置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年11月25日 星期三

中國外運(00598)重組的猜想



早於今年9月的時候,市場已傳出招商局集團將與中國外運長航集團合併一事,但這種傳聞慣例是被當事人否認,只是空穴來風,事必有因,最後不認還需認,中國外運長航集團旗下的上市公司包括香港上市的中國外運 (00598)在本月中發通告,稱收到母公司通知,中國外運長航集團正在籌劃戰略重組事宜,而重組的細節尚未確定,唯可能涉及最終控股股東的變化,但“目前”並不存在涉及公司的重大資產重組的事項。

看到這裡,大家或許一頭霧水,怎麼通告說中外運長航集團在籌劃戰略重組事宜,但涉及的全部上市公司又說目前不存在涉及公司的資產重組事項,那究竟集團的重組與上市公司有沒有關係? 可以說有,也可以說沒有,關鍵之處是這次的重組應是分兩階段進行。

(以上內容是節錄,全文請瀏覽橙新聞專欄,謝謝)

252 則留言:

  1. 早晨.

    昨天524的沽盤諗諗吓可能是之前五亳批新股到手,
    在市場沽出計數.
    近期524價格尚算穩定,
    之前都只是金仔掃上,
    短期看無特別蟹貨要急於這樣沽貨,
    似乎是批貨到手沽出機會最大.

    回覆刪除
    回覆
    1. 甚有機會如此。個批貨成億股, 唔知會唔會再沽返D出來.....似啊楊生會申報接左貨。

      刪除
  2. FYI, 匯證首予中國外運(598) 買入評級, 目標價6蚊
    Flashnote on 24NOV from HSBC suggests the following
    1) Buoyant prospects in Pearl River Delta – Management is confident that Sinotrans Guangdong, which accounts for 10-15% of Sinotrans’ revenue, has growth prospects and guided a CAGR of more than 10% in revenue and more than 8% in net income over 2016-2020 for the Guangdong business
    2) Sinotrans Pinghu Logistics Centre – the new logistics centre (135k sqm) replaced the old one (58k sqm) in March15. Management expects volume growth of about 10% YoY, despite exports slowing down
    3) Global sector average PE is 18x while 598.hk is currently trading at 11x 2016e PE
    4) Based on SOTP valuation, TP is $6. This includes assumptions of 18x PE for DHL-Sinotrans joint venture; 9x PE for other Sinotrans’ main business; book value of RMB 4b for Sinoair’s other business.
    5) Key risks include a weaker economy, successful overseas expansion by local express players and a surge in oil price

    回覆刪除
  3. 電能唔知有冇機會跌返68 買啲食花生

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實richard 都預左會通過唔到,點解要咁做? 唔再提高換股比率?

      刪除
    2. 因為如果你肯退讓得多,好多人就會以此案例,每次都追迫你加價,會影響之後部處

      刪除
    3. 冇機了,好多人心急過我地,又返去 70 了

      刪除
    4. 李氏肯用1.066換股,有參考作用

      刪除
  4. 偉哥!我地看漏左只新股1538,內地物業管理公司,1778,2669好貴,呢隻PE相對便宜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥好似有抽AR, 琴日話暗盤食左一半

      刪除
    2. 有抽啊, 孖展最後一天有講過的, 不過就一個留言, 可能好多網友睇唔到。

      昨日比土耳其嚇一嚇, 就沽左一半先, 穩坐釣魚船。

      刪除
    3. 我就截左孖展先睇到, 今朝AO入了小小博下茶煙飯

      刪除
    4. 偉哥,請問1538你嘅短線目標價睇多少?

      刪除
    5. 1538穿招股價就沽清了, 計及昨日暗盤沽的一半貨, 平均沽貨價約2元,只獲5%微利。

      呢隻盤數信唔過, 只係炒短期的概念而已。

      刪除
    6. 謝謝回覆!我1.8入左,目標去返招股價走人算=_=”

      刪除
  5. 偉哥,#763業績亮麗,有咩睇法?

