置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2018年11月13日 星期二

我並非activist investor


連續呼籲反對春泉(01426) 及橙天嘉禾 (01132)的關連交易,搞到我好像成為activist investor一樣。說真的,我不是想做什麼activist investor,只是很多時候當自己持有的股票,管理層或大股東做法不公,我肯定不會好像普遍的散戶一樣,不聞不問、逆來順受,最少都會公開發表自己的看法,甚至號召其他散戶響應,行使股東的權利去反對一切不公平的交易或做法。

香港的散戶很多時候對上市公司大股東或管理層的胡作非為或有不滿,但都只是將想法藏在心裡,不會表達出來或者以行動去反對。這並不是純粹的個人猜想,最簡單的莫過於最近投票反對橙天嘉禾(01132) 關連交易一事,大部份網友都不知如何投票反對,從這事可以看出或許很多散戶可能已在股市打滾多年,但都未曾參與過投票或出席股東大會,直接向管理層表達意見或訴求。

如果只有一、兩名散戶有維權的意識,聲音渺小,影響有限,大股東及管理層根本不會尊重、理會小股東的想法或利益;當某天大部份的散戶都覺醒,懂得善用股東的權利去維護自己的權益,大股東及管理層還可以漠視我們的存在及訴求嗎?

我一個人的聲音或許渺小,一切的努力很大機會付之流水,不過我仍會堅持吶喊,希望有更多的網友可以走在一起,壯大我們的力量。只要團結一起,聲音越來越響亮,會影響更多的散戶加入我們的行列,重視自己的權益。

這或許是我這小小的平台可以做的最有意義的事。

209 則留言:

  1. 加油, 支持偉哥。順手搶第一留言, 哈哈。

    回覆刪除
  2. 我明白和支持偉哥你呀!

    你是一個有正義感和有使命感的人,承擔著巨大的壓力下製造ㄧ個平台可以讓我們的小股東發声,在你 循循善誘的教導下,我們不單分辨是非,又可知道作為小股東的權利,避免給他人剝削。

    願偉哥帶領我們該行走的路,不要讓我們遇見事怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好像在念經文一樣, 阿門。

      刪除
    2. 願偉哥與我們同在,帶領各位迷途散戶離開陷阱,避免成為大戶點心,在你的英明領導下,令所有信眾荷包豐厚,財源滾滾,阿門
      愛你的學生哥上

      刪除
    3. 哈哈...搞到好似懷念緊偉哥咁

      刪除
    4. 不做cd rom,支持偉哥

      刪除
  3. 903難得的一次季績沒有減值虧損、撥備及龐大的匯兌虧損, 終於恢復盈利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到最後,見到宣博士仲响度。。。。

      都係摶唔過咁。。。XD

      刪除
    2. 開市不久0.7買入,剛於0.8沽出,最近都比較小daytrade。

      刪除
    3. 903殘股大翻身。

      睇呢間公司報表真係好搞笑, 截至9月底的3季度,經營溢利3800萬美元, 所得稅交3800萬美元, 然後稅後純利只有30萬美元。

      刪除
    4. 均價0.8元減了一半的903止蝕。

      今日股價反應感覺有些過大, 先減一半, 看看有沒有機會跌回些少補回。

      刪除
    5. 經營溢利3800萬美元, 所得稅交3800萬美元,是否意味盈利集中在某子公司,要交稅,但另一間子公司蝕本抵左盈利條數?

      刪除
    6. 係, 因為監視器業務大賺, 交好多稅, 但電視機業務蝕錢, 而虧損不能用作抵銷監視器的盈利。

      刪除
  4. 班獨立非執董係點揾番黎既呢?

