置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年3月27日 星期五

高息孖寶 - 天大石油管材 (00839)、精熙國際 (02788) (已更新)



這個業績期有兩隻冷門股持續派高息,成為"十厘"股,分別是天大石油管材 (00839)及精熙國際 (02788),而巧合地兩隻股都有一個共通點: 近年派息總額都是高於純利!以今年為例,天大石油管材每股盈利人民幣5.73仙,但派發股息人民幣16仙(約港幣0.2元);精熙國際全年每股盈利只有約港幣4.8仙,但派發股息10.5港仙。

兩隻表面上派息比率遠高於100%的股票,其實都有一些共通點,包括:

1. 強勁的經營現金流支持派高息:以天大石油管材為例,2013年的經營現金流入是人民幣4.26億元(當年派發股息1.61億人民幣),2014年是1.29億元(當年派發股息1.61億人民幣);精熙國際2013年的經營現金流入是1190萬美元(當年派發股息是1120萬美元),而2014年是1220萬美元(當年派發股息是1120萬美元)。

2. 持有大量淨現金:精熙國際截至2014年底,持有淨現金約1.226億美元,相當於每股淨現金1.15港元;天大石油管材持有淨現金2.89億人民幣,相當於每股淨現金0.355港元。

3. 資本開支低:以精熙國際為例,最近兩年的資本支出都不超過100萬美元;而天大石油管材我找不到確實的資本支出數據,但根據我與雪球球友向公司董事會秘書查詢所得,都是指公司目前產能已夠大,接下來幾年策略為研發新產品,提高毛利率,無大的資本支出,加上目前的經營現金流充裕,可以進行"持續"的高比例年度盈利分派及特別息分派。

其實除了持續派發高息之外,兩間公司近年的業績都是穩步向上:天大石油管材2013年度盈利增長40.5%至4929萬人民幣,2014年度盈利進一步增長17%至5778萬人民幣;精熙國際2013年度盈利由60萬美元大增至256萬美元,再於2014年度增長98%至510萬美元。

目前兩間公司估值是天大石油管材往績市盈率14倍、股息率13%及精熙國際往績市盈率20.6倍、股息率10.6%,估值我個人覺得可以接受,並且相信該兩間公司在未來兩三年仍有能力持續派發高息,也因此已先後買入該兩間公司股份作收息用途。

101 則留言:

  1. 辛苦偉哥,今天都開題,休息多D,預備未來的更長投資路,希望大家可繼續與你同行

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥真係早啲做身體檢查好,這其實都係為咗啲細路同老婆好呀!之前有單新聞三十幾歲嘅體育老師打波後走咗,留下老婆同兩個小朋友,真係令人心up...除咗俾家人一個豐裕嘅生活條件,仲要有健康嘅身體去睇住將來啲仔女結婚生仔,呢個先係最重要嘅利潤回報喱!!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 點解你輕注1886,今天還去了解,唔通你想知泛海入股做乜,可否再加大注

    回覆刪除
    回覆
    1. 1886有1注半貨,不算輕注.....輕注是相對510而言。

      刪除
    2. 我也是1886輕……510重……
      希望泛海入股後會帶動股價上升

      刪除
  3. 何解?請偉哥指教。
    P.S.偉哥請保重身體

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 如果幾百億市值的基金愛股也出事,勢必牽連其它民企。

      不過業績公佈前股價一直跌,彈都彈唔起,似乎有春江鴨沽貨。

      刪除
    2. 以前都有買賣這股,如這隻基金愛股都出事確打擊大家對民企信心,但延遲公佈業績確非好事,看來就算公佈業績及復牌,大跌難免。

      刪除
    3. "因審計師未能在規定時間出具審計報告"....又一大假公司

      刪除
    4. 情況還未到最壞地步......最好PWC沒有辭職。

      如果PWC唔做,咁就死得。

      刪除
  5. 百奧家庭互動(02100.HK)  +0.070 (+7.609%)   公布截至去年12月底止全年業績,虧損擴大至1.32億元人民幣(下同),上年同期為蝕2,021.9萬;每股虧損5.51分;建議派特別息3.5港仙。

    經調整純利增3.6%至2.35億元,經調整EBITDA跌6.4%至2.47億元。

    偉哥, 想請教 點解虧損但又有純利, 仲派息, 謝賜教!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂的虧損只是計入"可轉換可贖回優先股的公平值虧損"所致,經營上是有盈利的。

