置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2017年11月21日 星期二

初研威靈控股(00382) 私有化


威靈控股母公司美的集團於10天前提出以每股2.06元私有化威靈控股,作價比停牌前有30%的溢價,而復牌後股價瞬即上升至1.99元,比私有化作價只有3.4%的折讓, 顯示市場相信這私有化成功機會極高。

在評論威靈控股私有化之前,或許大家可以參考雪球幾篇文章,可以加深對這次私有化的了解:

写给美的集团和威灵控股的信

港股年度最佳抢劫:美的集团低价私有化“弃子”!

威灵控股(00382)私有化始末:“掠夺”的大帽不宜乱扣

對於威靈控股的私有化,我有幾點看法:

1. 美的出價並不算合理。以往績市盈率9.5倍或預期市盈率大約11.5-12倍及1.23倍市帳率來進行私有化屬工業股的威靈控股,表面上作價似乎並不算低,但要留意威靈目前持有約32億的淨現金,相當於每股持有淨現金約1.12元。如果扣除淨現金值,實際上美的只是以預期市盈率約5.5倍來私有化威靈控股,作價是否合理相信大家心裡有數。

2. 很多小股東一直質疑威靈與母公司美的之間的大量關連交易,存在利益輸送的嫌疑,尤其是授予威靈管理層的認股權激勵計劃所持有的竟然不是威靈的認股權,而是母公司兼最大客戶美的集團的認股權,即是將管理層的利益與美的集團綑綁,如此情況如何不令人懷疑有利益輸送?


3. 因威靈控股是香港注冊的公司,故此私有化無需過“數人頭”一關,最主要條件只是不多於10%的獨立股東持股反對私有化。威靈控股獨立股東持股8.98億股,亦即是說要否決私有化的話,需要有10%的獨立股東、即是約9000萬股投反對票,這條件要達至當然有難度,但大家可以留意一下於2017年6月因表決關連交易而舉行的特別股東大會的表決結果


這議案竟然有高達8000萬股反對,可能是反映這些獨立股東對美的集團有所不滿及質疑關連交易存在利益輸送的嫌疑,故此投票反對。我不知道這批股東會否也覺得這次的私有化作價並不合理,從而投反對票?

以前遇到不合理作價的私有化,很多小股東都害怕否決了私有化之後,股價會大跌,也因此只能含淚接受私有化,但經過今年興發鋁業 (00098) 及新城發展 (01030) 兩宗私有化被否決後股價大升的案例後,不知小股東們會否有更大的勇氣及信心去否決不合理的私有化?



311 則留言:

  1. 偉哥,你想說 "以前遇到不合理作價的私有化,很多小股東都害怕否決了私有化之後,股價會大"跌" " 嗎?

    回覆刪除
  2. 1132橙天嘉禾,剛公佈公司昨天回購300萬股@$0.68,耗資204萬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在橙改為神早公布回購數量,係新鬼鼠安排定即日報唔切?

      刪除
    2. 無可能即日報唔切的,有啲公司即日下午四點幾就報。

      刪除
    3. 回購的目的係為左咩?
      😐

      刪除
    4. 尋日waigor計的數好準!!!!

      刪除
    5. 今日伍生的回購價其實可以去到$0.71的,但我估佢不肯用高於$0.69去買,而且亦不太願意用A盤去買。

      刪除
    6. 奇在每天都有人願意大手沽貨@0.68。

      刪除
    7. 之前有朋有友懷疑是否一些有心人在低位(如0.5X)暗手大量買入,然後借公司回購的好消息炒高股價,跟手有心人就可大肆出貨賺差價。

      但這種猜想有其道理但亦有其破綻,第一,借好消息炒高股價,有利的不只是低位買入的有心人,根本上大股東、散戶都有利,大股東及散戶都可以高位出貨套現。第二,回購當然是用公司錢,大股東不用自己袋裡的錢,但是現在大股東佔公司最大份(明手高達70%),公司的錢用不得其所受傷害最大當然是大股東自己。況且到目前為止,大股東近月用公司的錢都用得比較合理有目共睹,回購雖有疑點但回購價也份屬理想範圍。

