置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年5月13日 星期三

潛在殼股尋寶 - 日東科技 (00365)



今日投機性買入日東科技(00365)的原因很簡單: 看圖表似有春江鴨收集此股。

之前見殼股炒風不絕,故此自己從市值5億元以下的細價股裡,挑選了一批質素比較佳的疑似"靚殼"來觀察,當中除了前排已買入的星光集團(00403)外,還有這隻日東科技。

日東科技過往四年以平均計,每年盈利約千萬港元;除了上年派了每股1仙股息外,年年都不派息。這公司以基本因素來看,是沒有任何亮點或買入理由,但與星光集團類似的是,業務沒有什麼發展空間,正是食之無味,棄之可惜,也因此大股東具備趁殼價高賣殼套現的動機,故此自己將此股列入疑似殼股的觀察名單裡,間中會留意。

上星期二恒指大跌接近3百多點,但此股突然大成交上升23%,雖然之後數日無以為繼,只是股價回調的同時,成交大縮,然後昨天再以大成交上升,至此自己判斷前數天的回調似是震倉,應有所圖,故此今日一直在等候機會買入,看看此股是否有消息或者後著。



在今日低位買入後,很幸運地股價隨即大升;全日成交量相當於總發行股數的8.7%,股價也創了十年新高,動力十足。

自己會持有觀望,看看會否公佈什麼消息,甚至乎可能只是炒高配股集資也說不定。如果大股東真是有賣殼打算的話,則自己之前簡單計算過,賣殼價保守計算應該最少值7億元或相當於每股1.33元。



312 則留言:

  1. 上篇留言爆晒,先開新文方便大家討論。

    如果有時候的話,晚上再寫定多一篇以便明天之用。

    回覆刪除
  2. 偉哥隻水務股抽得過嗎?

    回覆刪除
  3. 如果560配股@2.56
    係咪壞消息?

    回覆刪除
    回覆
    1. 看看配給誰及集資的用途。

      之前一直有傳母公司有注資計劃。

      刪除
    2. 偉哥,覺得560上望多少?最近一直徘徊$3

      刪除
    3. 節錄今日信報
      跌破配股價有啟示

      事實上,近期內地消費零售及百貨股紛紛有表現,由金鷹商貿集團(03308)、國美電器(00493)、茂業(00848)、匯銀家電(01280)及聯華超市(00980)均有不同程度升幅,部分已創出一年新高。

      早前指出港股「抽水潮」正掀序幕,隨着不少股份在2015年累積可觀升幅,已見有不少大股東減持套現,甚至出現控股權易手,而較大市值的股份亦有「伸手攞錢」行動,在過往每次牛市潮均會出現,亦是公司上市發揮其集資功能。相對內地A股企業港股集資較有依據,如每年均要股東通過其配股兩成的會議章程,而公司集資作減債及擴展業務值得鼓勵;不過,要留意的是,一旦出現抽水過急及風氣擴散,導致跌破配股價是對市場發出警號。昨天已有日前剛以每股20港元配售4.65億股集資92億港元的復星國際(00656),收報19.96港元,輕微跌破配股價。而剛以25.25港元配股4億股集資101億港元的華潤置地(01109),也見配股價一度被考驗,收報25.45港元,對其他有意配股集資的內房股發出訊息,日後似要較大配股折讓,亦反映內房股財政壓力大,可供投資者選擇較多。

      刪除
    4. 幾時先知會配比咩人?

      刪除
  4. 請教偉哥點睇雲南水務呢?
    水務新股,國企睇落唔錯

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 這個問題相信只有時富或泛海的人才答到你。

      刪除
  6. 偉哥你組合中投資和投機的股票各佔多少?

    回覆刪除
  7. 請教下偉哥點睇隻2318 平保?

