置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年6月19日 星期五

長城汽車(02333) 洗倉



長城汽車(02333)近日的洗倉行動,可謂觸目驚心。

早於本月初其實已因5月份的銷售數據欠佳而出現第一輪的洗倉,股價由接近50元回落10%,其後低位找到支持,最高曾反彈至48.5元;

第二輪洗倉因公司將兩款車型各減價數千元而觸發。其實減價數千元對公司全年純利的影響可能只有2-3%而已,只是券商擔心這次減價背後的意義會否是行業競爭劇烈及需求下降,減價戰會否一觸即發?

從這次長城汽車(02333)洗倉一事,相信大家都感受到即使是大型的基金愛股,只要稍有差池,股價也可以跌得像細價股一樣,故此大家不要以為買藍籌股、基金愛股就是穩健的投資。
收市後,長城汽車發出通告,指公司正籌劃配發A股新股(定增),故公司將於明天起停牌。這消息可說是來得非常突然,保密功夫做得非常好,事先完全沒有走漏風聲。詢問了一些朋友,得到的初步消息是公司將集資發展新能源汽車,至於配股給誰,就打聽不到消息。國內有球友猜測可能是德國大眾入股,如是的話則是非常利好的消息,期望公司復牌後股價可以收復部份失地。

375 則留言:

  1. 另外, 952也在晚上公佈配股給民生銀行的獨家洽商權會延長一個月至7月18日,相信明天股價可能會受壓。

    不過根據通告,民銀國際已確認於延長函件日期,其並未自其盡職審查之結果中發現任何有關本集團之事宜為將引致民銀國際不願訂立認購協議或進行原應進行之交易,這是頗為利好的。

    明天股價如果回落的話,我會有興趣趁低補回昨天減持了的股份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇怕呢到各位師兄都虎視眈眈想補番D貨XD

      刪除
    2. 竟然人人都想加倉,Cy兄不用怕了。

      刪除
    3. 偉哥,你咁講一講,我怕聽日補唔番D貨...XD

      刪除
    4. 有偉哥加咁多網友祝福952,聽日應該都跌唔到幾多了

      刪除
    5. 952這個安排會否與一般性授權有關
      過左股東會,一般性授權可以再用

      刪除
    6. 暫時唔多跌

      已經排好盤等佢

      刪除
    7. 同一般授權冇關係, 咁大量配股, 超出20%的一般授權, 肯定要經特別股東大會同意。

      刪除
    8. 好多人諗住接cy l既貨 ~ 包括我。 ''其並未自其盡職審查之結果中發現任何有關本集團之事宜為將引致民銀國際不願訂立認購協議或進行原應進行之交易'' 呢句之前哥篇唔係咁寫既

      除非華富依家反價唔賣,如果唔係99%成功。

      刪除
    9. 952同510不同
      952配股
      民生入主,股價會向上
      民生獲得佢想要的東西,舊股東只要持有股票,獲利只會不斷擴大
      兩者沒有利益上的衝突
      510賣股
      泛海入主,股價向上
      舊股東不會因為股價上升獲得好處
      應該都幾大分別?

      刪除
    10. 我可以好肯定同大家講佢地好想賣

      刪除
    11. 業績賺得幾千萬,賣可以賺幾十億,全部都利好,伺機加注。

      刪除
    12. 排2.14成我唔到.........去到2.15停咗

      刪除
    13. 競價2.26賣出2注,2.15補返1注,2.17再補多注,賺0.1差額

      刪除
    14. 2.22入返一小注,想再入已弹左上去

      刪除
  2. 回覆
    1. 可能配發的對象包括大股東、管理層及員工,故不能排除是公司人為製造壞消息來壓低股價,以便他們可以低價取得新股。

      刪除
    2. 偉哥諗財技的野其實都好在行,如果知道對方係邪人,其實偉哥玩財技股相信上手都唔會難,不過去到偉哥的階段,當然已經唔需要玩財技股/類風投

      刪除
  3. 今天在低位增持了2333的網友,獲利的機會極高。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早知今日撈多d,買得太少啦

      刪除
    2. 2333上海停牌,香港不停牌。
      是嗎?