      至於$0.68有大手沽貨這點,我猜想不是有大戶頂唔順要沽貨套現,就是有心人的壓價行動。不過如果屬後者,我想信行為比較愚蠢。

      刪除
  3. 威灵今年业绩不应该这么差的,但受美的控制没办法。除非可以改善美的跟威灵不平等的关联交易等,否决私有化后还是没运行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能下一步是團結起來否決埋關連交易, 攬炒。

      刪除
  4. 但新世界百貨失敗後仲未返去之前個價。

    不過我又同意唔應該接受唔合理作價嘅。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 某長輩從來唔玩700 忍不住買了2萬@320沽@340 後悔又近@350買返
      上禮拜我仲叫佢走 希望佢冇走 阻人發達被屌死

      刪除
    2. 坐等777追入700,擺脫燈神之名,哈哈。

      希望777唔好介意, 不過你實在太神奇, 我諗只有王者700才可以助你洗脫污名。

      刪除
    3. haha, 我見咁高仲打算put, 不過驚死無仇報

      刪除
    4. 仲有隻2318 777 快啲大手掃入,我想再上車

      刪除
    5. 坐等777追入700 x 2
      別介意,但我真係好想見識下你的威力。

      刪除
    6. 我尋日先追完2318牛..777兄唔好入住..

      刪除
    7. 我今日隻799升呀, 呢隻我支持左好耐, 雖然仲係蝕緊. 應該唔黑得晒

      刪除
    8. 是, 當日識買QQ就好了.....

      刪除
    9. C9說"今後, 700每年上升100蚊,直至一千蚊!"

      刪除
    10. 777如果要PUT700唔該講聲...訓身入call

      刪除
    11. 唔會了, 面子事少, 錢銀事大, 我都係唔再玩輪了

      刪除
    12. 777 2858 比你玩到穿哂招股價

      刪除
    13. 我蝕住走, 已無貨了, 呢隻真係PK中既PK, 等我仲將佢比喻偉哥. 2858正一seafood鬼

      刪除
    14. 陽光少年問:
      而家騰訊市盈80, 預測市盈率50, 係咪可以升多6成?

      刪除
  6. 回覆
    1. 700現在處於一個超級賭場的局面,已買的人不敢沽,未買的人蜂搶正股及牛/輪博發達,已沒有東西可以觸發其大瀉,對於一隻龐然大物而言,非常刺激,也非恐佈。

      刪除
    2. 炒完700 炒埋2318,搞掂,但我今日又輸錢!要學青兒不問價入2318 700 先得

      刪除
    3. 以我一般散户心理,買貴貨冇買錯,mpf港股投資一定有700.高追唔怕。🤔

      刪除
  7. 回覆
    1. 其實595..之前講過,唔識睇盤數唔好玩...呢隻幾年會中一次獎(最近是me2on,其實佢原本唔止揸十幾%,早幾年年報有講23%)。其實減少咗me2on應該係賣比機構投資者做上市準備。

      因此,中獎前已經有提示,中獎後要散水而唔係入市追貨

      刪除
    2. 我排左係0.55, 頭先差一格

      刪除
    3. 595最值錢的唔係佢自己的業務或帳面富貴的創投業務, 而係持有75%股權的同憶, 可惜同憶方面的業績披露實在有限, 唔容易評估。

      如果595想大炒的話, 其實只要公佈分拆同憶上市, 不理成敗, 已可狂升。

      刪除
    4. 不可能分拆,不要以為同億持股75%是大股東,留意同億是共同控制實體,一般都有股東協議,如賣股只能賣比另一方。

      刪除
    5. 看不懂jeffrey想说什么。。。
      昨天用了30分钟看了报表,投资那边亏多少可以看得到。这肯定不是真盈警。

      刪除
    6. 持有75%同憶,其实只要会计上将其合并在报表里已经可以大炒。

      刪除
    7. 當然知道佢只有50%控制權, 但除非另一方不為財, 不然現在行業景氣好, 分拆的話可以取得最高估值。

      正如me2on都是條件一成熟就分拆上市先,而家同憶分拆的條件很成熟, 看看會否有此機會。

      刪除
    8. Me2on 是聯營公司。

      我睇番595歷史有幾隻分拆但冇一隻係共同控制實體

      刪除
    9. jeffrey...你这个看历史做指标有什么作用 =_="
      过去5天吃苹果,今天只有西瓜但不能吃,因为过去5天吃了苹果?

