置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2020年2月6日 星期四

賤價的中國外運 (00598)



上星期買了些中國外運,當時簡單說了買入原因是:股價跌得比較多,已是接近5年低位,估值不貴,今天再詳細補充。

1. 股價跌得多,已是6年低位:



2. 估值便宜:


現價往績市盈率5.1倍,股息率5.6%,市帳率0.6倍。我沒有此股近年的平均估值,不過就這樣看股價及過往的盈利及派息,現價肯定是近數年來最低的估值。

2019年的業績預期於3月公佈,或許會輕微倒退,但估值不會有太大變化。

如果單純只是股價大跌、估值平,我的興趣只是一般,不過加上去年底公佈的股票期權激勵計劃,則令其吸引力大增。

這個股票期權激勵計劃的對象是在職的董事、高級管理人員及對公司經營業績和持續發展有直接影響的管理和技術骨幹,簡單來說就是對公司營運有重大影響力的人士,第一期計劃授予名單如下:


股票期權的行使價是每股人民幣4.23元,而A股現價是3.71元。

而有別於一般的股票期權計劃,現在國企的股票期權一般都設置一些條件,要達標才可以的,以中國外運的股票期權為例,生效的前提是:


簡單來說,如果2021年要行使股票期權的話,中國外運2020年的業績需要達到:

1. 歸母淨資產收益率(ROE) 不低於11.4%;

2. 盈利增長不低於9.75%。

中國外運歷史ROE數據:



至於歷史盈利增長率可以看本文的第二幅圖片。


我喜歡這樣的股票期權激勵計劃。



263 則留言:

  1. 突然好似大牛市咁, 要一日一篇文.....好在呢排超級得閒, 日頭都有時間寫文。

    回覆刪除
  2. 期指現下影線,沽多張期。

    回覆刪除
  3. 2018年1月18曰 $4.64 放咗 8000股,冇回頭望過直至今曰至望下。

    回覆刪除
  4. http://twgcap.blogspot.com/
    偉哥這個blog 不斷轉載你的內容,是你開的wechat 群組嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不認識的,亦無法阻止佢呢種行為。

      刪除
    2. 其實有沒有辦法可以阻止這種招搖撞騙的行為?

      刪除
    3. 應該無。。。同埋條友皆在引人入wechat谷呃錢,可恥!

      刪除
    4. 唔知點投訴,好賤格的行為

      刪除
    5. https://www.google.com/webmasters/tools/legal-removal-request?complaint_type=dmca&pid=4&visit_id=637165905714648065-2559376439&hl=zh-Hant&rd=1&pli=1

      可否試下用依個report?

      刪除
    6. 這樣也有好處,只要偉哥報出買入號碼,一呼百應點石成金。

      刪除
    7. 找個卧底入谷,引蛇出動! 我有預感係熟人,通常最先發現死者就係凶手!

      刪除
    8. 哈哈, 有沒有網友自願入谷看看是什麼情況?

      刪除
    9. 偉哥可以做youtuber,開條財經channel講下股票分析買賣心得,應該幾受歡迎咁😁

      刪除
    10. 建議偉哥的blog文改成pdf加水印,增加抄襲成本

      刪除
    11. 已經投訴左, 看看Google會否處理。

      刪除
    12. 報告偉哥,個群主推介一隻叫PINS的美股

      刪除
    13. 謝謝先。如果佢地只是志在分享, 為何不可以在他們的blog分享, 反而要人入群組先, 而Blog只是複製我的文章咁奇怪?

      刪除
  5. 市升中型股都跟,終於唔使經驗市升無份市跌失血既感覺了。。。或者偉哥炒中型股既成績會比細股更佳!

    回覆刪除
  6. 偉哥今早沽的期指 平倉了?

    回覆刪除
  7. HK 連近磅的口罩概念股都無,恐慌概念股則有 3331, 1475 和 1044。近磅的治療新肺炎相關藥股倒每日有幾隻炒,例如今日輪到涼茶相關股如 874。

    睇住 A 股的口罩概念股幾時炒完會更準確估到疫情是否受控,而家肯定未,因為佢地仍在每日一開就升停板的階段: https://xueqiu.com/9920631642/140376185

    日股也有四隻生產口罩的股,不過佢地響 A 股和港股開始狂狹前一日剛好暫時見頂:

    https://www.facebook.com/ivanliresearch/photos/a.1746605208886998/2534771143403730/?type=3&theater

