置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2018年6月5日 星期二

小型新股惡炒 (上) - 疑似殼股萬成(01451)


當我正在寫這篇文的時候,我自己的想法是只要有耐性,中長線而言,萬成應該是贏面頗大的,但偶然間發現疑似此股莊家的手法,短線似乎先要捱一棍,跌破招股價的機會也不低,下篇文章會說說我的發現。

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

我有強烈的感覺萬成 (01451) 會在上市一年後賣殼的,主要原因包括業務萎縮、市值細、管理層的背景等。


整體收入持續減少,業務萎縮。


產能使用率低,資本開支不大,沒有資金需求,上市集資的作用低。





上市開支高達2800萬元,但淨集資額只有4580萬元,兼且公司在招股時已不授予保薦人超額配售權,故此縱使公開發售及配售均反應踴躍,但也不能超額配售去額外集資,再次反映公司的集資意欲不大,只是為了上市地位而上市。







管理層(包括大股東自己) 具備豐富的賣殼及收購與合併經驗。







超低的市值,遠低於殼價,具備賣殼誘因。




萬成現在才剛上市,所以賣殼還是很遙遠的事,最快都要一年後,期間股價會有波動,可能會跌破招股價也說不定,但我自己有閒錢可以買細注貨等候,期望明年初已偷步炒賣殼概念。如果沒有信心、也沒有閒錢去等一年的話,目前就最好不要考慮這股了,可以等待明年初才再留意。

206 則留言:

  1. 我之前计划系跌到1.1x就买一注,咁样2.3x亿市值就算唔卖壳都会轻松炒起

    回覆刪除
    回覆
    1. 環顧最近一年上市的新股, 我好似搵唔到有曾經跌到2.3X億市值的....2.4億、2.5億市值都有些曾曇花一現。

      刪除
    2. 我见伟哥有提到1552,我认为1552卖壳机会很大,已经玩咗两转因为资金周转问题目前暂时已经沽清。据我所知近年有团队专门从坡国寻找公司,提供赴港上市造壳卖壳一条龙服务,4月上市的1726都系一样情况。

      刪除
    3. 1305 2.1億, PB 0.36. 是不是比萬成好?

      刪除
    4. 並不是單純看市值多少去作為買入的唯一標準,如果這樣的話,將主板最低市值的股票一籃子買入就可以,無需分析。

      刪除
    5. 貨多價不爽,多咗咁多殼,明年唔知咩環境

      刪除
    6. 如果A股繼續難上, 需求不減。

      如果殼價下跌, 自自然然會減少啤殼上市, 調節返供應。

      不過講真, 我都係希望殼價大跌的, 令炒賣殼股的資金大減, 去返有基本因素的細價股。到時我諗好多收費天價的財技班都要收皮。

      刪除
  2. 已小注跟進,謝偉哥!

    回覆刪除
  3. 我初初想all-in,但見勢不對,買了細注後at around @1.4,就停止,再大跌再入!

    回覆刪除
  4. 多謝偉哥分享
    咁已GO一次的1305 再賣機會大嗎?

    回覆刪除
  5. 呢篇文章所學, 畢生受用. 多謝偉哥

    回覆刪除
  6. E-KONG (00524)本周五起中文簡稱為長城一帶一路 哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 食正一帶一路條水。

      刪除
    2. 524E-Kong終於完成佢歷史任務,
      我第一次買係在2000年5亳左右,
      最高沽過$2.775,
      524故事完了.

      刪除
    3. 照咁睇, oman兄應該係個種耐性型投資者, 否則無可能由5毛買等到2.775先放咁有定力, 如果係我, 升double已經全走玩第2隻

      刪除
    4. Oman兄勁,如果係我升左100%已走。不過咁夜都唔訓要小心身體

      刪除
    5. 3:38!!! oman兄依家係咪係美國

      刪除
    6. Desmond 兄,

      多謝關心,
      已開工中,
      習慣了.

      刪除
    7. 咁oman兄真係要休息多些. 感覺你同我認識既一位金銅兄相似, 都係買入一些股之後耐性等爆發

      刪除
    8. 888,

      之前以為會跌穿一穿100天線$1.6後會見底回升,
      但可惜在成交不大下情況,
      股價在有心人做下做下下慢慢滑落,
      昨天最低曾成交過$1.46二千股,
      己非常接近前些時批股價$1.44,
      全程只有凱基及輝立繼續買入,
      為何咁弱?
      不明?
      造低想供股?