    回覆刪除
    回覆
    1. 平保最近的季度業績亮麗,但要留意當中不少是源自投資收益....而A股或港股這種升勢是無法持久的,也因此這業績可能是可一不可再。

      刪除
  8. 我想說,相比起510、320、或今天未能入的365,小弟更喜歡3399。不貪心,達到偉哥目標價$11.5已很滿足。 thx Wai gor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,喜歡高風險的有高風險的選擇;喜歡悶悶地、穩健一些的也有,正是各適其式。

      刪除
  9. 據銷售文件指,珠江船務(00560)以每股2.56元,配售不多於1.8億新股,集資最多4.6億元,配售價較今日收市價2.99元,折讓14.38%,禁售期為一個月,配售代理為廣發証券。

    文件稱,珠江船務是次集資所得會用作一般營運資金。

    回覆刪除
  10. 1173,昨天@0.425沽清,今日0.385買回,又可以炒下波幅;
    687,@3.1沽出1注,還有幾注待售;
    8077,1早沽清,今日買回1注;
    3399,之前悶悶地在9.1-9.4買咗d貨,今日10.38沽出1部份,呢隻2/3貨已提倉,只留下1/3貨炒賣,估計除淨前仍然有炒作,因為好多人已提倉避稅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上年9月幫太太買了11,均價$127,本來打算穩穩陣陣收4厘息,息已收了幾次,帳面賺了22厘,相等於5年息,睇嚟又要沽咗佢,揾過第2隻了。

      刪除
    2. 厲害厲害....請問tkchan兄股齡多長?

      刪除
    3. 失禮,股齡有約15年,頭幾年交學費居多,近幾年比較好一點。

      刪除
    4. TK兄,你是全職或有工作,你炒波幅的技術真是厲害.

      刪除
  11. 我正在填粵運交通(3399)的轉手紙,請問『股息處理』一欄應該是填上港元戶口號碼或是人民幣戶口號碼才對呢?

    回覆刪除

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信填港元戶口號碼就可以, 因為上年我都是收到港元的支票。

      刪除
  12. 365我前日0.65入了兩注,昨日0.84沽清,本想今日約0.73買回,偉哥效應,厲害

    回覆刪除
    回覆
    1. 你0.65元已買入,是更加厲害。

      我兼顧太多股票,有時都會錯失比較好的買賣時機。

      刪除
  13. 605主席在7,8號再增持480萬股應該可以繼續睇好。

    回覆刪除
  14. 請教偉哥睇CCASS TOP5, TOP 10 有幾多%先算股權集中, 貨源歸邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 關於貨源歸邊你可以睇下係 5月9日個 post 有隻莊家股的 case study, hope this helps :D

      刪除
    2. 我自己不是太看重這點。

      很簡單的例子, 如果TOP 5持股 是匯豐、中銀、渣打、恒生、東亞,合共佔80%股權,那究竟是貨源歸邊還是分散?

      刪除
    3. 大行客多佔比重大可以理解, 要睇可能就真係要睇o個d 細細間......

      刪除
    4. 股權集中的情況如果出現係一般非財技的股票身上,意義唔係好大,市場上好多小型價值股都係單一大股東,大股東明面持貨達60%,甚至70%以上,而且當中有唔少其實仲有暗手的持股
      但係咁代唔代表隻股會向上炒?事實係呢類小型價值股通常股價比較資產淨值都係長期大折讓,而且屬於"悶股"

      刪除
    5. 一般而言要分清一隻股權集中的股票係咪將要向上炒並非難事,而最簡單莫過於睇CCASS分佈,舉個例子:http://webb-site.com/ccass/choldings.asp?d=2014-11-25&sort=holddn&issue=10981

      咁就係典型的股權極度集中,亦即所謂貨源歸邊的情況,當時1250快將宣佈停牌,從CCASS記錄可以睇到當時場內股份只有24.95%,而當中持貨最多的係第一上海,其次為金利豐,顯然唔係散戶用的券商,至於散戶常用的券商,例如輝立、耀才、致富、一通,可以睇到持貨簡直少到可憐,正常根本唔會有咁的分佈情況

      當然,有時莊家的人頭亦可能用散戶常用的券商持貨,所以唔可以單睇個別券商,要按整體的持貨分佈作判斷,而且其他資訊,例如往日成交數據(股價升跌,成交量等等)亦要參考,而如果係較長線的向上炒,例如566,仲會有輸送盈利之類的動作配合,如果想作出全面的分析,要綜合多方面的資訊作判斷

      平時好少講咁多,近排一講多d,就體會偉哥成日分享咁多係有幾犀利..........