      刪除
    3. 前天set@41撈了一注,昨天看著股價下跌沒資金補倉真捉急啊,因為覺得這樣的優質股出現恐慌性拋盤實在是難得的機會。快停盤的時候看到2333開始反彈,這很可能是後面立即就會強力反彈迅速兌現啊,所以一咬牙又湊了一點在停盤前入了半注。
      我對資金的運用把握非常差,前幾次大盤恐慌的時候看大家補倉不亦樂乎。尤其是上周調整的時候,偉哥一天就補了4-5檔股票吧,我當時就幾乎全倉,要割肉調整又捨不得。想不到昨天還是出現類似的情況。看來倉位和資金是一門學問,需好好像各位請教!

      刪除
    4. 香港停唔停牌,要睇朝早公告,可能會,亦可能唔會停.............

      刪除
    5. 昨日排37.2諗住慢慢吸,但掂一掂37蚊邊已跌唔落,後來見一直頂住喺37.4個大lot貨似會被掃清,即刻追入,結果越吸越高追到38,均價37.5,希望承偉哥貴言,大家最後賺凸賺多D

      刪除
    6. 跟偉哥既推論,呢隻復牌入,AO價唔拉得太高既話應該有水位,話晒咁大隻。

      刪除
    7. 真係要睇配比邊個.....基本上管理層、員工應該有份, 只差在會唔會有策略性投資者入股。

      呢單野保密工夫做得極得, 我兩個基金朋友有跟進此股, 事先都沒有收到任何風聲....都是昨晚宣佈停牌後,才有朋友打聽到似乎是要增資發展新能源汽車業務。

      刪除
  4. 希望2333能絕地大反擊,我能平手離場已經好滿足了,跌左30%....嗚嗚嗚....把整個倉的盈利壓低了甚多,好在有聽偉哥教誨分散投資

    回覆刪除
  5. 一返來香港,一睇財經新聞,就睇到一篇令人吐血的文章.................

    http://stock.qq.com/a/20150618/046153.htm

    開頭第一段講到:"美联储局主席耶伦表明不应过度眼首次加息具体时间,恒指今早高开32点后,早市窄幅上落,中午香港政改方案遭立会否决,恒指午后随A股拖累跌幅扩大,曾跌至26873点。恒指全日收报26694点,跌59点或0.2%;国指跌151点或1.1%,报13263点。大市成交额跌至1062.02亿元。"

    既然恆指收市報26694點,跌59點,咁何來"恒指午后随A股拖累跌幅扩大,曾跌至26873点"?

    回覆刪除
    回覆
    1. 騰訊的財經頻道夠膽死將呢篇文用深色粗字體標注兼長時間擺最上一行,咁高質素,真係唔睇佢好過

      刪除
  6. 偉哥, 8155值博率高唔高過188, 手上持有大量188, 但冇8155. 諗緊4:6..謝謝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 比唔到意見你。

      8155咁多動作, 應該係想賣; 188之前咁壓法, 比人此地無銀三百兩的感覺。

      刪除
  7. 回覆
    1. Good!!!!!!!!!!!!! My SP ans SC! Yep!!!!!!!!!!!!!

      刪除
    2. Let it be suspended trading until 30/6/15!!!!!!!

      刪除
    3. 我昨日其實買了即月39C博反彈......臨尾有接近1倍回報, 食左先。

      而家都唔知係好事定壞事....之前幾隻H股定增A股的, 都停起碼10日,即係今個月的期權可能就按38元來結算。

      唔知PETER的38P會唔會有人睇唔通而行使?

      刪除
    4. 哈哈哈!隨緣吧!無嘢可以做到!

