置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2018年4月12日 星期四

撈底,為何選寶勝國際 (03813)、棄俄鋁 (00486)?



前天,俄鋁 (00486) 大股東因牽涉到2016年俄羅斯干預美國大選 (通俄門)一事而被美國制裁,股價在當天暴挫50%。

昨天,寶勝國際 (03813) 因私有化被否決,股價開市暴挫35%。

兩者同是因為特殊事件而股價暴挫,我自己就選擇了接寶勝跌下來的飛刀,而放棄了跌幅更鉅的俄鋁,原因為何?

先說說寶勝。撈底寶勝對我而言並不是什麼高風險的操作,原因有三:

1. 最近一年有3間上市公司私有化被否決,包括興發鋁業 (00098)、新世界百貨 (00825)及新城發展 (01030)。新城發展私有化被否決時,股價已超越私有化作價,故此參考價值不高,那興發鋁業及新世界百貨私有化被否決後,股價表現如何?請看下圖:

興發鋁業私有化失敗後股價走勢圖 (白圈裡是私有化失敗公佈翌日的股價)

新世界百貨私有化失敗後股價走勢圖 (白圈裡是私有化失敗公佈翌日的股價)

參考上述兩宗私有化失敗的往績後,基本上已確定趁大跌之時撈貨是值博率極高的,風險也不高。


2. 如果還是擔心的話,可以看看券商的預測。


券商預期寶勝2018年及2019年每股盈利分別是人民幣0.09元 (預期平均值) 及 0.13元,即是說我昨天早上以1.27元撈底,預期市盈率只有11.5倍 (2018年預期) 及7.9倍 (2019年預期),對比行業的估值是頗為便宜的,風險極低。

3. 仍然不放心的話,再看看寶勝最近一年的股價走勢:



最近一年寶勝股價最低也只是跌到1.05元左右,而私有化公佈前數天的股價範圍是1.3-1.55元之間,故此一朝回到解放前,也不用太擔心吧? 即使撈底失敗,寶勝短期而言也不會是無底深淵。

說完撈底寶勝的原因,再說說不接俄鋁飛刀的原因:

如果沒有美國制裁的事件,俄鋁跌到2元邊,是可以“ALL IN”買入的,但正正因為有美國制裁事件,所以即使股價如此吸引,我也沒有膽量去接這急跌下來的飛刀。

原因很簡單,不知大家有沒有仔細看看制裁措施包括哪些:

1. 被指定的若干人士及實體所有受美國管轄的資產 以及因受制裁方具有擁有權而導致法律運作被封鎖的任何其他實體的所有資產會被 凍結;

2. 美籍人士一般被禁止與其進行交易;這措施會否引伸至美國的銀行也不能借貸給俄鋁,如果已借的話,是否也要要求俄鋁提前償還?

3. 非美籍人士人可能因故意為或 代表今天被封鎖的個人或實體促成重大交易而面臨制裁,,即是其它國家的企業或個人與俄鋁進行交易的話,也會被美國制裁;

4. 美国财政部已告知投资人,他们必须在5月7日前出售俄罗斯企业En+ ENP.q.L、俄气(GAZP.MM)及俄铝(0486.HK)的股票、债券或持有的其他资产。

基於上述的制裁措施,我最擔心的是:

1. 俄鋁目前大量的美元債會否被要求提前償還,正如公司通告中提及:

制裁可能導致本集團的若干信貸責任出現技術性違約,而本公司現正評估有關技術性違約對本集團財務狀況造成的影響(如有)。目 前,本公司在所有其他方面遵守其信貸及財務責任(包括還款責任)
大家如果不知道俄鋁目前財政狀況的話,可以仔細看看2017年的業績報告

2.  根據制裁的第二及第三點,基本上美國及美國友好國家的企業都不可能繼續與俄鋁進行交易及購買其產品,大家不妨看看2017年俄鋁收入的來源地:


如果美國及美國友好國家的企業都遵守制裁令,基本上俄鋁將會寸步難行,大家只要看看最新的通告就印証這點:

於二零一八年四月十日,倫敦金屬交易所(「倫敦金屬交易所」)繼上星期美國制裁對 本公司造成影響後發布通告解釋決定(「該通告」)。根據該通告,自二零一八年四月 十七日起,除非金屬擁有人能夠證明倫敦金屬交易所信納其不會構成違反美國制裁 的行為,否則任何本公司品牌的原鋁錠將不得獲批准為註冊倉單所列金屬(交付予 倫敦金屬交易所批准的倉庫)。

只要俄鋁被銀行CALL LOAN,基本上已陷入技術性違約,突然停牌的機會不低,而且一停都不知道要多久才可以復牌,此風險不能不察。

或許,撈底賭俄鋁可以安然渡過危機的潛在回報很高,但風險一樣很高,基本上並不是特別值博,我自己就一定不會參與。







298 則留言:

  1. 我參與左俄鋁. 姑且看看後續發展.

    回覆刪除
  2. 昨日趕去扑倒交居屋表個男人,以後都做了居屋ICON,
    幾十年後都會拎番來播,哈哈!!咁就紅了!!

    吾明點解要最後個日最後時段先交表,有好多連支票都未識寫,大碼寫成~二百四十元

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。

      買唔到接受采訪好嬲的那位朋友也是。

      其實,買得起居屋都夠移民去台灣啦。

      刪除
    2. 畫面係好笑,但其實笑唔出,乃香港本地人之悲哀..買樓要玩到咁..

      刪除
    3. 係悲哀,最悲哀係呢個結果係香港人自己做成的,講ㄧ套做ㄧ套。例如:支持起公共房屋,反對起係我屋企附近。支持揾多D地,反對填海。

      刪除
    4. 點解寫二百四十元唔得?

      刪除
    5. 其實唔會唔得
      係驚俾人改
      不過你畫左線 其實無人會改你
      同埋正常仲有一set數字改埋先得

      刪除
    6. 因為你寫個二字,好易比人加一橫變三

      刪除
    7. 咁多張票,無人得閒改你啦XD

      刪除
    8. 其實香港好多人唔識寫票,幾十歲都未寫過,連支票戶口都冇。

      刪除
    9. 個人覺得支票呢種產物不久都會消失 電子支付方便太多了

      刪除
  3. 王雅媛係智通财经上有篇文章,讲到3813现价仲係建仓的好价

    回覆刪除
  4. 偉哥, 2136 周大福近呢個幾月都係月頭減5M 貨, 所餘6.7M 4月3日

    昨天買盤積極, 公司開始回購, 莫非私有化進程展開?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最理想的私有化時機是2019年前。

      刪除
    2. 私有化前回購不會推高私有化價格嗎?

      刪除
    3. 如果是想私有化,公司應該是壓股價,為什麼要回購?

      刪除
    4. 哈哈, 莫非大家以為將股價壓到落2元, 就可以3元私有化?

      那如果壓到落1元, 不就可以2元私有化?

      想想最近私有化的例子, 就知道小股東也不是任人魚肉的。

      沒有5、6元, 細劉可以將2136據為已有嗎?

      刪除
    5. 2136 按市價計算的NAV估計大約每股10元,如果細劉可以5、6元成功私有化已執到。

      私有化前的股價多少, 並不是決定私有化能否成功的關鍵因素, 最關鍵是作價及估值。

      鄭家貪心到想以0.55倍PB私有化825, 最終就是失敗告終, 我諗細劉如果真的想私有化2136的話, 應會汲取經驗。

      刪除
    6. 最近一年有4宗私有化個案失敗告終, 我記憶中應該是一個紀錄, 証明而家機構投資者以至散戶已具備勇氣去否決不合理的私有化建議。

      看看98、1030、825以至3813, 那一宗私有化個案是以人頭去否決? 沒有, 全部都是大戶用股數去否決。

      刪除
    7. 只想到盡量收乾, 盡量少d反對投票?

      股價&資產價格還有一段距離, 相信劉先生算到盡, 而且基金都沽貨 (QIA以每股2.03元悉售約3.71億股利福中國), 阻力又少一層.

      2018年提出私有化都係一個適合時機.

      2017年, 偉哥幾篇2136文章詳細講解

      刪除
    8. @terence lam: 股價由2017年6月 hkd2.0升到7月頭hkd3.58

      至今壓了大約9個月, 3.58 to 2.05 基金2.03 沽貨, 都已經壓到好盡?

