置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2017年7月17日 星期一

要撤退了嗎?


最近大市氣勢如虹,一眾指數股、大價股彷似擺脫地心吸力般,升到唔識停,又適逢今年是七字尾年份,莫非逢七必災又要應驗?於是不少人都開始擔心股災是否快要來。

我自己經歷過19997、2007年的股災,簡單來講今次的升市遠遠未達到對上兩次股災前的瘋狂,最明顯的分別是對上兩次升市,升到最後是完全不理性、盲目的炒,基本上你肯入市就會有錢贏,例如1997年炒的主要是紅籌國企注資概念,北控(00392) 上市萬人空巷、申請表是一表難求;一眾垃圾紅籌、國企可以說是點石成金, 不只本身大升,他們入股的垃級股也隨之大升,所以有了大光燈的神話;而2007年最後瘋炒的是港股直通車概念,升勢由港交所(00388)及國企、紅籌帶動,大、中、小型股齊齊狂歡等候北水南下,但今年呢?

不知大家有沒有發現直至目前,資金仍是很理性,炒上的主要是盈利持續增長、預視度高的行業龍頭,而現在的估值最多只能說昂貴,但仍未到泡沫的水平,更何況大部份的中小型股、垃圾股表現遠遠落後於大市,而過往兩次的股災是這些中小型股、垃圾股的表現在股災發生前是炒得很瘋狂,表現大都比大市為佳。

我自己覺得如果今年或明年有股災的話,大市還要經歷一段瘋狂的炒作期,是股災前最後的璀璨,通街通巷、公眾場合、朋友圈子都在說股票,但現在大家見到這種現象嗎? 目前市場資金還是很理智、克制,追捧的仍是基本因素較佳的行業龍頭股份, 暫時還沒看到泡沫已形成的跡象或股災將至的勢頭,所以雖然我一直警惕自己今年要很小心,不過目前我仍是接近全倉持股,希望如有股災的話,會有最後的璀璨,讓我體會一下無限風光在險峯的美好!


339 則留言:

  1. 不知大家會以那些股票作為泡沫的指標?

    或許美圖重新炒上20元的話, 真的要考慮撒退或減倉了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係全倉持股,不過組合內的細價股仍未見升勢,希望能夠如偉哥所言,有最後的璀璨!😊

      刪除
    2. 或許2382做新高150蚊作為泡沫的指標!?

      林少陽﹕今次牛市比2015年穩陣
      https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20170717/s00004/1500228839410
      ......
      在市場逐步轉趨樂觀的時候,投資者最應保持的投資心態,應該是「膽大心細,三分酒醉,七分清醒」,因為絕對的清醒,只會令投資者買賣變得畏首畏尾,難以在這個10年難得的大好年頭,獲取厚利而歸。

      刪除
    3. 咁可能年底? 12月中完禁售?

      刪除
    4. 啦, 150蚊不是夢!

      【異動股】舜宇光學創新高 摩通上調目標睇100元

      舜宇光學(02382)股價顯著造好,暫時最多升半成,見78.35元創上市新高,現升4.1%,成交額2.12億元。

      摩根大通發表最新報告,維持舜宇「增持」評級,把目標價由75元上調至100元。

      刪除
    5. 2382盈喜先上一百元!

      刪除
  2. 825的私有化要約於星期二到期, 希望網友們自己衡量風險,不要因為我話要博加價而盲目跟隨。

    我自己是不接受要約等星期二的結果,看看如2元要約不成功的話, 鄭志剛會否提價。

    回覆刪除
  3. 今轉炒上既股票多數係因為北水, 175, 1918, 5, 2318, etc.
    我會以北水流港既數據作為要撒退既指標.

    回覆刪除
    回覆
    1. Agree,依家係北水炒高,博外資或其它北接

      刪除
  4. 偉哥咁晚仲發文章,真系辛苦晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近忙, 只能維持每兩天一篇文的頻率。

      刪除
  5. 巿場還未有編故事
    跟著故事炒

    莊家股冧檔,回歸理性

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常爆之前會有幾個故仔。而家一個都未聽到。
      得有一個算半個故仔,回歸20週年中央要維穩。
      如果遲D有3個炒作故仔左右,我都會撤退。

      刪除
  6. 想請問呢度有冇師兄仲持有3322?基本面本身不錯,若非是零售累事,不至於會跌成咁,加上廣州厂房出售一事,會否有機會炒上?