    回覆刪除
  8. 伟哥,小弟工作关系曾参与不少在港上市的国企的股权激励计划,以前也会和你有一样的看法,觉得这些激励计划对股价和企业表现有正面的帮助,但实际上根据我的观察,大部分这些国有企业的股价表现并未能在1-2年内受惠于激励计划。原因恐怕与国企高管层的任命方式、任期、以及这些股权激励计划的审批时间长度有关。就我参与过的计划来说,从开始申请到发改委批,再到请律师、托管人处理文件,很少能在1年内完成,而行使价也因为不能造成国有资产流失等原因普遍偏高,另一方面,由于高管层的人事任命通常是以4年为一任期,所以,一般行使时间在2年以内。但由于高管层的实际任期会因为其他政治、人事因素而短于4年,因此,国企高管的行为更多的是从仕途晋升的角度出发,而非着眼企业的长远发展。我本身对598或航运业没跟进,只是工作关系,分享一些自己的见闻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝寶貴意見。股票期權激勵計劃對於國企而言, 還是比較新鮮的做法, 也因此推出初期問題較多是可以理解, 希望隨著經驗的累積, 根據實際情況作出調整之後, 可以達到真正的激勵作用。

      我自己覺得之前的1171, 在2018年推出推出認股權激勵後,算是達到了激勵的作用。

      刪除
  9. 2038富智康新增口罩生產線 (未fact check), 每日產量200萬,香港真正的口罩股

    回覆刪除
  10. 1989 1.39入1.57沽左
    呢D市況兩日13%速食不錯

    回覆刪除
  11. 今朝入番D598同舊經濟728玩下咁😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買左DD 517
      希望有幾格升下

      刪除
    2. 都有D517,琴日都有幾格執,今日冇左😖

      刪除
  12. 1089一直陰d陰d升,想入翻都無位

    回覆刪除
  13. 1388,今日突然炒上,莫非打算將產品改成口罩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 男人武汉肺炎的感染率比女人高,听说是因为没戴胸围
      男人也要戴胸围,1388的市场立刻double

      刪除
  14. 8329, 另一隻8225?
    (AO細注入左)

    回覆刪除
  15. 昨天沽的期指, 今早曾經可以平手離場但冇平倉, 想再等埋下星期看看復工後的情況......如果下星期可以復到工的話。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恆指已反彈完再下試機會大.

      刪除
    2. 美股破高位,港股回調後跟美股上機會較大。

      刪除
    3. 暴跌的機會較大跌的機會多於確診人數除以死亡率的或然率的2點幾個百份點

      刪除
    4. 內地部分廠已延遲復工時間至3/02...

      刪除
    5. 大陸唔復工, 對成個世界的經濟影響好大. 如果大陸再延遲復工時間, 到時市場焦點可能憂慮疫情/停工對經濟的影響,再有下一輪大跌?

      刪除
    6. 見2382舜宇光學百分百內地製造, 佢既工廠好受影響, 唔怪得升一日就又落返

      刪除
    7. 朋友轉來的訊息:

      各地政府对于复工条件大致,企业要签署责任状,出了问题企业要负责,要做好防护,如果出现一个疑似,就要全部封,问了几个小微生产企业主(规模20—100人)企业主表示风险和回报不成正比,还是等等再说吧,员工回来开工,第一条防护可能就做不到,口罩都很难配置齐全,冒着风险开,上下游和物流配套都没有到位,开了也没啥意义,如果一旦出现一点点问题,这责任就大了,所以符合条件的允许开工的政策,不是万不得已情况下,他们选择观望

      刪除
    8. 長遠黎講,趨勢可能係睇下點樣將物流鏈打散
      值得諗下睇下有冇潛在投資機遇

      刪除
    9. 香港這個金融城市上班人流已大減,很難想像內地的工業重鎮會出現甚麼情況.

      刪除
    10. 老細有厰在蘇州福建蘇北等 佢話一早收到責任狀了 下禮拜(可能逐步復工(政府允許下) 仲要不斷同系大陸的同事開會 又要買紅外線探熱又要周圍搵口罩...

      刪除
    11. 我想問下出左問題應是指有傳染個案, 咁企業點樣負責? 只是封廠、隔離, 定係仲有其它的懲罰?

      刪除
    12. 仲有最困難的是工人食飯點安排? 即使有口罩, 都無法戴著口罩食飯, 亦難以每人有獨立的房間或空間用膳。 fc9 有機會的話, 請幫我問問你老細點樣解決呢個問題。

      刪除
    13. 員工/民工既住宿亦係另一大問題,只會助長第n輪傳播。

      對中國的產業鏈有難以想像的打擊,尤其之前己經被東南亞搶去不少生產線。

      刪除
    14. 如果工廠因疫情停工,交唔到貨 賠償又會點計? 尤其海外訂單, 保險會否付責?