      把握時機與時間, 最近3813 私有化又失敗, 連同98 1030 825 , 前車可鑑.

      刪除
    9. 在私有化失敗例子中最熟1030 , 12年11月29 hkd1.45 上市, 早在2014可以私有化而不實行(可能融資平台), 2015年公司回購, 2016年業績反轉向上, 2017年整個內房熱爆, 7月才提出3.3私有化方案, 做低2017半年業績, 這時有很多不同聲音,但都反對私有化方案.

      能共患難, 不能共富貴, 小股東唔肯過你.

      管理層/大股東不滿意現在股價, 私有化不了, 就做上吧釋放公司價值!

      刪除
    10. 懂性後, 知道世界總有不公平.

      但不知何解香港,中國而至整個國際社會, 弱勢社群對抗強權富豪是錯? 相反地欺壓是對的?

      看來大戶,強權, 富豪很懂得控制弱勢方的心理; 被滿足了, 就任人魚肉.

      刪除
    11. 天之道,損有餘而補不足;人之道,損不足而益有餘。

      刪除
    12. @蘇記, 偉哥,有問題,望指導。
      卡塔爾賣 3.71 億股利中和 3.71 億股利國。大股東收 1.86 億股利中和 2.8 億股利國。
      如果想私有化利中,點解唔接收多D利中?

      刪除
    13. 點解? 如果從私有化角度去諗, 就完全明白細劉點解只接一半貨。

      刪除
    14. 如果目的是让友好持股,为什么近期ubs有将接了的货卖?

      刪除
    15. 不是全部讓友好接會更好嗎?

      刪除
    16. 哈哈, 超過10個"人"接左貨, 當中有人改變主意, 有利可圖先行沽貨, 也阻止唔到。

      刪除
    17. 岩岩好似又有大注交易 似係回購

      刪除
    18. 唔係回購, 回購是用新鴻基的, 今日大部份時間都唔見有新鴻基的買盤, 可能排左係2.3元以下, 冇留意看。

      刪除
    19. 回偉哥,我估吓。估錯請细细聲笑,唔好被我聽到。
      3.71 億的利中股票總值大約 7.53 億。劉生收佐一半,用佐大約 3.78 億。
      劉生同一時間收佐 2.8 億的利國。完成交易後,共持有大約 11.1 億股。劉生五月底可收股息大約 3.8 億。
      劉生好數口,買一送一。

      刪除
    20. 咁就有更多子彈私有化利中。

      刪除
    21. 我諗好多人都唔熟私有化的過關條件的, 從這角度去諗就會好清楚。

      係細劉的角度, 我可以肯定細劉會覺得2136遠比1212低估, 但點解細劉唔接多D 卡塔爾的貨? 答案我就唔寫了,留待網友自行思考。

      刪除
    22. 抄吓功課: https://xueqiu.com/4756170769/80256498

      在投票中,批准取消上市地位的决议必须符合以下三个条件:
      1) 出席会议的无利害关系股东(独立股东)中投票权至少 75%的票数投票批准;
      2) 投票反对决议的票数不得超过所有无利害关系股份的投票权的 10%;
      3) 要约人行使及有权行使其强制取得证券的权利。

      唔通驚街貨太少會畀 10% 的股東反對?

      刪除
    23. 明面上接咁多 可能係可以比少d錢私有化 但有機會比10%股東否決
      咁暗手啦wor...唔知呢

      刪除
    24. 如果擔心被 10% 否決,個 offer 都要好唔合理先做到。

      刪除
  5. 3813,很可惜的一隻股,對它有種恨鐵不成鋼的感受

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣佬有時真係好離譜, 即使母公司是堂堂數百億市值的也是如此。。

      刪除
    2. 恨鐵不成鋼? 請教, 你們認為它股價應上到幾多才合理?