      那個虧損只是一些帳面上的虧損,並不牽涉現金流的。

      刪除
  6. 想請教偉哥,呢輪既手遊/科網股都出左業績, 6899聯眾算唔算比較有錢景?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聯眾業績我未詳細看,只是看表面數據,似乎並不是太吸引。

      刪除
  7. 以資產計,內地第四大證券商廣發證券 H 股(01776)今日孖展截止,由於臨近月底兼是季尾,故在銀行「閂水喉」的情況下,其孖展認購未有顯注增加。據10間券商合共為廣發借出763.5億元孖展額,相當於公開發售集資13.95億元計,超額認購逾53倍(見另附表),較中廣核(01816)去年底招股孖展截止時借出的827.4億元少約7.7%。

    消息指,由於廣發公開發售反應熱烈,超購認購逾100倍似沒有問題,這勢要啟動回撥機制,令公開發售佔比由5%增至20%,因此,據悉機構投資者在缺貨的情況下,目前已於招股價中間至上限區間落飛,惟暫未知公司是否會留有水位,還是一如中廣核般以上限定價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必會上限定價,會預留水位比投資者。

      呢隻是廣發自己做埋保薦人,如果上市第一日唔升仲要破底的話,我諗廣發比人笑到面黃都似。

      刪除
    2. 用現金抽,上市日希望有5-10%的回報,執佢十萬八萬算數!

      刪除
    3. Peter兄厲害,如果10%係賺十萬八萬,即係起碼都應該要抽到$1M貨左右,仲要用現金抽.......強!

      刪除
    4. 當10% 中貨, 即係起碼現金抽10M ......勁

      刪除
    5. 不知Peter有沒有抽玻璃? 有的話應該不只執佢十萬八萬了。

      刪除
    6. 呢到原來有咁多大戶,我呢D孖展雞仔注有點汗顏!

      刪除
    7. 多有多搵、少有少搵,最緊要有錢搵。

      刪除
    8. 偉哥,無抽玻璃呀!因為錢給2626 lock 死咗!剛剛夠 timing 抽廣發!

      刪除
    9. 如果廣發自己保薦自己上市都潛水,IPO業務可以唔駛再做= =

      刪除
    10. 好彩Peter都賺左2626呢D超低風險的套利落袋。

      廣發是國內最大的新股保薦人,應該唔會拆自己招牌。

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 839 流動資產有17.5億, 流動負債約7億, 派息1.6億, 依然剩8.4億, 營運成本約2億, 所以現金流強, 所以派多啲, 又可能係大股東等錢用...

    2788 現金有1.22 億(usd), 負債只有2千萬, 營運成本每年約1500萬, 所以現金流好強, 大股東要使費, 所以派多啲.

    理論上可以派好多年, 但如業務無大起色,又唔見佢地有乜投資, 所以幾年後都會坐食山崩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻的共通點都是有強勁的經營現金流去支撐派息。

      至於839是否大股東等錢用就不得而知,但佢已差不多增持839股權至上限,再增持就會令公眾持股量不足而要停牌。

      刪除
    2. 想請教如果佢再增持要停牌,咁小股東點算?

      刪除
    3. 沒甚麼特別,之後大股東配股給所謂獨立第三方,令到公眾持股量維持百分之二十五即可。有錯,偉哥才出手吧

      刪除
    4. 回顧了精熙國際及天大石油管材的材務報表,數據如下:

      精 熙 國 際 天大石油管材

      銀行存款及現金 12,195,000 474,910,000

      自營運活動的現金流 122,568,000

      度投資活動之淨現金流 837,000

      年內派付之現金股息 -9,073,000 161,220

      應付貿易賬款及其他應付款項 -19,920,000 -19,920

      總計結餘: 106,607,000 475,051,300

      兩間公司的自營運活動的現金流及現金表現強勁, 如下年度純利有所下降,也不會影響派息

      刪除
    5. 回顧了精熙國際及天大石油管材的材務報表,數據如下:

      精 熙 國 際 天大石油管材

      銀行存款及現金 12,195,000 474,910,000

      自營運活動的現金流 122,568,000

      度投資活動之淨現金流 837,000

      年內派付之現金股息 -9,073,000 161,220

      應付貿易賬款及其他應付款項 -19,920,000 -19,920

      總計結餘: 106,607,000 475,051,300

      兩間公司的自營運活動的現金流及現金表現強勁, 如下年度純利有所下降,也不會影響派息

      刪除
    6. 關於2788及839,我稍後再作補充。

      刪除
    7. 想請教如要配股俾獨立第三方,以咩準則去訂價?
      會唔會大折讓令小股東受損失?