      刪除
    15. 老細昨晚仲係度閉翳點食飯 係咪每人一張枱分開時間食好d 仲有宿舍如何自我防疫... 佢話家陣都系交比大陸的同事先安排 未有定論
      我自己估計懲罰唔會 就算有這樣的講法 實施都會有彈性 假使出了事 責令工廠停工整頓1個月都死啦
      佢地每日同當地政府溝通 唔同地方復工時間都會唔同

      刪除
    16. 我今日睇左好多國內新聞, 包括央視, 真係覺得無可能可以短期內全面復工, 甚至今個月內可以全面復工的機會微乎其微, 對勞工密集的製造業是最大打擊, 而且一條產業鏈包括上、中、下游, 比你中、下游可以復工又點, 如果上游無法復工, 存貨不足之下, 成條產業鏈都無法正常運作。

      諗諗下, C9搶廁紙、米、M巾其實有道理, 當供應減少, 存貨遲早會耗盡, 尤其是中國是14億人口大國, 到時物資出現短缺都唔奇。

      刪除
    17. 唔好講其他, 呢一個月都買唔到口罩, 但就日日用, 仲未見到有機會買......

      刪除
    18. 廣州都實行所謂既小區管理,即係半封城。一線城市都頂唔住,復工真係唔好諗住。

      刪除
    19. 中大呼吸系統科講座教授許樹昌表示,相信袁國勇所指的6個階磚距離是呼吸道飛沫傳播的距離,即約1米至1.8米,站於此範圍內則容易被飛沫濺中,故建議沒戴口罩的人士應與他人保持6呎距離。他又指,如沒有口罩應避免外出,或盡量勿與他人太接近。

      當年SARS醫護食飯係保持遠距離及不說話

      刪除
  16. 9966就快破頂.....如果一直持有冇沽到就好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻還有1注,上星期跌到$13時,即時$12.9x排入,可惜最後加不到注。

      刪除
    2. 希望跟到6185 3759既軌跡

      刪除
    3. 今日$15沽埋尾注, 睇下有冇機13.5再買番少少

      刪除
    4. 冇可能再見13.5,你信唔信會見2字

      刪除
  17. 隻777網龍一路玩18-22間既波幅,今次食住肺炎,憑網路教育突破高位,真係沽升淚

    回覆刪除
  18. 偉哥你好! 請問一下你睇「中國外運歷史ROE數據」呢幅圖,係咩軟件?

    回覆刪除
  19. 回覆
    1. Not an easy job, unless offer an attractive price.

      刪除
    2. 大股東就想,不過吾易成事啦,以前都試過,626隱藏資產豐厚,
      睇年報,好多物業都用緊80-90年代入帳,御花園2500呎,入帳價820萬,市價6000萬都買吾到,
      有一部份計06年價值,係收購亞洲金融時一批分行,總行在長江中心下面幢大廈,06年估值2.4億,
      現市價約10億,但有少部份每年都重估的,626市值得31億,啟德一幅地都吾止,
      大股價係大馬大眾約港元1500億市值,626只佔母公司2%,就係因為咁,可能睇吾上眼,

      刪除
    3. 咁呢隻野未好筍下👀

      刪除
  20. 沽空了2869@9.09。

    其實都有興趣想沽空6098, 但係佢好大機會發盈喜, 所以都係先沽盈喜機會微的2869, 等6098發左盈喜, 股價破頂時才沽。

    回覆刪除
  21. 大魔支笛真係勁,微盟今日再闖高位。

    回覆刪除
  22. 今星期,巴菲特名言又應騐了。

    回覆刪除
  23. 一直都好悶的1045, 上午見到唔少主動買盤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等!希望今年到1045离开!

      刪除
    2. 大盤有兩野我掃的,不要想太多,只是 cash 太多要找東西入。😂 意外 1. 43 @164K果下滙豐只賣 2K 股。

      刪除
    3. 有幾個54K 及64K的主動買盤是你嗎? 似係程式盤。

      刪除
    4. 不是呀,不是我的。 ☺️

      刪除
    5. 今日真係有唔少64K的主動買盤, 睇唔到邊個買。

      刪除
  24. 回覆
    1. 1089似都係....可惜當日心慌慌, 二選一沽一隻, 而家又唔想高追返。

      刪除
    2. 1105以乎是因為終止澳洲業務炒上.是否賣盤仍有不少變數.

      刪除
    3. 1089可能只係其他手遊股熱抄而有得升下?

