置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年3月25日 星期三

禾雀亂飛


這幾天的市況很誇張,表面上指數升幅並不多,但很多二三線股大升,甚至有些一線股也升幅驚人,市場氣氛熾熱。今日主板的20大升幅股,沒有14%以上升幅都入不了升幅榜,還有大量升幅介乎5-14%之間的股票,相信很多網友都笑逐顏開。



市場突然回暖,除了可能受到A股近期大升帶動外,也反映可能有資金流入,尤其是之前回流國內炒A股的資金,似乎有部份正回流港股炒作。我不知道這輪炒作只是小陽春,還是市場已正式回暖,逐步收復上年底以來的失地,不過還是建議網友們在享用這場盛宴的同時,要做好風險管理,不要過份進取,以免市場一逆轉又一場空。

338 則留言:

  1. 的確誇張, 業績好的都一步到位~

    回覆刪除
    回覆
    1. 看我網誌每日瀏覽數就知道,以前開市日子每日也只是1萬左右的瀏覽頁數,但最近已升至日均2萬5千次的"泡沫量"。

      刪除
    2. 偉哥指標,仲犀利過秋官效應!

      刪除
    3. 見到個數據我都驚。

      刪除
    4. 正想提偉哥將來可能要一日有兩個post甚至更多,就見到偉哥發新題,恭喜偉哥人氣高企,blog友們金錢及智識上不斷受惠!

      刪除
    5. 近兩日有空才可以如此做,如果忙的話就無辦法了,大家要忍耐下系統的不便。

      刪除
  2. 隻1390都儍儍地,連私有化通函及時間表都未出,就話有幾多股東已同意私有化.....想製造既成事實咁。

    近排科網股當炒,連網上支付概念的也大炒,隨時唔少小股東不願"賤賣",投反對票的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大股東似乎認為24.8%的獨立股東不足為懼。

      刪除
    2. 餘下幾%的潛在獲利空間,搵鬼博咩。

      刪除
    3. 但可能否決私有化後升得仲得。

      如果我是小股東的話,又持有蟹貨,我肯定投反對票博一博。過唔到私有化股價都未必大跌,但如果概念當炒的話,仲有仇報。

      刪除
    4. 咁就要係FB攪個1390覆卓大聯盟。

      刪除
  3. 偉哥點睇1148業績,會唔會再持有?睇完覺得幾弱雞下,有點想明天走人

    回覆刪除
    回覆
    1. 未詳細看,今晚再看看。

      刪除
    2. 緣何此股是有錢賺也不派息?就算連象徵式(eg 1816)的也不派,難理現金流十分緊張?我見每股現金也有一蚊左右。

      刪除
    3. 見年初的通告, 用於收購及擴充產能。

      刪除
  4. 偉哥:1829前景如何,業績前可繼續持有,目標價多少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1829有一段時間沒有跟進,無法評論。

      可以參考雪球球友的分析,有不少是長期跟進此股。

      刪除
  5. 拜讀偉哥大作一排,真係有料到!

    見你提及富昌今日大手沽510,你有咩睇法呢?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 富昌自510復牌以來,已有多次的大手買入/賣出紀錄,我只當佢地正常炒賣而已。

      刪除
  6. 真係唔明1390玩乜, 走勢好似已經通過左咁

    回覆刪除
  7. 上市公司成日咁多火災。


    本公佈乃理士國際技術有限公司(「本公司」,連同其附屬公司統稱「本集團」)
    根據香港聯合交易所有限公司證券上市規則第13.09(1)條及香港法例第571
    章證券及期貨條例第XIVA 部內幕消息條文而刊發。
    本公司董事會(「董事會」)謹此通知本公司股東及潛在投資者,本集團位於中國
    安徽淮北市濉溪縣經濟開發區之工廠其中一個倉庫於二零一五年三月二十四日
    晚上失火。幸運的是並無集團員工以及其他人員傷亡,但存放於倉庫中本集團之
    部分原材料以及半成品存貨被毀壞。本集團仍在進行損失之評估,但由於購買之
    保險涵蓋火災損失,初步預計並未對本集團造成重大損失。但是,火災影響本集
    團生產線之正常運作是無法避免的。本集團已採取一切必要措施以減少對本集團
    的不利影響并盡快恢復全線生產。

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2015/0325/LTN20150325677_C.pdf

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實會不會有些個案係自己做,目的如騙取保險同時燒有問題的貨,只要沒人命傷亡。

      刪除
    2. 其它的不清楚,當年有隻飛毛導彈就盛傳一把火將D蘇州屎一筆勾銷。

      刪除
    3. 仲有大慶乳業既水災呢!

