置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2016年7月7日 星期四

信星的危與機


信星集團(01170) 剛公佈了全年業績,雖然收入輕微倒退1.5%,但純利按年大升30%1.2億元,撇除一次性虧損,核心純利更高達1.5億元,派未期息及特別息共9.2仙,全年派息13仙,派息比率高達75%

這份業績如果不細心分析的話,或者會覺得很好:收入輕微倒退之下,因毛利率大升帶動純利仍可以大增;但細心分析,再結合管理層的言論,目前應該是風險與機會並存。

先說說風險方面,主要有二:

1. 上半年度收入是13.7億元,但下半年度劇減至9.7億元以出貨量計算,上半年約1100萬對鞋,下半年只有約800萬對。管理層解釋進入下半年市場狀況驟然惡化,致使零售商庫存與銷售比率達至高水平,因而減少了生產訂單。目前首要關注的是零售商庫存是否已恢至合理水平從而令集團今年訂單可以恢復增長?

(全文請瀏覽今天刊登的橙新聞專欄文章)

233 則留言:

  1. 回覆
    1. 未平倉合約減有咩啟示? 大戶唔玩波幅,窄幅?

      刪除
    2. 就以今早來講,
      期指表現算幾強,
      唔知點解.

      刪除
    3. 前兩日以為risk-off, 今日又炒返上去。乜都唔做好過。

      刪除
    4. 睇過款今日都不會跌.

      刪除
    5. buy69824@0.086
      buy60400@0.071

      刪除
    6. 希望期指可上返600附近咁就好啦.

      刪除
    7. 外圍市况暫時也向著有利方向行,
      望能頂到尾市。

      刪除
    8. Oman兄,下星期一怎看?期指會否上21000後回,想高開後做沽,謝谢!

      刪除
    9. lee兄,
      自己覺得恒指可以再衝一段,
      會企在21000楼上.

      刪除
    10. AO開得太高, 見上了21000冇乜力, 忍吾住沽了張, 賺100点平了

      刪除
    11. 唔好再偷雞,
      覺得DH未出.

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. "主要原因相信是單價上升及受惠於越南及柬埔寨的低生產成本及人民幣的貶值"
    係咪同樣可以apply係3322身上?

    回覆刪除
    回覆
    1. 3322之前的業績短評, 我主要都是說低成本產能的效益顯現。

      刪除
    2. 人仔持續貶值,我相信利好出口工業股如3322。

      刪除
  4. 好抱歉,按錯制就所有留言刪除了,我想想如何恢復。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!好彩你唔係肥仔恩,唔係按錯制可大可少

      刪除
    2. 唉, 找不到方法可以恢復, 所以網友們的留言如果被誤刪了, 請再留言多次, 謝謝。

      刪除
  5. 回覆
    1. 上次1月的時候, 大少增持, 然後相隔不久就出通告話第二次賣盤。

      刪除
    2. 所以小弟沽了餘下的122

      刪除
    3. 0.85 頂住,似在收集。成交都算多喎,有無人睇盤見到係邊間行?

      刪除
    4. 每玩一次又可以包多兩條女,何樂而不為

      刪除
    5. 大少今次只增持幾十萬股,好似做個樣咁

      刪除
    6. 今日唔知係唔係鴨仔出動?

      刪除
    7. 我諗都係炒一炒居多

      刪除
  6. 偉哥...參考下 - Blogger說明 刪除留言 :
    https://support.google.com/blogger/answer/42398?hl=zh-Hant

    回覆刪除
  7. 839嚇鬼,31/1/2017才到期,急什麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯早排跟偉哥放左237執左少少,
      入多一注839先

      刪除
    2. 想請問尾市掟50萬股@1.61出嚟掛咩牌? 雪球今日又有人評論...

      刪除
    3. 8574 HSBC , it 掟 1 m shares @ 07/07/2016.