      刪除
  25. 根據收購守則規則26.1,一經落實完成,要約方須提出要約以收購全部要約股份

    卷商點通知我哋

    回覆刪除
  26. 今早沽清了420@均價1.225, 原因是佢主要廠房都在內地, 而且是勞工密集的行業, 疫情的影響會頗大。

    反正股價都冇乜跌過, 等疫情過左再買返都未遲。

    回覆刪除
  27. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 下星期一,二,三很大機會升

      刪除
    3. 我估炒股不炒市, 即係268, 354, 2013, 3888, 2777, 302 創新高.

      刪除
    4. 貓人兄用開咩技術指標分析大市?
      平咗兩張反手沽大期,睇睇下星期點再算。

      刪除
  28. 體外話 假使你們知道香港島邊樹有賣口罩 請單聲 先謝謝
    昨晚知道親戚長輩用緊480蚊一盒的口罩 仲不是獨立包裝 有d肉痛 我想幚佢地買些平d嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 4點鐘上HKTV MALL搶口罩。

      刪除
    2. https://web.telegram.org/#/im?p=g361917867
      每人可買2盒, 80X2 加運費30

      刪除
    3. 條Link好似唔得, 入唔到去。

      刪除
    4. 本周 "卓悅" 日日有口罩返,只是唔知去定邊間排。Sasa,"日本城" ,"實惠" 則未做到日日返,"阿布泰" 就優先預留比醫護及私家診所用。總之,佢地既 facebook 必須像睇即市般 mon 實。

      網購其實不止 hktvmall 及屈臣氏,有 d 黃絲群組會在海外班到貨,藍絲就 ... 只能話懲教署出產的仍有相當數量口罩流落民間。

      藥房就 100% 講緣份,總之你在街上見隊就排。

      小妹有朋友已 set up 100% 本地口罩生產線 :

      https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E6%9C%83%E6%96%B0%E8%81%9E/430713/%E6%AD%A6%E6%BC%A2%E8%82%BA%E7%82%8E-%E6%9C%AC%E5%9C%B0%E5%95%86%E5%AE%B6%E6%93%AC%E8%88%87%E6%B8%AF%E5%BA%9C%E5%90%88%E4%BD%9C-%E6%97%A5%E8%A3%BD20%E8%90%AC%E5%80%8B%E5%8F%A3%E7%BD%A9%E6%9C%80%E5%BF%AB%E4%B8%8B%E6%9C%88%E6%8A%95%E7%94%A2

      機器從來不是問題,但 source 適當布料及噴塗劑則相當困難,因為這些原料全球供應主要集中在大陸幾家本周日日升停板的 "口罩板塊" A 股和幾間曾經股價炒到飛起的日本口罩廠手裡。旨意邱騰華仝人幫手 ... 唔方便再講啦。

      刪除
    5. 今日係中童,聽日先係大人口罩,今日買左中童聽日就唔買得大人。限購

      刪除
    6. hktvmall塞車 telegram入唔到
      昨日5點經過實惠 排左幾百人 原來7點派籌賣口罩 39蚊1包 限買3包 我排唔到

      刪除
    7. HKTV改為7點,附上公告:
      https://www.facebook.com/297742713664957/posts/2602525383186667/?d=n

      刪除
    8. Mon 實 hktvmall 的口罩供應商 "Ultra Ready 理的" :

      https://www.facebook.com/UltraReady/posts/2583777211733764

      刪除
    9. 維基買左口罩機準備做口罩💪

      刪除
    10. 唔係咁易,一陣林鄭又玩維基

      刪除
    11. 有機冇用, 冇原料, 現在原料短缺。

      刪除
    12. HKTV mall 根本四點同七點冇分別,都係唔會買到!

      刪除
  29. 要快, 只有100盒$80的, 110的不知有幾多

    回覆刪除
  30. 我們一直覺得最壞情況下是拖到5月天氣變暖, 病毒就難以傳播, 但梁教授就潑冷水....

    【武漢肺炎】梁卓偉稱天氣變暖潮濕無助緩和疫症 (14:53)
    https://news.mingpao.com/ins/%e6%b8%af%e8%81%9e/article/20200207/s00001/1581048620063/%e3%80%90%e6%ad%a6%e6%bc%a2%e8%82%ba%e7%82%8e%e3%80%91%e6%a2%81%e5%8d%93%e5%81%89%e7%a8%b1%e5%a4%a9%e6%b0%a3%e8%ae%8a%e6%9a%96%e6%bd%ae%e6%bf%95%e7%84%a1%e5%8a%a9%e7%b7%a9%e5%92%8c%e7%96%ab%e7%97%87