    回覆刪除
  5. 1729,始終找唔到光纖材料的走勢價格......冇盈喜......等多幾日,盈喜/警已經變成合法造市既工具.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果好擔心或者沒有信心的話, 可以考慮業績前先減持。

      刪除
    2. 1729,真係有d心有不甘,偉哥你知la,IPO盤數通常都"造"得好好睇睇去上市,你睇2017/18四個月盤靚到(靚果頭law).盤數第二年就真係見真章了.見佢惠州交易份通告透露到咁靚.原本有指望.但現在冇(未見)盈喜,真有d失望感,17/18上半年基數高(用IPO推算估65M-70M),今期如果冇盈喜計,低至普通增長range估80M-85M(70M計約15%-20%增長),有90M樓上的話正常便應該出盈喜了.1729經常盈利PE計數,佢唔係成個香港股市最平,都係頭果幾隻.冇乜理由咁樣無lala走左,除非盤數"天氣不似預期"先走人.只係股價太低坐貨冇"揸拿"水位.現在個市咩環境?實在變數太大,變成坐得好唔舒服果隻.所以如果有盈喜,個價立刻0.4樓上,坐貨舒服得多,大市有咩事有位走,冇事5/6亳先諗去留.現在?個價浮浮沉沉,仲要睇天做人,好被動.

      刪除
    3. 1729最近走勢幾ok, 你太擔心就跟偉哥講減持下

      刪除
    4. 簡單咁講,如果2017年上半年盈利有70M, 咁今年上半年即使冇增長或者輕微增長、甚至輕微倒退, 盈利範圍當60-80M之間, 出左份業績股價仲會跌嗎? 最差情況當受貿易戰影響, 盈利得50M, 全力計當1億元, 而家6億市值, 會跌好多?

      如果係60-80M範圍之間, 好大機會係唔發盈喜/盈警, 而係呢個範圍之內的話,我覺得業績公佈後, 股價升的機會大過跌,仲要而家已經係受貿易戰之害, 而貿易戰再加劇, 例如關稅由25%加至35-40%的機會會幾有大? 我估機會絕對細過貿易戰叫停。

      大家都唔知盤數幾多, 亦都無得估, 咁你而家可以做的, 一係減持令自己安心一些, 一些耐心等業績, 唔使諗太多。

      刪除
  6. 我就是偉粉,支持你。

    回覆刪除
  7. 支持為公義發聲,支持偉哥 !

    回覆刪除
  8. 偉哥,我們各散戶都是一粒沙,但有你呢個平台凝聚一起,可變大石。

    回覆刪除
  9. 滿滿的正義感,說得對,說得好,支持!

    回覆刪除
  10. 末日大師又黎
    納指要跌八成喎

    回覆刪除
  11. 有冇c兄有揸8017? 好似就快想action

    回覆刪除
  12. 加油偉哥,不過真係第一次打去指示投票

    回覆刪除
  13. 本來是早得多應該做的

    【商廈有價】瑞安建業3.035億元購觀塘偉業街93號的全幢商廈
    http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2018/1113/LTN20181113980_C.pdf


    回覆刪除
  14. 支持偉哥, 香港地已經愈黎愈少好似偉哥咁願意真心表達自己專業意見出黎既人, 阿門 xd:)

    回覆刪除
  15. 支持偉哥,謝谢你為我這些小散户發聲。我是第一次投票。

    回覆刪除
  16. 革命要成功, 首要抗衡大股東, 偉哥沽了一半橙, 是否又少了一分力? 要推翻大股東, 是否又只有一半信心?

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨你點諗啦, 是否我為了顯示自己反對關連交易的決心, 所以要一直持有橙, 一股都不能減持, 才能竪立一個好榜樣?

      我諗每人都有不同的考慮, 唔係因為我要反對這些關連交易, 所以我就要做個榜樣比大家睇, 一世死渣住橙唔放, 同大股東抗衡.....好抱歉我未高尚到呢個地步, 亦未能視錢財如無物, 我反對關連交易和我是否沽貨減持是兩回事。同樣地我亦不會要求大家買入或者不要沽出手上持有的橙去投反對票, 我由始至終都係話希望網友們如果在關連交易表決前仍持有橙的, 就全部投反對票, 僅此而已。

      我要扮清高的, 其實可以減持左都唔出聲, 何需要大鑼大鼓同網友講我減持左?

