置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年5月15日 星期五

時富金融黑天鵝事件 (三) (已更新)



看完通告,我都呆左.....

成件事由頭到尾都難以理解.....

由兩間公司的獨立股東在股東大會否決賣盤,到泛海出通告話仲有得傾,到時富金融(00510)及時富投資(01049)股價在再次停牌前大升,而當中又很明顯地有兩隻春江鴨在高位沽清、低位買貨........

根據通告內容:


"於二零一五年五月十五日,時富投資及CIGL收到泛海根據買賣協議發出之通知,要求將預付款項退還予收購人,據此,預付款項100,000,000港元(不含利息)已退還予收購人,而買賣協議已終止。"
但時富金融及時富投資於2015年5月13日已開始停牌,究竟5月13日-5月15日這3天期間發生什麼事情? 期間泛海與時富是否曾進行洽商,不然的話為何泛海在停牌後的第三天、股東大會否決後的第5個交易日才要求退回按金、終止買賣協議?

再翻看由上星期五到這個星期二的三個交易日的CCASS紀錄,買貨最多的頭七間券商的共通點是差不多全部都是在股東大會前沽清了大部份持貨,然後在這3個交易日期間積極買貨。

http://webb-site.com/ccass/chldchg.asp?d1=2015-05-11&d=2015-05-14&sort=chngdn&issue=2725

這不可能是巧合吧?

可否有知情人士可以私下告訴我究竟發生什麼事? 真的百思不得其解。

319 則留言:

  1. 唉,我就係覺得PK關紀錄不良,所以最後個日放棄買!

    回覆刪除
  2. 我覺得似一個局,一個完美佈局,引我地去買,呢個PK關!

    回覆刪除
  3. 道高一尺,魔高一丈。P關金融創新。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當初曾經同波牛兄提過驚關生會玩新花款,估唔到兜兜轉轉,最終都係講中咗...........

      而家最大的可能有三個:
      1. 關生已經搵到一個更好的買家,最終都係想賣盤
      2. 關生根本又係想炒殼,所謂的兩個春江鴨其實都係畀關生老點中咗佢的計,前幾日其實都係同散戶一樣接咗關生真正人頭沽的貨
      3. 泛海搵到更好的對象,所以唔再向劣績累累的關生買個財技殼

      刪除
    2. 故將510列入夢幻組合(小倉),717列入價值增長組合(大倉)。不過聽說最初受P關所累走佬的經紀後來(5-6年)上位。

      刪除
    3. 再看看CCASS, 不只兩個春江鴨的.....

      刪除
    4. 放流料,講到似層層,食埋最後一批肥鴨?

      刪除
  4. 其實會否有機會是第二次震走散戶收貨再圖大計?

    無論如何,關生似乎死性難改。

    回覆刪除
  5. 泛海不收購,跟本不值$0.9. 但證劵股所剩無幾.還有機會的

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 係就係,不過下星期一肯定先冧價,另外此君如此PK,仲有人信?

      刪除
  6. 其實唔出通告而復牌唔係仲客易出貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔出通告而復牌, 泛海應該會出聲....:-(

      刪除
    2. 復牌停牌都一定要出通告啦

      刪除
    3. 關生今趟應該億億聲, 袋落袋。 甘多日過億成交 :-(

      刪除
    4. 我意思唔出咁直接賣唔成既通告,而好似上次咁出d 含糊不清既通告, 又或中午先出呢份通告,相信大莊會更易出貨

      星期五出, 用意不明

      刪除
  7. 星期一掛ao 可能有機會中多次伏,唔似上次lunch 開市...依家有2日時間比消息揚出去...

    回覆刪除
  8. 我有 30 萬股,今次煩,不如估下開幾多?我估 $0.7 左右

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁樂觀?
      我覺得應該低過日前低位。唉。

      刪除
    2. 咁樂觀?
      我覺得應該低過日前低位。唉。

      刪除
    3. 個日見你收市前高價追入240,000股,你預無4成本金。

      刪除
    4. 果日既走勢正常都系覺得成事,自己都爭扎左好耐,不過覺得成事都不一定賺好多,最重要系條pk关咁既人渣,對佢怕怕,所以好彩最终都冇入到同佢搏,估吾到個屎x鬼真系咁賤,少少都吾肯留俾其他人。。。做人做到咁,發左都冇意思,遺息十年

      刪除
  9. 偉哥,會否先取消這份協議,然後像952配股給泛海?