      刪除
  8. 在2016年7月6日的160和216股東特別大會, 我試圖探聽1556的地基和385的建築業務營業額, 果然得到標準答案"2016年的業務應該沒有問題,所有將入數合約都是超過一年前訂下的,未來面對激烈的競爭, 但董事會努力爭取獲得更多合理利潤的合約和控制營運成本"。

    ## ## ##

    儘管坊間很多人批評王博士真博士, 專以食股東為己任!

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/0706/LTN20160706956_C.pdf

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/0706/LTN20160706971_C.pdf

    超過96%獨立的中小投資者自願投票同意漢國置業160購買王博士的「解放大廈」50%權益, 他的魅力無法擋, 足見他深得中小投資者的愛載!

    有一個小投資者甚至表示為什麼這麼便宜, 只計土地價格已經比這座大樓還要貴。

    香港中小投資者實在很馴服! [燦爛的笑容]

    回覆刪除
  9. 望到右邊個回覆 summary 忍唔住笑
    偉哥都有肥手指,係時候減肥啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係半夢半醒之間按錯了制,手指不肥的。

      刪除
  10. 鱷魚垂淚今見明
    但願早日促事成
    事業不成留其名
    百美千嬌更建名
    年華老去亦多情
    不進則退自知名
    老本增長要事成
    金匙色退亦敗名
    偉哥一助續留情
    小散結局好心情
    眾志成城謝建名

    回覆刪除
  11. 尋日有c兄提過隻2202, 今日都幾大沽壓, 排係15.88試下有無luck先

    回覆刪除
  12. 百富浪子在下游
    六雞邊關望環球

    木木獨獨四二六
    幾時又再來入局

    回覆刪除
  13. 122 又炒賣盤? 希望停牌有位放啦
    327 最近有管理層增持10萬股 (相當少數量 上次3月減持百多萬股)
    近期都係6$~6.8上落
    偉哥會否重新關注

    回覆刪除
    回覆
    1. 重新關注中。

      如果管理層再增持多少少會信心大些。

      刪除
    2. 手持大量現金又唔派息又唔回購,又無進行收購...唉渣到有d失望....不過最近多左隻基金有伸報持股....我相信黑暗後會是晴天

      刪除
  14. 361 咩事呢?唉,一早止左血

    回覆刪除
  15. 778,上次8.6x買回的,今朝9.6又沽出了;
    兩星期升左$1,似乎行得太快,現價計已跌穿5厘,你搶我就給你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你前日16.7 追入既2202 有冇走到??

      刪除
    2. 原來我15.88的盤都成左, tk兄有無走到?

      刪除
    3. 是昨天買左半注,未走,等位加多半注。

      刪除
    4. TK,跟你778,你準備咩位入番778?

      刪除
  16. 2368大股東身體力行,遠勝千言萬語。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問估算2368目標價,幾多是合理?

      刪除
    2. 之前我有寫, 暫以核心盈利8倍PE作為目標估值。

      刪除
    3. 又黎平均價1.9增持80萬股,睇黎都好有信心

      刪除
    4. 2368若除淨前升到$2.1或以上會賺少少沽出。

      刪除
  17. 偉哥365要約前若停在1.7 , 依然係一半接受要約嗎?

    回覆刪除
  18. 偉哥,新手一問,365唔接受要約會點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 繼續持有股票, 過了要約期, 股價可升可跌。

      刪除
  19. 原來今日同時代工造鞋的裕元已經升到歷史高位,估值也貴2368一倍,往績PE已達18倍。

    雖然551造鞋的規模是2368的20倍,但這估值也差太遠了吧?

    551的年報原來有披露每對鞋平均售價多少,好奇之下計算了2368,原來每對鞋的售價比551的還便宜。

    大家有興趣的話也可以嘗試計算下551及2368每對鞋的平均售價太約多少、毛利是多少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 551每月公報營業數字,透明度高,規模又大,難免市場估值高。如果2368都每月公報營業數字就好了,唔洗估估吓。
      返緊工,售價遲D再計。

      刪除
    2. 2368主要造運動服,難與551純造鞋比較,雖然大股東是同一個人。

      刪除
  20. google返“生活興趣誌”出黎 今晚竟然冇人係果樹吹水講波 (>▽<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 再無人入去我都考慮收檔了,唔想好似做神功戲咁

      刪除
  21. 365 有1.76 億股接受要約,只剩下30% 街貨,偉哥假設成立,無晒貨,到時可以炒爆佢。

    回覆刪除
  22. 偉哥,365的假要約,的確騙了好多貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 又有1.7億貨要約左?