      刪除
    4. 係自己做一d都唔出奇

      刪除
  8. 這幾天市場氣氛好,業績稍為叫睇得順眼的都升到癲,相對上3399是升得少了.....可能之前跌得少,現在又迫近52周高位了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以偉哥你看法 ,這幾天可否上破52週高呢?

      刪除
    2. 我其實幾有信心在上半年最少升破7元.....只差遲與早。

      刪除
    3. 今日太心急 6.6 高追左
      真係輸經驗

      刪除
  9. 你指的大股升得多是否指恒安?

    回覆刪除
  10. 320今日表現好差,吾知乜原因?是否來緊季報業績差?春江鴨沽定先?

    回覆刪除
  11. 趕得切返嚟一齊開心,今日打波都掛住啲號碼連埋自己重注嘅都終於肯郁,多謝偉哥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 市好,唔理好醜都升。

      不過呢D好日子好難持久,所以都係要見好就收。

      刪除
    2. 多謝偉哥提醒,之前也因為太大安只意有賺無放落得艇痕滿身。今日我一戰足夠你細路一年學波費用,再次多謝分享,哈哈。

      刪除
  12. 上年3399與598叮噹馬頭, 今年終於分出勝負......只是未詳看598今日衰什麼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 598是尾市突然大成交下跌,應該吾關業績事。希望明天反彈返。

      刪除
  13. 1886 明天又唔知會玩d咩呢。
    偉哥有冇咩啓示

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白說我也只是一名普遍散戶,沒有什麼內幕消息,也是見步行步。

      刪除
  14. 請教偉哥3399的所送紅股需不需另交紅股税,若有如何計算,提出來又有冇呢,我知若現金之前你同我講係唔需的,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 實物持股的話應該也是不需交紅股稅的。

      刪除
    2. http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20090901/13160198
      希望幫到大家. 我諗如持股多既話. 最好做實物持股.

      刪除
    3. 但我實物持有多隻中資股、都長期被扣10%股息稅、大家又會否有同樣經驗?

      刪除
    4. 每間公司情況不一的,你要查看年報,例如3399上年度的年報第69頁寫清楚:

      對於2014年7月10日(星期四)下午四時三十分名列於H股股
      東名冊上且登記地址位於香港特別行政區或中國境外的H股個
      人股東,根據《財政部、國家稅務總局關於個人所得稅若干
      政策問題的通知》(財稅字[1994]020號)免徵中國個人所得
      稅。
      對於2014年7月10日(星期四)下午四時三十分名列於H股股
      東名冊上且登記地址位於中國境內的H股個人股東派發2013年
      末期股息及參與紅股發行時,根據《中華人民共和國個人所得
      稅法》及《中華人民共和國個人所得稅法實施條例》按20%的
      稅率代扣代繳中國個人所得稅。H股個人股東可按適用稅收協
      議或安排的相關規定申請退稅(如有),惟須待有關中國稅務
      機關根據該等股東提供的資料作進一步確認(倘需要)。

      刪除
    5. 謝謝解答
      更要感謝是wai gor的無私分享、小弟拜讀此blog 僅三個月,投資回報已超去年全年,特此鳴謝wai gor

      刪除
    6. 偉哥, 多謝你詳答. 我想再問紅股收稅問題, 根據你上面所講"按20%的稅率代扣代繳中國個人所得稅", 係咪10%係股息稅, 10%係紅股稅呢? 甘紅股稅以什麼單位(市價?)去收既呢? 請指教. 感激不盡.

