置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2018年5月18日 星期五

"建生伯",您不如退位讓賢吧!!


今天冠捷科技召開了股東大會,並且在收市後公佈了股東大會的投票結果,其中有一項決議的投票結果值得關注:


大家留意一下重選宣博士為公司執行董事的決議,竟然有高達1.66億股反對,而對上兩次的相關決議案,分別是2016年及2013的股東大會,當時的反對票分別只有1693萬股及3275萬股。事隔2年及5年之後,反對票數急增約9倍及4倍,反映越來越多的股東不滿宣博士任內的成績。

作為冠捷科技的小股東,個人認為在過去5年,公司累積虧損7.5億美元,是完全不能接受的成績,而作為公司的主席及唯一的一名執行董事,全權負責公司的營運及發展,宣博士是責無旁貸,理應為此負擔起應有的責任,退位讓賢,讓有識之士來帶領公司走出谷底。

其次,宣博士已是74歲高齡,但仍然是公司董事局唯一一名執行董事及主席,全權負責公司的營運,在精神及體力上,是否能夠應付得了一間年收入高達96億美元的上市公司的各方各面?為何不能委任多一、兩名執行董事去分擔宣博士的重責?還是說宣博士不想有人分薄其權力?

香港芸芸上市公司當中,董事局只得一名執行董事,而且已是74歳高齡人士,應是絕無僅有的管理架構。究竟宣博士是否要等到完全失去工作能力才主動退下來,還是要等到股東們忍無可忍,動議罷免其主席及執行董事職責?希望“宣主席”明白其職位並不是終生制的。

冠捷科技目前兩大股東是中國電子集團及普羅資本,大家都知中國電子集團是國企,而普羅資本也是中資背景,但偏偏兩間中資大股東完全沒有派員參與公司的營運管理,公司的營運都由以宣博士為首的台灣幫所主導,究竟兩大股東是無法派員參與, 還是不想參與公司的營運管理?

最近冠捷宣佈退出售與母公司的合營項目,而消息公佈翌日中國電子的管理層突然在股東大會前退任冠捷非執董一職,而這名非執董還是剛委任了不足一年,連同在今年3月另一中國電子委任的非執董也請辭,是否意味著冠捷管理層與大股東之間的關係已出現裂縫?  兩大股東會否有撒換現有管理層的想法?

冠捷在過去5年累虧7.5億美元,直至現在仍看不到曙光,股價也在5年間大幅下挫65%,以主席宣博士為首的部份管理團隊,實在需要退位讓賢了.......

249 則留言:

  1. 回覆
    1. 個呀伯真係PK, 咁多年蝕錢都仲要霸住個位, 博士? 讀死書啦! 咁鬼死無用. 我相信係佢下面做野既人應該都好唔妥佢, 最好搵個死仕送去一程加快退休

      刪除
    2. 我只是覺得這董事局組成是很奇怪的, 只得一名74歲的執行董事做決策, 而其他的非執董及獨立非執董的職責只是監督。萬一這唯一的一名執董想法、看法錯誤, 誰去糾正他?

      希望兩大股東正視這問題。

      刪除
    3. 七兄,綱上言論唔係冇王管。如果宣主席有咩東瓜豆腐,你的言論有機會被追究。善意提示!

      刪除
    4. 我只係想搵個死仕加快送佢去退休, 無叫佢去死啊

      刪除
  2. 唯-的就是有習大帝的免死金牌,三井都冇眼睇 走了

    回覆刪除
  3. @一切都是烟云:面板价升,利润跌,要亏; 面板价跌,存货要减值,又亏; 销量差要亏; 销量好也因运输成本大升而又要亏; 世界杯前推广费大升要亏; 估计世界杯后又会因需求下跌而又要发盈警; 感觉要这个管理层赚钱,是不可能的任务。
    From 雪球

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,這段說得妙……無論面板升跌,銷量好壞也要亏损……😅😅😅