      Row CCASS ID Name Holding Change Stake
      % Stake
      Δ % Last
      holding
      1 HONG KONG SECURITIES CLEARING CO. LTD. 176,577,072 164,515,085 12.14 11.31 2016-07-07
      2 B01423 PRUDENTIAL BROKERAGE LTD 14,068,102 3,238,000 0.97 0.22 2016-07-07
      3 B01143 HAITONG INTERNATIONAL SECURITIES CO LTD 2,260,000 -400 0.16 -0.00 2016-07-07
      4 C00039 STANDARD CHARTERED BANK (HONG KONG) LTD 7,240,000 -2,000 0.50 -0.00 2016-07-07
      5 B01590 INTERACTIVE BROKERS HONG KONG LTD 1,454,000 -26,000 0.10 -0.00 2016-07-07
      6 C00002 BANK OF COMMUNICATIONS TRUSTEE LTD 2,463,164 -60,000 0.17 -0.00 2016-07-07
      7 B01818 I-ACCESS INVESTORS LTD 2,047,504 -80,000 0.14 -0.01 2016-07-07
      8 B01284 HANG SENG SECURITIES LTD 10,342,145 -108,000 0.71 -0.01 2016-07-07
      9 C00033 BANK OF CHINA (HONG KONG) LTD 6,060,021 -210,000 0.42 -0.01 2016-07-07
      10 B01545 TUNG SHING SECURITIES (BROKERS) LTD 332,041 -2,844,000 0.02 -0.20 2016-07-07
      11 B01161 UBS SECURITIES HONG KONG LTD 47,438,368 -176,484,672 3.26 -12.13 2016-07-07

      刪除
    2. 中銀7月5日截, 我個日問分行職員佢話要接受就即日好接受, 過左就無
      我同佢講通告無寫幾時要約, 佢好似聽唔明咁之後我就無追問
      剛剛又收SMS變左7月19

      刪除
    3. 這個陰招是紫光古惑科技才想到,真係祖國騙子多,上市公司都是騙子,但證明我推理正確

      刪除
    4. 這批貨是原大股東承諾接受要約的。

      刪除
    5. 信誠證券 都有收貨+3,238,000? 持股都幾多?

      刪除
    6. 因為都未出通告,跟本要約未實質到期,但成日定些不是最後日期的日期,嚇散戶接受,總之出通告後最少14天接受的,所以7月19都沒可能

      刪除
    7. 我自己選擇會接受90%持股要約,減低風險

      刪除
    8. 小明今次真定假, 莊有新消息??

      刪除
    9. 冇消息,如果要約完結都是1.7,只好接受2/3,因真係多貨到自己都驚

      刪除
  23. 下星期會公布南海..A股好像已趺下先..

    回覆刪除
  24. 426 唔通鴨仔出來預示好消息

    回覆刪除
  25. 親親食品(1583)以介紹形式分拆上市,開市15分鐘波幅$3.900至$9.190,有沒有師兄炒番轉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每5股恆安可獲分派1股親親食品,而家做4元成交,大陸食品飲料股叻得去邊,有貨都走硬呢,難炒高?開市炒上9.19來派貨玩沉底,已知是什麼貨色。

      刪除
    2. $4.0x bought $ 5.5x sold 唔需要知佢做咩或值吾值如果你是一個炒賣者

      刪除
    3. 今日新城財經台說:親親食品的PE有卅拾幾倍以上非常昂貴,又通街散户貨,要買寧要恆指食品股啦。

      刪除
    4. 一個炒賣者要做聰明人,分析直博機會,如果是配售無街貨就有機做一日鮮,看親親食品3.16,早上到今未曾有反彈,已上車者不止蝕輸硬。

      刪除
    5. 開市頭幾個字冇可能散到大貨,這個時候就是機會。

      刪除
    6. 行內人一睇就明,行外人點睇都唔明

      刪除
  26. 真的難明為何有人要3.47元沽1365? 稍後買方將會以最少3.5273元提出無條件要約,有保底價都要驚?

