置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年4月23日 星期四

收集落後股 - 星光集團 (00403) 、北海集團 (00701)



近日港股在28000點爭持,國企也有回氣的感覺,資金開始從熱門股轉移去炒賣落後的三四線股及疑似殼股,故此近日主板20大升幅,已經鮮見有熱門的概念股或所謂的“港A股”,盡是殼股及三四線股天下,很多更是垃圾到不得了的垃圾股,可見市場的非理性。


其實市場上還有一些落後的三四線股,升幅仍不多,估值也合理,只看大家有沒有心機去發掘,正如今日買入了的星光集團 (00403) 及北海集團 (00701),雖然估值已不算便宜,但總算比一大堆已暴升的三四線股來得合理,也算有險可守。



星光集團其實一直都有不少網友推介,認為此股具殼股的特徵,包括市值低(3.5億元)、核心業務沒有前景及大股東已年紀老邁(67歲)、並且沒有安排接班人等,都符合殼股普遍的特徵;而最難能可貴的是此股有別於其它的垃圾股,公司最近5個年度除了2011/2012年錄得虧損外,其餘年度都是有盈利的,而且連續多年來一直維持派息,最近5個年度每年最少派息每股2仙,是潛在賣殼股當中比較正氣的,也因此今早買入此股博資金會炒落後及殼股概念。




至於北海集團同樣也是走勢落後及具有分拆業務概念。我一個月前沽出北海集團,當時股價0.52元、恒指約24500點;接近一個月後的今天,股價仍是0.52元,但恒指已是28000點 (今天早上買入時),應該是當之無愧的大落後股吧?其次,公司過往5年的核心盈利都保持增長,算是有基本因素支持,只是派息比率稍低而已。其它賣點包括公司目前正向交易所申請分拆業務上市待批,一旦成事,估值應會有較大的上漲空間。




除了上述兩股之外,其實市場上仍有一些被遺忘了的小型股,有待大家去發掘出來。如果想在這種雞犬俱升的旺市買中有機會上升而且風險也較低的股票,那大家要花些時間去做研究,不能只是坐等"number"。




324 則留言:

  1. 我今天買入的價位是頗為吸引的,但明天高追的話就另當別論了,請網友們自己衡量風險。

    回覆刪除
  2. Thanks for your selfless sharing!

    回覆刪除
  3. 偉哥揀既細價股都有基本分析,同埋又收到風,仲要日日有新NO.,攪到上哂睇你個BLOG仲多過睇THIS....

    話時話,近排南1766北車6199又上又落,但無買到,因為睇番業績南車1766是好麻麻,反面佢子公司南車時代3898卻很績極收購,業績更時比1766好很多,
    2014/12 月
    3898 - 59%增長,
    1766 - 25%
    6199 - 29%

    而3898 也去過75蚊,另一樣野3898 既10天20天線係平衡向上反則南北車10天線已經20天橫移,代表什麼呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天3898 會出第一季業績 到時應該可找到原因

      利申:我有3898 lol

      刪除
    2. 3898目前的估值是比兩車合理.....不過也不算便宜。

      很多人買兩車只是為了神車概念,並不是因為基本因素而買入。

      刪除
  4. 已經覺得與九七時擹股報擲鉛筆揀股無大分別。當時上行玩股老婆問有乜好買,順口話用鉛筆擲中就買還記得係1203賺咗幾千銀,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛市三期就係咁,很多人亂咁買都有得賺,仲要越垃圾的可能越升得多。

      刪除
    2. 898昨晚擲中,今日有人搶囉。

      刪除
  5. 睇中隻1260,聽日如果再回一回就會買入少少。

    回覆刪除
  6. dear 偉哥

    謝謝分享,今日跟了少少701

    眾細價股俱升,記起當年跟你買漢登,joyce食零售股熱潮,事隔多年這平台還在,港股仍是有機遇,好感激

    回覆刪除
  7. 請問 我o係除淨之前買左665,想供股,銀行係咪會寄野比我叫我比錢 ga?定係會點? thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕我冒昧,這些問題直接問你的經紀是不二之選,而她們亦是有義務解答你查詢。不好意思偉哥搶你答