      刪除
    2. 令我諗起 "公就我贏, 字就你輸"...😂

      刪除
    3. 球友的笑話好笑又真實, 宣博士為主的管理團隊, 彷似任務就是不能讓公司盈利。

      刪除
  4. 同隻2342一樣勞氣,2342還可寄望股東大會後有新回購額度,903唔會回購

    回覆刪除
  5. 請教偉哥/各Ching, 計返2136 , 大股東及友好(果10位接貨的買家) , 已佔約74.6% , 計埋現在回購後將註銷的股份, 以及可能繼續回購至上限, 有機會佔超過82%以上, 距離私有所需可能欠不足1億股 , 加上呢段時間重可能會暗手增持 , 最終可能只需好少數股份的同意就可成事, 會唔會導致佢既出價大副低於預期, 例如出$3.5 , 我咁諗有無咩錯誤?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會, 如果只是要3.5元私有化, 無需要去到咁高價仲回購。如果私有化成功的話, 現在利福中國帳上的資金將來就屬於細劉的, 即是細劉用緊自己的錢。

      刪除
    2. 佢到4蚊就唔露牌壓價,
      會唔會係4蚊附近?

      刪除
    3. 回購到4元邊, 最少都出價5元吧。

      刪除
    4. 做了回購統計 11 APR to 17 MAY

      總回購股份數目: 71,549,000
      總回購金額 : HKD237,044,606.70
      平均回購成本價: 3.31
      已註銷股份數目: 9,102,000

      14 may 為回購數目最高及最高金額: 11,732,500 & HKD44,058,955

      今個星期係回購高峰14-17 MAY, 28,258,000 回購總額HKD104,947,227

      刪除
    5. 以平均回購成本: 最低為2.23在 11 APR , 最高為3.97 在11 MAY

      刪除
    6. 所以今日就算上到4蚊,都唔會上得太高
      然後禮拜一震番個價落去先再慢慢收貨。

      刪除
  6. 典型台灣佬個性 賴死唔走
    你睇下華碩 acer 大同都係咁
    除非俾人逼宮 唔係好難

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望今次903退出母公司合營及兩名中國電子的非執董辭任, 就是大股東與宣博士決裂的徵兆。

      刪除
  7. 2136 回購未注銷累計5722萬股,有沒有特別計劃,可以聯想到?

    回覆刪除
  8. 建生會唔會専登做差盤數架......可能有後著喎 😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好係有後著, 但原來已好多年係咁... 點樣可以強硬動議趕走個呀伯? 咁多年都蝕, 我唔相信佢會無自覺. 呢類有錢既死老鬼, 相信佢係留戀高位要面子, 唔會咁容易走, 一定要強硬手段先得

      刪除
  9. 為何486今日反而升 >,,< 咩料呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 請777兄講多啲話想買返

      刪除
    2. 我真係想買返, 我以為今日仲有一跌, 因昨天應該好多人止蝕!

      刪除
    3. 異性要欲擒先縱? 還掂個森林咁大

      刪除
    4. 好似細劉咁今個星期4蚊樓下任佢掃, 想掃, 幾時掃, 唔掃, 完全掌握在佢手

      刪除
    5. 其實我好難相信世界杯前會有大獲事

      刪除
    6. 跌到咁, 吊頸都要抖下氣先。

      刪除
  10. 回覆
    1. 今日仲排左3.54 哈哈. 貨都俾佢收乾左.細劉點玩都得啦.