      刪除
    2. 我之前甚至連日後的意向都講埋, 如果有機會升返上0.5元, 我應該已經全部沽清了, 即係如果股價繼續升, 我會繼續分段減持。我反對關連交易, 但這意向不會左右我的買賣決定。我仍是股東的身份, 我就會行使股東的權利去反對關連交易, 也希望仍是股東的網友可以跟隨, 但我從不會要求大家不要沽貨或者無貨就買入去支持我否決關連交易, 所以這一刻任何網友要沽貨離場, 我理解也支持。

      刪除
    3. 坦白...偉哥這次對1132的關連交易的操成意向及原因已經說得很清楚...甚至有點太清楚。
      很不明白為什麼仍然有些網友要斷章取義...

      無論如何,謝謝偉哥分享。

      刪除
    4. 支持偉哥行動.
      自已覺得長少少睇1132已只宜投機炒下,
      大家亦應預備投票後部署.

      刪除
    5. Ciara 姐,偉哥個題目都講明佢唔係activist investor la

      刪除
    6. 昔日大家買橙, story 好動聽, 可惜小股東痴心錯付. 現在見財化水, 唉! 我們都是凡人, 在利益前總會迷網. 大股東有財有勢, 仲可以駚横手. 小股東除了團結, 又可以點呢? 沽貨走人 >_<

      刪除
    7. 一個人無私定有私
      日久見人心

      好人難做, 比我係偉哥真的吐血了

      刪除
    8. 講真,Ciara 嘅心態我都明,人係好搞笑嘅動物,贏就好少多謝人,輸左就會怨天尤人,令自己心理上好過D,我自己就係表表者,你問我有無一刻怪過偉哥,我話無就呃你,但我係到學到好多股票知識同心態,對自己日後都有好大益處

      刪除
    9. 面對自己相信的正義
      態系需要表的
      聲系需要發的
      就算可能徒勞無功
      當然
      自己利益一定系行先的
      唔對路系一定要走的

      就如參加維園64 朋友説 這就是我的態度
      集會期間落起雨 佢byebye了~~

      刪除
    10. 為免誤會,說清楚點,我所說的斷章取義不是指ciara姐,ciara是直說敢言的。
      我所指,是再樓上那位突然又買入了1132*支持*偉哥的那為仁兄。

      刪除
    11. Fai兄真可愛.多謝你明白我, 知音難求.

      刪除
    12. 偉哥,不要介意,長期看你blog朋友,就知你為人,在心中。


      刪除
    13. 個人感覺, 有時我覺得Ciara 講野一舊舊/高深? 令人唔明白佢立場, 都唔知佢支持定其他意思

      刪除
    14. 呢個"70後投機客", 同失憶退休老人ng wai 一樣, 專間攪局, 故事歪曲偉哥意話支持他而買入, 到時出事就可尋釁隃, ng wai亦唔好得幾多, 講過的唔記得唔認數神憎鬼厭之餘, 厚面皮到被逐亦自己躝返來, 為尋求偉哥及fans認同於是自言買入1426來投票支持以示企埋同一陣, 可惜言論酸刻如故, 如果不是日日佔用偉哥顯著版面, 真係費事理佢. 相反terminator留這參考性高, ktc言詞實在, terminator這等水平, 如真係同ng wai之流為伍的話, 真係自降身價了.

      刪除
    15. 偉哥持有1132, 帶起帶頭作用, 為小數一方發聲.

      就算偉哥沒有持股, 1132的相關文章也提醒其他小股東自身利益和權利.

      刪除
    16. 支持偉哥,股票市場變幻莫測,橋段日日新鮮。 小心行事,自己決定的事自己承擔風險和後果。

      刪除
    17. 每次偉哥推過的股價受壓,便會有很多是非出現。在橙跌到0.26時,那時更是不絕於耳,說伍生是老千,偉哥是幫莊我也見過。今日橙升到0.4,偉哥心胸坦蕩,說再升會沽餘貨也給人非議?我倒覺得偉哥是坦白得可愛,也是我為何仍是忠粉的原因,偉哥大可暗裡沽清也可以,別忘記偉哥說明此blog只是分享自己買賣,不是社福機構要為他人謀福利。我也曾在2136跌至2.7x時說了一些對劉生過份的說話,沽出後最高好像見3.22,那劉生又是老千?不如大家為自己多想想,記著錢是自己的。 橙是橙,鱷魚是鱷魚,兩者一定要有相同結果嗎?