      刪除
  8. 最衰都係偉哥,睇你個blog就攪掂
    哈哈
    多謝

    回覆刪除
  9. 謝偉哥! Too bad 今日唔得閒睇市, 希望聽日701 有機0.6樓下入少少啦! :(

    回覆刪除
  10. 偉哥,中國神華算是今期升市落後股之一,現價計有4.54%利率,壞消息出盡、煤炭又歷史低位,其實值博率好高,你覺得點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小弟愚見, 我跟蹤左內電股三年, 早兩年買落1071, 2380, 當年息率有7-8%,
      今年第一季火電利用小時呈下降, 即係有新電廠無用武之地, 預測今年水力偏豐, 2380 水電上網大增, 令同省火電上網同比回落, 同期風電, 海上風電, 核電, 燃氣優先上網項目增加, 相信火電於夏季更加無運行。

      刪除
    2. 煤價仍在歷史低位,但暫時看不到會在短期內有上升的動力,故我自己暫不考慮落後的煤炭股。

      刪除
    3. 今日公佈業績,待業績績後再評估

      刪除
  11. 其實另外啲好似408都似神華:
    1:見到主席不斷增持,現價合理
    2:另一賣點係息率有25仙算高,現價同PE合理
    3: 賣總部會增加收入
    4: 產品方面,營運改善,出晒之前高油價入既貴油脂溶劑原料,原料成本低産能增加等等

    但是總係好似唔夠快又唔係十億以下股仔,冇注資或賣盤或有搞手呢D消息,長缐ok但唔知要等幾耐先升,會失去機會成本。偉哥,唔知正路係咪咁諗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間公司管理層都不錯,只是近幾年業績平穩,沒有增長,故估值也難以大升。

      刪除
  12. 408呢兩日想大注入,不過唔知套邊隻好!佢營運、管理層、派息各方面都冇得挑剔,我唔介意用一、兩年時間換三成升幅。真正既價值投資係唔會成日諗住搵快錢架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唸緊買DD做長缐,遲D先再買:-P,但如果短期尤其是現在買,機會成本可能會巧高。

      刪除
  13. 回覆
    1. 工業股其實不是資金追捧的板塊.....那些大升的工業股,只因市值細,資金追捧它們的賣殼概念。

      刪除
  14. 我自己今日都入左426,不過明報未必好急賣佢,勝在夠平。
    有隻港資飲品半新股,雖然唔夠秤賣盤住,但我覺得都可以留意,仲未炒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻可能都會炒,不過炒起的話相信會係屬於亂炒錯炒

      426屬於世界華文媒體(前稱明報企業)旗下,我覺得張曉卿唔似想賣426,例如從呢篇報道就可以得到一d線索:http://hittt.blogspot.hk/2014/01/1244-m1_6200.html?p=1

      刪除
    2. 當然,好多時報道的內容同埋大股東講的野都唔係咁信得過,但以目前情況睇,呢隻比較難會炒賣殼,畢竟報道講到曾經有人想向張曉卿買盤,但張曉卿拒絕賣盤

      因為呢隻之前有留意,所以見到就講下

      刪除
    3. 成篇野都係講685,明報,亞洲周刊

      呢D一樣都冇係426

      426係得明周,同D大陸雜誌,有何作為?

      呢D業務真係咁值得重視?(重未計大陸業務長期無發展可言)

      刪除
  15. 兩隻都係市值細既股,有生意做成了包袱,同類型都不少,
    如1047,713,731,1488..............

    回覆刪除
    回覆
    1. Ching 隨意話幾隻都好正!如果睇賣盤高息,550現價都合理,之前14年底話過賣盤但失敗。

      刪除
    2. 想當年 深信森信 呢四個字好響

      刪除
    3. 上面的4隻,昨天剛好買咗其中1隻。

      刪除
    4. 賣尋日0.66買既701@0.64,多謝偉哥!
      我都轉買好多紙....

      刪除
  16. 回覆
    1. 係偉哥早兩日介紹的stock monitor app,當中有國內人士話(18小時前)大股東的證券商一直出緊貨⋯所以我昨日都走左貨(只供參與,買賣自己行量風險)

      刪除
  17. 友邦(01299.HK)首季新業務價值升20% 至4.25億美元
    http://www.aastocks.com/tc/stocks/analysis/stock-aafn-content/01299/NOW.665727/all

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隻call價外變成價內

      刪除
    2. 1.2已沽清1299call,3穹倍,今次炒佢業績即算OK

      刪除
    3. 倒跌!好消息出貨,近51我會買回call,下月的

      刪除
    4. tkchan 兄 我都準備緊call 1299

      刪除
  18. 偉哥效應真喺唔喺講笑,繼續點石成金

    回覆刪除
  19. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 522一直是優質的基金愛股,而且你是行業從業員,更加了解公司的實力,不妨相信你自己的知識及眼光。

      刪除
  20. 沽出了一半701@0.64,留一半觀望。

    回覆刪除
    回覆
    1. dear wai gor

      Thanks so much!!!!! you are super

      刪除
  21. 偉哥點睇1886 突如期來既大成交. 同泛海入股後有關嗎?
    好似有d春江鴨feel.