    回覆刪除
  7. 2015剎那間的光輝…大家憧憬著大牛市破32000頂,結果28000回頭…這景象會否在2017再次重現…

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可能!牛咩市呢? 牛市要有一個大家都信既theme!
      依家冇theme,點炒上?

      刪除
  8. 好多細價股行緊熊市走勢,本人覺得不像以往百花齊放了,
    可能要D大股回吐,細股先有運行,股票號碼愈來愈多,雖然錢都同樣多了,
    但股民人數無增加,所以不夠人手招呼哂所有股票號碼,
    我入行年代得300只股,輪都未有,夠哂人頭招呼所有號碼,水漲船高,當時仙股只得一只~276宇宙控股,仲要不是0.01

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為中小型股未炒高,沒有每日暴漲的神話,仍未吸引到平時冇炒開股的散戶入市。

      未到全民皆股,我諗個泡沫未夠大,即使個市見頂回落,應該唔會係股災級別。次次股災級別的大跌市,必先出現全民皆股的現象,希望這次也不會有例外。

      刪除
  9. 遠展很快會看到五蚊!?
    過去一年大資產淨值折讓股的表現真的很不錯!

    2017年7月17日 星期一
    上市公司專訪

    遠展:酒店地有價 估值200億 以帳面價70億元入帳
    https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20170717/s00004/1500228820487

    回覆刪除
    回覆
    1. 大資產淨值折讓的金朝陽真的很強勢
      異動空間: 靚資產三折有售
      http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20170717/20091728

      刪除
    2. 190,237 升幅都唔錯今日

      刪除
  10. 對於今次的港股升市肯定有好處!

    社評﹕百日計劃成果豐 貿易戰危機暫息
    全面經濟對話將開鑼 中美貿易大到不能倒 能源合作成新突破點 政經掛鈎傳錯誤信號
    https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20170717/s00003/1500228775247
    【明報社評】今日是中美貿易談判「百日計劃」的截止日,本周三(19日)兩國首次全面經濟對話將在美國首都華盛頓舉行。中美雙方都放出消息,百日計劃進展順利,目前兩國正着手討論「一年計劃」。今年以來,中美經貿發生了一些微妙變化,兩國貿易不平衡問題雖然仍未解決,雙方多項政治分歧依舊,但起碼兩國爆發全面貿易戰的危機短期無虞。

    中國商務部發言人高峰上周表示,首次中美全面經濟對話將總結推進百日計劃的積極成果,還將討論加強兩國宏觀經濟政策的協調、全球經濟治理和貿易投資等問題。美國財長梅努欽(Steven Mnuchin)較早前在美中貿易全國委員會2017年會上亦表示,美國追求的是自由、公平的貿易環境。解決美中貿易失衡問題的辦法應是美國增加對華出口,而不是減少從中國的進口。.......

    回覆刪除
  11. 剛好和偉哥topic相近,分享一下。

    https://stocksnsneakers.blogspot.hk/2017/07/blog-post_17.html

    回覆刪除
  12. 請教偉哥 952 供股後是否值得憧憬?
    風險高嗎?
    因為小弟持股不少

    回覆刪除
  13. 偉哥 1132 最遲幾時知結果?
    現在比你估計七月頭遲左
    有咩睇法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥睇法應該無變,繼續等待

      刪除
    2. 冇,除了1億幾的期權沒有行使這件事想極都想不明之外, 暫時交易進展良好,希望這個月內可以完成交易。

      刪除
    3. 1132的1億幾股期權(行使價$ 0.59)當然要等到確認完成大交易,然後行使。不急, 玩得安全,對吧?

      刪除
  14. 多謝偉哥分享, 以前D人話牛三買乜都升, 先升大型藍籌,除後百花齊放, 細價股都升到癲左
    今次資金好似仲係追緊大型藍籌, 幾隻重磅股仲越升越有, 但仲未去到炒作階段。學偉哥話齋, 美圖再升到20蚊後就真係要撒退。

    回覆刪除
  15. 581今日再現升浪,沽盤小到,完全一掃就高幾格上左去

    回覆刪除
  16. 今朝入唔到一通,隻388放唔到><

    回覆刪除
  17. 唉豬豬直式突破52週新高, 王國紀元即將會有更新, 增加 "霸主之戰"
    又一吸引土豪互相消費玩法

    回覆刪除
  18. 1638應該破咗上市新高了!