      刪除
    5. 如果停10日就最好啦!

      刪除
    6. 請問對昨日買入的40C有什麼影響?

      刪除
    7. 可以參考下前排的1211。

      不過1211定增前已泄露風聲, 大升後才停牌。

      刪除
    8. 如果停到29號都未復牌, 那40C基本上是廢紙, 除非你博復牌後股價會大升2元以上, 如果唔係都唔會行使啦

      刪除
    9. 偉哥:預備定76萬的資金認購SP@38 就是了!

      刪除
  8. 今次沽空了2333 的大戶大鑊了!越停得耐越大鑊!

    回覆刪除
  9. 哈哈,照睇2333咁嘅情況我止蝕咗咪好慘,不過起碼現時唔駛再擔心佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都要睇下佢配股比邊個,同埋乜價配, 復牌唔一定升的。

      刪除
    2. 你要學下偉哥,只股升又賺,跌又可賺!!

      刪除
    3. 真係虛心學緊架,可惜自己腦根轉動慢。買單邊容易照顧好少諗其他工具,唉。

      刪除
  10. 好彩38.4入左, 一入就跌到37以為中伏, haha

    回覆刪除
  11. 952大把人磨拳擦掌準備衝入

    回覆刪除
    回覆
    1. 入返了半注952@2.17, 賺左接近0.3元的差價。

      刪除
    2. 早知之前跟住沽,而家就可以狂掃貨...............

      刪除
    3. Set 太低入唔到 haha

      刪除
    4. 510 一樣是過到DD
      但最後過唔到投票
      重溫一下:
      即使個別已獲王子青睞的灰姑娘,在尚未入門只是宣佈訂婚,身價便已升價百倍,超越其他地位穩固的後宮佳麗,亦一樣頗為說不過去。就是最近一家國內銀行向一家港資券商提出以低價認購數以百億元計新股以取得控制權,消息公佈後按擴大後股本計算總市值竟然一度升至逾350億元。雖然計及買家注資及現有股本,公司的資本實力大幅增強十幾倍至頂多80億元,依此計算復牌後市場給予買家品牌的溢價一度高達270億元,對於一家盈利似有若無的證券行來說,炒家給予的估值,會否太不踏實了一點呢?

      刪除
    5. 不過兩者交易手法不一樣,952成功機會應該十拿九穩

      刪除
    6. 偉哥就好入到靚位,我今早加注,只入到2.3

      刪除
  12. 952,2.6-(2.6-1.72)/2,接回1注貨。

    回覆刪除
  13. 598陰啲陰啲呢個禮拜已經唔見十幾個巴仙

    回覆刪除
    回覆
    1. mine 598@5.9 on the boat >___<

      刪除
    2. 技術走勢唔太好,破左支持位同輕微頭肩頂。頸線在5.2。

      刪除
    3. 3月的時候國資委巡視組去左好多國企巡視, 現在已開始出結果......君不見李小琳已被禁出境.

      598有機會是管理層有人會落馬。

      刪除
    4. 只中国电力又冇跌好多,揾唔到位入

      刪除
    5. 中國電力有重組概念....735跌多些。

      刪除
  14. 涼粉兄,入左 952 未呀?今日大平賣

    回覆刪除
    回覆
    1. set左 2.13................................

      刪除
    2. 我set 左 $2.25 入100k , $2.15 入 100k , 結果得 $2.25 中到,$2.15 入不到

      刪除
    3. 太葡萄了............嗚

      刪除
    4. 涼兄,我估 952 仍有機會,可以排 $2.25左右

      刪除
  15. 偉哥趁952 開市大跌哥刻,揮fans軍團買入,大家打得漂亮呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人棄我取
      跟得偉哥多,大約估到個勢會點去....相信今日大家即市都搵唔少

      刪除
    2. Set 左2.15都入唔到╰_╯

      刪除
    3. 呢度有偉哥撑陀,加一大班同路人同高人一齊分析,真係好感動!

