?無他,因為收到接納要約的股份數目遠超預期。現收到329,493,914股,等同已發股份的19.5%,又或者佔計劃股份的70.5%,意味只差90,925,786股就成功取得足夠股數進行強制私有化。而90,925,786股只佔已發行股份約5.4%,而按$2計,只涉資約$1.82億。如果我站在大股東現時的位置去想,真的有可能是寧願在市場上多花點錢收埋餘下的貨,也費事提價益街坊。

    事實上,從昨晚的CCASS顯示,截止13/7/17收市,合共約只有2.03億股已接納要約,同時意味在13/7/17那一天突然出然1.49億股接納要約,貨量佔整體2.03億股的73%,這種突然的大量增加除了令我震驚外,也實令我難以相信是真正的獨立股東所為。現在真正要約結果更再提升至3.29億股,即是說14/7-18/7這三個交易天內又多了1.26億股接納,不要忘記,其實很多券商已在14/7/17五點後已截了要約的遞交。那意味什麼呢?是不是有心人已一早埋伏了很多自己人的股份接受要約呢?同時,在宣布私有化意向後,有心人又是否很積極地在市場密吸呢?大家可以細味。我只能說,背後操作的人玩股票的實力完全超班。

    現在持貨的散戶相信無不被嚇到鼻哥窿都無肉,大多數人肯定會在明天或餘下14天時間內盡量在$2的水平沽出,以降低風險水平。然而,這樣又會否再一次墮入大股東的設計之中呢?當那麼多散戶沽貨,有心人會否伺機再以約$2的水平吸納埋餘下所須的90,925,786股呢?

    自己既然在$2以下買入,又既然大股東不從善如流,相信他必定很有信心收夠貨,那麼$2算是安全吧!(哈哈)不過如果大股東計錯數,到時真的無法以$2在市場收齊貨,那結果只會有兩個....i) 放棄私有化;或ii)在市場以比$2更高價去搶貨。我自己只買了廿十多萬元貨,考慮到既然大股東咁有心有力,同時$2計的PB又唔係咁高,我相當願意維持現狀,就當成陪下呢位常令市場人士聞風喪膽既鋤D會會員玩下Show Hand。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟你做法一樣,一係被強制收購,一係高於$2收我的貨吧

      刪除
    2. 老實講,如果大股東睇到偉哥呢篇嘢,相信佢心會咁唸...睇死你班老散肴底啦!事實上,我寧願輸錢也希望睇到佢私有化被拉倒,因為可以睇到D咁既有錢人可以被市場打一巴。可能對手實力太強吧,但似乎偉哥拿不出像否決98的勇氣。

      刪除
    3. 老實說,我否決98的私有化因我有信心在否決後, 股價在下次業績期後可以升越私有化作價, 但825我真的沒有信心股價可以在未來六個月內重上私有化價,也未必有耐性堅持到下次重提私有化。

      刪除
    4. Knon兄唔會考慮沽出部份去買其他更有升值潛力的股份嗎?

      刪除
    5. 我吾會平價沽貨,只係得100k 股,於最後一日排2.1 , 可能博大霧成功

      刪除
  6. 好鐘意偉哥個句"屈服係佢地既淫威之下"嘿嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 他們不懂什麼叫“富貴不能淫”,所以才有淫威。

      刪除
  7. 又一次裁在鄭家手中, 唔夠佢玩

    回覆刪除
  8. 請教偉哥及各位,看見雪球上有人討論這個「作出本声明后,除非出现绝对特殊情况,否则要约人将不得提高要约价。」,「出现绝对特殊情况」姐係點解?有無保留到提價權?

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上不要考慮提價這可能性了, 機會可能只是稍稍高於你買張六合彩中1、2、3獎。

      刪除
  9. 這次的博奕雖然輸了,但實際上我相信堅持到最後及不考慮資金的機會成本的話,最終還是會有微利的,即是賭輸了但還可以拿些車馬費離場, 只是浪費了不少時間去參與這場博奕。

    回覆刪除
  10. 1132今天早上的10M 大手成交,很好奇想知是誰買貨,過兩天要留意一下CCASS.....

