置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2017年5月8日 星期一

興發鋁業 (00098) 私有化的總結


興發鋁業(00098) 的私有化將於10天後 (5月17日) 舉行的股東特別大會上表決,在這最後的時刻,我也為這宗私有化寫最後的總結。

首先,大家應該都很清楚這宗私有化估值之低是前所未有的。在公司發表的私有化通函,並沒有將這次私有化估值與過往私有化的估值比較,做法有別於過往的私有化通函,只因一比較之下會顯示出這宗私有化估值是難以想像的不合理。

不過不要緊,我自己之前已作了比較,就再張貼一次,讓大家溫故知新。


註1: 此市盈率是按照私有化表決前最新一份的中期業績的盈利X 2 去推算全年盈利而計算出來的市盈率;

註2: 業績虧損,故沒有市盈率數據


要補充的是根據2016年年報,興發鋁業的資產淨值是4.555港元,但私有化通函裡披露的訊息是如計入目前建設中的佛山興發廣場的市場價值,則實際上公司的資產淨值是20.2億人民幣或每股5.45港元 (按目前1港元兌人民幣匯率0.8864計算),即私有化作價的真正估值是4.6倍市盈率及0.68倍市帳率,這私有化估值還不是港股史上最低的?

按道理,如果獨立股東不是儍的,應該不可能會同意如此賤價的私有化,但相信仍有部份獨立股東對是否否決這私有化猶豫不決,主要是擔心一旦否決了私有化之後,要約人 (大股東) 會出陰招,作出損害公司利益、小股東利益的事,甚至將公司利益輸送予自己,也因此不少獨立股東目前的心態是既不甘心於大股東的低價私有化,但又擔心否決了私有化之後,大股東會刻意做差業績,等候機會再賤價重提私有化。

對於這點,我自己並不是太擔心,主要原因有二:

1. 目前公司最大股東是隸屬廣東省國資委的廣新集團,持股29.99%,而且主席及財務總監都是由廣新集團委任的。我自己覺得由於大股東是國企,涉及的個人利益不多,管理層犯不著為了國企的利益去做出一些損人不利己的事;

2. 公司原創辦人及管理層等4人目前共持股42.15%,如果管理層要作出損害公司利益、輸送利益予他人的事,則必需是廣新和原創辦人及管理層等數人都有共識、默契,牽涉的人數眾多,除非他們覺得有密不透風的牆,而且利益大到凌駕於風險,不然我覺得眾人做這種蠢事的機會不高。

大家與其杞人憂天擔心將來,倒不如切切實實根據公司的往績、財務狀況、行業競爭力去評估大股東目前提出的私有化估值是否合理、可以接受。以公司最近5年業績一直穩步上揚,足証這是一間優秀、有競爭力的公司,或許市場一直給予這公司不合理的估值,但這不代表大股東也可以以一個匪夷所思的作價去將它私有化。

我雖然不能確保如可以成功否決這私有化,股價、估值都會在短期內有所上升,但我100%肯定這私有化估值是絕對不合理的。大家不妨從另一個角度去思考一下:如果有間上市公司是持有興發鋁業這業務,然後這上市公司宣佈要將興發鋁業以4.6倍市盈率、0.68倍市帳率的估值出售給大股東,但要開股東大會由獨立股東表決通過,那身為小股東的您會否同意?希望持有這股票的獨立股東可以認真思考,是要按自己的意志、意向去投票反對這宗私有化,還是投鼠忌器於大股東日後可能作出對公司不利的舉動而被迫贊成私有化。

最後,再重申一次要否決這宗私有化,主要是兩大條件:

1. 超過10%的獨立股東持股(即約1150萬股) 投反對票;或者

2. 持有實股投票反對私有化的獨立股東人數多於贊成的。

很明顯地,對於散戶而言,以第2個方法去否決這宗私有化所是最具效率的,但我更希望是以股數去否決這宗私有化。如果面對這低價私有化也不能憑股數去否決私有化,那證明小股東也不認同公司值得更高的估值,即使強行以“數人頭”方式否決了私有化,又有何意義?

期待5月17日的投票結果是獨立股東忠於自己的意志、意向去作出抉擇。

延伸閱讀:

笑看興發鋁業(00098)私有化通函的謬誤



251 則留言:

  1. 希望極不合理的事最終被否決。

    回覆刪除
  2. 如果否決私有化成功,証明小股東還有力量抗衡大股東,使他們不能任意魚肉小股東,使他們不能予取予㩗。

    雖然不知今次結果如何,盡人事聽天命,將來回望否決今次私有化我都有盡過一點力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有位基金朋友比左個好中肯的意見我, 尤其是從套利的角度出發,我都認同:
      Guess not a easy decision to turn from confirmed small profit to bigger upside but potential near term downside.

      所以我估從宣佈私有化後買入此股套利的機構投資者,都會投贊成票,因為他們著眼的是短期套利目的,並不是公司中長期的發展潛力及估值。

      哈哈, 如果可以成功否決這私有化,散戶肯定應記一功。

      刪除
    2. 小散戶追求的是用時間換回歸平均數,所謂的沉淪者復興。基金(買入佔比高的資金)大都是短視的,因季/年結的關係要交差,先天缺陷。換位一下,自己持股佔倉比例高如何處理。會否決。

      刪除
    3. 今日有些大手的成交....表決前個價壓低左是有助於私有化通過的, 因為套利空間大左, 會吸引更多股東投贊成票去換取短線的利益。

      刪除
    4. 唔怪之得今日98個價咁好啦

      刪除
    5. 我係套利作法,都係跟番套利做...
      但都希望你地成功!