      刪除
    4. Jason 兄,吾知道為什麼今日感覺對952 好有信心,入左 10 萬股短打,希望今日倒升沽左佢

      刪除
    5. 希望你成功!搵多D!

      刪除
    6. 大家撈底的技術好強!

      刪除
  16. 吾知道今日 952 會不會倒升呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果952倒升的話我會.................

      刪除
    2. haha 952大奇蹟日 go go go!

      刪除
    3. 九成九倒升啦! 你會點,我想知~ 淨係偉哥fans 加埋你都有幾千萬成交!

      刪除
    4. 好在仲留有資金可以增持952,唔係的話就太失敗,近日自已的操作做得唔太好,要檢討下

      刪除
    5. 唔話畀你知,等你心思思

      刪除
    6. 倒升,一日賺佢10%都幾好。cyl兄你會...?

      刪除
  17. 入飽952, 可以close browser 正式開工了

    回覆刪除
  18. 我知偉哥沽哂3836,但當日睇個目標價有無變? thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 唔怪得前幾天個價企得咁硬, 之後想低些少買返都唔得。

      仍可以按之前目標價。

      刪除
    2. 唔緊要啦,2333會幫你追埋呢度 ^^

      刪除
    3. 2333搞左一大堆期權, 成本都要43元, 可以全身而退算好啦。

      刪除
  19. 其實幾時先有人見到隻 64 係大平賣 =[ 係咪要等平反哥一日...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我查過大陸有股票編號有尾數64,唔知邊個作文加政治因素落去!

      利申: 純集齊一套港券,呢隻大落後 ! 100000 股only

      刪除
    2. 之前的網友可能都係講笑,雪球可以查到64,而且一樣有球友討論

      刪除
    3. 呢隻落實分拆一定會升,不過又係TIME COST既問題,唔知擺幾耐~ 952 , 8155, 1140 有晒主人有HOPE D

      刪除
  20. 2233 配股給海螺, 不升反跌, 是否大時代已結束?

    回覆刪除
  21. 前幾天沽出403@0.82, 今日又入返細注@0.76。

    每次賺幾千元差價都幾好。

    回覆刪除
  22. 2333兄弟1958跌出来的机会更大。史玉柱的价格都快到了。

    回覆刪除
  23. 各位兄弟,我直覺告訴我今日952 可以倒升,我想叫聲 gogogo , 大家支持下呀^^

    回覆刪除
  24. 1488,養兵千日,用在今朝。

    回覆刪除
    回覆
    1. tkchan兄,今次你發達了,1488急升停牌,有運行1

      刪除
    2. 只買入一注。可惜。

      刪除
  25. 呢2日好奇怪,香港個市唔多跟大陸走?上証而家跌緊95點,香港都升緊

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能大陸炒友棄a股已來港炒才有此景像?

      刪除
  26. 回覆
    1. 因為冇街貨.....估計市場流通量不足5%。

      刪除
  27. 回覆
    1. 點解個每個價位既買賣盤差唔多會升既?
      唔識睇,還望指教

      刪除
    2. 朝早都想入呢隻,但亮點放左952同1260。雖然唔多like佢,但睇黎音樂才剛開始。

      刪除
  28. 1150發生咩事,要破1元?

