置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2019年11月24日 星期日

一周展望


未來一周對我而言是頗為關鍵的一周。

首先,自己組合持股中,將有4隻股會公佈中期業績,包括星期一公佈業績匯聚科技 (01729)、世界華文媒體(00685)、華新手袋 (02683)及星期三公佈業績的迪生創建 (00113)。華新手袋已發了盈喜,故此盈利大幅增長已是確定的,但不會派中期息,故此大家關心的是管理層對前景的展望,看看佳績能否持續。

匯聚科技沒有發盈喜或盈警,意味著業績應該不會與去年同業偏差太遠。去年中期盈利高達8800萬元,相當於每股盈利4.8仙,並且派發中期股息每股1仙,如果今年中期盈利相若的話,相信大家應該不會太失望吧?

世界華文媒體去年中期業績是錄得約6百萬美元的純利,而今年首季盈利是226萬美元,由於沒有盈喜或盈警的關係,我自己估計今年上半年盈利可能介乎450-600萬美元之間,應該不會有驚喜或驚嚇。

至於剛買入的迪生創建,事先沒有發盈警令我比較意外,因我預期中期盈利應該會有較大幅度的跌幅,不過我買入主要原因是期望其會在中期業績後重啟回購,其次是希望維持較高的派息。事實上迪生創建目前帳面持有的淨現金及上市金融資產合共約22億元,而目前市值只有13.4億元,絕對有能力可以維持較高派息及重啟回購。

新股方面,未來一星期上市的包括有香港第二上市的阿里巴巴(09988)及已在A股上市的康龍化成 (03759)。阿里巴巴已公佈定價176港元,而美國上周五收市價相當於182.7港元,故此明天下午的暗盤會估計會最少達到182.7港元,而且甚大機會比美國收市價有輕微的溢價,因此認購了阿里巴巴的朋友,如果不打算中長線持有的話,也肯定可以獲微利離場。

而周三公佈認購結果、周四上市的康龍化成,其A股上周五急挫約8%至人民幣50.6元,相當於大約56.2港元。雖然如此,康龍化成H股定價39.5港元,比A股股價仍有大約30%的折讓,故此除非A股股價未來幾天再大幅下挫,不然我相信康龍化成H股上市還是會讓認購的投資者有利可圖的。

最後要說的是遭沽空機構發文章狙擊的中國飛鶴(06186),將於明天復牌。沽空機構的文章基本上沒有任何實質證據證明中國飛鶴帳目造假,只是推測其帳目或許是誇大了盈利及帳面的資金,不知市場會如何對待此事? 會先沽貨避險,還是趁低吸納? 明天拭目以待。



96 則留言:

  1. 113.HK will show us a 6-months profit growth results because of an exceptional gain on disposal of the brand name "Tommy Hilfiger".

    But it is difficult to guess how much interim dividends it may declare.

    Good Luck!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,確實是有又有一筆4億左右的特殊收入。

      刪除
    2. 謝 student 但願如此。
      謝偉哥。

      刪除
    3. 銀河—聯昌 揸住960980股, 已清一半, 今日會沽清.

      刪除
  2. 偉哥3313大股東被洗晒倉了.股價跌到0.28元.應該没有斬倉式下跌.公司無首.會否有財團趁低入股或收購?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以呢個市值、呢間公司的質素來說,估值仍是超貴,我唔知有乜財團會有興趣呢d價位收購佢。

      刪除
  3. 回覆
    1. 是的,又是央企私有化。

      刪除
    2. 偉哥,你覺得呢隻私有化價錢幾多?

      刪除
    3. 以停牌前大約30%溢價, 即是4.12, 而最近3年高位是2017年的4.11元。

      今年8月低位1.98元, 停牌前3.17元, 春江鴨呢舖賺到笑。

      刪除
    4. 今次停牌前有3隻小鴨仔偷步買, 然後有隻大鴨仔已儲左好幾個月的貨。

      刪除
    5. 剛剛睇返606的股權披露, 原來大股東中糧在6-9期間在市場增持左6100萬股。

      刪除
    6. 其實606下半年之毛利率將改善!

      刪除
    7. 想問3隻小鴨仔同大鴨仔係邊個?

      刪除
  4. 呵呵~~V V Thanks,大口指點迷津

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝大口違規,罰潛水三日三夜。

      刪除
  5. sad, 769升得一日又跌返落黎fake我既
    平手已閃人

    回覆刪除
  6. 攻呀攻 快搶攻 射呀射 射他吧 扭得好 踢得鬼馬 可稱霸只有它 企上27000

    回覆刪除
  7. 150,咁嘅業績完全唔明點解高開,終於回復正常。

    回覆刪除
  8. 581周不時快上快落,上次走雞@3.2x今日捉返隻鴨沽出一注低位入嘅,偉哥我愛你😁😁

    回覆刪除
  9. 2772 & 6060不錯,值得留意一下
    Tk兄,仍持有1951中?

