置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2017年11月28日 星期二

簡評富士高(00927) 中期業績


富士高於上周公佈中期業績,業績實際上是比盈喜通告所預期的2000-2500萬元盈利為佳,主因是期內有高達約800萬元的外匯虧損,故此核心盈利實際上是高達3276萬元。

富士高最近五次半年期業績簡表如下:



1. 根據上表,之前兩個年度都是下半年業績遠比上半年為優,我也不太明白原因。如果今年也是如此情況的話,則下半年盈利應比上半年更佳;

2. 今年上半年的毛利率已回到2012年水平,只差收入尚未回到高峰期。


另外,要留意的是盈利來源已比5年前高峰期有重大變化:



以前富士高主要的盈利來源是全資擁有的耳機製造業務,但近兩、三年持有51%的零件及配件業務越做越好,盈利每年穩定上揚,雖然只持有51%,但盈利貢獻已超越耳機製造業務,實在是厲害。

盈利預期

基於最近兩年都是下半年業績比上半年好, 故此我自己評估明年6月公佈的全年業績,核心盈利有機會達至7000萬元,而最近5年,最低派息比率的2013年也有68%,故此我期望全年派息最少每股0.1元,而最理想情況下是100%的派息比率,每股股息可達0.15元;現價預期市盈率約9倍及預期股息率最少約6.5%,對於工業股而言,這估值不算很便宜,但如果可以持續這復甦勢頭的話,明年的估值可望提升。

這份業績唯一的隱憂是應收帳及存貨增加,雖然收入增長15%,但應收帳及存貨合共增加33%,幸好應收帳增加的主要都是當期的貨款,估計是8、9月才發貨的應收帳;至於存貨增加5000萬元,不知會否是因應訂單增加而加大存貨。

我之後會繼續跟進這股,看看友人能否與管理層會面,了解一下業務復甦的情況。

264 則留言:

  1. 先看看寫寫927業績的看法。這些小型股業務透明度太低, 網上可找到的訊息也很少,唯有看看友人能否約見管理層, 深入了解一下目前業務的情況。

    回覆刪除
  2. 今晚坐等595的業績及1132的回購通告,希望不用等到明早才出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 收市後先問,偉哥對595的業績有沒信心。

      刪除
    2. 睇牌面唔應該差, 所以我都冇止蝕沽貨。

      刪除
    3. 595 出左業績,都幾令人失望

      刪除
    4. 只能說完全沒有驚喜, 半年6500萬元盈利, 全年計可能連4倍PE都冇, 非常賤價。

      刪除
    5. 份業績同想像中唔一樣。
      1.創投冇大的虧損
      2.同憶營業額增長19.1%但反而賺少左12.6%,最衰都係睇唔到多D資料...

      4倍PE 0.47PB,都係繼續坐貨:(

      刪除
    6. 就算同億賺少左12%,都無理由令整體盈利減一半......

      刪除
    7. 偉哥會增持嗎?同埋估唔估到內線增持既原因?

      刪除
    8. 營業額高左咁多但利潤反而低左咁多,又冇解釋,咩事先

      刪除
    9. 營業額增加, 反而核心盈利減少27%,完全唔解釋原因。

      真係想問下有冇基金持有呢隻貨多, 可否集齊10%股東去要求召開股東大會,罷免現在的管理層?

      我諗佢地以為自己是土皇帝, 真的可以完全不顧小股東的看法, 如果可以團結到10%的小股東就好。

      刪除
    10. 有無朋友會去股東大會,問下管理層點解會咁奇怪既現象?

      刪除
    11. 核心盈利減少27%,完全唔解釋原因? 595是內線人建議偉哥買, 可以問下他們呢!

      刪除
    12. 一份收收埋埋無驚喜的業績
      最想不通是為何要於業績前以0.59、0.63 等價錢增持?

      刪除
    13. 之前不是中环资本接了8%?之后有些股权变更不太理解。不知是否吧4.77%换到友好,以便股权变更不用披露。

      刪除
  3. 之前兩個年度都是下半年業績遠比上半年為優,我也不太明白原因....用我的一般理解力去回應,其實絕大多數與電子消費品有關的製造業,基於西方聖誕節需求,下半年業績都會比上半年好。而如果生産地點是內地,上半年更有農歷新年/春節一般要停工的影響。希望是相關原因。

    謝謝偉哥文章分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕節的銷售其實一般是8、9月已出貨, 而以3月年結的公司而言, 是計入上半年數的,農曆年的影響是下半年, 不是上半年,所以我都唔明為何927最近兩年都是下半年業績比上半年好。

      刪除
    2. Sorry. 我反而無留意年結月,你啱。唯有電郵問下公司或在AGM問問管理層。

      刪除
    3. because iphone 下半年出新機?