      刪除
    6. 套利基金有自己的規則,要考慮套利失敗後的沽壓,又是否有散戶能接盤?

      刪除
    7. 為什麼散戶不能接盤? 又或者不會有基金接盤?

      一隻長期4-6倍PE估值的公司, 如果跌到4倍PE以下, 接貨有幾大風險? 4倍PE講緊3.2元,同現價只有10%的距離。

      我講到明, 如果私有化失敗,股價下跌,我肯定會減持組合部份持股去接98的沽盤。

      刪除
    8. 點會冇㪚戶接盤?最少我都會接多8萬股啦。

      私有化失敗的例子最經典就是8號仔同122鱷魚仔,先講122鱷魚仔 2009年五月出0.42價格私有化,有百多位小股東出席否決了,大股東林生講明10年內不再提出私有化,我30多年前買過呢系兩支股,一支571前叫景耀,當時股價大約一元,另外一支就是122股價二元多,因為每次坐船去中環遠遠就見到一棟鱷魚恤大廈,中環核心黃金地段,睇到流口水,可惜所託非人,股價沉淪不醒,私有化最大理由小股東共患難不可共富貴,有次見開股東大會攪到成為報章頭條新聞,滄桑多變大廈不見,當年私有化失敗後咪一樣咁多散戶接盤。

      刪除
    9. 一隻長期4-6倍PE估值的公司, 如果跌到4倍PE以下, 接貨有幾大風險?
      Ans: 風險係短線股價for sure會低(起碼維持唔到現價),中長線可能會好

      刪除
    10. 未必架,股市從來冇 sure ,個個人都估中如自己想像中的操作,係都大把人發哂啦,仲邊度有人輸?

      大約八年多前我在yahoo 博認識的一位靚女,她教人攝影,自從yahoo 收皮之後她冇再寫,改在FB互動,去年她同佢老公約今年四月到南美自由行,她講不是豪華圑吃住普通,白日放歌須縱酒 青春作伴到處遊,我同我老婆本來想跟她們去,不求美食豪華住宿,只求玩得開心,去唔成因為我訂了去以色列,上個月又約我今年十月到冰島,又去唔成因我約好了香港一班朋友去俄羅斯,她又約我明年四月再去南美,我同佢講,吓你地剛去完南美咁快又去,我何來如此多銀両?她說唔快啦,因為要準備好多嘢,佢好少講股票,但我觀察佢贏多輸少,我問她有関股票,但她從來不答我。

      刪除
  3. 偉哥早晨!你一天睡多少?經常深夜發文傷身傷神,要多加休息啊。
    我覺得0098私有化不會通過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近已早了睡, 不過昨晚掛住睇英超大戰, 所以遲左寫文。

      刪除
  4. 原來耀才 唔打電話去講贊成私有化 就會default 反對, 真係現家先知...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 正確做法應是沒有收到指示就不投票才是。

      刪除
  5. 陳永傑:全世界都愛「磚頭」

    【明報專訊】最近美國、德國及英國等股市,又再創歷史新高或者次高,不過,只集中在幾隻重磅股份所造成的升勢,升市不算全面,因為仍然有許多股票大落後,大市無力上升。難怪世界各地投資者繼續集中火力熱捧樓市,因為升幅比較全面,比較少斯人獨憔悴。

    就以香港股市為例,股份數目超逾2000隻,但能夠創出歷史新高為數不多,不少甚至與當年高峰相差甚遠。如果以恒指而言,目前大約是25,000點之下,比起2007年最高位的32,000點,仍低出約22%,在1990年代的多隻股王距離當年的高峰價相當遙遠。

    黃金及外匯與歷史高位相比,儼然是天差地遠。所以,多種主要熱門投資工具與2008年金融海嘯時期前的高價比較,令投資者十分氣餒。

    香港樓市而言,不但超越1997年的100點歷史紀錄,更比當年樓價高出約一半,不僅跑贏各種投資市場,連自己歷史紀錄亦打破,理所當然得到投資者信任。

    世界各地樓價紛創新高

    樓市不僅在香港能夠創出歷史高峰,世界各大城市的樓價亦表現出色,許多外地城市的樓價走勢,比較香港更為強勁,香港反而被比了下去。許多本港市民批評本港樓價太高,如果他們放眼世界,便知道香港樓市的升幅是小巫見大巫。

    樓市得到全球投資者熱烈追捧,這一股熱潮並沒有停下來,近期有許多世界各地好像英國、日本、澳洲、台灣、馬來西亞、泰國、新加坡以至內地都有樓盤在香港或其他大城市銷售,足以證明樓市得到投資者熱烈追隨。因為住宅等物業不但具有投資價值,還有居住的實際用處。

    中原地產亞太區住宅部總裁

    回覆刪除
    回覆
    1. 全世界低息迫出黎! =.=

      刪除
    2. 我也覺得美國六月毋須再加息,等到九月才決定不遲。 美國在德未來幾十年內很可能維持在3厘或低於3厘的低利率。 否則, 美國單是還債息都已經死得!

