置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2017年8月6日 星期日

精熙國際 (02788) 業績短評



精熙國際公佈的中期業績,如只看帳面的盈利,可能會被嚇一嚇,但仔細看其實是比第一季度業績更佳。

中期業績表面上純利只有316萬美元,但當中包含了處分聯營公司PYBL 而產生的420萬美元的虧損入帳,並且額外撥備19.3萬美元作為承擔清算PYBL可能產生的費用。如果撇除這些屬於一次性的虧損,精熙國際上半年純利實際上高達756萬美元,比上年同期的核心純利354萬美元有超過1倍的增長。

下圖是精熙國際近年的業績簡要:


註: 上述的核心純利主要是撇除攤分聯營公司PYBL的虧損。

我們可以從上述最近2年半的業績得到以下結論:

1. 今年上半年的收入是過去2年以來最高的半年收入,扭轉過去數年的下跌趨勢;

2. 毛利率及純利率呈現穩步上揚的勢頭;

3.  一般而言,精熙國際下半年的收入及純利會比上半年為高。

精熙國際今年上半年的業績中,其實還有90.5萬美元的匯兌虧損入帳,主因是人民幣兌美元於今年上半年升值,而上年同業是貶值的,故此錄得75.3萬美元的匯兌收益,如果計入這因素,今年上半年的實際增長幅度是更高,大家可以自行計算一下。

根據管理層所述,上半年營業額增加主要是因為來自數碼相機、運動型攝影機、高階電視及監視器等零部件的營收增長,但沒有大家所希望看到的車載鏡頭定單,不知日後母公司亞洲光學會否將部份訂單外判予精熙國際?

另一樣不太顯眼的訊息是今年上半年僱員數目從上年底的2360人增加至2668名,不知是否反映下半年的訂單也是比較理想,故此僱員數目增加了13%?

基於過年數年精熙國際下半年的收入及業績一般優於上半年,故此我自己估計精熙國際今年全年的核心盈利不會低於1600萬美元或相當於每股15.2港仙,而過往兩年的全年派息一直維持在0.17港元,今年盈利大幅增長,理論上全年應該會維持最少0.17港元的派息,故精熙國際現價相當於預期市盈率約10倍、股息率10.8%,估值是過高、還是偏低就見仁見智。

246 則留言:

  1. 回覆
    1. 天机者没有再落井下石,愿明继续爆。

      刪除
    2. 別受他亂說話影響了

      刪除
  2. 謝謝偉哥分析,10%股息率,再加上有車載鏡頭既期望。

    假設大市保持住現勢頭,應該可以去到12倍(1.8元左右)。

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 已補回上周五減持的2788@1.45。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有像偉哥一樣在高位減持,反而在今早開市時多買一注@1.48,以業績來看實在不貴。

      刪除
    2. 好價, 我排咗但買唔到.... XD
      謝偉哥

      刪除
  5. 偉哥知唔知客戶A 同客戶B 分別係邊個?

    回覆刪除
    回覆
    1. um.... Nikon 睇新聞好似唔係好掂, 反而Sony 無反做得幾好

      刪除
    2. 如果係 Iphone samsung 就正.

      刪除
  6. 這個新聞不知對581有冇影響!
    據內地媒體引述河北省環保廳日前發布《河北省重污染天氣應對及採暖季錯峰生產專項實施方案》,要求加大採暖季工業企業生產調控力度。其中石家莊、唐山、邯鄲等重點地區,採暖季鋼鐵產能限產50%。焦化等化工類企業實施生產調控,在確保安全的前提下按照有保有壓的原則,對排放不達標的責令停產,全省焦化企業限產達30%左右。(ta/da)

    回覆刪除
    回覆
    1. 影響都幾大。581正正係河北省。
      一半產量=收入減半
      但係固定成本不變,姐係暖季時候盈利會下降超過50%

      刪除
    2. 加價的補貼有限,因其他省不用限產。
      你加價太多,其他省就會搶你生意。

      刪除
  7. 522走勢認真難睇..每日陰跌

    回覆刪除
  8. 今天均價約4.48沽了些581食糊,現在倉位只餘下原本的一半,但餘貨成本已拉低了很多,可能只有1.3-1.4左右。

    感覺個市好似再升乏力, 所以套現多D現金, 以防萬一。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同感,暫時只做短線,現階段現金水平係呢幾年最高,等機會

      刪除
    2. 我也4.5走了581。
      謝謝偉哥。

      刪除
    3. 同樣是$4.5沽清581,謝謝偉哥。

      刪除
    4. 我今天都係4.5放了昨晚入的貨!
      還有一半貨在手,這一半係581未出業績之前都唔會放!