      刪除
    7. 其實10%或者20%, 上面已寫得很清楚。

      至於紅股稅的計算方法,GOOGLE"國企紅股稅",網上有很詳細的講解,恕我不去搬內容過來了。

      刪除
  15. 請問偉哥送紅股後, 股價會否隨之調整? 另外, 市場的貨多左, 那派發紅股後, 股價通常會否下跌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然會調整,唔係除淨前買的人就發達了,其實本質上黎講就係將股份單位拆細而已,今次係10股變15股
      利好,可以增加流通性,而且令基金易d買貨

      刪除
    2. 其實在家可以GOOGLE搜索下"紅股除淨",網上有大量詳細的講解。

      刪除
    3. 偉哥, 想問一問紅股問題. 假設股票已為實物持貨, 甘紅股之後派送都係實物持貨. 甘假設之後將實物全部入倉(銀行/股票行). 係咪唔需要交番稅?

      刪除
    4. 之後將實物股票存倉也不用補交股息稅的。

      刪除
    5. 想問如果實物持貨, 股息是否用支票寄給持貨人? 寄到家? 謝謝!

      刪除
    6. 謝ckc, 是由香港銀行的支票? 如中國銀行? 我不是在香港住, 沒有香港戶口, 操作是否困難?有沒有朋友有類似經驗? 不在香港, 持實股. 謝謝!

      刪除
  16. 2788

    年內,董事建議派發末期股息每股3.5港仙(二零一三年:2.5港仙)及特別股息每股3.5港 仙(二零一三年:每股2.5港仙),有待股東於應屆股東週年大會上批准。

    毛利率約為25.7%(二零一三年:毛利率約為23.5%)

    回覆刪除
    回覆
    1. 表面派息好,毛利率升;內裏營業額只升少少,純控制成本同稅款少左。最唔明係上半年賺二千七百萬,全年賺四千萬,即下半年只賺千三萬,少上半年一半..... 呢隻有季節性效應?

      刪除
    2. 下半年攤佔聯營公司虧損190萬美元,撇除此非現金流的虧損, 實際上盈利約700萬美元。

      刪除
    3. 明白,偉哥,想問聯營公司啲虧損有冇得知道更多?係咪份報告齋寫虧損就要硬食?

      刪除
    4. 業績報告有提供聯營公司數據的。

      刪除
    5. 偉哥有無出貨目標價呀?

      刪除
    6. 此股可能以股息率來計算估值較佳....就看看你可以接受最低多少的股息率。

      如果有日升到1.15元以上的話,我應該會開始減持的。

      刪除
  17. 剛剛查看偉哥上年的網誌,
    先發現有位以前好活躍的師兄好耐無泡頭,
    Danny Chu ,健在嗎?

    回覆刪除
  18. 1.18 入左2229,怎辦,請指教。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕我無法提供買賣建議。

      我自己前日是博有人挾淡倉,但見挾淡倉不成,已即時蝕兩個價位沽出,那時是即時留言告訴各位網友的,也講明此股是高危的福建民企。

      刪除
  19. 唔知點解偉哥呢度突然有唔少"問題留言",搞到我都想問番一個問題:

    假設一隻股票已發行股數為1億股,公司派股息,每股派$0.1(港元結算),亦即撇除行政和手續成本,要花費1千萬做股息分派

    假設股價原來除淨前為$5,除淨後開市價就會變成$4.9,亦即對股東而言,撇除之後股價的升跌炒作因素和代理人代收股息費用,其實係打和

    咁問題就來了,既然$0.1股息已通過除淨從股價上扣除變成打和,公司派股息又花費咗1千萬,有1千萬究竟去咗邊度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會從股東資金扣除,NAV減少,會反映在股價上

      刪除
    2. 除淨扣咗每股股價,以上述例子計,令所有股東的持股扣咗總值1千萬,不過從股息度又收番1千萬
      所以問題就係,股東撇除雜費成條數計打和,但公司的現金就少咗1千萬.........