    今早見到已即排買盤,可惜市場沒有太多儍佬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 剩餘回報只有1.x%,有好D機會或有資金需要,未平D沽。


      PS: 3.47太高,我之前3.46入先有一定回報

      刪除
    2. 你細心看通告, 最低要約價是3.5273, 但有頗大機會加大3.55的。

      刪除
    3. 今次潤東 向 綠地金融海外投資集團 同 KKR Auto 收購皆以3.527㿝水平收購,理論上向獨立股東收購的價錢不會低於3.527。如果不是,獨立股東不會接受要約,全面收購就會失敗。不知道這樣理解是否合理?
      另外問偉哥是如何計算出3.55這個價位。

      刪除
    4. 不是理論上,而是一定要不低於3.527元收購。至於為何有機會高至3.55元,不妨花時間看完份通告,裡面有解釋的。

      刪除
    5. 原來我看了第二份較簡短的通告,怪不得看不到
      應該要看26頁的那一份,在第4-5頁的要約價之下,關於支付KKR auto累計利息那一部份就有關於收購價可能升至3.55的消息

      刪除
  27. 請問偉哥對萬科有什麼看法?

    回覆刪除
  28. 香港城中名人億京發展集團主席余卓兒和胞妹余少玉不斷累積麗新系的最頂層控股公司麗新國際191至23.9%的權益, 偏偏就是很多人非常看不起麗新系!

    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSNoticeSSList.aspx?sa2=ns&sid=23720102&corpn=Lai+Sun+Garment+(International)+Ltd.&sd=21/07/2015&ed=04/07/2016&sa1=cl&scsd=08%2f07%2f2015&sced=08%2f07%2f2016&sc=191&src=MAIN&lang=ZH&

    今天,191上升13港仙12.15%! 又是億京在買191?

    回覆刪除
    回覆
    1. 余卓兒余少玉想同二少交個朋友?定本身係二少朋友?

      刪除
    2. 我估計余卓兒余少玉應該是想同二少交個朋友, 肯定不是敵人, 無法去搶到控制權。
      兩兄妹現在也持有超過5%的麗新發展488, 非常看得起麗新系!

      兩兄妹也曾經持有約6〜7%的216和1125, 但如今已減持至5%以下。
      我也很喜歡216和1125, 重貨在手。

      刪除
  29. 想請教偉哥,有些股票在大幅配發新股後,大股東申請豁免提出全購(如166),多數是什麼原因呢?是因為唔夠財力?還是對公司前景不樂觀?但如是後者,又為何願意拿一大舊錢出來認購股分?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔想比錢收購小股東的貨囉。

      認購股份的錢在公司裡,其實是他們話事,到時買下野,將筆錢轉返落自己的袋有幾難?

      刪除
  30. 3399 4.2加碼,投信心一票

    回覆刪除
  31. 回覆
    1. 沒有聽到什麼消息, 不過股價咁跌法, 應該有潛在壞消息,暫時不宜沾手。

      刪除
  32. 最近幾天, 范敏嫦已減持110萬股163, 仍持有1050萬股, 即0.29%股權。
    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSNotice3AList.aspx?sa2=nd&sid=21600108&corpn=Emperor+International+Holdings+Ltd.&sd=14/07/2015&ed=30/06/2016&sa1=cl&scsd=08%2f07%2f2015&sced=08%2f07%2f2016&sc=163&src=MAIN&lang=ZH&

    主席陸小曼持有2,747,610,489股163, 即74.71%股權。
    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSConstdSSList.aspx?sa2=cs&sid=21600108&corpn=Emperor+International+Holdings+Ltd.&sd=14/07/2015&ed=30/06/2016&sa1=cl&scsd=08%2f07%2f2015&sced=08%2f07%2f2016&sc=163&src=MAIN&lang=ZH&