      刪除
  9. 原來2368副主席陳小影呢個星期買左近400萬股,均價都3.48,3.49,唔怪之近期係咁升,咁中期可能有好消息喎。
    偉哥,請問仲有冇跟進此股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近少了留意此股, 主要是股價已升了不少, 估值也不算便宜。

      刪除
  10. 回覆
    1. 今天在0.62-0.63過了不少貨。

      刪除
    2. 個庄都急急地,
      批可換股債券改了條款,
      交易完成日縮為18日。

      刪除
  11. 偉哥,請問仍持有2317嗎?今個月公布業績,有新看法嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 味丹太少資訊披露,相信直到業績公佈前都唔會有新看法
      同業546有發盈喜,可作參考

      刪除
    2. 仍持有等業績,沒有什麼新看法。

      刪除
  12. 2136公佈業績,中期多賺29%

    回覆刪除
    回覆
    1. 大連久光
      大連久光長久以來一直受到中國東北部低迷的消費市場影響,且有鑒於惡化之營商環境,管理層決
      定於二零一六年逐步縮減百貨店營運規模,而自二零一六年八月以來,該店於約滿時不再與品牌延
      續租賃協議,並自二零一六年末起停業。儘管本集團期內仍有來自物業上層幾家以租賃形式經營的
      零售商的租賃收入,本集團正考慮改變物業用途,以提升物業的經濟效益

      那些物業好似仲用緊成本入賬, 唔知細劉會否考慮先重估然後再賣出?

      刪除
    2. 不派中期息.好似咁耐都無派過息.

      刪除
    3. 在雪球聚桐分析-2136那篇文章, 偉哥回應其中一網友說一兩年內,有90%信心股價可翻一倍, 那時股價約在1.7-2.0.

      刪除
    4. 管理層之前講明未來幾年2136都無打算派息的,要股息的話就買利福國際。

      大寧項目的收成期是2019年的事。

      刪除
  13. 3322 52週新低,業績好差下。。。有無Ching仍持有?

    回覆刪除
    回覆
    1. Ching點睇今次業績?派息應該都會應聲下挫,雖然話有部分嘅虧損係來自一次性關閉內地廠房而致,但似乎毛利嘅大幅減少先令人擔憂。

      刪除
  14. 偉哥,how is 1132 now?Any news?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不就是等派息, 還可以有什麼消息?

      刪除
    2. 1蚊位4球沽盤頂住大家,等到8月10號先俾你地升

      刪除
    3. 你可能想得太樂觀了, 不是8月10日, 而是9月30日。

      之前都討論了很多, 大家應該知道是什麼回事。

      刪除
    4. 死,我未get到,溫下書先

      刪除
    5. 那2億CB,建行是可以在30/9前,隨時行使換股權的,是嗎?