      刪除
    3. 如果公司宣佈分派股息, 首先會減少未分配的利潤(-1千萬股本)及增加應付股息(+1千萬負債), 公司整體總資產不變 (e.g. 1億);
      當公司已分派股息, 應付股息(+1千萬負債)會消去, 同時會減去公司現金(-1千萬資產), 公司整體總資產-1千萬(e.g. 9千萬);

      刪除
  20. 請問偉哥及各位朋友,AASTOCKS串流報價係咪上唔到呀?唔該。

    回覆刪除
    回覆
    1. derek兄,我都係呀,剛剛係咁

      刪除
    2. 我轉用簡體字就睇到,吹脹。

      刪除
  21. 等唔切炒什麼"廣東自由貿易試驗區",上星期沽咗560 $2.05,個莊食咗豬油膏,炒都慢過人。換去turnaround醫藥股,再趁出業績時畀人隧咗落嚟,再增持些,今日都升到破晒頂。就算560今日升翻,唔恨~~~

    唐牛推2280,好過魏力,無咁驚, 2280 $10見^_^

    回覆刪除
  22. 睇偉哥blog大半年,第一次留言,大家多多指教。
    想問3399派股事宜:
    a) 每10股送2股;
    b) 以股本溢價轉增股本的方式撥付,每10股轉增3股。
    即是10送5,除淨日後股價會調整為1/3至除淨日前的2/3股價,但想問(a)和(b)操作上有什麼分別呢?股東們又要動作要做嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中午問了國內朋友,10股送2股要交紅股稅,以股本溢價轉增股本的方式撥付,每10股轉增3股是不用交紅股稅。如果不想交紅股稅的話,就在除淨前提倉取實物股票。

      刪除
    2. 即同收股息一樣,但股息税可由股息中扣,但紅股由溢價中扣,即係點呢?請指教。
      謝謝

      刪除
    3. 太複雜的我不懂解釋,因為會計我都只是入門級別, 總之你清楚10股送2股要交紅股稅,10送3那不需交紅股稅,實物持股不用交稅。

      如果不是實物持股的話,紅股稅會在現金股息中扣除。

      刪除
  23. 偉哥還持有311嗎?呆了很久,怎樣步署?

    回覆刪除
  24. 廣發先落一張飛,等資金到位再用銀行融資下重手,最起碼呢隻防守力高,而且有唔少潛在利好消息,應該幾值博

    回覆刪除
  25. 3399小弟早前在5.88及5.84分別加了一注,而家總共4注,亦係小弟個倉比重最大既股票
    等左一個月到,終於回升了
    真的十分感謝偉哥

    原來3399股息也要收稅,咁真係要提倉了,尤其小弟不善短炒波幅,提左倉也沒有太大問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果打算長期持有,也不炒波幅的話,那提倉也沒有影響。

      刪除
  26. 今晚仍要研究多一兩份業績,太疲倦了,只能留待明晚或周末才寫3399的業績短評,不過重點其實都在中午的討論時說了大部份,繼續看好公司今年度業績。

    回覆刪除
  27. 如股東是以個人名義持有實物股票,而非透過銀行或股票行持有,便可避開股息稅。以股票託管商、銀行及股票行代名人戶口,及港交所的中央結算系統,都被當作「非居民企業股東」,需交股息稅。那只有實物提貨,手續費都平,但一般是否需時二星期?同時派股息及紅股都會直接寄比我?

    回覆刪除
    回覆
    1. 需時多久視乎你券商, 有些兩三日已OK。

      實物持股的話,股息及紅股都會寄給你。

      刪除
  28. 同時是否要等到收到紅股才好入番倉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不需要, 除淨後己可入番倉....但紅股仍會是以實物寄給你。

      刪除
  29. 美國又跌三百點,香港唔知會點

    回覆刪除
  30. 當年1192泰山石化點解由盛變衰,是賣晒有穩定盈利資產,去買主席爛蘋果,攪到公司資不低債停牌,當年CEO是誰?一定掠了很多油水,今日那位仁兄有報應啦,我是當年小股東受害者,當然恨之入骨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 善有善惡,惡有惡報;時辰到自然要報。