    回覆刪除
  10. 咁果兩隻春江鴨都係個局既一部份定都被局了?
    雖則佢都高位沽左,低位買返,但都幾傷喎。佢地咁大批貨,都幾難散喎。
    自我安慰咁諗,會唔會佢地仲有潛在買家傾緊,所以出埋呢招再震多次黎收貨?
    星期一復牌的話點處理,頭痕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 高位沽左低位買返,輸係邊? 停市前有9毫喎?

      刪除
    2. 我都係咁想,大手掃左兩日貨的人應該不是傻的吧

      刪除
    3. 偉哥,關生會唔會一方便大手掃貨, 用其他account 小盤出埋餘貨?

      刪除
    4. 我剛更新了文章, 你看看CCASS紀錄。

      首7間券商在3日期間共買入了差不多1.2億股,數量是很顯著的......

      難怪連春江鴨都被假身騙了?

      刪除
    5. 偉哥,咁個七間行也是PK Kwan 友好?

      刪除
    6. 又俾玩多次😱
      佢4年前已經試過一穫,最後話唔賣!
      星期一先大跌(直插無水花)震完,又話搵到賣家...又大掃貨,好鬼賤!

      刪除
    7. 最大問題是這7間券商除了第1間沒有在股東大會前沽清之外, 其餘的都是差不多清貨,除了預感股東大會會出問題外, 我想不會有其它原因吧?

      然後又如此齊心地在這3天買貨, 更加不可能是巧合.....我諗極都唔明。

      刪除
    8. 第一單堅料,第二單流料

      刪除
    9. 真係諗唔明,唔通會係姓關既玩大左激嬲泛海臨尾反口?

      刪除
    10. 不是想潑大家冷水
      見ccass winfung 持貨四年,竟於停牌前當日沽了一大部分
      事有蹊蹺?

      刪除
    11. 我都咁諗……泛海都唔自在,大把錢,它已有後路,手上還有民生證券,只可能用多d時間去實現

      刪除
    12. 會否係殺左落黎, 然後補番個倉.

      刪除
  11. 大家小心!唔好估底!
    上次0.5抽上0.7
    今次應該冇水花直插
    個老洗咁識財技

    回覆刪除
  12. 手上果半注唔沽了,今日出公告咁衰。。
    呢幾日消息都傳開哂,悲觀d星期一都見番0.5...

    回覆刪除
  13. 大鑊,我0.98入…………

    回覆刪除
  14. 時富做臭左自己個名, 如果沒新買家的話, 我係買家都會將佢擺係lowest priority

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會條pk 想市場有牌既證券商賣得7788 再吊高黎賣?

      刪除
    2. 如果要等其他賣得7788...個牛市應該玩完....唉,睇黎星期一要部定沽貨,好彩之前0.7入,唔洗輸都走啦,無眼睇

      刪除
    3. 其實時富誠信已經破產,而家個市有更多值博率仲高既機會。點解仲要向到希望佢有轉機呢?
      利申:有持貨,會AO沽,當交學費

      刪除
  15. 重貨的我決不沽貨!!sor咩叫走完全唔知~

    回覆刪除
  16. 偉哥我想起2個可能性
    第一就係太高調內幕炒俾人查令到關生縮沙 (好似 56x 上年咁)
    第二就係 2011 事件重現。(510, 1049 單日插 50%果次) detail don't wanna tell here

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話輸到要著草返大陸?

      刪除
    2. 聽師兄講,啱啱睇番11年果劑,AO價可以走到0.49,即日跌到0.24收,之後跌足4個月到0.1先見底,越睇越心寒,除了粗口,已經無野想講......

      刪除
  17. 我猜錯了, 對不起大家
    希望大家無預支食豪些
    關先生為人不錯的, 做事一如既往.
    但勸大家周一還是不要再溝貨了, 怕是無底深潭吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大把貨溝,我仲有0.09貨未放,睇下跌唔跌返落戈價到?

