置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2019年5月31日 星期五

港股投資者缺乏與上市公司溝通、互動的渠道



近年相信有部份網友曾經見過我出席某些股東大會,原因當然不是貪圖股東大會供應的茶點或者小禮物,主要是希望有機會可以與管理層交流、溝通。網友或許會奇怪,很多上市公司都設有投資者關係經理,負責與小股東或者投資者溝通,為何仍要抽空專門出席股東大會?我不知道網友們有沒有嘗試電郵給上市公司查詢一些公司業務上的問題,如果有的話,能否成功獲得所需的訊息或資料?

我自己過往都曾多番嘗試與上市公司溝通,結果不是石沉大海,就是得到一些官腔的回覆,例如需要披露的資料已在年報披露,年報沒有的資料不便透露.......但友人以基金經理的身份聯絡上市公司,往往效果會比我以散戶身份去接觸為佳,例如可能得到管理層的約見,又或者可以電話會議與管理層交流一番,至於散戶們......很抱歉,即使你是小股東,也不會受到公司的重視,往往敷衍了事,尤其是一些小型上市公司,更好像是私人企業一般,完全不認為業務需要有什麼透明度,反正小股東買了就只要信、不要問。

那出席股東大會是否有用?也不一定,但總比電郵石沉大海為佳。有些管理層見到小股東抽空出席股東大會,也會應酬一下,盡量滿足、解答你的提問,甚至乎肯另約時間見面或者安排實地調研,這是最好的結果。有些就做足門面功夫,但實際上是耍太極,帶你遊花園,最終你會發現是一無所得。最差的那種,就是完全不在乎你的查詢,什麼都以商業機密作為推搪,那種漠視的態度會令你氣憤。

今晚突然想抽空說這話題,除了因為近年出席股東大會有感之外,還有的就是無意中發現原來國內的交易所官網設有投資者與上市公司互動的渠道,比港交所更加注重上市公司的投資者關係。

上交所設有“上証E互動”,而深交所設有“深交所互動易”,都是讓投資者與上市公司溝通的平台,投資者發問踴躍,而上市公司也往往會作出回覆,當中有些回覆更是非常詳盡。為何會知道有這平台? 因為今日在雪球看到有國內投資者通過上証E互動,詢問兗州煤業(01171) 一些問題,而公司董秘也提供一些有些的訊息,所以我才發現有這個溝通平台的存在。

http://sns.sseinfo.com/qadetail.do?weiboId=451270


不知道港交所會否考慮也設立一個類似的平台,增進投資者、小股東與上市公司的溝通及互動?



245 則留言:

  1. 因為時間不足, 留待周末才寫2718。

    回覆刪除
    回覆
    1. 辛苦你,偉哥﹗除左你,仲有其他網友提供資訊作為交流。你每次發表文章都閱讀好幾次,免得我分析錯。呢個平台比想財演更為實用。謝謝﹗

      刪除
    2. 謝謝偉哥,但周未要睇波先 XD
      YNWA

      刪除
    3. 期待2718,謝謝。
      每次市況轉差總惹來老鼠,見怪不怪。昨天最多廢話是誰,我都話我一直mon住呢度啦你個杏色加橙色!

      刪除
    4. 強烈支持刪除唔啱聽的留言

      刪除
  2. 去年大家又話美國(今明兩年)會再加息數次, 變得如此之快, 香港樓市GoGoGo!
    今年從現在開始, 香港樓市會上升5%! [大笑]

    儲局年內減息概率升至82%
    金融市場的動盪加大了投資者對美國聯儲局減息的預期,芝商所CME利率觀察工具Fed Watch顯示,聯儲局年內減息的機會率已升至82%,減息兩次及以上的機會率已從4月底的23.2%飆升至42.7%。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家要警惕! [大笑]

      5月撻訂比率超SARS
      其實比我睇淡樓市的人多得很,在特朗普宣布加徵關稅後,新樓二手樓的成交量大幅減少,有不少打算買樓的人延遲行動,但不能說他們是淡友,他們只是小心一些,有一些人身體力行,本來已經買了新樓都要撻訂,到5月中大約有160個單位,等於大約1.7%總銷售量。千祈唔好話這個百分比微不足道,2003年SARS期間的撻訂比率亦只不過1.6%,在樓價指數屢創新高之際,撻訂比率竟然高過SARS期間。