    回覆刪除
    回覆
    1. 星泰那边有没有人传人个案,还是都是外面逃过去的

      刪除
    2. 新加坡呢輪一直 keep 住晚上也有 25-26 度,但當地新型肺炎已某程度上人傳人。

      刪除
    3. 【武漢肺炎】新加坡國際會議 逾百員工疑集體感染

      https://inews.hket.com/article/2557707/%E3%80%90%E6%AD%A6%E6%BC%A2%E8%82%BA%E7%82%8E%E3%80%91%E6%96%B0%E5%8A%A0%E5%9D%A1%E5%9C%8B%E9%9A%9B%E6%9C%83%E8%AD%B0%20%E9%80%BE%E7%99%BE%E5%93%A1%E5%B7%A5%E7%96%91%E9%9B%86%E9%AB%94%E6%84%9F%E6%9F%93

      刪除
    4. 天氣變暖,應該都未去到連依d近距離多人會議難以傳播,仲應該無口罩同距離近??

      刪除
    5. 睇下個全球肺炎地圖。
      https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

      刪除
    6. 香港有邊個官員夠膽拍心口話去到五月份天氣變暖嘅時候疫情就會見頂?
      跟住世界啲防疫專家口水尾就可以繼續做呢啲位啦!

      刪除
  31. 強烈要求即時立法,搶購屯積口罩廁紙姨媽巾超過每日用量,送去武漢監禁十四日。

    回覆刪除
  32. 這麼多壞消息和這麼多謠言, 但為什麼仍然看不到大恐慌? 不能理解!!!

    回覆刪除
  33. 今日沽埋1525賺咗先,偉哥我愛你😘

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA 1525 真係好好炒的,現在第3轉的成本是$7.53 (已食2轉)
      多謝偉哥~😘

      刪除
  34. 偉哥請問 假設我做Short Call 9988- 5000 股, 而我戶口內亦已經有多於5000股既 9988 。 到期既時候9988 股價亦超過合約既行使價, 我可唔可以用我倉既貨交對手 而唔駛係市場再買貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我問過偉哥同Terry等股友 希望代答到
      我用致富 做SC時 通知券商係做covered call,然後將股票由股票戶口轉去期權戶口就得了 到期時如果被行使 致富幫我搞掂

      刪除
    2. 咁我如果我想平倉手上既SC,而唔想持有到期, 是否要在市場做張同等行駛價既LC 就可以?

      刪除
  35. 1. 2018年鄧成波已與松齡合作項目。鄧成波在西貢持有五幅用地,會更改成住宅及安老院舍,收購目的似是將松齡其打造成護老旗艦。
    2. 松齡是龍頭護老院股,溢價反映牌照價格。
    3. 松齡8.2億物業以成本價入賬,並無反映物業升幅在報表上。資產淨值應遠高於報表。所以波叔所給予的溢價水平其實並不高。
    4. 鄧成波500億資產,收購1989 違約可能性極低。

    回覆刪除
  36. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. Blogger lok 提到...
      偉哥,
      有個問題想問,如果係除淨日後但派息日前提貨轉名,咁股息係入番之前用開既證券戶口定轉後持貨人既戶口?
      謝謝

      刪除
    2. 應該是入返証券戶口, 你最好同券商核實。

      刪除
    3. 如果玩到咁
      一定要除淨日後先好同券商落指示
      唔係你想拿d息要比500
      Ccass收

      刪除
    4. 詳情唔太仔細說

      總知一係除淨前提左貨+轉埋名

      一係除淨日後先開始搵券搞

      因為淨日當

      刪除
    5. 因為無留意到依點,宜家係除淨後,未派息前係合和個度搞左轉名,但未寄到實貨黎,想問師兄依個case 係要比$500 ?

      刪除
  37. 咁我如果我想平倉手上既SC,而唔想持有到期, 是否要在市場做張同等行駛價既LC 就可以?

    回覆刪除
  38. 剛剛去冒牌偉哥處留言。

    回覆刪除
  39. 偉哥,昨日的1989松齡,請問你為何AO 1.5 吾落注,都有10% 水位,而且成事條件難度不高。10% 水位 不吸引嗎?就算吾買夠一注,為何不在ao時先買少少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我博會有好多獲利盤沽貨, 有機會低D入到, 尤其是成事前曾閃崩到0.44元, 如果當時撈左貨的, 隨時唔等出要約, 沽貨獲鉅利先。

      刪除
    2. 我睇過CCASS, 導致閃崩的那個倉位, 昨天之前應該仲有7百萬股未沽, 我估佢好大機會提前沽清套現。佢似乎是有資金壓力, 所以純粹賭一賭。

      刪除
  40. 剛平左昨天27150沽的期指@27035, 看看有冇機會反彈再沽過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常偉哥平完倉都會跌多幾百點,哈哈

      刪除
    2. 哈哈, 希望先反彈返100點比我沽返。

      刪除
    3. 感覺支持位應該係26,800~26900左右? 都差不多了
      我都有同時做沽期 謝偉哥
      熊都幾重倉 唔係幾想揸過weekend

      刪除
    4. 又中
      無開倉沽
      無睇到偉哥平倉...