    回覆刪除
  6. 關於8077,

    近日喜讯频传:
    2015年11月,四川鹏博投资与KVB昆仑国际已正式达成合作意向,四川鹏博投资将成为KVB昆仑国际外汇交易平台在西南地区的首家代理商。

    http://www.scpbtz.com/news/show.php?itemid=424

    打造西南地區第一的外匯平台
    公司借中信的背景明顯地得到一線的合作伙伴。

    回覆刪除
  7. 最近都有摩通有 增持 都是有點提示

    偉哥,未知有否留意做歐洲 大陸生意即將會公佈業績的公司嗎?他們應該都能受惠於 歐元 人仔貶值

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 要留意2888
      如果大圍無大獲野 我都會現價考慮入
      http://forum8.hkgolden.com/view.aspx?type=FN&message=6143350

      已經入左
      無眼睇
      見60再溝

      開post >>>買左>>>人地講兩句 >>>準備溝貨

      刪除
  9. 連俄羅斯也開始向中方採購武器系統, 請介紹有什麼大陸軍工個股(A股)好買?

    中國宣傳新戰機 對俄軍購攻心計 購俄武器 等於獎勵

    http://orientaldaily.on.cc/cnt/china_world/20151117/00182_001.html


    高超音速新武器 中美針尖對麥芒

    http://the-sun.on.cc/cnt/china_world/20151125/00431_001.html

    本月二十三日,中國一南一北兩大航天發射場分別進行兩項高精尖試驗任務:一個是在海南的重型大運載火箭合練轉場;另一個是在太原衞星發射中心進行最先進的高超音速飛行器飛行試驗。後者引起美國的廣泛關注,因為該武器被認為是中國給美國度身訂造的撒手鐧。

    ......

    中國軍力經過近二十年的沉潛發展,與美國的距離已從望塵莫及進步到望其項背,在部分領域甚至可以並駕齊驅。作為軍事霸主的美國,已經被中國追趕得上氣不接下氣,尤其是金融海嘯之後,美國的軍事研發經費大幅削減,開展軍備競賽的能力也大不如前。

    大國之間的比併,再也不是戰場上的刺刀見紅,而是高科技武器領域不經意間的「亮劍」,向對手施加壓力,讓其心服口服。中國要想與美國平等對話,必須在軍力方面能夠對美國形成戰略威懾,所謂的「新型大國關係」才有可能從紙面落實到行動。

    高超音速技術研究是世界軍事技術革命的重要內容,在這輪浪潮中,一些技術、經濟實力稍遜的國家將會逐漸被邊緣化。值得慶幸的是,中國在這方面已經站到了世界第一陣營行列。然而,到底誰能笑到最後,一切猶未可知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 短炒軍工
      http://blogcity.me/blog/reply_blog.asp?f=5YTPBH5B812303&id=778062

      事實上,隨著ISIS嘅肆虐,已經令到全球嘅軍事工業因為將有大把生意而笑到合唔埋 口。

      單睇美國,美國軍工股股價最近半年就升到「嘭嘭聲」。其中Raytheon由6月29日至昨日,股價大升了32.2%;Lockheed升20.9%;Northrop Grumman升17.8%,波音比較弱,亦升了6%。

      刪除
  10. 想問下..岩岩set左 4.50 入598 5000股
    宜家出現咁...........

    餘下數量:3,000 股
    總成交量: 2,000 股

    如果陣間下午都冇4.50..咁會係買得 2000 股?
    咁我手續fee咪蝕左 ><"

    小弟用hsbc

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢有個最低經紀佣金
      例如$100

      本身我用$100 (唔計其他稅) 買5000股
      宜家咪$100 買2000股?
      定係佢會按比例扣番,即係大約40-50?

      刪除
    2. 買2000股都收$100,還有HSBC獨有的存入證券費用,收$30,再加其他政府費用。

      刪除
    3. 你都講得出手續費蝕...就唔好用銀行

      刪除
    4. 餘下數量:3,000 股 明天再買
      或者更平手續費? 濕濕碎
      或者更貴 升咗? 即有勢! 手續費? 濕濕碎
      如不是即日鮮或短炒, 用銀行也OK.