      刪除
    4. 新iphone帶動耳機銷售?

      刪除
  4. 小弟有玩開耳機,呢隻牌子真係聽都未聽過,應該屬於雜麥牌...
    想請問一下零件及配件業務係咪姐係代工?主要客戶係邊間公司?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網做過簡單既Research,全部都Related to iphone跟機既耳機。

      我自己都有玩開耳機,都唔覺有邊個品子係佢旗下的...

      玩Bluetooth就暫停睇唔到咩前景...人地玩換線的。

      刪除
    2. 按照我剛剛的推想,零件越做越好是否由蘋果推出的那對像電動牙刷耳機帶動...如果係,我個人認為好快會回落...或變為穩定...因為設計並不討好...

      刪除
    3. 唔怪知得,果對牙刷耳機整唔見一隻就要比錢,利潤就upupup

      刪除
    4. 咁配件業務應該係呢個
      http://www.fujikon-packing.com/cn/index.php

      刪除
    5. 係呢個, 927只持有51%股權。

      刪除
    6. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  5. 新一代手機開始唔用3.5mm頭轉玩bluetooth 無線耳機生產會唔會有機會?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得是一個機會。

      刪除
    2. bluetooth主要有2個問題
      1.音質會差好多,一個$500有線耳機音質會好過一個$1000無線耳機好多
      2.行過人多的地方例如銅鑼灣會收得唔好,聽聽下歌少左幾粒音會好唔爽。

      刪除
    3. 睇你信唔信管理層的言論:

      管理層亦將繼續專注發展技術,使富士高成為眾多知名電聲品牌的不二之選。於
      致力提升真無線及混合主動式降噪(「混合主動式降噪」)等「變革性」技術之時,本集團亦將竭力研發另一新興技術人工智能語音助理的兼容性解決方案。富士高已引領開發可利用人工智能語音助理的移動產品,並將促進該行業的蓬勃發展。

      刪除
    4. 應該或多或少會搶佔market share,

      但始終耳機market好耐下,玩耳機係非常著重音質,買左只IEM係後,玩換線,玩倒模,玩player。要搶佔呢班主力消費群,長還需要睇下技術點突破。

      刪除
  6. Bluetooth耳機聽歌十年前已經用緊
    唔覺有什麼優勢
    手機不能插3.5我會買返MP3用

    回覆刪除
  7. 927的競爭對手是1249, 而1249近年業績穩定,並且出現增長勢頭, 故此估值約13倍市盈率,比927有顯著的溢價。如果927可以交多1-2份好業績出來,估值的差距應該會縮減。

    回覆刪除
  8. 橙回購左2600萬股,落在偉哥估計個區間中間
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2017/1128/LTN201711281067_C.pdf

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我收市後估25-28M, 都估得幾準。

      刪除
    2. 明天應該會繼續0.75元的攻防戰, 估計回購股數可能都會繼續2千萬股以上。

      刪除
    3. 只恨自己持貨太少……

      刪除
    4. 明天回購價去到$0.76,可能$0.74已無較難買到,因為呢次回購量及回購價都創新高,有可能對明天股價有刺激作用。(今日我有朋友終於忍唔住在$0.75正式入場,依家我都無咁擔心。)

      另外以偉哥所知,實德是否獨立第三者?

      刪除
    5. 關於實德我大致猜到幕後人是誰, 但確實不宜說太多, 比較敏感。

      算是獨立第三者。

      刪除
    6. 我係$0.73都忍唔住補左1注,收市見回購量咁大倍感安心。

      刪除
    7. 如偉哥知猜到幕後人是誰,甘背後動機也應有點頭緒,昨天沽的貨,今天會回補嗎?

      刪除
    8. 我只猜到實德持貨人的身份, 但仍不能確定是否實德倉位在減持。

      刪除
  9. 唔明白為什麼不在低位大手回購, 到了0.75才大手買
    請問是什麼原因?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前邊有咁多人沽貨比佢?