      由此可見,很多人突然轉了軚,由非常睇好樓市到突然放棄訂金。不過我不敢說他們做錯,如果中美貿易戰持續到年底,今年升幅大多數會化為烏有,如果持續到明年底而特朗普又成功連任美國總統,我真的不敢想香港樓市會下跌多少,現在中美貿易戰好似一幅危牆,君子不立危牆下是很正常。
      紀惠集團行政總裁[湯文亮 敢說反話]

      刪除
  3. 大股成交量高便會少這種問題
    香港好多小股都是這樣
    大股東覺得不喜歡可以不買
    基金好招待正如大客去買都會招待好点
    無辦法改變的其實

    回覆刪除
  4. 咁其實管理層都要諗下,你公司有幾正都要靠口碑一傳百,咁先吸引到更多資金垂。謝謝偉哥搵到國內溝通平台,成倉大陸股我好多問題要問

    回覆刪除
  5. 話說有一位散戶
    十年都唔會幫襯
    打黎叫我幫佢搞授權去開股東大會, 不用手續費, FAX, EMAIL, 用任何方法比返副本我便可以
    第二幫佢申請

    事後打電話黎小九我, 點解授權人無餅咭拿? (即授權人拿自己果份+佢果份)\
    上年授權人可以自己拿餅咭, 又可以幫佢拿埋

    我答佢, 下? 我點知. 你問我?
    我答佢股東大會原意係比股東發問, 唔係比你拿餅咭
    你叫授權人拿, 本身佢自己拿左, 間公司唔比你, 你無計喎

    跟住佢又小九我, 你唔晨早同我講, 知我唔搞啦
    我真係小那星, 果日我喉龍發炎, 仲要聽佢廢UP, 仲要比佢小一獲金
    申請授權又無收過佢錢, 平時又唔撚幫襯

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二次幫佢申請
      第一次佢成功
      第二次不能

      佢要拿著數, 又唔講, 淨係叫我幫佢授權
      真係唔知佢想拿著數
      事後力小我, 又要我解釋, 我真的氣死了

      刪除
    2. 遇到這些人真慘 無計
      正如遇到仆街小股一樣
      吹佢唔脹

      刪除
    3. csysimon兄我笑了,指桑罵槐得好

      刪除
    4. 當事人仲要讚好附和, 呢下好笑

      刪除
    5. 大口我低價入返
      睇你点死

      刪除
    6. Dawnc 希望你賺到錢,因為偉哥仲揸住,我想偉哥都有錢袋落袋。 仲有有,大家請尊重偉哥主場,不要爭吵了。 有錢一齊搵~☺️

      刪除
    7. 你令我諗起周秀娜,呢次你仲唔死~

      刪除
    8. 大口竟知佢姓周? csy根本就是話dawn chow,
      我意見是爆粗是第一不要得的事, 不刪爆粗帖的話, 被指駡者又會以粗口回敬,
      其他觀眾則會眼冤.

      刪除
    9. 指桑罵槐得太煩
      要想太多
      我想小你就小你 幫你阿媽教你做人
      好似昨晚有人話舒服 喜歡比人小
      吹9脹

      刪除
  6. 美國突向墨西哥徵關稅, 唔知關唔關香港事, 但港股廢柴都一定跌!

    回覆刪除
  7. 天時暑熱,大家就飲杯涼茶,少些無謂爭吵。早排有些跟中國共產黨同出一轍的網友,視Louis Lui為異見份子,剝奪他的言論自由,立法執法司法集一身,要驅逐Louis出BLOG外才能發言。昨天又整埋D粗言互罵,何必呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 驃叔叔仍看大市會跌吧

      刪除
    2. 驃叔叔打錯字吧? Louis的思想就係非常共產黨,點會視佢為異見份子?HAHA

      刪除
    3. 你的意思是馬克思思想的人就沒有或不該有言論自由嗎?

      刪除
    4. 大家都有言論自由,香港呀麻。

      刪除
    5. 回大口兄,因為央姐買跌,所以避一避風頭於恆指補回271裂口那天平了那歷時11個月的淡倉。我主要以統計波幅作依據來投機,其實今年的波幅以合乎最低要求,依家冇乜頭緒,沽期指的話都不太重注。

      刪除
    6. 另外平了期指後,依幾天買了3688,371,2339,1521,排隊1171作倉底,整體持倉由負100%變做正25%左右,但仍是淡友底

      刪除
    7. 驃叔叔,之前睇你個最低預測好驚,我仲有好多蝕水貨

      刪除
    8. 我說實話, 沒有中國共產黨的統治,今天的中國肯定會四分五裂! 大家的日子肯定會非常艱難!!!
      中國如此大的國家,可以如此安定真的是一個奇蹟!!!
      十年二十年後,你可以看到中國變得更好, 更開放, 更民主。
      大家不要身在福中不知福, 看看今天的中東,非洲和拉丁美洲, 百姓的日子過得非常艱難。

