置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2018年6月21日 星期四

京西國際 (02339) - 令小股東滿意的關連交易


京西國際今日公佈,母公司將會買回於2016年注入的51%上海京西股權,作價1.323億人民幣,而交易完成的話,京西國際將會錄得7800萬港元的出售收益。

這宗關連交易,其實早前已有所聞,而我們一直擔心的是母公司會否玩高價注入、低價剝離的把戲,事緣上海京西51%股權於2016年注入時,當年的業績是3100萬人民幣的盈利,而2017年則錄得4000萬人民幣的虧損。



而當年取得51%股權的總作價是1.26億人民幣,再加上51%股權的資產淨值目前只有8000萬人民幣,所以之前聽到這傳聞時,覺得如果作價有1億人民幣已是非常理想。勢估不到母公司會以1.323億人民幣買回這虧損的業務,作價等同原價買回之餘,還補償了有關款項在這兩年期間的利息,所以說這宗關連交易應令小股東感到滿意。

這關連交易估計稍後會在特別股東大會上順利通過,並會令公司錄得7800萬港元的一次性出售收益,兼且補充了公司的現金儲備,或許是為了進行期待以久的北美業務注入事宜。母公司注入盈利最好的北美業務一事,已說了兩、三年,聽聞今年內一定要完成注入北美業務,大家拭目以待。

208 則留言:

  1. 這宗關連交易對2339肯定是利好, 難怪這幾天股價逆市上升。

    這碟只是前菜, 希望主菜會在下半年上枱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 盈轉虧係管理層問題?

      刪除
    2. 中國客户訂單問題。
      當然管理層係有責任,但始終係半間央企,管理靈活度低。(不防係d内地搵工網 search 京西重工)

      刪除
    3. 但上海京西已經俾北京京西好好多。
      而且上海京西2017年拿到 - 汽車產業品質管理系統 IATF 類似ISO既審核。

      刪除
    4. 公司改下名好啲,廣東話讀出嚟好不雅。

      刪除
    5. 點都好聽過熊貓綠能....

      刪除
    6. 未聽過。又小見多怪。😅

      刪除
    7. '京西'個名算ok啦,'文西'就差D。

      刪除
    8. “吉利羅佑”聽到個名個陣,笑爆咀😂

      刪除
  2. 中概三儍會否一瀉如注?

    期待中。

    回覆刪除
  3. 恒指明天似乎會挑戰29000點的支持。

    回覆刪除
    回覆
    1. 29000就算今天企得住,
      下星期都危。

      刪除
    2. 走咗2轉沽期指,共150点,多謝!

      刪除
    3. 888,

      今天應該有回購了

      刪除
    4. 期指400樓上已反彈見項,
      下星期再試29100~29000.

      刪除
    5. 期指估吾到咁有力收市倒升,一級級上.
      不過我都係睇淡多D,想夜期再沽,星期一開市食餬
      但過夜又心驚驚,好似賭大細咁冇分別,哈哈!

      刪除
  4. 偉哥,398業績好像不錯啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 盈利符合預期, 派息有驚喜, 唯一比較失望的是收入減少甚多。

      刪除
    2. 最高價2.75左右沽清了,純粹評論業績。

      刪除
  5. 777你去哪了啊!難道你跟我一樣輸到退隱啦?

    回覆刪除
  6. 突發!viu tv會播兩點個場波

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我早前提過那幾隻大舊衰.要跌回今年最底價.港股才有望支持.700跌回380元為期不遠。望牠見到指標才入市吸納。

      刪除
    2. 阿根廷全無鬥心,抵輸
      估唔到今屆咁多龍門出錯,會傳染的

      刪除
    3. Messi 好大機會今世攞唔到世界盃了。
      歷史地位會低過肥馬,可能低過 CR7.

      刪除
    4. C7 一直保持水準, 起碼國家隊或球隊都交返一定成績。

      刪除
    5. 如果C7係阿根廷,一早攞左世界盃

      刪除
  8. 偉哥,請問 40.hk 昨天出的業績報告入面睇唔睇到 1729.hk 的業績呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. GP 工業持有 38.13% 領先工業, 金山擁有 GP 85.47%
      p104, p164 上市文件

      我有冇睇錯?

      刪除
    2. 剛翻看了, 確實是金山的聯營公司....我一直以為只是同一大股東, 不知道原來金山間接持有。

      入帳在聯營公司業績, 在佢聯營公司有兩間, 所以睇唔到1729的盈利貢獻。

      刪除
  9. 104出哂預計盈喜,都無咩力升
    偉哥諗住等出業績,再作決定?

