置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2019年4月8日 星期一

跟進半新股興紡控股 (01968) 業績


大約半年前,曾經撰文介紹半新股興紡控股:


當時提到這股最大賣點是估值便宜,而兩大憂慮的是:

1. 美國品牌AEO成衣製造商的採購訂單應佔的銷售佔興紡於 2017年全年收益的65.2%,再加上興紡的產能全部在國內,容易受貿易戰影響;

2.  興紡高達32%的頗高毛利率,未必可以長期維持。

時隔半年之後,興紡已公佈2018年全年業績,我們來看看目前情況如何。

2018年全年盈利7280萬,撇除一次性上市開支後,核心盈利約9000萬元或每股0.14元,低於之前預期的1億元純利,管理層解釋原因是有客戶為避免可能產生的額外貿易關稅,所以將部份已完成的訂單付運從2018年下半年延至2019年上半年,以尋找合適的中國境外替代製衣廠。根據管理層提供的數據,有200萬碼原定於2018年下半年付運的牛仔布,已於2019年上半年付運,以每碼均價25.3港元計算,涉及的收入5000萬元。假使這5000萬元定單按原定計劃於2018年付運的話,則2018年收入會增加5000萬元,以核心純利率14%計算,將可以提升2018年盈利約7百萬元,即是如沒有受貿易戰影響而延遲付運部份訂單的話,則2018年核心純利是非常接近預期的1億元。

毛利率方面,2018年毛利率31.3%,比2017年的32.8%略降1.5%,管理層提供的解釋是2018年棉紗價格、其它原材料價格出現意計之外的不利波動所致。我自己覺得整體情況不是太差,產品仍然維持頗高的毛利率。當然這較高的毛利率,仍是我自己最大的擔憂,擔心可否長期維持。

公司宣佈派發未期息每股2仙,由於興紡是2018年7月中才上市,故按時間比例計算,派息比率約40%,稍低於招股書提供的45%派息指引,略為失望。

業績公佈後,由於帳面盈利出現倒退,加上表面上的派息不吸引,所以股價大挫15%,估值再次跌至谷底。以核心盈利9000萬元及每股2仙股息計算,目前市盈率只有3.9倍及股息率3.6%,估值應該是上市同業中最低的,主因還是因為半新股不為市場所熟識,而且流動性極差所致。這種上市不足一年的半新股,一般要連續交出2、3份不俗的業績及派息後,估值才會有所提升,最明顯的例子莫過於一年前的匯聚科技 (01729),也是要在2018年11月公佈上市後的第二份業績後,估值才大幅提升至合理水平,故此目前的興紡控股以至上月底跟進過的天長集團 (02182),同樣需要多一份佳績去證明自己!

興紡因為有5000萬元原定於2018年下半年付運的訂單延至2019年上半年付運,故此理論上2019年上半年的業績應該會比2018年上半年有所增長,拭目以待。另外,興紡的業務有季節性,一般是上半年比下半年為佳,所以千萬不要以2018年下半年的盈利去推算全年盈利,不然會出現極大的誤差。

我 們 的 銷 售 受 季 節 性 影 響。根 據 我 們 往 績 期 間 的 銷 售 趨 勢,我 們 通 常 於 年 內 一 月 至 四 月 錄 得 較 高 銷 售 額 及 於 第 三 及 第 四 季 度 錄 得 較 低 銷 售 額。此 季 節 性 形 式 的 主 要 因 由 是,牛 仔 成 衣 銷 售 旺 季 在 一 年 的 第 三 及 第 四 季,而 從 我 們 接 獲 生 產 牛 仔 布 的 紗 線 到 成 衣 製 造 商 向 品 牌 擁 有 人 交 付 牛 仔 成 衣 的 準 備 時 間 約 為 四 至 六 個 月。牛 仔 成 衣 的 銷 售 旺 季 主 要 由 暑 期、六 至 八 月 的 新 學 年 開 始 以 及 十 至 十 二 月 的 多 個 節 慶 日 子 的 較 高 消 費 開 支 帶 動。



213 則留言:

  1. 睇來要做好持久戰的準備。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 快的話, 8月的中期業績已見真章。如果8月中期業績大走樣, 可以不用再看, 但如果可以維持到上半年7-8千萬元的純利, 則市場應該會提升其估值。