      刪除
    3. 高盛出左報告, 按基本因素的話, 3813目標價1.7元, 相當於12倍的19年預期盈利,我覺得是合理的目標價。

      刪除
    4. - 公司85%以上收入尼自銷售Nike 及 Adidas的產品,簡單尼講,佢係中國版的馬拉松
      - Nike 及 Adidas在大中華區的銷售增長維持15-20%的增長,持續嬴緊Market Share,

      即係如果你覺得中國體育行業持續增長,而Nike同Adidas持續嬴mkt share, 3813會係一個好好既proxy去食E個trend,可惜可惜

      刪除
  6. 據《路透》報道,俄羅斯財長Anton Siluanov表示,俄羅斯政府將向遭美國制裁措施打擊的俄鋁提供短期流動性及其他支援。他稱政府正研究特別措施支持俄鋁,但未有計劃購買俄鋁股份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 留意呢單新聞:

      彭博社引述知情人士說,嘉能可(Glencore)已宣布約5萬公噸鋁材的合約出現不可抗力情況,相關合約規定鋁材原產地為俄羅斯。

      不可抗力條款允許貿易商因不可控制的情況而拒絕履行合約。

      俄鋁(00486)上周五成為美國制裁對象。嘉能可是俄鋁最大客戶,行政總裁Ivan Glasenberg已辭任俄侶董事。

      https://betainvest.hket.com/article/2048696/%E5%98%89%E8%83%BD%E5%8F%AF5%E8%90%AC%E5%99%B8%E9%8B%81%E4%BE%9B%E6%87%89%E5%87%BA%E7%8F%BE%E4%B8%8D%E5%8F%AF%E6%8A%97%E5%8A%9B%E6%83%85%E6%B3%81?mtc=20023

      刪除
  7. 偉哥,請教個問題唔係好明。
    863 品牌中國 琴日收市價14.96,依家15.38,但私有化作價係3.18,咁唔係suppose個私有化價格低所以會插翻落去咩?點解會仲升?
    利申:無持有該股

    回覆刪除
    回覆
    1. 私有化? 定係賣殼做GO?

      刪除
    2. 詳看強制性要約的通告,看看通告內容寫什麼。

      散戶的資訊已不及大戶靈通,所以更加不能懶惰, 不可以不看通告。

      刪除
    3. 應該是賣殼做GO, 3.18作價相等於8億收購, 即大約6億殼價左右。

      刪除
    4. 原來如此,睇咗陣都係唔明,好彩有無比敵兄解答,謝謝。

      刪除
  8. 一事未完另一事又起,特朗普只是一個拉線公仔,背部是有龐大財團話事人,又以猶太人佔多數,所以特朗普不停地制造國際紛亂,令全球金融動盪,背部財團自然魚兒得水,上下其手!為達目標什麼事也可發生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國以色列搬大使館,已令多國不和,TRUMP想中東火上加油,美國財團繼續發戰爭財.

      刪除
    2. 小心,第三次世界大戰可能即將來臨!
      事實上,用第三次世界大戰來一次過解決所有爭議的確也是一件好事!

      美研升級炸敘 俄使:會擊落導彈及導彈發射器也會被攻擊
      https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20180412/s00014/1523470013116
      俄羅斯外交部昨日再次強烈否認發生化武襲擊,指是國際級虛假指控,俄駐黎巴嫩大使扎瑟普金(Alexander Zasypkin)周二重申總統普京和俄軍參謀長的立場,他說﹕「如果美國人發動攻擊,那麼導彈和其發射器也會被攻擊。」不過,他說這樣的衝突應該避免,因此俄方仍預備談判。

      刪除
    3. 在上世紀曾有預言家說:下世紀初在中東會發起第三次世界大戰,人類死剩無己,新世界從新開始,當年一笑置之點可能有!報刊也報導,今天看到世界紛亂,可能成真。

      刪除
    4. 有冇人諗過點解人類可以做成傷害嘅能力遠比修復能力大? 唔通係 by design, 人類注定要reboot?

      刪除
    5. 洗鬼8年糧水咩, 一開戰, 一半人類死亡, 另一半人類其後一個月內死亡!
      死剩果d其後一年內自殺, 唔死重慘過死, 手機無晒電!
      繼續吹, 口水戰啫!