      刪除
    10. 比較有可能595投資虧損係由於me2on作減值準備,一般短期減值係不用在損益表反映,但也可以放在損益表中。

      刪除
    11. 想問下係咪和同憶有很多關聯交易才不選擇做合併報表?

      刪除
    12. 相信偉哥明白我的意思。共同控制實體與子公司/聯營公司是有很大分別,聯營公司沒有話事人時(me2on),只要聯絡其中幾個股東(不用全部,只要夠50%)讚成分拆即可。子公司一般有控制權,冇問題(如閱文)。但同億是要另一(唯一)股東同意。在這情況下,是deadlock 。如果冇deadlock provision (購回對家股份/博弈/調解)595是什麼都做不到。

      刪除
    13. 同億與595關聯交易不多,不合併是因為偉哥提及的原因,冇話事權

      刪除
    14. 其實問題是現在行業景氣好、盈利高,上市的估值可以好高, 為何同憶的另一半話事權會不同意上市? jeffrey的假設是另一半一定不同意上市計劃, 這個假設本身就好有問題。

      做半導體的都是一個周期股, 不在周期最高時分拆上市, 更待何時?

      刪除
    15. jeffrey, 投资亏是因为IE LTD,昨晚分享过. 99%肯定。不大可能跟me2on有关系,否侧主业增长太高了。

      刪除
    16. 我諗現在同憶分拆上市最大的障礙是目前股權結構是同股不同權,即是持股25%的另一股東有50%話事權,如果港交所允許同股不同權,同憶上市的機會極高。現在政府正在準備諮詢文件,開綠燈應是遲早的事。

      刪除
    17. 其實我覺得唔係IE LTD...股票得1100萬,可換股債5800萬,正常債都可以收得番...
      唔通IE LTD破左產?但又search唔到

      刪除
    18. 上年上半年的創投業務虛增了4千多萬的盈利出來, 其實上年下半年已經減左值, 今年可能再減, 一來一回就比上年少左6000萬的盈利。

      刪除
    19. 哦以为昨天给了你白汁
      https://www.reuters.com/finance/stocks/chart/023430.KQ

      刪除
    20. qtea兄,係唔係姐係IE Ltd股價高的時候,
      雖然佢手上係可換股債,但已經用左股價入左創投盈利?
      所以IE股價回落就輸反出來?

      刪除
    21. 偉哥,試想一下,點解595願意以持股75%換50%話事權?細心一想就知當中肯定同億的另一股東有595沒有的權力及能力。由此可見,同億另一股東之實際影響力比595大。因此,我推斷同億要上市只能由另一股東同意,此為最大阻力,不是595可以控制。至於同億另一股東會唔會上市,我不知道。但是,如果一門生意是生金蛋,所謂肥水不留別人田,點解要比街外人(小股東)賺?上市都是cap水多,除非同億掃多幾個三星大客有資金壓力,唔係上市機會不大。

      刪除
    22. 站係大股東立場,唔理佢生唔生金蛋,當然就係估值高的時候上市,
      估值低的時候回購or私有化先可以賺到盡....

      刪除
    23. 前兩年市場唔好景, 同憶都是蝕到PK, 所以呢D周期性業務, 趁好景時上市是常用的。

      如果港交所為同股不同權開綠燈, 令同憶目前的同股不同權無需改變就上市, 上市機會會大增, 剛好政府已講明很快推出諮詢稿, 容許同股不同權應該不會再等太久了。

      刪除
    24. 蝕錢果幾年冇派息,今次中期報告我都好期待佢派返中期息,
      畢竟派息同唔派息的股完全係2個估值。

      刪除
    25. 白汁, 可換股債等于债+股权,一般85%债15%股权。这家CB的股权部分有可能更高。那股价跌,股权合理价值会下跌。如果公司还钱能力有问题,债那部分也可能有下调。