      刪除
  31. 回覆
    1. 之前買的時候都說過2014年業績沒有什麼憧憬,只望2015年業績,我注碼不大,目前仍時繼續等。

      刪除
  32. 偉哥有留意32業績?
    市值30.7億,賺近5億,15億淨流動資產
    扣除淨流動資產後,PE 3倍
    末期派0.15,根據往績,未來可能會增加派息,現價4%左右
    不過已經升至近年高位

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻派息比率太低,同埋大股東都不是善男信女,所以自己對此股沒有好感。

      刪除
    2. 同埋真係唔好用扣除現金或流動資產的方式去計算估值,很容易令自己作出錯誤評估。

      如果咁計的話,2788平盡全個股市。

      刪除
    3. 32過去多年派息穩中有增,同系也沒有供股、合股記錄,早年買的收息也收回大部份成本
      2788、1189、1225、517我都有買,同32一樣道理,每隻4-5%
      回報還可以

      刪除
    4. 32過去5年盈利增長了5成,但派息在過去4年都是每年0.3元,只是最近一年才增加1成至0.33元。

      刪除
  33. 昨日3隻持股公佈業績,包括3399、2788、1148,以股價反應來說,總算連過3關。

    希望星期五公佈業績的幾間公司都可以過關。

    回覆刪除
    回覆
    1. 2788 hold左成年.計埋息賺3x% , 今朝1.06沽清了.多謝偉哥.
      尋日3399 6.5 追入. 耐心持有.

      刪除
    2. 3399今次業績保密工夫做得好值得一讚

      刪除
    3. 恭喜晒,耐心得到合理的回報。

      刪除
    4. 偉哥打算何時出發考察3399?

      刪除
    5. Known兄要見偉哥的話今次係機會

      刪除
  34. 偉哥
    咁多隻股,新手要點選股?
    目標係跑贏通脹

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有速成方法,只能慢慢學。

      我一直都在分享我的選股方法及實際買賣,你可以參考下。

      刪除
    2. 如果有速成法,就唔使交咁多學費,痛

      刪除
    3. 其實如果想知道我如何選股的話,有時間可以翻看我過往多年的文章,可以說已包含我歷年來的投資經驗、心得與心法,而且還有實際買賣可供參考,看完多多少少會有得著。

      刪除
    4. 多付出多收成,如果目標係跑贏通脹,我倒是可以直接幫你一步到位,不過你的目標只限於此?

      刪除
  35. 711股東增持即刻起飛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 排左好多日的1.3X,都係入唔到。

      刪除
  36. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  37. 浩澤淨水咁都可以拗腰升返上來, 厲害。

    而家D沽空機構好難係香港搵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸仲唔夾死佢,以為係美國一吹衰就跌

      刪除
  38. 合生元由低位反彈一倍。

    感覺國內資金回流港股,佢地買返一些佢地熟悉的品牌或公司。

    希望同樣有品牌的1886,終有一日殘股大翻身。

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾個月前放左見到二十幾蚊止賺估唔到業績一出爆升.....

      刪除
  39. 好開心呀!自己揀隻股暫時跑贏偉哥隻3399,做吓亞Q先,哈哈。

    回覆刪除
  40. 呢轉科網股反彈已升到去三四線科網股。

    回覆刪除
    回覆
    1. 777都爆升.... 明明賣左最重要業務...痴左

      刪除
    2. 國內資金炒概念股都唔睇估值,冇市盈率更加好炒。

      如果想跟佢地炒作,真係唔可以太理性,只能玩鬥儍同埋唔係接最後一捧。

      同幾個國內朋友傾開,而家A股的炒作根本就係鬥儍、鬥錢多。

      刪除
    3. 蝕錢科網股800都有得升!

      刪除
  41. 入了一注598@平均價4.35。

    業績其實只是稍為低於預期, 然而股價反應如此之外令人有些意外。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現價計, 往績市盈率12.5倍、股息率2.4%。

      刪除
    2. 似乎大戶在清倉?!

      刪除
    3. 呢隻有實質業務,造假的機會也不大,最大風險是管理層涉及貪腐。

      刪除
    4. 598先前都有買賣過,但自從上次單日大插,對佢無晒信心。
      偉哥不是對3399信心大點嗎?為何不加注3399,反為入598?分散風險?