    晚上查看紀錄,今天的買賣盤當中重新出現了一位久違了的大戶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又回來了.
      唔知果10M同佢有冇關呢
      但10M 既沽家今朝突然出現, 都怪怪的~

      刪除
    2. 約定在市場交貨的。

      刪除
    3. 可能是今日才射倉去一通沽貨, 手續費最便宜。

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 想問清楚是你掛了10M 1132沽? 還是你只是其中一個沽家?

      刪除
    6. 是其中一個一小注沽家, 9:02排沽

      刪除
    7. Wai Gor, again, Million thanks to all your effort and data
      Support you from 2010

      刪除
  11. 文件中有提及除非出現絕對特殊情況,否則不提價。應該指89% 差dd 先過關吧。
    鄭家果然一脈相承,有其父必有其子。彤叔中風,純官中風,志剛,天會收你。君子愛財取之有道,雖然我抱有希望,希望鄭家後代績福,讓小利俾股東,但果然同一個基因。最後祝志剛兄生仔無屎忽。大家一人咒一句,當打小人,漫漫長路,放長相眼睇你點死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1929 周大福ipo以@15.0上市前,鄭先生曾講了一句話,「1929上市前有很多風雨,今次不容有失,就算犧牲小股東利益,都以上到市為首位。」我聽了打了陣冷震,不敢申請1929 ipo,果然上市5年多,股價在水底游,從未見水面。可想而知,鄭氏家族在投資人眼中,是何等負評。

      刪除
    2. 提起鄭家戰績, 點都要講下蒙能同輝山, 呢D咁既大老千股唔知點解梗有鄭家的身影

      刪除
  12. 回味下825生平 07年招股資料
    http://www.bankcomm.com.hk/tw/pdf/financialinfo/5_2_3/825.pdf
    $4.8-5.8招股 以最高訂價$5.8上市

    上市後大上大落 08年高位$11.3 到2010年尾就開始小上大落
    上市十周年賤價回收 完

    回覆刪除
  13. 鄭家算死草,死都唔益人之名太勁,呢次冇參與,因為我都覺得狗係改不了食屎的,太仆街了!

    回覆刪除
  14. 有無可能如興發般,大家統計一下手頭持股有幾多,睇下可否達到10%?不過小弟唔知呢10%是咪天文數字。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友及朋友的朋友們合共持約1000萬股, 但打算接受要約,賺2、3%走人。

      很難否決這私有化了。

      刪除
    2. 無知一問, GMT一定會接受要約的嗎?

      刪除
    3. 哈哈, 睇到偉哥你上面果個回覆, 我第一個念頭係要AO搶
      有多幾個1000萬
      9200萬股不難到達吧

      刪除
    4. 如無意外, GMT應已接受了要約, 這幾天留意股權披露。

      刪除
    5. 偉哥,接受要約,幾時可兌換現金?


      刪除
  15. 對比鄭家,李家同內地富豪都係好人黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 如從建造業工人,住宅樓宇買家角度看,李家仍穩守第一兼遠遠拋離第二位

      刪除
  16. 我第一次就搭沉船,其實早幾日citi分別打左兩次説我接受,仲問我唔接受知唔知代表咩,真攪笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 只系遇人不淑je,下次唔好上當就可以啦

      刪除
    2. 銀行居然詢問客人決定時會俾意見?!
      通常都問完就算

      刪除
    3. 遇到鄭家呢種強盜無法架喎,股票不嬲都係原者上鈎
      第一次係股票部,第二次係客戶經理,可能我似傻人驚我唔識掛

      刪除
    4. 有d散戶真係唔知自己做緊乜嫁
      唔好話散戶,連所謂專業/甚至機構投資者都會
      我公司以前試過有客由要約開始到尾都無理過
      點知到完左 隻野停埋牌先開始嘈 個隻野仲要係H股無強制收購

      刪除
    5. 確實如此,剛才才有人在雪球問我00549忘記了接受要約, 現在持有非上市的H股, 唔知點算好。

      刪除
    6. 哈哈,所以我諗銀行唔係想俾意見
      而係怕左d人真係唔識,轉頭出左事先黎嘈
      偉哥,呢d情況我建議佢盡快聯絡劵商提取實貨出黎轉左自己名先
      否則過多排連過戶處都閂埋,想轉名都唔得仲無奈
      拎左出黎自己聯絡下公司,有機會仲肯私底下收你
      反正 CCASS / 劵商一定唔會幫手

      刪除
    7. 如果通過左私有化我以為會強制收回股票,經紀行有責任交回股票,自動退$到戶口嗎? 上述情況點先會發生?請賜教!謝謝!