      刪除
  2. 258繼續每日2百萬股回購的節奏, 今日回購205萬股, 介乎3.14-3.2元之間, 均價3.167元, 正是今日主力回購價3.15-3.17之間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做製衣咁高毛利,仲係在大陸生產,我就唔信可維持啦。

      刪除
    2. 你指1968? 佢唔係做製衣, 主要是做牛仔布料。

      刪除
  3. 296有誠意的回購:
    http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2019/0408/LTN20190408771_C.pdf
    1. 本年內至今天為止 (自普通決議案通過以來) 在貴交易所購回該等證券的數目 (a) 38,895,000
    2. 自決議案通過日期以來在貴交易所購回的證券佔於普通決議案通過時已發行股份數目(1,291,775,983)的
    3.0110%


    回覆刪除
  4. 偉哥可否分享吓 關於抽新股 保薦人的往績占你考慮的比重有幾多
    見大家講2660 保姆又系國泰君安 佢隻2885首日跌25% '之後幾乎冇升過 隻3662首日升 到今日仲升緊 當然 應該每一隻都系獨立case去考慮系咪

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家7、8億以下的小型股唔係點考慮保薦人往績了, 因為好多都係殼, 保薦人的影響力有限。中、大型股就可以睇保薦人往績, 當然中、大型股都係業務及基本因素行先。

      刪除
    2. 小型股超購15倍以上好難炒,出國配不足呢招除外。

      刪除
    3. 我都好想知偉哥最後有無大手抽2660
      好似幾平
      不過又無咩人孖展
      Joshua 兄
      想請教點解會覺得有伏
      睇左無咩無形資產,商譽或者硏發成本資本化果啲一次過可以write off項目

      刪除
    4. 魏力SIR話呢隻除貨乾外, 其他基本條件麻麻,如同樣做鬥地主遊戲的434博雅PE只有5, 但係睇返招股書, 有一野好奇怪, 基投之一的姚朔斌以總額10.0百萬港元認購股票, 而呢10.0百萬元部分款項將由國泰提供孖展融資,姚先生持有姚記撲克 (深圳上市)的17.7%股權,貴為上市公司的總經理,姚先生係未連1千萬都攞唔出來呀,

      刪除
    5. 我只是入左一小注飛博一博, 估計贏輸只是數千元之間。

      呢隻講估值一定是比434貴, 而且亦有政策風險, 不過賣點係管理層都是騰訊出身, 而第三大股東李青亦是騰訊創辦人之一, 有騰訊的影子。

      刪除
    6. 只係覺得呢個行業數據可以好多水分

      刪除
    7. 當然,呢個行業好易出古惑, 例如大股東自己去充值, 砌大盈利都可以, 哈哈。

      刪除
    8. 聽聞公開發售超額剛好低於50倍, 只需回撥30%。

      刪除
    9. 即係要廿手先派一手,中簽率比想像中低好多。

      刪除
  5. 01968 - 請問偉哥盤路或者倉位上有冇咩異樣?

    關於集團收入, 雖然有季節性影響, 但我諗年年都會應用其影響, 所以年與年之間是有可比性。事實上, 上市後集團收入沒有很明顯變動, 我反而諗佢地上個年(即2018年) 盤數有點水份, 但為左配合聯交所盈利預測, 集團不得不 最少維持上年收入水平。

    但集資後仿未開始投資買機械, 所以仲有希望~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多砌數上的小型新股, 上市一年後業績已面目全非, 佢算維持到, 只是稍減, 而且有合理解釋。

      至於投資買機械, 其實今次有提到:

      本 集 團 的 工 廠 改 進 計 劃 亦 在 如 期 進 行,首 批 設 備 擬 於 二 零 一 九 年 底
      開 始 投 產,及 翻 新 過 程 將 於 二 零 二 一 年 初 期 完 成。

      刪除
    2. 我都好期待集團增加左產能之後會唔會有驚喜。

      "78台 平 均 機 齡10.9年 的 現 有 梭 織 機 將 會 被80台 新 機 器 取 代,後 者 不 但 能 夠 加工 寬 牛 仔 布 而 且 速 度 更 快。我 們 計 劃 於 二 零 一 九 年 八 月 及 二 零 二 零 年 六 月 各自 購 置40台 梭 織 機。"

      刪除
  6. 偉哥, 請問有冇留意 6136?