      聖路易斯聯儲總裁重申毋須再加息

      美國聖路易斯聯儲銀行總裁布拉德重申,聯儲局毋須再加息。

      布拉德指出,勞動力和工人生產率低增長,以及對避險資產的高需求,將繼續把利率抑制在低水平。

      刪除
    3. 全世界低息迫出黎!
      加: 傳統大藍籌太醜,好多都失去ecnomic moat,低增長又唔大手節流 =.=

      刪除
  6. 無知一問, 發行新股同供股對股東權益既影響係咪一樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 發行新股主要是通過兩種方式: 配股及供股, 一般而言都會以折讓價進行, 而配股是通過中介配給某些人; 供股就是讓全體股東都可以選擇是否參與, 並需委任包銷商包底認購。

      你可以google下配股及供股的詳情, 自行比較一下。

      刪除
  7. IB仲未見可以投票, 有點奇怪....

    回覆刪除
  8. 598是短炒佳選,在5毫幾子上上落落可密食1番,今為何升了4%?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻真係世界級愛股,勁!

      刪除
    2. 德銀唱好598, 目標價6蚊雞。

      刪除
    3. 無厘頭無原因突然壓價到3.3x,給了執雞好時機,最緊要勿被嚇一跳而不敢買,完來壓價收貨後!又來唱好的技倆,師兄們有貨者把握落車時。

      刪除
    4. 598得少少貨仔,5月唔敢揸大多股

      刪除
  9. 哈, 大行唱好就好走人了

    回覆刪除
  10. 偉哥,想問有無睇到581 之前配股重有幾多要賣?因為而家好似配股d keep 住散貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇特別去數, 得閒再計計數。

      有些接貨的是大股東的友好, 是要幫大股東維持絕對控股地位的, 所以實際上不是全部接了配股貨的都會在市場沽出套現。

      刪除
    2. 睇來大部分網友都好關心581, 我自己都係, 不過近期近商品期貨下跌影響, 短期都好似難有催化劑上升, 學偉哥所言, 睇之後中期業績有無驚喜

      刪除
    3. Thanks 偉哥同JK 師兄!

      刪除
  11. LIVE: Donald Trump Send Massive U.S Military Convoy Heading Toward North Korean Border!

    https://www.facebook.com/POTUSpageUSA/?hc_ref=NEWSFEED

    回覆刪除
  12. 6863被證監正式勒令停牌, 買左博反彈的都可以全數write off左先。

    交易所通告 - 停牌
    依據證券及期貨(在證券市場上市) 規則之條例第8(1)條,香港聯合交易所有限公司應證券及期貨事務監察委員會之指令,於2017年5月8日上午九時正起,停止中國輝山乳業控股有限公司 (證券代號:6863) 股份之買賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 777兄可唔可以申報吓你買咗咩,10萬個唔該

      刪除
    2. 同問,好似劑劑都有你份咁既

      刪除
    3. 3399 一隻夠殺死你地未, 其餘不用講了吧. 哈哈

      刪除
    4. 個朝我都差點買咗...

      刪除
    5. 來緊如果仲有乳業股爆煲, 千祈唔好手多多撈底。

      刪除
  13. 手痕又加咗3808,買入一注1599。

    回覆刪除
  14. 1170跌咗頗多,唔知有無特別原因?

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排升上去唔知乜原因, 而家跌返落來又係唔知乜原因。

      刪除
  15. 先食一半598出吓糧先,幫補吓繼續尋底嘅驚哂2339,呢隻想加注又無乜睇頭真考人。

    回覆刪除
  16. 隻2283之前輝立搞左個路演, 我聽完覺得唔錯, 但可惜個價最多只是回到2.3X比我買左少量做觀察倉, 之後一直在等機會但股價好強勢, 增持唔到,到今日已升近自己目標價3元,所以先行沽出獲利。

    另外沽出一半598@3.69食糊先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 598由上年到今年, 都係炒波幅的好股, 每幾個月就小爆一次, 然後又回返落去比你買,唔貪的話一年應該可以執幾轉,每轉5-10%。

      刪除
    2. 對我來講炒波幅都有難度
      果時一堆NO出出入入通通得個吉
      最後發現支持住成個倉既係唔會出出入入既收息股

      刪除
    3. 吉村,你終於得道! [讚]

      刪除
    4. redponza兄
      所以我已經慢慢張收息股個比例上升緊去到5050
      目標係7030

      刪除
  17. 2339正式穿$1.50,創52WK新低,此股應如何去估值(利申:無貨,但開始有興趣)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有興趣,之前買賣過一轉。汽車股數據好似唔錯,但係佢都唔跟彈,反創52低,勢弱,現處5窮開初,觀望下先。

      刪除
    2. 2339有無供股風險,咁就真係要問問偉哥。

      刪除
    3. 供股的機會微乎其微, 但他日配股集資去收購北美業務的機會好高。

      快的話, 可能今年內可以完成注資。

      刪除
    4. 2339可能除淨日前會有動静?

      刪除
  18. 有無人對賭股的板塊有興趣? 之前升得咁急,而家開始調整咁,個人認為前景尚算樂觀。如龍頭1928等侯低位入貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有興趣留意緊,不過,短期巳到頂,會等大約年尾下一浪再起才郁手..屬意200,1680.