      刪除
    6. 如果我是建行,我會在1蚊樓下收貨o
      收足貨後提前分手,股價抽上時再出手上的貨

      刪除
    7. CB是任何時候建行都可以行使換股權的, 9月30日前的是指容許建銀提前贖回CB而享有18%的IRR。

      刪除
    8. 我的意思是在提前贖回CB前買貨,
      收足貨後便提前贖回CB因而享有18%的IRR。
      然後股價抽升時再賣出手上的貨

      刪除
    9. 其實而家都未知係咪一定會升 如果有一隻股票一定會升我諗唔止建銀 大把人都會買

      刪除
    10. 因為換股價是1蚊的話.在1蚊樓下買貨比換股更看數。
      這樣便可又食又拿

      刪除
    11. 所以如果建行真的這樣打算,
      他更希望有心人大力壓着股價

      刪除
    12. CB的特性是進可攻、退可守,如果改為買入正股就喪失此特性。

      刪除
  15. 點解馬鋼創新高但581仲係企係度嘅

    回覆刪除
  16. 之前網友推介既893 繼續上,呢度真係卧虎藏龍

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇師兄留意開,會唔會業績有驚喜呢?鐵價升左咁多。。。

      刪除
    2. 最近2日D成交量係5年來最高
      我都希望係春光鴨

      刪除
    3. 博下有冇機會炒上蚊股......

      刪除
    4. 6個交易日升左80% 係我今年最好成績嘅持股

      刪除
    5. jason 好野
      你參賽股果日我買了小量, 段段時間, 今日收市計,大約賺2萬....

      刪除
    6. 偉哥先係真正好嘢 偉哥各方面都係我學習嘅對象我屎忽撞棍咋

      刪除
    7. 893,我由13年私有化坐得而家,成本1.72,輸緊11萬...唔個有冇返家鄉既機會... :(

      如果變返蚊股,我今次一定Cut Loss,套返啲資金買第二只。

      刪除
    8. 如果ipo都返到家鄉就吾講得笑, 不過大股東唔會甘好死

      刪除
    9. 哇,輪11萬,呢度啲ching真是大户,我虧1萬都會肉赤死🙈
      點解唔cut loss?時間成本都係錢😳

      刪除
    10. 散戶而已....只是當年投資風格係睇準一只,就將所有流動資金投進去。

      私有化失敗之後,自己唔知係邊到收到料,話Templeton覺得893係十倍股。

      又會用股神格言麻醉自己;如果唔願意持有十年,就連一分鐘都唔應該持有。

      之後就唔記得咩途徑,係2015年去左呢到,如獲至寶,將呢到所有文章及留言細閱,明白到Cut Loss的重要性及分散投資。

      所以再有一次機會,去到0.7-0.8,我都會沽清套現。

      刪除
    11. "如果唔願意持有十年,就連一分鐘都唔應該持有。"諗起呢句真是心酸,我都係睇咗幾本大師級嘅投資數之後,係2015大時代嗰年入場,點解錢都未賺,就急跌了,要cut loss又虧到入肉 T.T
      真是想喊出來,痛定思痛,要更充實自己嘅投資知識,銘記 stay foolish, stay hungry。
      雖然仲未補反2015失去嘅,但今年小有斬獲都係多得偉哥,好感激有偉哥嘅耕耘,創造了呢個平台俾大家互相學習交流。🙏🏻🙏🏻

      刪除
    12. 我成日都話千金難買少年窮。當你年青的時候輪舖勁, 你以後就會步步為營,盡量避免重蹈覆轍。

      刪除
    13. 我在忏悔中……
      悔恨当初一意孤行……
      认为可以一注独赢,无奈……
      现可以投河了

      刪除
    14. "千金難買少年窮"😭😭😭😭,偉哥,唉,真心好唔想有呢個血的教訓。。。。。。其實最覺得傷心嘅係身邊嘅人不贊成投資,覺得投資就好似喺度賭博😑
      宜家仍以工作為主,學習為輔,雖然犧牲左唔少娛樂嘅時間,但係反而覺得好充實,希望等自己知識更加紮實之後能夠發表更多有建設性嘅交流,参與到偉哥選股賽嘅盛事!

      刪除
    15. WL師兄,我也是大時代入場,猶記得一開市跌千幾點,個人呆到。。。果日射波返唔到工。以為輸一截捱過股災,16年慢慢跌輸得仲甘。

      今年來到偉哥blog,98同581跌果陣仲嗤之以鼻,繼續買賣妖股,結果輸到。。。好在早排新股狂升,同埋開始跟偉哥買賣,個倉今年帳面先轉返盈利。當然,要追返早兩年輸果d仲有排。。。

      刪除
  17. 2362究竟係請君入甕,定有猛料要公佈呢?