      刪除
    18. 看好增持,看淡減持。買賣股票只有一個目的: 賺錢。
      就算否決交易,伍生用些不用投票的方法,仍可轉移資產。

      刪除
    19. 返緊工,仲有素未謀面嘅偉哥跟進公司通告和動向,我真係好想佢做我嘅哥哥或者表哥。

      刪除
    20. 時慧勤兄, 我也是老散一名.身價本來就很低.跟偉哥差很遠.
      我也無意加入你跟Ng Wai 的爭端.
      有時只是我說出我知道的事實罷了.
      我比較清楚Ng Wai 的操作, 所以我個人確信他是期貨交易前輩.
      當然大家可以繼續不認同.
      和而不同很正常. 現實世界如是, 網路世界更甚.

      刪除
    21. 鱷魚潭摸蜆, 談何容易. 俾心機返工.

      刪除
    22. Terminator ,你唔使幫我解釋,無謂介入。
      盲毛勤我已經在雪球 post 了1426買入的單據,存在致富亦有接受要約,眼見高位冇辦法沽出,幾萬元利潤盡付流水。

      任何人批評人或事之前,一定要有證據,不是靠自己主觀感覺,9 up 以為冇事,小心係呢度,如果冇證據胡亂批評東方日報,分分鐘招惹官非,胡孟青就是道聽塗說胡亂批評,攪到要花費大筆銀両報章登道歉啓事。

      刪除
    23. 盲毛勤再講多一些你知,我之前不想留言就是怕咗你,無謂浪費時間同你囉梳,你次次都屈我,而我次次都原諒你,皆因你無知,睇你留言感到可悲,如果你要搵出任何人是不是吹水,一定要有耐性等機會,任何假嘢始終會露出馬腳,好似炒期貨一樣,一定要有耐性等機會,係又出手唔係又出手,多多唔夠輸。呢度有人吹水炒期指,見他post 出買入買出,我立刻用即時串流一直追踪住,從未見過有佢説出的平倉價,點解我唔踢爆佢?唉又得佢吹咯,以前我同你講過,同聰明的人和記性好的人千萬不要吹水,我不是聰明人,但我是記憶力良好的人。

      老師的博在Yahoo 收檔的時候,最後一位留言就是我,推介偉哥呢個愽,因為見有講期權,最近見到有人輸了3399嘈,1132 裂口下跌又嘈,偉哥話冇人雪中送炭,我留言是雪中雪炭,又見有人在雪球嘈,當時我冇雪球戶口,否則一定會出聲,為咗比你睇証據,已經在雪球開了户口,你心雖然盲,但眼應該未盲,去睇下啦,我一篇短文已經有410人閲讀。

      刪除
  17. 1132長缐冇運行,因為大股東已經立壞心腸,反對唔成功,注入垃圾資產,反對成功暫時冇動作,總有辦法去淘空公司,再冇辦法咪年年唔派息,股價立地成佛,小股東現金不多,只求快速獲利冇咁好耐性等。

    想起122以前呢度有盲毛話會私化,股價升到2元多,我好心提醒呢支股久不久就會傳一次私有化,以前坐船去中環見到一楝鱷魚恤中心,資產左轉右轉,股價長年累月唔識升,大市升唔郁,大市跌跟跌,見過鬼過怕黑,可惜盲毛就是不信我,仲胡亂批評我,時間就是最好證人,自吃苦果有苦自己知,幾年下來股價得番0.69 慘慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 盲毛勤你次次都屈我,我一直原諒你,因為見你低B 無知,我炒期貨賺得多,感恩天心常與善人同而憐憫你,其他人屈我都懶得回應,之前又話我冇買入262 L/C ,又話我走了是吹水,今次又話我尋求偉哥fans 認同自言買入1426,你是不是輸到儍咗?股海縱橫數十載,環遊世界數十國,做事從來不要人認同架,好在我真實有買入1426,否則又比你捉到痛腳,你連簡單留言都不識分别真假,仲話炒期貨同大鱷肉搏,咁都唔瓜至奇,等陣我在雪珠 post 買入單据。

