置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年5月21日 星期四

CCASS看股 - 時富金融(00510)、新華匯富金融 (00188) (已更新)



在炒投機股的時候,我們經常通過CCASS持股的轉變去猜測幕後人士的部署或動作,是炒投機股的利器之一。雖然我自己也只是懂得一些皮毛,但經常觀察,也算有些少心得。

今天已可以看到時富金融(00510) 於星期一的CCASS變動,不知大家有沒有留意有何異常?

另外,之前買入的新華匯富金融 (00188),又有沒有人留意到異常之處?

先說說時富金融,在停牌的三天期間,有6500萬股從實物轉入時富證券,這批股可能是之後披露減持的管理層持股,並於復牌首日(5月18日) 沽清;其次,之前提及的疑似的7隻春江鴨當中,有兩間在復牌後也大舉沽貨,包括申銀萬國及東方匯財,其餘的則沒有明顯變動,牌面上也是偏淡。

至於新華匯富金融,看看下列四幅圖:









新鴻基及結好明顯是接了配股的貨,然後在市場沽出了約1.6億股;但中國銀行及匯豐銀行則不斷接貨,幾乎每天都在買,總共接了約7千萬股,另外兩間行耀才及輝立則共接了約6千萬的貨。

很巧合的是接貨的四間行都是不少散戶愛用的,究竟這1.6億股是派了給散戶,還是有心人混在這些行接貨? 坦白說,我自己已難分辨,但基於新華匯富金融目前在有機會賣盤的幾間本地券商當中,估值並不算昂貴,加上瑞東(00376)復牌及深港通公佈後有機會再掀起本地券商賣盤的炒風,故此仍然繼續持有觀望。

338 則留言:

  1. 回覆
    1. 昨晚做吓功課,有幾隻不是財技股,仍有落后感,偉哥和眾網友來評
      03369 秦港股份、03983 中海石油化學、01899 興達國際、00489 東風集團股份、01114 華晨中國、01088 中國神華

      刪除
    2. 1899 真的落後, 但唔明白為何此股唔能realise , 可能街貨/蟹貨太多/ 條數有水分? 基本因素其實唔差,請指教,謝謝

      刪除
    3. 3983重貨...反而1866就升飛天

      刪除
    4. 以為3983會因為1866 同 297 大升而跟炒...點知都係無乜力水..

      刪除
    5. chester兄,請留意3983及1866有本質上的不同,1866能做到成本優勢有其獨特之處,導致今年盈利顯著增加,我相信1866最近升幅是因大股東增持及有可能炒中期盈喜,而並非化肥市場回暖

      刪除
    6. 會留恴風險, 多謝指教...
      3983 有息派, 現金多, 只係唔識升, ..>.<

      刪除
  2. 952係有d野,已經升到1.8

    回覆刪除
  3. 哈哈~偉哥係咪見最近愈來愈多問冧把,問目標價,有d甚至連睇留言都費事,所以想大家學會自己做左功課先。

    回覆刪除
  4. 早呀!!! 又增持左188 @ 0.37 hehe

    回覆刪除
  5. 啱啱就係提到之前増持510嗰2間行沒有散貨,係咪間Fordjoy 仲増持:

    https://webb-site.com/ccass/chistory.asp?issue=2725&part=406

    回覆刪除
    回覆
    1. 要留意埋其它行....尤其時富本身很異常。

      刪除
    2. 但做得咁明顯去跌, 又覺得有d野

      刪除
  6. 回覆
    1. 我買回另一半沽出的貨@14.1。

      平均價約14.5元買返,賺了不少差價,將持貨成本拉低至低於12元。

      刪除
    2. 我衰貪心, set 左 13.8

      刪除
    3. 偉哥1833有冇目標價?

      刪除
    4. 投機股現在是很難設定目標價,總之升到自己滿意價就沽.....正如2012一樣,到我理想價位就減持、沽清。

      刪除
  7. 國內莊現在要散貨或炒起一隻股, 最後的步驟是在格隆匯推。

    2389在0.85元時已有朋友說會大炒, 之後會改名,可惜自己對此股沒有信心, 不敢入。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,你仲笑我沽得快,你都唔敢玩我有幸買中有得執都算好運啦,哈哈。

      刪除
    2. 哈哈, 我見你洗濕左個頭....諗住叫你唔好咁快吹乾。

      刪除
    3. 我入左少少...
      收到風話收購幾間藥廠, 之後SUSPEND改名..
      但我睇CCASS個大股東一直減持, 都驚

      刪除
    4. 我比佢悶走左無錢賺,仲要輸洗費仲慘

      刪除
    5. 至怕未洗完成頭泡又無水咋。自己今次大牛市嘅策略係見好就收,最多玩多幾隻且戰且走避免重蹈覆轍與股談戀愛。

      刪除
  8. 今早平均價1.035買了一大注的558。

    以核心盈利計, 現價估值約10倍PE。

    中國製造2025概念。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前雪球有篇文推....可能之後會翻炒。

      另外,昨日2722升, 應該也是炒中國製造2025概念。

      工業股突然咸魚翻生。

      刪除
    2. 大佬呀, 去過廁所姐, 咁快又爆上, 唉

      刪除
    3. >.< 我同岩岩去完返來....