      刪除
    2. 今日回購成交價止跌回升,好兆頭呀

      刪除
    3. 已清倉的網友們大家好 ^,,^

      刪除
    4. 3.71清晒
      賺少咗 不過遲下回落返再入都未遲

      刪除
    5. 遲下唔回購跌番落去果陣,有人又要喊晒口

      刪除
    6. 你地個個咁講, 可能又唔會發生
      到時可能唔用回購盤用暗手買貨

      刪除
  11. 偉哥會摶2000特別息嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 特別息應有得計,稅前收益4.2億人仔,35%派特別息。出消息前股價係0.37-0.38橫行,計落0.43應是合理價...唔知咁計岩唔岩。

      刪除
    2. 唔好意思
      偉哥
      想請教多少少背後的原因

      刪除
    3. 1. 特別息派得不多; 2. 出售盈利的業務後, 短期內無法填補盈利缺口。

      呢隻又唔似係賣殼前的清殼行動。

      刪除
    4. 如要搏特別息,會否考慮1008?

      刪除
  12. 2136,


    這些才算真正有誠意回購,
    力的表現.

    回覆刪除
    回覆
    1. oman兄你睇盤真係有一手.佩服

      刪除
    2. Omen兄睇盤真令人佩服,亦多謝小魚兄的温提,$3.95吃了先,一陣再買回

      刪除
    3. 2136,

      劉生去左食飯未返,
      無落盤回購下股價不算很回.

      刪除
  13. 組合就快輸晒上年盈利..輸晒就清倉, 發左成年夢。

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. 哈哈, 學下細劉咁, 早上唔擺買盤出來, 即刻多左人沽落0.5元....而家又擺返買盤出來接貨。

      刪除
  15. 1623 1.55 沽出,希望唔係沽升淚。

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 本綜合文件及接納表格的寄發日期
      及要約的開始日期(附註1) . . . . . . . . . . . . . . . . 二零一八年五月十八日(星期五)
      接納要約的最後時間
      及日期(附註2) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 二零一八年六月八日(星期五)
      下午四時正
      截止日期(附註2) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 二零一八年六月八日(星期五)
      於截止日期於聯交所
      網站上刊發要約
      結果的公告(附註2) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 不遲於二零一八年六月八日(星期五)
      下午七時正
      就根據要約於截止日期下午四時正
      或之前接獲的有效接納寄發匯款的
      最後日期(附註3及4) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 二零一八年六月二十日(星期三)

      刪除
  17. 2136有幾多人成本2.5以下一股未沽,strong hold到而家?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的成本2.5以下,不過已沽左n次,之前用買3沽2的方法炒。

      刪除
    2. 我成本$2.47,相信有唔少人都係,不過目前升到呢d位我開始手痕
      抵抗方法:唔登入證券行,等自己無得賣

      刪除
    3. 我$2.2, 未沽過. 早前嘗試掛4.09沽小小, 點知到4.08就回頭
      不過, 偉哥仲勁, 零成本

      刪除
    4. 我依家打法係咪都走3分1先,
      上次3個幾冇走,咁就坐左成年。
      依家把握大都走一部分,鎖定左利潤先

      刪除
    5. 我諗細劉好明顯回購價不會高於4元, 即是要股價升上4元的話, 要有另外的催化劑。

      如果有信心會有另外的催化劑, 咁就死渣唔放, 唔理佢短期的波動。

      刪除
    6. 多謝偉哥推介先,我一路加注,均價2.7,暫時不會沽貨

      刪除
    7. 偉哥. 請問一般公司回購是否從AGM後一天開始,直至下一年的AGM日為止?
      如果是,當日(5月7日AGM)2136已回購了36.187球貨及註銷了9.1球貨.即是約2.258%
      但是在AGM的議程上,董事局動議回購10% (約160.26球)咁是否可解讀為今次暴力回購最終為2.258%+10%?