      刪除
    5. tkchan:
      唔講唔知仲有$30要比.. @@?
      諗住百零蚊二百蚊冇特別去計.. 搵日要check check 先
      .
      re cowjuice:
      btw 我都有用致富架....不過唔想擺咁多錢落去....所以買d 大價少少就會用HSBC.....
      而且有d蟹緊..壓住左d錢先迫住用hsbc

      咁希望下午跌一跌番4.50 啦....哈哈~

      刪除
    6. 用HSBC買股票要養埋隻獅子

      刪除
    7. 建議要用銀行用 渣打/CITI

      刪除
    8. 598今曰沽壓重,兩日後派息

      刪除
    9. 如果你萬得果幾皮野, 建議你用其他經紀行好過, 銀行果D, 你一買一賣已經食左你1%利潤, 用泥短炒真係捐唔小錢俾佢
      仲有, 你要問清楚, 同一日之內買賣同一隻股票, 佣金同交收費用是否會合單, 唔合單的話, 人地逐手估俾你, 你就蝕到爽歪歪

      刪除
    10. 多謝建議!
      BTW...4.50全數成交了 哈!
      可以開車了

      刪除
    11. 見到你成交到真好暢快!

      刪除
    12. 我琴日4.69 走左轉。 4.31買落
      諗住十天線買番搏下

      刪除
    13. 今天是幾好的買入機會,擺到明震倉。

      膠行剛出報告唱$7

      刪除
  11. 回覆
    1. 1.31 最新的Diamond bottom. 信吳生, 大戶收貨收到愈收愈低。

      刪除
  12. 2280 破咗地獄之門,
    地獄不空 誓不成佛

    好似講大咗 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 心死了,現在炒住波幅

      刪除
    2. Ciara姐我無搭沈船呀!等緊十二月起始起風.
      今日入左一注821

      刪除
    3. 鄧聲興喜出望外 太太誕龍鳳胎 搵風水師傅改名

      我記得佢講唔生皆因佢自己年紀已不輕怕 generation gap.
      而我感嘆「只見新人笑,不見舊人哭」…佢的Ex

      刪除
    4. ex一早想離棄所以唔生 ?

      刪除
  13. 係咪大中小戶都等梗人仔入SDR呢單消息?所以呢個星期按兵不動

    回覆刪除
    回覆
    1. 林少陽有少少大概暗視大戶想壓低個價轉倉十二月睇好,或者同SDR有關。

      刪除
    2. 節錄蘋果:

      事實上,臨近月尾,最近一個星期恒生指數的表現顯然特別弱勢,似乎是為了炒家可以在低位轉倉做準備。
      年初至今,絕大部份機構投資者的表現均乏善足陳,不單是中港股市,就連一些歐美的基金經理,大部份今年的表現均未盡人意。
      這個12月,或有機會成為環球機構投資者砌表現的最後機會。事實上,即使最近港股表現不濟,國泰君安(1788)甚至鬧出主席失聯的企業醜聞,其股價仍然能夠跌了半天後反彈,似乎顯示部份風險胃納較高的投機者,正候機吸納一批啤打(Beta)系數較高的股份,以望坐這一轉股市的尾班車。

      刪除
    3. 無呢單,呢排有一兩個大板塊一樣炒, 22000-23000上落左幾次, 它們都向上. 望落似等下一個大消息.

      刪除
  14. 體育股 2368 & 3813 抗跌力都算強

    回覆刪除
  15. 福萊特果然不足額 只有63%

    回覆刪除
  16. 你敢跟著他買嗎?
    http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20151125/19386597

    周顯
    我主力買入的股票,其中一隻是權智國際(601),這股票我在其他地方詳細討論過,不再講了,一年目標價是1元,即升兩倍,但要很有耐性地去等,急不得。

    第二隻則是威鋮國際(1002),根據交易所的配股紀錄,當日配售價是0.55元,這也是莊家的成本價,現時的價位比莊家的成本價更低。這股票正在等待轉型,一旦成功轉型,股價定會爆炸,但假如轉型失敗,在現價位,收回本金也是不難的,唯一可惜的是,我在低位收集到少量股票,股價已經上升了一成。

    第三隻是華人飲食(8272),它已出了公告,收購富豪飯堂福臨門,這是個5.8億元的大刁,由於它的市值只有3億元,因此是逆向收購。大刁當前,我認為它將會是快炒、即炒、大炒,所以我亦持有了大量這股票,等待它開車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 周顯比任何人也不知所謂, 但這句「即升兩倍,但要很有耐性地去等,急不得。」是真的…

      刪除
    2. 601可能細佬想法局限,真的看不出賣點,現在0.315市值九億,如果升到1蚊,市值要28億,真的看不出可能,1年有7毛都當周蜆贏

      刪除
    3. 華人飲食收購富豪飯堂福臨門呢個deal已經玩左2年.