      刪除
  7. 絕大部分買左嘅老散都系搏佢上市炒一轉

    回覆刪除
  8. 期待下篇文章。
    除非向下炒,否則新股咁平就真係少見。反而好多舊股、半死股,唔炒就係唔炒

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多半新股的玩法是上市炒高、散貨、底部橫行、收集,接近1年又再炒賣殼概念。

      舉個例子, 6038上市價0.41, 上市初期炒到0.56元,大戶散貨後最低跌到0.275元, 市值2.75億元;然後今月就上市滿一年,股價從1個月前的0.36元, 炒到上最高0.61元。

      所以如果把握到機會在相對或絕對的低位收集,等一年、半載,就有豐厚的回報。

      刪除
    2. 睇下另一個例子1552, 又係一模一樣的玩法, 低位曾見0.3元或2.4億市值, 要9月先上市滿一年, 但而家股價已升返上0.5元, 市值4億元。

      睇下幅圖, 不少半新股的走勢都類似。

      刪除
    3. 又跟偉哥學到揀殼仔 等我自己都做下功課再揾下

      刪除
    4. 唉, 昨晚舉了6038、1552兩個例子, 又會咁巧合兩隻今日都升唔少......

      我只有6038, 沒有1552。

      刪除
    5. 6038同1552兩隻我都無
      連2663我都0.8沽埋😖
      如6038到7億左右都無賣殼消息 偉哥會否沽清?

      刪除
    6. 6038 呢幾日梅花間竹咁升一日跌一日, 請問偉哥覺得管理層是否有意CHOK低股價,再趁低吸納, 等下星期收息?

      刪除
  9. 2018年6月1日, 睿思資本有限公司是最終由RUAN David Ching-chi /葉約德擁有的公司在場內買入118.8萬股638, 每股平均價2.9027港元, 現在總共持有40.112百萬股, 9.15%權益。

    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSNoticeSSList.aspx?sa2=ns&sid=1383&corpn=%e5%bb%ba%e6%ba%a2%e9%9b%86%e5%9c%98%e6%9c%89%e9%99%90%e5%85%ac%e5%8f%b8&sd=05/06/2017&ed=05/06/2018&cid=0&sa1=cl&scsd=05%2f06%2f2017&sced=05%2f06%2f2018&sc=638&src=MAIN&lang=ZH&

    將繼續購買直至超過10%權益!?

    回覆刪除
  10. 偉哥你好,先謝謝你的精彩文章與分享
    想請教偉哥關於奧思集團用0.8元向SVF要約回購,這個回購計劃不是只向SVF嗎?唔明白為什麽銀行今日問我接不接受0.8元耍約?是否這個回購計劃也適用於所有小股東呢?如果我唔贊成,會有什麼影響呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔細看通告, 回購要約是對所有小股東有效, 並不是定向回購。你不同意要約, 就說不同意, 對你沒有影響。

      其實成份通告寫得好仔細, 為何不嘗試去理解通告的內容?

      刪除
    2. 由於所有條件已獲達成,收購建議已於二零一八年五月二十五日成為無條件, 並將直至二零一八年六月八日下午四時正(香港時間)前可供接納。

      http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/0525/LTN20180525560_C.pdf

      唔贊成 你就會繼續持有1161

      刪除
    3. 1161 1.24有成1.24M 係到壓住!逼老散走!

      刪除
  11. 多謝偉哥及橙農,因為是新手,正在學習中😅

    回覆刪除
  12. 6038我覺得同1451有d似, 都係市值細,集資金額小,個人覺得有7成機會賣盤。而且派息都算豪爽, 大股東持75%,即係派返俾自己啦, 個人覺得同將賣盤有關, 大股東想又食又拎, 賣盤前攞得幾多著數得幾多。

    但另一邊又諗, 近呢個月以由0.36升左咁多, 若真係賣盤, 莊家有無咁好人, 咁順攤俾大家坐順風車?

    希望偉哥可俾小小意見。謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 6038真係想哭, 我之前都係睇佢估值低, 想等佢去多次0.28附近就買, 結果一直在0.35附近無再跌, 之後仲一直升, 唉...

      刪除
    2. 如果最終是要賣殻的話,除非是零街貨或者non-go賣,不然有什麼方法可以不益散戶?