    兩淑女董事總共持有2,758,110,489股163, 即74.998674%股權。

    已滿足了香港聯交所的要求, 至少25%公眾持股, 不會再被投訴。

    回覆刪除
  33. 3828日日陰啲陰啲收貨, 今日都上番啲

    回覆刪除
  34. 1583,我最後1分鐘執死雞,排3.1比人質落、再排3.05又比人質落;
    我轉頭掛3.3沽一半即被人掃左,再掛3.4沽尾數又被人掃左。

    回覆刪除
  35. 365 之後既走勢會同2011甘行似D,我諗紫光想買殼唔係炒殼。

    回覆刪除
  36. 1462 成為今年第一隻倍升股, 可惜得10萬股。

    回覆刪除
  37. 新世界發展(00017)創辦人鄭裕彤女兒、集團非執行董事杜惠愷太太杜鄭秀霞最近積極地購買新世界發展, 當然登記在杜惠愷的名下:

    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSNotice3AList.aspx?sa2=nd&sid=21640104&corpn=New+World+Development+Co.+Ltd.&sd=16/11/2015&ed=05/07/2016&sa1=cl&scsd=08%2f07%2f2015&sced=08%2f07%2f2016&sc=17&src=MAIN&lang=ZH&
    註釋19. 有關未滿18歲的子女及/或配偶的權益的進一步資料

    回覆刪除
  38. 1170 今天回購20萬股,應該佢地都覺得價值被低估吧...始終最大穩憂都係接班人呢個問題...
    1170 同 2368 又有無機會成為第二隻511呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 1170及2368要成為第二隻551或2313應該有難度,最重要是市場容不下兩隻龍頭股....除非551或2313犯大錯。

      刪除
  39. 而家D學生哥,時薪32.5元的工作怎會看得上眼? 出到40元都未必做。

    面試暑期工,好多讀到大學都沒有工作經驗,工作經驗不是寫補習老師,就是寫tutor,或者社會富裕,很多學生都冇需要做暑期工賺學費、零用錢,那似得以前的學生,很多未大學畢業已做過5、6份暑期工。

    $32.5最低工資請選舉助理 王維基:只是學生,未畢業喎,做些好簡單工作 (18:24)
    http://news.mingpao.com/ins/instantnews/web_tc/article/20160708/s00001/1467971428926

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前未揾到暑期工, 係屋企巳有一定幫屋企工作經驗,依架唔同左.
      有實習生到左公司唔夠一個星期,高層照例關心下, 一問巳有偉論發表,高層都呆左.

      刪除
    2. 都係你睇我好,我睇你好啫
      每一代人都有自己既難處

      刪除
    3. 又未必 我讀港島某間大學 我識既所有同學成日傾返工 好多同學一年級就開始返工 因為無零用錢洗 (係大學入面既最重要5件事 其中一樣係返工) 又有好多同學額外做多幾份實習 又去外國做 驚到時畢業競爭力低唔夠同人爭 我入到黎都好驚訝 好多同學都好勤力係到瘋狂搵工 。 社會富裕左我都認同既, 我屋企人反而唔比我返"個類"工 叫我趁後生抽多D時間出去其他國家見識下仲好 有更加多既野值得去做。 我自己覺得錢幾多都唔緊要 反正第時出黎做野好快搵得返而家咁辛苦搵個小小錢 最重要始終係份工入面學既野。

      刪除
    4. 或者我可能與年青一代脫了節,不過過去15年我年年都請為數不少的暑期工,由AL + undergraduate到現在的DSE + undergraduate,可以說是見証年青一代的轉變,不論是工作能力或者態度方面。

      刪除
    5. 偉哥覺得是好定壞的轉變?有冇咩心得可以分享一下比我地呢D新一代?