      刪除
    26. …一來一回就比上年少左6000萬的盈利。。。呢啲咪係財技囉

      利申: 我有 crab 貨, 有機會溝下貨

      刪除
  8. 肥何早年做醫生搵落既錢已經夠佢過世,實在冇需要擦大陸北上搵食,大陸咁多年來咪又係得個民政局長,仲有口的親中團體理事之類,講唔上有幾高級。

    我個人覺得佢今次唔似為錢,多數想做中間人,賣人情俾大陸,結果比美國佬捉到。雖然大陸應該會出手,但實在唔光彩。

    何志平被指涉貪 助華能源企業非洲發展 最高恐囚20年

    https://www.hk01.com/%E5%9C%8B%E9%9A%9B/135098/%E4%BD%95%E5%BF%97%E5%B9%B3%E8%A2%AB%E6%8C%87%E6%B6%89%E8%B2%AA-%E5%8A%A9%E8%8F%AF%E8%83%BD%E6%BA%90%E4%BC%81%E6%A5%AD%E9%9D%9E%E6%B4%B2%E7%99%BC%E5%B1%95-%E6%9C%80%E9%AB%98%E6%81%90%E5%9B%9A20%E5%B9%B4

    回覆刪除
  9. 595看來只能等業績公佈再作定奪..

    回覆刪除
  10. 700又升5%..唔買700真係跑輸大市

    回覆刪除
  11. 67038,

    只要港交所加些力,
    $0.14有機沽到.

    回覆刪除
    回覆
    1. Oman兄還持有1975嗎,好似無咩動作,我Ipo中2手仲未放

      刪除
    2. 有@$1.37,
      金仔買,
      但閃縮,
      持股最多的鴻鵬同輝立都有沽的,
      要再睇睇先.

      刪除
    3. 1975算勁, 你睇8402, 2858那些pk

      刪除
    4. 早知第一日直接就放左佢,好彩依家個價仲算硬淨

      刪除
    5. 一定要等金仔買得咁上下先有得郁,
      千多二千萬,
      依加都買唔到500萬。

      刪除
    6. 咁我都定D, 希望唔好累到你 ... >,,<

      刪除
    7. 230企好,又再衝上,月尾應該30萬大關,連續10日千億成交,就差大行調目標價

      刪除
    8. 1079比大好友祝褔加持後就未好過,日日跌.
      真係吾到你吾信.

      刪除
    9. 1079,

      佢批出黎果1.4億股只走了1100萬股,
      手上依然很多,
      只是比較奇怪是今天及前一二天在2蚊邊係之前買過都大手掛沽,
      又俾人掃了.
      但股價又不前,
      唔.....

      刪除
    10. 打錯字,月尾30k應該到了

      刪除
    11. 尋日D人先話完今年一定去唔到3萬,基金佬收爐,睇過勢今年內要上3萬真係易過借火,淨靠700同2318升多500點無難度。

      刪除
    12. 依加似乎係大陸股市帶起港股上.
      都係果句,
      只要港股有錢係度就唔林得,
      之前十天每天成交過千億,
      今天肯定不此始數.

      刪除
    13. 心理黎睇,穿3萬就直上3萬2,殺曬o的淡倉之後就股災,我自己目標32670

      刪除
    14. 8160,
      清了72000股,
      唔玩了。

      刪除
    15. Oman 兄,想請教一下為甚麼打算清走8160呢?是打算集中1975?

      刪除
    16. 8160,

      差價太大,成交太疏,又想買多些1975。

      刪除
  12. 买了595. 假盈警当真卖。
    11点再考虑

    回覆刪除
  13. 393真係低處未見低,呢隻嘢用PB折讓去買,等其價值回歸真係大大鑊。

    回覆刪除
  14. 百裕好似建銀的貼身膏藥咁, 建銀一排買盤, 佢就跟住排。

    回覆刪除
    回覆
    1. 分分鐘係同一個人負責幾個Account啦! ^^

      刪除
    2. 佢真係朝朝準時10點幾左右開工喎。

      刪除
    3. 偉哥真係mon住哂🤣
      一排就見到

      刪除
    4. 睇唔到, 試盤排得太後, 中左D散戶盤, 睇唔到2.99M是誰沽出來的。

      建銀應該中左1M, 而家又排緊500K, 似乎都有機會中。

      刪除
  15. 我只有幾百股700, 其他股就不停咁跌,個市一面倒真係好悶

    回覆刪除
  16. 今早一通又係入極都入唔到.
    想問你地宜家用邊間證卷行,係唔會朝早頭半個鐘都入唔到既問題?
    富途無PPS比較麻煩.你地有無邊間推介,可以做到好似富途同一通甘平,但又唔係出現入唔到問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 一通手機版成日要load好長時間,電腦版就正常。不過我貪平先用。