    回覆刪除
  22. 598今早創新高後回落。

    回覆刪除
  23. 809已破頂,再等等先;
    3822近期新高

    回覆刪除
  24. 連650這些垃圾股都抄高......!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能呢個原因

      近期有若干潛在投資者及第三方與該公司董事接洽投資機遇,有關討論仍處初步階段,潛在投資者未有向該公司提交任何正式建議,該公司或其任何附屬公司亦無訂立任何具法律約束力之協議或合約。

      刪除
  25. 1390 通過全購,其實唔通過可能賺得更多

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通過可能股價有機會重見高位.....

      刪除
    2. 1390咁的結果,好可能又係因為人頭收哂貨?

      刪除
    3. 最衰唔使過數人頭一關,如果唔係大家齊齊買一手去投票,否決左佢私有化,然後股價回落就趁低買入等炒作。

      刪除
  26. 感覺心連心化肥好乾貨

    回覆刪除
  27. 8261今日暫時最高3.23,我都睇化咗,莊家唔震倉就唔加貨,一於都唔高追

    回覆刪除
  28. 舊年與645同期賣盤, 因買家玩野而失敗的557都開始異動!

    回覆刪除
  29. 557 落後殼股, 5億市值, 有5億現金, 上年曾賣殼不成功, 老闆年老 , 今日大成交圖表突破, 睇黎要追落後

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻好難估. 上年大股東比人玩過一次, 借洽購為名炒高股價出貨,而家唔知大股東仲想唔想賣盤。

      刪除
    2. http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2015/0213/LTN20150213793_C.pdf
      看這份通告, 大股東個仔都辭任ceo , 由有收購合併經驗的人做ceo, 好明顯是想賣殼, 而且隻殼負債小, 現金高, 市值亦不大, 是靚殼一隻, 最重要是升幅不大

      刪除
  30. 港匯續強,但股市無咩大反應
    唔通D錢去晒炒樓?!

    回覆刪除
  31. 偉哥, 想問 1358 由之前高位回落到現在, 是否現在整固緊?

    回覆刪除
  32. 他奶奶的給我倒跌1000點俾位我入貨吧!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁粗俗....要講都要寫拼音TMD....

      刪除
    2. Hahahaha... Wai gor 真幽默
      另外WAI GOR, 不妨留意林志玲+黃曉明

      Uncle 7

      刪除
    3. 我喜歡用DLLM (達賴喇嘛) !!!....^^

      刪除
    4. 林志玲+黃曉明? 死啦我而家個腦成日掛住寧浩+徐崢,諗唔起林志玲+黃曉明係乜。

      刪除
    5. 林志玲我只諗到都市麗人 :D

      刪除
  33. 今朝1358@3.27,4月8號低位,本人覺得應該差不多

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝3.35沽,3.26買番,又係食幾格兼更低價買番

      刪除
    2. 的確,FMR都唔知要沽到幾時,3.29又沽1358,睇下有冇得更低價再買

      刪除
    3. 想請問如何看到FMR在沽?
      我現在都見高盛同德意志沽緊

      刪除
    4. ricky 兄可看1358權益披露,我早前查過,FMR應該是用jpmorgan,不知有否記錯

      刪除
  34. 昨晚研究了一隻上市不足一年的"小型"半新股,以"核心盈利"計算,現價PE約10倍,估值合理,派息也不錯,而且主要股東也有國內的同業,今早見價位唔錯買了一些。

    不直接講number 了, 比大家一些時間做功課,無人估到就中午先講。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,我估係唔係6116拉夏貝爾,一隻增長快,息高又快將申請A股上市

      刪除
    2. 其實肯做功課的話,好易估的.

      小型股, 息率超過5%, 核心PE 10倍, 主要股東有國內上市的同業,應該搵唔到第二隻同樣條件的, timetable 係唔係呢?