      刪除
    8. 剛啱沽出3份2@$3.95
      餘下零成本死揸同大家等到尾
      Thanks偉哥

      刪除
    9. @小魚, 我相信是這樣計算的。

      刪除
    10. 如果細劉志不在私有化,而係學當年華置咁,先提高自己的股權,再推高股價套現,呢個催化劑有無可能見10蚊呢

      刪除
  18. 請問即係要6月18日前覆接受,唔覆不接受,谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 券商一般都是提前2、3天截止的, 你最好問問你的券商什麼時候截止接受要約。

      刪除
    2. 偉哥,請教下,理論上截止要約前股價會係1元。不升不跌是嗎?慼謝。

      刪除
    3. 都是炒預期吧, 預期GO後有得炒的話, 會有人偷步; 不會炒的話, 就1元。

      刪除
  19. https://stevensir.blogspot.hk/2018/05/blog-post.html?m=1
    小小分享: 比說「廣東話是我母語」更重要的事。

    回覆刪除
  20. 今日d油服股好勁,好彩我都持有兩隻。

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 偉哥為何會重注?搏做第二隻1572?但中信無邊隻炒得起...

      刪除
    2. 中信建投自己單拖做保母的兩隻, 成績都幾好, 尤其是隻2022, 唔明點解話冇隻炒得起。睇往績, 要睇自己單拖那些才有參考價值, 一大堆保母的那些其實參考價值不高。

      http://www.aastocks.com/tc/ipo/sponsor.aspx?sponsor=%E4%B8%AD%E4%BF%A1%E5%BB%BA%E6%8A%95(%E5%9C%8B%E9%9A%9B)%E8%9E%8D%E8%B3%87%E6%9C%89%E9%99%90%E5%85%AC%E5%8F%B8

      刪除
    3. 謝謝偉哥!可惜我只抽左十幾手,反而1978重注左,哎...

      刪除
    4. 1978超額咁多, 就算比佢炒高一倍, 落重注都唔會贏太多, 更何況唔知會唔會炒高一倍。

      刪除
  22. 睇盤數, 見公司簽forward contracts 個金額唔細, 近年都蝕唔少.
    另外, 佢主要個間associate都係咁輸錢.

    睇左1Q REPORT, 見情況都冇咩改善. 感覺管理層及宣博士執行董事反應唔夠快

    回覆刪除
    回覆
    1. 我昨日如果有空出席AGM的話, 一定會問宣博士是否要為過去幾年的巨虧負上責任, 也要問問為何公司只有一名執行董事, 並且問問在場來自中國電子的非執董, 目前大股東與宣博士的關係如何, 大股東有沒有參與公司的營運方針。

      以前公司每次業績後都會有電話會議, 比投資者及股東了解公司的營運情況, 自3月全年業績後, 這安排取消了, 現在想與管理層溝通好難, 唔明點解會大退步。

      刪除
    2. 本人投資既2-3線股票, 都發現與管理層溝通好難. 我ED 小股民, 冇咩錢, 持貨唔多, 一年只有一次AGM 發問的機會, 沒有其他平台跟管理層溝通, 本年度只要我會出席既AGM, 我都會在提問既問題加上一條問題, 如何可以令小股民增加跟管理層溝通的機會. 如果管理層HEA 答都知佢咩料.

      這是投資2-3線股票既壞處, 信息唔流通及溝通問題

      刪除
  23. 偉哥有無興趣抽8490?
    保母往績首日無輸過 可以扒冷?

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午睇下情況, 呢隻創板股係創板而言, 集資額是稍大, 不知保母能否炒得上。

      大機會只是現金認購幾手, 睇下有冇機會賺餐飯錢。

      刪除
    2. 我都係諗住現金幾手
      賺番餐飯

      刪除
  24. 2342 睇返數據,原全係俾東興擺左一渡🤬仲食埋其他人🤬

    回覆刪除
    回覆
    1. 東興可能是大戶短炒,公布回購後才建倉,買了2千幾萬股,17號差不多清倉了

      刪除
    2. 請問有無計過東興昨日沽子了幾多貨?

      刪除
  25. 興發好似矮仔爬樓梯咁, 每日爬一級, 我諗去返最高位指日可待。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但好似係市場過貨?