      我都想知。

      刪除
  13. https://www.am730.com.hk/column/%E8%B2%A1%E7%B6%93/2-76%E5%84%84%E5%85%83%E5%B8%82%E5%80%BC%E7%9A%84%E6%96%B0%E8%82%A1%E8%90%AC%E6%88%90%E9%9B%86%E5%9C%98-128565

    回覆刪除
  14. 聽到偉哥咁講, 真係要吼住等一棍出現就all-in, 等一年就差唔多double. 如果橙仔再唔升, 我要移情別戀了

    回覆刪除
    回覆
    1. 7哥,我讚成你移情別戀 !! xd

      刪除
    2. hmm, 現在就睇伍生扯起快, 定萬成一棍早洩了!

      刪除
    3. 睇黎7兄有啲誤會… 偉哥係知道你打算入,"短線似乎先要捱一棍" 嘅意思係你入咗之後嗰一下… XDDDD

      刪除
    4. 唔係掛! 咁我唔入咪無一棍!!?? 但我就要有一棍先入, 即係點!?? 那只好希望伍總仍有精神抬起你的頭來~

      刪除
    5. 7兄鐘意玩即食架,1451 依D細水長流唔啱你

      刪除
    6. hehe, 開始跌了. 唔係的, 我覺得1年翻約一倍, 非常值得, 好過博這博那

      刪除
    7. 愛的故事總是突然而來, 萬成來了 ^,,^

      刪除
    8. 邊個衰人拉返高, 我排1.29, 差2格就到, 我頂!!!!!

      刪除
    9. 7 兄sorry ,,打左你尖,1.31 1.32 掃左貨

      刪除
    10. 我頂頂頂頂頂!!! 我改了都追唔到

      刪除
    11. 見到1546好想喊,之前低價沽左2663, 1546,同6038,唉~ 我覺得自己重燈過777,今日走埋0.42 撈個注1729

      刪除
    12. 現在祈求1451整一棍勁D, 跌落1.3以下, 比777有機會沽橙換成。

      萬成, 有名你叫, 慢慢等下就會成事, 適合777。

      刪除
    13. 最好橙仔先拉升-棍,成成再插一棍(≧ω≦)/

      刪除
    14. Hehe, 連偉哥都抽7兄水。
      偉哥你小心一陣7兄因愛成恨狙擊你。

      刪除
    15. 我本身已成手偉哥股 (^▽^)

      刪除
    16. 我已天天被狙擊中.....

      刪除
  15. 偉哥有冇研究1737亞洲實業? 也是小市值的主板半新股,會唔會都係嗀?

    回覆刪除
  16. 已沽出1546@0.83食糊,獲利5成多。

    市值去到6.6億,潛在上升空間少左好多,等換馬其它落後殻股。

    回覆刪除
  17. 偉哥,之前你有炒果隻1298你話值4.1左右,依家3.88,有冇吐利機會?

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣殼總代價4.1元, 現價3.88元, 那有沒有套利機會?

      刪除
    2. 其實只是將數據列出來, 比你自己思考.....

      刪除
  18. 我早2天小注買入低市值既8511都郁了 ^,,^

    回覆刪除
  19. 隻橙郁郁地,大家低調啲唔使大反應。。。

    回覆刪除
  20. 最近其中一個失敗操作,就係為左賺多少少價位,無同價由595換入1132,只有部署沒有執行,唉

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 到底發生乜事, 我昨天又溝了貨 >,,< 點解隻隻有我份

      刪除
    2. 777哥的倉都好多元化下

      刪除
    3. 都係跟偉哥, 不過近排有人叫我買低市值股, 所以試下小注玩低市值

      刪除
    4. 有個2球大沽盤頂實

      刪除
    5. HSBC的大沽盤唔再排隊沽, 改為沽落來,似乎今日就要沽清。

      刪除
    6. HSBC咩事咁急沽貨? 唔通又出事!!?? 我的天呀!! 我真係命苦, 尋日溝貨就出事

      刪除
    7. 剛1.19入咗3注.
      多謝7兄(上星期見你入咗貨,我即沽清)

      刪除
    8. 777指標, 真係神乎其技.....

      就來我都要參考777指標了。

      刪除
    9. 我暫時最甘個次係買1918, 第2日低價批股, 個次真係重傷到極點!! 真係呢世都記得!!