      刪除
    9. 全球先進國家的股市指數,除了法國外,全部都持續破頂,連日本仔都返身,跌市畀機會大家買平貨,有甚麼好驚

      刪除
    10. 驃叔,吾好意思,之前一直都好尊重你,但呢件事睇法論点真係好難理解
      可以用言論自由,立法執法司法集一身,驅逐louis?只是講其中一部份而吾係事實之全部?
      有網友出聲是因為Louis不停貼文,貼政治嘢,而吾係吾比發言,驅逐,因呢度係偉哥主場,規矩由blog主訂,偉哥講過盡量吾好講政治.点解講粗口要delete,係因為有人犯咗呢度規矩,而吾係冇言論自由.
      吾好講個個,如果有10個同louis一樣不停講政治/留言,吾同政治立場嘅人出來貼文留言,呢度吾駛2個鐘就可以爆200留言要出新文,就因為要有"言論自由".
      照這道理,咁ng wai,英文版louis,粗口人,300萬allin等等全部留言都可復活,不應該打壓驅逐.
      這blog會變成怎樣,大家網友吾肯自制棧濫炒

      刪除
    11. Benyip,以前李柱銘曾引述伏爾泰的名言我不同意你的觀點,但是我誓死捍衛你說話的權利,非常有意思。小弟說白一些,香港有不少人表面係黃絲,實際就法西斯。你認為LOUIS還是那些人的行事作風更像中共呢?

      刪除
    12. "香港有不少人表面係黃絲,實際就法西斯。你認為LOUIS還是那些人的行事作風更像中共呢?"
      這句實在說到重點, 時某早有同感, 如果由我寫出來, 肯定黃絲女歌星或其他unknown又會群起攻之. :(

      刪除
    13. LEE TIN兄,因為有人犯咗呢度規矩,應該打壓驅逐,你是警察加法官(Blog主)嗎?

      規矩由blog主訂,那麼誰人犯規亦應由blog主去訂,而不是你我或其他人去加把口。我自己有時都覺LOUIS,大口,大口春望,777好煩,但我看到LOUIS有聽從偉哥建議,貼文以外加一些個人論點。老實說大家包括我自己對此BLOG有何貢獻?根本大部分都係劣等留言,但偉哥起碼會叫LOUIS幫手响投東會問問題,其他呢。難道個個走去做警察加法官,一人一句批評LOUIS,就不佔版位嗎?這刻我未見到有10個新louis,但見到批評LOUIS佔了不少版位的事實。

      刪除
    14. 時兄,唔使成日單單打打,有咩咪光明正大講囉。你有你講,我有我講,除左louis同陌上成日洗版講政治野,我有叫過邊個貼少啲文? 如果咁都叫法西斯,老實講我覺得你係對人唔對事。

      刪除
    15. 驃叔,說得好,有道理,沒人有資格是警察加法官,也包括請不要批評我任何言論/行為
      偉哥2年前已勸過不要再貼文,盡量比大家自由空間但希望自律.
      幫手响股東會問問題=義務,所以就有權利可以貼文.冇幫過偉哥手或冇貢獻過就不要留廢言.
      如果個個人都自私自利,只顧自己,吾係人地角度出發諗野,這世界真好,適者生存,世界是現實的,啱的.

      請大家出力盡情留言貼文再加d自己意見(緊記),無論什麼政黨政見話題留言,有問題時blog主會訂規矩
      呂生每日貼10個嘅,大家每人每日吾好貼咁多,不超過10個就可以.
      跟住再不停開新account,改名

      刪除
    16. 很多時候只能靠大家自律, 禁都禁不來。

      刪除
    17. 講泥講去,歸根究底,都是身份認同惹的禍.佢要做中國人,油佢啦.佢要做美國人,日本人,油德佢.講泥無意思,永遠講唔清,政治野一人少句最好.偉哥唔駛煩埋呢d野.