    回覆刪除
  10. 陰謀論, 之前6186的下跌, 或許是不少人知道GMT會出報告唱淡6186, 所以預先沽定貨; 然而GMT的報告實在太"流", 完全無料到, 事先沽貨諗住等低位先買返的, 唯有死死氣追返貨。

    GMT而家真係好流, 上次做空安踏, 安踏其後創新高。

    回覆刪除
  11. 認購左1萬股的BABA, 只中400股, 完全係聊勝於無。

    平均成本約181元, 即使今日暗盤升到185、186元, 都係賺得雞碎咁多。

    反而之前在美國做BABA 12月的SP, 如果股價唔跌返落去165美元, 都差不多有5位數的期權金進帳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一手抽唔中....不過SP BABA @170十二1底,應該都有幾千蚊賺,謝偉哥~

      刪除
    2. 想不到a中,尾或b組都不用補倉

      刪除
    3. 3313今天到而家升了65%.成交金額6.7億元.應有個大買盤.

      刪除
  12. 496 好癲!就黎收復失地...

    3313 上番1蚊都好啊..

    回覆刪除
    回覆
    1. 3313如可收復失地是真奇蹟👍

      刪除
    2. 老闆被強制賣哂所有股份, 或者可能需要在市場高價買回嗎?

      刪除
    3. 0.49逃跑了 so happy有$1000落袋

      刪除
    4. 因為崩閃,5蚊以上全坐艇,股東們要努力溝淡🤫

      刪除
    5. 咁鬼勁...上過0.57.....玩暴跌9成股真係好excited

      刪除
  13. 1828忽然開車,有乜消息?

    回覆刪除
  14. 偉哥,有沒有3759的分配消息?

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有, 也無謂急, 反正比你提前知道也沒法買賣的。

      靜候星期三的公佈。

      刪除
  15. 幾大都要撐住,老虎蟹都要撐住,各位望吓下面,有冇拉褲鏈

    回覆刪除
    回覆
    1. 頂..頂...頂住呀..去屙個尿先

      刪除
    2. 政治版你要講就冷7去後面講,咪喺度講

      刪除
    3. 無啦啦有個人行過嚟,撩你講垃圾膠論,宜家d人痴痴地

      刪除
  16. 偉哥 今日招股隻2331 就咁睇財報近呢3年業績增長唔錯 你會抽嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 內房股唔係睇單單業績咁簡單, 仲要睇埋負債率、土地儲備等等, 而且現在內房股的IPO好多時都係要睇有冇玩圍飛。

      我未詳細睇招股書, 但傾向唔認購居多。

      刪除
  17. Seems that 113 had been reluctant to issue profit warnings/positive profit alerts. It has only issued three profit warnings since 2000 in spite of many more significant yoy comparisons in profit.

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實, 佢發盈喜、盈警的次數不多, 不知是基於什麼準則去決定是否發盈喜/盈警。

      不過考慮到再收埋終止Tommy Hilfiger代理權的一筆相當於6380萬美元的現金後, 目前持有淨現金及上市金融資產的總款項去到大約27億港元, 而市值只有13.4億元, 都算值博。

      其實佢同393目前折讓的情況相若, 但113比393優勝的地方是113肯做回購, 雖然唔肯定業績後是否會重啟回購, 但最少參考往績, 佢都算比較熱衷於回購。

      刪除
  18. 我唧唧唧!我嗶嗶嗶! 收27000.1 好嗎?

    回覆刪除
  19. 沽清了9988@185.8,咁都有2千元落袋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 富途最高188, 可惜沽唔到呢個好價, 賺少左.

      刪除
    2. 186.5沽j富500股
      184.5買返 輝

      刪除
    3. 賺返D 手續費
      中左3200股

      刪除
    4. 得一手,184.5走了。輝立最高只有185。

      刪除
    5. 最後用最慳水玩法,抽1好彩地中1,184.5走

      刪除
    6. 主力係康龍,巴巴志在參與

      刪除
    7. 哈哈, 過兩日康龍如果不升反跌, 變左巴巴先係主力。

      刪除
    8. 9988定於176元, 偉哥點止賺2千元呀!

      我抽一手中一手

      刪除
    9. 加埋新股佣金1%、其它雜費及少量的利息成本, 每股實際成本約180.5元。

      刪除
  20. 區議會選舉創新高,所以股市升?