      刪除
    3. 其實唔一定係要買呢隻, 半新股當中都有不少仍是落後的, 隨大家喜歡,最緊要是落後及估值不算貴的。

      刪除
    4. 隻野今月中曾經升過來,期間citibank買左唔少貨。

      不過又係個句,呢隻流通量比較低,所以上落波幅大, 要自己衡量風險。那些一買就1球、半球的網友不宜買呢隻了。

      刪除
    5. 今日剛將呢隻入觀察本來唸住做 research 再決定....

      刪除
    6. 估唔中,失望,嘻嘻

      刪除
    7. 我仲估係1430同6869,真係失敗

      刪除
    8. 有少少印象而已……
      之前唔記得因啥事search過此股。
      記得行業有D特別,所以留下少少印象。
      今天突然想起,貌似條件付合。
      不過成交少,沒有特別放入observation list.
      也許走寶了……

      刪除
    9. 謝謝偉哥分享, 呢種估股股遊戲真係好正!
      希望將來偉哥可以再分享多啲, 加深與推動大家對股票的基礎研究!

      此行業毛利很高的, 牌照有限, 人才短缺, 很多內地公司都要向香港招手.

      刪除
    10. 毛利率高、行業獨特,加上有國內同業做策略性股東,又會轉介生意比佢地,而創辦人在行內也是非常有名.....更重要理由是派息比率高達70%!

      周末有時間再寫多少少。

      刪除
  35. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 呢隻由偉哥開問到現在又升了幾格..........

      刪除
    3. 下午偉哥開估真係呢隻就倒升都有

      刪除
    4. 我都估 3903
      6869 我覺得唔算"小型" (不過我0係出業績前己入既貨都仲0係手, 6.8左右)

      刪除
    5. 同埋個 hints "今早見價位唔錯",即係代表今朝隻野跌過落黎 XDD

      刪除
    6. 而家係炒偉哥,吾係炒股.....哈

      刪除
    7. 好少見一班人一齊富貴
      多數係一班人一齊趴街
      xdd

      刪除
  36. 回覆
    1. C HING, 你可以自己睇番佢地之前的留言, 波牛兄係自己個BLOG 到亦有講過...
      Uncle 7

      刪除
    2. 短期0.45,中長看年報協同效應。

      刪除
    3. 望穿秋水..... x 2

      看見它今天慢慢的甦醒過來,有少少感動。哈哈

      刪除
    4. 生果報, I.T 旺角旗艦舖160萬續租, 較叫價勁減四成 , 對零售是好消息, 999已早升了, 有江鴨?

      刪除
    5. 零售股應該最快2016年業績會反映租金回落的利好因素。

      刪除
  37. 好奇一問偉哥從市盁定價錢開始找股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友share了個信報的EJFQ比我用,不過我都係習慣人肉搜索.....有時會用google finance

      刪除
    2. 請教偉哥google finance 那個是派息比率?

      刪除
    3. 在新增準則裡有一個"股息回報(%) "

      刪除
    4. 這個應該不是派息比率

      刪除
    5. 冇得以派息比率作為篩選準則 可能要bloomberg先會有。

      刪除
  38. 我set 在 $ 2.95 入心連心, 希望有机會入到

    回覆刪除
  39. 其實心連心現在只成交左$1.3 M , 好乾货, 所以任個莊舞高做低

    回覆刪除
  40. 426可睇位食,因5月31日有批可換股債券在0.9會換股,
    我不相信大股東,想人換d貨,即係5月31日前會壓番落0.9以下,
    不過這幾日就難講,可以升完先落,

    回覆刪除
    回覆
    1. faistock兄, 244現睇法有否改變? thanks!
      利申: 0.60持有

      刪除
    2. 當年收左CB個間公司,係685全資附屬公司

      即係685自己增持426股權

      刪除
  41. 510 想買貨的準備定錢喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩0.99 入?搵食艱難,哈!
      598差D放埋尾注,但轉身又跌落去

      刪除
    2. 如果不是餘下最後一注貨, 今早創新高是很好的獲利機會.....唯有等低位再買返前日減持了的貨等機會。

      刪除
    3. 嗯,早前均價0.92買的昨天1.1沽剩2注
      現在分段買回

      刪除
  42. 廣東省高速公路91家服務區中, 服務質量好評排名,
    排名倒數三位的則是茂湛高速官渡服務區、深汕東惠來服務區和深汕西鲘門服務區
    sosad....

    http://news.xkb.com.cn/guangdong/2015/0424/381694.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 只因鮜門服務區太繁忙....所以擴建是順理成章。

      刪除
  43. 回覆
    1. 我買左幾萬股啫,
      應該唔關我事掛

      刪除
  44. 偉哥,請問吓88算唔算落後股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 88算落後股, 但這次升浪資產折讓股明顯不是資金掃貨目標,再加上酒店業務今年難以寄予厚望,故相信短期也難有好表現。

      刪除
  45. 0.58買番之前沽出一半的2012!