      刪除
    8. 大部分股票,如825,係收夠某個數就可以作出強制收購
      要約人可以用相同價錢強制收埋所有剩餘無接受要約既股份
      呢個情況劵商就應該會自動幫你換錢
      不過其實都無乜著數,因為強制收購通常要搞好耐,收錢會遲過你主動接受要約好多

      但係有d地區係無強制收購權,例如大陸 (所以所有 H 股都係)
      呢d股,如果你到 deadline 仍然無接受要約,就會出現以上既尷尬情況

      刪除
    9. 剛才查詢的正是國內股東, 要提取實股如無意外要來香港兩次,成本很高。

      刪除
    10. 連H 股都會發生!!謝謝賜教!

      刪除
  17. 估唔到會有7成小股東屈服,係輸在呢度

    回覆刪除
  18. 不明白點會有人寧願沽出止蝕都唔接受要約
    初衷是博大股東提價 既然是賭 談不上「上當」吧
    大股東沒有責任沒有義務要「益」小股東(我較悲觀)
    尼度持貨的都是1.92-1.96間吧 8月1前待價而買/沽 有剩的接受要約就是了
    之前不接受要約是個態度 結果70%接受左始料不及 爭取過了 食飯繼續食飯 訓覺繼續訓覺

    有什麼講錯唔好鬧我 嗯嗯

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得好啱!我唔會同錢鬥氣的,總言之有得賺就得了!佢無義務要提價,在商言商佢無錯!

      刪除
    2. 時間成本真係睇你點睇
      我擺咁多日賺你果幾%
      而家個市咁旺分分鐘錯失左好多得到更高利益既機會

      刪除
    3. 大家唔好以為機會成本就係今天到8月1日,
      其實等到8月1日 ,即使接到收購要約私有化成功,
      要等佢做文件過數呢樣個樣, 隨時要等到9月尾,10月頭戶口先收到錢

      刪除
    4. 錯! 8月1日前接受收購而私有化成功係8月10日收錢.

      刪除
    5. 咁快有錢收? 咁我都排1.91

      刪除
    6. 剛再看收購文件, 確實有提到 8月10日會寄出支票
      多謝師兄指正提醒

      刪除
  19. 還原基本步, 只係多左句無寧兩可
    有1.9 實加多注, 但唔會接受
    一於博奇蹟, 博輸都食5%
    佢搭咁大個棚, 斷9估洗費都唔平, 點都唔信萬一過唔到 佢會唔提價
    而且偉哥提過今年業績差極有個普

    回覆刪除
  20. 看了今晚1030出的私有化作價, 真的是有樣學樣, 個個大股東都想賤價私有化。

    就看看小股東們會否團結一致否決這私有化。

    回覆刪除
    回覆
    1. 98的私有化是掦名立萬了....不是指他們的私有化被否決, 而是他們的私有化理由成為樣板,一間又一間完全抄襲他們的私有化理由,我相信他們也想不到這些私有化理由可以"流芳百世"。

      真係非常搞笑。

      自2012年上市以來,本公司的股價表現一直不令人滿意。作為在中國從事物業發
      展、物業投資及物業管理的主要市場參與者,本公司十分重視其聲譽。要約人認
      為股價低迷對本公司在市場上的口碑造成不利影響,繼而對其業務以及員工士氣
      造成不利影響。實施建議可消除該不利影響。



      刪除
    2. 825想不到要會是最差的結果,真係有D失望。
      任性地堅定不放,否決到底

      刪除
    3. 呢排咁多私有化,某程度上反映左而家d股仲係非常殘價
      相信今年港股仍然有很大的上升空間!