      刪除
  17. 討論對股市有什麼的影響?

    單身月入6萬也可抽市建局被斥公帑資助有錢人上車
    http://forum8.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=6143243

    回覆刪除
    回覆
    1. 周顯提供的多數得一陣火,之後死得好慘

      刪除
    2. 蘋果係咪傻的嗎架,以9成按計,400萬樓要月入3萬先供到,700萬要成5萬

      咁接受一個月入6萬既人申請有咩問題?


      問題係政府資助
      唔係私樓
      你月入6萬買到私樓啦仲要資助?
      Hi Auntie


      人人平等 #good#

      月入高都關你差事

      月入高交多幾多稅 , 仲要買貴樓? 點解要歧視努力既人?

      刪除
    3. 資助樓應該留返比真正有需要既人先,單人月入6萬重想要資助

      刪除
    4. 因為不努力的人都會用盡方法搶奪別人的東西,以獲取自身利益,所以不努力的人最終變成憤青或憤佬

      刪除
    5. 6萬,係人都得……加上不用身份證都可以買,依个政府点做野……二人都係6萬更加不公平!

      刪除
    6. op op2015年11月25日 下午1:14
      6萬,係人都得

      當我見到呢個留言我就好驚, 我公司入面原來9成9唔係人

      刪除
    7. 根據HKMC規則上限
      樓價450萬至600萬:
      最高按揭成數80%

      700萬樓不符合按揭保險計劃,首期需40%

      刪除
    8. louis, 我想比個like你. 可惜不能

      刪除
  18. 1050 有無網友有留意開?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有0.405入,明天業績公布,之前盈喜

      刪除
    2. 臨收市爆了很多,似有驚喜

      刪除
    3. 業績前先拉升…應該不會太失望,明天希望繼續

      刪除
  19. 中信証券(6030)累計虛增互換業務規模達1.06萬億元(人民幣.下同)(新增規模及終止規模),中證協稱正在進一步調查核實。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中信剛在lunch time 出電郵澄清了,機會來了!6030、8077!

      刪除
    2. 8077 雖然的確有潛質 不過真係要小心中信既管理層 管治水平似乎真係麻麻地
      利申: 8077有貨

      刪除
    3. 國家隊就是有呢個好處,唔乖就換個人祭旗。
      爆單野出來,俾個理由話系統出錯就算數,始終有國家任務係身,罰中信即係罰自己,邊會咁笨。

      刪除
    4. 換馬既事唔會阻住中信益8077既, 8077炒味濃又多散戶玩, 耐唔耐就炒下

      刪除
  20. hello 偉哥

    403 星光你會再加注嗎? Tks

    回覆刪除
  21. Dear Wai Gor,
    I have sent you an email today, please check. :)
    BR,
    Uncle 7

    回覆刪除
  22. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 6.52 賣左1注 3836 偉哥介紹 3.4上車的, thank Wai Gor.

      刪除
  23. 1386大棍上,好事近?go go go

    回覆刪除
  24. 偉哥有冇留意6822..似歸邊殼股

    回覆刪除
  25. 我有少少6822,希望可以衝穿1.5

    回覆刪除
  26. 今日橙新聞篇文已刊登, 有興趣的可以去看看。

    http://www.orangenews.hk/finance/system/2015/11/25/010024945.shtml

    回覆刪除
    回覆
    1. 中外運併購招商局物流的業務,只是遲早的事;只等完成集團層面的併購後,就會進行內部業務的重組,到時肯定會有炒作的。

      不過不要期望一兩個月就炒上去,可能是明年第一季的事,現在只是預先佈局而已。

      刪除
    2. 今日又好似17日咁,D大牌掛晒出來沽.

      刪除
    3. 我成本低, 不動如山任它抽上插落。

      最近的波幅其實都係講緊幾毫子, 10%都無。

      刪除
    4. 已經抽上去了,無得加注

      刪除
  27. 320呢排真係唔知攪咩, 睇下聽日出業績咩料

    回覆刪除
  28. 361 and 36 兩兄弟又準備玩笨豬jump

    回覆刪除
  29. 手上啲股好似兩半已經收左市

    回覆刪除
  30. 食了3399,幾日執一成算係咁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 電話兄玩股幾耐先培養到短炒觸覺?