      刪除
    5. 正是我想講,空穴來風未必無因。業績好壞都不至於此。

      刪除
    6. 兩隻業務性質不同,就權當分散風險.....3399我是很難再提升比重,已經爆晒燈。

      刪除
    7. 突然有個諗法,可能短期影響埋3399.

      刪除
    8. 4.3 入手, 呢隻好奇怪, 成日不問價散貨

      刪除
    9. 講真呢隻係市場上最可取的物流股,就是國企不知是否涉及反腐、派系鬥爭。

      刪除
    10. 睇圖佢3支大陰燭同大成交,似乎唔多好咁. 偉哥打算博反彈食小小定長揸 ?

      刪除
    11. 按業績計, 股價不應跌這麼多, 如果是大戶洗倉, 為什麼選擇在出業績後洗? 市場上完全沒有598的壞消息?

      刪除
    12. 市場要佢跌真係唔駛講理由... 令我諗起1112, 1668, 2280 真係話衝落去就衝落去, 又唔知幾時彈, 妖股566, 1060 話飛升就飛升.... 呢個就係股市

      刪除
    13. 按這情況市場都有一個說法 --> 套利.
      人們股海浮沉目標都一樣吧 --> 錢!

      刪除
    14. 我自己覺得呢個價位不論博反彈或長渣都可以考慮。

      網購興起講到底還是需要物流配合。

      刪除
    15. 聽偉哥咁講, 我都金睛火眼睇實佢, 預備接貨.

      刪除
    16. 看威勝3393, 出了好業績, 也跌了一天後, 才急升. 如果跟沽, 損失慘重. 短線而言, 散戶根本真的是很被動. 對於你們這些高手, 可以手急眼快, 低撈高沽, 我只有羨慕份兒, 只希望不要太高追及不要買入老千股, 回報比通妥脹好, 已滿足了.

      刪除
    17. 嘉里物流剛公佈業績,全年核心盈利增長只有10%,市盈率20.4倍、股息率1.2%,講估值598真係平幾條街。

      即管看看這兩天598會不會有什麼壞消息,不然的話再睇位增持。

      刪除
  42. 老千又有動作啦:
    "位元堂(00897.HK)開市前停牌,待公布有關供股的消息"

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D股長期玩供股、併股,額頭上已經刻住"我係衰人",又唔係冇往績你睇,如果散戶仲要自投羅網,輸錢都冇得怨人。

      刪除
    2. 哈哈,以前我係個度做Sales,出去見客有時都被人鬧"你地個XXX生仔無XX".

      刪除
    3. 係啦!一次做千永遠額頭上已經刻住"我係千",1019我已列入永不考慮觀察股票名單內。

      刪除
  43. 每人派1萬=建機場第三跑道一半費用
    你揀邊樣?
    我最贊成重建QE都是百億!重要拖拖拉拉。
    談政治痴心妄想!
    來來炒吓股重實際。

    回覆刪除
  44. 我得返6869一關等過
    (平日都好少會等業績,多數都係績後OK先跟進)

    回覆刪除
    回覆
    1. 6869剛上市的半新股,業績通常難有驚喜,就看看會唔會無厘頭派息。

      刪除
  45. 915搞乜鬼?好似想穿$2..........

    回覆刪除
  46. 原價買返之前減持了的532@0.79。

    昨日信報一篇532老王生的專訪, 可能傷害了很多投機客的心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係睇到節錄 T.T

      刪除
    2. 但如果内容係傷害了很多投機客的心(意味唔會賣殼?),偉哥爲何仍入貨呢?