      刪除
    4. 我成朝望住個MON 都睇唔到, 唉...

      刪除
    5. 偉哥效應,唔到你唔信

      刪除
    6. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    7. 其實我懷疑有大戶跟住偉哥買, 偉哥一出留言, 往往就即升, 不是巧合吧!

      刪除
    8. 又走甩558,今次呢餐茶飲得貴啦

      刪除
    9. 返正都係同樣炒中國製造2025概念,買入9倍PE的2722。

      刪除
    10. 其實呢度好多大戶, 除左我

      刪除
    11. 直頭係啦,留意左一排,已經好多次係咁樣,
      邊個做既,快D招供

      刪除
    12. 唔洗懷疑,9成9係,最近所有時間、成交一致配合~~ 未必係大户,可能係有份量嘅網友們,留返啲水位給我們這些小小散户吧....

      刪除
    13. 唔洗懷疑,9成9係有...大大大大...戶跟住偉哥買, 偉哥一出留言, 往往就即升, 不是巧合吧...x

      刪除
    14. 仲要跟得勁貼....F5王!

      刪除
    15. 前星期見到一個大陸人拿住兩罐奶粉坐地鐵, 見到佢打開手机上網見到偉哥投資手扎logo,
      同一日在巴士上又見到西裝友都睇住, 包括我.
      小散户,大户都睇住偉哥BLOG !

      刪除
    16. 哈哈, 有無咁誇....每日瀏覽頁數是有5萬多,但瀏覽人數只有幾千人,咁巧合比你撞到兩個?

      刪除
    17. 極有理由相信188 D 貨全部落入偉哥及FANS 手中~ 偉哥效應太強。今日可能821 同821哥幾百萬成交都係FANS入貨! 到時賣盤大家一齊投贊成票,唔該。

      刪除
    18. 偉哥的號召力睇黎可以同生果報D財演睇齊

      刪除
  9. 755今朝見買盤進取,0.315再增持少少,咁快就升到0.335............

    回覆刪除
  10. 6886耀才有冇開過孖展?在19號下午想孖都孖唔到,定係一個早上就爆左?

    回覆刪除
  11. 638突然爆上,唔係炒殼啩?呢隻根本唔會賣= =

    回覆刪除
    回覆
    1. 638係一隻成日都炒殼的唔會賣盤股票,少少倉底貨都沽清了

      刪除
    2. 有可能,雖然照計638唔算好中個概念..................

      刪除
  12. 3399你唔好輸俾pope街睇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天一時心急高追,希望唔會搭錯車啦

      刪除
    2. 睇來小弟仲要向各位多多學習

      刪除
    3. 我覺得POPE咁小小沽出來好煩, 係就一下沽個勁既俾我地買貨....早D沽完早D收齊貨炒上

      刪除
  13. 回覆
    1. 耀才入錯飛有冇得改?

      刪除
    2. 我10:33am入了10萬股,即時得左

      刪除
    3. 請問各位今次A尾係10萬定20萬股呢?
      計股價,20萬股就唔夠500萬,但計埋佣金等洗費就岩岩過左。
      謝謝

      刪除
    4. 我未查, 不過相信A尾應是20萬股。

      刪除
    5. 果日打過去證券行問,20萬股岩岩就會去左b頭...

      刪除
  14. 回覆
    1. 高銀孖寶終於回歸基本

      刪除
    2. 尋日就566,今日就530、283,咁搞法,連383都受影響

      刪除
  15. 好想玩1225 , 但又想愛又怕受傷害....

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 多謝偉哥。然而,7間另外5間未有明顯減持,而泛海仍未出聲明。似乎故事未完。
      常理推斷,看來現在決定權而完全在泛海手上。時富圈子內也沒底,所以有些決定先獲利,而有些仍時貨觀望。
      利申,仍有些貨,所以想法不免向樂觀處想。

      刪除
    2. 最怕係泛海俾機會時富走貨, 走到7788再公佈取消就真係..........吸貨時候

      刪除
    3. 時富俾人過一棟,泛海不是善男,無理由俾佢走貨,應該大量配股,WINWIN。

      刪除
    4. 關生財技高手, 所以有時虛虛實實都難看得清,最重要是衡量自己可以承受的風險.

      刪除
    5. 玩少隻, pk關的股睇來衰過大邪王醫生

      刪除
    6. 泛海控股方面也不宜樂觀,如果有心傾,如上次般出個公告有幾難?