      自從0.58元開始大手回購後, 大家都見到佢除了在0.7元稍作停留之外, 每日都是以可回購上限價去回購, 以是竭盡所能去回購。

      刪除
    2. 今日先有人排9球盤同7球盤比佢食, 之前五格加埋都無9 球

      刪除
    3. 之前擺明係伍生的友好幫手壓價, 例如回購價最高0.73時, 就排5M係0.74沽, 到今日去到0.75才有實質的"真"沽盤出現。

      刪除
    4. 我幾肯定今天的沽盤不是伍生的暗手。

      刪除
  10. 觀乎今天大市能反身翻騰,年結前應不會出事。3張11月11600國指SP應能袋袋平安,明天再開3張12月11600國指SP,賭大市橫行向上。

    回覆刪除
  11. 岩岩睇下677;
    食米業務總銷售下降,但利潤有增長,繼續4260萬盈利。便利店業務繼續燒錢,虧損3334萬。馬來西亞物業投資賺到錢。

    剔除一次性收益,其實唔覺得係好Positive。

    希望下次食米業務增收又增利,便利店停止虧損。

    等待跌到0.45樓下先考慮買入...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻年年派息都一樣, 如果有0.4元以下是頗吸引的。

      刪除
  12. 九置已經有點吸引,但看似可以再等低少少?

    回覆刪除
  13. 偉哥
    請問橙是否要回購多1.7億股才到75%的持股上限
    我唔知有冇計錯數

    回覆刪除
  14. 1496 keep到40%派息比率,算唔算新高息股

    回覆刪除
    回覆
    1. 你對高息股的定義是什麼? 即使派息率40%, 好像很一般吧, 尤其是盈利不高, 就算派息率60%, 實際股息率也是很低。

      刪除
  15. 『偉哥 2017年11月28日 下午3:51
    建銀掃了我0.74、0.75全部的試盤。』

    近日常常見偉哥試盤, 其實那些年我聽過基金買賣貨也用這策略. 感受購買力. 大家也試試.

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥掛入掛沽只是想知誰人買賣,
      應與基金的不同。

      刪除
    2. 各位橙友, 橙價已經失控, 坐穩

      刪除
    3. 前輩教落, 破位是加注, 點解是沽??!!

      刪除
  16. 之前見偉哥話想沽空紅黃藍, 而bohemian兄也提過話想低吸紅黃藍, 唔知兩位現時情況如何?

    回覆刪除
  17. 香港市炒野的人是很叻,
    往往是走了世界市轉角之前.
    今天期指結算大戶應盡力令好倉得到最大利潤,
    依加估大戶12月大位在28650,
    月初睇住這個位做人,
    成交都企在1100左右,
    有錢留連市都不會死.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對沖國度:齋講唔實戰難成大器

      http://orientaldaily.on.cc/cnt/finance/20171129/00210_009.html


      今早較得閑可以上網睇下報紙,
      這篇文章幾有用,
      大家可去看看.

      正如滑浪一樣,
      就算你在岸上練習了多少次,
      都不及在海中一次落水經驗.

      炒股一樣,
      齊講齊研究分析而不落場實戰,
      不會有進步.

      刪除
    2. Oman兄
      會唔會再入返69930?

      刪除
    3. Oman兄好野!我就自問高賣低買技術唔得,所以都無走到,繼續由69930自己上上落落...

      刪除
    4. 我都覺得oman兄好犀利
      要睇得咁實同眼明手快,
      真係好難

      刪除
    5. 所以最好既做法,就係跟實Oman兄,hehe...不過當然責任自負啦,賺左講聲唔該,蝕左就增加經驗!

      刪除
    6. 12月期指暫最低647,
      与估轉倉大位650差不多,
      應會守這位,
      如明顯甩左就要從新考慮,
      好倉要避一避。

      刪除
    7. 呢一次再挑戰正股245.5...

      刪除
    8. 388,

      過得245.5左右,
      可上250.

      刪除
    9. 騰訊 友邦 都唔給力 指數好難企穩

      刪除
    10. 的新股772,2858,1337都造返好些.

      刪除
  18. gateway管理人也是224的老闆, 如果一些小項目注入224,不知道是福還是禍!