      刪除
    18. 偉哥,我當然明白你嘅苦況,會從你的角度諗野,所以一時之氣講悔氣說話,請見諒,難得你冇刪我留言.
      係呢度越耐,近呢2年真係覺得吾守規矩,自私自利嘅人係可以繼續咁落去.
      只係守規矩嘅人,理人感受嗰d人儍姐,吾接受現實
      偉哥,大家都係父母,有時真係吾知應該点教自己仔女的現今價值觀,對與錯,相信你明白我講乜.
      上次你講的金句,類似什麼吾罰等同縱容,什麼做好吾讚賞等意思,我有上google查下,記住的.
      講多了,吾好意思偉哥

      刪除
    19. LOUIS LUI兄,雖然我好像替你講好說話,但實際我有時也覺得你好煩,我都愛國,但在心中就得,唔需要响度寫,非關投資或經濟的言論就盡量少貼,偉哥好做,大家也好做。

      刪除
    20. 支持Louis 兄同驃叔叔
      言論自由

      刪除
    21. 只要唔係講國家好說話的人就會俾人定性為"黃絲", 可見其思想狹窄。 而係呢到"黃絲" 兩字又比 "藍絲" 更常出現, 亦可見所謂"愛國"既人係咩類型既人。時兄你話岩唔岩?

      刪除
  8. 回覆
    1. 有種去到2。5
      誰怕誰

      刪除
    2. 買埋隻2181啦,好事成雙

      刪除
    3. 跌唔落 大口無用
      拖出去斬

      刪除
    4. 再跌我都有興趣入手,3.2暫時點都安全,有保母。

      刪除
    5. 大口 跌唔落喎
      改名叫廢口

      刪除
    6. 你剛才不是說3。1見
      咁快認死9

      刪除
    7. 你好得閒,會唔會係ng wai sir? 我今日quota夠,留住咁多先

      刪除
    8. 論武功俗世中不知邊個高

      論武功俗世中不知邊個高

      或者絕招同途異路

      刪除
    9. 又來另一個傻
      今天升返囉
      以為我了輸錢 今天咪賺返

      刪除
  9. 1.26買少少2181膽博膽

    回覆刪除
  10. 買了注2181@1.27,博保母托返起。

    只玩即日。

    回覆刪除
  11. 保母有1.17億股的子彈,今早ao盤用左24m,沒有留意之後有冇再出來護盤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地鐘意尾市暴力拉上,跟風盤一齊買上,甘樣的確用少d子彈。

      刪除
    2. 暫時仍未見中金蒲頭,會監察有冇其他可疑人物托附護盤

      刪除
    3. 希望尾市暴力拉升一段.....

      刪除
  12. 偉哥,唔好意思,有個蠢問題想問下
    我見2060 同1817 配發結果入面都有提及穩定價格操作人
    但2181 就見唔到有提及,代表2181 無護盤??

    回覆刪除
    回覆
    1. 2181有寫得好清楚的, 詳見發售結果的通告。

      刪除
    2. 國際發售已超額分配117,536,000股發售股份,相關超額分配將以根據中國國際金融香
      港證券有限公司與CDH Mabtech Limited訂立的借股協議所借股份結算。

      刪除
  13. 「太興燒味的翻坐率(每天顧客總數除以座位數量)是8.4,敏華是17.1」,真係估佢唔到
    從太興招股書 看到的十個趣 (林一嗚)
    https://eastweek.my-magazine.me/main/87874?fbclid=IwAR3mNjzBH3hphzZ20CM8aq093FpMxiY1gTYWB9zf2QSAff6wdLh4tt_LEe4

    回覆刪除
  14. 偉哥請問258 前二天完成了股東會,再授權作10%回購, 湯氐是否可以再係市場回購股份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 258不可以再回購, 是因為註銷回購股數後, 主要股東持股已差不到75%, 達到上限。

      刪除
    2. 請問街貨是否只有6500萬股左右?

      刪除
    3. 當然不是6500萬股....發行股數19.7億股, 街貨稍高於25%。

      刪除
    4. 258不可以再回購, 是因為註銷回購股數後, 主要股東持股已差不到75%, 達到上限。

      之前匯豐試過回購之後唔註銷,咁技術上又唔得唔呀?

      刪除
    5. 抱歉,意思是扣除應是友好的E-shares Investment 及King China的4億3千萬股後,這樣的想法有沒有錯呢?