      刪除
    2. Terminator ,頭先最多跌三舊幾 262 call 點都都唔肯平賣,我排205排唔到,尋日由低位升咗七舊幾,要消化一下,大鱷順手殺埋一些好友。

      刪除
    3. 今日跌市低成交, 我視之為利好.
      我已有很多好倉, QQ出業績後, 再看看夜期是否異動.

      刪除
    4. QQ 業績好過預期,夜期一枝大陽燭

      刪除
    5. 好嘢喎,你今次肥仔啦。

      262 call 啱啱想吃,見310,都係忍住睇多兩日先,只得幾張細,頭先排205排唔到,出多二點去掃就得,以為跌三百幾會買到,買到依家就可以食。

      刪除
    6. Terminator兄,請問有冇D咩期權書岩新手睇

      刪除
    7. 謝謝Terminator兄,速食左轉LC25600@473-553。15222都有斬獲,希望聽日13320有大啖肉食啦~

      刪除
  18. 呢個平台高手雲集,樂見大家和而不同,網絡世界係好少見... 我十分支持和尊敬waigor!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個香港,得番這裏仲認認真真,其他?正經既冇人理你ga

      刪除
  19. 回覆
    1. 我今朝選擇左走埋餘下既700 $275既LC
      尋日由260直接彈返上275,值博率低左(尤其係因為用即月LC,月中坐住一日時間值都唔少野)

      刪除
    2. Terminator看來大家又有餐食

      刪除
    3. 狂牛再現,15222 13320齊上!!!

      刪除
    4. 今日內房靚仔, 剛才加倉買入3883@ 4.8

      刪除
    5. 唔信邪唔得 除左注系5.2 之後買數次數次都系賺嘅

      刪除
    6. 美匯跌穿短期下降軌, 如果再跌, 人仔唔托都會再升.
      大家最近有沒有留意恆指/國指成份股 5, 388,1299,2318,1211,1093,175全部圖都開始轉好
      今天連27 , 2007 都好番 , 要大市再轉頭大跌, 機會不高.
      現在只差700 領軍, 然後一呼百應便可以全部一齊大挾上去大殺淡友

      刪除
    7. 再加兩大國握手。。。
      有人說牛一開始其實也不為過

      刪除
    8. 大口, 那也不要太樂觀, 現在仍很大機會是熊市, 只是熊市大反彈.
      所以也不要ALL IN

      刪除
    9. 買入61946 1299 牛@0.044
      要留意這隻回收價比較近 60.88, 注意風險
      怕收就買CALL

      刪除
    10. 我自己睇法最大機會係兩大國言和後一片歌舞昇平沒多久便出熊3,預計下年中

      刪除
    11. 全部圖都開始轉好
      << 認同短時期唔似會再大跌到,恒指10,20,50日線都開始拉返埋一齊打click,20日線都已冇左向下既走勢,今日恒指再收高過20日線,20日線都應該會開始升返。

      刪除
    12. 內房我尋日買1238... 真係伏!!

      刪除
    13. 咁既業績!!!明日我兩隻QQ牛唔會無錢收吧

      刪除
  20. 這麼多年偉哥一直無私地分享投資知識及小散戶應有權利,絕對支持偉哥。

    回覆刪除
  21. 8017郁啦~不過呢隻同2680一樣,上市玩殘老散,券商無好人...

    回覆刪除
  22. 橙已作出相應行動, 維護自己利益

    回覆刪除
  23. 回覆
    1. 散户要接受應該都接受了,現在應該都係等機構投資者了

      刪除
    2. 1426劇本好似跟Terminator講法行

      刪除
    3. 今日仍可以接受要約的只有大型機構投資者。

      如果要約最終只有40%接納的話, 即係話大股東及友好陣營控制60%股權。

      刪除
    4. 呼喚all-in左既錢牛牛兄,聽日卜定半島請大家食飯啦~~

      刪除
    5. 想請問偉哥,如果要約不足50%,但最後否決到股東大會,是咪都會成為無條件? 同埋,我地呢D已接受要約的,是咪仲要再通知券商係股東大會投反對票?