    回覆刪除
  19. 多謝Joshua大大, 3.27先下車了

    回覆刪除
  20. 我考虑的问题是, 现阶段股票估值理性, 息率健康, 卖了股票买什么? 相对其他资产类, 股票还是很便宜。

    回覆刪除
    回覆
    1. Sure, 相对其他资产类, 股票还是很便宜。

      刪除
  21. 1132實在太過份,掛0.87又成唔到

    回覆刪除
  22. 總有機會,不需心急,利申掛緊0.87

    回覆刪除
  23. 回覆
    1. 581 你可以 free fall了, hehe

      刪除
    2. 同價增持,目前為止已經2千幾萬成交額,今早破上4蚊雖然好快回落,但應該會再次破底。

      刪除
    3. Jk46師兄,點解估破底仲反而增持?

      刪除
    4. 錯字...破頂先岩..破底就大家都pk啦哈哈

      刪除
    5. 我以為你說破今天底,因為我也排了破今天底價

      刪除
    6. 777兄目前成本價幾多? 記得當天2.7幾呢d位同你同日沽清

      刪除
    7. 😂2.71放晒了,等買入中

      刪除
  24. 1345近來勢頭不錯,入了少少一試。

    回覆刪除
  25. 今日減持了各一注的98@5.2及3828@1.26。

    等候換馬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都減持98, 多謝偉哥.

      216 王博士自己日日掃高佢, 吾知可以升到去邊呢^^

      刪除
    2. 減持一半3828@1.26...多謝偉哥

      刪除
    3. 3828@1.25已平倉⋯⋯換左417謝瑞麟....
      過兩日股東大會....應該會通過6送1紅股+股息...

      刪除
  26. 偉哥有冇諗過加中漆?

    回覆刪除
    回覆
    1. 目前未有,個價都仲高過自己買入價。

      刪除
  27. 回覆
    1. 遲一兩天沽多5蚊都仲得.

      刪除
    2. 今天直到中午388資金流向 凈買入3.3 億, 全日應可以凈流入有6億
      之前入的牛証繼續KEEP, 不用估頂

      刪除
    3. 我388係$200留下買入,所以玻頂就放了

      刪除
    4. Jeffrey 兄, 沽出你都係做風險管理姐, 無問題
      我呢轉係以momentum因素買入,每個人買賣情況不同
      股票沽出的時機 其實才是最難掌握, 共勉之!

      刪除
    5. 其實都有啲運,個日跌4百幾點我睇兩隻股,一隻2388一隻388,最後係買到388,唔係而家都冇錢賺(個陣2388大約36.9),388就199.2入咗。

      所以見破埋52週高位就走咗,唔搏$215啦

      刪除
  28. 偉哥,Known兄及其他網友好,關於CCASS,我有很多問題,想向各位請教,希望有心人可以指點一下。謝謝!

    1. 在CCASS中,Name investors 和 Unnamed investors 有甚麼分別呢?
    2. Securities not in CCASS 是指股票沒有存放在中央結算系統,此部份股權如有變動(e.g. 轉售給他人),請問能否在CCASS內查看有關記錄呢? 另外,假如股票從Securities not in CCASS 轉到 CCASS 系統內,是否在T+2交易日後才會看到相關變化呢?
    3. 在權益披露看到大股東增持/減持股份(例如:大股東減持100,000股),在T+2交易日後在CCASS Holding Changes 內某間證劵公司股份變化顯示 – 100,000, 是否代表大股東透過該證劵公司放貨呢?
    4. 在CCASS Holding內排名1,2,3,4證劵公司的,是否代表大股東/大戶以透過該機構持股呢?另外,如有散戶用該證劵公司購入股份,相關股份是否會計入呢?如遇此情況,請問該如何確認大股東實際持股量呢?