      刪除
    10. 777 喺掌握時間方面準過偉哥多多聲 XDDD

      刪除
    11. 我上星期就係對777燈力唔夠信心,冇走貨先,而家唔信唔4得

      btw 俄女跌到1.9嗰時我聽777哥指示入左一注貨,多謝先

      刪除
    12. 1.24沽出,低位再買返

      刪除
    13. 7神之名,當之無愧。

      刪除
    14. 777的1918事件...真有其事,我都記得

      刪除
    15. 上得呢度多既網友應該都唔會質疑7兄既燈力

      刪除
  22. 唔好唔信鏡.7兄想賣橙.等到發悶慌啦.橙價即有反應.犠性一人全村喜雀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放的呢注係0.51買的, 0.53放, 都算有賺的

      刪除
    2. 7兄,不如試吓0.54再放啲,等0.52 接返吖。
      感謝。

      刪除
  23. 回覆
    1. 跌返0.51又會再買的, hehe

      刪除
    2. 多謝7兄,見到你呢句應該唔會再見到 0.51 XDDD

      刪除
    3. 1132看來似係每月一彈而已,無什麼特別

      刪除
    4. 毋忘0.51排尾四, 買唔到既喇. XD

      刪除
    5. 777你试下每日沽少少,感謝...😆😊

      刪除
    6. 時兄點解會睇到? 神奇, 其實我都唔知排第幾.
      may姐, 睇怕今日補唔到貨了, 所以低買唔返短炒貨, 就無得每日沽少少了

      刪除
    7. 要睇伍生頭了, 呢箱橙我都係跟佢同偉哥搵食. 只要伍生有波多野精神, 肯扯一扯, 上到0.7都唔係一件難事

      刪除
    8. 只恐怕0.6都上唔到。。。

      刪除
  24. 3322 睇番Ccass 果6.5m 股由Jpmorgan chase 轉左去Morgan Stanley, 好大機會係templeton 減持

    回覆刪除
  25. 451上市日就比KOL係咁叫人買,在1.65+
    就知死得啦,都幾燈,費時咁白,所以DEL之前搜尋資料

    回覆刪除
  26. 1757兩個帳戶中左4萬股, 睇下會否有驚喜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛才忙, 錯過0.4以上沽貨, 只能0.375沽出。

      刪除
    2. 偉哥不看好1757開市表現?我幾保薦人往績似乎不錯。

      刪除
    3. 輝立唔中,無得第一時間出貨,一通果手唯有等下聽朝會咪高開。。。

      刪除
    4. 偉哥,你沒有錯過,0.4以上只是一閃而過,我第一秒已mon 住都看不到這價

      刪除
    5. 中得4萬股, 明天再升得多, 也分別不大, 所以沽出算數, 反正目標都只是賺餐飯仔, 冇期望會有大茶飯食。

      大茶飯係1752、1598個D。

      刪除
    6. 明白,謝謝偉哥解答

      刪除
  27. 偉哥,1528 紅星 回購3-4成H 股。套利有冇機會?(不過唔知回購完之後值幾多錢)。其實大股東加債息都要回購,係咪代表非常看好?定係應該揸耐d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要嘗試自己計計數,看看回購接受率有多高, 然後再考慮一下要約公佈前的股價是多少, 自己衡量一下是否值博。

      刪除
  28. 問: 什麼是D盤成交?
    解答: 「D」= 碎股成交(賣出會低於市價很多檔,買進也會高於市價很多檔)。

    今天385有一手D盤碎股成交上板, 1股@1.449元, 成交價明顯高於另一大手11萬股A盤成交@1.4元。

    賣1股@1.449元, 應該無錢收, 還要貼錢倒蝕, 很難明白!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 買家砌夠一手,我能理解。

      很難明白的原因:
      賣方需要支付印花稅等交易費用, 應該2蚊以上!?

      刪除
    2. 多D從對方角度谂,好多嘢易明白。
      如果個倉得嗰1股,都冇謂留係度獻世,豪比佢清倉。
      如果用銀行買賣的话(可能),倉內股票要比倉租/管理费,每個月卄三十元,擺—年要多少倉租,除笨有精

      刪除
    3. 如果有人喜歡集郵,
      相信亦有人喜歡集股票,
      尤其是一股一張的股票更是極品.

      刪除
    4. 我最叻的投資就是中國銀行(香港)的IPO, 因為取了實物股票, 所以沒有沽貨的動力, 持有至今, 利息已超過成本, 可惜買得少.

      刪除
    5. 我試過簽紙給證券行放棄自己的碎股, 不收費。

      我估計賣1股碎股應該是專做碎股買賣的證券行, 計算大數, 不用每筆交易支付印花稅等交易費用。

      坦白地說, 買碎股除為了砌夠一手, 也有可能為了拿禮品和/或食物。

      刪除
  29. 休息幾天,余先生今天又再一次出現大手掃入麗豐1125,一手A盤15.68萬股@12.36元。
    除了他,沒有人能夠如此勇敢!