      刪除
  41. 2020-02-06 10:09:33

    係呀, 咁有惻隱之心既你, 我再問長期病患有糖尿病,係21號仲會去武漢的人, 點樣不幸法呀?一條問題係咁左閃右避, 係你話人地無諗過個中發生什麼事, 我仲以為你諗左好多添呀。話人只會concern別人回來傳染, 不如分享下你concern 左邊樣野?講口賤, 遠遠唔夠你。

    Estgood

    呢條正一肺柴友,係都要人唔知走去吹,你話我要同你分享?我就要同你分享?唔夠人講就質人食死貓,自己諗嘅嘢就當係,口賤你認就好啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢為鬧我而鬧,字字誤解要人講解,好難幫到你Estbad

      刪除
  42. 值得閱讀,增長知識, 減少恐懼。

    雜談
    DPZ Blog Posted on 8 二月, 2020

    「漫談病毒」
    https://dpzblog.wordpress.com/2020/02/08/%e9%9b%9c%e8%ab%87-479/

    回覆刪除
  43. 其實這病毒和流感一樣, 在武漢外的死亡率比流感還低.有不少沒看醫生,沒吃藥都自動好返的個案. 大陸今次封城反應太快,太激,我估是吸取 SARS 教訓. 但這種新型病毒, 大家都無經驗, 事後看, 就根本不用封城. 我想北京事後會檢討這次封城的做法. 這在人類史上從來沒發生過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得好!
      不過, 眼見武漢肺炎傳染能力極強, 作為中央政府的謹慎做法, 封省, 封城, 封區, 封鄉兼且封家也是迫不得已! 否則, 眼前排華浪潮應該是大得多!

      刪除
    2. 相對所謂沒看醫生,沒吃藥都自動好返的個案.不知道又有多少沒有被確診而死亡的個案

      刪除
    3. 不排除有這種可能性, 因為只有當地政府才知真實情況. 好似美國當年爆發 H1NI 病毒, 也是隐暪半年後才通報世衙.

      刪除
    4. 大陸今次封城反應太快?其實是試水溫,今天中國的影響力大,改變到歐美亞洲經濟,又可試那個國家是朋友或敵人,又做了防禦警報,萬一中國受侵襲,每省市可獨立有應變能力,武漢肺炎傳染能力極強,但死亡數字遠不及美國流感疫情般嚴重,香港每年流感也死幾百人呢。可能好多國家笑他傻,實話中國做了很多測驗大數句。

      刪除
    5. 如果你係武漢居民,你仍會咁講?我只是知香港人人惶惶,多得偉大祖國。

      刪除
    6. 個人不知何故樂觀D, 感覺到似乎有不少機會, 時間將會證明香港無大件事,幾個月後會雨過天晴。

      刪除
  44. 2月8日,國務院聯防聯控新聞發布會上,新聞發言人現場發布關於新冠病毒感染的肺炎暫命名的通知,新型冠狀病毒感染的肺炎統一稱謂為“新型冠狀病毒肺炎”,簡稱“新冠肺炎”,英文名為“Novel coronavirus pneumonia”,簡稱為“NCP”。

    回覆刪除
  45. 多謝呀爺17000個罩,救了香港

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜話? 人情世故都不識, 唉, 怎管治香港呀! 她真唔知「恥」字怎寫. 澳門賀一誠向前主權國葡萄牙買空口罩, 四處張羅免給亞爺添煩添亂. 好多城市都無口罩

      刪除
    2. 已經叫民間買到口罩的介紹埋政府去買。。。咁點解仲要出糧比班公務員。。。

      刪除
    3. 別多心,特首只想表示所有方法都會試,真好!

      刪除
    4. 撲口罩,幫手setup 生產線,考慮不同方案,再選擇。呢些她應份要做的,唔好攞出來晒,而家係應該做的,都做唔好,仲叫人做埋佢過份。
      澳門買到,她買唔到。
      點解先,係咪代表她果套唔work 呢。應付唔到個危機,唔識下放權力出去?下邊又太因循,官僚呢?
      真好,邊到好?
      天氣好阿?