    回覆刪除
    回覆
    1. 繼續等...繼續等...這千年老仟9股, 怎樣走上...走上...爆升之路

      刪除
  10. 隻橙真係好乾
    等到花兒也謝了

    回覆刪除
  11. 大家有冇用google finance? 由周二開始, google sheet便看不到港股報價。但奇怪的是,如果將個code放於一張新的file就看到。
    網上見到美國都有相關討論,好像是google sheet係已有template情況下的問題

    回覆刪除
    回覆
    1. Pars Ma,

      非常謝謝. 真的幫了我大忙. 我煩惱咗幾日, google又搵不到具體的. 只看到有不少人關於google finance的求救。

      可惜的是, googlefinance仍沒有SGX的報價.

      再次謝謝!

      刪除
    2. 恒生指數的新代碼是甚麼?^HSI已經不能使用,但國企又可以,很混亂

      刪除
    3. 各位有用開 google sheet 內的googlefinance 語法,請注意,google 已update 港股報價語法的格式。
      更新語法為:

      =googlefinance("0823", "price")

      不用再打.hk 在0823 之後了。

      刪除
    4. Ivan, HSI為 INDEXHANGSENG:HSI
      係google打google finance his, 灰色的是google finance用的code.

      刪除
  12. 請問偉哥ubs 2136 不停買買賣賣攪乜? 全部都係500股y盤.負責睇場?

    回覆刪除
  13. 隻84眼鏡88 賺4千萬用4億買走,賺到笑😊

    回覆刪除
  14. IB公佈新功能有香港IPO, 仲可以用portfolio的margin.如果以其一慣的低收費,應該不錯,又方便資金安排.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好? 但只可以用portfolio margin, 不提供90%孖展?

      刪除
    2. 有得孖,但息口一D都唔吸引
      一樣要收100手續費

      刪除
    3. Google唔到
      請問有冇link?

      刪除
    4. https://www.interactivebrokers.com.hk/en/index.php?f=25356

      刪除
    5. 再報:2.6% vs 2.88% from 輝記可能算吸引? 不過留意首usd10萬收3.1%😥

      刪除
  15. 今次港股跌了二千幾,需然有些都跌到重傷,但大多股友仍未驚過,處變不驚,未到恐慌亂陣腳,我仍在等候,等候人踏人來次終極跌,跌千幾貳千點,不是嚇死人,確有可能事,才開始入場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果美國正式和中國互片,的確會跌千點。最近消息日漸溫和

      刪除
    2. 港股就no eye see!

      有冇人覺得香港樓巿會繼續升多廿年?
      https://forum.hkgolden.com/view.aspx?type=FN&message=6919988

      刪除
    3. 我的一個老朋友已經從0.85元~1.8元積累九球367, 現在朝著十球推進。

      對沖人生:靠股樓發達機會仍在
      https://hk.finance.appledaily.com/finance/daily/article/20180622/20428298

      刪除
    4. 367,

      好耐好耐之前有隻公司輪468,
      佢地寧願令隻輪打靶都唔收錢,
      我呢世都記得.



      刪除
    5. 367, 我大約兩年前$1.7X沽清,今日$1.7。
      依兩年股價浮浮沉沉無乜進展。

      刪除
    6. 367等待收錢

      香港山頂歌賦山道15號(擁有100%權益)
      此物業現正重建為一幢具獨特建築風格之高級洋房,施工進度理想。上蓋建築工程近期經已平頂而石材外牆裝嵌工程將於不久後展開。預期將於二零一七年末取得入伙紙,內部裝修工程將隨即展開。

      於二零一六年六月九日,集團與一獨立第三者訂立買賣協議,以代價2,100,000,000港元(可予調整)出售持有此物業之物業持控附屬公司。有關代價約80%將以現金支付,約20%則以轉讓一項位於中國深圳羅湖區之商業物業予集團之方式支付。截至目前為止,集團已收到現金按金及部份付款315,000,000港元。根據當前工程進度,集團預計將於截至二零一八年財政年度餘下時間內再收取部份付款現金735,000,000港元,以及轉讓該深圳物業到集團,且預期出售事項將於二零一八年第三季完成,屆時集團將收取最後一期現金餘款630,000,000港元。出售事項於完成後預計將進一步為集團帶來收益淨額約700,000,000港元。有關出售事項之詳情已載於公司二零一六年七月二十日刊發之通函。

      刪除
  16. 偉哥,剛剛睇緊1763的招股書,想請問如以上限價計,基石投資者是否分到9.5億港元貨呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 基石投資者:
      通程控股認購1190.64萬股;上海醫藥(香港)投資,認購800.6萬股;北京工業發展投資管理
      ,投資額3000萬美元;中國國有企業結構調整基金股份,投資額3000萬美元。全部設有六個
      月禁售期。


      9.5差唔多

      刪除
    2. 謝謝師兄解答。

      即是如果回撥50%加上行使15%超額配股權,機構投資者應該分到6.3億貨..