      刪除
    4. 825這結果肯定不理想, 但也不是最差的結果。

      刪除
  21. 要嘗試理解何以這麼多小股東接受邀約,我想應該試著切身處地,站在不同的風險立場去看。
    這裡的網友,我想大部分的成本價只約1.9x,並且持股沒多久,回報太低不稀罕;想想那些持股經年飽受賤家煎熬的,或成本價在1.33以下甚至1元入了貨的小股東,2元的回報率50%-100%,誘因自然要比我們面對的大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯, 也是,在低位浮沉了一段時間, 不少小股東的持股成本可能都頗低。

      刪除
  22. 賤還賤825 都冇犯任何上市條件,都賤吾過316 睜大眼講大話,冇全面收購,益春江鴨,證監視而不見

    回覆刪除
  23. 1880通過私有化,在IB有持股係咪唔洗主動接受要約?
    因為我問過IB話乜都唔洗做就可以,但我又見唔到佢有得投票

    回覆刪除
    回覆
    1. 是, 這股會自動將款項存入你的帳戶, 如果私有化沒有變數的話。

      刪除
  24. 1030 睇601155 半年報無論銷售,租金及管理都明顯增長,2020目標100商場

    偉哥對1030 私有化有咩睇法?有無機㑹係98翻版?


    雪球網友大多否决3.3私有方案

    回覆刪除
    回覆
    1. 那份是簡報,唔知有無機會出盈喜?

      刪除
    2. 98的私有化理由簡直是魔咒, 抄襲它的963的私有化已凍過水, 似乎1030也不樂觀。

      刪除
    3. 其實1030 早兩年私有化, 反而無咁大阻力. 偏偏今年內房正係最熱板塊之提私有化, 而小股東見公司發展唔錯, 當然想高些私有化

      #1030 2016年數據
      每股淨資產值(港元) 1.8138
      每股盈利(港元) 0.2667

      刪除
    4. 高於資產淨值私有化?
      就係市好,覺得有數圍先私有化,早兩年國內IPO未放行

      刪除
  25. 近排跟偉哥賺唔少
    98 581 1132一隻一隻爆升
    投資組合今年低位已經翻一翻
    呢兩日沽清大部分持股 加上銀行貸款加槓桿 換馬2339
    等呢隻升埋應該可以離場一段時間 因為已經賺夠首期
    先再次多謝偉哥

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無賺左本金50%?
      而家D樓咁貴,四百幾萬樓首期連雜費都差唔多一百萬
      六百萬樓要二百幾萬
      咁你都好厲害喎!

      刪除
    2. 邊間銀行貸款? 近排搵緊有無低息小小嘅

      刪除
    3. 2339 接近歷史低位, 唔知有冇利好因素下半年托返高個價

      刪除
    4. 發達金句: 銀行貸款加槓桿

      刪除
  26. 借偉哥地盤,謝謝!

    https://stocksnsneakers.blogspot.hk/2017/07/blog-post_19.html

    回覆刪除
  27. 無辦法之下, 認同偉哥,買番多D貨接受要約,賺少少好過輸.反正已成定局.

    回覆刪除
  28. 有傳萬達融創今日簽合約,入一注169搏大霧先。

    回覆刪除
  29. 目前, 股票的確是普通人可以輕鬆買到的最便宜資產, 我同意林少陽對經濟的看法,但不同意他對西方世界用作顛覆中國棋子的評論。

    立論:呢個牛市長路漫漫
    http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20170719/20093847

    回覆刪除
  30. 之前致富打比我, 講左唔接受
    佢係咪 8 月 1 前會再問我? 定係我今日要主動打去話而家「接受」?

    回覆刪除
    回覆
    1. 致富會定左一日最後回覆日,通常果日或前一日會打比你

      刪除
    2. 估計會好似上一次咁,收到致富的短訊通知,再打返過去聯絡。

      刪除
  31. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信由今天開始買入的,
      大部份也會接受要約的o
      留意成交量

      刪除
  32. 恒和集團(00513)宣布,以11.8億元透過公司轉讓(俗稱賣殼)形式向豐泰地產投資和資本策略(00497)購入灣仔道232號地皮,預計發展為商業樓宇;以該用地的可建樓面面積約8.7萬方呎計算,每方呎樓面成交價約1.36萬元。 灣仔道232號地盤面積約5798方呎,由豐泰和資本策略各佔50%業權,今年已獲屋宇署批准重建為一座約8.7萬方呎的商業樓宇。恒和集團認為,地皮位於黃金地段,考慮發展潛力後決定購入,預計10月下旬完成交易。 豐泰地產投資管理合夥人暨投資長朱惠德表示,近日房地產市場持續熾熱,商業項目或地皮的成交更為活躍,豐泰和資本策略均認為,出售項目可更有效兌現項目的投資價值。

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉載雪球...
      Clarence_Yung 回复 @Tristen:
      原業主2014年中收購位於灣仔道的232大廈,以約5億元購入93%業權,而去年再購入最後一批單位,涉資共6.05億元,並已獲批建約9萬方呎商廈。換言之,原業主經是次轉讓,帳面料獲利5.75億元或95%.