    以上是暫時遇到的問題,還望各位高手解答,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 可以google 下;
      2. 實股如果通過買賣協議轉讓, ccass查不到的,要查股東名冊;non-ccass轉入ccass, 是T+0;
      3. 不一定, 有很多的可能性, 除非該倉位持股可以對得上,又或者過往的增減倉巧合地又是同一倉位, 咁先可以大致確定大股東的倉位放在哪;
      4. 會。大股東實際持股看股權披露。

      刪除
  29. “過往兩次的股災是這些中小型股、垃圾股的表現在股災發生前是炒得很瘋狂,表現大都比大市為佳。”

    唔好話港股,就連美國的中小企股,今年頭半年都一直落後於杜指等大型指數。雖然現時仍未“雞犬皆升”,但Janet Yellen上週講咗“she does not expect another crisis in her lifetime.”呢種樂觀法,就足以令人膽心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種樂觀的言論可能導致股市有最後的瘋狂,所以目前可能不是合適的時機落車.....當然一旦發現架車越開越快,最終變過山車之前,就要睇時機跳車逃生,不然可能車毀人亡。

      刪除
  30. 之前我7月5日所講冠君應可見$5.6今日觸及, 所以如之前所提在5.6已減持一注。

    回覆刪除
  31. 825似乎有料到是加碼? 2、3 線股回跌又急又多,真乜解究!

    回覆刪除
    回覆
    1. 825 春江鴨來了, 渡江

      刪除
    2. 我怕係之前維港黎嗰隻巨鴨,未渡江就漏氣

      刪除
    3. 1.97都願意買,已經唔係為左賺0.03

      刪除
  32. 大陸股市裡個款只會逼住滴錢落港股!

    回覆刪除
  33. 要撤退了嗎?

    今天到現在為止, 52週新低股票有五十隻, 不算少! 因此還是應該很安全,不是嗎? 乾杯!!!

    回覆刪除
  34. 圴價0.209買了一注47博業績。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了抓住O2O持續暢旺及稅改,還有什麼因素會令偉哥選擇47呢?

      何不考慮1181?高息更低PE及高增長...

      刪除
    2. 第一季度的數據不錯,加上業績前發了7250萬份的認股權,這種情況一般預視業績有驚喜。

      刪除
    3. 今日股價已有反應👍

      刪除
    4. 勁呀。
      偉哥47睇幾多呀

      刪除
    5. 已跟入@0.220,希望無搭沉船啦

      刪除
  35. 大注買1880幾十萬股博私有化!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,兩球野喎!有錢的版友

      刪除
    2. 對比偉哥,Joshua Chan,Louis,我只是small potato!

      刪除
    3. 各位大大,1880的0.06仙股息,有冇得收架

      刪除
    4. 私有化生效日期: 2017年7月25日
      股東週年大會通告: 2017年7月26日 (派息係議程入面, 未過批准)

      沒有股東就沒有股東週年大會, 亦沒有股息了...

      刪除
    5. 講真, 贏就贏不到2%,輸的話可能輸15%,值博率不是太高.....更何況這股有種票疑票。

      刪除
    6. 我係見隻馬已過終點,但仲受注,所以下晝買大注玩下!
      種票疑雲就唔知啦

      刪除
    7. 隻馬已過終點,一樣可以DQ, 不會沒有風險!

      刪除
  36. 而家先睇到581尾市原來很精彩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 15:59 1分鐘裡 差唔多全部主動買入 最高4.05

      http://www.aastocks.com/tc/stocks/analysis/transaction.aspx?symbol=00581

      刪除
    2. 發覺581套路好特別,成日都係一開市就炒上跟住好快回落,到下午又開動。

      刪除
  37. 825是春江鴨,還是賭徒買上? 希望是前者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問兩者其實有咩分別呢?賭佬同春江鴨唔系都系摶大股東提價嗎?定系另有其他意思呢?還望偉哥回覆。謝謝!

      刪除
    2. 好大分別呀嘛,春江鴨係收到風有消息的人士, 賭佬還賭佬,賭佬即搏傻賭大細搏佢會提價。

      刪除
    3. 我希望係春江鴨 今日渣打仲打嚟問支唔支持私有化

      刪除
    4. 賭徒及伟家军吧. 如果是过2.0, 反而有机是鸭.