    1. 大股東賣左少於30%比中國水務 作價付股2蚊, 是否有意不觸發全購?
    2. 琴日執行董事換左3位新人, 換剩1人係6136既人
    3. 6136 pb值低
    4. 2018業績, 第一次榨返走d水份 自ipo以來第一次做減值

    不知道中國水務有咩戰略, 但呢幾日drop緊 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然是有意迴避GO, 2元的作價應該是合理價, 但買方唔想向小股東提出同等作價的GO, 所以故意買少於30%, 之後才通過其他方式增持。

      刪除
    2. 明白晒。 想問偉哥 如果係呢個情況, 估唔估到 6136 下一步會用咩方式增持? 或者再值唔值得意意? 假設如果2蚊成本太貴, 打個8折即係1.6 與現價相比 都仲有水位~~

      刪除
    3. 原大股東可能慢慢減持, 比買方的友好接貨, 最終股權結構會維持買方是持股不超過30%的單一大股東, 又或者過多一兩年再通過低價要約增持到50%也說不定。

      刪除
    4. 偉哥, 想問點解係 "過多一兩年再通過低價要約增持到50%也說不定" 同埋點解係50%? <--可以多加解釋嗎?謝謝!

      刪除
    5. 50%是絕對控股, 也可以名正言順將6136的業績併表去855。

      刪除
  7. 回覆
    1. 596要留意來自聯營公司的溢利今年不可能維持到, 上年的盈利貢獻超高。

      股價陰跌是有原因。

      刪除
  8. 今日繼續買進落後的內房754合生創展,不估計頂部,長期持有五到十年才能看到結果。[大笑]

    回覆刪除
    回覆
    1. 初頭一睇,睇錯左"長期持有五十年"。[大笑][大笑]

      刪除
    2. 我的八隻內房28, 81, 216, 754, 817, 1098, 1125, 2868都是需要長期持有五到十年才能看到結果。

      刪除
    3. 754今天可能會突破52週最高價8.65元!?

      刪除
    4. 現在相當肯定754今天下午會破位!

      刪除
    5. 好難過!!!

      《大行報告》花旗對內房股最新評級及目標價(表)
      2019年4月2日 02:52:53 p.m. HKT, AAFN

      花旗發表報告,列出對內房股最新評級及目標價如下:
      合生創展(00754.HK)│沽售│5.14元

      阿思達克財經新聞

      刪除
  9. 1729仲唔配股..跌返D給我補貨啦..

    回覆刪除
    回覆
    1. 興業0.76-0.81大手增持,估計配股價不太低!耐心等侯好消息!

      刪除
    2. 今日唔知做乜炒5G概念股, 全線上揚。

      刪除
    3. 華為可能賣5G晶片畀APPLE. 唔知關唔關事

      https://hk.finance.yahoo.com/news/%E8%8F%AF%E7%82%BA-%E9%A1%98%E6%84%8F%E8%80%83%E6%85%AE-%E5%A4%96%E5%94%AE-5g-%E6%99%B6%E7%89%87-000000276.html

      刪除
    4. 我覺得係威靈頓基金增持788帶動

      刪除
  10. 735差價進一步收窄了,正呀.密切期待加價 ^.^

    回覆刪除
  11. 今日371 的買盤好積極!沽盤就不斷擺出黎~

    回覆刪除
  12. 今日買入了一注2718@2.7元, 原因是跟昨天股權披露的基金買入。

    另外昨天坐高鐵返港途中沽出了613@0.174, 因有一段時間上唔到網, 所以唔記得講。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟@2.71。我都搏可以重上招股價3.06。

      刪除
    2. 膽博膽跟買2.71,感覺唔俾上?要壓住2.7?

      刪除
    3. 得果1.1%街貨,我都唔明莊家搞咩。。。

      刪除
    4. 突然一野2.75,跟住2.7,明! 唔俾升住

      刪除
    5. 分咗三次入@2.70都係2207派比我,你哋係唔係?

      刪除
    6. 大家都2.7,我跟Terry變了X仔咁

      刪除
    7. 我有估過Terry兄個疑問,即係好似賣衫咁,大減價到一折,公司都有賺,目的只有一個,志 在 散 貨 喇 卦

      刪除
    8. 果一格夠唔夠俾手續費呀...

      刪除
    9. 收到,食完lunch開車!