      刪除
    3. 嗯, 差不多吧, 反正機構投資者分不到多少貨。

      刪除
  17. 中國同位素及幅照技術應用領域領軍企業中國同幅股份(01763)明日起招股
    ,詳情如下:

    發行股數: 7996.87萬 H 股新股,其中7197.15萬股(90%)為國際發售,799.72萬股(10%)為
    公開發售,另有15%超額配股權。

    招股價:17.8-24.2元

    集資規模:14.23-19.35億元

    集資淨額:16.79億元(以中位數21元計算)

    集資用途:
    - 約41.7%用於投資分別位於河北省香河及四川省成都市的兩個顯像診斷及治療用放射性藥
    品生產及研發基地,以提升生產及研發能力;
    - 約4.7%用於建立4間生產及分銷附屬公司,以主要於中國生產及分銷鍀[99mTc]標記
    注射液及氟[18F]脱氧葡糖注射液;
    - 約5.9%用於在深圳市及安徽省桐城市建立新生產設施,以擴充尿素呼氣試驗藥盒及測試儀
    的產能;
    - 約17.7%用於投資研發多種顯像診斷及治療用放射性藥品,放射源產品的原材料,醫用放
    射性同位素及尿素呼氣試驗產品及相關原材料;
    - 約20%用於選擇性收購;
    - 約10%用作營運資金及一般企業用途。

    回撥機制:
    - 認購15倍或以上,但少於50倍,公開發售回撥至30%;
    - 認購50倍或以上,但少於100倍,公開發售回撥至40%;
    - 認購100倍或以上,公開發售回撥至50%。

    基石投資者:
    通程控股認購1190.64萬股;上海醫藥(香港)投資,認購800.6萬股;北京工業發展投資管理
    ,投資額3000萬美元;中國國有企業結構調整基金股份,投資額3000萬美元。全部設有六個
    月禁售期。

    每手股數:200股

    入場費:4888.77元

    公開發售日期:6月22-27日中午12時止

    定價日期:6月28日

    上市日期:7月6日

    保薦人:中金香港證券;安排行尚有中信里昂證券、農銀國際、中信建投國際

    收票行:工銀亞洲

    另有 eIPO 服務:www.eipo.com.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥會抽幾多媽展呀? 8日息, 2.88% , 息口都幾貴下.

      吾知市面有無邊隻股可以參考下pe,預計有幾多升幅呢

      刪除
    2. 呢隻係迫機構投資者係市場攞貨。

      刪除
    3. 怕唔怕唔過百倍冇回撥?

      刪除
    4. 寫到明, 唔會冇, 保母係中金, 唔係個D亂來的二打六垃圾保母。

      刪除
    5. 不過佢保母中金d往積好似一般bo..最近果隻河北建設定同之前果內蒙古能源首日表現都唔太好

      刪除
    6. 偉哥,我意思係公開發售超唔過百倍冇回撥,机構投資者已夠貨,變左唔駛第一日搶貨

      刪除
    7. 公開發售唔過百倍一樣有回撥, 分3級制回撥。

      而且基石分左咁多貨, 就算冇回撥, 機構投資者一樣唔夠貨。

      刪除
    8. 如果小米無人抽,錢實放番出黎比其他

      刪除
  18. 偉哥, 請問你仲有冇1161?

    回覆刪除
  19. 輝立所有孖展突然加到 3.68% Crazy

    回覆刪除
  20. 今早新聞美佬口風無咁硬,難道真是拋浪頭,想縮沙?