    回覆刪除
  18. Bitcoin 創新高,1263 越升越有

    回覆刪除
  19. 隻2600 中國鋁業升咁多,反之98興發鋁業就停左。吾通之前升得太急?

    回覆刪除
  20. 知道偉哥揸左好耐426, 敢問偉哥現在對426的看法

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 仲話super big fans?上最期四偉哥已講咗新睇法, 請跟貼D查看留言吧!

      刪除
    2. 有跟呀, 因股價在最update的action後仍有波動嘛

      刪除
    3. 其實股價每天都會波動, 難道想我股價升就唱好、股價跌就睇淡?

      希望大家理解,不能每股隨著股價波動而有不同的看法;如果我是這樣的話, 那大家也不用再來看這網誌了。

      刪除
  21. 581冇咩力嘅!衰係邊呢。我估衰係冇鋼鐵兩字!🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰冇A股上市, 又唔係深港通, 國內投資者唔熟悉。

      刪除
    2. 鋼材股可以睇深小小。大陸人依家開始屯鋼材了!

      刪除
  22. 1263 柏能今年無盈喜,等驚喜? 驚定喜?
    1. 柏能電子是AMD唯一指定代工廠
    2. AMD 業績方面:The company reported second-quarter earnings per share of 2 cents, versus expectations the company would break even for the quarter. AMD posted quarterly revenue of $1.22 billion, topping the $1.16 billion estimate.
    A surge in the price of digital currencies has driven demand for AMD's graphics cards for mining the cryptocurrencies, the company said in June. Some models were sold out at major computer hardware retailers then.
    3. 自家品牌ZOTAC則和Nvidia合作主攻高端遊戲顯示適配器製造和銷售。
    4. Nvidia 業續:截至4月30日止的第1季,營收由13.1億美元增至19.4億美元,淨利增至5.07億美元或每股盈餘0.79美元,去年同期分別為2.08億美元或0.35美元。表現優於預期的主因是用於雲端運算供應商在數據中心使用的晶片需求強勁。

    5. 但amd nvidia幾勁都好,只要留意顯示卡個部分。

    6. 2016年,核心品牌索泰(ZOTAC)於雙十一當日,於京東商城的銷售金額達人民幣2,851萬元,顯卡零售銷售額排名第一,佔京東顯卡零售銷售總額的17.22%,實現年同比增長400%。

    1263仍然單位數PE,暫仍定性為工業股而非高科技股,希望有20+PE呢一日啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估計業績倒退居多。

      刪除
    2. 有可能既,但若持平或倒退唔多,市場憧憬可能提升估值,市場對電競股無選擇已夠。

      刪除
  23. 反正收到幾年股息後, 我的2788就來接近零成本, 我多數會堅持持有多五年,看看它的轉型和進步。 沒謂多心, 多做多錯, 以不變應萬變才是正道!

    回覆刪除
  24. 兩位大亨(余卓兒&余少玉)今天積極買入1125,應該在本週內達到6%的股權。
    http://sdinotice.hkex.com.hk/filing/di/NSNoticeSSList.aspx?sa2=ns&sid=30830100&corpn=Lai+Fung+Holdings+Ltd.&sd=21/09/2016&ed=13/03/2017&sa1=cl&scsd=07%2f08%2f2016&sced=07%2f08%2f2017&sc=1125&src=MAIN&lang=ZH&

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩位大亨最近(包括今天)買入488更狼

      刪除
  25. $4.5沽清581.不等了,等到气喘。

    回覆刪除
  26. Tech股,我暫時是1膽(700)拖3腳(354+799+1357):
    700@320又沽了1點,到$400應該會沽清,腳就輪流炒波幅,今早開市沽左799,收市前又沽左1半1357。

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外買左隻悶股281@0.57。

      刪除
    2. TECH 買美股好好多, Baba FB NVDA ATVI AAPL ADSK CRM ANET etc.. 香港得隻700 799買得落手

      刪除
    3. 的確是,不過美股買3隻就足夠,FB+AAPL+GOOG

      刪除
  27. 鋼鐵股熱炒, 應該冇咁快完
    繼續hold 581

    回覆刪除
  28. 正,3399提早排息去旅行

    回覆刪除
  29. 3399公布,其支付2016年止年度末期股息0.13元人民幣。現宣布派息日期將調整至2017年8月16日(星期三)或前後。

    回覆刪除
    回覆
    1. 差不多提前了一個月派發,不枉我在股東大會提出提前派息的要求。
      也多謝粵運管理層肯聆聽小股東的聲音,從善如流!讚!