      刪除
    6. 那些已計入大股東的持股裡.....總之市場流通量不可以低於25%, 當然這25%當中, 還有多少是大股東的暗手或友好, 就不得而知。

      刪除
    7. 有些上市公司會在市場買入股份, 作為股份獎勵計劃之用, 可以不用註銷; 但首先258好像沒有股份獎勵計劃, 所以不可以通過這計劃持有公司股份, 其次買入是基於回購股份授權, 就一定要註銷, 不可以作為其它用途。

      刪除
    8. 888,

      股份獎勵計劃

      http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2019/0530/LTN20190530724_C.pdf

      刪除
  15. 偉哥,2858扭虧為盈,大成交炒上,車市其實唔太差,2178上番3蚊唔難

    回覆刪除
  16. 3883的走勢確實強勁,1098落後。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔強勁啦,10蚊幾跌落黎

      刪除
    2. 樓上回覆令我以為“港股e互動“已經推出左

      刪除
  17. 偉哥今期新股有咩邊隻睇好? 好多大隻的, 應該好易中, 如果升都幾和味 (如果升的)

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較值博的應該是翰森, 其次就是中國東方教育, 如果下限定價的話。

      刪除
    2. 667 2020 pe 16-20
      要當龍頭839咁睇
      我真係1516

      刪除
    3. 667真係當正自己係龍頭估值上市。

      刪除
    4. 公司2019年和2020年净利润预测为7.89/10.87亿元,对应同比增长54.6%/37.8%。招股价为9.8-12.26港元,对应2019年市盈率约为23.8–29.8倍。截至昨天收市价,可比职业教育公司中公教育 (002607.SZ) 19年市盈率为45.4倍,民办高教龙头中教控股 (00839.HK) 19年市盈率为26.3倍。公司发行价对应市盈率高于民办高等职业教育行业的平均水平16.8倍,但公司是中国最大的职业技能教育提供商,应享有行业头部估值,而且是在港股上市的首只职业教育标的,职业教育相对高等教育来说政策风险更低,值得一定的估值溢价,建议申购。

      好似吹大左
      MAMA地

      刪除
  18. 很高興看到內銀繼續昨天的強勢!

    回覆刪除
  19. 2718玩到$2都穿埋,有無blog友睇到邊間沽落黎,開緊工睇唔到即市

    回覆刪除
    回覆
    1. 大魔,銀河联昌,見到大魔沽要避一避

      刪除
    2. 2718之前幾天是巴克萊,麥格里及新鴻基有攔住唔俾升.
      第一上海頂住掃過幾次都中晒.

      刪除
    3. 堅佩服睇好但又忍到手的師兄。如果早期2.7,2.8買左中間應該無限次想溝貨,而家1.96溝明顯安全好多。

      刪除
    4. 忍到手係因為偉哥未出手 哈

      刪除
    5. 而家0.8倍2019年PB...平絕financial leasing公司, 真係沽唔落手

      刪除
    6. 但係2019年首4個月汽車銷量都下降, 對佢既收入會唔會有影響?

      刪除
    7. 就同恆指低過RSI30係咪好低買一樣

      刪除
    8. 2718啱啱想彈,
      麥挌里又出嚟攔住唔俾上.

      刪除
    9. 第一季唔會差, 之前Citi話佢Loan book第一季尾升到100億...舊年年底係8十幾億

      加上今日隻2858 results:
      2019年第一季度,易鑫促成約147,000筆汽車融資交易,較2018年同期增長約30%。易鑫
      通過助貸業務及自營融資業務促成的車貸融資總額約為人民幣113.0億元(16.8億美元)。
      季內,根據中國汽車工業協會的資料,易鑫的新車融資交易較2018年同期增長約23%,
      而中國新乘用車銷售則較2018年同期下降14%。根據中國汽車流通協會的資料,易鑫的
      二手車融資交易較2018年同期增長約39%,而中國二手乘用車銷售則較2018年同期增長
      2%。季內,易鑫通過助貸業務為融資合作夥伴促成約97,000筆汽車融資交易,同比增長
      近10倍,佔易鑫汽車融資交易總數約66%。

      刪除
    10. 2858靚績,所以今日都照爆上

      刪除
  20. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha,我睇到呀,咩有跌咩。
      同埋俾個email俾我呀redponza兄,waigorfans@gmail.com

      刪除
  21. REIT大跌,一日已經輸六皮野,今次好傷...
    今年回報水瓜打狗...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你邊隻? 778跌唔夠1%咋喎?