    回覆刪除
  21. 今日好多微信女齊齊叫買0061....哈哈, 有貨的自己睇路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早都有叫我
      仲話最後一次叫我
      "最后疯狂一次"
      哈哈

      刪除
    2. 今日成交好高!微信女力量不可小觀。

      刪除
    3. 什麼微信女? Out 咗>_<

      刪除
    4. 係微信好多女仔叫人買呢隻, 話內幕會升, 你買左要比單佢, 佢問貨主回佣

      刪除
    5. 我都收到,0.29 推介我,哈哈

      刪除
    6. 微信女可能是男人ヽ亜婆.
      回佣?成件事有古怪

      刪除
    7. 微信女叫我現在沽出61,話有人走漏風聲。

      刪除
    8. 3唔識7, 比個NO.你賺錢, 有無咁筍先?

      刪除
    9. 微信女佢話0.25 buy 0.27 沽左, 我讚佢好勁。XDD

      刪除
    10. 跟邊個, 你自己識分

      刪除
    11. 貶眼間已由0.27跌到0.2

      刪除
    12. 偉哥 快快快 叫post 張單, 叫貨主回佣你呀嘛

      刪除
    13. 佢同我講,買左有賺就齊齊分, 輸左都係。我朋友有張單係手, 我諗住借佢張單據同微信女claim返損失。

      刪除
    14. 哈哈,如果0.18吾小心入咗,咁仲有冇回佣收?
      純假設提問

      刪除
    15. 臨尾嗰下抽升真係估佢唔到!

      刪除
  22. 可惜佢推d股無得做put, 唔係一推就做, 應該執唔少..:P

    回覆刪除
  23. 我前度蒸丸好恐怖,冇晒承接,發生咩事?

    回覆刪除
  24. 1763我之前只睇左概要, 冇詳細睇財務資料, 原來佢係概要列出的4.75億人民幣的盈利當中, 是包含2億人民幣的minority interest, 故實際上歸屬於1763的純利只有2.7億人民幣, 即是以上限定價計算,2017年估值是23.7倍PE, 如果2018年盈利增長20%的話, 預期估值大約20倍PE。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁偉哥仲打唔打算大手孖展?

      刪除
    2. 肯定會孖展認購 (如有的話), 但一直都未決定注碼。

      刪除
    3. 偉哥點解覺得會有20%增長?
      行業概覽市場規模預估係有20%以上年增長
      但公司之前一直都做唔到
      公司有14億現金
      唔似需要係爆發期前集資

      刪除
    4. 純粹自己樂觀預期。

      刪除
    5. 應該最多現金抽下算
      因為要睇下7月6日前貿易條數傾成點。如果唔傾抽稅開打,咁大市再落,所有嘢嘅估值都要下調

      刪除
    6. 咁似A股上,最多PE 23..唔係賣大包價,但都平呀.係驚基金唔知明唔明佢做咩,肯唔肯買

      刪除
    7. 新股是訊息不對稱的, 擁有訊息優勢的是機構投資者, 而不是散戶。

      刪除
    8. 如果係咁,更應該要抽,行業龍頭好野,點等到PE15先去買,唔係賣緊2019 23倍PE已經算抵。不過我覺得國企身份反而係要減分,唔大鍾意國企,通常唔夠積極

      刪除
  25. WECHAT女最新推介 61, 大家小心

    回覆刪除
  26. 3688 $2.70 T.T 入番d收息先

    回覆刪除
  27. 偉哥, 留意到尾幾分鐘入市420急插! 舍吾知咩事?

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩野,28一樣尾兩分鐘急插, 兩者我都有。

      刪除
    2. 最嬲係平日有set定幾日1.15追加!

      刪除
    3. 唔知, 但今日好多紡織板塊的同業都跌, 唔知係唔係行業有壞消息。

      刪除
    4. 似乎是鬼佬推低420股價, 特別是28清一色鬼佬沽家!

      刪除
    5. 前幾日越南好似又有排華活動,關唔關事?

      刪除
    6. 是, 很多越南華資廠的員工罷工。

      但420在越南沒有廠的, 只是2232及1382多產能在越南。

      刪除
  28. 小米股份編號寓意...

    本港首隻「同股不同權」新股小米集團(01810)招股在即,小米CEO助理陳曦在微博提到,小米的上市股份代號「1810」的寓意是「18年上市,10年創立」,又形容小米是「年輕人的第一隻股票」。

    據港交所資料顯示,獲准在本港上市的公司,會被邀請以抽籤決定其股份代號。公司可從50個可供揀選的股份代號中,抽取兩個代號,再二選其一,而港交所亦不會就股份代號抽籤計劃收取任何費用。

    不過,若上市公司打算揀「靚冧把」,港交所亦設有「股份代號慈善抽籤安排計劃」,當中一些普遍視為寓意吉祥的股份代號均會被放入「特別組」。已獲批在主板上市的公司捐出50萬元、在創業板上市的公司捐出30萬元,則可從該組別抽籤選取股份代號。