      刪除
    2. 我較喜歡27, 一直在看, 希望有機買入.

      刪除
  19. 113不知有甚麼消息大成交上升,這隻坐到pat pat 痛,次次上到2.9都回,不知今次可否再上

    回覆刪除
  20. 431又大折讓供股,不停配股供股,大股應該供到乾

    回覆刪除
  21. 6123以超高價賣盤,買家不是菜鳥, 是圓通。

    回覆刪除
    回覆
    1. 圓通已在A股借殼上市(600233),今次來港買多隻殼不知所為何事?

      假設業務價值為零,計出殼價$16.8億,相信打破香港殼價紀錄。

      刪除
    2. 應該係$12.3億殼價先真

      刪除
    3. 咁佢D物流網絡的無形資產可能幾值錢, 但我地唔識評估。

      刪除
    4. 業務價值沒可能為零...
      可以參考那些年保昌物流私有化估值

      刪除
  22. 原來今日1263又有900,000份購股權被行使,今次仲有可能係ED行使,好驚驚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Known兄, 今次真係要祝你好運, 但佢地做得咁明, 擺明沽貨格, 咁仲有人會買嗎? 到時想沽都無從啊. 真係唔明咩心態咁急要沽貨, 為一解讀就係預計之後個價仲會低好多了... 自己好彩早沽了

      刪除
    2. 但CCASS 未見有的?
      執行董事行駛即代表咩?不看好前景?但只係90萬股

      刪除
    3. 或者係好似KNOWN 兄之前諗係想收息者?

      刪除
    4. KNOWN兄 是否會去25/5股東大會?

      刪除
    5. 到時一定會去股東大會,甚至希望可以問到問題。

      我於1263的操作非常失敗,也輸緊錢,我暫時不打算止蝕,也傾向先收息再算,希望我的決定不會影響到大家做決定。

      刪除
    6. known 兄可以要你的電郵嗎?

      刪除
    7. 搭同一條船,大家唔好氣餒,我都傾向先收息,我都應該會去股東大會,最怕到時忍唔住媽叉佢!

      刪除
    8. perry : Sorry,不方便。

      刪除
  23. 超攪笑的IPO認購
    我2005年ipo交通銀行,經歷了供股和送股持有到今,今午收到一叠藍色ipo保証 交銀國際 配股,可優先認購交銀國際股份共有16股,認購金額50元1角,碎股要來做什麼呢?去申請多些也沒有與趣事。

    回覆刪除
  24. 2017年5月8日 7.30pm 交通銀行(03328)分拆的交銀國際(03329)今第二日招股,據7間券商,累計為其借出295萬元孖展額,相當於開發售集資2.07億元計,僅得1.4%認購,未足額

    回覆刪除
  25. 偉哥 952 $1.1 供股。 估計是否會長期壓於$1.1 以下, 等眾散戶不去供,而包銷商可把餘下的供股直接分俾友好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一定, 因為1供3, 仲要冇折讓, 基本上就算股價上返1.1元以上, 大部份散戶都唔會供或者供足。

      刪除
  26. 想確認一下98的股東特别大會是否只有議程一和議程二?用一通要填股東大會投票指示表格,原來都幾多野要填,第一次填怕填錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一通要填表咁多野攪
      我用渣滓銀行打個電話話反對就得LA喎

      刪除
    2. 最重要是法院會議投反對私有化計劃。

      刪除
  27. 利福國際(1212)去年分拆利福中國(2136)、早前又出售利福地產(2183)約60%股權,主席劉鑾鴻(細劉)強調集團並非如報導所指「做殻」,目前而言,利福中國「一啲出售嘅諗法都無」。

    http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20170508/56667113

    對於利福地產,劉生話一啲出售嘅諗法都無...偉哥會唔會對你之前既估計有影響?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,利福中國唔係殼,當然冇出售的諗法.....我之前的預期都唔係估佢會出售利福中國。

      刪除
  28. 日本日式彈珠機遊戲營運商 Okura(01655)今日孖展截止,據7間券商,合共為其借出近97.86億元孖展額,相當於公開發售集資1500萬元計,超額認購逾651倍。

    回覆刪除
  29. 放心炒股吧!!!

    橫眉冷看:特朗普不敢動金正恩

    北韓問題再弄下去,說不定也就不了了之,維持原有狀態了。這也可能是北京最喜聞樂見之事。美國總統特朗普上任後在此事上瞎搞了一通,到頭來又回到原點,不過他大抵在施政上早慣於諸事不利,所以也該見怪不怪的。

    特朗普自己也透露過,朝鮮半島一旦開戰,死傷人數可能會以百萬計,茲事體大,他確實不得不小心在意。以特朗普的性格看來,我認為會動真格的機會也甚微,因為他太為自己的利益設想了。

    新白宮主人是商人出身,甚至是一個市儈勢利的商人,一切大抵都不是以國家福祉以至全球利益為首要考慮,最重要的考慮就是自己「有冇着數」。特朗普家族在華有大量商業活動,故且看特朗普上任後,對中國近乎只軟不硬,與其說他為美國的利益設想,毋寧說是為家族的生意打算。