    回覆刪除
  30. 1451莫非只有今早那一棍? 希望仍有機會比777上車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一到1.35沽貨的人就不見了。

      刪除
    2. 今日買唔到, 希望明日仍有機會 ^,,^

      刪除
  31. 偉哥打算長期持有1161?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上星期偉哥已詳細講了,請返看舊文章標題

      刪除
    2. 唉....其實click 一 click ,看一看真係甘難?

      刪除
  32. 輕髮呂攻不破, 莫非頂位多crab!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 差4%就52周高,咁都叫多蟹?😅

      刪除
  33. 仲有十年唔郁既320都識郁~

    回覆刪除
  34. 港交所最新资料显示,国际天食(03666-HK)获执行董事朱晓霞于6月1日在场外以每股平均价0.36港元增持700万股,涉资约252万港元。增持后,朱晓霞持有股份量增至116,877,268股,比例由4.97%上升至5.28%。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在上海吃過3666的新LINE-南小館BAR,
      五朗式的單獨點了好多東西,都不錯,服務也很好
      但聽說主線小南國一般

      刪除
  35. 2342.hk 有人行使200k期權 @1.32,今日收市價 1.28,行使完期權帳面要蝕。
    如睇好,點解唔直接在場內買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥同各位師兄姐,請問有冇見過蝕住行使期權送錢俾公司呢?
      呢個係咩功夫?

      刪除
    2. 1830主席亦溢價十幾%行使

      刪除
  36. 05/06/2018(日/月/年), 夏松芳在場內買了12,160,000股420, 每股平均價1.2003港元, 到達18.02%的股權。 那一天420只有994,000股成交量, 很難明白!

    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSForm1.aspx?fn=IS20180606E00299&sa2=ns&sid=805&sd=06/06/2017&ed=06/06/2018&sa1=cl&scsd=06/06/2017&sced=06/06/2018&sc=00420&src=Main&lang=ZH&tk=ds

    回覆刪除
    回覆
    1. 回顧2015年10月26日, 夏松芳也在場內購買了164.8萬股420,每股的平均價1.015港元, 到達10.05%股權。此後,不停增持至今到達18.02%股權

      刪除
    2. Louis兄,請問對我的問題有冇咩睇法?

      刪除
    3. 填錯格? 場外先真?

      這不是他第一次提交這樣的充滿矛盾的報告, 我傾向於相信填錯格的機會不大, 即使這是最容易和最合邏輯的方法來解釋。

      刪除
    4. 2017年9月20日, 夏松芳在場內以平均價每股0.95買入10.86M股420, 達到15.04%的權益, 沒有這樣的交易記錄bor!
      http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSForm1.aspx?fn=IS20170921E00021&sa2=ns&sid=805&sd=21/09/2016&ed=21/09/2017&sa1=cl&scsd=21/09/2016&sced=21/09/2017&sc=00420&src=Main&lang=ZH&tk=ds

      私下對盤, 事後也需要上板支付印花稅等交易費用, 不會無成交記錄。

      刪除
    5. 奇怪。
      呢D申報有冇人 check 傢?

      刪除
    6. 根本上港交所班人坐系到出糧, 邊使做野!

      刪除
    7. 冇填錯, 佢一貫的申報方式都是將從上次申報到今次申報期間買入的股數, 一併申報的, 所以買入的股數是指這段期間買入的總和, 不是單單指申報日期當日買入的股數。

      刪除
    8. 真相大白。
      Louis 兄怪錯港交所員工啦!

      刪除
    9. 要研究的是夏生越買越多、越買越貴,是基於什麼原因? 是看好公司前景, 還是有其它原因?

      今日仍然見到夏生在買。

      刪除
    10. 夏生今年80,有咩 plan 呢?

      刪除
    11. 夏生當年1.25賣盤, 後在1元左右在市場也減持不少, 而家又買返, 真係唔知佢諗乜。

      刪除
    12. 大股東最近都有增持,同埋已完成股份制改組。唔通真係好好生意?
      呢類公司利錢太低,纯利率才3%。

      刪除
  37. 未來五年真的是新世界發展的好時光!