      刪除
    10. 壓住左喺2.7,咁樣操控股價都得。

      刪除
    11. 上返IPO 都係10% 左右, 應該好快

      刪除
    12. 當然不是跟ICBC, 看昨天股權披露, 相信很多散戶都未聽過TX CAPITAL呢個基金。

      刪除
    13. TX Capital創辦人翁振興說,對沖基金的一個最大特色,就是可以做「長倉」又做「短倉」,尤其在跌市時,大家都在輸錢,對沖基金卻可獲利;市場因此誤解對沖基金只做沽空,所以易成箭靶。

      刪除
    14. TX Capital Value Fund于4月3日增持东正金融(02718)1930万股,每股作价2.77港元,总值5346.1万港元,最新持股数目4494万股,最新持股比例增至8.43%。

      平過佢入呀!

      刪除
    15. 佢IPO貨唔少, 均價應該要2.95元左右。

      刪除
    16. 我自己知識薄弱,請教一下偉哥點樣睇到佢IPO貨都唔少?

      刪除
    17. 佢地基金睇長線的吧?

      刪除
    18. 基金佬都怕死既,3萬點話高唔高,但話低又暫時歷史睇都唔算低,夠膽呢個時候開名買咁多話睇長線就收埋買啦,開晒名估係想速戰速決掛

      刪除
    19. 大約計到數吧,上市首日增持19.31M到44.95M,即係原本有25.64M IPO 3.06貨
      (25.64M*3.06 + 19.31M*2.77) / (44.95M) = 2.93X左右

      刪除
    20. 唔明點解唔俾升穿2.7,是約定要在2.7交貨?

      刪除
    21. 莊家A:今曰頂住2.7,之後慢慢跌都未遲
      莊家B:正通老王話2.7夠醜喎,再跌好冇面
      以上故事純屬本人虛構

      刪除
    22. Rocky, IPO貨有額外1%的佣金要比。

      另外, 睇返配發結果通告的最後一頁, 有一個最大承配人獲配1.05億股, 就是今日密密減持那間, 但都今日為止仍未申報權益已是違規。理論上佢應於昨天就作出權益披露, 希望公司注視這問題。

      刪除
    23. yes, 我懶得計埋佢佣金,所以就咁用股價計到相約既就算

      減持果間就真係留意唔到,因為冇睇實沽貨D牌

      刪除
    24. 沽貨的220X應該就是CCASS最大倉的china securities ltd., 今日我買的大部份貨都係佢沽比我的

      刪除
    25. 即係暫時係220X沽貨 + 826X排盤

      刪除
    26. 我的貨都是2XX7 沽比我既!佢應該要沽一排

      刪除
    27. 咦!新股嚟講算好罕見喎,Securities not in CCASS得0.01,calling學生哥兄,有冇頭緒乜東西

      刪除
    28. 偉哥覺得值博率高?

      刪除
    29. 一排2.7中國證券就一定沽比你

      刪除
    30. 我都係接收中國證券....

      刪除
    31. 2.7 跟買一注, 都係220X比的

      刪除
    32. 好惡呀穎翔,門神礙眼式桿衛2.7,比D掌聲

      刪除
    33. 穎翔兩邊排晒佢玩晒啦

      刪除
    34. 硬要你2.7入或走先得

      刪除
    35. TIX capital 撤回左, according to HKEX
      (於09/04/2019被撤回)

      刪除
    36. 2.7跟入一注,接收中國證券

      刪除
    37. 係喎, 寫左撒回, 唔知係唔係同股權監管有關係?

      截至招股書:

      購入我們已發行股份總數5%或以上須事先取得中國銀保監會批准,及購入我們已發行股份
      總數1%以上但少於5%須向中國銀保監會報備。

      作為獲許可汽車金融公司,我們受中國銀保監會於 2015年6月頒佈並於2018年8月進
      一步修訂的《中國銀保會非銀行金融機構行政許可事項實施辦法》規限,其中規定,除有限
      例外情況外,汽車金融公司投資者的資格、汽車金融公司的股權架構及汽車金融公司的股
      權轉讓應獲得中國銀保監會或其地方機構的批准。根據《商業銀行股權管理暫行辦法》,首
      次或者累計單獨或共同持有商業銀行資本總額或股份總額5%以上的任何投資者、其關聯方
      及一致行動人士,應事先取得中國銀保監會或其地方機關的批准;單獨或共同持有商業銀
      行資本總額或股份總額1%以上但不足5%的任何投資者、其關聯方及一致行動人士,應於
      取得相關股權後的10個工作日內向中國銀保監會或其地方機關報告。汽車金融公司原則上
      須以引用方式遵守上述辦法。因此,倘任何投資者未經中國銀保監會批准持有上述於汽車
      金融公司資本總額或股份總額5%或以上,中國銀保監會可作出以下行動:(i)責令投資者改
      正有關違規;(ii)沒收投資者的所有違法所得;或(iii)向投資者處以罰款。因此,除非 閣
      下獲得中國銀保監會或其地方機關的事先批准(如我們的組織章程細則所規定), 閣下於本
      公司的投資或會受到重大不利影響。

      刪除
    38. TX capital昆左偉哥入貨xd

      刪除
    39. 驚驚地,2.68我仲補多左1注

      刪除
    40. 偉哥,會唔會走貨?