      刪除
    2. 大哥,這裡不歡迎你

      刪除
    3. T Ryan , 嗰條 510 PK 在這𥚃攪事

      刪除
    4. 係lo 一出黎無好野@@

      刪除
    5. Ryan, 你有幾多?我有 30 萬股

      刪除
    6. Ching笑下算啦,佢可能都係卒仔嚟。可能佢之前俾人篤爆,心心不忿咪依家留下言,其實唔使理佢,呢度好多人都低價買入又走咗幾轉都接近零成本。慢慢唸下點解會有呢種好似損人又不利關生既情況仲好:-p

      刪除
    7. 510這位人兄從言語間帶給我的感覺是早知道這結果的。當12/5停牌後揚言這星期內有結果,為何是下星期?還問了大家一句[上左船未?]
      是事有湊巧,還是早知結果?

      刪除
    8. 為何不是下星期才對?

      刪除
    9. 佢停牌後講過話今星期會知結果,我覺得佢一早已知道。至於係咪停牌時已經知道傾唔成?咁就未必。佢停牌後同依家出現又有乜企途?

      刪除
    10. 呢條屎忽鬼肯定身有屎啦, 佢叫唔好入, 我就偏要入!

      刪除
  18. 我覺得今次係泛海發脾氣 知道pk關開大口 拿拿聲拎番訂金, 如果唔係通告尾點會話仲有其他可能定o的黎,今次分分鍾可能係pk關報應

    回覆刪除
  19. 樂觀地推測。這三日大家傾掂數配股方案,但之前個預付款項要先退還予收購人,而買賣協議也終止。之後再出通告另一配股方案?
    成立嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的是樂觀,而且是最樂觀的!

      刪除
    2. 將來是否有配股方案就唔知, 但星期一復牌難免肉血長城

      刪除
  20. 今日出通告反而有利股價喎 等大家細嚼下份通告
    分分鍾呢個當成好消息咁消化喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 就要外出.....等明日再細嚼下份通告

      通告長, 有些字眼都要慢慢斟酌。

      刪除
    2. 耐心地等候偉哥的報告中…………

      刪除
  21. 不必太灰,有可能有潛在更好買家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非,好好心夜D再出張通告,同另外一買家傾

      刪除
    2. 個人覺得510今日至星期日都唔會有其他收購通告

      刪除
    3. 如果你是PK關,留住盤生意肥仔的,抑或賣佐他肥仔的?

      刪除
    4. 一定係賣左佢肥仔
      問題係在於
      如果我係PK,我會叫人收下貨先
      而且,就算有新買家問價,都唔會係依一刻公佈囉,
      已經落左人地面,再落多幾次,你估佢真係天皇老子
      仲有唔怕俾人查咩

      刪除
    5. 但我見雪球啲人話佢得罪泛海無運行
      好緊張-_-

      刪除
    6. 希望泛海教訓下個PK關

      刪除
    7. 希望泛海教訓下個PK關x 2

      刪除
  22. 最差情況應該係星期一早上出通告即時復牌

    回覆刪除
    回覆
    1. 通告已說明星期一會復牌

      刪除
    2. 即係係我地角度 佢星期一早上才出通告係最不利散戶既情況

      刪除
    3. 明白

      個莊要玩散户, 任何時候都係散户死

      刪除
    4. 星期一先出, 可能走得切, 冇輸咁多...

      刪除
    5. 今日中午出,還可以偷雞,有些人未睇通告
      現在全世界排哂隊,情況唔知如何估計

      刪除
    6. 我用果間通常排第一or二, 如真係我會開名... Good luck to all!

      刪除
  23. 偉哥,想問如現在出了通告説明18/5復牌,但在16/5-17/5這兩天如有新買家或方案,規矩上這段期間能否又即時出通吿停牌?即是問有沒有第三方買家的可能?
    謝謝

    回覆刪除
  24. 希望下星期一是 510 大奇跡日

    回覆刪除
  25. 其實會否有機會是第二次震走散戶收貨再圖大計?

    無論如何,關生似乎死性難改。

    回覆刪除
  26. 時富金融及時富投資將於下周一(18日)復牌。

    阿思達克財經新聞

    回覆刪除
  27. 但就算再賣盤都要等一年先得?定好似952個方就無呢個限制?