      刪除
    2. 基本上偉哥已嚴格揀選了好股,每只也會升,短炒觸覺是一種錯覺~

      刪除
  31. 偉哥對福萊特有冇咩看法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 公開發售不足額, 國際配售也只輕微超額,下限定價,呢種情況似乎不管日後會否炒返上來,都要硬食一野先,就睇睇明日保母會唔會係招股價托一托。

      刪除
    2. 小弟中左成30萬股 可能要止血了

      刪除
    3. 太勇。 呢D股可能一上市就貨源歸邊, 係有機浮返上水的, 但係真係要博,同埋唔知等幾耐。

      刪除
    4. 只有 2.8億街貨 沽壓應該不大,求神拜佛市況氣氛上升,順風走一轉

      刪除
    5. 如果開市價不是太差,就算要博,可認真考慮先減輕持貨

      刪除
  32. 普京大帝面對兩難局面:

    http://forum8.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=6142348&highlight_id=0&page=18

    對內要處理鷹派加民間憤憤聲音,以佢咁要面一定要先安撫俄版憤青,加埋要比合理理由比軍隊鷹派,泠戰以來從未有北約國戰機直接開佢拖,今次擺明冇面比,佢對內點安撫有花生食!

    對外不能不強硬又不能太強硬,擊落戰機點拗都係戰爭行為,但俄佬近年經濟麻麻,太倚靠石油,油價一平經濟就下滑,俄佬不可能玩太大真係惹北約,但又不能不有所表示唔係美國真係食住你,非常考功夫!

    最新訊息:

    俄羅斯將和北約組織成立聯合指揮中心對抗ISIS,

    無事啦! 連俄佬都和理非非!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 土耳其實想打俄佬好耐!
      俄佬炸is一樣抽土庫曼人水!

      但放上台面打場大仗, 兩邊都唔敢亦無本錢打!

      只能夠講俄佬今次係拿黎Seven!
      比土耳其搵倒機會出口氣!


      戰爭好多時就係會擦槍走火!
      雙方都有鷹派,鷹派一唔老黎就亂來,就會扯埋大家落水!
      一戰就係咁開始!

      刪除
    2. 而家係俄國佬聯手法國佬(北約)踢開美國佬玩主導. 土耳其是北約二奶仔.而IS只係被動配角.

      刪除
  33. 2368 鷹美 財務報表/環境、社會及管治資料 - [中期/半年度報告]
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2015/1125/LTN20151125189_C.pdf

    回覆刪除
  34. 問你怕未?!

    瑞銀:恒指明年最熊穿萬八 樓價2年跌3成

    瑞銀發表報告,指港股在「基本情境」下,恒指明年底目標為22,058點,即預期明年盈利零增長。期內本港GDP增長料放緩至1%,住宅樓價按年跌10%至15%。瑞 銀同時列出「下行情境」預測及「上行情境」預測。在「下行情境」預測的情況,恒指明年年底目標為17,988點,預測乃基於本港GDP按年跌2.5%、失 業率升至5.2%、住宅樓價跌20%至25%。至於在「上行情境」下,恒指明年年底目標24,619點,基於香港GDP按年升2%、失業率3.6%、住宅 樓價按年跌5%。瑞銀表示,受到失業率上升、住宅供應增加及潛在美息上升等負面因素影響,預期本港樓價至2017年底,將會較2015年第4季的高位下跌 25%至30%。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我預計恆指十年內會在10000-50000點上落,問你怕未?

      刪除
  35. 大家有冇留意8 and 775 ,好像不斷有人收集

    回覆刪除
  36. 標仔今日頭條一推408葉氏就出盈警!
    http://money18.on.cc/finnews/news_breaking_content.html?cat=exp&article_id=bkn-20151125164704505-1125_00842_001

    回覆刪除
  37. 豐盛機電明日起招股 集資最多3.35億元
    2015-11-25 HKT 16:59
    從事本港機電工程服務的豐盛機電明日起公開招股,發行1.125億股股份,當中90%國際配售,10%本港公開發售。每股招股價介乎2.68-2.98元,以每手1000股計,入場費約3010元。股份下周二截止認購,下月10日主板上市。

    豐盛機電上市集資最多約3.35億元,當中31.4%用作收購從事超低壓系統工程安裝與維護的公司、各有約18%用於投資經營環境管理業務的公司及經營在建機電工程項目和預期項目,各有近8%用於業務擴張各提升工程設計能力,約10%為營運資金,餘下為設備及系統升級。

    公司大股東為新世界發展主席鄭家純及新世界副主席杜惠愷,鄭家純擔任豐盛機電主席兼非執行董事。

    回覆刪除
  38. 呢個星期買貨, 一入就高位.....816@2.32, 8177@0.87...又要坐下.....