      刪除
    41. 西門子,你突然講呢句,我好驚呀!

      刪除
    42. 冇打算沽貨, 可能今日收市又出第二份更正的披露。

      刪除
    43. 肯定係你地班友仔搶晒

      刪除
    44. 偉哥會分享更多買入原因嗎? 好少見你會買剛上市一星期左右既既新股,仲要唔算細隻既IPO. Thanks.

      刪除
    45. 如果似1995走勢就肥仔了,今日2.7 跟左。

      刪除
    46. 首要原因是跟TX Capital買。我識Tx capital創辦人, 不是要幫他們賣廣告, 因為他們作風一向很低調, 也不需要四圍宣揚他們的戰績, 只能說他們近年表現非常之好, 我投以信心一票。

      其次, 昨晚即刻去研究一下2718, 發現估值已是偏低。2718減價之後再打9折賣, 估值是頗低, 尤其今年業績應該仲會有很高增長。這種基本上沒有散戶參與的中型股, 最終應該都會是基金股, 現在有得減價賣, 或許是因為機構投資者在國際配售分到太多貨, 超出預期, 所以要減持。有玩過國際配售的都知道認購多少股都是篤數, 一般都很少會分到足, 所以經常會篤大數, 而今次2718的公開發售得11%認購, 不足之數全數撥返去國際配售, 再加上或許當初定價太高, 所以入飛的機構投資者少左, 令到好多基金可能分到一褲都係, 所以被迫要減倉。

      刪除
  13. 258今日轉左用京華三一回購, 不會每日用同一券商回購, 好有心思。

    回覆刪除
    回覆
    1. Tiger喺咁出,京華喑手密密掃。刚才試過掛出,京華不露牌掃

      刪除
    2. 暫時睇落回購都係持續,今日3.13不斷接tiger的貨

      刪除
    3. 哈哈, 估計之後結好、金英、BOCI、KGI等都會輪流沽貨。

      刪除
    4. 偉哥嘅意思係指佢哋會比貨京華?

      刪除
    5. 258回購首3天是用京華, 之後4日轉BOCI, 今日又轉返京華。京華的風格是不露牌掃貨, 而BOCI是排隊多。

      刪除
    6. 沽貨的大戶似係傾好左, 今日你沽, 聽日我沽咁,日日唔同

      刪除
    7. 其實邊幾個倉要沽貨都已經大約知道, 只是不知會否沽清而已。唔好問我點解知道, 答案可以自己通過公開的訊息去推測。

      完全有機會回購1億股。

      刪除
    8. 258今日仲未出回購報告, 今日唔知有冇機會突破3百萬股?

      回購唔止拉高左股價, 連成交也活躍左好多。

      刪除
    9. 今日回購果然突破3百萬股的上限。

      刪除
    10. 相信三百萬只是個指標,但不一定要嚴格執行的。

      感覺中銀倉是用來收友好貨,京華用來吸散戶貨,各司其職

      刪除
    11. 唔係, 兩間行只是買盤方式不同而已, 一間排隊, 一間直掃多, 兩者職責都是一樣。

      刪除
    12. 今日自己都食咗結好KGI唔少貨,唔知佢哋係咪散户呢

      刪除
    13. 睇我上面都講左, 除左前幾日沽貨的那幾間行之外, 仲有上面寫的好幾間行的貨都會交返出來的。

      刪除
  14. 2182再次入手0.63!

    回覆刪除
  15. 破了3萬點,大家小心,可能突然大跌!跟住轉熊1>2>3

    回覆刪除
    回覆
    1. 有需要可以買定7300做防守!

      刪除
    2. 等緊佢回一回,今日沽清947後只剩一隻股,我要買貨。

      刪除
    3. CHing唔好嚇我, 入到成手貨!