      刪除
  10. Hi,偉哥點睇1072?
    我是在14.1買入的,近日把升了的都彈回頭,看來風頭不佳,是否沽清走人最好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 很抱歉我不會提供任何買賣建議的,而且此股我也沒有留意,無法評論。

      刪除
    2. 偉哥只留意自己有信心嘅股票, 唔熟識唔會多講, 佢唔係財演, 隻隻都講一餐

      刪除
    3. 講得好,d財演表面上好似好勁,問咩股都識答,其實主要都係靠吹
      但偏偏仲要有好多人日日聚精會神去聽,就算聽財演講搞到大蝕,一樣繼續聽

      刪除
  11. 根據經濟日報報導,原來福耀國際配售是20倍認購,而不是10倍。

    個個諗住先A後H一定冇得升唔敢認購,益左我們冷手執個熱煎堆。

    中長期目標價應該是最少與A股股價看齊,長遠而言有機會是H股貴過A股的。

    短線炒賣的話應該以A股股價折讓5%以內作為最低的目標價。

    有認購的網友,大家可以星期二開定香檳慶祝,隨時成為神州租車的翻版。

    新股就是要炒這種確定性高的。

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    福耀國際配售 20倍認購

    另外,下周二掛牌的福耀玻璃(新上市編號:03606),市場消息指其國際配售20倍認購,並以招股價上限16.8定價,集資約市73.8億元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 至於下周二掛牌的福耀玻璃 H 股(03606),消息指,其初步傾向一手中籤率為100%,即人人有份,看來傾向分多D比散戶,現在國際配售超購20倍,分不夠貨,基金要抬高價向市場拿貨。預祝大家分多D賺多D。
      另外我已動用所有後備資金抽二股,如分20%應不夠錢補,如暗盤未升住,可能要hold多一日先放比利息証券商賺,看牌面升幅應可cover利息及有賺。

      刪除
    2. 若果以實質超購25倍計,B組平均中籖率最少該有2%,抽左B頭中,希望可以有3%

      刪除
    3. 開定香檳, 多謝waigor!!!!

      刪除
    4. 會準備資金補貨及在暗盤時段買多些少,如升不多,因只孖了細注。thx wai gor ~

      刪除
    5. 想請問偉哥依隻3606係咪照舊短炒淨係揸長D,因為偉哥不嬲新股好少長揸,而長揸的話偉哥又講到好似几好咁。有D網友話A中可派到20%咁高,似6808嘅派法,唔知有冇參考價值呢?1776搞到我資金好緊張,想有个預算。
      PS 偉哥多注意身體

      刪除
    6. 福耀玻璃 是一間老牌公司,不是似現在一般新上市公司業績有造假成份.如果師兄想要詳細成份可查看雪球及於yahoo 搜查其背景,雪球內有多位高手討論, 資料遠比偉哥在這詳細,謝.
      本人也因雪球資料而下注,謝

      刪除
    7. 上市日應有平貨執,因好多人冇$補孖而被迫沽,第二日至見真章。
      另白表申請的好多今日已收股票,
      1中1
      5中2
      8中3

      刪除
    8. A中有機會派到20%的,因為這次很少散戶認購,加上資金又集中在B組,A頭至A中應該會分好多。

      基本上一上市應該升幅頗巨,所以即使唔夠錢補倉的而又第一日沽貨套現的,應該都可以獲利甚豐。

      刪除
    9. 哇派咁多,偉哥承你貴言,不過可狠最近炒个車位,D錢返唔切,抽細左………………,1776直情要去跑山凑錢抽,連老婆D錢都借用埋(^ з^),借46萬還50萬,好貴息o(>﹏<)o

      刪除
    10. 你而家走去買車位炒? 我前排先賣左個車位。

      你老婆有潛質去做放貴利。

      刪除
    11. 係丫,12月左右入个車位,127萬加税,賣左143萬,已收訂,等成交先有錢返。係我話俾返多D我老婆啫,所以3606,1776賺少D都要輸,而家唯有希望3606星期一,二生性就好喇!

      刪除
    12. 偉哥你好, 你估今次A尾會否派15%?

      刪除
    13. 機會極微。

      通常保薦人的分配會盡量令到A尾與B頭的中簽率不要相差得太離譜。

      刪除
    14. 同意。希望A尾會有10%。

      刪除
    15. A尾應該有機會去到8-10%。

      刪除
  12. 請問偉哥1899點睇?個價跌到咁...業績唔好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就咁睇張一年圖,市場比佢評價都唔太好,雖然現價息高,但小心蝕價,何不轉換其他業績較好股份?