    領展17商場230億售外資 估值高五成賺74億 上市後最大規模交易
    https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20171129/s00001/1511893525009

    領展(0823)拆售旗下17個商場的消息傳出兩個月,昨日正式宣布售予外資財團。領展表示,以230億元向泰國華僑富商旗下基匯資本為首的財團出售旗下17項物業,較9月底物業估值高逾五成,將錄得淨收益74億元,成為領展上市以來最大規模出售資產交易。

    基匯資本昨晚發出新聞稿,指出收購財團包括美資高盛在內。基匯資本由泰國華僑富商吳繼煒、吳繼泰兄弟創辦,董事長兼創辦人吳繼煒昨亦向本報透露,今次看中領展旗下商場並入標,主要是過往多年零售市道情况不佳,銷售高端奢侈品的商場均見下滑,但領展旗下的民生商場表現仍好,且多為地鐵沿線項目。

    回覆刪除
    回覆
    1. 收購者基匯資本 泰華僑兄弟創辦 頻買港產多長揸 去年73億購洲際酒店
      https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20171129/s00001/1511893528519

      刪除
    2. 樓價點跌!?
      【米已成炊系列】22歲女兒大咗肚 公屋富戶母親畀300萬首期買樓兼供埋
      https://hk.finance.appledaily.com/finance/realtime/article/20171128/57516584

      【死慳死抵系列】清潔女工儲550萬首期 買第一城樓王畀兒子結婚
      https://hk.finance.appledaily.com/finance/realtime/article/20171128/57515558

      刪除
  19. 160和216不派發特別股息, 638減少中期股息, 有沽壓!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都同你提過,佢無派中期息紀錄,相反,末期息我會覺得機會大d,
      吾知王博士會吾會係派息之前增持呢?呢個我比較有興奮.每用nav12.81
      上次增持位3.97

      刪除
    2. 大股東不願跟小股東分享成果

      刪除
    3. 不要期望太多, 160和216未必會大派特別股息, 很大的機會會跟隨同系385的派息政策,逐步增加。

      我也希望大股東會增持160和216, 機會應該不小。

      我相當看好638, 也希望大股東會增持。

      刪除
    4. LOUIS兄你係吾係有精神分裂?
      一邊講216/160 連環派特別息,
      一邊叫人不要有期望派特息.

      刪除
    5. 變化才是永恒!今天的我打倒昨天的我。
      385大量淨現金兩年多, 淨想做大生意, 不派特別股息, 只是逐年增加一仙股息, 在股東周年大會抱怨也沒用! 我害怕160和216也是一樣的, 只會跟隨同系385的派息政策,逐步增加。


      刪除
    6. 從另一個角度來看, 陰謀論, 不派特別股息方便大股東低位增持160和216!

      刪除
  20. 偉哥, 459又買野喇, 請問有什麽看法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我而言, 當初的猜想是派息、賣殼, 現在再買物業, 即是派息無望,賣盤的機會也小了。

      刪除
  21. 1170增加派息,應屬利好,但股價唔郁...

    回覆刪除
  22. 美股升2百幾,港股就食老味!

    回覆刪除
  23. 今日海通跳高2格買420, 奇怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,想請教一下,查返CCASS,"美建"近兩個月已買入420近2%,而2016年全年都係2%左右,咁樣的情況算唔算"密密吸貨"?或者有冇其它方法可以輔助分析?

      刪除
  24. 想做pair trade, long 581, short 347, 但見347最近異常強勢, 不知是否有什麼利好消息。

    最驚的是合併出一個神鋼,心大心細。

    回覆刪除
    回覆
    1. 347剛剛仲有人士調動, 年中又傳過一次神鋼
      加上產品對比其他鋼材升幅少, PB又低
      要沽空真係諗清楚

      刪除
    2. 最怕的只是失驚無神合併做神鋼。

      刪除
    3. 若果神鋼真有其事,按A股的操作方式,一宣布股價應該會掉頭向下。所以Pair Trade可能都有效。

      刪除
    4. 偉哥有無睇過呢段野?
      https://www.zhitongcaijing.com/content/detail/93320.html

      刪除
    5. 內地上星期尾鋼企開始升, 因為預期2018Q1鋼價唔太差, 加上又預期2017Q4可能beat expectation. 香港呢邊都遲左兩日先起動