      刪除
    5. 可能係.
      1. 澳門人口67萬, 香港人口750萬, 她買倒D但唔夠分,唔分好過
      2. 澳門經濟好單一, 又無社會運動, 賭場老細仲緊張過政府,無直接都有間接幫手
      香港太分化,大商家賺夠,佢唔like政府, 又唔like社會運動,各方面無曬效率
      3. 佢做得好唔好巳無分別, 現在太政治化, 連起隔離營遠D咁多問題.

      刪除
    6. 口罩生產線大概係點?可睇睇蔡英文最近參觀過的一間口罩廠:

      https://www.youtube.com/watch?v=VSadoyrNMwQ

      口罩生產線唔難整。HK 為例,王維基及懲教署外,所知至少重有條友,一位叫陳勇,另一位係早前不斷煲大催淚煙遺害的化學補習老師 K Kwong,公開聲稱話想在 HK 整可日產一百萬個口罩以上的生產線,能否落實就無人知。 HK 搞乜野行業最煩從來首先都係用地。適合生產口罩流水線無菌標準的廠址,昨晚邱騰華話政府可幫手騰出工業村部分單位比佢地用,但要做到條流水線符合相關無菌要求重有不少細節,至少王維基未度掂。

      但更關鍵係口罩和保護衣所需材料不止布料,重有一種下文所述的專用噴塗劑,內地/海外供應商未必咁易供港。

      據了解唔止全國,重係全球口罩中間的過濾微粒層及保護衣 (主要係衣袖,今朝醫管局高層響電台首次公開承認佢地既口罩及保護衣得番一個月存貨時,指佢地訂既保護衣其實已經車好大部分,就係爭個衣袖) 所需合規格的「聚丙烯熔喷无纺布专用料」供應商主要就係呢間 A 股上市,本周日日股價升停板的公司 "道恩股份": https://xueqiu.com/S/SZ002838


      ... 按照恒力石化(600346-SH)的公开说明,「公司每天生产出的聚丙烯产品可供应4亿只口罩原料」。

      根本不需要中国石化(600028-SH)出马,业内小弟就可以搞定。

      卡脖子的地方在哪儿呢?在整个口罩产业链的中间环节,也就是道恩股份可以生产的「聚丙烯熔喷无纺布专用料」——一种生产口罩的关键材料。

      这不是熔喷无纺布,而是熔喷无纺布专用料。

      丫丫港股圈专程致电道恩股份,证券部工作人员明确告知:公司在生产熔喷无纺布专用料之后,直接卖给下游熔喷无纺布生产公司,公司自身是不进行熔喷无纺布的生产。

      这个熔喷无纺布,公司是不生产的。

      同时,工作人员亦证实之前公司于晓宁董事长对社会的承诺:作为国内最大的熔喷无纺专用料的生产厂家,为履行社会责任,公司产品不涨价。

      https://xueqiu.com/7500022239/140711669

      刪除
    7. 口罩生產線係呢刻香港不太可能, 人同資源都無,唔係話整就整.

      刪除
    8. 樓上幾位仁兄工作上應比較少跟政府執行政策的官員打交道,不知道特區政府官員的做事手法,他們不只官僚,係完全不敢冒孭鑊風險。若明瞭的話就不會高估特首和政府的能力,亦不會對特區政府有祈望,冇祈望就自然冇失望。很簡單一個例子,由曹蔭權,梁振英到林鄭,連香港電台「頭條新聞」這節目都封不了,怎能寄望她帶領大家對抗疫情。依家加埋修例風波,香港只剩低攬炒一條路。

      刪除
    9. 再講多一個例子,政府以價低者得方式招標採購口罩,受萬人責罵。你以為物流署班官傻?佢地一D都唔傻,用高於市價買嘢佢地絕對唔會做,除非每一單交易都有決策局出嚟孭啦

      刪除
    10. IT 人, 依馬打, 謝謝分享和分析, 你們講的, 我都認同, 亦理解唔容易
      但見到有些小粉紅, 橡皮圖章,係唔係都吹奏我主偉大,英明神武, 無人能及, 真的很光火

      總結,還是我太嫰,太憤青, 一下子便被"引蛇出洞",見笑了

      刪除
    11. Fovas君你之前問點解仲要出糧比班公務員,你試吓入政府打工就揾到答案了

      刪除
    12. 特區政府係政治機構,官僚係緊,始終唔係商業機構. 價低者得平時無問題,依架真係唔WORK.
      不過就算有人決策,都係唔夠人人分,到時又係俾對立議員插.依架係政付做得唔好,但對立議員又係到令事件更差.正如驃叔叔所講, 就算你唔選擇, 都被迫攬炒.美國兩黨真係體現到政治係講妥協,講利益(結果),唔講道理.有結果先證明到道理係對.