    回覆刪除
  39. 愛高是大衛·韋伯的愛股, 派息還可以, 不知道下半年的業績又如何?

    大家點看它?

    愛高集團扭虧 半年賺7132萬派息6仙

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2015/1125/LTN20151125620_C.pdf

    愛高集團(00328)公布截至2015年9月底止6個月之中期業績,期內股東應佔溢利7132.9萬元,每股盈利12.3仙,派中期息6仙。

    至於2014年同期則錄得虧損918.1萬元,每股虧損1.6仙。

    另外,期內營業額13.83億元,按年增長26.26%。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大衛·韋伯買的是價值, 有時的确不是最好時機買的(相當便宜買的), 他比較少短線買賣而是長線持有價值股。

      我盡所能向他學習, 有時甚至可以比他更便宜地買到他喜歡的股票, 例如46,212,328,1120等。

      刪除
  40. 想請教各位,1038收購6失敗,一年內不能重題收購。咁6可否近期提出收購1038?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唔得, 因為6好似有限制係要投資在電力業務, 無法食1038的基建.

      刪除
    2. 絕對不會吧 ? 1038再展現增長好D,6仔再行得平穩D,過多1-2年,兩者股價已有分野啦,到時1038賣80蚊股,6仔賣70,咁今天反對的,到時點諗 ? 反正兩間公司皆由同一班人管理...

      刪除
    3. 一年後再重提, 用返全年平均都會低過1.066的比例, 今次反對的到時因後悔, 必轉為贊成.

      刪除
  41. 您好偉哥,想請教您對3只股票的看法:

    235,南山人壽一役後,去年8月醒番,知道本身任務是印股票掠水的,去年細細地兩次熱身後,淨集了不足2.9億,今年5月以15仙做咗2供1加埋配股,車先生代理孫老粗亦承供股持了近10%,做了單一股東...今年5月集資原因,話買華聯電子商務75%,要花廿億大洋。結果,$拎咗,件嘢買唔成,又唔回水,但股價炒上,點睇 ?

    1224 連串出售資產下,滴水成流水浸街,淨現金逾百億,市值約一半左右,有$身痕定點樣,求看法。

    2229 上周55仙配了近2億公仔紙出街,公司錢財如空氣,在H1績呈5億人仔下,本年3度求發債、2月股票又去搵金融中介處學習...但自9月底次大股東馮生出現後,像有脱胎換骨之感,7月2229曾停賽,8月公佈賣盤mou失效,但可大膽預測老馮成本也約莫55仙左右,近日強勢,趁橫行可加注乎?

    變質的人26/11

    回覆刪除
    回覆
    1. 235及1224呢D太難玩, 沒有留意。

      2229我倒是上星期聽到消息話要賣盤,比消息的是他們的同鄉,但最近炒殼股、財技股諸事不順,所以還是主力炒實業股算,沒有跟。

      刪除
  42. 極具參考價值:

    不可或忘的老宗師遺訓

    摘譯和詮釋源自Dow Theory Letters對股民提出12項「忠告」。其中最具參考價值和經得起時間考驗的有3項,現整理如下:

    1.避免損失是投資大原則。市場競爭慘烈,傳媒莫不以「出位」新聞和評論吸引讀者、聽眾和眼球,因此不可輕信;尤其是對股市容易賺錢的廣告,所聽所視所讀的「投資貼士」,最好別當真。

    2.「天下有難事,賺錢最艱難」。環球政經通常都存在或大或小的不穩定因素,令投資前景不明朗,故此,不管利息多麼低,舉債(做按揭或槓桿孤注一擲all-in)入市絕非智者所應為。

    3.從長線投資角度,股息率太低(相對整體大市及債市孳息)的股票不宜吸納;能在股市賺錢的是在「適當」的價位(right price)購入,「持之以恒」,必有利可圖。亦即是本欄昨日提到道氏理論的低價買入優質股後,在整個牛市「食到盡」的原則。