      刪除
    3. 其實睇節錄都足夠,成篇野主要內容就是"王忠桐瀟灑交外人接班
      盼子女自闖新天",交外人接班與將來會唔會賣盤或私有化似乎沒有抵觸。

      不過我都係入定貨等幾時又翻炒賣殼時沽,炒下波幅為主。

      刪除
    4. 是信報星期一的嗎? 佢話無放棄私有化想法,只係要好有把握先再做,唔想再出錢搞而又唔成功,並唔會賣盤,怕員工得唔到照顧。其實佢咁講咪即係開出賣殼條件。

      刪除
    5. 其實現時很流行的賣殼估法是由大股東先回購公司的核心業務,然後就個上市殼賣出去,如此比私有化的得益更大,小股東也絕對不會嫌作價低而反對。

      不過可能有人解讀佢搵人接班就不會賣盤,因此股價連接兩天。

      刪除
  47. 回覆
    1. 機會就肯定有,有人認為之前賣左附屬公司是為賣殼舖路。

      但我覺得仍需要等候多些消息去確認是否賣殼,正如1225都賣左核心業務, 仲要派特別息,但現在什麼動作都冇;518都供過股、賣物業、派特別息,又係得個等字。

      所以太早介入的機會成本太高。

      刪除
    2. I have bought at 0.35 and 0.43 quite a long time ago. Unexpectedly it rises back and so unload some at 0.40. Now hold some and wait to see if any good news. Just seems that the volume is unusual recently

      刪除
    3. 我都對518開始不耐煩了.... 還好只入了小小注

      刪除
  48. 510成朝在角力終於現真身。

    回覆刪除
  49. 內地宣布啟動「滬港通」以來,本港上市證券商先後被看中,成為內地同業的收購目標……
    510會唔會有機會叫價太高……泛海另投別人懷抱?
    利申,有貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實之前都有d驚關生會自己搞砸成件事,因為510已經唔係第一次炒殼唔賣殼,不過如果搞到呢步先黎特登搞砸成件事,就真係太絕了............

      刪除
    2. 關生之前狂斬自己人,賺自己友的錢賺到佢地要自殺,兼屠殺春江鴨,其實我幾鍾意,不過今次再黎呢招的話我會詛咒佢

      刪除
    3. 賣盤已經去到呢到階段,以往未試過失敗的.....如果咁都FAIL,真係無得怨。

      關生及管理層都已行使埋認股權,準備完成交易後沽比泛海。

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  50. 現咩真身?咪又係0.48...

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼佬鬥唐人,上晝鬼佬贏,哈哈。

      刪除
    2. 泛海幾時先攪掂㗎,等到發霉喇

      刪除
    3. 比少少耐性.....好多公司賣盤淨係搞文件都要搞個幾、兩個月的。

      刪除
    4. 好像3399咁,係增持的最後機會

      刪除
    5. 我等緊POPE ASSET出來沽貨就接佢D貨。

      刪除
  51. 入細注 3933 博下
    雖然盈喜後升一浸後已連跌兩日

    回覆刪除
    回覆
    1. 小心啊,呢隻純粹投機,其實對照上半年業績,就可以知道其實佢下半年蝕錢
      我之前都只係投機買入

      刪除
    2. 這隻嘢似喺上半年盈喜, 下半年盈警喎.

      刪除
    3. 假盈喜,不過近日個市氣氛好,冇辦法

      刪除
  52. 859 又黎過. 好彩跟偉哥1.5增持左D

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未派特別息,唔會咁快就玩完。

      刪除
    2. 如果每股0.578港元的特別息落實派發,我估應該已經可以又升一截

      刪除
    3. 今朝掛1.49/1.50/1.51...... 玩左十幾分鐘,執左22000股, 就彈左上1.6 , 係都唔俾晒我,唉

      刪除
  53. 2280 似乎重有得去. 中關村肯收用8.X收佢幾億股票, 其實變相借売上市, 點都會炒返轉

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係蘋果吹風.應該可以擺多幾日

      刪除
  54. 偉哥有冇留意過 1103 ?
    公司昨日出業績 都叫做有增長
    加上最近供股
    新股都未到手 現價仲平過供股價
    好奇怪 唔知點解今日跌一成多

    本集團營業額由去年同期約人民幣5,885,633,000元增加約5.6%至約人民幣
    6,215,891,000元。
    2. 本公司持有人應佔利潤由去年同期約人民幣138,959,000元大幅增加約21.0%至約
    人民幣168,083,000 元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日經濟日報標叔話呢隻野玩財技,已沽清及以後唔再跟進此股,FANS沽貨離場。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。