      刪除
    2. 1899我前晚見到盈利都跌頗多,加上下半年盈利跌幅頗大,所以冇再細看,等遲些有時間再翻看。

      不過股價已反映左市場的看法,現價的值博率只是一般。

      刪除
    3. 其實我2.8持有 >< 就係見佢派息唔錯先沒有止蝕

      刪除
    4. 你點解走去摸頂買?

      係佢上年10月24日公佈股份回購計劃後,我坐順風車炒左一轉,賺左10%左右,之後都冇再沾手。

      刪除
    5. 其實我2.8已持有,就係見佢派息唔錯先沒有止蝕 ><
      如果長線黎睇,呢隻股值得等佢反彈,返家鄉?

      刪除
    6. 因為有信得過既人介紹 .../_\

      刪除
    7. 坦白講,只要唔係老千股或者天價估值買,係實實際際經營的,總有返家鄉的一天,只是不知還要等多久而已。

      那個"信得過既人" 應該唔係我吧? 因為我唔會介紹人買乜股票,只會分享而已。

      刪除
    8. 所以我會繼續等到返家鄉...
      果時買其實覺得個價都唔算太高...
      頂多蝕左時間,機會成本而已
      唔係你啦,放心...
      我知道你只會分享,睇你文章都有所得著
      今次只能怪自己.../_\
      謝謝你!

      刪除
    9. 祝你好運。我都希望這裡的網友個個都有錢羸,始終獨樂樂不如眾樂樂。

      刪除
    10. 我都係贏,俾些正面結果偉哥看看先。看這裏我感到最珍貴的不是獲得的利潤, 而是學到思考方式。

      刪除
  13. 偉哥有沒有留意另一隻強現金流股 543, 之前跟風升左一浸, 但依家業務倒退, 福利開支大增, 又減派息, 長楂看好嗎?

    另想問偉哥之前短線操作手風極順, 長倉即紋風不動, 有沒有衝動把長倉轉短倉走幾轉先再入返長倉?
    想知你為何沒有這樣做? 謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 本人無留意543 , 但師兄既然覺得業務倒退, 福利開支大增, 又減派息,何解師兄不把資金轉去其他業績較好的股份? 如師兄想要一隻較隱定及長線的可留意 科聯系統 00046.
      (希望偉哥不會介意比意見)

      刪除
    2. 543我之前見股價急跌,都有留意,也是擔心盈利有倒退風險,故最終放棄了撈底。

      派息方面,我自己是經常以派息比率去衡量派息的高低,正如1隻股當佢每股賺1元的時候,派息0.7元當然算是高息,但當佢第二年每股盈利升至2元時,派息仍是0.7元,那還是不是高息? 所以這方面的概念要清晰。

      我長倉的股票大部份都是3月公佈業績的,所以近期都不敢動,等業績出晒再汰弱留強;之前其實是有減持過長倉的912,轉去炒短線,可能你沒有留意。

      刪除
    3. 0046以前我有買的,近年雖然盈利及派息仍是穩定,但因為股價升左,所以對我而言股息率不算太引吸。

      刪除
  14. 中國信達(01359)至去年12月底全年業績,期內歸公司股淨利潤按年增長31.78%至118.96億元(人民幣.下同),每股盈利增10%至0.33元,每股股息0.0985元。期內集團收入總額,按年增加40.97%至597.90億元。

    偉哥你好。就咁睇 1359業績都幾靚仔, 今次仲派高息
    見佢係$3.6-$3.8橫行左好耐 (應該悶走左好多人), 我睇好佢一個月內有機上返$4
    偉哥點睇? THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 這股是另類金融股,我自己不是太懂得分析,無沒法給予意見。

      但股息率3厘多不算高息的。

      刪除
    2. 謝偉哥
      對於蟹左一段時間既小股東,今次有3厘息已經好好

      刪除
  15. 偉哥要保重身體呀!始终健康就是最大的財富!另外,想請教一下379(必美宜),股東剛剛賣了碼頭業務,現金流又高,似為賣殼而鋪頭,不知道偉哥對此有何看法呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Kenrick 兄,你好,我自己覺得市面上多隻股份都有賣殼的特徵,雪球上都有高手專門分析賣殼股,如每一隻都持有所需費用高,Kenrick 兄何不等股票有收購消息才追入,勝率較高

      刪除
    2. 無錯, 有消息先入會執少左, 不過獲利機會增加, 唔多值得等佢幾年

      刪除
    3. 又是資金的機會成本問題,要考慮的是可能無了期的等待及押錯注。

      其次,379目前市值22.6億,資產淨值13億左右,即使比佢真係賣盤, 可以賣到幾貴? 潛在上升空間幾多? 會唔會以40億元、甚至50億元賣出?