    【吸金王】柏蔚山首輪售237伙套現58億 一手新例後單日最勁
    新世界(0017)北角柏蔚山今日展開首輪銷售推出247伙,截止晚上8時30分,總共售出237伙,佔首批可售單位約96%,共套現約58億元,平均每伙售價逾2400萬元,除成為今年首日銷售套現金額最高新盤外,亦是一手銷售新例2013年4月實施5年以來,單日吸金最強勁新盤,打破將軍澳日出康城緻𦾐天於2015年4月,首日沽清首輪740伙、套現約56億元的紀錄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要比較一下富三代便知道新世界會跑出.
      新世界的第三代比較有自己的主見,以及會創新,跟進潮流去走.
      長實比較穩建
      恆地就只能在香港生存
      新鴻基就必定係會爭產啦

      刪除
    2. agree, nwd has got quite a number of big projects in hand pending for development in the coming years.

      同意,新世界發展已得到相當多的大項目在手, 等待在未來幾年發展。

      刪除
    3. 哈哈!真有趣,双語廣播.
      照顧吾同人嘅需要.

      刪除
  38. 1161
    【名家搶先睇】趕上爆升股尾班車(青冰)
    http://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20180606&s=7015342&a=58285129

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,不知這名專欄作家的往績如何。

      刪除
    2. 我都覺,因她facebook內的好多文章,介紹嘅股票好多都係偉哥有提過.
      不過佢都醒,抄嘅都識搵個叻人嚟抄,咁錯嘅机會大減,又可有餐飯食,哈哈!

      刪除
  39. 是否展開新一輪大牛市?

    回覆刪除
    回覆
    1. 升1000點話牛,跌1000點話熊,見步行步啦

      刪除
    2. 展開新一輪大牛市的話, 等如細股新一輪熊市的開始。

      刪除
  40. 香港國際建投獲50億貸款拓啟德地
    http://www2.hkej.com/instantnews/stock/article/1860564

    回覆刪除
  41. 港俄妹真係好奇妙, 俄羅斯升到high high都唔升, PK

    回覆刪除
  42. 偉哥,今日2203跌破go價咁多,值博嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又吾係新網友/小朋友,又見到偉哥講咗4,5次對2203睇法,如偉哥睇好嘅就吾會平手放,而家先跌嗰6%你覺得夠吾夠呢?自己做個決定啦

      刪除
    2. 之前本來都想博下2203,但睇張量之前隻1326好似表現咁..都係算了

      刪除
    3. 馬屎坑話你知:「偉哥話畀你聽張量份人無氣量,唔OK㗎喇,唔通所有問題都要講幾次?」否則偉哥「唔使瞓覺都得」!

      刪除
  43. 不得不服偉哥, 尋日出文話有一棍, 真係一棍之後升. 吹漲, 聽話到咁的成成!

    回覆刪除
  44. 回覆
    1. 到大股收皮, 細股就再收皮... 人生就係咁悲! 橙農兄, 股票必勝法「及早離去」!

      刪除
    2. 不要怕 是技術性調整!

      刪除
  45. 1833 速上招股價,之前驚驚地不敢買。

    回覆刪除
  46. 愚見。世杯一個月必市靜,趁機前港股先來大吵特炒,老友!記住落車啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請教為何世界盃股市一定靜? 是都市傳聞嗎還是真的資金流向影響

      刪除
    2. 其實我都覺得好奇怪, 係因為基金佬有錢佬去睇波無時間玩股票, 定係錢從股票抽去賭波?

      刪除
    3. 我覺得都係吹,又話世盃對賭股唔好,分流左d人。今年第一年世界盃咩,睇返過往紀錄都冇明顯關係。

      刪除
    4. 7兄,前者居多,散戶都會少咗買賣,掛住深宵睇波,都吾會晨早9点鐘起身炒股.
      記憶中前兩屆世界杯時期,成交額係會少D.
      但另一角度睇,庄家用好少錢就可推高股價炒,視乎你点睇

      刪除
    5. 最記得李寧係中國辦奧運既表現勁精彩, 但之後中國同香港就進入熊市

      刪除
    6. 特老普會唔會去俄羅斯睇世盃? 如果夠gut去, 一個唔好彩俾輸左錢既俄妹投資者暗殺就世界大亂

      刪除
    7. 俄妹今次唔放了, 個勢唔錯

      刪除
  47. louis 兄,216 派特別息機會大嗎? 幫手問問王博士XDDDDDDD
    走勢反映中.

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒用,最後一次385週年大會問唔到"216 派特別息機會大不大".
      我估計160個和216個末期股息將增加一倍.
      無論如何160和216都是值得長期持有的好股票。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。