      刪除
    6. 沒有, 國內券商很多都不認識公司名沒有鋼鐵兩個字的中國東方, 所以如果併業績、基本因素的話, 581贏硬323, 347。

      最怕的是特殊事件。如果真是合併做神鋼, 可能消息公佈後是很好的沽空時機。

      刪除
    7. 581有差唔多10%既流通市值俾港股通買左, 現價已經係因為多左國內同胞既因素

      刪除
    8. 581 本星期有在深圳進行路演啊

      刪除
    9. 派息,股值都係581最好。本來西網都OK,但好似偉哥話齋盤數流流地

      刪除
    10. 西王鋼不論行業好定差, 業績都一樣咁賺錢, 與同業323, 347, 581完全不同步的, 你敢相信盤數?

      刪除
  25. 回覆
    1. 很準時地在10:00-10:15之間出現, 每日如是。

      刪除
    2. 跪求伍爺今天都主動出擊,將$0.76果3M幾食咗佢。

      刪除
    3. 伍爺一般下午食完個tea先出手。

      刪除
    4. 300K丶500K及200K A盤0.76係咪伍爺?

      刪除
  26. 3688萊蒙小小錢就推郁,現價幾給引,內房應該死唔去掛
    1030唔通大股東又増持

    回覆刪除
  27. 1899由主席增持到現在轉公司回購股價終於有啲表現,偉哥點睇由主席增持到現在轉公司回購有乜好壞處呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講利好, 是大股東真金白銀自己買最好, 不過大股東如果沒有大量資金的話, 無法長期增持, 退而求其次由公司回購取代。回購其實是等同派息比股東,然後幫股東再於市場買入公司股票, 所以變相是提升股東的股權。

      我只是簡單講講, 詳細的好壞, 可以google一下, 網上應該有很多這方面的訊息。

      刪除
  28. 睇黎國內股市今日仍繼續調整!

    回覆刪除
  29. 睇黎建銀要排到下午先有機會開始收貨,今日好似比較不進取!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢等嘆埋3點3先做野,最後時間一次過食晒幾球076今日就收工.XD

      反而,今日唔見里昂!?

      刪除
    2. CLSA一開市沽左2M後就失踪。

      刪除
    3. 伍生似乎郁手了,一改下午先郁手買上既作風喎!

      刪除
    4. 今日最高回購價0.76
      如果今日收0.76以上
      明天可上0.78

      刪除
    5. 希望聖誕鐘聲前見橙價賣0.9以上🙇

      刪除
    6. 只要維持昨天的勢,呢個聖誕願望應該唔難。
      ^_^

      刪除
    7. 最理想係傳出賣盤消息咁就皆大歡喜

      刪除
    8. 哈哈, 今年美國新奇士橙街市仲未見有得賣, 而且聽聞遲D有得賣, 也會賣得很貴。

      刪除
    9. 為了相信而更相信偉哥.....我也是醉了!

      刪除
    10. 死,今日最髙回購價只有0.76咋!升太高伍爺買唔到貨添。

      刪除
    11. 剛才掃0.76的應不是建銀。

      昨天掃得太急,我估伍生可能好似之前0.7一樣,稍作停留,看看會否有大戶再沽比佢。

      刪除
    12. 太多人搶,家陣佢連排都費時排。

      刪除
    13. 今日輝記搞乜咁進取?

      刪除
    14. 0.78,呢舖真係不得了....明年AGM一定出席。

      刪除
    15. 之前賣大陸業務的資金用得其所.

      1) 派特息
      2) 收購新加坡餘下50%業務, 全資擁有
      3) 回購公司股份

      伍先生用行動證明給大家知道, 是為公司為大家謀福利!

      刪除
    16. 伍生會不會叫暗手大力沽番落黎比建銀收貨

      刪除
    17. 趁火打劫:
      誰在0.77買了1132? 想稍後以0.8賣給伍生做回購?

      刪除
    18. 就快進入零蟹貨的價位了,這次一步一步買上來,沒有急升,感覺比上次紮實好多,而流通股數也比上次減少了8千多萬股。

      刪除
    19. 呢舖有偉哥Lead住我地,就一定要揸到實一實,多謝偉哥! ^^

      刪除
    20. 咁搶法,明天都無得佢買 lol

      刪除
    21. 偉哥請問零蟹貨的價位是否$0.79 or ? 如進入了後又會如何?不太明白

      刪除
    22. 52w high= 0.802
      no crab no resistance

      刪除
    23. 蟹貨冇得八八九九,果日收市0.77

      刪除
    24. A盤買極都有,無人肯沽,$0.78未必係今日最高位。

      刪除
    25. 嘩!話口未完,即開口中...不是那麼快進入狂野時速吧!