    此外,主板上市的公司若捐出100萬元,在創業板上市的公司捐出65萬元,則可直接從「普通組」或「特別組」選用其屬意的個別代號而毋須抽籤。有關款項將撥捐香港公益金。

    回覆刪除
  29. 剛見到Pope asset又申報增持3399。

    3399最近終算跑贏大市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用2017果段升勢黎睇
      3399落後左成年所以先唔叫做跌

      刪除
    2. 同大媽沙合作,希望有一段升勢。

      刪除
    3. 這兩三天股價強勢, 原來又是鴨仔。

      刪除
    4. 這兩三天的買盤90%以上來自海通,若不是有這隻春光鴨頂著,股價在除淨日已被拉下去。

      刪除
    5. 呢隻鴨仔好奇怪, 莫非覺得3399同700沾上關係, 會好似2138咁炒法?

      拭目以待。

      刪除
  30. 真是怪事年年有, 今年特别多啊! 絕對不是因為等錢使使!!!

    瘋了!
    高買低沽, 財閥余卓兒昨天推低571股價到1.2元。
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/0622/LTN20180622267_C.pdf

    回覆刪除
  31. 非常好的策略和方法, 中國很理智, 應該不會有大危機, 放心炒股啦![大笑]

    環時籲保持戰略定力 管控中美關係
    中美貿易關係再度緊張,內地《環球時報》再發文,指中美競爭愈來愈突出,不友好的氛圍也在擴散,很可能是大趨勢,中國社會既應該調整心態,又須要保持戰略定力,管控好未來更加複雜、不排除出現局部危機的中美關係。

    文章呼籲,要看清中美關係的基本態勢,就是美國的科技實力、國防實力還有外交動員力都高於中國,因此在未來很長時間,美方都會繼續握有面對中國的戰略主動性。

    文章強調,只要中國保持戰略清醒,保持穩健的對美關係路線,對外開放不動搖,不與美國搞全面地緣政治競爭,不搞戰略對撞,中國應對美國壓力的主戰場就始終在中國國內,最簡單說,就是要「搞好自己的事情」。

    中國只要能夠把改革開放以來的成功政策和經驗保持好、運用好,不犯顛覆性錯誤,中國的實力增長就將綿延不絕,充滿後勁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 信不信由你。
      全球一盤棋:漫談2018年的中美博弈(上) (中)(下)

      (上)(中)
      https://lt.cjdby.net/thread-2482331-1-1.html

      (下)
      http://blog.udn.com/YST2000/112492032

      刪除
  32. 中概三儍會否再給機會高位接火棒的散戶可以全身而退?

    機會應該不大了。看前幾天高位轉手率如此之高, 感覺是莊家出貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥你啲IQ空軍有冇target 幾時收兵? 定會睇啲咩因素再決定? eg 沽空率? 換手率?

      刪除
    2. 我平了一半空倉獲利, 另外剩餘的空倉也沽了7月的35P作配對。

      刪除
  33. 偉哥,有沒有研究638?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近沒有了。
      Rays capital在炒佢, 但rays capital現在的選股都是偏邪。

      刪除
  34. 1982的業績好驚嚇, 下星期一要跌幾多?

    難怪股價從高位跌左一半有多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上下半年真的差太遠
      還有貿易戰黎緊對他們應該都有點影響?

      刪除
    2. 佢話人民幣升值及原材料加價所致, 下半年基本上冇錢賺。

      大家有興趣可以研究埋之前單關連交易......果然10單關連交易, 9單衰野。

      刪除
    3. 南旋控股(01982)公布,于2018年3月19日,该公司全资附属创汇添(香港)有限公司拟向岛精机(香港)有限公司购买全自动针织机,代价为1008万美元。 呢單?

      刪除
    4. 重點字是"關連交易"

      刪除
  35. 小米下禮拜招股.港股不會差到那裡.再下星期七月初.中美又再埋牙.港股再次戰雲密報.即是先殺熊.回頭殺牛.(愚見)

    回覆刪除
    回覆
    1. 券商留咁多孖展比小米, 真係搞笑, D券商高層係唔係弱智?