      刪除
    6. 上個月,老闆說請兩個普通文員,有冇經驗都可以,因為主要職責是打文件。

      之後我安排左一班剛畢業的同學仔見工,我底價12.5K。

      選擇左三個,但兩個Candidates嘅Expected Salary寫13K,我直接表明,無經驗,我好難比到呢個價你,之後態度頗為惡劣,還當面說浪費他寶貴既時間。

      只能說我接觸到的年青一代,真的不如80後。

      刪除
    7. 其實有啲嘢寫明哂,你又壓價, 大家明買明賣, 浪費雙方時間。當然不歡而散

      刪除
    8. 我要求HR登廣告時,寫12K,但另一方面,公司會向員工提供Lunch Allowance(大概1200)。

      或者我唔清楚現在市價去到幾多了。但我原意都是想支持下班年青,等佢地有多個經驗。

      不過我自己看法,而家大多既年青一代,表現真的令人感到失望。

      刪除
    9. 我唔知係唔係我偏見,還是我不幸,呢幾年請的暑期工好多都工作態度有問題,可能好的一早比人請左,等到7月先搵人已經太遲。

      講真,這一代的大學生叻仔叻女一樣咁多,但最大問題可能是工作態度。長工的我不清楚,因為長工我要請有經驗的,而請大學生做暑期工,面試時真係吹到天下無敵,但一返工就......最慘係唔少人心態都係諗住暑期工只是做短期就鬆人,冇諗住付出,所以返工都是抱著得過且過的心態,唔比心機工作,遲到、工作時間不時攞手機出來玩下、覆短訊,有時見到真係火到來埋。

      刪除
    10. http://cablenews.i-cable.com/ci/videopage/program/12244521/MoneyCafe/實習生(一)

      歡迎光臨現實世界

      刪除
    11. 以前冇咁多手機電腦俾d 60,70,80 後玩而已
      而家d 師奶阿叔就算番看更咪又係羅哂d 機出黎玩
      甚至俾後生玩得更加多
      以前我地俾老豆老母講得多 “要扮野“ 又或者 “扮下野都好過唔扮“ “講大話都要作得好d “
      只係而家年青一輩唔再“扮野“ “唔駛忍你“
      根本世界一路都係咁樣, 只係show 幾多俾你睇
      同樣地都有好多人好學捱得 睇你緣份

      刪除
    12. 我做IT, 科技改變左社會,令人既生活更方便.
      科技進步左, 學識同技能提高左, 但精神好似跟唔上.
      60,70,80後都有影響,但越後影響越大.



      刪除
    13. 理由好簡單, 大學校董會都要俾佢地圍同跪玻璃的話, 你地呢啲小公司算老幾 ?!

      刪除
  40. 1170的新主席定有睇偉哥的分析,佢今日又回購。

    另有兩問,$0.13億的一次性虧損在財務報表中沒有細節,是否仍值得計算為一次性?

    1170截止今年9月的上半年業績,有沒有任何事前的數據/資料可以參考,以判別上半年業績的好壞?

    Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. 1170的業績報告有交代那些一次性虧損的, 詳看就會看到。

      刪除
  41. 不知今晚VNET是不是啟動了回購?開市的急跌,到現在的回穩微升,希望是真的來個像樣的反彈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不知, 但收市後中再保集團申報買入了VNET超過5%的股權。

      刪除
    2. 請問偉哥係邊度查到架?THX

      刪除
    3. 偉哥係指HKEX 定美國個邊? 我查1508中再保集團搵唔到。THX.

      刪除
  42. 361終於等到有利潤沽出,上年跟偉哥買,miss左走唔切,之後又大跌又玩送紅股,等到如今終於肯郁~再一次証明耐性真的很重要~
    然而深知道不是每隻股都可以憑耐性由輸變贏,還是先走為敬~
    多謝偉哥~

    回覆刪除
    回覆
    1. Ccass 變動不大
      呢幾日好似左手交右手炒高

      刪除
    2. 我有朋友渣重呢隻股,未拆細前平均成本稍高於1元,一直死守到現在仍未沽,近日意氣風發。

      刪除
    3. 我都有 0.41 平均價 慘

      刪除
    4. 361停左牌唔知什麼事。

      刪除
    5. 唉, 果然再賣。

      上年買361主要原因是相信姜生並不是真正的幕後人,而且361是會再轉售,尤其是請左王顯碩做主席....我花了時間研究過王顯碩,促成唔少的賣盤交易,而且單單買家都是有來頭的。