      刪除
    2. 778,2778,823,405,435
      Singapore上市既都有
      齊齊跌

      四叔12又跌,恆生又跌,唉

      刪除
    3. 希望只是部分 REIT 的投資者見 6098 配股後 keep 住強勢,套利部分換碼其他回得比較多的物管股如 3662、1755、1995 而已。

      若連最近一年股價硬過石頭的 345、1579、743、903 之後也跟隨 REIT 和本地公用股明顯見頂的話,要預熊三來了。

      刪除
    4. 係熊三的話, 就快D, 好過每日跌1、2百點咁, 撈又唔係, 沽又唔係。

      刪除
    5. 已經滿手REIT,買又冇錢,沽又太遲,唔知點算

      刪除
  22. 27000已穿,呢兩日似要宣布限制稀土出口。如果真係出,又有藉口再插。要見番上次低位嗎?

    回覆刪除
  23. 2181中金玩乜嘢呀,買賣兩邊排頭位大盤都係佢自己

    回覆刪除
  24. 回覆
    1. 最後2分鐘做呢個價

      刪除
    2. 勁,1.25出現咁短時間都沽到。偉哥輸2格,輸隻雞脾。

      刪除
    3. 1.27入1.21溝, 最後1.24比返佢
      券商贏錢

      刪除
    4. 原本已掛左1.27, 諗住平手走都算, 然後到58分見掃1.23, 即改1.25, 剛好趕及被掃。

      而且交易對手唔係中金, 係越秀, 奇怪。

      刪除
    5. 1.23入1.25出, 對手也都是越秀.

      另外258尾巿也被掃上, 我的貨是JP摩根買走了.

      刪除
  25. 勁 睇到1.25 又想博1.28 點知最後1.21

    回覆刪除
  26. 我擺1.26上唔到
    改盤已經要落到1.21
    偉哥&Rocky好身手

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 呢個要讚富途的快捷改價功能, 有用富途的就知。

      刪除
    2. 就是富途太方便 貪字得個貧XD

      刪除
    3. 我最初也SET了1.24, 一見佢掃上就改高一格, 很方便.

      刪除
    4. 其實點解大家唔博佢掃多幾格既? 有路捉?

      刪除
    5. 58分, 踏入59分, 仲博? 除非想過夜。

      刪除
    6. 哈哈 博佢要掃10幾秒都已經可以

      刪除
    7. 其實你見佢最後雖然掃幾格, 但排的買盤唔算多, 完全唔覺有氣勢, 所以我安全為上。

      刪除
  27. 內外圍氣氛都好差, 大家忍手唔好買股票為上

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常便宜的股票,但不敢買, 好難過!忍忍忍!!!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 都算淡市中的好消息
      馬哈蒂爾:盡可能續用華為 促美改態度 勿與華硬碰
      https://news.mingpao.com/pns/%E5%9C%8B%E9%9A%9B/article/20190531/s00014/1559240525238/%E9%A6%AC%E5%93%88%E8%92%82%E7%88%BE-%E7%9B%A1%E5%8F%AF%E8%83%BD%E7%BA%8C%E7%94%A8%E8%8F%AF%E7%82%BA
      ......上世紀提倡「亞洲價值」的馬哈蒂爾又稱,東亞應考慮發行以黃金為基礎的共同區域貨幣,以促進貿易,令區域交易不再依賴美元。

      刪除
  28. 2718 334 1729 598 3990....好痛好痛好痛😭

    回覆刪除
  29. 371最近2天沽空的大戶, 最好就快些平倉....

    雖然唔見建銀買, 可能是已買到4.99%, 但長江電力又唔想咁快曝光, 所以搵友好幫手買住先, 遲D先過貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥好,長江電力公佈持5%371有那麼大影響嗎?之前配股給長電不是已經見左光?照你之前之見長電或許會增持到10%,才會有大動作,已現在龜速增持又排未有10%

      刪除
    2. 應該這麼說, 市場沒有預期長江電力在拿到配售的4.7億股後, 會繼續增持, 而且目標是10%或以上。

      雖然最近兩天的沽空率特高, 但這股的累積沽空股數其實最近是一直在下跌, 顯示沽空的也有很多聰明人。

      https://webb-site.com/dbpub/short.asp?i=827

      刪除
    3. 自公佈371配股給長江電力,市場-直覺得兩間公司會有合作,到現在還未公佈有任何合作方案,颇令人有点失望。

      刪除
    4. 你可以看看長江電力之前入股A股的川投能源、国投电力, 隔了多久才增持到10%.....但我相信他們會在今年內增持371到10%。

      刪除
  30. 賽後檢討:睇番濤哥整呢堆 IPO 新股分佈表,近排各 IPO 中,公開認購股數最少個隻唔係 2181、1521、... 而係 1817,得頂多 10M 股比公開認購者,但 1817 配售部分籌碼較分散,而且要減價上市,預左較弱,其次係 2060,有 10.98M 股在公開認購者手上,配售有相當部分在基石和某基金手上,公司亦算行業龍頭,無需減價上市,結果今日下午最後半粒鐘佢就爆上。1817 和 2060 都是公開認購不足。