      物業有租金收入, 可能足夠付銀行大部份貸款利息, 雖然得一半權益(50%), 基本上這生易差不多無本生利.

      刪除
  33. 跟隨味皇坐了幾年,好難過!
    佳寧娜集團(00126.HK)今早起停牌,待發公司非常重大出售之公告。

    回覆刪除
  34. 826要約成功,如果我之前要約冇接受,系吾系最後都要2$賣俾佢,如果最後都系底過2$?(申:我系第一次要約)

    回覆刪除
  35. 請問有大大知道400是什麼情況嗎?

    回覆刪除
  36. 回覆
    1. 昨天的沽了, 賺1格, 今天睇下0.011買唔買到

      刪除
    2. 我改了0.01剛又取消埋, 今日無心情了, 我以為十拿九穩的825提價都咁樣

      刪除
    3. 今朝到今日一直處於$0.010低位,炒一日就不炒?

      刪除
    4. 想問下各位師兄應該如何操作, 是否有限期前要賣出?
      利申:本身持有正股很耐

      刪除
  37. 700,剛剛已沽清LC,正股就等$300;
    1隻帶起全家大小:400,1280,3888,777,2280,268,354,799
    以上持有其中數隻,portfolio今年新高。

    回覆刪除
    回覆
    1. 799 衝穿14 破新高, 短期高處不勝寒~
      799 一向不出盈喜,就坐等中期業績.
      管理層不惜犧牲幾% 純利率,加大下半年王國紀元在日韓美的推廣力度
      加上下半年中國安卓板上線, 估計下半年王國紀元才真正進入高速公路狂奔

      刪除
    2. 我吾想再錯過機會。 之前由5蚊睇,一路睇到而家, 諗住等佢回返先買入,結果系無呢個機會, 而家決定高追,希望愈升愈有啦。

      刪除
    3. Terminator 兄,我呢d雞仔注,希望無搭沉船就真

      刪除
  38. 各位,可否說說對1079的看法,謝謝!

    回覆刪除
  39. 請問偉哥581維持至業績才沽出?

    回覆刪除
  40. 純以圖表論, 油股正在反彈, 386 之前出了個雙底在大約5.77, 向6.42出發
    857 出了小圓底在4.72 , 並且企穩EMA 5天10天20天線 , 向5.23出發
    買入386,857 牛証坐下

    回覆刪除
  41. 今日1132有兩個大沽盤成交各1M,唔知又係咪再次機會,照計單DEAL應該差唔多時間有結果

    回覆刪除
    回覆
    1. 下晝應該會見0.88
      不過去到依個時候,耐心等結果算。

      刪除
  42. 開市後掃左10000股@1.92,似乎不肯回落,排左1注在1.8x等接貨。

    回覆刪除
  43. 127大拇指, 好過自己在大陸買地建造房屋來賺錢!!!

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2017/0719/LTN20170719190_C.pdf

    127華人置業董事會(「董事會」)宣布由二零一七年四月至本公布日期正午12時期間,本公司已(透過其全資擁有附屬公司)在公開市場以總代價約8,100,000,000港元(包括交易成本)購買由中國恆大集團(股份代號:3333)(「中國恆大」)發行每股0.01美元之655,208,000股股份,相當於中國恆大於二零一七年六月三十日(即最後公開已發行股本總數之日期)已發行股本總數約5.00%(「購買事項」)。誠如本公司日期為二零一七年七月四日之公布所述,本集團購入之中國恆大股份已計入通過其他全面收益以反映公平值計量之金融資產。

    中國恆大主要在中華人民共和國從事大型住宅物業及綜合商用物業發展。董事會對中國恆大的整體發展前景充滿信心。

    回覆刪除
  44. 隻3399成日都係升升下比人隊番落黎

    回覆刪除
  45. 错过了47.赢了1918.证明运气一直都在。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜青兒, 大V話1918在2022年見80蚊以上!