      刪除
    6. 想打去問PAG心情點樣

      刪除
    7. 要約條件是1 and 2, 不是1 OR 2。

      刪除
    8. 大机构应该是等最后一天才入的
      有信心成事

      刪除
    9. 牌面看失敗機會好大

      刪除
    10. 如果要約不足50%並中止, 惠州交易近乎100%會通過.
      PAG 咁大管理基金公司, 春泉都係佔佢地Fund好少%
      要約失敗並中止,股價跌番去3蚊,PAG 只係沒面姐.


      刪除
    11. 再提價到6元機會大嗎?

      刪除
    12. 3.85沽盤突然增多少少

      刪除
    13. 再提價是沒可能, 因為要約已講明不會再提價.

      刪除
    14. 反正走又走唔到只能求奇蹟

      刪除
    15. 可唔可以去證監會投訴佢損害小股東利益。

      刪除
    16. 1426 幅心電圖 定左格 似certified

      刪除
    17. 今次几次案例,看股价以为成事的,结果都不通过
      这次看股价以为通过机会不大,反而觉得应该会过

      刪除
    18. 到目前為止,尚欠10%股份
      除非有機構投資者接受
      否則肯定失敗

      刪除
    19. 除非是女人,否则是男人

      刪除
    20. 機構投資者要接受應該會係最後一日先決定接受,中間接受你唔知大股東有咩動作和佢地唔同散戶有個deadline

      刪除
    21. 希望奇蹟出現,齊歡暢

      刪除
    22. May,係冇既,香港依個場係for大股東横行既,要顧及小股東利益既管理層,美股歡迎你

      刪除
    23. 1426一如所料, 要約唔夠數, 延長要約期限至11月28日。

      估計到11月28日就有最終結果。

      刪除
    24. 其實PAG提價收到只九少許%,但係都延長,會否如terminator兄所說?

      刪除
    25. 我睇過通勝11月28日係吉曰

      刪除
  24. 0.134沽埋另一半8105, 執返4000 蚊走人,繼續搵目標

    回覆刪除
    回覆
    1. 學生哥有冇睇過8357?
      雖然今日出績,不過睇排隊似幾有秩序。

      刪除
    2. 8357 上市個陣有玩過,0.37 入番8482 炒下波幅

      刪除
    3. @0.325 沽左8391, 現家𨍭入1752 @0.31 ahah

      刪除
    4. 無名兄,1752我@0.38入坐到而家,呢隻幫我賺過6位數,祝主席好緊張佢公司嘅股價,話跟澳洲法律唔跟中國送審

      刪除
    5. 原來Q兄先係大戶,一隻股票賺成10 皮,好葡萄

      刪除
    6. 學生哥兄,之前真係春天而家就係秋天,你成日都係春天啦!

      刪除
    7. 唔係啊,我之前係冬天,依家先係春天

      刪除
    8. 大戶QwQ兄, 我諗住短抄下炸, 赚幾千就算 !.!

      刪除
    9. 大戶扮散戶,我都係諗住賺下車費

      刪除
    10. 我想大戶幫下我呢D散戶呀,散戶就可以變大戶,吾知大戶會吾會變返..散..!睬!儍啦!

      刪除
    11. HI 2位師兄好
      小弟睇左偉哥好耐...加上1752果期又賺左小小 又見2位師兄提一提 所以想留一留言
      1752一直都有持有 ...學校有錢賺又冇壞帳..但係股價就唔識升...最記得1752唔洗4M比人由0.75殺到落去0.6X..睇到個心好痛...