      刪除
    2. 我經常用電腦版上一通正常的,用手机入經FlashFox也是暢通OK的(不是每天), 可試試!

      刪除
  17. 易鑫剎得急又狠.ipo與博反彈們一網成擒?幾多可博呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. $10追入果D有排都見唔到家鄉了

      刪除
    2. 諗返真好彩.ipo系10.9x賣.赚了萬幾元.否則未賣蝕幾千。

      刪除
    3. 我同家人孖同抽到都末沽,恒指升4百,易鑫真係咁差(ㄒoㄒ)

      刪除
  18. 3358 等左我5日 總算上升了!! (印象 呢度有一位同路網友,點睇?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 上星期走左兩轉,都係賺得小小XD。。。宜家無貨,師兄賺多d!

      刪除
    2. 見升不穿3.8, 3.72 放了,不等從上ipo價

      刪除
    3. 如今日企穏第一天的3.7 我就再坐多陣...

      刪除
    4. 同路人....我3.3 溝左小小貨, 等佢上番招股價先算

      刪除
  19. 我個list開始多左股跌深左
    558
    2339
    1975

    回覆刪除
  20. 沽595加落558度,幾隻重心股陰陰跌冇心機

    回覆刪除
  21. 早排有師兄炒長飛光纖同中興都升得好勁

    回覆刪除
  22. 回覆
    1. 將700棒上天比高,大多股是跌,尤其散户至愛,升到拾萬點得啖笑?

      刪除
    2. 升幾隻,今年真係升到你唔信.
      700同2318.

      刪除
  23. 今日個市唔睇以為跌緊300 點,又係一隻企鵝扯高恆指,一隻股佔左成個市20% 成交,好野!幾時改名做騰訊指數呢?

    回覆刪除
  24. 558係1.3同1.25都有一注,低處未算低XD 唯有等下星期

    回覆刪除
    回覆
    1. 558第一次調整低位就係1.19 , 今日都係支持位,1.2入多一注.希望派高息.

      刪除
    2. 我都忍唔住手,1.2入左半注

      刪除
    3. 希望齊齊賺錢
      大股升完到細股

      刪除
    4. 今個升浪似乎比較難。

      刪除
  25. 595 0.56 (更正)追入
    支持偉哥
    假盈警呃貨比偉哥睇穿

    回覆刪除
  26. 2239 已重上招股價, 下一步應該係炒上一倍散貨

    回覆刪除
  27. 3993之前5蚊想追以為好彩,買佐1415隻衰股,見唔對路蝕少少將$加入558,睇返轉頭真的是橫又死掟又死,睇黎呢個月都係只升幾隻架啦

    回覆刪除
  28. 上星期揸的qq call
    升左1倍今早平倉
    換入1590 布萊克@0.12
    似有好消息跟尾

    回覆刪除
  29. 看股價圖,382在今年9月尾時在無特別消息下被炒高,應該是春江鴨所為吧,我理解為可能是大股東想增強自己一方的(暗手)投票實力。

    查CCASS Top10總持股量高達91.7%,大股東絕對是有備而來。9,000萬股的反對票當然不算多,況且之前關連交易投票都有8,000萬股,但問題是那是五個月前的事,其間有無獨立股東已投降?雖然作價不合理,但也不算是撳住搶,只是打個五折,而且作價也接近三年高位,可能也令部份小股東心軟,含淚接受。

    所以我認為是次私有化通過機會不低,但我不打算買入此股。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通過機會算是大, 但要留意只計獨立股東持股, 所以美的持股68%不可以計算, 其餘Top 9的持股很多都是基金倉為主, 看看這些基金會否投降。

      刪除
    2. 真喎,我都無留意基金呢點,雖然無單一基金持股越5%,但如果佢地同心,又真係有機會否決到。粗略數大細摩、花旗、高盛及德銀五個倉,合計為12.54%,咁就要睇佢地夠唔夠齊心嘞。依家機會我調整為五五。

      刪除
  30. 2012 今早0.415 沽淸了昨天買入的貨

    回覆刪除
  31. 1260跌到咁 但又唔知個盈警有幾差 都唔知加唔加注好

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇盈警的都要跌, 何況有盈警在手的。

      刪除
  32. 其實係咪已經上映緊大逃亡.....