      刪除
  15. 泛海控股董事会大换血 卢志强将走上台前_证券时报网 - http://kuaixun.stcn.com/2015/0513/12239354.shtml

    明天應該对715,1886也利好:):)

    回覆刪除
    回覆
    1. 盧生如此有決心,似乎應該不會放棄時富,應該會有好消息公佈。

      刪除
  16. 偉哥,你点睇686聯合光伏,剛剛收購了海潤光伏站加發可轉债,謝謝

    回覆刪除
  17. 偉哥,有隻6822。。前日大成交升上去,之後就細成交回調
    格局同365差不多,呢隻投機你覺得點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 很抱歉我不能提供投資意見,而且我也沒有留意此股,要看看先。

      刪除
  18. 唔好意思各位
    因為看完大家教路之後,我都仲係唔識搵偉哥係上文提到查找股權變動
    想問問大家係咪用以下連結


    http://www.hkexnews.hk/sdw/search/search_sdw.asp

    回覆刪除
    回覆
    1. try this:
      https://webb-site.com/ccass/choldings.asp?issue=2725

      刪除
  19. dear 偉哥

    謝謝分享,3399 amazing pick!讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝偉哥,成個倉主力系靠隻3399,佔成本3分1,但利潤就佔近9成,哈哈...

      刪除
  20. 偉哥,想認真跟你學野。我在webb-site的stock code輸入510,然後在Listed securities按ccass,便看到一個update to 12-5-2015的劵商名單,你是如何確認上星期五大跌當日,第二及第三大買家就是Bullish Securities及Fordjoy Securities,從而以之為監察目標的?是以那劵商名單的Holding、Stake,還是cumul.stake排名?(https://webb-site.com/ccass/choldings.asp?issue=2725)

    另外,我在雪球那邊,看到有分析話當天第一位是hsbc,但由於市場份額高,所以即使是第一大買家也沒有指標性,對嗎?但如果頭三位是耀才、輝立、新鴻基、國泰君安等不同劵商,又應該以怎樣的準則ignore/accpet它?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你選"change", 然後給你選日期範圍.....因為T+2關係,所以8號的成交是要12號深夜才反映,這時要選的日期範圍是11號至12號。

      不是說那間券商有沒有指標性, 而是看其買賣異動.....如果HSBC的買賣與第二、第三位的一樣反常,即是在股東大會前全清貨,然後大跌買貨,那一樣有指標性。

      刪除
  21. 3399多謝偉哥, btw 今日好似無咩消息, 但午後為何突然抽升, 是否有好消息鴨仔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨日大摩公佈將3399納入MSCI中國小型股指數。

      刪除
  22. 今日都沽清1866@3.56,另外沽一注3399@10.18,套番d錢先

    回覆刪除
  23. 剛睇510 CCASS, UPDATE 到 星期一:

    BULLISH SECURITIES LTD
    Holdings
    1 2015-05-13 20,911,930
    2 2015-05-12 13,807,930

    FORDJOY SECURITIES AND FUTURES LTD
    Holdings
    1 2015-05-13 21,084,517
    2 2015-05-12 11,616,517

    偉哥既預測太準, 睇黎將有好消息:)

    回覆刪除
    回覆
    1. hi Ricky, 想請問一下個table 個個係個日收市間行有幾多貨定係前一日?
      e.g
      FORDJOY SECURITIES AND FUTURES LTD
      Holdings
      1 2015-05-13 21,084,517
      2 2015-05-12 11,616,517

      係唔係指
      5月12 個個交易日收市之後一總有 21,084,517 係個倉到?