      刪除
    2. 不知道1918和3333在2022年誰贏了誰?

      刪除
    3. 恭喜青儿 Chen,夠決斷,有膽識。我就見到流哂口水但又無膽跟,嘿。

      刪除
    4. derek有时入货只是一念之差,像47我只是用了几分钟想就错过了.169今早想都没有想就排$0.6,谁知也给我入到了。

      刪除
    5. 上次700又係睇住冇入 今次1918又係 唉

      刪除
    6. 青兒169也是入得靚呀 呢排氣勢如虹!

      刪除
    7. JA低调低调……
      非常感谢Terry

      刪除
    8. 青兒你就好啦, 又1918, 又169. 我今日想舉中指呢

      刪除
    9. 青儿 Chen, 財來自有方係正確的,我走了雞捉回一隻鴨3380創新高。

      刪除
    10. derek你隻鸭真的好靓,一直都看好,只是1233有货,所以才不考虑买它而已。
      777我惊慌失措时你又不是不知道?沉住气,机会常都有。

      刪除
    11. 哈哈,多謝青兒,尋日好在有跟你買少少1918。你目標價幾多
      另外最近內房走勢好似好好咁,我見好多都創左新高,如1638,3883等。

      刪除
  46. 1132 0.88 入4萬股,重新上車

    回覆刪除
  47. 很久以前已經預計50合1,做得好!
    最近兩個大亨重新開始購買1125,但可惜沽壓太弱了。

    麗豐控股(01125.HK)股份50合1每手改400股
    2017年7月19日01:27:16上午,HKT,AAFN

    麗豐控股(01125.HK)公佈,建議股份50合1生效後,每手買賣單位由20000股股份更改為400股股份。股份合併預期8月15日生效。

    目前,公司並無計劃於未來十二個月內採取任何影響股份交易之進一步公司行動或安排,及任何股權集資之計劃。

    阿思达克財經新聞

    回覆刪除
  48. 想問下如何知道現在有多少人接受了要約? 看CCASS 的持倉紀錄OK?
    另外, 329,493,914接受, 大股東有1219012000, 合共佔:91.84%
    不是已經過了90%私有化門檻?
    請指教

    回覆刪除
  49. 一定是1918跑赢,昨天幸好它挫下来给我有入货的机会,不瞒你们,原先我都准备$17入货的。从来都没想过可以在$15入到货。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好運氣,大拇指的!

      不知道什麼時候我喜歡的29將超過十蚊?

      刪除
  50. 請問偉哥,825如果8月1日 差少少過關,是否可以再次延期?

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對可以。無記錯最多可延長要約期兩個月。

      刪除
    2. 咁呢個位都可以安心入多d 套利, 謝謝known 兄。

      刪除
    3. Known兄: 無記錯要T+60日內宣報成為無條件要約。但最長可以開放4個月接受要約的。(記得好似365就係延長過,但無好似4個月)

      刪除
    4. 我已經$1.93入貨為鄭家搬磚, 希望8月中去完旅行有錢收啦

      刪除
    5. 為鄭家搬磚, 感謝幫助17賺錢!

      刪除
  51. 請教偉哥,用協議安排去進行的私有化,有關作價是否同樣可以保留提價的權利?即一旦私有化在協議安排下不通過,是否可以即時提價再來一次投票?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無記錯係可以保留提價權利,但要係投票前提價,投左票後失敗左就係失敗,無得黎第二次的。例子係1768。有錯請指正。

      刪除
  52. 剛看到1132@0.88的買盤成交了,信大戶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 注碼大到有些不理性,但客觀的分析加上大戶的動作,雖然有些事是想不明白,但仍選擇加注,押上近年最大的投機注碼。