      刪除
    4. 通常入到成手貨結果你明的

      刪除
    5. 我反過來覺得這次是一個緩慢的牛市,中美合作, 經濟向好! 恆指2年見4萬點,3年見5萬點!

      刪除
    6. Louis長牛, 看牛參考不大, 毋忘看牛則會熊, tk看牛才非同小可.

      刪除
    7. 哈, 問我顯示名稱, 貪得意填unknown又得喎? :O

      刪除
  16. 收息股46, 420和626最近突破52週最高價, 應該有力繼續向上!

    回覆刪除
  17. 隻371日日炒到上4.88左右就止步

    回覆刪除
    回覆
    1. 要壓住價等長江電力入場。

      刪除
    2. 偉哥期望長江電力入場後目標價係幾多?

      刪除
    3. 見步行步吧, 睇下到時市場反應。

      刪除
    4. 偉哥意思係咪長江電力可能已經係市場入緊貨?

      刪除
    5. 之前我都講過長江電力的話存倉在建銀, 所以睇住建銀的倉位就知幾時開始增持。

      刪除
  18. 687 3蚊鐵底俾人打穿左一個窿!!!!

    回覆刪除
  19. 1132橙價0.295 好耐不見、料有更好價不用咁早。

    回覆刪除
  20. 隻康希諾就快一百億市值

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇返A股同業上到一百億真係一D都唔出奇

      刪除
  21. 股仔今日普遍回,我以為跌左500點。

    回覆刪除
  22. 6185、8537一同創新高,海闊天空。

    回覆刪除
  23. 1348 回左咁多, 係咪暗示失敗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今月底到期, 現在都還沒有消息, 我上星期蝕幾個價位沽清了。

      刪除
  24. 中國鐵塔炒到上過百倍PE!

    回覆刪除
  25. 上星期2.96入242信德,今日3.69沽一半,一星期回報20%好開心, 我都賺到錢真係確認係牛市了.

    回覆刪除
  26. 3918,昨天@9.1x接刀,剛於9.87沽出。

    回覆刪除
    回覆
    1. tk兄,睇左偉哥blog好多年,忍唔住出聲,你成日自吹自擂,次次都接近最高賣最低買,市況突然逆轉又俾你捉到晒,真係咁勁我真係服左你! 但係都無乜人理你,知唔知點解? 因為你又唔會好似偉哥咁,買賣即時講,你成日都馬後炮,益唔到我地呢D老散,咁你分享來有乜意思?

      刪除
    2. pkchan 兄, TK兄只係遲左少少出POST, 佢唔係馬後炮架

      刪除
    3. 其實高手唔係好奉要益老散架……

      利申:有跟過tk兄既trade賺到

      刪除
    4. 高手唔肯分享,之後沽貨留言仲乜?當呢度book trade呀?
      無意思

      刪除
    5. 都係個句, 希望大家如果想與網友分享的話, 可以買入時說一聲,沽出時也說一聲, 如果可以附上簡單的理由就最佳。

      刪除
    6. TKCHAN 學生哥~我都有跟過~有賺有蝕~跟唔跟都要睇自己!

      刪除
    7. 唉又係呢D留言。覺得唔岩睇跟唔到既咪無視之囉,反正呢度咩人都有...出言批評就無謂左。

      刪除
    8. TK 兄不是馬後炮的.之前都有同網友講過, 佢操作都好快,網友們很難跟得切的.

      刪除
    9. 我多口說兩句, 1763 TKCHAN之前確實有在沽出後說會候低買回的, 所以今日再講也是合理, 而網友指的應該是剛才說的3918, 我剛去查了以前的留言, 我諗應該呢1、2個月都完全冇提過這隻, 然後說昨天撈底買入、今天高位沽出, 其實分享的意義不大。如果TKCHAN是昨天買入3918時已與大家分享, 那今天這個POST就完全合情合理, 也有交帶, 也不會有上述網友的意見。

      刪除
    10. 呢個留言明顯係馬後炮啦,不過都唔係重點,你睇下佢過往留言包括今日都係贏的,你地自己諗下可唔可能,我就唔信有神人,任你點高頻交易都唔可能升市跌市所有股都係高賣低買,認叻唔係咁認囉。

      刪除
    11. TKChan 既操作仲勁過偉哥,真心想講。 捉高低位偉哥係達人級數,5級,THChan大大係5**.