    回覆刪除
  21. 智通财经APP讯,世界华文媒体(00685)发布截至2019年9月30日止6个月业绩,营业额同比下降13.8%至1.45亿美元;毛利同比下降19.3%至4124.1万美元;股东应占溢利同比下降9.8%至544.9万美元。每股基本盈利为0.32美仙,拟派中期股息每股0.16美仙。

    公告显示,期内营业下降乃由于出版及印刷分部以及旅游分部收入减少所致。出版及印刷分部的营业额特别下跌15.5%至8529.2万美元;旅游分部的营业额同比减少11.3%至5923.8万美元。

    算係甘

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算理想, 但還算可以, 尤其是帳面持有的淨現金又進一步提升了。

      刪除
    2. 跌成甘都冇望佢本業有賺,係有d 息逗下褲袋算數

      刪除
    3. 但事實上佢業務整體來講係有賺, 今年全年有機會賺800-1000萬美元。

      刪除
  22. 2683公佈埋中期業績, 就咁快速望望, 都唔錯。

    暫時2683及685都符合預期, 希望最後公佈的1729業績也不要有驚嚇。

    回覆刪除
  23. 偉哥, 有無留意隻1982?好似吾錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前寫過一篇文, 可以參考下。

      http://hkstockinvestment.blogspot.com/2019/05/01982.html

      刪除
  24. 1729出左業績, 毛利純利都跌些少, 維持派息

    https://www1.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2019/1125/2019112500936_c.pdf

    回覆刪除
    回覆
    1. 環比大升係合理,因為之前同GOOLGE 傾左話出少D貨.而家唔駛比關稅,出貨大升好合理.
      同比跌係因為通訊界大客訂單少左同匯率.

      小分愚見, 好一般既業績

      刪除
    2. 可能收購事項的專業費用
      本 公 司 正 在 與 本 公 司 控 股 股 東 領 先 工 業 有 限 公 司(「領先工業」)就 可 能 收 購 領
      先 工 業 相 關 附 屬 公 司 從 事 的 製 造 及 銷 售 網 絡 電 線 業 務 進 行 磋 商(「可能收購事
      項」)。於 二 零 一 九 年 九 月 三 十 日,雙 方 尚 未 就 可 能 收 購 事 項 簽 署 任 何 具 約 束
      力 協 議。可 能 收 購 事 項 產 生 的 專 業 費 用 約 為5.6百 萬 港 元。

      希望出全年業績前搞好佢,

      隨著中國5G網 絡 部 署 的 推 進,相 信 光 纖 電 線 的 需 求 將 會 顯 著 增 長,而 由 於 其
      客 戶 為 三 大 國 有 移 動 運 營 商(即 中 國 移 動、中 國 聯 通 及 中 國 電 信)的 網 絡 設 備
      主 要 供 應 商,董 事 對 本 集 團 電 訊 及 數 據 中 心 分 部 的 日 後 表 現 充 滿 信 心。
      就 醫 療 設 備 分 部 而 言,由 於 最 大 醫 療 設 備 客 戶 的 庫 存 不 斷 被 消 化 及 訂 單 自 十
      月 起 開 始 恢 復,董 事 預 期 該 分 部 將 於 本 年 度 後 期 重 拾 增 長 勢 頭。鑒 於 對 醫 療保 健 服 務 的 需 求 不 斷 增 加,本 集 團 將 繼 續 提 升 推 出 醫 療 級 別 產 品 及 相 關 科 技的 研 發 能 力。本 集 團 亦 將 致 力 於 爭 取 新 客 戶,以 進 一 步 提 升 其 市 場 份 額 及 鞏固 其 於 醫 療 設 備 領 域 的 地 位。

      刪除
    3. 睇落都係要坐多一陣....

      刪除
    4. 用番EBITD睇底數同比差唔多
      Google加番既單比中國主要客戶減少既單抵消左 但google張單有部分係上年延期出貨既單
      AR質素差左 可能又關中國客戶事?
      數字上收貨 但荷蘭同中國減單比較令我擔心

      刪除
    5. 一陣會簡單寫寫我的看法。

      刪除
  25. 1729 出業績了, 應收帳大升,有點令人擔心
    但依然有息派,又有稅交,都可以放心些少,但可以這樣一路推後來避關稅的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是 應該是SOE 拖數, 一層拖一層, 不過都會收得番既,不用太擔心

      刪除
  26. 新股介绍2231景業名邦,50:30分開始聽,
    https://www.youtube.com/watch?v=QjJDs85xuzg
    雅居樂副主席個仔創辦,高負債,好貴,第一日唔炒,要即閃

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。