      刪除
    2. 業績前一日派息,又可以加注

      刪除
    3. 又會咁巧合提前至業績前一天派息。

      刪除
    4. 收到股息,即刻增持返兩手。希望快快回A。

      刪除
    5. 咁開心嘅😍😍😍,0149息,成本價又再拉低啲,希望黎多次升勢就好啦^^

      刪除
  30. 想請教各位,睇業績報告有無咩大原則?有時業績增長但股價跌,業績倒退反而升。522,2316,2788都係績佳股跌,係因為見光死?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小弟入左注2669,剛出業績盈利增長36%,派息又加左。。。有無咩原則去推測聽朝係升定跌?來到偉哥blog,想學習下合理買賣,不再想靠運買賣,哈哈!

      刪除
    2. 很多時候除了分析業績好壞,還有看市場的預期,如果市場預期業績好、股價預先升定,咁好消息出貨的機會大增。

      每隻股票的情況不一, 即使在股市翻滾20年了, 也不敢說已掌握此道。

      刪除
  31. 偉哥依家keep 左幾成現金?

    回覆刪除
    回覆
    1. 恢復到大約15%的比較安全水平。

      刪除
  32. 今日入左904中綠一注
    主要預期下季會有改善

    回覆刪除
  33. 3836 盈喜!!
    唔知幾時可番家鄉

    回覆刪除
  34. 偉哥,想請教。320 與 2788,2隻股都是淨現金,高高派息,業績預期再增長。但320 在10PE減持,2788 在預期10PE中增持。是預期2788增長可能更快更好。

    回覆刪除
  35. 698 終於現形.... 大股東減持真係有問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 有貨@2.28,嗚。。。福建股無隻好。。。

      刪除
    2. 唉, 福建餅乾都就快52周低位了, 為何福建股咁多問題

      刪除
    3. gary, 你覺得1478真身是.....

      我覺得佢中期業績後應該要再配股集資了。

      刪除
    4. 偉哥, 1478上次業績係有問題

      刪除
    5. 我都覺得這股有問題,但我朋友透露國內資金炒呢隻, 仲叫左好多國內散戶來香港開戶就係為左買呢隻。

      刪除
    6. 福建股最正氣可能係1044...

      刪除
    7. 請問偉哥這股有咩問題?可告知我嗎?

      利申:有貨

      刪除
    8. 最容易睇的是現金流的問題, 上年雖然賺差不多2億元, 但經營現金流是負的,再看看資產負債表, 可以看到是存貨及應收帳大增所致。

      刪除
  36. 地產投資是中國投資裡最核心的指標
    http://www.zhitongcaijing.com/content/detail/72629.html
    總結來說,從需求角度研究中國經濟,最重要的指標在經濟層面是地產、汽車等產業數據,在金融層面是最廣義的融資和貨幣數據,而其中央行行為對貨幣融資的實際影響又顯得尤為關鍵。

    眾安房產(00672)預期上半年淨利增加逾16倍
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2017/0807/LTN20170807948_C.pdf

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想知道1918幾時大升啊

      刪除
    2. 672真的像我不太早前所說的那樣升到三蚊!?

      刪除
    3. 上市日期 13/11/2007
      上市價 (港元) 6.670 元

      返到ipo價有難度,但不是無機會!

      刪除
    4. 好似拆過, 應該約5.56, 希望今轉有機會啦

      刪除
  37. 偉哥有無研究車股 e.g. 1114 3669 881 1728 2333 1958 ?

    回覆刪除
  38. 大市似乎越來越乏力向上.

    回覆刪除
    回覆
    1. 那應該到內房再上既時候了吧

      刪除
    2. 非常正常, 恆指和任何股票在高位都需要消化和鞏固一段時間!