      可惜唔夠信心渣實。

      刪除
    6. 我家夫人就係睇完偉哥的文,跟買但唔識得落車,跟住就跌都無放.一直hold到最近返到家鄉都唔放.我叫佢返到家鄉好算,唔知隻股仲會點.點知話口未完佢又升,好彩佢無聽我啲私爺建議.唔係真係千古罪人.
      無論如何,多謝偉哥.

      刪除
    7. 唉, 我自己最後都信心動搖了, 不信自己的分析,止蝕離場.....

      刪除
  43. 人民日報:匯價與樓市 非只能救一邊

    文章日期:2016年7月9日 15:28 Share

    《人民日報》發表文章稱,近期有關中國匯率與樓價兩難的觀點依舊存在,斥相關觀點只以短期而局部現象去推測宏觀經濟走勢,卻未有考慮中國匯價與樓價是取決於中國經濟長期向好這一事實。

    《人民日報》稱,該批觀點指中國要不像俄羅斯般棄匯率、保樓價,要不像日本般棄樓價、保匯率,只能二擇其一,面臨兩難處境,惟報道反駁這種「兩難之爭」是「偽命題」,因觀點忽視中國經濟長期向好。

    報道引述中國國際經濟交流中心經濟研究部研究員張煥波指,樓市與匯率直接關係不大,而且人民幣貶值壓力是「階段性」,而非「長期性」。

    他又稱,目前人民幣貶值壓力已充分釋放,而樓市過度上漲亦源於一、二線城市庫存特殊,強調匯價與樓市是受市場規律支配。

    回覆刪除
  44. 偉哥,你認為人民幣会繼續跌嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會, 估計最少仍有10%的下跌空間,但只會是緩慢貶值。

      刪除
    2. 偉哥,對日元你又有咩睇法?

      刪除
    3. 日元已成為避險貨幣。

      刪除
    4. 咁睇黎都係keep住升?thz

      刪除
  45. 請問偉哥,811 有無得炒? 星期五內地公佈左新一批IPO. 811有份上海A股掛牌.
    A股瘋炒新股.升十幾至廿板先開好正常.以811 招股價12蚊人仔,十板已經
    係40蚊人仔,如果升廿板更不得了.
    http://quote.eastmoney.com/center/list.html#285001_0
    隨便找個剛近期開板既新股睇下,603131,601611,603737,全部升17-21先開板
    香港AH股溢價,A股貴過H股普遍30-60%,
    http://www.aastocks.com/tc/stocks/market/ah.aspx
    A股上市10日後,811會自己調入港
    股通,到時會否吸引大陸資金追入? 以40蚊人仔為例
    0.3折AH對換價係HKD13.8
    0.4折AH對換價係HKD18.4
    0.5折AH對換價係HKD23.00
    0.6折AH對換價係HKD27.60
    如果A股十五版先開,係70蚊人仔,
    0.3折AH對換價係24
    0.4折AH對換價係32
    0.5折AH對換價係40
    0.6折AH對換價係48
    一切看似很美好, 請問偉哥當中有陷阱嗎?是否值得高追呢?
    註:之前811因為申請A股上市已經炒上去10蚊了,只係因為股災而反覆回落.


    回覆刪除
    回覆
    1. 短線投機機會存在,但不宜太大注。

      刪除
  46. 今晚歐國杯決賽買了法國贏,有沒有人同路/對家??

    回覆刪除
    回覆
    1. Oman兄,博高水還是C7粉絲? 今晚雙7對決,期待一場精彩球賽!

      刪除
    2. 唔識買波,
      又不是C7粉絲,
      只是想睇下會不會有一隊波只赢一两場就可以攞冠軍.