      刪除
    12. karab兄,月底28号10am港島香格里拉食餐,最近通告都承認現時股價未能反映出本身價值

      刪除
    13. 0.385 沽左,賺到餐lunch

      刪除
  25. 中槍兄,中槍集團沽貨未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一股都無沽過
      價值仲未反映,我估計大股東應該差唔多注入資產,所以先踢上去做返大個市值,避免非常重大收購

      刪除
    2. 下次見到范執董叫佢包架車上大灣區視察先

      刪除
    3. 因為未知上次急瀉原因何在?股價已回家鄉,我走咗一半先,留咗一半睇情況,希望有好消息!

      刪除
    4. 久唔久要排下毒瀉清佢,咁樣先健康㗎

      刪除
    5. 都估到佢無好嘢 又跌返10%以上 垃圾

      刪除
    6. 這是因為真丹尼爾集團沽貨

      刪除
  26. 粒丸蒸了吃,獲利4K,轉入殭屍股2128@4.05。
    市況變幻無常,唯有靈活走位啦。

    回覆刪除
  27. 非常好的文章:
    https://hk.finance.appledaily.com/finance/daily/article/20181114/20545938
    在金融市場內,心術不正的管理層,數量未必少過正派的大股東。幸運的是,經營得法的公司市值會不斷膨脹,搵股東笨或經營不善的股份,市值則越來越縮,最終會被投資者所捨棄。因此,全球大部份股市,即使出現不少害群之馬,總市值依然是升多跌少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在金融市場,有兩件事是肯定的:第一,在短時間之內,很多意想不到的事可以在市場內發生;第二,在無錨的法定貨幣(fiat currency)制度之下,貨幣供應傾向以高於實質經濟增長的速度增長。基於一,我們要知道預測的不可靠性;基於二,我們要明白任何具稀缺性且能產生穩定現金流的資產,都有價格持續升值的傾向。[大拇指]

      刪除
  28. 第一隻冇收入生物科技1801, 炒到52週高……

    回覆刪除
  29. 請問偉哥是否仍然持有596 ? 謝謝

    回覆刪除
  30. 偉哥支持你,我習慣了當CD ROM,但實際上都睇了這裡3至4年,係呢度真係學左好多野,而個人投資回報的提升絕對是受惠著偉哥的分享與拆局,我等小散戶好需要你

    回覆刪除
  31. 想問偉哥2136是否仍佔第2大倉位? 如果到今年年尾都無動作會否考慮減持? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 是第1大倉位, 原本最重倉的橙因股價跌及減持一半, 倉位已減細左好多。

      目前無考慮減持, 因為現金水平太高, 減持後也不知買什麼好, 而且2136目前倉位只是略高於10%, 控制在很安全的水平。

      刪除
    2. 可唔可以講埋2-5? 2應該係98?

      刪除
  32. 偉哥加油,感謝文章的分享~~~~~~

    回覆刪除

  33. 相信與否,基於你自己的判斷!

    股市隨筆 Posted on 十一月 14, 2018
    https://dpzblog.wordpress.com/2018/11/14/%e8%82%a1%e5%b8%82%e9%9a%a8%e7%ad%86-2167/
    …… 中美最後必會合作,所謂合則兩利,但美國以後沒有什麼手段可以制衡中國,中國祇要政治穩定,憑着人民勤勞對財富的追求,憑着人口量大的優勢,十年後中國將成世界最大經濟體。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很高興看到大老闆余卓兒今天大手買入我喜歡的股票麗豐1125!

      刪除
    2. 很高興看到旭日393今天大成交量上升3.571%!

      刪除
    3. 今日公司提高左回購價。

      刪除
    4. 原來惠特曼高信譽基金持有27,661,771股麗豐控股(1125), 8.46%股權。

      代號1704, 2501包括相關事件:第三大道管理不再向惠特曼高信譽基金提供任何服務。
      http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSForm2.aspx?fn=CS20181114E00037&sa2=ns&sid=2342&sd=14/11/2017&ed=14/11/2018&sa1=cl&scsd=14/11/2017&sced=14/11/2018&sc=01125&src=Main&lang=ZH&tk=ds

      刪除
  34. 有無師兄持有8613, 我蝕緊, 今曰公告業績but 跌緊落黎, 師兄們點睇呢隻?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前學生哥兄話有留意

      刪除
    2. 我沽左啦,買左2 日覺得唔好炒

      刪除
    3. 今日0.21X 個位,都好似有D動作
      (0.21-0.215有貨,上過0.25果日唔得閒,望唔到佢升左上去,結果持貨冇郁過)

      刪除
    4. 我都覺得唔好抄, 之前升上去0.24-25 就好快跌返, 等我搵位止蝕先 !.!