      美俄對峙引爆第三次世界大戰 俄電視台籲人民準備可放8年糧水

      《華盛頓郵報》報導,羅琴科說,如美國動武造成俄方人員死亡,就會逼迫俄方不得不採取軍事回應措施,俄軍很可能對美軍戰機或軍艦發動攻擊。進而引發第三次世界大戰。俄「今日經濟網」則報導,俄政治專家科雷勃克說,「如果核戰爭開打,持續時間不會超過30分鐘,因為帶有核彈頭的導彈相互發射只要30分鐘內就能完成。」

      美國有線電視新聞網警告,敘利亞局勢牽扯多方,這場戰爭可能殃及整個地區或是全世界。俄「Vesti 24」新聞頻道的一個節目建議,如果美俄開打,俄國民眾打算在地下室躲避戰事,應該準備食鹽、燕麥片和其他可以長期存放的糧食用品,包含可存放至少5年的奶粉與儲存期限可達8年的糖與米。

      節目還介紹了戰爭求生指南,告訴觀眾防空洞內煮麵食的畫面,還以圖表分析民眾每天應儲備多少飲用水才夠飲用、烹煮和清潔,此外,防毒面具也是可以提前準備的選項之一;有消息指出,莫斯科陷入嚴重的戰爭恐慌。

      刪除
    6. 呢個可能係好消息! 有準備先唔會大打出手。

      刪除
    7. 對, 俄電視台籲人民準備可放8年糧水係好消息, 有準備先唔會大打出手!
      有點像毛澤東當年的口號"深挖洞, 廣積糧!" 用來抵禦美國可能對中國發起的核攻擊。

      刪除
  9. 今早沽出左之前細細注買入的1667@0.45,獲利不多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥唔再等了? 之前上過6毫。

      刪除
    2. 唉, 以為1557好快搞掂, 點知仲要拖.....加上前排手痕又買了少量540、3773,所以要減返隻同類股出來。

      刪除
    3. 偉哥
      留名等睇你分析540份通告有乜玄機,謝謝

      刪除
    4. 這個周末簡單寫寫我的看法。

      刪除
    5. 1557, 3773分別睇幾多。1557似firm點,但水位應好少了

      刪除
    6. 1557空間不多了, 3773如果賣得成, 合理價應該是2元左右。不過3773最近股價波動頗大, 為何。

      小注怡情。

      刪除
  10. 819今早小調整只是曇花一現, 落個買盤低幾格想補返貨已又倒升。

    回覆刪除
  11. 1716 繼續向 $1.2 進發...

    回覆刪除
  12. 420前大股東夏生近日又開始少量增持了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇怪
      佢之前增持個位都大約係1.2
      但有更低位既時候就唔增持
      究竟諗咩

      刪除
  13. 沽埋之前博私有化失敗的272@2.2止蝕離場,應該輸唔到10%。

    回覆刪除
    回覆
    1. 合理,羅生太廢了,估計有生之年佢都私有化唔到。

      刪除
  14. 偉哥
    2136入了你的三大了吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是, 業績後減持了3688,增持了2136, 所以2136取代了3688的位置。

      刪除
    2. 偉哥好似近一兩年來也是重倉事件驅動股多於績優股

      刪除
    3. 2136是價值、事件驅動兩宜。

      即使不是賭私有化,2136現價也是遠低於合理價, 只因鄭家要沽清持股,但佢流動性差,所以股價由3元直跌到2元邊。

      5大重倉股當中,單純基於事件驅動買入的只有一隻,但大家聽得多,所以直覺我做好多事件驅動。很多中小型股基本上就是一年兩次業績期有消息,其餘時候乜消息都冇,我又唔會日日都提住手上有呢隻、有個隻,所以很多人都唔記得我有那些持股。

      刪除
  15. 3332今日先來大跌,接唔接好。。。

    回覆刪除
  16. 638,今早炒左兩轉,後來@2.91又買回,繼續坐,又要多謝Louis;
    另外,371游左1次水。

    回覆刪除
  17. 想問下581, 雖然鋼價較年初調整了不少, 但睇返業績現價應該仲係比2017平均售價高。
    假設鋼價繼續維持係現水平, 而581維持派息水平, 那麼現價買入581算是不錯嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 周期股就是這樣, 上半年還可以, 難保下半年一樣的。

      所以周期股很多時候買在蝕錢時,沽在業績大好時。

      刪除
    2. 偉哥,請問點睇供給則改革對581的周期影響?

      刪除
  18. 700,d Put咁平,似乎期權庄家對股王好有信心。

    回覆刪除
  19. 486,似乎穩定下來,@2.16買入

    回覆刪除
  20. 指數跌26x,1718逆市升14%。

    回覆刪除
  21. 1536未完GO提早升定 睇唔透....