    斯人已逝,以上三項可說是道氏理論老宗師的遺訓。

    信報研究部

    回覆刪除
  43. 臨近年結,買了幾張12月的國指11400C 博下,看看有沒有機會下月公佈深港通夾高上11500。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日開市期貨掂一掂23000 即刻縮落黎... 睇黎今日好chok
      搵d現貨食一食糊先

      刪除
    2. 我到有搏12月個股Call,早兩日入左16。

      刪除
  44. 上星期五將6123炒上的是ray's capital.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日借勢沽左一半@1.39食糊先, 留一半睇睇有冇後著或業績會否大改善。

      刪除
    2. 多謝偉哥..之前跟入@1.27, 食一半先@1.42

      刪除
    3. ray's capital由呢隻股上市支持至今, 葉女士應不甘於此?

      刪除
    4. 先謝偉哥6123
      仙逹名好食三番
      三十巴仙短炒擦
      股東增持望再發
      留下小注最后擦

      刪除
  45. 回覆
    1. Sold @4.78
      Add 807(123456_) @1.37

      刪除
    2. 好嘢喎,專業炒家。

      刪除
    3. 【on.cc 東網專訊】人行公布,11月25日首批境外央行類機構在中國外匯交易中心完成備案,正式進入中國銀行間外匯市場。

      首批機構涵蓋境外央行(貨幣當局)和其他官方儲備管理機構、國際金融組織、主權財富基金3種機構類別,包括:香港金融管理局、澳洲儲備銀行、匈牙利國家銀行、國際復興開發銀行、國際開發協會、世界銀行信托基金和新加坡政府投資公司。

      入梗SDR。

      刪除
    4. 食左先~ 正..
      連走兩轉

      刪除
    5. 重點在''香港金融管理局''

      刪除
  46. 偉哥請問點看到ray's capital?? ccass just see DEUTSCHE SECURITIES ASIA LTD 可否教下我點看??

    回覆刪除
    回覆
    1. Rays capital 間對沖基金公司是前星展CEO Amy Yip 開既

      刪除
    2. 看權益披露, 我網誌右邊一欄有連結。

      刪除
  47. 今朝去排德成號諗住送禮,,排了幾個鐘,最後咩都無,真係人都癡,

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估唔到廿幾三十年後都仲係咁誇張,唔係電話可以訂咩?以前都係朋友送,聽佢地講係幾難買。

      刪除
    2. 如果係自己食既,買恆香都OK已接近德記水準,,千萬不要買榮華,好難食入不到口,講真的,
      精記都好一般,不過起碼入到口,
      牛油個隻就奇華就無對手,GOOD!!
      電話永遠吾通,就算通或現場訂,要約半年先有貨.....

      刪除
    3. 哩間嘢名大過實。食過一次就算數。吾值浪費時間排隊

      刪除
    4. fai兄昨日有冇去吃豐盛的免費午餐?

      刪除
    5. 有,不過食隔離中國能建仲好

      刪除
    6. 係....鄭家咁寒酸?

      不過似乎豐盛比中國能建值博率高....就看看明日聯合醫務什麼表現

      刪除
  48. 少左自由行客, 熊仔餅依家好似排一陣就買到

    回覆刪除
    回覆
    1. 熊仔餅係易買好多,因港人已食到厭,大陸又少了人,
      但德記不似大陸人買,排前面個D全是婆,賓賓,
      下次直接買炒價就算,

      刪除
    2. Fai兄, 知唔知jenny 係咪唔會再出果仁個隻熊仔餅?我鍾意呢款多過依家賣梗個款熊仔餅。

      刪除
    3. JENNY吾係一直有果仁個只咩,原來無出一排,真不知道!!

      刪除
  49. 2086龍杰今日爆上啦,等左2個幾月
    轉板後第一之炒上,希望可以去到$2左右

    回覆刪除
  50. 又多兩間大行唱好598, 高盛目標價係$6.3 , 花旗就唱好598, 目標價會見6.68 。

    回覆刪除
  51. 328開始有炒的味道,不知道是否能夠繼續下去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻過往估值甚少過10倍PE的, 也不值10倍的PE

      刪除
    2. 3398比偉哥講中,@0.4已是低位

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。