      超額認講過10倍都可以還神。

      刪除
    2. O晒嘴,真係搞笑.
      騰訊《一線》所有接觸過的在港券商都表示,即使小米公開認購將於25日開始,但是超額100倍問題併不大。其中大多數券商認為,保守估計至少會超額認購200倍左右。

      中泰國際財富管理部董事總經理陳遠菲對騰訊《一線》表示,就其主要負責的高淨值客戶來說,對於小米公開認購熱情很高,遠超之前的平安好醫生以及閱文等。騰訊《一線》獲悉,中泰國際關於此次小米打新的融資槓桿也較為積極,任何客戶無門檻的融資槓桿最高可20倍。

      距離25日開始公開認購僅有一個周末的時間,包括中泰國際在内的大多數券商都趕在今天最後一個工作日積極向銀行借“糧”,以應對下周一公開認購的開閘,其中有些券商已留足數百億“子彈”。

      刪除
    3. 冇可能會超購.除非機構投資者係公開發售入.

      刪除
    4. 一通尋晚有孖展,入左張細飛

      刪除
  36. 睇昨晚尼日利亞7號仔咁堅, 我好擔心阿根廷的豆腐渣後防頂唔頂得住。

    Google下, 原來上屆世界杯分組賽, 尼日利亞又係同阿根廷同組, 而當時這位7號仔只是21歲, 入左阿根廷兩球, 只是當年阿根廷鋒線夠銳利, 入夠3球先可以險勝。

    今年的7號仔大熟大勇, 面對攻不銳、守不穩的阿根廷, 實在有機會再入2球。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在的阿根廷恐怕對中國都嬴唔到
      成隊散晒

      刪除
    2. 打少陣飛機啦C兄, 對身體唔好

      刪除
    3. 咁老實講散步隊連體育精神都無埋

      刪除
    4. 阿根廷真係未必過到尼關

      刪除
    5. 要過關真係有好多野改善
      由98年支持阿根廷到現在, 未見過差到咁
      好失望又憤怒

      刪除
    6. 02年小組賽,阿根廷要勝尼日利亞兩球先出線。教練死唔肯同時出巴迪高+基斯普,完場前換入基斯普射入12碼,可惜再入唔到第二球。

      刪除
    7. 不如諗下克羅會吾會放生阿庭?如你係克羅领隊,會吾會放生?比歐州定南美出16强?
      實際問题

      刪除
  37. 真O晒嘴…

    堂舅涉姦案 表姐簡直是幫兇
    https://hk.news.yahoo.com/%E5%A0%82%E8%88%85%E6%B6%89%E5%A7%A6%E6%A1%88-%E8%A1%A8%E5%A7%90%E7%A8%B1%E5%90%8C%E5%BA%8A%E4%BA%8B%E4%B8%BB%E7%94%A8%E8%85%B3%E8%B6%BE%E5%A4%BE%E5%A5%B9%E6%B1%82%E6%95%91-091443448.html

    軍裝警「抄牌」我 兩邊都唔撐
    https://hk.news.yahoo.com/%E7%B6%B2%E6%B0%91%E8%BD%9F%E4%BC%8D%E5%8D%9A%E4%B8%8A%E4%BD%8D-%E5%85%A9%E9%82%8A%E9%83%BD%E5%94%94%E6%92%90-214500706.html

    回覆刪除
  38. 有無人用HSBC/BOC 抽中國同幅? 暫時見銀行未有提供媽展.

    回覆刪除
  39. 請問偉gor,我擬用孖展認購新股1763,只存10%本金。
    如我獲足額分配,但沒有足夠本金支付其餘90%的成本,耀才是不是會在暗盤幫我不問價沽售我未能填補的90%股票本金的股份?
    如賣股,會不會俾返當日市價和IPO之間的差額我?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如足額分配跌一成,會輸掉本金兼要嘔番錢出來,一句講哂小賭怡情,大賭變李嘉誠

      刪除
    2. 應該唔會暗同你沽

      但會開市唔知乜時段同你沽

      如樓上師兄所說,如果咁不幸足100%又跌100%,你會輸曬本金+利息開支


      至於你問
      如賣股,會不會俾返當日市價和IPO之間的差額我?


      咁講,佢地都係數口佬,但我估如果暗跌一成,會吹你快入錢

      但如果暗佢真係同你沽左,輸幾多就輸幾多,唔會比返明天升差價你

      我唔知有無誤會你意思

      刪除
    3. 1. 唔會暗盤同你沽
      2. 上市日一早你會收到電話孖展call, 中午前入唔到錢 好大機會下午幫你平倉 冚孖展數
      3. 一定唔會有差價補,如有 咁證券行應該摺晒

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。