      刪除
    2. 係, 但越買越高, 而且係市場過貨, 任何小股東都可以選擇沽比佢, 唔似595個D賤格場外回購, 小股東想沽比佢都唔得。

      刪除
    3. 多謝哂大股東益散戶

      刪除
  26. 3688 的3.2城牆不知是否已攻破?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最大賣家已沽清, 暫時見唔到有其他大戶接力沽。

      刪除
    2. 偉哥岩,ccb已清貨,一天都光晒.

      刪除
    3. 希望除淨前升返上家鄉價 ~.~

      刪除
    4. 3.2 道 wall 過左,像會上得番,期望上番3.6, 相信很多人在這位買入

      刪除
    5. 說實話 我家鄉價3.8 ~.~

      刪除
    6. 成4蚊嘅均價哼哼

      座標:重症監護病房

      刪除
    7. 走部分3.1X入的 同1132加埋占過半倉位 知死.

      刪除
    8. FC9 兄同病相鄰,搞到最近偉哥既2136 都無入到 ~.~

      刪除
    9. 我止蝕換入2342😥好黑。😭

      刪除
    10. 4.8入、3.6全清,3.5入4無走後來3.5平手走的哭而不語。

      刪除
    11. 2136冇 819冇
      2342冇 903冇
      不過
      入左隻486 一日唔見10巴仙

      ICU alarm 嗚嗚嗚嗚係咁叫

      刪除
    12. 3688 做實務又有息派開,反而就算守也唔係好驚

      刪除
    13. 佢上個星期跌到3.1果陣 我都幾驚架 ~.~ 好彩無再跌落去

      刪除
    14. 當日好似3.2左右再減了些3688, 換6元邊的98.....如果是沽隻更衰的595去換98就更理想。

      刪除
    15. 有2萬股@$3.5 ,呢幾日諗緊加唔加, 相信佢既派息能力同埋淨現金 , 0.4倍市帳率 , 進可攻退可守

      刪除
  27. 2136,放左個沽盤在今日回購上限,被人掃左。

    回覆刪除
    回覆
    1. tkchan兄,1979由高位重回舊地仲有無留意呢?

      刪除
    2. 唔敢炒呢隻,睇圖十分差。

      刪除
    3. tkchan兄,2136 上下其手, 再入嗎?

      刪除
  28. 2342今日係咪有回購盤?

    回覆刪除
  29. 隻8148邪到冇朋友,雖然我覺得未玩完,但都係唔敢返啅

    回覆刪除
  30. 現在只能寄望細劉, 休左俄妹, 留返粒橙, 都係失色不少.

    回覆刪除
  31. 2779,收貨收左一段時間,跟住兩支大陽觸,昨日一支陰觸,今日又陽觸破頂,已進入冇人境界,任佢飄。

    回覆刪除
  32. 偉哥 怎看 8083, 前身垃圾公司,
    現在成為電商 有贊

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有看, 也不會有興趣看的公司。

      刪除
  33. 岩岩先睇到隻8199,計落重有水位,偉哥點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 創板公司我好少睇, 呢隻都係冇睇過, 不過好似有基本因素, 有時間的話會睇睇。

      刪除
  34. 279連續爆跌後,今日好似當日轉勢,見底反彈緊,唔知有沒有師兄都有炒呢只,另外唔知乜原因令佢急插,睇番公司公告又話沒事,驚公司管理層有黑底,邊个師兄可以分享吓見解,多謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 第1日大跌唔出通告, 到第2日再大跌才出, 你就知個 莊有 幾 堅 ^,,^

      刪除
    2. 有炒,果日上左車,蝕住15%過市,翌日AO高開走左,執左15%;

      只是從低位彈左8格 ...