    我估計特朗普不會真打北韓,正是站在他個人的利益作考量。有錢佬最驚死,故特別怕流氓,特朗普正是有錢佬,而北韓則是個流氓國家,一物治一物,新的白宮主人恰恰就給治個正着。所以,在這一場對弈中,特朗普只能永遠處於下風。

    北韓領導人金正恩是個瘋子,他手下又有一個厲害的特務組織,早前就被指在馬來西亞刺殺了威脅金正恩權位的金正男。這些特工可用作對付自己人,當然更可以用作對付敵人。北韓一旦受襲,整個特朗普家族的安全都會受威脅,特朗普貴為現任總統,受嚴密保護固然不怕,但他的親人、子孫游走於世界各地卻是防不勝防,這位白宮主人是不得不顧的。

    若是一個甚具正義感的人當上美國總統,他可能在國家的決策上不會太考慮自己和家人的利益。但美國人新近選出的特朗普總統則不像是一個肯先公後私的人,故我賭他根本不敢動金正恩的汗毛。
    大學講師 陳偉強

    回覆刪除
  30. 偉哥6123如何,有折讓新主勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 講明要攪好耐,折讓多D算

      刪除
    2. 呢單交易應該有排攪。

      刪除
    3. ? 最後截止日期 只不過是二零一七年十一月三十日, 正常, 唔長。
      只不過佢要reorganization south Korea and Taiwan 可能會煩d。

      刪除
    4. 我覺得6123 既general offer 最大問題只不過是d 錢點出中國。圓通已經講到明佢要6123 既international network,即係佢有心。而6123既現有大股東都有心,因為佢地唔會全賣股份,會留不多於10% 和留在6123打工,而圓通已經講到明只要6123係2017-2019業績好,現有大股東會有bonus (ie profit guarantee) 。6123既現有大股東都會有心打好份工。

      我覺得6123 會有得抄下,potential return 就bid 佢會好似美圖咁有北水入,而risk 有限(general offer price: 4.06)。

      刪除
    5. V.Chan,依D營運既野我唔識,不過已係3.81入左一注

      刪除
    6. 可能等2、3個月後, 好多人都等到不耐煩的時候, 先來撈6123會值博D。

      呢單交易真係似會搞半年的。可以參考1132單交易, 等左3個月, 已經不少炒家冇耐性等, 沽出計數。

      刪除
  31. 回覆
    1. 8299 大唐潼金 二供一,供股價2仙 昨日08/05/2017派送,以一貫莊玩法,必朝向跌破供股價的,小心小心!

      刪除
    2. Joshua兄利害,在下心血少,唔夠膽跟注。

      刪除
    3. 8299早上仍利誘反彈,好易中計,而家做0.026,以一貫莊玩法,必朝向跌破供股價的,小心小心!好彩有羸早走,不好再買難反彈上供股價2仙。

      刪除
  32. 回覆
    1. 983最大的風險是比關連公司的貸款能否收得返。

      刪除
    2. Penta sell it down to one mosquito?

      刪除
    3. 如果1蚊雞的話, 當垃圾債券買都值博。

      刪除
  33. 回覆
    1. 3月底、4月頭時將幾隻殼概念股1305, 459, 3822全部斬倉了。

      刪除
    2. 有冇大大知偉哥幾錢沽清1305, search功能失效呀

      刪除
    3. mar21@1.665應該系 big fan得唔夠吖你ㄟ( ▔, ▔ )ㄏ

      刪除
  34. 我的參賽股756發力,希望有機會參加偉哥敍會

    回覆刪除
    回覆
    1. 一提到個比賽,之前記得有位朋友選8173去博投機組,我當然仲讚佢Smart。之後8173曾升逾150%,就算停牌前仍升近110%,點知近日SFC出通告不開名要釘佢牌,新聞也有報,我幾肯定佢最終會除牌...少個對手。^^

      刪除
    2. 六個月太長,股仔只爭朝夕

      刪除
  35. 2011係咁多隻GO股跌得最金既一隻,比GO 價跌逾56%,好彩未買。

    回覆刪除
  36. 609最近有資金密密吸納, 金英及其友好仲有1千萬股左右, 唔知會唔會沽埋出來?

    2317日日都係金英及友好沽貨, 元大及蜂投日日接貨, 不過金英佢地加埋仲有5千萬股要沽, 可能沽到中期業績公佈都未沽完。

    回覆刪除
  37. 大市雖然升了二百幾點,但全倉紅....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你相反,全倉綠,好耐冇試過

      刪除
  38. 回覆
    1. 为什么感受不到牛市. sosad

      刪除
    2. 我今日炒中電力股991及2380,覺得幾牛的,雖然長期持貨的沒什麼異動

      刪除
  39. 今日大事電企重組竟然冇人講,雖則我都冇,幾時輪到風電股升下,霉左咁耐

    回覆刪除
  40. 一如之前預期 托住大市調整 前二星期大市強横 個股狂瀉。今天恆指終於沖上24800之上 明天應該會試下25000 之後就開始真正的指數五窮或五絕了。據個人觀察 今天是個股大跌後的反轉日 因為今天上午我已經沽無可沽了 下午大部分反彈了 有些已經高過我的沽貨價了:) 接下來幾週應該是炒股不炒市的好機會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 陽謀論,會唔會係北水掃高港股,慶祝特區政府今年回歸廿周年呢?