      刪除
    3. 很想知fai 兄對呢場決賽睇法如何,法國近期況態,今場應該無走雞

      刪除
    4. 如以波論波+主場,法國冇得輸,但看盤路讓平半鬼鬼地,最终打和,加時/12碼法國赢,通殺。
      斷估吹水,不要當真!

      刪除
    5. 仲有10分鐘,
      葡萄牙頂隹.

      刪除
    6. 悶足大半場波的決賽,最終鬥韌力,葡萄牙贏左。

      刪除
    7. LeeTin 好野喎,估中90分鐘,開盤前我都估最少讓半一,甚至讓一球都唔覺得奇,但開平半我都打個凸,不過最终都小注法國上盤,信其攻力强,結果輸一半。平時都無買波好耐,見大賽先玩少少,結果又做左善事,哈哈!

      刪除
    8. 無C朗,葡萄牙反而打得更好

      刪除
    9. 投注就無投,不過法國輸仲慘過輸錢,我覺得C7離場係關鍵,反而葡萄牙打到士氣,
      法國當時球員心情,我好明白,因我係咁心情,贏就勝之不武,輸就.....一路困擾成場波,
      不過遺憾係任何比賽既一部份,恭喜C7

      刪除
    10. 葡萄牙守得好好,個龍又上身,法國對住守既球隊係難踢D,
      好似跑馬咁,慢步速易爆冷,快步速優勝劣敗

      刪除
    11. 唉,法國隊C7出場之後反而沉晒... 仲以為最後法國隊哥球會入

      刪除
    12. 信徒兄,哈哈!當經歷過98世界杯法國對巴西世紀大騙局教訓後, 深深明白世上好難有兩全其美這道理(贏波又贏錢),所以唯有選擇做後者,從此盡量不在球迷角度看盤路.
      其實歷史中好多場決賽都係開下盤的.

      刪除
    13. 葡萄牙今屆有運,意大利今次打得好好,可惜!幾時英格蘭先可以攞。

      刪除
  47. 睇完呢篇文 想問一下,哪一間上市公司有份幫NIKE / ADIDAS既鞋做代工/生產呢? 謝謝!

    回覆刪除
  48. 說中我心內所想的!!!

    Passion啟航
    來自雪球
    發佈於今天 15:26
    投資理念發展記錄(2016-7-10)

    https://xueqiu.com/5780378715/71637844

    回覆刪除
  49. 買了注1438@2.75,博私有化通過,有9%的潛在回報。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個私有化要數人頭,偉哥不怕嗎?

      刪除
    2. 最近的私有化股隻隻都要數人頭,冇得驚咁多。

      刪除
  50. 811 今日升吾多, 8.65追入 , 憧憬下A股升15個停板.

    回覆刪除
  51. 1583 親親食品上市只有2天,同是高開派貨跌了19%,散戶要在虎口拔牙太危險,不知人地要派到幾低?係要一定揀買大陸食品股,看看151.220.穩陣多。但是香港散戶多藝高膽大誓要拼一拼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 親親食品半日已大跌20%,成交金額有5千萬多,相信散戶短炒去低接貨也沒有咁多彈藥,咁大戶派貨是否有好多幫莊排隊做「妹」呢?這麼樣是否犯法呢?這麼手段相信莊家股常用手法來散貨?請請偉哥解答。

      刪除
  52. 法國葡萄早成局
    冠亞之爭強者局
    伍拾伍拾看球局
    眾志一心來角遂
    團隊士氣能攺局
    最後勝負必所屬
    今天還看四二六
    前週觀局漸成局
    大戶小散齊入局
    一點四前成戲肉
    強手心中來看肉
    賣玉者來折一局
    舊肉能否再成熟
    且看有心人定局
    白果亦能變肥肉
    耐心終能吃好肉
    偉哥選股勝入局
    魚身己在我所欲
    胃納多少各自讀
    偉哥可否估估局
    同舟者齊看戲肉
    先謝為敬來記錄



    回覆刪除
  53. 今天均價1.355減持了1/3的426,大約平手沽,仍保留2/3 注碼在手博成事。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。