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日截左。今朝望住1.73諗過下入,估唔到咁快郁...

      刪除
    2. 接納要約之最後時間及日期以及截止日期(附註2)............ 四月十三日(星期五)
      下午四時正

      刪除
    3. 好多劵商會提早兩日截 大戶有特權
      上次859一役偉哥教咗

      刪除
    4. 會唔會係截前炒高,引人入局,之後玩1079嗰招

      刪除
    5. 豬太有份玩 我唔join啦 大家玩得開心啲

      刪除
  22. 178,剛出左最新數據:
    香港及澳門Sales - 首3個月$1887M+17.8% (首兩個月+14.6%)
    同店銷售 - 首3個月+15.1% (首兩個月+11.1%)

    好彩今日又再上車

    回覆刪除
  23. 雖然有個概念係幾唔理智的 但想問問其他人會唔會咁
    想法: 將所有倉斬哂 然後由頭開始計過賺定蝕 下轉一炮過都賺得返黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係唔理智, 直情係法國大餐-----------多9餘

      刪除
    2. 哈哈, 係有D自欺欺人的感覺....

      除非你根本唔想持有目前的股票, 想全部換馬, 咁就合理。

      刪除
    3. JOEY: 同感係你都有咁既諗法?
      FGGBG: 點解法國大餐係多9餘 哈哈
      偉哥: 有D以前小注買入 又無睇實止蝕 結果變長期持有個D愚蠢歷史...量又唔太多

      刪除
    4. 法國餐通常都會多一舊魚

      刪除
    5. NIC:我的同感係我個蒼全部都係好難番家鄉了,路途遠到我一早都有你呢個諗法了,衹不過落唔到手,到依家仲係度

      刪除
    6. NIC我從上星期就開始清倉了,現手上只留下1132.1030.3883,這個月已是跌至人生谷底,几天難得有一次買賣。刚刚把我所有压力和心事跟牛说了……结果……唉!结果......牛都没扛住.....直接吐血而死。

      刪除
    7. NIC師兄,我一早都有呢種諗法,but 真係落唔到手 ~.~

      刪除
    8. 人家笑你,但我支持喎。重頭出發好呀。不過下一次戰法可能要大改先有意思

      刪除
    9. 1132.1030.3883...呢3隻都靜晒

      刪除
    10. 如果蟹貨已無望回本,又無合理股息,就是純粹鎖住資金,浪費換入好股的機會成本。何謂好股?一係大升(難),一係有穩定高息(易)。假設蟹貨已跌一半,要升一倍才回本,等一世未必見。換入5厘股,廿年回報就有一倍,期間還帶來現金流。係耐,但起碼有數得計,好過當撇帳

      刪除
    11. 青兒師姐,我昨天下午也入了股王牛64706。相信這一浪可以去到440的!

      刪除
    12. 有好既選擇,就應該換馬!蝕左就係蝕左,唔好自欺欺人以為一日未放就一日都未蝕!唔記得邊位投資大師講過投資有如德國橋牌,將唔好既牌打出,換入好的
      但若是優質股,可放膽向下溝

      刪除
    13. 我個倉有15年買入嘅992均價8.3
      有上年入個6088均價6蚊
      有近期入1729同2779全部變長蟹,一睇個倉就會窒息暈咗

      刪除
    14. 好耐無留言, 但呢個題目我感同身受, 而且證明成功, 特別係斬左蟹會令心情好過.
      我在貿易戰開始下跌時只留下1隻1132, 其餘無論賺蝕全斬, 再係尋日聽到偉哥話有5蚊, 跟手入埋2136. 現倉只得2隻, 仲有大約30%資金. 現在無論升跌, 感覺良好. 這2隻都係博大, 現價輸亦應該唔會好深, 而且我相信跟偉哥重倉既呢2隻會SURE WIN, 好過hold其它, 因為你唔知其它股可以博到升幾多, 呢2隻有高目標價. 其餘時間會動用10-30%等偉哥猛料.