      刪除
    5. 6860爆跌完, 今曰又爆上

      刪除
    6. 2182睇多左一兩日,同樣覺得唔好炒,0.31原價俾返佢算

      刪除
    7. 8611 想殺人,1.39 已經沽哂

      刪除
    8. 哈哈 學生哥兄至少賺左銭!! 我都有留意開呢隻, but 無買過!.!

      刪除
    9. 6860我都有留意開 0.95左右吸左幾注

      刪除
    10. 我6860 淨係洗倉個日做左5 分鐘股東,不過都有5 位數回報

      刪除
    11. 我仲揸住8613,我係到應承過黃兄穿晒上去,我會請食西餅,不過黃兄可能忘記了

      刪除
    12. 8613 D貨唔算好集中,而且潮商好似鬼鬼地,逐少逐少沽貨出黎,感覺唔似會大炒,純粹9 up

      刪除
    13. 因為棒黃兄場我先入,見班隔gie冷日曰排晒陣,今日先轉陣,講完佢明天又匿埋晒

      刪除
    14. 8371 又派中期息,創仔黎講都算有良心,之前重要回購,如果跌多D都有興趣

      刪除
    15. 今日出業績我見到不派息

      刪除
  35. 這兩天買返一半中期業績前沽出的2300@均價接近1.98, 其中期業績比我想像中好, 而股價在這3個多月期間非常穩定地靠穩在2元左右, 似乎市場都覺得估值不貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外, 今日也買了接近一注的2722@0.53。唔夠一注的原因是仲有買盤排緊0.53元, 但似乎今日應買唔到居多。

      純粹覺得跌到夠殘, 估值都算平,反彈空間大過再跌的空間。

      刪除
    2. 呢隻偉哥N年前買過的

      刪除
    3. 3年前買過的。今日見903殘股大翻身, 所以搵下以前有買過的中小型股, 看看有那些跌得殘的值博, 選中左2722。

      刪除
  36. 回覆
    1. 散戶減持, 有心人買貨。

      估計未來3-4個交易日仍會維持較大的成交。

      刪除
    2. 橙有心人密密吸,呢個有心人是敵是友? 
      如果真係有人同伍生還拖,應該套戲會幾好睇

      刪除
    3. 講真, 邊有人會咁有心, 為左阻止關連交易通過而在市場吸納股份去投反對票, 從來都是受益一方去護航。

      刪除
    4. 謝謝偉哥,等我以為有惡勢力輸錢要同伍生玩下

      刪除
    5. 點解甘大成交都冇升!?

      刪除
  37. 慘慘破紀錄,全日0成交....

    回覆刪除
  38. 如何在富途牛牛,投下反對票:

    富途提供的方法:
    需要使用您在富途的注册邮箱发送邮件到 cs@futu5.com ,
    邮件内容:
    1. 内容说明,去现场投票、客户电子投票;
    2. 提供您的牛牛号、姓名、联系电话、参加股东大会的股票代码;
    3. 目前现状居住的地址(英文)。

    回覆刪除
  39. 偉哥
    想請問1426 再一次延期效用有幾大?
    上一次提價加延期,理論上有意接受要約的小股東大部份都接納了要約
    這次再延期只是把時間拖長,條件不變,要有多10% 接受要約似乎是九死一生了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非說服到機構股東變節

      刪除
    2. 反而想知點解佢提價只是收到少許都會延期

      刪除
    3. http://iis.aastocks.com/20181114/003324409-0.PDF
      連個惠洲大會都改埋期

      刪除
    4. 之前股價一直低迷有那麼大折讓都知道友好鐵票厲害, 加價都只係收多幾個%. 如無意外, 明日又出現短炒友既人踏人

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。