      刪除
    26. 今天會不會掃清0.8? 大家請不要急!

      刪除
    27. Known兄咁準 可以試下講$1未必係今日最高位

      刪除
  30. 其實伍生送錢,會回購到幾時呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 正確咁講, 回購用的是股東的錢, 並不是伍生的錢, 而回購提升每股價值及股價, 最大的得益者是持股70%的伍生, 所以伍生是在做令自己得益的事, 小股東是搭了順風車。

      刪除
    2. 1.如果回購1億股,咁還有三千多萬要回購,對嗎?

      2.但爬文睇話大股東上限是75%, 查後伍生十月尾持股量是約69%, 但想不明白,回購是用公司錢, 扣減公司巳發行股份數目, 如何令伍生的持股%增加?

      是否因為公司股份數目減少, 只要伍生持股量不變,但佢所持份額自然增加, 對嗎?

      那麼要逹75%,應該遇有約1.8億股要回購....又對嗎?

      若咁急於回購, 賣盤机會很大? 但咁高價回購唔擔心無人買,咁咪得不償失?

      好似自問自答^_^, 但想確認下自己思路是否正確, 謝謝~

      刪除
    3. 答2)
      對,回購股份,注銷左自然持股比例上升
      舉例有十股,甲持一股,比重10%
      現回購兩股注銷,甲持股比例則升至12.5%

      刪除
    4. 偉哥,請認真考慮開班,教授基本投資知識,相信以你名聲,市場會非常大。(認真)

      刪除
    5. 早幾年偉哥巳經話考膚開, 後來閣置左; 另外, 偉哥最令人敬佩之處是謙虛,唔理高手低手都同等對待, 呢份能耐真係唔係人人有~

      刪除
    6. 講真,我唔係讀Finance出身,我好多野都只是一知半解... 如waigor開班我實支持!!

      刪除
    7. 其實偉哥都可以考慮出番本書。
      一定大賣!

      刪除
    8. 其實我覺得偉哥應該成立一間投資公司等上市,
      又或成立一個基金

      刪除
    9. 可唔可以好似畢菲特咁, 希望偉哥可以俾網友有優先股買, 特別係活躍份子 haha

      刪除
  31. 偉哥,通常大股東把股票放入ccass後,還要多少天才正式交易

    回覆刪除
    回覆
    1. 入左CCASS, 即係已存入券商, 隨時可交易。

      刪除
  32. 但隻3399真係唔識升,睇黎4.86 (除息前5蚊)真係好鬼難突破

    回覆刪除
    回覆
    1. 買得呢隻, 預左坐爛個pat佢先會爆升....

      刪除
  33. 回覆
    1. 投機者又出現 大家可以唔洗理佢 冇句真 專利用偉哥個blog呃人貨

      刪除
    2. 哈,佢可能有3手,就沽出3份1攞番3千9先囉..XD

      刪除
  34. 1132 $0.79
    而家大概回購左幾多呢?

    如果好似尋日咁買足2000萬股,過0.8真係易過借火

    回覆刪除
    回覆
    1. 已入多一小注支持伍先生LOL

      刪除
    2. 理論上回購價不高於每股資產值就對所有股東都有利

      刪除
  35. 0025其士分特別息, 上次公有布特別息後, 股價証到除淨前15元, 買入, HOLD到除淨, 希望有1.5利潤。

    回覆刪除
    回覆
    1. $1.4特別息在9月已除淨

      刪除
    2. 昨天公布呀, 12月14日除淨.
      http://202.171.252.24:9999/www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2017/1128/LTN20171128965_C.pdf
      我沒搞錯吧, 已貫了4000股呀!

      刪除
    3. 那是中期股息$0.1,你睇埋下面一段"特別股息已在9月...支付"

      刪除
  36. 有1132就牛市, 我得799就熊市...

    回覆刪除
  37. 0623日日回購, 股價如老僧入定, 為什麼跟1132有那麼大分別?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。