      刪除
    2. 都係一貫規距, 無報出平倉的話就是沒有平, 當然我不排除該人兄願意死忍到Jennifer所講的情況出現而最終唔輸的. :)

      刪除
    3. 炒高純屬殺熊 一過25000 誘因大減!

      刪除
    4. 另外好幾個星期沒試過跑贏兩個指數了 今天在近半倉下跑贏 實在難得!希望接下來個股五不窮絕!

      刪除
    5. 嘿!個個都話5窮,可能今次升到你唔信喎

      刪除
  41. "4張細S/C246S同4張L/P238" , 挾得會否有點痛楚呢? :O

    回覆刪除
  42. 今日銀泰(1833)私有化獲批,每股作價10元,5月19日收市後退市。3月22日公布咗末期息人民幣8分,6月30日除淨。

    問題(1) 5月19日收市後退市,未到除淨日,咁重會唔會分派末期息?
    問題(2) 股票持有人是否就咁等證券行幫你搞?
    先多謝各位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通函裡有寫了, 私有化如通過, 小股東冇得分派股息。

      刪除
    2. 睇咗今日通告冇提,多謝偉哥告知。

      刪除
  43. 如果你跟我道歉以前所有嘢都是屈我,承認自己是盲毛,我就教你如何操作期貨。

    尋日今日已經炒了幾轉啦,我成日話你盲毛好彩冇炒期貨,唔係一早做炮灰,難怪你仲昂居居咁蠢,成日以為個個炒期貨好似你立地成佛的心態,唔怕爆邊一邊,最怕個市就是如你心想立地成佛,我就快就可以去南美啦,蠢蛋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 盲毛勤我今日做咗4張S/P,二張240@95再做二張244@207 就算即市肥仔恩射支核彈去日本仔個度都唔怕,因為我有238保底,再掃期指照住尚未進入價內的246S/C難度高的動作,因為你三番四次老屈我,你以後有機會炒期貨就唔會咁白痴的留言啦。

      刪除
    2. 盲毛勤如你想學炒期貨,工欲善其事 必先利其器,首先去申請一個期指期貨即時報價串流服務月費幾舊水,好似我話S/P244做207點,你可以睇到有冇做過做過幾多手,有證據才可以抽人水明白不明白?

      夜期仲升緊,有幸升到250就拆244倉向上移沽248 如果感到自己呢排手風順咪沽多幾手咯,趁有運就搏多一搏,金錢搏奕始終要靠眼光膽識和運氣,錢不會從天而降的。

      刪除
    3. 今日的買賣單據我 post 在我的FB,各位可查證。

      刪除
  44. 上面呢位人兄不斷對着空氣喊一個呢度無留過言的名字, 像夢囈般真奇哉怪也,
    "尋日今日已經炒了幾轉啦"而事實上即承認由佢稱開倉至今未有報出任何平倉動作, 故無論以即市分享的規距來講, 還是對佢的痴心錯付粉絲的參考性來講, 也已證實是零分.
    p.s. 原來未去過南美呀? 陰功咯, 我去過了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒出炒入即時分享是必須,那樣粉絲才可follow =.=

      刪除
  45. 感觉你俩都不是大度之人,句句入骨,有什么意思?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔想同佢嘈架,係佢纒住我,佢係要我報比佢知幾時出入喎,佢一向都冇炒期貨,知來有乜用?
      我認承你,不再同理佢。

      刪除
    2. ng Wai,反應慢熊仔C ,陰公大升市全倉一大半红

      刪除
    3. 我一向唔鍾意人炒牛熊,不過你係要炒都冇辦法,食得鹹魚抵得渴,遇咗隨時瓜得冇仇報,全倉一大半紅有乜出奇,二/三缐股仔唔跟大市。

      講一下我自己的操作比你參考,稍後時間期指夜市將會增加指數期權和股票期權,先學期權長倉,有咁上下經驗再學短倉,細心觀察市場,黃國英講期權可以致富。

      上月我開倉時都冇方向感,自己感覺大市有可能會向下,咪試下水溫S/C246收番8千幾將三份一買238put 最高升到140幾點,兩邊都有最賺可以拆倉,我拆咗put 執咗又買番put,今早開高走低又再扯高,即市穿245不肯回,咪先追沽240/244put因為我有238保底,就算肥仔恩失常射彈道道彈比日本仔輸哂都係幾百點,如果S/P冇保底好牙煙架,分分鐘有黑天鵝恐慌性拋售,裂口下跌逃生無門,見期指差不多到246就入番期子照補246S/C,好少見期指有恐慌性搶貨,可以慢慢補,如果唔好彩睇錯市,大市又穿番即市低位就要投降,當然啦最理想行單邊市就最好。

      刪除
    4. 青兒讓你煩擾了,
      我對佢其他說話全無理會, 只不過如又想分享炒期, 又不按規距即時報出過妄圖過後馬後砲認威, 我就必定指出, 其他癈話如有人有興趣聽就隨尊便. 佢所空喊的不存在名字我不清楚, 我就肯定不需要佢呢種佢認為的「教導」, 我自己做期處理得好好, "你可以睇到有冇做過做過幾多手" 真係好笑大家都貴人事忙, 有誰咁好心為你求證? 我無肯定話你假, 但我肯定你在這裏
      "有報開倉卻不適時報平倉" 這肯定是真. 你認為那些"無炒期貨的知來有乜用?" 那請你也不需報開倉, 因為開倉同樣對佢地來講知來無用.