      我自己覺得如果是押注潛在殼股而且可能要長期等待的,如果預期回報少於100%的都不值博。

      刪除
    4. 多謝偉哥同各位師兄師姐既解釋

      刪除
    5. 呢度有冇師姐其實係一個謎
      唔知點解股票市場好似好少犀利的女散戶,好有趣的現象

      刪除
    6. 只是這個版面,已有最少兩位師姐....

      刪除
  16. 偉哥, 想問問提倉實物問題, 比如3399甘, 係咪係佢6月15日除淨之前做都夠時間? 如果5月15日做, 有一個月時間都可以? 請指教

    回覆刪除
    回覆
    1. 建議直接向證券行查詢、每間不同的,一個月應該肯定夠

      刪除
    2. 通常一個星期內可以完成提倉。

      刪除
    3. 提倉後還要到股份過戶登記處度轉名,即係加自己個名到上市公司的股東名册
      股份過戶登記處有幾間的,要睇番個別上市公司用邊間(大部份都係用中央證券)

      轉名時可以填埋銀行戶口號碼,公司派息就會直接存入戶口,比收支票更方便
      不過要注意呢個轉名動作需時較長,我印象係起碼兩三個星期的

      https://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7007083105143

      刪除
    4. 多謝各位回答
      LC, 我諗我就甘收支票算數..heee anyway, thx 4 yr info

      刪除
  17. 如果買中左賣殼股,你地會點樣處理?消息確定後高位即放?等賣殼完成後才放?長揸等2年後注資?
    我曾經買左535,升到一蚊都吾放,心想金地將來注資應該更好景,點知一路跌到依加4毫子。又不是太覺金地有咩大動作。
    想聽下大家經驗,希望下次做好D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 關鍵是要懂得分段獲利,鎖定利潤。

      刪除
    2. 對,死揸不是好方法,要慢慢向偉哥學野。

      刪除
    3. 我的分段沽貨方法可能最終會賺少好多,但相對地風險也較低,正是風險與回報成正比。

      刪除
    4. 小弟都係經常犯死揸既錯誤
      所以每次見到偉哥同其他網友把握到低買高沽,我都係十分佩服

      近來睇得多,加埋自己高位無減持既痛苦經歷($5.3的510,$6.9x的3399),可以分享小許心得:
      無論係分段減持定係短炒波幅,都係講求:
      1. 判斷短期高位
      "訂價"方法好多種,可以各施各法,最重要係"合理"(如現價10倍就是不合理了)
      新手可以係開市前諗定
      高手可以係開市期間,就即時成交/最新消息,臨場調整
      2. 到價就即沽的執行紀律
      無論事前制定既交易策略有幾好,如果臨場唔執行,都係亳無用處
      其實同止蝕一樣,到價就要有即沽既決心

      不過知易行難,尤其係克服心魔,共勉之

      刪除
  18. 1682我有留意,但似乎吹得太大,不是太可信。

    當然佢吹得咁大,都係想炒作,如果你敢同佢玩鬥儍,都可能有得玩的,只是我唔敢玩。

    回覆刪除
  19. 中證監放寬內地公募基金參與滬港通,昨發出指引明確表示新募集的公募基金,毋須先取得QDII資格,即可經港股通南下買股。現有基金如在基金合同明確表明投資港股,可通過原先方式或者滬港通投資港股;未在基金合同表明買賣港股的基金,就須經基金份額持有人大會通過,才可參與滬港通。中國證券投資基金協會數據顯示,至2月底內地公募基金規模達4.86萬億元,其中QDII基金只有547億元,而股票基金規模就達1.4萬億元,混合基金規模則約7,100億元。(節錄自香港經濟日報)

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿爺可能諗住分流部份資金南下,唔使谷到A股個泡沫咁大。

      我近來確實是感受到有北水南下,好多股仔都生猛返好多,完全是國內資金炒作的模式。

      刪除
  20. 3369都過十厘,不過+6%走咗

    回覆刪除
  21. 想請教偉哥, 雖然中證監放寬內地公募基金參與滬港通, 九月又可能有深港通, 但老美股市又會越近年尾而大波動.唔想有太大風險, 幾月份可以開始留返多D現金, 買下D event driven 又投入資金少既股票?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。