      刪除
    5. 可能兩者並存,不過若二揀一,會覺得是後者。

      刪除
    6. 今天再加多一注,買入100,000股825@1.96!!!!!!

      刪除
    7. 愚見認為除非上到$2以上,否則似係賭徙,(持有)

      刪除
  38. 偉哥及其它多金網友(ie Louis, Joshua),隨住資金越黎越多,但倉位沒有(或沒可能)相應增加,發現回報開始減慢...
    你地點manage依D艱難時刻?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我越黎越少資金, 看著中意的股票迅速上升, 不知道如何是好?
      很傷心!!!

      刪除
    2. 根據自己資金的膨漲,提高每注注碼,慢慢就會適應了。

      刪除
  39. 我估春江鴨是指知情人士或得到消息的人的意思?

    回覆刪除
  40. 之前見手頭資金多左,因為過早賣2136 581 >_<
    今日買左27 @ 46 蚊
    希望北水會炒埋呢個版塊

    回覆刪除
  41. 券商股還是熊市的境地,未見牛踪,大市應該很安全
    本熊認為msci 建倉A股㑹是牛三topic ,若A股升穿5000 點才撤退

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果A股升上5000點, 可能港股反而升不起的。

      現在A股半死不活的,加劇北水南下的意欲,如果他們的"大賭場"生意興隆,對港股反而不利。

      刪除
    2. 所言甚是,另大陸樓也是調整中,港樓/ 股也許受惠才有如比升幅

      刪除
    3. 只需要港股/港樓/人工全部是逐年上升百分之3直至2047年,我已經感到很開心!!!

      刪除
  42. 偉哥, 825若真係提價之後依然唔夠9成,可否再提價? 同埋宜家好似得一成接受要約,鄭生會認為提價會成功?九成好似 mission impossible. 除非提價上3蚊... 但係之前有私有化股會大幅提價過嗎? thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以的,但實際上提價後再提價的私有化個案應該沒有。

      今明兩天是機構投資者接納要約的期限,所以要約接納股數會大幅上升,但估計應該不夠票通過。

      刪除
    2. 嘩!CCASS終揭曉昨日825買盤勁的原因。新世界攪股票係有一手,我估今日股價會升穿$2。

      https://webb-site.com/ccass/chistory.asp?issue=4887&part=495

      刪除
    3. 自己掃走平貨先,再提價慳番成本。 好招。

      刪除
    4. 我尋晚臨訓前都有浮現過呢個諗法,本身想問咁樣得唔得架啦

      刪除
    5. 接收左要約都有權獲得提價(如有), 宜家就係靜心等待鄭志剛既決定

      刪除
    6. 即係我$2接受左,但之後提價都有份咩?

      刪除
    7. 數一數,已經有58.76%接受左,加埋今日到底有幾多呢?
      個人希望係70%以下,先會加價加多D。如果有80%以上贊成,可能只加10%。

      刪除
    8. 我估到尾市佢會大手掃貨,希望目標提價到2.6啦

      刪除
    9. 我覺得應該加到2.3左右,2.6太多啦

      刪除
    10. 825 1.97已經無人沽貨了,佢吾搶高都吾知佢點收貨.今日睇好戲.希望大家都有錢賺

      刪除
    11. 1.98-2加埋都係得個1M幾係度排...我即管睇下佢係咪真係會掃上去囉

      刪除
  43. 1880的人頭票是250名贊成 VS 120名反對,但不要忘記有200多名百麗員工在投票前才以轉持1手的實股參與投票。

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2017/0717/LTN20170717749_C.pdf

    如果沒有疑似200多名百麗員工的人頭護航, 私有化會被否決的。

    2014年電盈因種票關係,雖然私有化通過了,但最終撤回私有化,不知會否有反對私有化的百麗小股東,向證監投訴疑似種票? 如果當年的電盈是種票的話,那今天的百麗不可能不是種票!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有英高,無甩拖。我估種票呢方面應該有人一早唸好晒點拆。