    另一隻較特殊的是信義系的 3868,如無解錯通告佢上市第一日未夠 25% 街貨流通,要等母公司股東認購的 3868 股份流通埋,甚至可能要行使相當部分的 greenshoe option 至夠 25% 流通量,也許因此,穩定價格期內預佢會穩守住上市價 $1.94 橫行不動,而守得穩既話以信義系的往績要踢佢上唔難 : http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2019/0527/LTN20190527819_C.pdf
    http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2019/0527/03868_3761833/C102.PDF

    "濤哥講新股" 專頁
    https://xueqiu.com/u/2252267374

    回覆刪除
    回覆
    1. 公開認購不足的 IPO 個案自己有紀錄的 : 6111、1755、1713、1817、2060,有時間不妨睇查番佢地的上市價, IPO 分配結果公告,穩定價格期及超額配股權結束後翌日的公告及之後的股本集資活動 (如有)等,mark 番落個股價圖度,有用的。

      刪除
    2. 公開認購不足又多一隻:1905,暗盤無破發唔奇,因只有 7.7M 股 (6.2% 公開認購 offer) 獲公開認購,假設 15% greenshoe 全數行使,頭 25 大承配人也佔 > 99% 流通股份,相信是近年牌面籌碼最集中的一隻 !

      http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2019/0531/01905_3767421/C102.PDF

      刪除
  31. 這個五窮月真的跌得好痛, 好耐都未試過組合單月回撒8、9%的, 希望六絕不會真的陷入絕境。

    回覆刪除
    回覆
    1. 2181無走。。。睇返五月買親都輸,輸突晒今年盈利,輸到無心機睇市。。。

      刪除
    2. 既然五窮己經應驗左,六絕亦都好大可能發生, 捱多一棍吧。

      刪除
    3. 見唔少人既玩港股 又玩美股 甚至美股比重越來越多
      加上港股細價股難搵食
      偉哥有能力有資金 冇考慮分踏足美股再創好成績?


      ps 我唔想你走 玩美股我更加跟唔來了 😅

      刪除
    4. 其實關鍵是我熟悉港股的規則、操作, 也有豐富的經驗, 這是我比大部份港股投資者優勝的地方; 轉玩美股的話一來作息時間不配合, 二來要重頭來過, 沒有任何優勢可言。

      刪除
    5. 本月重傷,今年已變負數。現金比例被動增加....

      刪除
    6. redponza 成倉reits, 都會輸突今年盈利.....只是輸突上月盈利吧?

      刪除
    7. 美股易玩在不少公司都是日常接觸到的國際品牌,無我地咁興向下炒及不停發新股,難玩在每季公佈業績前你要預期大戶們的預期,與及時差與稅務考慮。好多公司某一季業績稍差於市場預期,> 10% 裂口再連跌足一季是家常便飯。佢地不論巨無霸與否,業績期的波動一般比港股誇張,唔信睇下最近 Canada Goose (GOOS)。

      刪除
    8. 5月本來只係輕傷,無奈手多多買下買下又一堆貨,最攞命係細股冇人敢買,一條散戶就打落幾格。

      咁樣陰乾好難捱,阿Q啲諗係訓練心法,對公司認知及信心嘅時候。

      刪除
    9. 講得是 沒有易賺的錢
      港股既受A股影響 又受美股影響 更加唔容易了

      刪除
  32. 903如此強勢, 完全唔似同業績有關......如果最終真的是私有化, 我會好心痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現價可買
      早几年跟買的只走了一部分

      刪除
  33. 中國很快會公佈還擊的措施了....似乎六絕月是避無可避了

    https://m.thepaper.cn/newsDetail_forward_3576239?from=timeline&isappinstalled=0

    回覆刪除
    回覆
    1. 商務部:中國將建立不可靠實體清單制度, 將會怎樣影響股市!?

      中國這樣做是對的, 有樣學樣, 反製對方! 不過大家有排捱!!!


      刪除
    2. 其实美征华关税,也是有样学样,反制对方。

      刪除
    3. 大膽假設, 六月中美會面在一片不被看好而現下股市資金不斷被抽走再無新錢入的情況, 今日連公用類別也開始下跌, 再往下殺覓食利潤不高而風險漸大, 反而估計下月有機會反升.