    回覆刪除
  46. 2012偉哥會俾幾耐時間呢隻野觀察?

    回覆刪除
  47. 3828真係悶到出汁,平均價0.82渣到訓著 -.-

    回覆刪除
  48. 回覆
    1. 早幾日有閃過這個念頭. 當大家劈到唔清唔楚時, 已無人提起呢件事.

      五月? 公募來港咋? XD

      刪除
    2. 個人覺得5月不危,應該可以玩埋第2-3季,10月呢D股災月就真的驚。

      刪除
    3. 同意今年5月不危,反而點樣係5月前入滿倉有啲傷腦筋。

      刪除
    4. 5月除了公募資金南下之外,還有的就是深港通可能會公佈。

      如果要留意新聞的話,深港通的細則應該已傾妥,目前只待中央批准就可以公佈.....不過唔知會唔會好似上次滬港通因佔中而延遲一樣,這次會否因政改問題而延遲公佈深港通.

      刪除
    5. 偉哥, 我也預期會因為政改而出現調整和恐慌, 到時就重操佔中時的操作, 掃貨 :D
      留多點現金也是好事, 不過我就應該留唔到, 哈哈.

      Arthur, 我上年十月已滿倉...可想而知今年首季是多難捱和難受 :(
      今日HSI又回到10天線, 睇下守唔守得住? 或者是吸納機會.

      刪除
    6. 我絲毫冇愁係5月前點樣入滿倉,反而因為目標太多而經常思考資金要點分配,而家盡量係資金分配合理的同時以最低的價格入貨兼炒波幅獲利

      刪除
    7. 28000大阻力位有爭持是必然的事, 也不期望一下就升破, 可能來回兩三次才突破, 到時很大機會一鼓作氣衝上3萬點。

      刪除
    8. 我今年年頭都滿倉,呢浸升市鬆左啲綁,可以又買返滿倉等五月

      刪除
    9. 希望下星期或者五月頭嚟個調整

      刪除
    10. 就好似25000"鐵關", 一說公募來港, 四日內攻破了. 復市就要抽升再向上...希望如偉哥所言, 28000都是咁 :D

      等調整而入市是好的.

      刪除
  49. 912信佳國際,個位數PE,6%以上息率,業績有改善,可惜炒唔起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻之前要套現, 2.2沽清, 2.3元買返部份,又係等到花兒也謝了。

      本業不錯, 故此沒有賣盤概念,沒有資金炒作,唯望佢自強不息,之後交出靚靚成績表。

      刪除
  50. 正如呢度好多高手預計咁.... 4月底前, 2萬8係難關!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就比較在意五一黃金週……
      通常呢D咁嘅時刻都會有事發生……?
      今天是星期五,難度又係收衫時間?

      刪除
    2. 我對放假反而很有憧憬, 雖然假期沒有復活節那麼長, 但放多一日, 可以做多點測試 ;)

      刪除
  51. 403發生咩事?竟然跌到0.62
    另外,3.23買番1358,呢隻炒波幅賺差價為其次,最重要係降低持貨的買入價,之後的操作就唔講了

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥講過六毛邊入可以, 但高位就要衡量風險

      刪除
  52. 830呢隻都悶左好耐,仲於有小小大成交踢左上黎,其實業績每年都有增長,不過就係慢。不過大家都係望佢幾時注資.

    回覆刪除
  53. 感謝偉哥分享, 尤其在揀股上, 基本分析上的經驗非常實用...
    去年我才開始學投資這門, 但不知不覺亦淪為投機人=.="""
    上星期找到這個BLOG, 從舊POST 看起, 才明白一步一步走來的重要性~
    亦從偉哥舊POST 中找到不少 啟示 , 改善投資習慣...
    如偉哥投資手札: 投資,要假手於人嗎? 那幾篇更是實用, 我有空都重溫, 希望不要犯太多錯誤
    再次感謝偉哥無私分享 ~ 令我在投資上找到一些方向 ^_^~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。