      刪除
    12. 3918 TKCHAN有提過, 但冇打過stock code出黎, 4月4日10:16 有post呢段:
      本集團預期開發成本將落在38億美元和40億美元;這可能是一個相對保守的數位,根據高力的經驗並鑒於最近的發展動力,建築價格指數可能要相對提高很多。
      之後4月8日10:23 佢post:今朝恐慌拋售時,接了一點貨。

      刪除
    13. 仲有一樣講命中率,根據一項非正式不專業統計,TKChan 95% 捉到高低位,偉哥就70%,偉哥從不考慮 all in, 但其實TKChan應該試下all in. 我唔係講笑 or 玩野。 完。

      刪除
    14. 哦, 我只用keyword "3918" search, 所以搵唔到那個留言。那我收回之前的評論, 因為事先有交代會接貨, 所以今日講沽出也是合理。

      刪除
    15. unknown 兄說得沒錯
      我也正想幫tk 兄講3918 他昨天有提過接刀,只是沒有提number
      實時買賣分不分享給大家是他的自由
      大家一人少句
      哈哈

      刪除
    16. 呢位unknown 兄都有留意,小弟正正係tk兄留言後用呢段野search過,先知隻3918 異動,因此並非從無提及過

      其實偉哥餵到埋食當然好,但唔係每位網友都有責任咁幫手,希望tk兄切勿介意,減少或不再留言

      刪除
    17. 老散兄,其實你話你睇左偉哥blog咁多年唔係應該慣既咩,要否即係改pkchan入黎狂噴,賺少左吾洗嬲豬。我有睇tkchan兄留言,呢個情況吾常有,有個時我只心中講"又吾單声"而已。又未至氣到老散兄咁。
      老實講每個師兄留言都值得參考,活到老 學到老

      刪除
    18. 講開3918我就好心痛,16,17年果陣係4.x 5.x 呢啲位入左好多貨,點知之後大股東行駛CB低價大幅灘薄,果下見市場最初反映負面,咪4蚊呢啲位沽曬,沽完之後呢隻野就開始識飛😖

      刪除
  27. 彼岸同興合幕後可能同一個莊

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日都好啦, 上返少少水!

      刪除
    2. 希望有好開始!個莊係有D料到,讚下佢先

      刪除
    3. 無謂同佢地玩,及早離去!

      刪除
  28. 2718今日好多股權披露, TX Capital重新申報返, 主要是作價上和昨天有所出入。

    另外, 今日說到最大承配人拿1.05億股的, 也浮出水面, 竟然是大摩! 但好笑在佢持股不是存倉在MS。

    瑞信作為保母, 在第一日已在市場買入了2283萬股, 而超額配發有8000萬股, 即是之後還有大約5700萬股的額度可以用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 再睇埋董事、高管權益披露, 仲搞笑。CEO李禕在4月3日低價接了32.8萬股, 然後4月8日沽出, 賺了4萬9千元。

      佢叻過334只賺數百元那位。

      刪除
    2. 4万元等于几天人工。虽然好赚,希望ceo不要天天炒自己股票,专注本业!

      刪除
  29. 作為一個無貢獻既CD-ROM, 我都認唔住要出句聲. 無人有責任要交代佢既買賣, 亦都無責任要即刻post 買左乜, 賣左乜. 既然係老散只識跟人買number, 咁就唔好咁多聲. 跟唔到人地搵食, 就係度嘈嘈閉. 好多本來願意開心share 同你地分享佢地既心水number, 依家已經有唔少人唔會再公開講佢地既買賣, 你地d 只識跟number 既老散, 最後乜number 都跟唔到. 咁係唔係你地想要既結果? 唔該你地自問, 你地為左呢度有咩野貢獻先, 如果無, 就唔該唔好係度話其他人. 亦唔好影響偉哥呢一片淨土. 我自問我無貢獻, 所以我收聲. TK兄, 請唔好介意呢d 人, 多謝你提供大家一齊賺既機會俾我呢d 無貢獻既人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意你兄所言。
      另,如果有一直留意留言的話,當會留意到TK 兄久不久也會回答網友一些持股取態及對後亦看法,雖言簡,但意駭。而不只是分享買賣。
      謝謝TK 兄及其他一眾師兄無私分享。
      更感謝偉哥創立這個平台。

      刪除
  30. 偉哥,想問834係咪仲未有落實賣盤消息?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果沒有延期的話, 獨家洽商期至5月7日止, 你可以做的只能是每天留意下通告, 看看有沒有新消息, 又或者沽出算數。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。