    回覆刪除
  29. 有篇關於大眾入股長城汽車的傳聞, 轉給大家參考:

    从大众牵手长城汽车看中国品牌的崛起
    腾讯专稿余德进2015-04-28

    就在上海车展逐渐步入尾声,车市即将进入平庸时间之季,忽然从欧洲传来一声清脆惊雷,瞬间震响了中国车市。据德国媒体报道,“大众目前正就廉价车项目接洽长城汽车,双方未来可能展开合作,共同打造全新低价车型,大众甚至试图持有长城一部分股权。

    消息传出,虽然当事双方几乎同时表示否认,但是俗话说无风不起浪,考虑到大众和长城在国内极其特殊地位,尤其是长城低调内敛的性格,事情存在的可能性要远远大于谣言的可能性。也就是说,至少大众和长城曾经对某个愿望进行过非常深入的沟通,如果双方达成协议,那么真的有可能扭转中国车市格局。因为当事双方确实都是大哥级人物,有左右市场的能力。

    大众是全球市场的新科冠军,同时在中国把持着冠军地位,2014年,大众全球汽车销量991万辆,排名第一;在华销售368万辆,同样排名第一。旗下一汽大众和上海大众分列乘用车企排名前三,在年度乘用车型排名中,大众在前十至少占据了四个位置,在中国市场享有绝对领先优势。而长城则是自主品牌的大哥,近几年依靠SUV衔枚疾进,发展迅速,2015年3月份,长城销量超过8万台,同比增长接近20%,其中主力产品SUV销量增长超过50%,在2015年前三排名中,长城哈弗(微博)系列占据了两个位置。长城目前也是自主品牌号召力最强、最接近合资企业的种子选手,代表着自主品牌的最强实力。

    那么如果大众和长城真的联手,会产生什么后果呢?

    我们先分析一下大众,因为毫无疑问,这次牵手几乎可以肯定是大众先伸出手。以魏建军(点击查看最新人物消息) 的骄傲和保守,他是断然不会主动找上大众。

    大众最大的优势在于品牌、技术和研发能力,大众旗下多款产品在中国有着神车美誉,甚至已经成为神话,旗下速腾(参配、图片、询价) 在全球市场不过给卡罗拉(参配、图片、询价) 提鞋,但是在中国市场,卡罗拉的价格比速腾便宜两万,销量还只相当于速腾的一半,这就是大众在中国的地位。而得益于这些年积攒的丰厚利润,大众在技术方面非常舍得花钱,这几年其主推的TSI+DSG大获成功,成为车市的当然霸主。
    .
    .
    .
    大众瞄上了长城,因为大众忽然发现,在长城的身上,恰恰有自己最缺少的东西:就是能够以非常低廉的成本,生产品质相对精良的产品。以目前长城哈弗H6(参配、图片、询价) 为例,这是一款完全和途观同级的产品、配置和空间方面甚至和途观不相上下,最低售价只有不足10万元,可怕的不是价格,因为中国市场上比哈弗便宜的SUV比比皆是,最可怕的是质量。哈弗的品质非常精良,经受住了市场的考验,以至于长城总部几乎不需要为哈弗投入广告,哈弗的销量还是轻松将途观甩开一条街。途观在品质和耐用性方面或许比哈弗H6稍好,但是这个稍好,仅仅只是层面差距,而非阶级差距。但是在价格方面,两者的差距几乎接近一倍,所以如果不考虑途观的品牌因素,它的性价比其实根本无法和哈弗H6相提并论。但是途观很难降低成本,它的营销费用一直居高不下,每次新车上市和营销活动花费的都是真金白银,途观的生产费用也令人惊异,十几年前,就有人调侃上海大众的一个清洁工甚至比一个县长工资都高。它的采购成本同样比长城高的多,当长城建立起中国最苛刻的反腐体系的时候,大众两个合资伙伴屡屡陷入贪腐的传闻。

    大众的两个合资伙伴更是完全指望不上,而且大众从来也没有想过指望两个伙伴,一汽、上汽和长城的差距何止一点点。

    就是在这个大背景下,大众向长城伸出了双手:我有品牌、有技术,你擅长生产,而且成本低廉,如果我们俩合作,肯定可以天下无敌。这就是这篇故事的开头,一个写了很长的开头,写了这么多,仅仅只是一个开头,就好像当年古龙先生的《白玉老虎》,厚厚三大本,仅仅写了一个开始。至于这个故事有没有一个结尾,恐怕谁也不知道,包括现在的大众和长城。
    http://auto.qq.com/a/20150428/019905.htm

    回覆刪除
    回覆
    1. 這篇文的時點剛好為2333造了個雙頂,是不是大戶的出貨煙幕則不得而知......