      刪除
    15. 青兒和毋忘再次一齊出現? :O

      刪除
    16. 呀柒你一定好憎偉哥 黑哂兩隻重倉

      刪除
    17. 世事都給你看透. 我運氣唔好, 要借運, 哈哈

      刪除
    18. 2136.hk 有冇咁快可以成事呀? 2016 年 7 月先分拆,2018 年 3 月先磨走卡爾,用佐 21 個月。 假設用 20 個月做下ㄧ件事,要到 2020 先有機?

      刪除
    19. Terry 你可不可以不要再提起別人的痛,我現在每天像牛一樣累,起早貪黑,不都是因為死在股王牛身上,如果可以死我早就應該去投河了,但想下百多萬都不算什麼,只要每天努力一點,很快就可以賺回來,但前提是一定不能再買牛。

      刪除
    20. 蟹貨? 有。
      665.hk 4.x 大時代前買,供股 3.5, 最低好像去到 1.x。 成功返家鄉。

      刪除
    21. 一通太PK了, 一早下了758單0.43, 升返上0.46才顯示排隊!!!

      刪除
    22. 好耐無見, 不過今日一出場就蝕氣, 入到依家放就有2皮...

      刪除
  24. 我諗起食神入面廚師整嗰條輻射魚

    回覆刪除
  25. 香港的確買樓是最好的,最安全的,肯定贏!

    https://hk.finance.appledaily.com/finance/realtime/article/20180412/58065055
    昔日「窮人恩物」樂悠居,呎價直逼1.9萬元。消息指高層18室,實用面積312方呎,成交價585萬元,呎價18,750元創屋苑歷史新高。原業主2013年以360萬元買入,賺225萬元或63%。

    2012年初網絡瘋傳一張物業宣傳單張,形容樂悠居為「窮人恩物」,一個建築面積753方呎(實用面積538方呎)、叫價410萬元的單位為「窮人恩物」。當時被一眾網民挖苦代理為窮人寫下新定義,買唔起4球樓連窮人都冇資格做。

    6年後的今天,「窮人恩物」1房都升到近600萬元, 還沒有算上其間租金收入。

    回覆刪除
  26. 何生退下來,希望880 可以重新上路!

    回覆刪除
  27. AO價入左注758博短期再炒高D。

    如果真係賣得成, 上升空間仲有唔少; 但賣唔成的話, 回到起步點都幾傷, 所以是高風險、高回報之選。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早開0.44,但我9:25排0.445,卻買不到

      刪除
    2. 我睇到偉哥POST, 跟手SET0.44又入到喎. 見佢升到0.52 想放一部份, 一通就HANG, 激死.

      刪除
    3. 多謝偉哥, 0.49跟咗, 0.60沽出, 哈哈,10分鐘

      刪除
    4. 0.58沽左, 有30%落袋。

      刪除
    5. 我好彩殼倉有呢隻,@0.6沽出一半

      刪除
    6. 當賺得咁容易時, 又會怨自己, 點解頭先唔ALL IN? 哈哈

      刪除
    7. 偉哥,若我9:25排0.52限價盤,9:30是否會以0.52成交?

      刪除
    8. 今朝AO開咁平,可惜排0.415加不到注

      刪除
    9. @0.7沽清,現價約$7.3億

      刪除
    10. 當賺得咁容易時, 又會怨自己, 點解頭先唔ALL IN? 哈哈
      偉哥, 咁快要講沽升淚, 雖然早沽咗, 但都好開心
      再次多謝偉哥呢10分鐘歡樂

      刪除
    11. 偉哥, 真 . 神人 也, 佩服佩服.

      刪除
    12. 偉哥,若我9:25排0.52限價盤,9:30是否會以0.52成交?

      並不是, 有時市價只是0.44元, 但你落0.52元買, 系統會當你錯單, 正如有時買盤是1元, 但你落0.95元沽, 都係成交唔到的。

      刪除
    13. Ccass早就轉倉了,賣盤機會也不少

      刪除
  28. 同方股份(600100.SH)開始一步一步做實際工作, 但不會開始炒作中國醫療網絡383!

    今日08:06重要通告港股直擊
    中國醫療網絡為兩養老村項目引資
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/0413/LTN20180413024_C.pdf

    回覆刪除
  29. 謝謝偉哥,0.44入0.56食了

    回覆刪除
  30. D橙又回到0.6
    究竟上次一下炒到0.73係發生咩事

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢半個鐘都已經有3.5M成交股數

      刪除
    2. 完全諗唔明,只好繼續等....寂寞到夜深..