      刪除
    2. 突然好急 完全唔知咩事

      刪除
    3. 排左0.89加多左1注成左,而家99%股票全攻型

      刪除
    4. 偉哥一聲加注,股票即反映,真係唔知巧合定大戶望住個BLOG黎做野

      刪除
    5. 不是大戶, 是你地.
      我再排的0.87被偉哥攔截了. :P

      刪除
  53. 冇時間轉0.89一下子升到0.92

    回覆刪除
  54. 想請教一下各位師兄對2382舜宇光學的看法

    回覆刪除
    回覆
    1. 回想初出社會工作嗰陣,隻野仲係2 3 4蚊左右

      刪除
    2. 之前比人唱淡出貨量,我三十幾蚊買咗一手, 五十幾蚊賣咗。而家覺得佢股價同利潤比太貴

      刪除
    3. 回想當年$2.2買 20000股 2382 揸左大半年 穿$2止蝕了。hahaha

      刪除
  55. 1030大股東如果可以處理好人頭問題,成功機會很大。

    曆史新高的作價其實算合理,就算比較A股上市的子公司,相對PB也算不低,大股東算有誠意。近月股價不斷被推升,令股權變得集中,似早有人要為成功私有化作出護航,傳聞更是巴郡其中一位重要投資者有份發功。

    回覆刪除
  56. 見到各位網友都大賺特賺,而我組合須然創新高中,但上得好慢...
    一隻偉哥股都冇同冇晒套利可能係死因 =.=

    回覆刪除
  57. http://www.scmp.com/business/banking-finance/article/2103099/hows-buyer-peninsular-hotels-owner-linked-xi-jinpings-right

    做得勁揚。抵死!

    回覆刪除
  58. 這一年來,市場集中只炒幾隻大藍籌,小型股死下死下,其中的利福地產(2183),是死下中的奇葩,有兩個小朋友,一個姓「梅」,一個姓「渾」,都在這股票贏了八位數字。
    利福地產的原大股東是劉鑾鴻(細劉),今年4月,賣了給福州三盛的創辦人林榮濱,作價是每股5.18元。我向友人打探林榮濱的背景,他特別講了一句﹕「呢,他在福州起家,彈起嗰陣,咪係習近平做福州市書記嗰時囉。」但不知這句話有何玄機。
    劉鑾鴻賣殼之後,仍然持有9.97%,通常,這是對新股東抱有信心,希望將來股價大升,留下的部份可以贏大錢。

    在去年12月賣殼前,它公佈了股權集中,大股東、一致行動人士,加上17名股東,共持有92.4%。兩星期前,它把7.07%配售了給不少於6名承配者,以恢復公眾持股量,減持之後,林榮濱持有74.91%,但內地的股票網有人估計過,其實質街貨仍然不足5%。
    這股票的憧憬在於,劉鑾鴻的往績。他在2008年出售了「科鑄技術」(2302)給「中核海外鈾業」,當時他保留了7.07%的股份,全購價是1.8元。在1年之後,它的股價最高見12.9元,升了6倍以上。

    周顯

    回覆刪除
    回覆
    1. 周老師都出聲。。
      老散都要驚驚

      刪除
  59. 偉哥今晚有入場睇利記嗎?

    回覆刪除
  60. 問你怕未!?

    中印對峙升溫 傳解放軍進入一級戰備

    中國及印度軍隊在邊境錫金段洞朗對峙已超過一個月,局勢仍未得到緩解,且有升溫跡象。內地媒體引述消息稱,中印兩軍目前都在邊境大舉增兵,以防一旦擦槍走火引發戰爭,可立刻迎擊對手。

    解放軍近日頻頻進行實彈演習,而印度當局則堅持中方要停止在洞朗修築公路,才會撤軍。

    內地媒體引述消息人士表示,解放軍西部戰區已成立前線指揮部,邊境安全部隊進入一級戰備,二線預備部隊集結完畢,空軍軍機進行轉場,而火箭軍部隊亦進駐發射位置。在西藏前線,兵員、裝備與物資輸送車不斷開抵。

    消息又指,印度軍方亦增強了對峙實力,已向洞朗增兵2500人,屬山地作戰部隊,且緊急採購更多砲彈與帳棚等補給物,又緊急抽調直升機增援,及計劃在不丹修建臨時機場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲掛住炒股? 天都幫17成功私有化825!

      刪除
  61. 偉哥, 你覺得47宜家入風險高嗎?今日都好大成交...

    回覆刪除
  62. 6123反壟斷已批,現只欠外匯審批。
    因之前已發美元債,買殼交易成事似乎只是時間問題。

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2017/0719/LTN20170719469_C.pdf

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。