    回覆刪除
  33. 如果倉內冇2382, 2318, 2018, 700, 175, 今日升400點都吾關自己事

    回覆刪除
  34. 回覆
    1. 今時假牛真熊绝對是,呃人入市.前輩講:熊來到眼前無人知,要到大瀉才醒覺

      刪除
    2. 生意是最大的政治, 和氣生財已成絕大多數國家共識。不要怕, 股市有排升!
      https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20171121/s00012/1511200823202

      刪除
  35. 700 未上車係咪應該買定窩輪牛熊證

    回覆刪除
  36. 半日840億成交,買得劵商股未? 耀才個D都仲係好低位

    回覆刪除
  37. 一山還有一山高, 比特幣今年跑贏騰訊!

    比特幣今年累升743% 出期貨後料有沽壓
    https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20171121/s00004/1511200859300

    回覆刪除
  38. 連續幾天指數大漲,我個倉仲反而扣左幾%血,真以為自己買了垃圾股,暈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗很多人(包括我)都和你的情況差不多。

      刪除
  39. 幾時可以再見到恆指一日上升一兩千點!? 2018年?

    回覆刪除
  40. 偉哥,你覺唔覺今次牛市好似唔想比買二,三線股嘅人賺錢咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得其實一線股也未必賺。
      如果說今次升市是內地資金搶奪定價權的話,關鍵是接下來這些資金會開始向中小型股尋寶還是繼續在那有限幾隻股把他們推上天。

      刪除
    2. 點解D資金全湧入幾隻已經頗貴的龍頭股?

      有一個很有說服力的原因。

      刪除
    3. 而家係用牛證同認購證推高指數,迫發行商高追正股

      刪除
    4. Window dressing. 大約有 10 隻特別強,應該就係基金目標年尾十大持股了

      刪除
    5. 我認為已去到有點溫水煮蛙的感覺。

      刪除
  41. 其實而家夠竟是否牛市? 還是熊一? 我認為是熊一

    回覆刪除
  42. 1918我終於等到你😵😵😵

    回覆刪除
  43. 偉哥如果掂到三萬點會唔會考慮下開少少淡倉

    回覆刪除
  44. 回覆
    1. 沒有貨, 等緊有冇機會跌先買些少。

      刪除
  45. 我無言,我都有買藍籌但今日係跌排第二(第一係旺旺)。買指數股真係得2318 700 兩隻冇其他

    回覆刪除
  46. 股市兩極化,今次牛市,應該係價值投資者既噩夢?

    回覆刪除
  47. 今日沽清3688@平均價4.72。

    開始減倉, 套現多些現金。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個市升成五百點相信偉哥個組合今日都要見紅?應該都係多年來新體驗?

      刪除
    2. 我84.5 減持2318 , 呢轉升好急,好多股仔跌,不祥感覺。
      Cash 20%

      刪除
    3. 今年其實都試過一、兩次類似情況,指數大升但組合倒跌。

      刪除
  48. 这个月很难受。比去年股灭的时候更辛苦。

    回覆刪除
  49. 升近五百點?唔相騙人,跌的極多,深信距離走火警不遠,最後火不熄,如大跌?升的會怎麼様或陪大跌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 走了581忍痛斬-4500$
      因為我都信就快完了

      刪除
    2. 我覺得明日小股會流出。大部分流入熱抄
      再抄一波30000上。
      之後就係。。。。

      刪除
  50. 一個大牛市連證券股都創52 週新低,無言了

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要大市平均成交一直升緊, IPO亦都孖展爆晒, 呢D市真係好離奇。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。