      刪除
    2. LeslieK,
      1 2015-05-13 21,084,517 (係講 2015-05-11個持倉, Monday (因CCASS 係反映T-2), 果日收巿$0.78)

      刪除
    3. 完全明白了! 唔該哂 :)
      咁樣 5月12 個 data 係指 2015-05-8個持倉(佢地大掃貸個日...), right?
      咁應該係好消息了, 可惜我星期五比佢地振一振 0.7幾 走左!
      希望Ricky 兄同埋有510的朋友賺多d!

      刪除
    4. 兩隻春江鴨在星期一繼續落力掃貨,似乎510應有好消息。

      刪除
  24. 2012 :
    財務數據總結
    於二零一五年第一季度,本公司錄得 3,080 萬加元虧損,而二零一四年同期則為 430 萬加元虧損,二零一五 年期間每股虧損 0.01 加元, 而二零一四年同期則為 0.00 加元。二零一五年第一季度的 1,650 萬加元的虧損 是由於加元兌美元的走弱所導致的外匯虧損。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現有董事會已批准將以二零一五年六月末全面注入第一道蒸汽以及二零一五年九月首次出油的進程作為目標。 由於首個項目階段旨在驗證West Ells、Thickwood及Legend 項目地區的Wabiskaw岩層的商業潛力,陽光的 首要運營重點是順利完成West Ells第一階段設施的啟動並且建設每日5000桶的額定容量。管理層正在重新審 核已經批准的第一道蒸汽進度。如果確認現有啟動期進度存在實質性運營風險,那爲了確保順利完成設施調 試及啟動,第一道蒸汽進度將額外延后。任何有關已批准的第一道蒸汽及出油進度的更改,將經董事會批准, 以公告形式儘快想股東們傳達。
      於本公告日期, West Ells設施正按預算的進度施工,并已完成了約95%,所有大組件已運載并完成安裝。陽 光正在不懈努力地推進其計劃,確保順利完成West Ells第一階段設施的啟動並且達致建設額定容量。

      刪除
    2. 第一季蝕咁多,不過目前睇就快出到油,希望2012有機會跌低畀人加下貨

      刪除
    3. 比重上是好消息大過壞消息吧?

      刪除
    4. 2012真係跌低..............2012@0.69加咗貨

      刪除
    5. 唔驚,之前0.74已經又減持炒咗一轉,相信最起碼遲d正式成功開始產油的消息會刺激股價上升(實際係唔係產一桶蝕一桶另計),而且孫國平近期咁買法,所以採取一部分炒波幅一部分低價買的貨持有的策略

      刪除
  25. 偉哥早晨,巴塞对祖記點睇呀?有冇興趣出來睇下波輕鬆下叫下,我就覺得祖記有機會爆冷。

    回覆刪除
  26. 無跟買 但都多謝偉哥分享

    回覆刪除
  27. 生果唱365,開市識點做啦!!

    回覆刪除
  28. 526在0.5以上可食啦,反正不知佢派幾多,

    回覆刪除
  29. 股場放大鏡:日東科技異動博賣盤 - 歐陽風

    http://s.nextmedia.com/apple/a.php?i=20150514&sec_id=15307&s=0&a=19146818

    回覆刪除
  30. 操盤手札記:憧憬無限的內房股 - 割柑人

    http://s.nextmedia.com/apple/a.php?i=20150514&sec_id=15307&s=0&a=19146810

    回覆刪除
  31. 回覆
    1. 有人前一日就知道配股2.56
      點查到?

      刪除
    2. 師兄邊到見到有人講2.56配股?

      刪除
  32. 看到各位CHING持有3399都有提及派息前提倉避稅, 我比較笨, 看極都不明白.
    利申現持有3399, 當1萬股, 如果不作提倉最終實收幾多紅股/股息, 如果提倉了又收多少?
    謝謝指教.