    回覆刪除
  28. 如果這兩天有打算公佈新賣盤計劃, 不可能會出通告星期一復牌

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果這兩日有推出新賣盤計劃, 星期一應該仍然會停牌

      刪除
    2. 你估佢揾到新買家會即刻出聲咁好? 梗係再震多一次, 收下貨先再出通告啦

      刪除
  29. 唉!都唔知點講好!我全部沽了,由最多賺40多個到當天恐慌性被震走,倒蝕了6-7萬離場,跟著唔忿氣,當天下午再買,隔天賺少少就藤雞離場,點知沽貨後隻股就係咁升,眼白白看見隻股升番到9毫幾子!跟著停牌諗住有好消息公佈,還暗地裡替持貨者高興,點知原來又是一隻黑天鵝!所以話好多嘢都是整定的,但我推介給我老友買了,他還持有,都有7-8萬港銀吧,均價8毫多,今次累了他,星期日飲茶先同佢講!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當初510持貨值150萬港銀,沽清後部份資金轉入了952,買了48萬股,今次怕了唔想咁重貨,希望952單收購有好的結果,正所謂塞翁失馬焉知非福!大家都是平常心吧!

      刪除
    2. 這條關先生賺錢也得取之有道吧,小心有報應呀!

      刪除
    3. Peter, 見到呢篇文章就諗到你的處境。好彩你已經走左。
      都唔係係咪真係整定。跌到落0.5時忙緊,睇到時反彈不少,猶豫應否沽出時見反彈勢頭唔錯最後冇沽繼續時有。停牌後仲諗住今次行運。點知連續兩隻黑天鵝。
      希望今次唔好又跳d煩人出黎又公公婆婆咁講一大輪。
      共勉之。

      刪除
    4. 初初510是我組合中的重點持貨股,好彩唔係一注獨贏,這些老千股以後都要提高警覺,經一事長一智,這些無誠信的老板...唉!現在持重倉的是3399. 952, 1866...等等!

      刪除
    5. Peter , Fai , 今次510 事情我學到一定要提高風險意識,好彩今次不是一注獨贏,之後都是玩 3399 算,夠穩陣

      刪除
    6. 3399有好利潤,我都見好就收割,寧賺少些,趁人人叫好我先走,再有時機翻頭買為上策,街外錢贏不到畫!

      刪除
  30. 葉天教阿博第一招就係個莊可以 以本傷人

    回覆刪除
  31. 跌吉吹收購失效後12個月內其他人唔可以提出收購 真定假

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔係

      時富投資可就出售時富金融股份之任何有可能交易繼續與潛在投資人(包括收購人)進行協商,
      及於本聯合公佈日期,並未落實任何建議亦未簽訂任何正式或具法律約束力的協議。

      刪除
    2. 根據收購守則第31.1條,除非取得執行人員之同意,收購人,連同於收購建議期間與其一致行動
      之任何人士,以及隨後與彼等一致行動之任何人士,將於收購建議失效日期起計12個月內受收購
      守則第31.1條規限:(i)不得就時富金融公佈收購建議或有可能收購建議,或(ii)倘收購時富金融之
      任何投票權將導致收購人或與其一致行動之人士有責任提出收購建議,則不得收購時富金融之任
      何投票權。

      刪除
    3. 以我理解應該只係泛海唔可以,其他都得

      刪除
    4. 我既理解都係指泛海
      除非取得執行人員之同意,收購人,《《《《泛海

      刪除
    5. 睇左第二間公司既CASE:

      香港, 2010年9月8日 - (亚太商讯) - 中國趨勢控股有限公司(「中國趨勢」,股份代號:8171.HK)今日宣布,由於公司董事會最近從媒體報導得知中青基業集團有限公司(「中青基業」,股份代號:1182. HK)及╱或其某些董事╱股東可能涉及某些受監管事宜,以及中青基業股份自二零一零年八月三十一日暫停買賣以待發出一項對股價有敏感成份之公佈,因此,董事會已決定在這個時候不進行可能收購建議。

      根據收購守則規則第31.1(c)條,除獲執行人員同意外,本公司或其一致行動之人士均不可於自公佈日期六個月內公佈向中青基業提出收購建議、可能收購建議或提出收購任何中青基業之投票權而導致本公司或其一致行動人士因此必須根據收購守則規則第26條向中青基業提出收購建議,惟情況出現重大變化除外。

      刪除
  32. 無理由咁多鴨受騙,會唔會有新買家
    星期一會唔會再重演上星期五先低後回升的情況
    真心望唔透,大家還記得投票否決當日blog上又多左個叫510既人留言

    回覆刪除
  33. 上次賺咗一轉錢後,再沒沾上這隻了,市场有很多股票選擇,唔同佢玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如122,我都唔會再玩,勞心勞力,仲要俾莊家玩!