      刪除
    13. 鐵一般的事實: 普通的私人投資者肯定不會現在才開始投資購買機器和租地方做口罩, 可能到五月或六月或稍後會少D人甚至沒有人買口罩啊!? 同樣即使現有生產者也不會考慮提高生產力啊!? 非常可能虧大了!?

      給你選擇,你會做嗎?

      政治責任或政治考慮是另一範籌!

      刪除
    14. 其實物流都知招標買唔到口罩,不過呢個係程序,上頭無指示就一定照用。呢個係公務員特色。

      刪除
    15. 確實只能依靠政府包底去提高生產力!!!

      今日 17:59 時事脈搏
      內地口罩73%復工 政府包底購醫療物資
      https://www2.hkej.com/instantnews/current/article/2373864/%E5%85%A7%E5%9C%B0%E5%8F%A3%E7%BD%A973+%E5%BE%A9%E5%B7%A5+%E6%94%BF%E5%BA%9C%E5%8C%85%E5%BA%95%E8%B3%BC%E9%86%AB%E7%99%82%E7%89%A9%E8%B3%87

      刪除
  46. 138例武汉新冠肺炎患者的「临床特征」 | JAMA最新论文

    相關股? $东阳光药(01558)$ $阿斯利康(AZN)$ $中国生物制药(01177)$


    ... 治疗方面,多数患者接受了抗病毒治疗(奥司他韦 / Oseltamivir ,124[89.9%])。许多患者接受了抗菌治疗:莫西沙星 / Moxifloxacin (89; 64.4%)、头孢曲松钠 / Ceftriaxone sodium (34; 24.6%)、阿奇霉素 / Azithromycin (25; 18.1%)、糖皮质激素 / Glucocorticoid 治疗(62; 44.9%)

    作者:医药魔方
    链接:https://xueqiu.com/8965749698/140794119

    HK 公立醫院主要用藥 (來自某罷工黑醫護群組) : kaletra, ribavirin, interferon beta-1b

    回覆刪除
  47. 港股/美股有無郵輪旅遊股? http://bit.ly/39iVUuO

    " 由 2019新型冠狀病毒(2019-nCoV)引發的「武漢肺炎」,最近除了引起外界對「鑽石公主號」郵輪及「世界夢號」郵輪等船上疫情備受關注,也多少令人好奇亞洲郵輪產業近年的高速發展和高遊客量現況。亞洲的廉航普及令外遊更容易,郵輪也成了不少亞洲人旅遊度假的新興選擇,而且客源甚廣。"

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日完成檢疫,而家泊左響啟德的 "世界夢號" 屬於 "雲頂香港" (678)。

      https://www.facebook.com/ivanliresearch/photos/a.1746605208886998/2537407386473439/

      // ... 鑽石公主號,就係Carnival嘅,上市公司,紐約倫敦,仲係富時100成份股,大生意。五成孖劇些牙,龍頭。
      https://finance.yahoo.com/quote/CCL/

      第二就係Royal Caribbean,兩成幾。
      https://xueqiu.com/S/RCL

      第三係Norwegian Cruise,一成不夠。
      https://xueqiu.com/S/NCLH

      咁你睇到了,股價梗係插啦,不過又講真,其實三間都唔算跌得多。今年高位都係跌一兩成左右—不過睇返,原來甚麼因航南航東航國航都係一兩成,同你以為血洗咁又真係唔同了。可能油價低都有啲關係。//

      刪除
  48. 最新新增疑似,確診及重症官方公佈數字都出現明顯下降趨勢的分析,相當樂觀,但作者完全無提及明日內地開始有大城市的企業復工後這趨勢能否持續:

    https://mp.weixin.qq.com/s/tRj-7ykiPHq3tCkItF552g

    回覆刪除
  49. 中國今次疫情用了大量5G、Ai 技術, 加強在疫情遠距醫生,微生物學家、科技人員etc... 參與,到疫情轉好,會有好多評論人士會走出黎講中國科研有幾強勁,大家可留意 5G技術以及Ai 。

    回覆刪除
  50. 等疫情过去了,感染科好了,神经科开始忙了,神经科好了,妇产科又开始忙了,妇产科好了,儿科又要忙了! 多年以后,孩子:妈妈,为什么这么多孩子和我是同一个月出生的?妈妈:这件事还得从一只小蝙蝠说起……!

    回覆刪除
  51. 回覆
    1. 跌唔落
      之前都停左陣
      TRADE 緊出年PE 40頭左近

      刪除
    2. 之前30元樓下都以為佢PK死
      因為佢之前都講明停業
      點知唔跌仲升
      真係OOOO曬咀

      刪除
  52. 根本跌唔落,睇黎暫時都係炒上唔炒落

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。