      刪除
  30. 今早沽清了餘下的半注3398@0.7。

    最後呢半注冇把握機會在高位沽清是失策,太貪心。見股價高位回落,怕是春江鴨所為,故此也不等了,反正拉上補下,3398仍有盈利離場。

    回覆刪除
  31. 大陸這幾天從高位跌得不少, 港股卻沒有跟足.
    現在又少了政改因素, 港股相信後巿還是看好.

    回覆刪除
  32. 今日完全感覺唔到升200點嘅氣氛

    回覆刪除
  33. 598走勢好差,不知幾時到家鄉

    回覆刪除
  34. 回覆
    1. 等左咁耐, 個條友應該已輸清光, 係時候升返起佢

      刪除
  35. 唉, 無入返Fai爺隻244.......失敗中既失敗

    回覆刪除
  36. 回覆
    1. 多謝cyI兄的283, gogogo, 未食住, 繼續等, 哈哈!

      刪除
    2. 我睇到佢升, 到8 先入到= =

      刪除
    3. 今朝見283AO有異動,如果唔係集中留意952,我會小注增持

      刪除
  37. 今日買的952,2.34沽番少少出街

    回覆刪除
    回覆
    1. 2.37 了,留名等睇 cy 兄 同 tk 兄一齊 ... =D

      刪除
    2. 2.36再沽多少少,今朝買的都沽番出去了

      刪除
    3. 呃,會唔會沽早咗呢?

      刪除
    4. CLY兄忘記了星期五卷商例牌升?

      刪除
    5. 記得啊,不過自己估星期五卷商例牌祝福的威力應該好難左右今日的952

      刪除
    6. 今日的券商唔知係咪有少少受952影響,都係跌/唔升居多

      刪除
    7. 快啲跌番去$2樓下啦....

      刪除
    8. 如果你係圖表派,1140 個走勢幾好,round bottom,成交唔大,好易壓低,似有人收緊貨,同就快收夠貨。

      刪除
    9. 仲有,條上升軌幾實正。

      刪除
  38. 見少左人講,623連跌幾日跌穿賣盤消息前既價位
    呢兩日多左買盤,但係個價升唔上去
    算唔算壓價收貨?

    回覆刪除
  39. 留名等睇午市港券倒升,過去五月尾及六月的所有星期五下午均錄得可觀升幅,炒推深港通/央行減息。

    回覆刪除
  40. 592 呢隻股絕對是港股中的仙人掌。

    1150似苦盡甘來。

    回覆刪除
  41. 癲股周希儉又新高,呢隻好難駕馭,只剩1注在手。

    回覆刪除
  42. 715突然又令我眼前一亮

    回覆刪除
  43. 1299,近$50入左d貨,今日又可以做d Covered Call。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做左SC? 咩價位? 我唔想直接short佢,可能做恆指短倉會好d。

      刪除
  44. 上證由高位已經跌一成,如果再跌/假期收緊兩融,可能會引發斬倉潮

    回覆刪除
  45. 回覆
    1. 難兄難弟, 仲有隻598及1833............... 我中4隻

      刪除
    2. morgan, macquarie日日唔要命咁沽.....

      刪除
  46. 283今日算係似樣d,雖然呢隻係有好大把握先講,不過分享呢類妖股始終會有壓力,今次283當然會繼續全程分享買賣,不過以後呢類的買賣我會盡量少講

    回覆刪除
    回覆
    1. cy 兄, 甘可唔可以講埋1104, 我上次看到你share 後由 0.19 升到0.475 ....
      我想學多d 有關妖股既知識....驚中招....