      刪除
    2. 原來私有化結果的文件上披露了僅一名百麗員工參與了投票。我剛才沒有細看文件的下半部份,所以不知道有此披露。

      不過要留意在傳媒於7月7日揭發疑似種票後,其實還有時間讓要約方作出另外部署的,因為參與股東大會投票的截止過戶時間是7月11日,即是說如果我們有機會查看股東名冊的話,有可能會發現7月7日至7月11日之間又會新增了大量“非百麗”員工的人頭股東。

      如果傳媒有興趣的話,可以花些時間去查看股東名冊,看看7月7日至7月11日之間,是否又新增了很多的持一手股票股東。

      刪除
    3. 唔想話佢此地無銀都唔得。可能之前被傳媒揭發兼大肆報導,有人發現事態嚴重,即時變招啦。

      刪除
  44. https://www.facebook.com/icablenews/videos/708089149383156/

    【阻王健林海外併購】

    在國內當首富總會出事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早一年多前王健林先話萬達係港股估值低,要私有化番A股上市,睇番轉頭,王健林真係救番唔少香港股民唄。

      刪除
  45. 2382要做紅底股麼
    今年買中一兩隻藍籌都發到豬頭炳

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次見到55蚊但手頭上資金不足無買到,而家見到真係飲恨。

      刪除
  46. 1132搞咩一開市千萬成交
    轉倉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前0.87加注的1132, 今日以0.91沽出先, 回復原來注碼. :)

      刪除
  47. 南海控股擬發行4億美元信用增強票據
    http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/finance/20170718/bkn-20170718081322387-0718_00842_001.html

    回覆刪除
  48. 傳金融機構全面排查海航系,萬達系,復星系,融創系授信!又有戲睇了!

    回覆刪除
  49. 不是有这些坏消息出,又怎有入货的机会,$15.56入了1918.

    回覆刪除
  50. 回覆
    1. 估計爆左相 靚得滯 D人家陣懷疑張相有冇美圖過^^

      刪除
    2. 其實最想知個日升d乜...唔會噤無理頭升一日噤多無後著掛

      刪除
    3. 我都唔那天升d乜,不過那天已沽出了,今日@3.01又上左車。

      刪除
  51. $15又入了一万股1819😓😓😓

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔駛心急到打錯號碼,1918嗎?

      刪除
    2. 今日黑仔, 唔敢跟買, 幫你打打氣吧! 起來, 融創中國的人民...

      刪除
    3. 頂!! 真係買呢隻好過買華富, 我又失敗了

      刪除
  52. 負債太重了,如果資金鏈一斷都幾麻煩!不過富貴險中求!

    回覆刪除
  53. 有無CHING有LINK可睇新股上市紀錄
    以往睇http://www.boom.com/zh/就無得睇了,TKS

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.etnet.com.hk/www/tc/stocks/ci_ipo_info.php

      刪除
    2. aastock 有專頁可看過往兩年

      http://www.aastocks.com/tc/ipo/ListedIPO.aspx?iid=ALL&orderby=DA&value=DESC&index=1

      刪除
  54. 是1918.吓亲宝宝了嘛!看到上落有点大,手震脚震

    回覆刪除
    回覆
    1. 手震腳震可能是要飲太太口服液啊 :D

      刪除
    2. 3380呢隻都被震落買咗注半玩吓大灣地產股。

      刪除
  55. 777我係吓亲,又唔係气血亏,吓亲唔係要买保嬰丹吃吗?太太口服液从来都唔需要吃,爱运动的女人走到哪里都是充满阳光的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔信, 你試下夜晚運動 :D

      刪除
    2. 你怎知我是夜晚才去跑步的?我想你应该去买陈老二燕窝滋阴丸给你太太吃了,同样你就要买五鞭鹿茸海狗玛卡吃了,因为你好像好相信补药。

      刪除
    3. 嘩, 好吸睛......d對白.

      刪除
    4. 你們兩個思歪了,又有味道又鞭…其實只要係偉哥呢度玩股已夠興奮了

      刪除
  56. 入了注1293,盈喜都無料到?

    回覆刪除
  57. 偉哥哩個標題真是嚇人
    我是搭左個尾班車哦!不過有車坐好過傻行
    剛剛全軍入場,各位就議論幾時走!
    有些無所適從⋯⋯

    回覆刪除
  58. 573盈警 gg了 香港人個個走去供樓無錢消費

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。