      刪除
    5. ng Wai,明白多謝哂牛熊輸多羸少,陰公今早大升市個倉小部份红一半唔郁要深入反省.

      刪除
  46. 一 通 網 推 出 登 記 出 席 股 東 大 會 功 能



    一通現時在高峰期每星期要處理數以千計的股東大會登記,有見及此,為方便客戶登記出席股東大會,一通網提供簡易的功能,客戶毋須再以電郵作書面通知,只要在一通網輸入出席者的資料便即時完成登記程序。



    出席股東大會是履行作為上市公司股東的權益及義務,亦可向上市公司高層當面提問。每個股東大會都會有決議項目須要出席股東投票贊成或反對,出席大會可以對一項議案的通過或否決構成影響。個別大型上市公司的股東大會更有餐飲款待及/或禮品贈送,吸引股東出席。



    客戶在「組合」-「大會」啟動股東大會登記功能,在股東大會的視窗輸入所需資料,再在確認視窗按「確認」鍵便完成一項登記,省卻撰寫電郵的時間及避免不必要的延誤。



    使用此項功能時要注意以下幾點:

    (一)出席股東大會人士的資料必須以英文填寫。

    (二)客戶必須確定在記錄日期(Record Date)持有已完成交收的相關股份,有關股東大會的記錄日期可在港交所網站或有關上市公司本身網站查核。

    (三)客戶若持有超過1股,可登記多於1位人士:即持有N股,最多可登記N位出席人士;若客戶只持有1股,只可登記本人出席股東大會。

    (四)所有出席人士所代表的總股數不可超過在記錄日期的持股量,一通會視乎情況可能取消過多的登記。

    (五)假如上市公司在同日舉行兩個股東大會(例如週年股東大會及特別股東大會),客戶若希望出席該兩個股東大會,須要為每個股東大會分別登記。

    (六)由於一通會為每項登記作基本查核,例如持股量、出席人士資料及總登記量,一通所收取的登記費用(每項登記港幣20元),不論登記成功與否、登記人士當日有否出席,皆不會退回,所以客戶務必核對資料準確無誤。

    (七)出席股東大會時,有關上市公司可能需要核實股東身份,客戶須要帶備身份證明文件。



    如有任何疑問,歡迎電郵至info@i-access.com查詢。



    一通投資者有限公司謹啟

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一通真係睇住佢越做越大

      刪除
    2. 一通又可以減輕人手成本,算是雙贏措施

      刪除
    3. 收20雞,其它行係咪都要收錢?

      刪除
    4. 我都收到此email....請問, 是否不用提取實物股票 和轉自己實名, 都可以透過一通 大會功能而去參加 股東大會呢??

      刪除
    5. 一通係越做越大,正因為,佢電腦亦越做越慢...T_T

      我對佢既系統有點微言,單係佢既daily statement係無password protect, 令到賬戶編號,客戶名字,地址等,無encryption去保護客人資料... 幫佢唔落.

      刪除
  47. 751 剛發盈警,希望只是751自己做得差。唔係市場問題。

    回覆刪除
  48. 自從葉氏家族唔玩之後,新昌已經係大陸資金既玩具,一隻老牌建築股搞成咁,實在可惜。希望今次唔好搞到口的工人無糧出。

    市傳新昌集團(00404)或因不能渡過財務危機而清盤。《東網》致電該公司查詢,發言人表示,公司稍後會對清盤傳聞作出回應。

    本年1月有報道指新昌集團旗下多個建築地盤拖欠判頭資金,傳金額達5億港元。當時新昌集團發言人回覆《東網》指不會就個別工程作評論,但建築公司與分判商一般均有合約付款期,集團致力按合約付款給分判商。

    西九文化區管理局表示,一直向所有負責工程的公司支付全數建築費用,並密切監察項目進展。管理局注意到最近新昌營造廠有限公司與其分判公司間的互動,並責成新昌盡快解決事件。

    海洋公園則稱,酒店地盤無停工,負責公司麗新一直有支付工程費用予承建商。

    回覆刪除
  49. 雪球有球友為了刊登一篇反對興發鋁業私有化的文章而開了一個帳戶,是非常有心人,篇文也寫得很好,估計是專業投資者,值得大家看看、參考。

    https://xueqiu.com/1704688381/85242249

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢寫的資料同你寫的差不多,奇怪冇將同業2600加入比較,以前我買過幾次中鋁2600 鋁業中的衰股成百幾倍PE,今年低位同98一樣,但高位又高過98,尋日2600升98跌啓示有人做緊嘢。

      佛山我1980年大6剛開放時去過幾天,去祖廟去石灣陶瓷工廠,見市中心破破爛爛全都是踩單車,冇乜私家車,朋友親戚家仲燒煤球煮食,煲水冲涼,印象特別深刻是有條街名叫反帝路,佛山依家翻天覆地完全變了。

      刪除
    2. 98和2600的業務不同, 98是做鋁加工。

      刪除
  50. 請教各位一個問題
    假設一間上市公司正同買家傾賣盤
    已經傾緊價錢
    上市公司幾時必須正式出公告?
    如果上市公司可以去到正式簽約後先出公告
    作為一個小股東
    有無辦法可以係現階段逼上市公司盡快出有關正在洽談賣盤的公告?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有兩個方法:

      1. 你可以嘗試係各大財經網站周圍唱, 可能迫到公司要澄清有冇呢個事;
      2. 你有能力將股價大幅炒高的話, 基於股價異動, 公司很大機會要發通告, 如果真係傾緊賣盤的話。

      刪除
  51. 市場先生的鎮倉之寶真的很強勢,出售土地每股賺取292港仙。
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2017/0509/LTN20170509503_C.pdf

    回覆刪除
    回覆
    1. 從資產淨值數字來看, 我的幻想"建業實業216十年見十蚊"可能有超過一半機會(60~70%?)實現!