      刪除
    2. 1104目前整體仍然算收貨階段,將來幾乎肯定會向上炒,而且係大炒特炒,不過唔係短期內的事

      刪除
    3. 我見佢資產值得0.21 , 而且上次公佈供股之前係0.19 左右
      現價約0.225 ~ 我只係想問, 供股會唔會仲係下跌因素? 2供1 ,
      唔識計個學術合理價....會係係0.21 之下?

      刪除
    4. 有關妖股的知識之前係blog呢度有粗略講過,描述得算一般般,不過思路同重點都講得差唔多,至於詳細、細節、微妙的講可以講幾日都講唔完,好多都要留意妖股自行領悟

      刪除
    5. 供股唔係下跌因素,反而顯示莊家想收貨,係利好因素,所以消息之後1104暴升
      基本上冇學術合理價可言

      刪除
    6. cyl兄, 想問吓283第一站估睇幾多, 看圖連跌13天, 反彈應不會1天就完, 看10元會否保守咗? 謝謝!

      刪除
    7. 283第一站睇11至13蚊左右,純估計,估佢升容易,估會升幾多難,畢竟最重要視乎莊家的意願同淡倉究竟想買貨止蝕定等隻股跌番

      刪除
    8. 多謝cy 兄分享, 我諗係我問得唔清楚~
      我指的是, 當下供股消息當然會令1104 暴升, 但供股後呢?
      我指情況如例子717~ 畢竟現在供股仍未完成? 當完成後, 會更下跌?
      懷疑同一件事會係1104 身上發生, 當時折讓價為0.1~

      還是, 717既情況 同個「莊家」有關?

      刪除
    9. 相信會有一定沽壓,不過唔會太犀利

      刪除
    10. 要視乎到時股價而定,如果股價比較接近0.1,基本就唔會有沽壓,至於莊家,莊女士收貨一般都非常之有耐性,除非佢想趁牛市之前發動

      刪除
    11. 我期望由0.2 開始集貨, 等我上網睇睇同佢有關果幾隻股票,睇下佢既手法,再問cy兄你~學到野, thz so much~

      刪除
    12. 最好唔好咁快買,同英皇系唔同,聯合系出名置諸死地而後生,遲d有低價再買都唔遲

      刪除
  47. 請問有無師兄可以教我點樣睇蟹貨區呀?

    回覆刪除
  48. 偉哥,唔係好睇得明以下:

    我唔明的是收購福臨門之後,原本持有福臨門咪變相做左大股東?我睇唔到對8272 原有大股東有多大益處?

    華人飲食(08272.HK) -0.010 (-1.587%) 公布,完成透過轉換債券入股福臨門餐飲業務及發行3,750萬美元可換股債券後,建議向徐沛鈞家族進一步收購港九與澳門福臨門業務商標及物業至全資擁有,代價5.8億元,其中4.09億元透過配發股份支付,1.31億元透過發行可換股債券支付,2,000萬元以承兌票據支付。

    代價股份按每股0.29元發行合共14.1億股,佔擴大後股本約72.75%;可換股債券換股價同為每股0.29元。

    建議交易構成公司一項反收購,而公司將被視為新上市申請人。建議交易因而須待上市委員會審批本公司將提交之新上市申請後,方可作實。

    回覆刪除
  49. 大家好似留意少左821,靜俏俏 2.5 橫行整左個PLATFORM,依家港券個氣勢,爆上應大過爆落,呢D位相對穩陣入。

    回覆刪除
  50. 偉哥
    除3399,2722,你三大持股那隻是入貨是否below1.9

    回覆刪除
  51. 下星期一內地端午節公眾假休市一天,我覺得下星期一北水會南下炒一轉港股。

    回覆刪除
  52. 有d好奇想知道,尋日我講283的時候,除咗KT之外,仲有冇人買咗貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好後悔無入!

      五休頭地! 你呢下真係純技術性KO!

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。