      刪除
    2. 122做咩?求指點,請賜教

      刪除
  34. 我見啲分析話510值0.9係因為背後買家係泛海
    如果係其他買家 係咪無咩可能會咁高?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇收購方資產,一間過萬億既公司入股好易搞大間數億既公司
      泛海入股就有人預計,510市值30多億,只要泛海少少地注資150億,510股價就值1蚊以上

      刪除
  35. 慶幸自己以前對陣老千算略有經驗,知道呢類邪人根本唔按常理出牌(正如我當初係偉哥呢度所提出的警告,關生佢"行事極度飄忽,而且根本唔按常理出牌"),所以對於510,自己只係夠膽炒消息,內心本能地唔想等結果,所以頂多炒下波幅,根本唔夠膽揸得耐,亦慶幸自己從關生身上有賺冇蝕,不過見到咁多網友受關生所害,都覺得好唔開心

    從1225,再到510的經歷,相信大家都開始領略到香港老千的行事風格,同埋所施展的手段
    個人提議,或者以後穩妥起見,如果以後再有類似510呢種機會,大家都係炒下消息算數,儘量避免將邪人的股票揸到最尾為佳

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都想賺盡,見到好多殼股復牌都升到"扒扒"聲,好難叫人見好就收,希望佢地今次好運。

      刪除
  36. 都係個句,一樣物品,你唔以以前訂立價錢賣出,自然係因為市場認為佢係低估左先會咁做.

    正如下雨天時候,街邊賣傘都會坐地起價.

    時富自知身價不只如此,情願賠息賠錢賠上股價都要棄婚.

    正值內地企業要買殼潮,係放棄泛海既背後,肯定係有更有強勢買家出現.

    呢次停牌公告可能只係比內幕人士再次撈底收貨.

    回覆刪除
  37. 逆向思為,泛海會唔會搵第2個殻?會又有邊隻可以買?總好過side氣去鬧而無錢落袋

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔係一時三刻, 始終唔係買棵菜, 不過其他券商絕對有上升空間

      刪除
  38. 其實會唔會好簡單咁想
    最初pk關真係想吊高來賣, 所以在高位先放晒貨, 再在公佈當日入返貨, 點知最後泛海覺得被玩面取消交易, 那pk關自己今次都折墮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係咁 比較合理既講法
      似係泛海想取消

      刪除
    2. 咁周1都幾大機會人踏人

      刪除
    3. 應該係,你睇個公佈,佢話今天接到泛海要求取回1億訂金!

      刪除
    4. pk關買板唔知定, 得罪泛海都on99!! 我估泛海呢次可能要整死佢

      刪除
    5. 有可能PK關出個癲價,又要改好似952的形式,佢賺到盡,人地泛海覺得唔值,同有被玩的感覺、條氣唔順,一無唔玩!

      刪除
    6. 咪係 傾唔掂咪算 得罪泛海無運行...

      刪除
    7. 我好希望泛海真係找個省港奇兵幫我地"好好"招呼條pk

      刪除
  39. 不如報下有幾多人有 510: 我有

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞仔注考眼光睇黎衰左.......

      刪除
    2. 我同你差唔多,sad

      刪除
    3. 大家唔好灰心,喺第二隻揾番

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 今次真是學到什麼是老千><

      刪除
    6. 有細注貨(佔全組合4%以下), 如果大跌, 可能持有至這次牛市結束再算, 始終件貨有市場

      P.S 純鬥氣, 費事日後見個PK關又玩屎忽花時, 又入番去, 不如留番注在度等自己望住,教訓, 關生真係估你唔到阿

      刪除
    7. 牛市下 其他券商大户 要堅守一隻510 機會成本太高,止蝕轉買其他隨時搵得返。
      星期一我估不少ching 留住唔放
      但只要券商 一齊散貨,個價就潰爛

      刪除
  40. 如開市直插3毛, 我會入少少

    回覆刪除
  41. 請問這裏有人炒361波幅嗎?現價好似幾吸引

    回覆刪除
  42. 好明顯係想炒上落,個個知大陸要買證券股,老千叻在捉心理,星期1跌,震下人走

    回覆刪除
  43. 人無信不立!還有人信PK關嗎?要找新買家談何容易!