    回覆刪除
  33. 其實之前很多討論了,每1萬股約要付450港元的股息稅及紅股稅。提倉的話基本上只需付券商的手續費。

    提倉或不提倉都會收到同樣數目的現金股息及紅股,差別在於需否付稅而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就部份沒有提倉,怕一旦爆上冇貨沽,還有羊毛出在羊身上。

      刪除
  34. 1003 一開波 3.2 ,仲諗住 AO 偷雞 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,小弟沒貨,只能眼望望。又細膽唔敢AO 搶

      刪除
  35. wai gor +各高手, 雲南水, 點睇呢?? (我自己分析, 偏向三寶之中睇好呢隻多D)

    回覆刪除
  36. 回覆
    1. 孫生又可以平D入貨..

      刪除
    2. 孫生一直買,但股價反而停滯不前,
      都不知是福是禍

      刪除
    3. 師兄,你地平均價多少?

      刪除
  37. 3399,@10.02先買回1半,賺咗36格。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我@10.0買回昨天沽的 再唔買返怕滿戴無車上!

      刪除
    2. 我都怕開車時不是坐上客。

      刪除
  38. 1198,垃圾傢俬要上了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在上次高位前低1格沽清,再等機會。

      刪除
  39. 偉哥:查不查到MSCl香港小型股、微型股的NO和各佔比例,入選多有異動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個應該沒有公開資料,可能要網友幫手查查bloomberg看看有沒有相關資料。

      刪除
    2. 510名單中,可否推算指數要增持的股數?

      刪除
    3. 沒有比重, 計算不到指數基金要買的股數。

      刪除
    4. 間中有提比重,但不知總名單,如5月底香港小型股多19只,少5只,有的傳媒有提比重,但無總名單。

      刪除
    5. https://www.ishares.com/us/products/239658/ishares-msci-hong-kong-smallcap-etf

      MSCI賣錢的,Bloomberg都要另俾subscribption fee,只可睇iShares估

      刪除
  40. 回覆
    1. 同是紙股的2689企穩, 似乎2314跌與MSCI指數變動有關。

      刪除
  41. 回覆
    1. 為可還要問呢?請看留言, 偉哥已說了多次

      偉哥2015年5月13日 下午7:26

      留意每日的留言區,如有買賣我會告訴大家的。

      刪除
    2. 如果回到第1注入貨價1.48就好了

      刪除
    3. 其實2268都受惠紙價,偉哥有留意此股嗎

      刪除
  42. 周希儉,低位只彈了28%,應該還有後著罷。

    回覆刪除
  43. 岩岩睇完2012個張新通告,唔知點解感覺有點似當年的346 XD

    回覆刪除
  44. 唔覺唔覺,1280已經起飛得老遠,又係由5毫一直炒幾轉,唯有跟標叔叔講,呢隻賭股'與我無緣',隻493就炒到唔敢放.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 1280有國內知名大莊進駐,兼且炒O2O概念,故此股價順勢炒起。

      刪除
    2. 呢隻0.8買入,走咗9世,一直冇機會再上車。

      刪除
    3. 0.81入,$1已經賣出,越升越高
      似配股嗎?

      刪除
    4. 呢隻我都係食左一轉,之後想追都追唔到,揼心

      刪除
  45. 自林少陽篇文後隻952好似一沉不起, 唔少人係1.9X追入坐哂艇. 其實林生以前係QUAM打過工, 咁樣間接(其實好直接)點名狠批舊東主有些唔厚道. 投資世界多變, 但其投資方法及理念一成不變。佢間以立投資以價值分析做賣點, 但咁多年來多數跑輸恒指表現。 最近好表現的売股, 科網股, 以佢所謂的價值分析, 相信一隻都冇, 要寫多D出位的文章才能吸引客戶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問咩地方睇到佢隻基金表現? 買佢地基金不如買指數ETF

      刪除
    2. 其實文章根本不出位,
      講股票炒過龍的文章大把,
      如果寫篇評論都要就住就住, 唔係自已真正睇法
      怕影響你地炒賣賺唔賺到錢仲得了?
      我2蚊坐到依家聲都冇出過

      你自已諗諗啦
      如果毒果新聞推隻炒股, 一堆股民買左,
      偉哥指出隻野唔值博 導致股價一沉不起
      反而要比班買既股民話番轉頭, 咁仲成世界?