      刪除
  31. 回覆
    1. 903昨天尾市已有一個大買盤入, 今日大買盤繼續出現.

      刪除
  32. 偉哥會否考慮買返3813?

    回覆刪除
    回覆
    1. 等前兩天的低位就諗得過。

      刪除
    2. 差不多到前兩天的低位
      不過自己心態不足....

      刪除
  33. 回覆
    1. 哇,7兄你不如稍微燈下3368,我排緊0.91幾日都入唔到貨

      刪除
    2. lol, 岩岩先望返呢隻原來有貨,悶到唔記得有佢

      刪除
    3. 因為758 係百貨名咁賣,差唔多質地既602都一齊炒(低市值低PB中PE)?

      刪除
    4. 呢個理由完全合理。

      刪除
    5. 好多人買股睇公司名, 所以利福中國不是百貨股, 1828不是汽車經銷商,中國東方不是鋼鐵股。

      刪除
    6. 602好似堅係百貨股。
      偉哥有冇睇過602?本身算係有正業,不算營運得好,但隻股既質地有好似唔錯。

      刪除
    7. 602係百貨股, 冇深入研究, 暫時看不到有什麼亮點。

      刪除
    8. 我自己只係見大股東渣實貨,市值低,PB低,本身隻股又有一定息,守得黎可以博佢會唔會有其他動作

      刪除
  34. 沽出幾日前加的2001,幾日前跌到4個幾今日6蚊,2001,2005,1579,1061,8359,呢幾只都係我嘅福星

    回覆刪除
  35. 回覆
    1. 只要俄鋁被銀行CALL LOAN,基本上已陷入技術性違約,突然停牌的機會不低,而且一停都不知道要多久才可以復牌,此風險不能不察。

      偉哥一早已預計, 雪球講的其實可以不用再留言

      刪除
    2. 最近的發展是穆迪及惠譽撤銷信用評級, 好大鑊。

      United Company RUSAL PLC(「本 公 司 」)宣 佈, 穆 迪 投 資 服 務 公 司(Moody’ sInvestors Service)(「穆迪」)及惠譽國際評級(Fitch Ratings)(「惠譽」)已撤銷對本公司及Rusal Capital D.A.C已發行票據的所有評級。

      刪除
  36. 1557 快成事了嗎? 買盤都幾主動

    回覆刪除
  37. 有無人留意994? 75% 貨轉左去英皇

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難玩呢隻, 成日都係得一日貨仔, 但今次又連升日兩日.....

      刪除
    2. 留意到, 但股價已大升, 而且仲要3個月先上市滿一年。

      睇下會唔會炒高幾日後, 無以為繼。

      刪除
  38. 藥業今日調整剛睇到503這麼殘還原基本,官司應該完哂換埋總裁似是有再起意圖,偉哥有無留意到呢?

    回覆刪除
  39. 昨天551好似開左個電話會議, 然後券商紛紛下調551及3813的盈利預期、評級目標價。

    我睇左高盛的報告, 將3813今明兩年的EPS分別下調到人民幣0.02及0.06元,而目標價相應下調到1.47元。

    我諗撈底3813要再審慎一些,原來撈底的基金看到基本因素轉差, 可能會沽返會出來。

    當然,唔排除大股東見私有化不成, 再踩多一脚, 明年重提私有化。

    台灣佬.....唉!

    回覆刪除
  40. 1718, 岩岩一倍利潤走人, 爽

    回覆刪除
  41. 今日有4隻新股公佈偉哥有冇抽到?

    回覆刪除
  42. 暫時知道8507中8000股, 8447中2萬股, 其它的要轉頭查下

    回覆刪除
  43. 想問有無人覺得777有機會?

    回覆刪除
  44. 一個唔係好熟嘅女人, 老公過左身,孤兒寡婦,過年前同我借五千蚊,然後發現佢係大飲大食..,,我嗰五千涼過水囉,呢幾日佢同我講識到個外國男人,好快來香港買樓同佢結婚,然後佢周圍問人借錢借戶口,一聽就知係網上騙案,我話係騙子佢死都話唔係,我盡最大好心昨晚再打俾佢提醒佢,佢依然不聽,今朝早..唉....

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。