    回覆刪除
  44. 幾年前淡市時,他傳搞什麼網上遊戲......香港已經無人信啦,走去搵D大陸佬入股,個班大陸人,其中一個我識的,叫做朋友,我提醒他,人家點解要山長水遠來益你先??咁簡單道理都吾明,一味係錢多人傻,他無信我,
    最後大陸佬輸90%,一人都輸過千萬,仲同我講落香港找他晦氣喊打喊殺,我就話人家溫得你,會驚你,哈哈哈,
    朋友真係落HK找他,人家在四季擺幾圍招呼朋友,最後不了了之,哈!!

    回覆刪除
  45. 講空氣?
    【信報財經新聞】時富集團( 01049 )雖然出售時富金融( 00510 )的議案未獲股東大會通過而告吹,但該集團今日表示,現正仍與其他潛在投資者包括泛海控股就出售時富金融的事宜作出洽談。
    時富集團表示,其與時富金融將繼續維持既定的業務發展計劃,而該集團對任何有利時富金融未來發展的方案,均持開放態度。

    時富集團向泛海控股出售時富金融40.1%股權的議案,於上周五股東特別大會上未獲通過,其買賣協議因而已告自動終止。時富投資及其子公司CIGL因此收到泛海要求將預付款項1億元退還收購方,據此,該筆款項已退還。

    時富投資和時富金融將於下周一復牌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢段野睇落又幾positive

      刪除
    2. 但樓上有師兄都講咗
      "根據收購守則第31.1條,除非取得執行人員之同意,收購人,連同於收購建議期間與其一致行動
      之任何人士,以及隨後與彼等一致行動之任何人士,將於收購建議失效日期起計12個月內受收購
      守則第31.1條規限:(i)不得就時富金融公佈收購建議或有可能收購建議,或(ii)倘收購時富金融之
      任何投票權將導致收購人或與其一致行動之人士有責任提出收購建議,則不得收購時富金融之任
      何投票權。"
      姐係好似泛海唔可以再提收購

      刪除
    3. 但想知如果玩952個種方法又得唔得

      刪除
  46. #510 被納入 MSCI 旗下股票指數成份股.......... 無言

    http://www.aastocks.com/tc/stocks/news/aafn-news/NOW.668934/1

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多垃圾老千股都;MSCI,不需太認真!

      刪除
  47. 未傾掂數啫,未係落閘嘅

    回覆刪除
  48. 根據收購守則第31.1條,除非取得執行人員之同意,收購人,連同於收購建議期間與其一致行動
    之任何人士,以及隨後與彼等一致行動之任何人士,將於收購建議失效日期起計12個月內受收購
    守則第31.1條規限:(i)不得就時富金融公佈收購建議或有可能收購建議,或(ii)倘收購時富金融之
    任何投票權將導致收購人或與其一致行動之人士有責任提出收購建議,則不得收購時富金融之任
    何投票權。
    12個月唔可以有收購?

    回覆刪除
  49. 又玩呢招?不過橋唔怕舊,最緊要受!

    回覆刪除
  50. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  51. 路透旗下的IFR引述消息人士指,華泰證券計劃在香港發行新股,集資最多45億美元,相當於347億港元,資金將用作支持其貸款業務。 報道又指,已在上海上市的華泰證券,計劃發行14億股新股,招股價介乎20.68至24.8港元。

    上限折27% 甘直接買1776可以啦 偉哥 你估會否成最大潛水艇

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇肉食, 小小水位都唔留, 應該不足額認購.

      刪除
    2. 同出iphone6時電訊商做法,明知你炒起,先食你大份

      刪除
  52. 真係狗改不了吃屎,
    今次仲唔俾隻食屎狗玩到反轉再反轉!
    做狗做到咁,何必呢!
    人善人欺天不欺
    狗惡人怕天不怕,
    PK關不停害人,天知的,
    下場,你懂的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛咁心急住, 皇帝女唔憂嫁, 佢吊高來賣唔緊要, 最緊要肯嫁同嫁得好!! (當然越快越好, 唔好要大家等!)