      刪除
    3. 市值22億值唔值?大股東只持24%。

      刪除
    4. 勤力d爬文,下面連結有講279.
      有買279,賭大細純好彩,昨早沽出賺咗30%.
      買呢隻股預住輸要接近total loss或將贏嘅錢推落去,咁炒會舒服D

      fggbg2018年5月16日 上午10:19
      http://realblog.zkiz.com/greatsoup38/64297
      仲玩呢隻...要死咪成全你地

      刪除
    5. 近期恒指反反覆覆,不少股票表現插水,令股民嚇得一身冷汗。但原來低處未算低。本刊揪出一堆細價股,發現其股價插水之狠及深,令人嘆為觀止。其中最誇張的民豐企業( 279),現市價近一元,但計及「合股」、「拆股」等伎倆後,顯示九五年最高峰時,每股股價達四百萬元!即多年來股價跌幅達百分之九十九點九九七。小股東的投資,等同「渣都無」。

      這堆細價股,以「殼股」概念做包裝,引來不少散戶熱炒,但最後卻變成吸血鬼的獵物。為免上錯賊船,先要認清細價股庄家的連環吸血大法。

      呢隻279!10年來起碼蝕咗10萬!」小股東周先生提起即火滾。愛炒細價股的他,03年花了10多萬元買入民豐,以當年平均股價約5仙計算,大約200萬股。之後,民豐不斷合股、供股,將小股民玩弄於股掌之中,周先生激動道:「佢1年供幾次股,初時我見供股前,股價都會被推高,諗住供咗實有賺啦,點之供完股價就冧。
      令人嘆為觀止最誇張的279,現市價當是1.0,但計及「合股」、「拆股」等伎倆後,1995年最高峰時,手揸400萬元市值的!但多年來股價跌幅達百分之99.999。小股東的投資,等同「渣都無」。

      刪除
  35. 20幾億呢個仲要係已經暴跌之後嘅最新市值,未跌仲要夸張

    回覆刪除
  36. 1729 好似有d feel !! 申明: 岩岩係0.445 入左試下水溫 xd

    回覆刪除
  37. 回覆
    1. 留名體驗沽升淚(again and again).

      刪除
    2. 777兄 你唔好追住!! 等爆多下我放埋先

      刪除
    3. 呢隻野, 下星期一咪又跌過

      刪除
    4. 見開閘....岩岩1.4沽清晒
      777兄收貨啦 A_A

      刪除
    5. 又咁排法好快俾人打穿,1.4 1.39穿左又唔補,睇來佢地仲係未學到

      刪除
    6. 終於可以冇壓力咁食花生...
      BTW,我覺得今日呢幾下唔似係回購,似係前兩日果隻暗手托番上去引人入局。
      收市要望望有冇通告先

      刪除
    7. 剛剛沽出了2136,始終回購力度唔夠肯!

      刪除
    8. Step兄講2342定2136? 我覺得2隻都好狠勁

      刪除
    9. 2342可能有人mon呢度,即刻唔郁, 無膽鬼!!!

      刪除
    10. 7兄,個人覺得2342班友明顯係睇位來回購。

      刪除
    11. Step兄, 我追遲左, 今日15,16, 最後見拉上才敢追, 我真係衰

      刪除
    12. 如果真係又被佢陰到, 我只能講一句我低能...

      刪除
  38. 7哥,唔好呀,唔使追,我1。44平手放比你

    回覆刪除
  39. 7 gor, please do not purchase 2342 at the moment, we are holding this stock, please let go >.<

    回覆刪除
  40. 睇返CCASS 859 有幾間券商係咁做成交個意圖係做咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢地做得幾明顯, D大沽盤一出黎唔夠10秒就俾人uptake左

      刪除
    2. 佢地收咗貨一排架啦 所以我都加咗注等炒上

      刪除
    3. 今日2.28派得6000股俾我....浪費我手續費

      刪除
  41. 1281係咩股,之前見大象介紹過,咩事咁強勢又咁低調,由2.2睇到2.6都係唔夠胆入

    回覆刪除
  42. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  43. 486 俄羅斯嗰邊股價升咗十幾%

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。