      刪除
    7. 咁又係,不過現價比最高位已回一半,估值同其他SHELL 差不多。持之無味,放之可惜。

      利申: 仍然持有510,祝我好運。

      刪除
    8. 我也傾向最終是由泛海以 大量配股方式入主,這是對關生及泛海最有利的解決方式。

      預左穿$0.6入多一注溝一野就放係度同佢鬥磨,但我有預感呢隻野會好快炒番上$0.7以上,唔知我呢個預感會唔會成真呢。

      刪除
    9. 老老實實
      今次洗濕左個頭 日日睇住跌真係唔係幾盞
      同pk這些財技高手玩 下次真係要諗諗

      刪除
    10. 哈哈! 估唔到個預感咁快實現,唔知仲以為我係個莊。 :p

      刪除
  17. 高銀幅日線圖好正。40度上升升上天,90度下跌。講完。

    回覆刪除
  18. 6128財息兼收.

    560炒注資乎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 6128今日為我帶黎一點生氣

      刪除
    2. 偉哥有無諗收埋息都沽,你買入個位1.12都好靚,而家食都唔錯

      刪除
    3. 目前估值還不算貴, 再等等。

      刪除
    4. 560是春江鴨動手了吧? 希望將有好消息公佈,可以炒高獲利。

      刪除
  19. 持有中國北車的H股有需要辦什麼手續才能換到新股嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果持貨是存放於券商,應該不用辦什麼手續, 會自動轉換。

      刪除
  20. 560 有幾次大盤數上, 應該未完. 復牌後先買, 一星期就有動作, 真快. 再次多謝偉哥.

    回覆刪除
  21. 信報報導監管機構查1365的春江鴨, 為免殃及池魚, 今早先行沽出食糊。

    回覆刪除
  22. 報道:華泰證券將以上限定價
    路透社旗下IFR報道,華泰證券來港上市招股價定價每股24.8元,屬指導價範圍上限。
    華泰計劃來港上市,發行14億股新H股,集資最多347.2億元。股份將於明日截止認購,下月1日掛牌買賣。

    回覆刪除
  23. 偉哥先前因320升到現水平已介投機水平而減持,這兩天開始回落,偉哥覺得是否又開始進入投資範圍呢?
    現價已由高位回落15%

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不會這個位入....上次2元邊增持, 是不錯的價位。

      刪除
    2. 多謝偉哥回覆,我自己都一早在around 2.1排隊入一注貨

      刪除
  24. 惡魚仔唔知公佈收購成功後否又升上天空變飛鷹

    回覆刪除
  25. 122減磅@1.80,完成第10創舉。最後宣布賣盤就完美。

    回覆刪除
  26. 減持了一注的560@3.36。

    由4月初2.23買入,到多幾個價位增持,不知不覺都升左5成,先沽一注食糊,留一注觀望,看看會否有注資。

    回覆刪除
  27. 回覆
    1. Well I buy back some at 2.16 and sell at 2.3 again...

      刪除
    2. Have you still watched 1285 biscuit? Seems liquidity very dry..any risk you notify?

      刪除
  28. 偉哥可找格隆滙登558篇文?

    回覆刪除
  29. 回覆
    1. 偉哥2015年5月21日 上午11:10
      信報報導監管機構查1365的春江鴨, 為免殃及池魚, 今早先行沽出食糊。

      刪除
  30. 偉哥點睇3399除淨日?諗緊收唔收息

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地大部分BLOG 友已經提取了實股,放左係屋企床下底了....有息,點會唔收?
      uncle 7

      刪除
    2. 我驚唔收放左買唔番@@

      刪除
  31. 甲組公開發售股份將按公平基準,分
    配予認購總額為5,000,000港元或以下( 就此不包括應付之證監會交易徵費、聯交所交易
    股 份 發 售 的 架 構 及 條 件
    費 及 經 紀 佣 金 )有 效 申 請 公 開 發 售 股 份 之 成 功 申 請 人 。 乙 組 公 開 發 售 股 份 將 按 公 平 基
    準,分配予認購總額超過5,000,000港元( 就此不包括應付之證監會交易徵費、聯交所交
    易費及經紀佣金)至不超過乙組初步總值有效申請公開發售股份之成功申請人。

    回覆刪除
  32. 偉哥
    1623如2.3元可會加注

    回覆刪除
    回覆
    1. 1623我好像2.7左右沽清食糊, 之前有披露的, 可以翻查紀錄。

      如果2元邊會考慮。

      刪除
    2. 偉哥太受歡迎,留言太快太多,有時跟不上,吃飯未?近來股市,工作及仔女很忙,個人比較累。

      刪除
  33. 期待在已久既果汁,終於都郁下

    回覆刪除
  34. 回覆
    1. 偉哥2015年5月20日 上午9:31
      昨日生果報報導598的股東DHL配股套現。

      昨日6.1元減持了一注, 今早5.87買回,賺了波幅。

      刪除
    2. 偉哥昨日留言話都有一定量嘅貨。

      刪除
  35. 510 異動?! And 1049 both rise

    回覆刪除
  36. 510 ..... $0.69, 莫非再有好消息?

    回覆刪除
  37. 如果最終510及122都成事, 我會超感動.....也不用攝高枕頭,反思已過...

    回覆刪除
  38. 755 中國銀行個牌真係驚死人唔知

    回覆刪除
  39. 我今次入六萬股算,吾敢搏大

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄, 隨得樓上510 自言自語, 大家當佢傻仔

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。