      刪除
  53. 雙馬之爭,馬雲已對本港証券有所興趣,希望QQ亦是
    遐想: QQ會否對時富有興趣

    回覆刪除
  54. 星期一510,3豪子可唔可以走到,利申有120萬股8豪入

    回覆刪除
  55. 深港通傳聞就裂口炒高500點,是大好時機沽貨,我深信大突破時機還未到。

    回覆刪除
  56. 泛海一定好清楚510和關生背景。上面有朋友提及關生幾年前有話賣又唔賣先例,但幾年前個市一潭死水,而家完全唔同。大雞唔食細米,佢不會照幾年前咁做。仔細看通告,510而家是自由身,隨時可以賣。說到底,510 牌照齊全,有一定規模,生意展望亦好肥仔。

    今日的關鍵,可能正是昨晚馬雲收購376瑞東。376瑞東集團只是一隻殼,牌照遠遠不及510齊全,而且只有一間Office係金鐘咁大把,人手,規模,盈利能力都差510好遠....一夜之間,510大大增加賣盤本錢。之前510和泛海傾價最新參考價都只係952,昨晚咁樣忽然殺出馬雲買成376,所以今日兩方先至傾唔掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 510回到未起前我會買風險低了,對不起持有510大注的朋友,撥了你們冷水,事情有可能插幾吓深的。愚見拆局三個字『捉放曹』才可以來回幾轉食大茶飯。

      刪除
    2. 咁又係喎!証券股今時唔同往日!我估之前关生只想玩下野,最後都会傾掂數,但突然刹出馬雲收購376,想再提高價,最後當然傾唔掂數,不過皇帝女唔憂嫁

      刪除
  57. 剛睇返510條pk段留言: 這周就知道; Big Surprise; 已上船等, 條pk肯定係pk關一路的!!!!

    回覆刪除
  58. 或者背後有更勁的新買家橫刀奪愛。

    回覆刪除
  59. 星期一510,3豪子可唔可以走到,利申有120萬股8豪入

    回覆刪除
  60. 星期一510,3豪子可唔可以走到,利申有120萬股8豪入

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該無問題, 因為3毫子大把人會入

      刪除
    2. 你照set 0.3, 我肯定你走到

      刪除
    3. 泛海收購都要0.37, 如果直插到0.3, 我唯有忍痛加注
      除非關生真係唔賣(就算佢咁諗, 佢都一定會借不同消息玩波幅), 0.3仲低過當時泛海個價, 防守力甚佳

      我會再同佢玩多次! 最多唔過咁多晚夜!

      刪除
    4. 明知係屎,星期一會有人接貨?
      如果有人接貨,唔係屎,甘點解我要放

      刪除
  61. 其實我覺得今次散戶反而會無走得咁急,部分人經過上星期的震倉,習慣左關生的玩法
    另外,我個人始終覺得同時要欺騙咁多隻春江鴨是很有難度吧,應該是有後著的
    各師生們點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋食正深港通(預計)和券商熱,坐下都無妨,哈哈

      刪除
    2. 如果係泛海唔想買就唔同講法 咁啲鴨仔就真係會係咁人呃左 因為連關生都估唔到無得傾

      刪除
  62. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  63. pk關幾年出來賺一次洗費賺完就修工,好似歌星開演唱會

    回覆刪除
  64. 樓上位人兄,我覺得你有d可疑,你的問題已重複了4次,你為恐天下不亂嗎?

    回覆刪除
  65. 510不會跌回$0.5或更深的, 上星期5太突然才會人踩人至panic selling.

    大家一早已知510要吊高賣, 現在辦退婚手續而已。

    經星期6、日後, 大家已冷靜. 炒股炒將來, 510要嫁得更好^_^

    回覆刪除
  66. 泛海大定時富大?中國大定香港大?
    今次件事發展成甘,我相信仲有下文.
    因為關生唔會同泛海作對,泛海背後有咩人,你知我知.
    錢可以賺少d,但有d人唔可以得罪.
    今次變成甘,好大可能背後有更加勢力既人將會出現,會係QQ?
    好有可能馬化騰,尤其當阿里買左376之後,呢個可能性更大.
    要打入中國內地,時富得罪泛海一定無運行.所以呢個勢力不容忽視.

    另外,上星期急跌,有人增持,呢個係事實,佢地唔係白痴.
    如果星期一再跌,佢地會再買,唔相信可以自己睇返record之後,
    增持一定有原因,香港齊牌公司所剩無幾,如果你相信,唔好恐慌,繼續持有.相信呢個故仔好快完結

    利申,會繼續持有,甚至增持

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。