      刪除
    4. 侵侵已神經混亂.不理性亂出牌.金融市場也恐慌.99%人也企在大淡友.侵侵是否奸商治國本色.糟肥幕後班猶太金主.金融大莊家侵侵在最惡劣時.突然平色所有貿易戰.政治遊戲要妥協.有可能的.侵侵明年73歲.再做多任總统也近80歲了.他随時先要錢.連任並不重要.總結港股再大跌到極吸引時.買些實力一二線股票.反彈力度也强.每次大熊市.底沒水晶球.但分段買入.人棄我取合時宜。前年牛市時.我貼文已將赢的利潤從經纪行提走.做港元定期.因為手痕會入市耗盡.來了.那資金備用再入市了。

      刪除
  34. 687下周一復牌, 同日收市後會公佈派特別息。

    http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2019/0531/LTN20190531789_C.pdf

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望南豐入股有利股價。。5月輸太多。。。

      刪除
    2. 有啲奇怪 喺 公佈 派息日當日 復牌

      刪除
  35. 請問偉哥735 通告本
    公司排期於2019年6月4日於高等法院進行聆訊,以發出召開考慮及酌情 批准計劃的法院會議的指示(「指示法院聆訊」)。要約方及本公司正在最終確定計 劃文件所載的資料,及本公司正籌備指示法院聆訊。

    係咩意思呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 等發出私有化通函及召開股東大會, 估計最遲7月會表決私有化。

      刪除
    2. 吾該晒偉哥,呢種市況睇來加價無望了

      刪除
    3. 私有化呢段期間, 股市跌左咁多, 持有735已經跑贏咁多, 以購買力計算其實已經當加左價。

      刪除
  36. 仆街啦,仆街啦 https://www.statistics.gov.hk/pub/B10800032019MM04B0100.pdf 五月應該都好唔得去邊

    回覆刪除
  37. 偉哥點睇2225賣盤??
    折讓75%.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果呢個作價係反映目前殼價的話, 即係殼價已到到3.5億元, 比我之前聽到的4億元更加低, 而且屬於有價冇市的, 市場上殼買家極少, 全因證監會的辣招打擊所致。

      刪除
  38. 翰森速讀 by IPO 早知道
    https://mp.weixin.qq.com/s/xPa4163zJkd2GS0pv8Fdzg

    回覆刪除
  39. 康大食品又延期到6月15號,其實仲賣唔賣得出!

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 真係賣得成先睇成交細節 2. 賣得成隨時 = 以現價計大折讓賣盤,正如樓上有人提及 2225 賣盤的例子。

      2225 今晚的公告是 51.42% 股權易手,總代價為257,100,000港元。提全購價現金0.4065港元,較公佈賣盤前停牌公告發出時收市價 1.680000 港元折讓約75.80%。

      現股東是家新加坡公司,主業為 "向建築及建造承包商提供勞務派遣及配套服務",控股權買方是個 "主要從事房地產開發 ... 以及物業管理" 內地商人。

      全購價等於 2225 殼價約值 5 億港元,約 3.5x 其 2018.12.31 NAV。公司上年虧損 3.5M 坡紙,約等於 20.1M 港元。

      http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2019/0531/LTN201905311159_C.pdf

      刪除
  40. 而家大股東披露/避免披露持股已抵押的典型案例?

    2019.5.31 公告:大約意思係大股東有 130,642,000股抵押左但被斬倉,大股東因此同借款人有爭議,不過只是大股東既問題,唔關公司事,所以公司下周一可復牌。
    http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2019/0531/LTN201905311423_C.PDF

    2019.5.29 權益披露,有130,642,000股已於 2019.5.24 抵押左 ( <== 補做番正式的押股披露 ? ), 同 2019.5.24 當日 CCASS 的異動吻合

    2019.5.28 公司股價腰斬,下午停牌

    2019.1.11 有 1.7 億股以 " 1102 " 選項 "你的股份權益的百分率水平有所上升,原因是:你獲給予股份" 做權益披露,footnote 寫 " According to a framework agreement dated 11 January 2019, Florescent Holdings Limited has agreed to transfer 170,000,000 share to F&L Holding (HK) Limited at nil consideration within six months from the date of the agreement for the purpose of the establishment of a share award scheme." <== 當時已押左股 ?

    回覆刪除
  41. 美國打壓華為真相
    https://m.youtube.com/watch?v=gHx5P3w4MMU

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。