      刪除
    3. 買左股票輸錢鬧人唔厚道既人本身會唔會都有D唔厚道?
      林生寫完篇文952就見調整唔係正正反映佢睇法準確?
      事實上偉哥一早講左買952係投機,林生以投資角度嫌貴,投資世界唔同人有唔同觀點根本好平常,唔係要搞到一言堂先岩吧?

      利申我本人都有投機性買952

      刪除
    4. 馬可先生, 輸打贏要不是投資的好習慣. 未知你有持貨否, 但在這兒持貨的師兄師姐, 就算是偉哥, 也不曾就林少陽先生在這股的評價上有說過半句不是. 再者, 強如林生, 也未必相信自己可以憑一文冷卻市場情緒. 試想想, 如果952現在就升到3蚊, 那你會否改變看法?

      平心而論, 凡事說不過一個理字, 你認為林少陽說的沒道理, 自可出一文抨擊之. 我想作為投資者放下個人情感是基本吧?

      刪除
    5. 我篇回覆唔見左
      唔該偉哥幫我勾番出黎
      實在睇唔過眼D人輸打嬴要

      刪除
    6. 相信網友只是見股價回落不少, 一時氣憤之言而已.....大家盡量保持理性討論,免傷和氣。

      刪除
    7. 林少陽是少有嘅大師級人馬. 無論宏觀經濟或個股. 從立論, 推敲, 結論有條不紊而用字清晰中肯.
      至於基金表現, 是另一件事..

      刪除
    8. 那裏有數据顯示林少隻基金年年跑輸恆指? 證明下.!好嗎。

      刪除
    9. ck兄, 我有數據, 因為我買了其基金:
      自成立至今 (6/2009): 89.86% vs 恆指: 47.63%

      唔知點樣多年來跑輸恆指呢?
      另外, 以我知道, 林生離開華富後仍一直持有該公司的股票至今, 如果股價回落其實佢亦蒙受損失, 佢仍然寫出其看法才值得尊重呢! 馬可, 你太低班了, 還是回去BB班進修一下才再出來發言吧

      刪除
    10. 謝kam hung兄數據。原來馬可先生是赢了即是輸?還是順口開河?情緒發言?

      刪除
  46. 睇黎再想低價D入多注2012都冇機會了,孫生隨時又增持不少了,下午隨時倒升添

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真如沒有孫生的真金白在場外增持, 以公司現有的業績, 股價也很難撐到宜加....而公司本身又等$用, 何不低價配股給孫生, 減少向外舉債, 從而減少成本負擔?

      而孫生睇中佢地的原因...莫非是在阿薩巴斯卡的權益及開發權?

      另加拿大的油砂是美國進口石油供應的最大單一源頭, 唔通又有政治因素?

      最後公司已投放了11億加元做前期開發, 而項目的施工也完成95%, 相信今年第三季會開始生產, 到時如油價配合上升, 相信回報也不會少.

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  47. 我隻876 最後竟然係抄改名....?

    回覆刪除
  48. 回覆
    1. 我認同, 日日在等運中

      刪除
    2. 大家齊齊等運到。\(╯-╰)/

      刪除
    3. 今個月,每隻有10%賺都食左先,唔係隨時跌返落嚟

      刪除
    4. 同意而且很悶,等待低位加注又未到,等高位放貨又唔多,今個月似上落市多26700-28500之間

      刪除
    5. 手揸2012&952~~兩隻都。。等,寂寞到夜深。。哈哈

      刪除
    6. 日日在等運到 .........