      刪除
  52. 回覆
    1. 諗緊好唔好現價買回.見開始跌穩左.
      你會唔會考慮.定等有明顯反彈先再考慮?

      刪除
  53. 估中:
    2017年5月5日, 母公司惠記繼續在高位增持少量路勁, 以每股平均價10.84港元買入30萬股。
    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSForm2.aspx?fn=329710&sa2=ns&sid=29500102&corpn=Road+King+Infrastructure+Ltd.&corpndisp=Road+King+Infrastructure+Ltd.&sd=09/05/2016&ed=09/05/2017&sa1=cl&scsd=09/05/2016&sced=09/05/2017&sc=01098&src=MAIN&lang=ZH&tk=ds

    【內房攻港】 路勁︰為勢所逼…目標打入內房20大

    http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=56667617&category_guid=7015342&category=instant&issue=20170509

    【內房攻港】海航啟德地做宿舍?路勁單偉彪︰我好懷疑…
    http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20170509/56667453

    【內房攻港】7年前已沽自住樓 路勁單偉彪:港樓唔抵買
    http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20170509/56667408

    回覆刪除
    回覆
    1. "7年前已沽自住樓 路勁單偉彪:港樓唔抵買"依篇係好值得睇,簡單黎講,單先生覺得港樓回報低,所以2010 or 2011年已沽出自住租樓,不過同沽自住渣現金等跌唔同,佢係轉渣股債。

      另被問到沽自住但又投地,係唔係自相矛盾? 佢話作為發展商同長線投資係唔同既,發展商只要賣出時有足夠利潤就得,而投資要計回報率...

      我覺得佢講得好o岩,如果買樓係想收租/自住既,就要睇淨租金回報率;買樓係想賺價既,就要預測樓市有冇得升;如果冇樓自住/收租,必須有股債既現金流support

      刪除
    2. 路勁單偉彪7年前已沽自住樓, 其間他私人累積1702萬股路勁, 除了獲得高額股息(遠遠超過所付租金很多倍), 而且路勁股價也顯著上升。

      不是每個人都可以像他這樣做, 都這麼幸運, 甚至有可能買錯了股票輸大錢。 但過去7年, 任何人都可以輕易抱著自住樓, 穩賺並賺到不少。

      刪除
  54. YTD回報13%,不過係計左槓杆,個人認為絕不及格 =.=
    要深入反省

    回覆刪除
    回覆
    1. 在四個月的時間裡,“計左槓桿”賺13%,這意味著一年賺30%,已經很好了!

      不要太貪心, 不要給自己太多壓力!

      刪除
    2. 主要係資金量大左,有兩種方法解決:
      1.尋找更多標的/方法,但更多標的/方法,增加風險(主要市況不就及自己能力所限),暫似不可取
      例子:之前堆垃圾波幅大,又要等得耐,自己渣唔到尾,最後蝕三皮離場 =.=

      2.現有標的/方法增加注碼,又怕太過集中,好似風險好大
      例子:1432中左伏,一隻已經唔見四皮 which is quite a lot
      你可以argue集中賺時賺更多,(依點我明白,所以已逐步增加每注資金),但波幅既額開始越黎越大,難免承受壓力...

      偉哥/各位網友,有冇高見解決問題? 或者經驗分享?
      我係保守派,年回報target around 12-15% ^^"

      刪除
    3. 目标年回报12-15%,即提早大半年完成,却说自己不合格. 不合格是因为太早到目标吗?要帮你一天亏6%是有方法的.

      刪除
    4. Redponza兄平時見你留言很多時講番d買賣都是扁哂咀咁..原來係真人不露.呵呵 ^^

      刪除
  55. 最近落左兩個GTC的沽空盤, 沽空323及1238, 今早都係差幾個價位先可以成交。

    沽空323, 係為左對沖手上的581; 沽空1238, 係睇淡內房同埋都叫對沖下手上仍持有的3883。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥此操作可見對581仍保持信心(THUMB UP)

      刪除
  56. 想請教大家3836今日通告解說,注銷完購股權再授出

    回覆刪除
  57. 回覆
    1. 無麼點, 無人向下賣, 也無人向上買!

      刪除
  58. 想問下有時侯買賣盤d broker為何排幾個隊,不直接一個隊排晒?
    例如高盛
    高盛
    高盛 但每個盤都是一手的貨,想問用意在何?謝謝!

    回覆刪除
  59. 請問偉哥及各位chingcje, 有無边啲網可以一次過睇哂每隻股票既除淨日,而唔需要逐隻禁嚟睇? 感謝~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。