      刪除
    3. 無咁驚了, 因溝多了1918, 剛才放了先賺些走人, 現只留下小注, 可以安心了, 開心的一天

      刪除
    4. 牛腩貓咪 2017/08/08 10:47:28
      大戶門想搞咩!

      TC (投知) [信自己] 2017/08/08 10:54:00
      想等多啲牛仔~

      wingzero 2017/08/08 12:06:25
      因為根本冇乜老散入市,所以冇大跌的動機。

      刪除
    5. 睇錯市淡立即要付出代現.

      刪除
    6. OMAN夠唔夠膽博隻近熊,2萬8收回,高槓桿。

      刪除
    7. 明天一開28000熊就完全,
      仇都無🉐️報。

      刪除
    8. 貼近28000點, 我準備沽期指。

      刪除
    9. 死了,偉哥要沽期指,我今日仲加多一注券商股!

      刪除
  39. 連續幾天畀基金洗白白,首先877繼而3380今日2128真固乾乾淨淨再上路,嘿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 2128唔知攪咩,陰跌左成個月,今早入左搏反彈

      刪除
    2. 我之前仲諗住5.5就入,點知仲要跌

      刪除
  40. 美圖,賭場開左45分鐘,已有$2.5億投注額。

    回覆刪除
  41. 981已6連陽,今日出業績,又有春江鴨。

    回覆刪除
  42. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  43. 回覆
    1. 可能是981,水漲船高。

      刪除
    2. 365如果同981有PARTNERSHIP。。。
      呢D幻想就夠佢升

      刪除
  44. 回覆
    1. https://www.coindesk.com/price/

      刪除
    2. 炒定等Razor確認上市

      刪除
    3. 早知今朝賣581換馬323啦

      刪除
    4. 1263除左炒Razor上市之外,仲有無其他利好因素呢?known兄

      刪除
    5. 之前講過,1263今年是好年,Bitcoin挖礦、電競熱潮、Razor擬以百億市值計上市,差D連AI都好似有佢份咁,不過,炒完Razor上市仲有無憧憬或重估空間呢?1H業績又如何呢?一切都是未知之數。

      1263我今日係$2.48又減咗D,持有不足五個月,這注回報22%(辛苦錢)。依家專心等Razor正式IPO及業績,希望再有得上。

      刪除
  45. 希望2317無受反中影響
    http://www.chinatimes.com/realtimenews/20170727005983-260410

    回覆刪除
    回覆
    1. 2317在從商之餘,也不忘商德,回報當地,咁先是可持續發展之道,我很睇好2317的前景。

      刪除
    2. 越南人好早已經接觸台商
      明白台灣同中國既分別
      講緊30年前已經有台商投資

      刪除
  46. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  47. 我0.6入,第二日開0.86,我set0.8止走左。。。諗住169係萬達海外資產,市場純粹炒錯股,估唔到後來。。。沽升淚。

    回覆刪除
  48. 回覆
    1. 777我都没说顶.明明看好小三都要沽来换1918
      今天沽少少1918
      0.61入了1079

      刪除
  49. 個市破頂,但小弟今日慘敗,嗚。。。2669見升唔起,沽完就節節上升;想入81無入到,高位接左365,893,跌到。。。加埋通達盈警,帳面一日唔見左5%。。。高買低賣,眼光奇差。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Terry没事的,这几天1918我都好惨,差点就要去投河了……今天一看,原来世界是那么美好的。

      刪除
    2. Terry 兄
      看過你對「千金難買少年窮」的留言
      希望你有確切領悟,凡事三思而後行,減少高風險及投機操作,控制注碼吧

      刪除
    3. 我常和朋友說,偉哥這裡是華山派。偉哥是掌門,屬氣宗(注重基本功)。各位師兄弟各有絕技,我這種就是裘千仂,雖然拜入門下,但總是被過往(妖股)纏繞,不時就抵受不住誘惑。來到華山,也是劍宗,追求即時功效。。。但往往卻是氣宗才能走得更遠,哈哈!

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。