      刪除
    7. 我現在希望 510 快D復牌,我想加注 3399

      刪除
  49. 687 3.17沽一注先. 平手走.渣左成年. 仲有2注睇下有無運先.
    今日買盤仍強.

    回覆刪除
  50. 我覺得, 任何人寫有關952負面係冇問題, 係俾大家多D思考機會 -- 但, 應說明下自己是否與批評的公司有關連.

    說林少陽而不知其與QUAM淵源的人, 可能並不多. 林少陽可以話係QUAM出身, 開始時只是當年QUAM的主筆TONY的翻譯。 其後憑佢的自學, 加上在QUAM的專欄, 股評, 問與答, 為人所認識, 建立自己形像. 而QUAM也曾將林少陽捧為代言人之一。

    假設有文章寫了篇有關3399很負面的報導, 大家可能看了一笑置之. 但如果寫的人如曾在3399任職的經理, 領導副手, 甚至是曾一度公司的代言人呢? 文章的份量, 造成的反應會否有些不同?

    回覆刪除
    回覆
    1. 老兄,撑,只顯示你無知及偏頗。輸大左?林少是講投資行為、你硬要對号入座、賴地硬咯。

      刪除
    2. 馬可先生, 我為你補充一句, 林少陽先生的專欄在華富財經還連載到2014年12月底呢. 大概很多人也知道林少陽的出身吧. 我只聽說過有利益瓜葛, 衝突的要申報, technically, 未聽說過曾在某公司任職也要申報 - 當然, 馬可先生的說法可供股評人參考, 閣下也可以認為佢"食碗面, 反碗底", 不厚道等等...但最少我不會, 原因如下:

      如果林先生, 或某3399經理離職後, 所批評的是該公司在業務上的事項, 自然可作參考(也留給大家評論其是否洽當), 但林少陽就952所言, 不是注資是否正確, 只是在股價方面提出疑問: 是否炒得過熱? 所以, 看文還是看道理, 不要理他是林少陽還是楊少林, 尤其是不干涉業務上的事項的時候.

      刪除
    3. 好啦! 大家和而不同,和氣生財!

      各抒己見,百花齊放!

      刪除
    4. 我覺得林大師曾在QUAM任職這一點, 不會影響他寫這篇文章的分析,
      事實就是事實, 952 的確是投機, 952 的確是炒得火熱,
      我的平均價$2.1, 帳面也虧了20%多,

      馬可兄想說的是飲水思源吧?? 如果是說這一點, 我就不作評論了

      刪除
    5. 我唔相信林生寫篇文時, 腦海裡冇浮現當日佢係華富工作的情境. 可能有些不愉快的回憶? 對讀者來講, 總覺得佢有弦外之音. 俾你去寫篇文有關自己曾任要職的公司, 你會全無偏頗 ? 差在係偏好定差。

      至於我倉位, 成本價0.7樓下, 買咗太耐有高有低. 對於華富的事, 相信我知道的比你多一點點.

      刪除
    6. 請問馬可先生, 既然你對華富的事, "有多一點點的認知", 可否就林先生該文而言, 指出那些文意或句子表現出他對華富的偏頗?

      另外, 同文亦有對阿里系作出質疑, 是否林先生對阿里系亦有偏頗?

      小弟就在這裏等候馬可先生的指點.

      原文: http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20150506/19137102

      刪除
    7. 以我知道, 林生離開華富後仍一直持有該公司的股票至今, 如果股價回落其實佢亦蒙受損失, 佢仍然寫出其看法才值得尊重呢! 馬可, 你太低班了, 還是回去BB班進修一下才再出來發言吧

      刪除
    8. Kam先生, 你所說的我也有所聞, 他是曾持有華富的股票或者購股權, 但說實在, 是否"至今", 我不能確定. 所以馬可先生的"知道多一點點", 或者能補完故事.

      相信我, 我一定會去問林少陽求證的.

      刪除
    9. 都好想你点明那些是弦外之音,那弦外之音又說什麼?如果只有你聽到弦外之音的話、會否是幻聽?

      刪除
    10. KAM 高班才能發言的話, 是否每個人都先有個級別? 你的建議不錯, 可能偉哥會考慮的.

      浩然. 同一篇文章, 我在看時覺得他話中有意, 有些人不覺得, 那很正常。 正如同一段公司通告, 都可看出不同意思.

      刪除
    11. 馬可先生, 既問你, 我也先答和分享意見. 如你認為林先生"話中有意", 會否是指其基金組合持有其他本地證券股(如665), 所以對952有不同看法和觀點? 其實有跟開都知道, 林先生很早已看好本地證券業, 也從而推算出本地證券會被併購的趨勢.

      我個人認為其文中心思想是, 一間沒有業績支持的本地證券行, 被暴力注資70多億左右, 市值立即被炒上300多億的水平, 炒家是否沒有給予後來的散戶一點水位? ("對於一家盈利似有若無的證券行來說,炒家給予的估值,會否太不實際呢?")

      相比起665, 1788, 在港札根經營擴充多年, 方有300-400億市值的水平, 952以注資金身*立即*炒上350億, 炒家有否太不留情面? 留意就1788上市後第一份中績, 已能做到兩單補薦IPO, 12單PLACING, 上市資金立有所用. 擴充經營和得到市場普遍認同是需要時間的, 相信這也是馬可先生你在等候的事.

      這是我的個人看法, 如果你要說林先生"別有用心"的話, 我會這樣猜想, 不過, 我會同意佢有道理. 如果你有興趣和大家分享對華富的"多一點點認知", 我們還是在這兒洗耳恭聽.

      刪除
    12. 意見總有不同,睇法不同,股票先生就係反應呢點,各位和而不同,和氣生財,才是聚集在此的目的

      刪除
  51. 635,呢隻由最多輸25%,到今日反勝15%,始終未沽,因為仍然很平,目標到52週新高會沽出部份。

    回覆刪除
  52. 952正宗等運到,只等一個消息就可炒上,磨煉意志

    回覆刪除
  53. 用賣8002利潤揸住20萬股952,嘅開心又放心。買唔買自己決定,反正我信了。 多謝偉哥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾日無買到8002博反彈 真係後悔

      刪除
    2. 3.9 跟偉哥買6.8出季報個日放. 6.25番兜等佢轉 main board

      刪除
  54. 偉哥黎緊既新股睇好邊隻?

    回覆刪除
    回覆
    1. 水務初步看過,似乎很一般,不知為何如此多人博。

      刪除
    2. 可能覺得政策受惠(水十條)有概念炒?不過比起水務,我寧願揀華泰好過

      刪除
    3. 保薦人往績好都係其中一個因素

      反而華泰有法巴份
      咪話唔驚

      刪除
  55. 大家請注意,今天拿了3399實物股票去中央想轉名被拒收!一定要等12-16/6/15才接受!白行了一次!各位最好去之前打28628555查詢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝告知。有了上年的經驗,我今年就是等股東大會後才去轉名。

      刪除
  56. 偉哥731還持有嗎?近黎停左係0.52

    回覆刪除
  57. 偉哥, 1003升1倍喇, 放未呀? 恭喜你, 哈哈!
    利申: 當然冇貨.

    回覆刪除
  58. 呢個中午時間HKEX好多嘢睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前560有人話$2.56配股,果然真係呢個價,究竟係循咩途徑知道?

      刪除
    2. 業界人士。

      要配股,通常都是要經券商找基金、大戶接貨,那你很容易想像到什麼人士有第一手資料。

      刪除
    3. 唔知配俾咩人呢?

      刪除
  59. 400只是基本會員多了幾百萬,竟然每天都+10%升幅,O2O真是亂炒

    回覆刪除
  60. 隻船坐唔坐得過?一陣又復牌啦....

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。